Renforcement des mesures sanitaires
Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour Bozeman
Basse saison | mai | Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%. |
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Haute saison | décembre | Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 7%. |
Prix moyen aller-retour | 1 109 € | (prix moyen sur les 2 dernières semaines) |
Bonne affaire aller-retour | 882 € | ou moins |
Bonne affaire aller simple | 1 453 € | ou moins |
Le vol pour Bozeman depuis la France le moins cher trouvé dans les dernières 72 heures est un aller-retour de Paris pour Bozeman à 1 047 €. L’itinéraire le plus populaire est de Paris pour Bozeman et le billet le moins cher trouvé pour cette route dans les dernières 72 heures est un aller-retour à 715 €.
L’aéroport de Bozeman est à 14 kilomètres du centre-ville de Bozeman. Voir la carte.
Bozeman est desservie par aéroport Bozeman Gallatin Field, également appelé aéroport de Bozeman(code IATA : BZN).
Restrictions d'entrée
Les États-Unis ont restreint l'entrée de tous les ressortissants étrangers qui sont passés ou qui ont séjourné en Chine, en Iran, dans la plupart des pays européens (Autriche, Belgique, République tchèque, Danemark, Estonie, Finlande, France, Allemagne, Grèce, Hongrie, Islande, Italie, Lettonie, Liechtenstein, Lituanie, Luxembourg, Malte, Pays-Bas, Norvège, Pologne, Portugal, Slovaquie, Slovénie, Espagne, Suède, Suisse, Monaco, Saint-Marin, Cité du Vatican), au Royaume-Uni, en Irlande, au Brésil et en Afrique du Sud au cours des 14 derniers jours.
Cela exclut certains voyageurs qui comprennent certains membres de la famille de citoyens américains ou résidents permanents, y compris les conjoints, les enfants (de moins de 21 ans), les parents (à condition que leur enfant citoyen américain ou résident permanent soit célibataire et âgé de moins de 21 ans) et les frères et sœurs (à condition que le frère ou la sœur et le citoyen américain ou résident permanent soient célibataires et âgés de moins de 21 ans) ;
Il existe également une exception pour les voyageurs avec les visas suivants: A-1, A-2, C-1, C-1 / D, C-2, C-3, CR-1, CR-2, D, E- 1 (en tant qu'employé de TECRO ou TECO ou membre de la famille immédiate de l'employé), G-1, G-2, G-3, G-4, IR-1, IR-4, IH-4, NATO-1 via l'OTAN -4, ou visa OTAN-6 ;
Les membres des forces armées américaines, les conjoints et les enfants des membres des forces armées américaines ;
Les voyageurs venant sur invitation du gouvernement américain à des fins liées au confinement/atténuation du coronavirus (COVID-19) ;
Les voyageurs avec des documents délivrés par le Département américain de la sécurité intérieure, les douanes et la protection des frontières des États-Unis ou le Département d'État américain indiquant que le voyageur est exempté de la restriction ;
Les membres d'équipage B1 qui sont engagés dans l'allégement, l'activité du plateau continental extérieur (OCS), l'activité des parcs éoliens, les équipages de l'air/de la mer et d'autres activités similaires des membres d'équipage ;
Les étudiants titulaires d'un visa F-1 ou M-1 et leurs personnes à charge F-2 et M-2, s'ils arrivent ou ont été en Irlande, au Royaume-Uni ou dans l'espace Schengen au cours des 14 derniers jours.
Exigences d'entrée
Tous les voyageurs, y compris les enfants à partir de l'âge de 2 ans, les citoyens américains et les passagers en transit, doivent présenter avant de monter à bord de l'avion un résultat négatif de test viral ou antigénique COVID-19, émis dans les 72 heures avant le départ ou avoir une preuve d'avoir contracté et récupéré du COVID-19 au cours des 90 derniers jours.
Les citoyens américains et les résidents permanents arrivant du Royaume-Uni doivent présenter un certificat médical avec résultat négatif de test PCR COVID-19 ou test d'antigène, délivré dans les 72 heures avant le départ.
Les voyageurs se rendant dans l'État de New-York doivent remplir un formulaire de santé.
Les voyageurs se rendant dans le Massachusetts doivent remplir le Formulaire de santé du Massachusetts.
Exigences spécifiques de quarantaine
Il est conseillé aux voyageurs qui reviennent aux États-Unis de se faire tester dans les 3-5 jours après leur retour de voyage et de rester à la maison en auto-isolement pendant 7 jours. Même si le teste est négatif, ils doivent tout de même rester chez eux pendant ces 7 jours entiers. Si le test est positif, la quarantaine est primordiale afin de ne pas propager le virus. Il est conseillé aux voyageurs qui n'ont pas été testés de s'auto-isoler pendant 10 jours à leur retour de voyage.
Toutes les autres infos
Les voyageurs sont soumis aux mesures COVID-19 fixées par l'État/territoire de leur destination finale. Pour plus d'informations, visitez le site Web du CDC.
US : il y a 1 106 cas actifs de COVID-19 diagnostiqués et 0 décès en date du 3 mars 2021.
Pour en savoir plus sur les restrictions à travers le monde, veuillez consulter notre page sur les restrictions de voyage liées au coronavirus (COVID-19).
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Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
Points négatifs : "None all good"
Points positifs : "I understand why this airline is ranked very high. The food was very good, the seats have more legroom even in coach and the movie selection was good."
Points négatifs : "The plane was about 1/4 full. Not that that's bad I just thought it should be mentioned."
Points positifs : "Amazing crew. Very attentive to passengers and genuinely nice."
Points positifs : "Seat comfortable"
Points positifs : "Flight attendants were very polite."
Points négatifs : "The seats could be more wide."
Points négatifs : "L'embarquement: pas de passerelle. Accès par bus. Dommage mais on sait que ça peut arriver à Doha. Longue attente dans le bus. Pas de "traitement Business". Température un peu basse pendant la nuit."
Points positifs : "There’s a reason Qatar Airline is one of the top 10 airlines! Other airlines feed you pretzels and charge you for a blanket. Qatar feeds you numerous times throughout the flight and everything is as great as travel today can be."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Meals are absolutly terrible, confort desaster, and hostess unqualified"
Points positifs : "Amazing crew. Great service in economy."
Points positifs : "Embarquement à l'heure, équipage très sympathique. Arrivée à Montréal en avance!"
Points négatifs : "Les repas sont corrects mais du potentiel d'amélioration."
Points positifs : "Seat comfortable"
Points positifs : "The crew in the plane was very supportive and assisted us with the baby and have provided all possible comfort"
Points négatifs : "we have booked a wheelchair to carry old grandmother with permanent injured hand and the baby to the plane, and we have confirmed availability of the same by calling QA office in Qatar. However QA did not provide a wheelchair during check-in at Paris Charles de Gaulle for whatever unjustified reason"
Points négatifs : "J'étais assis entouré d'enfants qui ont pleuré à tour de role plus de 10hrs sur les 12hrs de vol. Désastreux."
Points positifs : "Le plus important dans un vol c'est datterrire à temps nous avons eu un retard de 2h sans aucune justification ni communication du progrès"
Points négatifs : "Timely communication sur le status du retard Prendre en considération le long transit de certains passagers et les contraintes d'arriver au milieu de la nuit. Beyrouth"
Points positifs : "The crew was absolutely amazing"
Points négatifs : "More movies on the system"
Points positifs : "Très bonne compagnie aérienne qui soigne le détail."
Points négatifs : "Le steward qui soccupait de notre secteur aurait avoir plus d'entregent et sourire."
Points positifs : "Avion tres confortable, design intérieur et lighting parfait. Equipage et service de très grande qualité."
Points négatifs : "Embarquement, mais là cest le ground staff à Beyrouth qui doit s'ameliorer..."
Points positifs : "Crew à bord très efficace, attentif et serviable. De Grande qualité pour une classe Eco, en fait la première fois que je vois cela comparativement à beaucoup d'autres Airlines compagnies. Siege et place très agréable. Rapport qualité prix très bon."
Points positifs : "Short flight. Attentive crew"
Points positifs : "L’equiage L’avion Le vol"
Points négatifs : "L’avion n’a pas ete nettoye avant notre embarquement"
Points positifs : "Qatar est une super compagnie rien à redire"
Points positifs : "Super compagnie gentille et agréable"
Points négatifs : "Les repas"
Points positifs : "The service was fantastic"
Points négatifs : "Screaming babies. But hey, great flight"
Points négatifs : "Qatar counter check asked how long I will be staying in Ho Chi Minh, even though my visa expired in 2022! Surprise and they are aware of my ticket with a return in Thi September. Then I was asked for how long I will stay is not of Qatar concern. Too much of concern!"
Points positifs : "Good entertainment."
Points négatifs : "Very cramped seating."
Points négatifs : "Peu de nouveaux films"
Points positifs : "Friendly and genuine staff. Clean plane. Staff were well organised."
Points négatifs : "Headphones didn’t fit my head and began to hurt my ears. Media cut out a lot."
Points négatifs : "Movies are always the same"
Points positifs : "Hotel to freshen up was great idea"
Points négatifs : "Visa took forever. Ended having only 2 hours at the hotel"
Points positifs : "The crew were excellent."
Points négatifs : "There is nothing I didnt like"
Points positifs : "Crew, service, price"
Points négatifs : "Seats are small"
Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "Des choices of movies"
Points positifs : "Cabin crews were politie"
Points négatifs : "Waiting area outside gate was crowded and slow service, plane take off was delayed Plane wasnt clean enough food wasnt good taste horrible"
Points négatifs : "No internet"
Points négatifs : "The food options was bad...during my trip asked for certain meal they claim that they are out of it. I also did not like how they check you into room in Doha & Chennai way before boarding time that time could have used for shopping instead of sitting in the room."
Points positifs : "The flight crew are all amazing and provide excellent customer service."
Points négatifs : "No complaints."
Points positifs : "B777 Dreamliner is dreamy. Lots of overhead luggage space. Decent leg room (could always be more). Great individual entertainment screen for long transcontinental flights. Flight staff was a mixed international crew, very friendly, unpretentious, polite and just nice compared to other airlines. The planes they use seem very new. Would definitely recommend Qatar Air over Aeroflot any day."
Points négatifs : "Food was decent for airline food but nothing to rave about and as with most airlines uses too much plastic packaging. Although I was pleased that some of the flights used metal flatware, but still too much waste in the industry in my opinion. Also, the headphone jack was not compatible with my headphones. The type used on the 777 is the dual pronged one. I did not have an adapter so had to use the crappy headphones that are provided."
Points positifs : "Helpful and friendly flight staff, comfortable business class seating that provided privacy and room for personal carry-on bag and toiletries."
Points négatifs : "No complaints."
Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points négatifs : "L’ecran de divertissement ne fonctionnait pas.."
Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points positifs : "Great service and great meal options!"
Points négatifs : "Food was awful and two out of four family members have been sick. One on each flight"
Points positifs : "le service a bord, les repas et le confort relatif des sièges. L'.espace étant toujours un problème mais cela semble le prix a payer dans la classe économique. Tout s'est bien dérouler pour un vol de 9h50. C'est sur qu'on aurait aimé plus , mais cela vient avec le prix qu'on prêt a payer. Somme toute un bon voyage"
Points négatifs : "Le manque d'espace , mais il me semble que s'est pire avec d'autres transporteurs. Dormir ou essayer de dormir dans un avion, un vraie aventure, de toute façon."
Points positifs : "Cet avion un B--777 avait plus d’espace pour les jambes, ce qui fut fortement apprécie.. Ce n'était pas le cas pour les épaules, surtout si le voisin est le moindrement corpulent ou un peu hors norme, ce qui n'est pas mon cas, ni celui de mon épouse."
Points négatifs : "Dormir dans un avion ou essayé d'y dormir est une sacrifice que je ne suis plus prêt a payer . Dorénavant, je me contenterai de de distance ne dépassant 7-9-heures"
Points négatifs : "They drop you at the airport for 16-17 hours Airport hotel costs around 350$/night No entry visa for layovers exceeds 8 hours as they announced The answer they gave No entry visas because you bought a discounted ticket!!"
Points positifs : "Liked the in flight movie great distraction for the time."
Points positifs : "Good flight"
Points négatifs : "Food is terrible.. why can't they offer sandwiches or bread and butter for people who don't eat Asian food"
Points positifs : "Very kind & friendly crew. Boarding was smooth & flight was comfortable. Food was good considering it's airline food."
Points positifs : "Great service and comfortable ride excellent staff"
Points négatifs : "Cannot expect better service"
Points positifs : "This is the way to fly long haul."
Points négatifs : "Frustration is it is impossible to sleep during the breakfast service, but this is a problem for all airlines and Virgin is better than most."
Points positifs : "The crew was so kind and amazing. They definitely made our flight great!"
Points négatifs : "The entertainment wasn’t working for most of the flight. We only got about an hour and a half of entertainment"
Points négatifs : "The service on Virgin Australia is quite poor. They are barely around. The seats are also only mediocre"
Points positifs : "The crew looked after us well"
Points négatifs : "It was all good"
Points positifs : "The seats reclined at a good pitch and were very comfortable. The crew were friendly and service was good."
Points négatifs : "I understand that on the night flight, they were trying to keep the lights up for dinner service, but it prevented my toddler from being able to sleep and thus made for a difficult rest of the journey."
Points positifs : "The crew was amazing and effiecent. Had weather delays, bag got left, but got it the next day."
Points positifs : "Crew were great! Neck cushions on chair aren’t adjustable and not comfortable."
Points positifs : "The crew was outstanding and the good choices were excellent"
Points négatifs : "The flight was late( not their fault) and there were several technical difficulties with the A/C and entertainment system"
Points positifs : "crew was nice"
Points négatifs : "First time flying with a partner through Delta, so they stuck us on a Virgin Atlantic flight meaning I didn't get my free Delta check in bag (a fee of $60 each way) when I have gotten it every other flight I have ever taken with them. It was also 2 whole hours late in boarding."
Points positifs : "Pilot was great— we don’t thank them enough for a smooth and safe arrival. Plane was great. Ammenities were given (such as ear plugs etc)"
Points négatifs : "Crew members are a bit bland and lack customer service, but I noticed that as a whole in Australia (slow service/not really interactive or communicative & very quick to make comments and leave) not sure if they just hate Americans based on the media or what. One crew member cut in line at the restroom when there was 3 of us waiting to go. Another told me my husband couldn’t receive his meal because he was napping and then he quickly walked away— Yet i received mine on the flight coming to Australia when my husband asked for me? Sanitation between flights should be more strict-my headphones were opened which lead me to believe my pillow wasn’t changed either, since one had a case and one didn’t."
Points positifs : "Staff. Very couteous.polite. friendly."
Points négatifs : "Good.entertainment choices."
Points positifs : "Crew was amazing and we got fed so often. The movie choices were good."
Points négatifs : "I wish I could have ordered a drink (pay or otherwise) from the tv in front of me"
Points positifs : "The food was okay"
Points négatifs : "The gate was Jane without announcement"
Points positifs : "The cabin crew were excellent!"
Points négatifs : "I paid extra for Economy Delight seats for me and my wife. Shortly after take-off, our calm and comfortable more or less empty section of the aircraft was colonised by an extended family of Orthodox Jews in a kind of airborne West Bank situation. They weren’t in our section of the cabin at all to start with, and I don’t know why they were apparently able to get a free upgrade that I had to pay £100 for. We went from being in an almost empty cabin to being basically sat in the middle of an Orthodox Jewish kindergarten. It was awful! They were noisy, messy, were constantly getting in and out of their seats, the back of my seat kept getting kicked, and there was even a baby crawling around the aisle. We were surrounded. I have no idea whether this is characteristic of Orthodox Jewish family life, or just a completely inconsiderate family. They didn’t exactly ruin my flight, but they didn’t make it enjoyable either. I asked to be moved. The cabin crew were great and acknowledged the difficulty of the situation. My wife lost her window seat but at least we still had the legroom and peace and quiet."
Points négatifs : "Staff"
Points négatifs : "Older media entertainment screen with hard to use touch interface."
Points négatifs : "10 hour delay in Brisbane was terrible"
Points positifs : "Free drinks! Lots of food and good entertainment. Glad to have a free blanket and headphones as well."
Points négatifs : "Economy seating wasn’t that comfortable"
Points positifs : "Crew was very solicitous...food was quite good.."
Points négatifs : "Baggage was very slow in arriving. ..45-60 minutes"
Points positifs : "Plane was about 30% full so plenty of room to stretch out. Friendly crew."
Points négatifs : "Flight left 50 minutes late because they'd lost the paperwork and had to get new copies.... not very professional! I can understand a delay due to weather or technical issues but losing paperwork shouldn't happen. The food portion was very small for an international flight."
Points négatifs : "These seats are small"
Points positifs : "Efficient, friendly, on-time!"
Points négatifs : "We were told over the phone that we could bring our kayaks with us to Africa but the airport staff denied not only our kayaks, but also our paddles which were in a standard ski bag. Their excuse was that both the kayaks and paddle bags were 2 inches too long. .. TWO INCHES!!!!!! We had record of the person we talked to and the time and date, but none of that seemed to matter. It caused A HUGE INCONVENIENCE for us since we are in Zambia for 6 weeks without our gear to paddle one of the most challenging rivers in the world... the Zambezi. Now we are constantly trying to acquire the proper equipment with very little success. We run a nonprofit called the Montana Kayak Academy which provides free whitewater instruction to youth between 8 &18 yrs old and we will be sure to tell everyone we know to NOT TRAVEL WITH EITHER VIRGIN ATLANTIC OR BRITISH AIRWAYS.... EVER!!! VERY DISAPPOINTED! !!!!!!!!!!!!!!!!!"
Points positifs : "I was selected for additional screening at the gate. I have no problem with this at all. From the start I told them I am traveling with my fiancee. They tried to hold me back in a separate area after the screening and I once again told them my fiancee was waiting for me. One staff memeber walked with me half way back to get her and then disappeared. By the time I found her and came back, the staff memeber was no where to be found. Now we had lost are spot in the line and had to go to the back of the line. We spoke to 3 different staff people about what was going on and everyone said, oh the guy over there will help you. But no one did. The staff had No idea how to run a security check or handle paople. There was No working wifi! There was no tvs in the seats, only the old style in the aisle. The staff told me the plan was going to retire at the end of the month. The food was more for animals then for humans! We got updates by txt 10 mins before the staff updated the gate on our flight out from SFO. I have traveled all over the world with a lot of airlines and Never had such a poor service, but what is it to expect. It was United after all!"
Points négatifs : "Refund of the whole flight."
Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "A plane from 1960? No entertainment center!"
Points positifs : "My first time flying to Europe! I love the service from the attendants but my seat mate made it uncomfortable to seat in my seat. Overall great experience"
Points négatifs : "the child got the same food as us due i did not make clear i need a child food, now i am asking : is not clear that in that seat is a child of 4 years old ?"
Points positifs : "This is my new favorite airline. I loved the staff and all the amenities. I was so comfortable and the food choices were great. I felt like I was cared for and my comfort mattered."
Points négatifs : "My headphones and those of my neighbors did not work."
Points positifs : "Great seat. I did the upgrade and it was so comfortable ...good food."
Points négatifs : "They closed the shades immediately when we took off. Creepy"
Points positifs : "Food, crew and overall experience was good"
Points négatifs : "Got assigned seats all the way in the back. They were comfortable but would have preferred better seats."
Points négatifs : "Problème incroyable quand cest acheté avec Virgin et opéré par Air canada... est vous capable de vous entendre sur la meme chose ?? Jai couru 1:30 h pour que mes bagage embarque sur ce vol ... pu jamais"
Points positifs : "The enforcement of the quiet time to sleep on the flight. The excellent meals. The quality of the entertainment system."
Points positifs : "Friendly, helpful, efficient staff on the ground & in the air. Great selection of movies, tv, music for each person flying. Comfortable flight. Great beverage & food choices."
Points positifs : "The service, the service. My wife got a cheese and fruit platter after dinner. Crew went out of their way to make us feel special and welcomed. Excellent service."
Points négatifs : "Nothing to complain about."
Points positifs : "airline staff was helpful, friendly and accommodating from ticket check in to flight staff."
Points positifs : "I liked the food and refreshments and the on flight entertainment was good.."
Points négatifs : "I didn't like the boarding process.every other flight I've been on they board plane by rows.on this flight everyone was boarding at same time which was annoying and held up the boarding process.."
Points positifs : "Still a more pleasant experience than BA but others have overtaken. Crew make a difference though."
Points négatifs : "Limo service wasn't great in China - asked for address of hotel - a major international chain and confusion on booking details"
Points positifs : "New Dreamliner aircraft was very comfortable with loads of leg room for a tall person like myself at 1.76m"
Points négatifs : "My seat was directly under the aircon and it was blowing very cold all night which made it quite uncomfortable. Fortunately I had an extra blanket which I could wrap over my head."
Points positifs : "Very professional crew throughout."
Points négatifs : "Never seen an international flight charges checked in luggage $130 US dollars a piece"
Points positifs : "Friendly crew and good food"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Non stop"
Points négatifs : "Food was not good, they served snacks and did not serve drinks with snacks. Seats were tight"
Points positifs : "Everything except the plane itself"
Points négatifs : "Plane cramped"
Points positifs : "It was a great experince we enjoy the flight other than the delay on the luggage"
Points négatifs : "one of my luggage was lost and delayed for 2hrs. We waited at the Airport for the luggage to arrive."
Points positifs : "Excellent service. It should be the benchmark for the airline industry."
Points positifs : "Very happy with everything"
Points négatifs : "Air conditioning"
Points positifs : "Very good service, plenty of food, food was pretty good, entertainment system was great and the seats in economy with very comfortable."
Points positifs : "Entertainment had a good selection"
Points négatifs : "Seat very narrow. I'm a 5'5" 135 lb female."
Points négatifs : "The snacks were good, but they should have offered some drink selections."
Points négatifs : "This was a great short flight."
Points positifs : "Fast easy flight"
Points négatifs : "I dont know WHY Delta changed my flight with ALIITALIA, but, DON'T DO IT DELTA. The check in process took an hour, not talking about the line, the ACTUAL checkin at the counter. I couldn't complete my web checkin at the AliItalia web site. Landed in JFK, still sucks as an airport, nobody helps, nobody explains anything, very poor signs and instructions, Global Entry kiosk are hard to spot. My connection ticket didn't have the TSA/PRECHECK legend, went to AliItalia counter, the lady at AliItalia barely said anything when I asked for help with that, her immediate answer was to disengage and sent me to another terminal "to talk to Delta". She didn't explain or didn't want to give an explanation until I started to act as an already 9hr30min flight frustrated customer in a very old, very poor plane with poor food service. Again, I bought an over $1,000 ticket with DELTA, NOT ALIITALIA, if Delta send people with their "partners" at least make sure that they are taken care of properly."
Points négatifs : "Four hour delay, rude gate agent, seat in front of me was broken making my already small space smaller, the plane smelled."
Points négatifs : "Crew was unfriendly and flight was 2hrs delayed"
Points négatifs : "I’m a pretty big guy so this won’t apply for many other people . But the seats didn’t have much space . It was a very uncomfortable experience. I have taken many other flights and this one was one of the worst."
Points positifs : "After there was a problem with the plane once we had boarded, they were able to switch us to another plane at another gate. There was a short wait, and we only had a delay of 35 minutes."
Points positifs : "I had an awesome seat 10a with plenty of leg room."
Points négatifs : "It was as good as can be expected."
Points positifs : "The landing was super smooth! Compliments tip the pilate:-)"
Points négatifs : "N/A"
Points positifs : "Wow. I have been flying American and United for years. Delta is friendly, competent, professsional and enjoyable. They treated us like friends instead of like cattle. It was great! Great job Delta. Oh, and for the first time in 50 years of flying my bags arrived sky first. Yes! They get it!"
Points négatifs : "Perfect experience. Well done. Treat people like friends. Simple. Works."
Points négatifs : "2 seats and neither tv/entertainment centres worked....unacceptable on a 10 hr flight!"
Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"
Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"
Points négatifs : "Tout"
Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"
Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."
Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."
Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"
Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"
Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"
Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"
Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"
Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."
Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"
Points positifs : "Actual flight was great!"
Points négatifs : "Delays were awful, and the ground crew was unhelpful in helping people find earlier alternatives to the delayed flight."
Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"
Points positifs : "Crew was amazing and friendly. Flight was on time."
Points négatifs : "Na"
Points positifs : "All ok"
Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"
Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"
Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"
Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"
Points positifs : "Kindness of the staff"
Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"
Points positifs : "The crew was very helpful and reassuring. I’m not a frequent traveler and they kindness towards my anxiousness stood out."
Points négatifs : "The bumpy air. But you can’t fix that. Lol."
Points positifs : "Everything! Flight-Flight Attendants-Peanuts-Coffee-Pilot"
Points négatifs : "I’d love to have a free fruit or veggie snack. Just a small bag"
Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"
Points positifs : "Nice Airbus plane. Due to thunderstorm in Dallas, pilot not able to leave DAL to come to fly the plane in LAX on time. We delayed around 45 minutes. Otherwise, crews were professional and efficient. Excellent movies choices."
Points négatifs : "Boarding announcement in SFO was bad. No one can hear what the agent announced. Random sequence of boarding with confusion. In LAX, we supposed to go to a different terminal by a bus. There is no guidance out of gate to assist passengers that transfer to get on the right gate on the right bus. In AUS, there is not any announcement for luggage belt. An announcement would be helpful to new arrivals to this airport."
Points positifs : "Flight attendants we were very nice and efficient. Flight was short"
Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."
Points positifs : "Service on tme"
Points négatifs : "Small plan"
Points positifs : "Quick and easy"
Points négatifs : "The business class seat is just complety outdated"
Points négatifs : "Pas de l'eau"
Points positifs : "Pas eu lieu"
Points positifs : "M’a replanifié mon vol arrive 3h30 plus tard"
Points positifs : "You change our seats that we could be together."
Points négatifs : "A soda and a cookie, you can definitely do better."
Points négatifs : "Friendly, leg room, entertainment, flight wasn't full"
Points positifs : "The audacity of your gross negligence in a time of global pandemic."
Points négatifs : "Any semblance of social responsibility or ethical behavior."
Points positifs : "The crew, leg room with seats! The flight crew was extremely nice!!!!"
Points négatifs : "Everything was pleasant....I wouldn’t change anything."
Points négatifs : "Food is a joke"
Points négatifs : "Better Communication from Lufthansa"
Points positifs : "Comfortable plan. crew, at least in our section of the plan was minimally attentive."
Points négatifs : "crew could have been more attentive. other then the basic services no one made any effort to see if we wanted anything else."
Points positifs : "Crew was great."
Points négatifs : "Check in time took a very long time with a boarding pass."
Points négatifs : "A delay to unload then reload bags, followed by no in-flight communication of connecting flights, led to a missed connection and an overnight hotel stay."
Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"
Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"
Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"
Points positifs : "Ben... Je cherche encore"
Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"
Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"
Points positifs : "Spacious seating, easy access to charging plug and good movies."
Points négatifs : "Boarding is never fun, why not do back first?"
Points négatifs : "Yo no pude viajar y no tube ni siquiera una remuneración un empleado de luftansa me dijo que no podía viajar Ali mejor por que no le simpatize y le quedó sin viajar y perdiendo dinero tiempo"
Points négatifs : "Parfait rien a dire"
Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."
Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"
Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"
Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"
Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"
Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"
Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"
Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"
Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"
Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"
Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."
Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"
Points négatifs : "Airplane food eatable"
Points positifs : "Crew and flight and service were fine"
Points négatifs : "Economy seats are cramped"
Points positifs : "Good, friendly crew"
Points positifs : "on time no hassle"
Points négatifs : "nothing in particular"
Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."
Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."
Points positifs : "Great hospitality"
Points négatifs : "Delayed"
Points positifs : "Everything was great. Not a single downside. Easy to follow announcements on connection, punctual and nice aircraft."
Points négatifs : "Nothing."
Points négatifs : "The fact that I was re routed that my flight from Paris was late and made me miss my connection."
Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"
Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."
Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."
Points positifs : "Actual flight, staff, food, beverages."
Points négatifs : "Altho I checked in on line in advance, i was unable to print my boarding pass . Lufthansa very little space for check in & luggage at Charles de Gaule and staff advised me to arrive at 4am for 7:45am departure so I could stand in line to get boarding pass and deposit luggage. I did so. Wait was not too long. Security was fast by comparison."
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "Le retard"
Points positifs : "Arriving on time."
Points négatifs : "Can't think of anything."
Points positifs : "great airport and ease of check in and quickness on boarding flight."
Points négatifs : "boarding everyone all at once creates long unnecessary lines when staggered boarding would help"
Points négatifs : "Changement de siège... Déplace au dernier rang de l'avion.... Sans me prévenir de cela....."
Points positifs : "Getting a text alert so I didn't waste my time going to the airport"
Points négatifs : "The fact that Sunday morning my flight was cancelled Saturday night with no apparent reason or explanation given."
Points positifs : "Super"
Points négatifs : "Super"
Points négatifs : "My reservation through JustFly did not pass along that I’d paid for seat selection, and it brought along an unexpected checked baggage fee."
Points négatifs : "No video working"
Points négatifs : "Boarding at gate a47 T2A at CDG was chaotic"
Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"
Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"
Points négatifs : "The service and courtesy of the staff wasn’t great."
Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."
Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"
Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"
Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"
Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"
Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"
Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"
Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"
Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."
Points positifs : "The inflight entertainment and WiFi was great."
Points négatifs : "The food could’ve been better"
Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."
Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."
Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"
Points positifs : "Smooth"
Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."
Points positifs : "Great food, on time, smooth service"
Points négatifs : "How about refreshing your antiquated aircraft? Seats? Entertainment? Overhead bins?"
Points positifs : "It was on time."
Points négatifs : "It was fine"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"
Points positifs : "Comfort, promptness, and food."
Points négatifs : "A huge queue due to AA policy to un respect BA policy of free 23 kg checked luggage of Int’l flights. A scandal, a shame. Won’t travel anymore with BA & AA."
Points négatifs : "Additional cost for luggage"
Points positifs : "The food choices were good and the entertainment."
Points négatifs : "The seats were uncomfortable and the tray table was really low."
Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"
Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"
Points positifs : "Lost my bags"
Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"
Points positifs : "No negative surprises"
Points négatifs : "Boarding was a little chaotic, but not hideous."
Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."
Points positifs : "More Space between passengers. Would like not to be in constant contact with someone."
Points négatifs : "There was no room."
Points négatifs : "Very cramped."
Points négatifs : "Received an email 6 min after booking from British Airways saying the reservation was cancelled. They are trying to charge me $550 for this cancellation claiming they are not the ones who cancelled the reservation, and that I did. From what I understand the flight wasn't available in the first place and should not have been posted to purchase. British Airways will not take responsibility however."
Points positifs : "Amenities were about on par with other international airlines. The entertainment console was wonderful. The trip was more quickly than expected."
Points négatifs : "Boarding was a mess. We were there 2.5 hours before our flight and had to rush to make it on time due to the awful lines for the checking our bags and general disorganization of American Airlines. The staff on the plane missed our row when offering drinks near the end of the flight and were not careful about bumping elbows and shoulders as they frequented the aisle. Also couldn't sit by my family which was a huge bummer."
Points positifs : "nothing, didn't happen"
Points négatifs : "The process of trying to rebook using a third party purchase and a code share ticket."
Points négatifs : "Where me seat was located and being able to set with my family."
Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Delayed flight and missed connection flight to KC"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything."
Points négatifs : "Too tight."
Points positifs : "On time."
Points négatifs : "This flight is AA, not BA. No leg room, no entertainment. Welcome to 2018."
Points positifs : "The crew was very cheerful, professional, and helpful. The food was also surprisingly good."
Points négatifs : "The entertainment system failed a few hours into the flight, which is a big problem for an 8 hour intercontinental flight."
Points positifs : "The only thing good was the airplane – a 787."
Points négatifs : "Missed the flight because of problem with the CDG trains. Crew on the ground were absolutely useless. I ended up getting another flight the second day using the customer service number. The cecking in process was terrible. The agent was terrible.on the flight, the crew kept banging almost everybody with the food cart. One poor lady behind me got water spelled on her, hit by cart few times, and food spelled."
Points positifs : "Good flight overall"
Points négatifs : "The experience at DFW was terrible- long lines to get out of baggage claim because of too few agents to process 1000 people waiting. Also long lines for TSA screening to get to gate."
Les compagnies aériennes voyageant pour Bozeman ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.
Renforcement des mesures sanitaires
Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour Bozeman
Masques obligatoires
Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour Bozeman
Siège de distanciation sociale
Sièges du milieu non réservables sur les vols pour Bozeman
Tests avant les vols
Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour Bozeman
Annulations flexibles
Renonciation aux frais de modification. Recherchez des vols flexibles pour Bozeman