Trouvez des vols pas chers Barranquilla - Aéroport de Paris-Orly

BAQ - ORY

Trouvez des vols pas chers Barranquilla - Aéroport de Paris-Orly

Aller-retour
Économique
Barranquilla (BAQ)
Paris-Orly
lun. 26/10
lun. 2/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Paris-Orly

FAQ pour réserver un vol Barranquilla - Aéroport de Paris-Orly

Aéroport de Paris-Orly : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Barranquilla et Aéroport de Paris-Orly ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Barranquilla - Aéroport de Paris-Orly ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Barranquilla - Aéroport de Paris-Orly ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Barranquilla-Aéroport de Paris-Orly ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Barranquilla-Aéroport de Paris-Orly ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Barranquilla-Aéroport de Paris-Orly ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Barranquilla-Aéroport de Paris-Orly ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Barranquilla Aéroport international Ernesto Cortissoz - Paris-Orly

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Avianca
Note générale basée sur 13 054 avis
8,0
Embarquement
8,0
Confort
8,3
Équipage
7,9
Divertissement
7,5
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Puntualidad"

Points positifs : "I will never fly this airline again."
Points négatifs : "We got our flight bumped back 5 hours simply because they decided to use a different plane. The food vouchers were VERY limited, only for a burger (and I'm vegetarian). The 100.000 COP flight voucher only valid at travel agency, not online. This airline's a joke"

Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "Left on time"

Points positifs : "Nice plane and airlines"

Points positifs : "The prices"

Points négatifs : "Avianca food in national flights is non existing. Not even for purchase. Other than that flight was pretty good indeed."

Points positifs : "service, great plane, always on time. With Avianca you cannot go wrong. if you find a Delay is usually not because of them"

Points positifs : "service, great plane, always on time. With Avianca you cannot go wrong. if you find a Delay is usually not because of them"

Points positifs : "Buena atención del personal y cabina confortable"
Points négatifs : "Precios más accesibles"

Points positifs : "Buena atención del personal y cabina confortable"
Points négatifs : "Precios más accesibles"

Points positifs : "Rapport qualité prix"
Points négatifs : "Pas de prise pour recharger les smartphones. Embarquement un peu confus"

Points positifs : "Surclassé"

Points positifs : "La nourriture n’était pas si mauvaise que ça ! Les sièges confortables mais vieux"
Points négatifs : "La propreté des sièges et le divertissement à bord est à revoir car celui ci est d’une autre époque... écran télécommande et les films anciens"

Points négatifs : "Plane departed late. And leaving out of Barranquillla we were boarded to stay at the plane for over 50 mins. By the tune we were going onboard, crew knew we had to wait in the plane."

Points positifs : "the flight was rather short once we actually got in the air."
Points négatifs : "There was a half an hour delay from initial departure time. No explanation was given to the passengers."

Points négatifs : "my flight was 1h late"

Points positifs : "Nothing. The staff was rude. Avianca was understaffed for holidsys"
Points négatifs : "Poor entertainment. Lousy service. I spoke with manager Eva Maria, and she could care less. I have booked at least 12 flights on Avianca in the last two years. Service was shameful"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Le repas ce n été qu' une boisson mais vu la durée du trajet ce n est pas important"

Points positifs : "Very helpful service"

Points positifs : "Good attention"
Points négatifs : "20 minutes delay"

Points positifs : "Un excellent avion tout neuf (A321) bien équipé, grand et confortable"
Points négatifs : "Des délais au départ et à l'arrivée, pas entierements dues à la compagnie, amsi qui se repètent avec Avianca malheureusement."

Points négatifs : "The airline didn’t inform me about the change they did on its schedule"

Points négatifs : "The airplane was too cold"

Points positifs : "On time."
Points négatifs : "Plane is a little worn out"

Points positifs : "Ok"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Great plane. Good entertainment. Punctuality was remarkable."
Points négatifs : "Boarding process and check in at Bq is mediocre at best. Yes, airport presents major challenges due to the reconstruction, but major challenge requires extra organization and planning."

Points positifs : "The stewardesses were helpful and the in flight entertainment was great."
Points négatifs : "Everything else."

Points positifs : "I booked the flight for my girlfriend. Although she had a reservation code, the flight was cancelled because she didn't respond to a message. She doesn't check her email regularly. When she opened her email this morning, she discovered that her reservation was cancelled. After getting the reservation code, we didn't think that additional confirmation would be needed from either of us. To rebook the flight would have been substantially more expensive."

Points positifs : "Bon avion, avec ce qu’il faut de confort pour un vol court"
Points négatifs : "Petit déjeuner minimal"

Points positifs : "Spacious seat"
Points négatifs : "Airport is being remodeled and was disorganized. You could barely hear the loud speaker announcements regarding flights. No monitors available with flight info."

Points positifs : "Overall"
Points négatifs : "It was almost half an hour late to departure"

Points négatifs : "Everything ok"

Points positifs : "Na"
Points négatifs : "Na"

Points positifs : "I liked that the crew where nice and congratulate the mountain bike team of Costa Rica who had won second place in the panamerican games"
Points négatifs : "I push the "call the stewart" bottom and they never came to me.."

Points positifs : "The crew was excellent from beginning to the end."
Points négatifs : "The food was not the best."

Points négatifs : "Food was bad. Over cooked"

Points positifs : "La place pôur les jambes"
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "I enjoy my trip very much!"
Points négatifs : "I saed i did enyoy my trip!"

Points positifs : "Punctuality is remarkable. personnel service on board is great"
Points négatifs : "plane is dated on board food is non existing. Only minor beverages. Entertainment system was good 20 years ago. Today it is not luggage took WAY TOO MUCH time to be delivered. Don't know if this is an airline or airport problem"

Points négatifs : "We seats assigned and they didn’t let us board the plane. We had to spend a night in Bogota. Even though we where clear with the Avianca people we had early meetings in Medellin."

Points négatifs : "the aircraft. kind of old"

Points positifs : "Flights on time and the service was good - not effects from threatened pilots strike. Avianca has Airbus 320s (I think). They are new and seem to be well maintained, but they somehow put in the Asian sized seats. You can extend the headrest upwards, but if you are long in the torso it can be across your shoulders and be quite unpleasant."
Points négatifs : "The reservation failed to make it obvious that the connecting flights between Barranquilla and Bucaramanga were in two terminals. Yellow Cab driven by Mario Andretti's Columbino stand in got me from one terminal to the other in the nick of time for cop15,000. Then, I waited for a while. Take carry on only if making the quick Barranquilla to Bucaramanga connection, and remember you have to change terminals."

Points positifs : "The service during the flight"
Points négatifs : "The servicie before the flight"

Points positifs : "The flight was delayed two hours"

Points négatifs : "No Meal compensation"

Points positifs : "I liked the trip time that was exactly on time and the excellent attention of the crew. I felt me so very happy."

Points positifs : "I appreciated the amount of food and drink offered, and the flight attendants were extremely helpful."
Points négatifs : "There were no televisions on our seats."

Points positifs : "love avianca equipment, crew, entertainment... I wish US airlines had same standard."

Points positifs : "The service"
Points négatifs : "It was 30 minutes late"

Points négatifs : "Awesome"

Points négatifs : "How come I always have a beautiful and talented flight attendant? She was perfect!"

Points négatifs : "One of the crew at the airplane was really rude was a Male. He needs be more sensitive with special needs passengers."

Points positifs : "It was quick."
Points négatifs : "The plane could have arrived on time, made sure everything worked fine, and got me to my destination like they said they were going to... instead, stand by for a different flight was not what I paid for... but it is what I got."

Points positifs : "The flight was on time, the turbulence was minimal. Overall a smooth flight, and the attention of the flight attendants was great. We arrived about 25 minutes earlier than what we had to, which was great."
Points négatifs : "Having a variety of food options would be nice."

Points négatifs : "Other than at meals, No crew around to distribute water on a 9-10 hour flight. Crew not very nice when we were asking for water. Completely dehydrated on arrival. Ground crew very charming."

Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"

Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"

Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."

Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"

Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"

Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"

Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"

Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"

Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"

Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"

Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."

Points positifs : "Food was surprisingly tasty for airplane food, vote would be lovely if someone could figure out how to produce a hash brown at the passenger seat without having it be limp"
Points négatifs : "I’m guessing that a great many passengers would happily pay 10% more on their fair to have 10% fewer seats on board so that was actually possible to achieve a state of modest comfort while flying in a 12 hour flight."

Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."

Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."

Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"

Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."

Points positifs : "Loved being able to watch new release movies and many different tv showed plus being able to listen to music thought the flight."
Points négatifs : "Didn't like sitting in the emergency exit row next to the bathroom. Everyone uses it to stretch their legs and they end up standing on top of you most of the flight."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"

Points positifs : "The food was pretty good."
Points négatifs : "They had no accommodations for our baby, and didn’t let us board first. It was an old plane with basic entertainment, TVs above the middle row and not all do them worked. It was particularly freezing on board. Some of the crew was nice but overall not very friendly or welcoming."

Points positifs : "Quick boarding"
Points négatifs : "Very cold."

Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"

Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"

Points positifs : "The crew was probably the only positive thing of the flight."
Points négatifs : "Late boarding because of downsizing plane and overbooking, than sitting on a plane for an additional hour after boarding completed while it was very hot inside. Departed and landed with a delay. Very old airplane with no individual fans above the seats, no outlets to charge devices and no entertainment system."

Points négatifs : "Not the airline’s fault, but we had three hour delays due to weather in NYC, so I was in a foul mood."

Points positifs : "On time, nice plane"
Points négatifs : "Realized I left my iPhone in pocket of my seat as soon as I exited plane - spoke to gate agent within 1 minute of leaving plane and she Asia she would get the cleaning crew to look while I waited. Waited 20 min only to hear a bunch of lies about how they asked the flight attendant to look but she couldn’t find it - should have just walked back on plane to do it myself. Was told to “go online” and file a lost and found report. This is a small airport - TRI cities TN - absolutely zero customer focus by and American Airline employee - and I asked to sp all with a supervisor and manager with the hope I would get my phone back. Worst service and zero caring attitude I’ve dealt with - and I fly a lot. It will be Delta from here on out. I went on line and filed a complaint and lost and found report - am betting a large amount of money I hear nothing other than an automated reply."

Points positifs : "All was good"

Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"

Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."

Points positifs : "Flight was on time and crew was pleasant."
Points négatifs : "Very small aircraft that didn’t even have a working bathroom. All roll-ons had to be checked because overhead bins were too small to hold. Seats didn’t recline and rows were too close. Very uncomfortable aircraft."

Points positifs : "We had two medical emergency on board so the flight attendant took care of them really well"
Points négatifs : "They check in my hand carry my whole point of carrying is not to be bother with claing my luggage"

Points positifs : "Crew was nice we."
Points négatifs : "We were separated from our children even after we upgraded seats because they bumped us on the other flight."

Points positifs : "Viaje de regreso a Panamá estuvo mucho más confortable"
Points négatifs : "El avión de ida a Miami, muy básico."

Points positifs : "Les hôtes étaient aimables"
Points négatifs : "Une barre tendre comme déjeuner! Ils auraient pu faire mieux"

Points positifs : "Friendly service"

Points négatifs : "un vol de sept heures sans un écran individuel, une première pour moi après de nombreux voyages. un vol transatlantique n'est pas un vol intérieur, pouvoir se distraire avec un film de son choix est un minimum surtout au prix du billet."

Points positifs : "Good service friendly made sure I had morning coffee even though I was sleeping during service"

Points négatifs : "Décollage en retard et arrivée avec plus de 40mn de retard Pas de classe premium eco et pas de possibilité d’avoir un espace avec un de place pour les jambes au comptoir Pour information générale , les places en économie sont très exiguës et généralement j’essaye de ne pas prendre de vol AA si je ne peux pas prendre à l’avance un siège sur les sortie de secours ce qui n’a pas été possible cette fois"

Points positifs : "Boarding process was very good"
Points négatifs : "Uncomfortable seat, it recline only 10% Also, there was not have any personal screen to watch a movie"

Points positifs : "New plane with shades on windows. Comfortable flight."
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Deben explicar con claridad las políticas de equipaje en vuelos operados por American Airlines."

Points négatifs : "Canceled flight due to hurricane Irma and couldn't book me on a flight until 5 days later, had to buy an overpriced ticket on a different airline and still waiting for refund."

Points négatifs : "No charges for cellphones on first class! (Plane looks pretty new as well)"

Points positifs : "Une hotesse sympa qui m'a upgrade en economie+ apres m'avoir changee 3 fois de siege pour arranger d'autres passagers."
Points négatifs : "Pas de TV individuelle. Diner franchement bof."

Points négatifs : "Boissons au choix: eau ou jus d'orange congele. Ca fait rever..."

Points négatifs : "We had to check our bags because the plane was too full, this was inconvenient and it made the plane arrive a little late"

Points négatifs : "Personal very rude no manners to answer Questions or direct people."

Points négatifs : "The people working on the land side lack of a complete sense of service. They are rude, unrespectful and with no professionalism. It is a shame that the last impression you get from Israel is the aggressiveness."

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "Friendly and courteous"
Points négatifs : "Like that is good"

Points positifs : "The crew was really nice. They were friendly and genuine."

Points négatifs : "Still waiting for luggage 2 hours after arriving."

Points négatifs : "Flight was an hour late."

Points positifs : "Tus crew"

Points positifs : "Entertainment was ok, had holl rodarte options and good variety"
Points négatifs : "Seats are hard, no leg space, no elbow space, the upright is 90degrees. The crew is not helpful, to the point and act like they are doing you a favor by being there. In one instance the attendant told a passenger "you can move your bag, or I will move it for you." To another passenger, without prev"

Points positifs : "Clean and friendly crew."
Points négatifs : "No food or drink and a single checked bag was extra money."

Points négatifs : "The seats are amazingly narrow and uncomfortable for 5 hours flight."

Points positifs : "Dreamliner is great. So we’re the crew"
Points négatifs : "Please serve water at the very least."

Points positifs : "What I liked was smooth flight. And the fleece blanket."
Points négatifs : "Crew was not even visible in all that time. No water offered, no concern for passenger comfort. Food was skimpy and packaged, no clues what we were eating. Seats were tiniest and least comfortable ever! Difficult to get up from and get out from window seat."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points positifs : "the plane was clean and in excellent condition. crew was very professional and courteous. food ok Entertainment and screen quality very good."
Points négatifs : "seats could be improved but overall not so uncomfortable"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "Cabin much too hot and no air circulation until just before pushback. Ack!!"

Points positifs : "Good legroom."
Points négatifs : "Disorganized boarding."

Points positifs : "It was a direct flight"
Points négatifs : "Ticket had no info on baggage allowance. Got charged $55 for one piece. Website has glitches that would not save passport info. Flight attendant did nothing. Did not ask people to have their seats upright during landing. No food or even water for a 7 hour flight unless you pay. Seat uncomfortable. Horrible experience."

Points positifs : "Did not have A chance to fly this route."

Points négatifs : "No hay distraccion ni almimentacion,. El vuelo era largo de 2:45 h y siendo iberia pense que seria mucho mejor que ineria express"

Points négatifs : "IBERIA crew lacks manners & are simply not pleasant. Plane was delayed 2 hrs & crew only told publicly what the problem was about 30 mins after original departure time. Food has been reduced & of less quality. Entertainment system wasn't working & crew didn't seem to understand it's their problem to fix it. It finally worked 3 hrs into the flight."

Points négatifs : "We had a terrible experience with iberia airlines,working with british airways.We almost missed our fl8ght as they cannot find info about e tickets in the computer(otherwise i had tge print out of our tickets). Truly it was a night mare for our family. But we are really glad that we were able to board in the nick of time and finally home ."

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points positifs : "Bumped up to better seats than we paid for. More space mkes a long ride easier."

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Great check-in process. Friendly, helpful crew. Well-maintained aircraft."
Points négatifs : "Iberia charges for everything in in-flight service (even soft drinks)."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points positifs : "Plenty of space for a long flight, left and landed on time. Overall very pleased"
Points négatifs : "Only complaint is that there was not dairy-free friendly food option for either meal. I figured this would happen so I brought my own food and was glad I did"

Points positifs : "That I arrived"
Points négatifs : "Iberia flight was delayed by 45 minutes causing me to miss my connection from London to Dublin."

Points positifs : "The staff was rude and not helpful. Check in was below standard."

Points négatifs : "crew took forever to clear up the food that was nasty..took an hour and also took forever to make rounds with coffee and tea. did not time dimming of lights to time of destination to be able to adjust to time difference. lack of bathrooms, on 4 working for a huge coach area. pretty bad experience"

Points négatifs : "Airline personnel were not helpful and seemed annoyed when asked questions about a very tight connection I was trying to make in Madrid. They brushed off my questions with one word answers and then it turned out that we were 10 minutes late arriving and I missed my connection. The customer service people who were supposed to re-book me, actually tried to blame me for missing the connection! Overall, not a great experience -- very inefficient process with no one at the airline taking responsibility. Won't fly again if I have the choice."

Points positifs : "The discomfort of the cramped seating overshadows everything"
Points négatifs : "This was the 3rd time I had to take Iberia coach in Europe in 4 week. As horrible as the first 2 times. The rows are too close to each other. I can not sit straight. My knees hit the seat in front of me. I was not the only one measuring more than 6 feet. Other men equally were obliged to sit sort of diagonally. It a real torture. Horrible. Never again."

Points positifs : "Philadelphia to London"

Points négatifs : "I requested a vegan meal weeks prior and the only meal without meat had a lot of dairy in it. Not enough water was offered as well. The flight was delayed boarding. The leg room is pitiful on the flight."

Points positifs : "The crew is excellent"
Points négatifs : "My luggage didn’t make it to Madrid"

Points positifs : "On time dép and arrival"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

En savoir plus sur Avianca

Vols pas chers Barranquilla - Aéroport de Paris-Orly

Dernières offres d’allers-retours

25/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 05min
BAQ - ORY
21/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
35h 34min
ORY - BAQ
7/12
lun.
2 escales
Iberia
22h 33min
BAQ - ORY
5/2
ven.
2 escales
Iberia
26h 48min
ORY - BAQ
3/12
jeu.
2 escales
Avianca
19h 12min
BAQ - ORY
1/3
lun.
2 escales
Avianca
20h 18min
ORY - BAQ
15/12
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
41h 32min
BAQ - ORY
15/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
42h 13min
ORY - BAQ
5/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 52min
BAQ - ORY
9/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
42h 30min
ORY - BAQ
6/12
dim.
2 escales
Avianca
23h 17min
BAQ - ORY
5/2
ven.
2 escales
Avianca
20h 18min
ORY - BAQ
10/2
mer.
2 escales
Avianca
24h 02min
BAQ - ORY
15/2
lun.
2 escales
Avianca
28h 20min
ORY - BAQ
10/2
mer.
2 escales
Avianca
23h 17min
BAQ - ORY
15/2
lun.
2 escales
Avianca
20h 18min
ORY - BAQ
10/2
mer.
2 escales
Avianca
24h 02min
BAQ - ORY
15/2
lun.
2 escales
Avianca
30h 20min
ORY - BAQ
10/2
mer.
2 escales
Avianca
23h 17min
BAQ - ORY
15/2
lun.
2 escales
Avianca
28h 20min
ORY - BAQ
19/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 45min
BAQ - ORY
26/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 05min
ORY - BAQ
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Dernières offres d’allers simples

18/12
ven.
2 escales
Iberia
24h 33min
BAQ - ORY
17/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 22min
BAQ - ORY
16/11
lun.
2 escales
American Airlines
45h 45min
BAQ - ORY
1/12
mar.
2 escales
Iberia
41h 15min
BAQ - ORY
30/11
lun.
2 escales
Avianca
23h 17min
BAQ - ORY
16/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 45min
BAQ - ORY
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première