LIT

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Little Rock

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Little Rock. Combinez vol et hôtel et économisez !

— LIT
10 août — 17 août1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
mer. 10/8
mer. 17/8

Bon à savoir

Basse saison

février

Haute saison

juillet

Bonne affaire aller-retour

442 €

Bonne affaire aller simple

508 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 3%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 9%.
ou moins
ou moins

Quand réserver un vol pour l'aéroport de Little Rock (Adams Field) ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Little Rock

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Little Rock ? 25% de nos utilisateur·ices ont trouvé un vol pour Little Rock aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 508 €, aller-retour à 554 €, 628 € pour un aller-retour de Bordeaux, 1 824 € pour un aller-retour de Rennes
  • La haute saison est en juin, juillet et août, et février est le mois le moins cher pour partir de France.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Little Rock.

FAQ - Réserver un vol pour Little Rock

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Little Rock Aéroport de Little Rock (Adams Field)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
8,2
Qatar AirwaysNote générale basée sur 11760 avis
8,3Embarquement
8,1Confort
8,6Équipage
8,2Divertissement
8,0Repas
Avis sur la compagnie

The cabin crew was mediocre and were not cheerful at any time! Food was very mediocre compared to other Gulf airlines. Seats in economy was reasonable. My baggage didn’t arrive at the final destination and the local staff were not customer friendly in helping out. I hope my baggage arrives! Would still recommend the airlines if you want a decent connection to India or elsewhere.

En savoir plus sur Qatar Airways

The cabin crew was mediocre and were not cheerful at any time! Food was very mediocre compared to other Gulf airlines. Seats in economy was reasonable. My baggage didn’t arrive at the final destination and the local staff were not customer friendly in helping out. I hope my baggage arrives! Would still recommend the airlines if you want a decent connection to India or elsewhere.

All good!

Exceptional in every sphere of flight services the best in the world 🌎🌎🌎

It was hot inside the plane and the boarding was very crowded. But the seat comfort, and entertainment are spectacular

Coach seats are just too cramped for an 14 hour and 45 minute flight. Not the airlines fault, that is just the way it is today. Great incentive to upgrade to Business Class, but that would have been an extra $970, not in the budget for my company. I will say this, the meals and flight attendants are world class, even in Coach. I had a blind woman sitting in front of me and the genuine care that the flight attendant proactively provided was heartwarming and inspirational. I was moved by the personal touch and genuinely sincere interest by the fight attendant in this woman's experience and safety. Every aspect of the journey, this particular flight attendant made the airline proud.

Very good service, all were ok/excellent

Points positifs : "Good crew. Nice flight. Newer equipment."
Points négatifs : "The transfer process was a little burdensome."
Points positifs : "Nothing really, seats were to close to each other and it was a painful flight for 20 hrs"
Points négatifs : "Leg-space between seats specifically when the person in front of you reclines"
Points positifs : "Amazing crew. Very attentive to passengers and genuinely nice."
Points positifs : "Great crew, great customer service by phone, great food and entertainment."
Points négatifs : "Boarding and deplaning took ages, but don't they always?"
Points positifs : "Seat comfortable"
Points négatifs : "L'embarquement: pas de passerelle. Accès par bus. Dommage mais on sait que ça peut arriver à Doha. Longue attente dans le bus. Pas de "traitement Business". Température un peu basse pendant la nuit."
Points positifs : "There’s a reason Qatar Airline is one of the top 10 airlines! Other airlines feed you pretzels and charge you for a blanket. Qatar feeds you numerous times throughout the flight and everything is as great as travel today can be."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Meals are absolutly terrible, confort desaster, and hostess unqualified"
Points positifs : "The crew was amazing and welcoming and warm."
Points négatifs : "The toilets was not clean and the boarding delayed without any explanation"
Points positifs : "Embarquement à l'heure, équipage très sympathique. Arrivée à Montréal en avance!"
Points négatifs : "Les repas sont corrects mais du potentiel d'amélioration."
Points positifs : "Seat comfortable"
Points positifs : "The crew in the plane was very supportive and assisted us with the baby and have provided all possible comfort"
Points négatifs : "we have booked a wheelchair to carry old grandmother with permanent injured hand and the baby to the plane, and we have confirmed availability of the same by calling QA office in Qatar. However QA did not provide a wheelchair during check-in at Paris Charles de Gaulle for whatever unjustified reason"
Points négatifs : "J'étais assis entouré d'enfants qui ont pleuré à tour de role plus de 10hrs sur les 12hrs de vol. Désastreux."
Points positifs : "The service was great! I slept almost the whole way in economy and was very comfortable!"
Points positifs : "Le plus important dans un vol c'est datterrire à temps nous avons eu un retard de 2h sans aucune justification ni communication du progrès"
Points négatifs : "Timely communication sur le status du retard Prendre en considération le long transit de certains passagers et les contraintes d'arriver au milieu de la nuit. Beyrouth"
Points positifs : "From the ground crew to the flight staff, everyone was superb! Keep up the good work!"
Points négatifs : "I can't think of anything to make it better."
Points négatifs : "The seats are smaller than other airlines.My entertainment system stopped working mid-flight on a 16 hour flight from Doha to LAX.Food portion is not enough. No hot towels on boarding, no welcome drink or snacks. Food is served only twice on a 16 hour flight.Rude immigration officers"
Points positifs : "Très bonne compagnie aérienne qui soigne le détail."
Points négatifs : "Le steward qui soccupait de notre secteur aurait avoir plus d'entregent et sourire."
Points positifs : "Avion tres confortable, design intérieur et lighting parfait. Equipage et service de très grande qualité."
Points négatifs : "Embarquement, mais là cest le ground staff à Beyrouth qui doit s'ameliorer..."
Points positifs : "Crew à bord très efficace, attentif et serviable. De Grande qualité pour une classe Eco, en fait la première fois que je vois cela comparativement à beaucoup d'autres Airlines compagnies. Siege et place très agréable. Rapport qualité prix très bon."
Points positifs : "Delighteful experience"
Points négatifs : "Better guidance at transit stop"
Points négatifs : "Houston airport qatar airways check in office has 4 counters and 2 were for people who electronically checked in and they were only a few and other 2 counters were for the huge line. Need more counters. Doha airport has majority of Indian national personell at check in and luggage checkins. They have to learn some manners and be polite with people. Rudeness is a turn off passengers who are tired"
Points positifs : "The entertainment was reasonable, I enjoyed the festive choices."
Points négatifs : "Screaming babies, obese people sat next to me, water rationing, not a pleasant experience. Arrived sleep deprived and dehydrated. I have much better experiencs on a visit to Australia - this was my third time this year!"
Points positifs : "L’equiage L’avion Le vol"
Points négatifs : "L’avion n’a pas ete nettoye avant notre embarquement"
Points positifs : "Flight was 80% empty, but it was amazing anyway, slept through most of it"
Points négatifs : "Staff constantly woke me up for snacks and drinks, which is good on one hand but I was sleeping so deep that it was a bit annoying."
Points positifs : "Qatar est une super compagnie rien à redire"
Points positifs : "Super compagnie gentille et agréable"
Points négatifs : "Les repas"
Points positifs : "The service was fantastic"
Points négatifs : "Screaming babies. But hey, great flight"
Points négatifs : "Qatar counter check asked how long I will be staying in Ho Chi Minh, even though my visa expired in 2022! Surprise and they are aware of my ticket with a return in Thi September. Then I was asked for how long I will stay is not of Qatar concern. Too much of concern!"
Points positifs : "Boarding was smooth; Plane was clean; Flight departed on time;"
Points négatifs : "Flight arrived late for no obvious reason; Crew was good but not as good as what I have experienced in the past with Qatar and other airlines"
Points négatifs : "Peu de nouveaux films"
Points positifs : "The service is Top Knotch!!!"
Points négatifs : "Wasn’t much music to choose from..."
Points positifs : "decent leg room. the staff was accommodating"
Points négatifs : "the brea was har. some of the food was overheated thus making it hard to eat"
Points négatifs : "Movies are always the same"
Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "Des choices of movies"
Points positifs : "Cabin crews were politie"
Points négatifs : "Waiting area outside gate was crowded and slow service, plane take off was delayed Plane wasnt clean enough food wasnt good taste horrible"
Points positifs : "The flight crew are all amazing and provide excellent customer service."
Points négatifs : "No complaints."
Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points négatifs : "L’ecran de divertissement ne fonctionnait pas.."
Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points positifs : "inflight and qatar airport crews were accomodating eventhough there were backlogs due to delays caused by snow storm."
Points négatifs : "The Ground crews in boston airport were not accomodating."
Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Food was awful and two out of four family members have been sick. One on each flight"
Points positifs : "Crew courtesy, exceptional service"

Nous étions en surbooking et avons attendre le dernier moment pour savoir que nous pouvions partir.... Et l'avion a eu 4h de retard... Mais nous sommes arrivés

Les repas n’étaient pas très bons

Nous avons fait la queue pour l’embarquement pendant de longues minutes. Au moment de passer, on nous dit que nos passeports doivent être vérifiés. Obligation de suivre une autre queue. L’hôtesse nous demande notre test Covid alors qu’il n’y en n’a pas besoin pour revenir en France. Une fois les passeports vérifiés, on nous demande de retourner à la fin de la première queue…donc très long !

Écran ne fonctionnait pas …. Pas d’alternative

Température de la ventilation très basse.

Amélioration: le check in sur ordinateur deux jours avant qui prendr trop de temps et ne fonctionnait pas. (Près de 4 heures dd mon temps ! Entre les essais multiples et amples téléphoniques) make it simpler.

Le repas était léger, avec des légumes mal cuits, une purée trop salée et un morceau de poulet mauvais. Au petit déjeuner, sandwich au fromage 😒

Checkin via l’appli impossible

Des casques anti bruits pourraient être transmis si les conditions de voyage deviennent difficiles : les pleurs et les cris d’enfants durant tout le trajet et ce quasi sans interruption ont rendus le vol très désagréable . Vol choisi à l’initial car etant un vol de nuit et cela permettait d’avoir un peu de calme. Le personnel était sympathique et avait des bases en français ce qui était agréable. Ce qui n’était pas réellement le cas pour le vol aller . En vous remerciant,

L’embarquement s’est déroulé facilement. L’équipage manquait un peu de disponibilité

2 h de retard , les trains ratés à paris ..

Vol parti à l'heure et arrivé en avance. Personnel aimable. Voyage agréable

Vol à l'heure. Personnel aimable. Repas corrects. J'ai pu choisir une place confortable moyennant un prix correct. Divertissements limités que écran individuel. Plutôt content du voyage avec cette compagnie

Repas disponibilité du personnel confort d’installation ponctualité

Excellent

Je suis un Franco Americain de 63 ans residant aux US depuis 38+ ans. Apparement mon retour vers Miami a ete booké sans baggage !!!??? De toute evidence une grossiere et innacceptable erreur !!! Comment puis rentrer chez moi sans bagagge ??? Imaginez ma surprise quand Air France m'a informé au "checkin" que mon billet de retOur n'incluait pas un baggage et a refusé de me laisser embarquer avec ma valise de 21 kilos si je ne payais pas un " suplement de €60. A €960+ ce billet ne qualifie pas particulierement de billet "discount"!!!??? Pour compliquer les choses encore un peu plus suite a un traumatisant vol de picpokets dans le metro parisien qq jours avant mon retour je n'avais plus de carte bancaire. Depuis presque 40 ans de voyages entre mes 2 pays je n'ai jamais eu une experience plus desagreable et humiliante dans un aeroport. De retour en Floride a la maison je suis stressé triste humilié et terriblement deçu par ce dernier jour dans ma ville lumiere de naissance.

I liked that once up, things ran more smoothly and we still landed on time despite a 45+ minute delay leaving the gate. The boarding process was another story. With the demand for proof of a negative COVID test prior to boarding by the US, Air France had just 2 staff members checking these tests results, collecting a paper affidavit of sorts also required by the US, and checking boarding passes and passports for an entire Boeing 777 full of passengers. There were other staff around This seemed preposterous. Then, when I finally boarded, the luggage was still be loaded onto the plane at 1:50pm for a flight schedule to leave at 1:15pm.

Points positifs : "L’accueil et l’aimabilité du personnel qui laisse à désirer. Le confort est vraiment mauvais. Le dinner était vraiment léger."
Points négatifs : "La Nourriture, le personnel, le confort."
Points positifs : "No entertainment on the plane and plane was very small..."
Points négatifs : "Explain flight situations better.."
Points négatifs : "movie selection could have been better."
Points négatifs : "We had to take a shuttle bus from the gate out to the plane, this made boarding very chaotic. The seats were not very comfortable- they needed more padding."
Points positifs : "Crew was great. Paris to RDU flight is very convenient. Fair summer pricing overall for our special itinerary. Beverages, snacks on international flight were great."
Points négatifs : "Specialty food requested - reduced sugar because there is just too much sugar in airline food generally. Pretty awful. Some kind of (I think) pickled cabbage and carrots slaw was inedible. Plain yogurt was awful, needed something! Nuts, just a little bit of dried fruit would help."
Points négatifs : "Again, make sure to note conspicuously that luggage price is not included."
Points positifs : "Flight was on time, smooth take-off and landing, and gluten-free meal available (ordered before through Delta.com). Alcohol was available at each drink service."
Points négatifs : "No gluten-free snacks, lack of gluten-free awareness by crew, and gluten-free meal had an apple instead of the (gluten-free) ice cream bar the other meals included for the dessert."
Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"
Points négatifs : "Tout"
Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"
Points positifs : "Happy to be home"
Points négatifs : "Allow more time for check in"
Points positifs : "The food choices were broad enough for anyone. They came by with water periodically. The movies offered had a good range. The pillow was a surprisingly good size."
Points négatifs : "Tight seating. Cold. Arm rests hurt my arms. Foot rest would have been a blessing. Blanket was too thin."
Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."
Points négatifs : "Delayed flight"
Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"
Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"
Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"
Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"
Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"
Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "Tight plane and late!"
Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."
Points positifs : "The care and good food was much appreciated. There were plenty of excellent movies to watch to make the time pass in an enjoyable way."
Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"
Points positifs : "The crew was amazing, the seats were medium on the comfort range."
Points négatifs : "More comfortable seats and more leg room!"
Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"
Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"
Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"
Points négatifs : "Lost my both bags in transit. Also, did not get wheelchair services at Paris and had to walk everywhere with bad legs. Not good."
Points positifs : "Cabin service very good and hot meal was unusually good for economy section (especially the chicken with hollandaise sauce)"
Points positifs : "I had the chicken beans and rice which was good, the chicken burrito was a little soggy and had to peal it out of the box but taste ok."
Points négatifs : "The choice of the movies were either action or kids movies, i would like to see some sports movies, auto race, football or espn. All of the was energetic with great smiles and service except for one that never smiled and lacked enthusiasm. I wondered why she was on the plane."
Points positifs : "In rescheduling us they only charged us $54 per person"
Points négatifs : "Reminder came 20 min beforehand and because I didn’t pre check in we missed the flight even though the plane had not even arrived.... terrible experience in Paris and impacted our life in a large way.... not a good experience using kayak"
Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"

ne jamais voler avec Virgin en partage avec une autre compagnie

A cause de l absence d enregistrement sur le vol virgin car opéré par delta........dernier rang dans l avion et tout le reste Kayak c fini

Personnel très agréable, avion propre et à l’heure, repas et snacks bons, proposition régulière de boissons

mon commentaire précédent fonctionne pour ce vol aussi

Tous les vols fonctionnent maintenant comme les arnaques low cost et c'est dommage. Une valise en soute coute une fortune, un centimetre de siege en plus est un vendu a un tarif de dingue. en prenant un billet sur virgin, géré par Delta, donc une vraie compagnie, nous ne pensions pas que meme demander a etre assis ensemble serait quelque part payant. en effet notre tarif ne nous permettait pas de s'enregistrer avant. donc une fois au guichet plus de sieges ensemble. dans l'avion ? fauteuil ridicule pour tasser plus de passager , comme dans les vols bas de gamme, pas de boisson avant le repas, mais des bouteilles de cristalline que meme les chauffeurs uber ont arreté de donner. Et c'est une canette de coca pour 3 passagers, ben oui on va pas vous filer la cannette quand meme. Pour un vole a 1200 balles c'est vraiment abusé

Accueil scandaleuse pour l’escale courte à Manchester

The comfort level depends on the plane. Flying to London we were on an Airbus 350 and it was spectacular -- economy felt like a premium experience. Flying back, we were on a 787 and I was cramped in the middle seat, not sure where to put my elbows. Crew was phenomenal. Supremely polite and accommodating--highest class of airline crews!

Horaires très bien respectés. Le vol du retour avait même 30 minutes d'avance !

Easy check in and flight very smooth. Arrived early! Perfect

Retard de l avion … Personnel peu aimable, nourriture infecte!

L avion à attendu Les passagers retardé à cause d’un contrôle aussi mal organisé que pas aimable à Manchester… Les animaux dans un abattoir sont mieux traités !

Un retard énorme dû aux contrôles à Manchester… Mais l’avion a attendu… c est sympa ! Vol très bien, nourriture infecte… annoncés uniquement en américain, on ne comprend rien. Les stewards devraient apprendre à parler distinctement, d autant si il y avait beaucoup d étrangers à bord…

Presque 4h de retard, valise arrivée abîmée

Didn’t wait for 8 passagers on a delayed flight for 5 more minutes to make the flight

Rien à dire pour un volt de petit trajet

Les fauteuils beaucoup trop étroit, pour une personne musclé. Aussi n'on les hôtesses on était formidable avec nous ,encore un grand merci

Places réservées sur kayak avec option grande place . Non respecté. Confort abominable sur le vol retour. Vol de départ annulé cause Covid seulement quelques heures avant le départ. Incertitude pour un vol de replacement, finalement obtenu 12 heures après . Merci kayak: plus jamais chez vous.

Personnel très professionnelle et à l’écoute des besoins des passagers. Repas assez bien, surtout salade fraîche. Proposition de plats aux légumes pourrait améliorer l’expérience pour les personnes qui ne mangent pas de pâtes. Globalement tout s’est très bien passé.

Un enregistrement compliqué comme à l aller. Un passager n'avait pas d attribution du e ticket par la compagnie. Pas de check in en ligne possible . Personnel un peu désorganisé

Had a brillant flight from LAX and the lady that check us in at LAX on the vs6848 flight to Manchester was outstanding ! And deserves recognition! She was patient with when we were paniced about us been late and havibg five chikdren under five...she kept us clam... reassured us and booked our bags..ensure my elderly mother had assistance and also waited for my husband who had gone to the toilet and jad got himself lost in the airport. We made it to the plan on time... please fjnd that lady as I really want her to be recognized The plane was of high standard and we got the seats thats worked well with our large family My email is lubanzu.ssbs@yahoo.co.uk if you need more information.

Points positifs : "Comfortable seating, pleasant food and entertainment."
Points négatifs : "Not being charged $1200 for a ticket that I already bought, but had been voided with no notice. And Virgin Atlantic staff not friendly or helpful in any way with this situation."
Points positifs : "This is the way to fly long haul."
Points négatifs : "Frustration is it is impossible to sleep during the breakfast service, but this is a problem for all airlines and Virgin is better than most."
Points positifs : "The crew was so kind and amazing. They definitely made our flight great!"
Points négatifs : "The entertainment wasn’t working for most of the flight. We only got about an hour and a half of entertainment"
Points positifs : "Entertainment and helpful staff"
Points négatifs : "Had worst seat on plane on outward because I didn't know I could pick a seat free of charge before online checkin This could be a lack of communication on Kayak/Last Minute.com as opposed to Virgin"
Points positifs : "the crew was very polite and professional."
Points négatifs : "the aircraft is small and confined, only two toilets for the entire economy level passengers for a 6 hour flight. the online entertainment lacks variety and the food was okay."
Points positifs : "Crew was generally nice and caring."
Points négatifs : "Of course coach seat was not super comfortable. And speaker and screen at my seat did not work."
Points positifs : "Virgin Atlantic is the best airline I’ve ever flown on internationally. The service is wonderful, from check in to inflight service. Everything went as planned. The food and drinks on board are free and they are an abundance of snacks, much more than we dreamed. The flight attendants are excellent"
Points négatifs : "No. Keep up the good work!"
Points positifs : "Crew was super helpful and kind. Pesto pasta was the best airplane food I’ve ever had in coach."
Points positifs : "Amazing and helpful crew. Great seat."
Points négatifs : "My tv screen could not show the movies"
Points positifs : "The roomie seats, the USB port, and in flight entertainment"
Points négatifs : "Child free section"
Points positifs : "Crew were wonderful when I was nauseous from turbulence"
Points positifs : "Super friendly and helpful crew, food etc was fantastic very enjoyable flight. Thank you"
Points positifs : "Service, pilot updates, and seating were all great!"
Points négatifs : "No flight"
Points positifs : "We paid extra for exit row seats so we had good leg space"
Points négatifs : "The seats are so small that only your backside fits on it and we are not big people. There is no support for the thigh and I had severe cramps after leaving the aircraft. The flight to LA with Virgin Australia was far more comfortable."
Points positifs : "Entertainment Meal service and quality"
Points négatifs : "Staff"
Points négatifs : "Older media entertainment screen with hard to use touch interface."
Points positifs : "Our ticket was canceled apparently due to an error by the airline. Very unhappy about that. The airline couldn't care less."
Points positifs : "Staff were excellent and very friendly, service was great, and the entertainment on board was very good."
Points négatifs : "We were waiting in our seats for about an hour before take off due to a need to de-ice the plane due to snowy weather. I think everyone would have been more comfortable in the waiting area while this happened, or at least given the option to do so."
Points positifs : "Lovely food and staff. Lots of food."
Points négatifs : "The seat pocket in front of me was broken. I didn't want to make a fuss but one would have thought during checks pre-flight that should have been noticed and rectified. I was flying with my family including my 4 yr old and we had lots of toys to keep her entertained but had no where to put them apart from on our seats and tables when we were allowed to have them down."
Points positifs : "Flew virgin after long time and kind of disappointment with comfortable seats. seats space is tight and legs space as well with some box under the seat."
Points négatifs : "seat comfortable and let space"
Points positifs : "Checking in at the counter even I wasn't allocated a seat but the gentleman was very humble and polite."
Points négatifs : "The fact that I was told I would be given a seat at the boarding gate. I got to the airport very early to get a good seat only to be that and was given a very uncomfortable seat where I couldn't stretch my legs well because of a box on the floor situated to my left leg and to make the matter even more annoying my screen was not working which I was forced to take one heavy meant-so-called laptop. And finally cabin crew were lacking serious customer service and when u ask for something they were just so reluctant to deliver as if we were given a free ticket or something. May it be noted that my ticket was not that cheap to be treated in such manner."
Points négatifs : "Too much food - not enough time to sleep in comfort!"
Points positifs : "Great Service. Truly enjoyed Economy plus!"
Points positifs : "I loved the movie choice!"
Points négatifs : "The head rest comfortability, could be softer as well as the pillows, they could also be softer."
Points négatifs : "The crew was rude."
Points positifs : "Excellent entertainment options, out stewardess was fantastic."
Points négatifs : "Cramped seats."
Points négatifs : "Food was terrible"

Voyage de san Francisco vers Honolulu à été mauvais. Petit avion pas de films (tous les écrans étaient en panne), pas de wifi. Il ne nous ont pas compensé, ils auraient pu nous offrir un sandwich ou une boisson gratuite.

nous avons dû voyager par AIr France une journée plus tard le 26 juin 2022 vers 15h25. Lufthansa n'a offert aucune commodité en plus d'avoir perdu u de nos bagages

Le pilote a été super le service aux clients. Aucune information pour aider les passagers en correspondance. nous avons ratés notre vol vers Paris

Formalités d'embarquement simples. Le staff à bord sympathique. Assis à côté d'un homme a assez forte corpulence qui mettait en évidence la taille réduite des sièges. Le dîner et petit déjeuner pas fameux du tout, le niveau à encore baissé dans ce domaine.

It was cancelled!

La boufe et l’équipage très cool seulement il fallait payer une petite bouteille de vin à 7 euros

Notre départ et notre arrivée étaient à l’heure. Nous étions bien servis par les membres d’équipage. Malheureusement, moins d’espace dans ce modèle d’avion que dans les modèles plus récents. Les écrans installés dans les sièges fonctionnent très lentement, donc pas beaucoup de divertissement pour le vol de 8 heures

Les membres d’équipage ont été attentifs. La qualité de repas- à améliorer

We thought we were booking Lufthansa with more room but found out both ways were with United . We were going on a 10 day cruise with 9 stops. United never put our bag on the initial plane and never got it to us. We are home still without our bag. I would definitely NOT recommend them. They ruined our dream vacation.

Lufhtansa app does not work well

Easy and good price

Transit à Frankfort : horrible !

Encore et toujours du retard, nous avons du changer de vol puis d'avion, imprimer de nouveaux billets et n'avons connu nos places qu'au moment d'embarquer

Vol retardé (+ d'1 heure), pilote qui annonce que les autres vols à Frankfurt sont aussi retardés, donc qu'il sera possible tout de même de continuer le voyage. Annonce qu'un employé de Lufthansa va nous attendre pour nous aiguiller. Rien de cela ne s'est passé. La seule chose c'est que j'ai manqué ma connection, à peu près 8 heures de retard. Inacceptable

Le fait de refuser de servir un deuxième verre de vin sous prétexte d’effectifs réduits à cause de la pandémie, Servir de l’eau ou du vin ce ´n’est pas plus difficile ! Aucun choix de repas et une bouillie trop cuite qu’ils osent appeler pasta. Personnel de bord particulièrement expéditif et antipathique. Le pire long courrier de ma vie.

Points positifs : "Crew was friendly, but dis not show Seating flexibility based on passengers spacing"
Points positifs : "Crew was professional and helpful."
Points négatifs : "The seat was narrow for business class."
Points positifs : "Inflight services"
Points négatifs : "Delayed flight, missed connecting flight due to that. On the ground staff should have better coordinated from arrival to boarding of next flight. Chaotic and short staffed security personnel at Frankfurt airport. Overall a pathetic experience"
Points positifs : "The crew on this flight were excellent. Friendly and professional. Attentive and patient."
Points négatifs : "The food needs major improvement. What has happened to Lufthansa??? Other people I know on different flights also have big complaints about the food."
Points positifs : "Seats were too cramped up, legroom was a problem. A device was under the seat was cramping the leg room. The entertainment selection was very very poor for a long flight."
Points négatifs : "Better entertainment selection."
Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"
Points négatifs : "Flight from dc to Frankfurt was delayed 4 hours. Flight from Frankfurt to Amman was cancelled and rebooked for the next morning."
Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"
Points négatifs : "Retard"
Points positifs : "Ben... Je cherche encore"
Points négatifs : "Parfait rien a dire"
Points négatifs : "-"
Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"
Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"
Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"
Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"
Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"
Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"
Points positifs : "Standard flight and comfort."
Points négatifs : "Food was absolutely beyond horrible...and the crew would run instead of walk down aisles to wherever their dedtination was."
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "Le retard"
Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"
Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."
Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"
Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"
Points négatifs : "Lufthansa’s service counter in Munich was helpful with locating baggage and unfamiliar with transit rules."
Points positifs : "Crew and Food"
Points négatifs : "DELAYED BOARDING, OVER CROWDED TOO TIED, VERY HARD TO GO TO TOILET OR STAND"
Points positifs : "Smooth flight. Friendly staff"
Points négatifs : "Uncomfortable"
Points positifs : "The boarding was smooth and efficient. We left and landed on time a very good flight."
Points positifs : "Very good flight in business class. Comfortable seats and great service."
Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."
Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."
Points négatifs : "Shortness of the staff at the counter when checking in. We couldn’t preprint our boarding passes and the staff was inconsiderate when we tried to explain why"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Business class is a rip off. They are economy class seats. They don't recline. No entertainment whatsoever!! Horrible experience."

Overbooked flight of airBaltic, tow hours of delay

3.5 hours delay will ruin any day!

Delay information

Delay due to lack of personnel!

Queue énorme au contrôle et 1h30 de retard pour le départ

Wi-Fi didn’t work. Boarding was totally confusing. Guy next to me took more then his area. Constantly touching me pushing on me. Had a bag blocking getting out. Almost fell. Crew didn’t help

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Travelling from Nigeria was a nightmare. Those thugs at the airport gave my husband and i hell because we had our boarding passes on our phone. We had to keep bribing and begging them to let us through. It is the worse travel experience I’ve ever ever had in my entire life. And I travel a lot

Not the first time we have experienced defective entertainment system on this trip. It should be upgraded.

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points positifs : "Nice food"
Points positifs : "This Transavia Airlines is not good at all."
Points négatifs : "Many things cheaper does mean better."
Points positifs : "Overall a nice and good flight"
Points négatifs : "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."
Points positifs : "Almost everything, especially the crew."
Points négatifs : "Don’t feel like anything should be better to be honest"
Points positifs : "Excellent crew, good food & movie selection."
Points positifs : "economy plus seats were nice, great movie selection, especially international movies"
Points négatifs : "crew was not friendly, i had to ask for water many times, usually water person walk the aisle. food was terrible. other carriers food were better"
Points positifs : "Newer plane, crew was amazing, seats were adjustable"
Points positifs : "Seats were super comfortable, bigger than most planes with extra leg room. Food was excellent and fresh, amazing Dutch cheese sampler was divine. No nonsense staff who had all connecting flight info on hand when we arrived in Abu Dhabi. KLM staff were friendly and efficient. Fabulous airline."
Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"
Points négatifs : "Travelled business class and was ace experience"
Points positifs : "The friendliness of the crew"
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points positifs : "The entertainment was amazing"
Points négatifs : "The seats were a bit hard"
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points positifs : "The flight crew was so friendly and the food was really good."
Points négatifs : "The air conditioners fan was bad and they had to fix it in London which took over 40 minutes off travel time...we arrived much later than expected in Lagos"
Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."
Points positifs : "Crew was pleasant but not attentive to detail. Bypassed is completely for snack and drink towards end of 9 hour flight!"
Points négatifs : "Pay attention to passengers."
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points positifs : "KLM staff is great"
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points négatifs : "Larger meals."
Points négatifs : "lost baggage"
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points positifs : "Staff very pleasant"
Points négatifs : "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"
Points positifs : "The flight to Gdansk took off and arrived on-time and the staff were professional."
Points négatifs : "The flight to Amsterdam from Gdansk was late and I had to RUN to the connecting gate. 50 minutes is NOT ENOUGH time to go through passport control."
Points négatifs : "Food had only vegetarian choices. No charging place and ambiance was noisy"
Points positifs : "Food and staff behaviour"
Points négatifs : "Entertainment"
Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points positifs : "Smooth boarding, clean seats/plane, nice small aircraft (2 rows x 2 seats each), surprisingly spacious (more legroom than expected - and I’m 6’2”)."
Points négatifs : "About 1h30min delay without an explanation. All other planes in the terminal seemed to take off on time without a problem, without exception (aside from this flight, of course)."
Points positifs : "We got a meal for a 1h flight only"
Points négatifs : "No entertainment but normal for this type of flight"
Points négatifs : "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."
Points positifs : "Flight was delayed for 15 min resulting in passengers rushing to make their connecting flights.but staff kept passengers informed."
Points négatifs : "Flight departing late."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"
Points positifs : "The time keeping was very good. We left on time and arrived early on both occasion. Good organisation. Excellent service."
Points négatifs : "Nothing"

Réservez des billets d’avion pas chers pour Little Rock

Dernières offres d’allers-retours

18/10mar.
2 escalesVirgin Atlantic
16h 22minCDG-LIT
27/10jeu.
1 escaleVirgin Atlantic
18h 53minLIT-CDG
439 €
18/10mar.
1 escaleVirgin Atlantic
21h 21minCDG-LIT
27/10jeu.
1 escaleVirgin Atlantic
18h 53minLIT-CDG
440 €
1/10sam.
2 escalesBritish Airways
32h 08minCDG-LIT
17/10lun.
2 escalesBritish Airways
38h 07minLIT-CDG
441 €
19/10mer.
2 escalesBritish Airways
19h 00minCDG-LIT
25/10mar.
2 escalesBritish Airways
18h 02minLIT-CDG
451 €
19/10mer.
2 escalesBritish Airways
19h 00minCDG-LIT
26/10mer.
1 escaleBritish Airways
13h 49minLIT-CDG
459 €
17/10lun.
1 escaleAmerican Airlines
24h 51minCDG-LIT
25/10mar.
1 escaleAmerican Airlines
15h 58minLIT-CDG
474 €
18/10mar.
2 escalesBritish Airways
15h 55minCDG-LIT
30/10dim.
2 escalesBritish Airways
17h 32minLIT-CDG
476 €
19/10mer.
1 escaleDelta
12h 58minCDG-LIT
28/10ven.
1 escaleDelta
17h 20minLIT-CDG
504 €
20/10jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
16h 17minCDG-LIT
24/10lun.
1 escalePlusieurs compagnies
14h 06minLIT-CDG
509 €
18/10mar.
2 escalesPlusieurs compagnies
16h 27minCDG-LIT
26/10mer.
1 escalePlusieurs compagnies
19h 01minLIT-CDG
524 €
17/10lun.
1 escaleAmerican Airlines
24h 51minCDG-LIT
26/10mer.
2 escalesAmerican Airlines
15h 25minLIT-CDG
539 €
18/10mar.
2 escalesPlusieurs compagnies
16h 27minCDG-LIT
28/10ven.
1 escalePlusieurs compagnies
14h 06minLIT-CDG
549 €
21/10ven.
1 escaleAmerican Airlines
24h 51minCDG-LIT
25/10mar.
1 escaleAmerican Airlines
15h 54minLIT-CDG
563 €
18/10mar.
1 escaleAir France
12h 58minCDG-LIT
28/10ven.
1 escaleAir France
29h 31minLIT-CDG
571 €
17/10lun.
2 escalesDelta
18h 47minCDG-LIT
26/10mer.
2 escalesDelta
17h 00minLIT-CDG
583 €
17/10lun.
2 escalesKLM
18h 46minCDG-LIT
27/10jeu.
2 escalesKLM
13h 51minLIT-CDG
599 €
17/10lun.
2 escalesAir France
16h 47minCDG-LIT
27/10jeu.
1 escaleAir France
12h 31minLIT-CDG
605 €
17/10lun.
2 escalesKLM
18h 46minCDG-LIT
28/10ven.
2 escalesKLM
17h 21minLIT-CDG
623 €
18/10mar.
2 escalesLufthansa
17h 16minORY-LIT
27/10jeu.
2 escalesLufthansa
23h 33minLIT-ORY
980 €
3/10lun.
2 escalesIberia
17h 42minORY-LIT
25/3sam.
2 escalesIberia
16h 29minLIT-ORY
1 006 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

23/9ven.
2 escalesPlusieurs compagnies
49h 26minORY-LIT
419 €
23/9ven.
3 escalesPlusieurs compagnies
45h 50minORY-LIT
445 €
26/8ven.
2 escalesPlusieurs compagnies
51h 50minORY-LIT
510 €
26/8ven.
3 escalesPlusieurs compagnies
54h 40minCDG-LIT
558 €
23/9ven.
3 escalesPlusieurs compagnies
42h 15minCDG-LIT
576 €
26/8ven.
3 escalesPlusieurs compagnies
48h 55minORY-LIT
587 €
24/12sam.
3 escalesPlusieurs compagnies
43h 58minORY-LIT
598 €
26/8ven.
2 escalesAer Lingus
35h 18minCDG-LIT
610 €
26/9lun.
1 escaleVirgin Atlantic
15h 24minCDG-LIT
648 €
6/9mar.
2 escalesAer Lingus
35h 27minCDG-LIT
979 €
26/8ven.
2 escalesAer Lingus
35h 18minCDG-LIT
1 038 €
23/9ven.
2 escalesQatar Airways
35h 31minCDG-LIT
1 107 €
27/9mar.
2 escalesAer Lingus
30h 37minCDG-LIT
1 138 €
24/12sam.
2 escalesQatar Airways
40h 27minCDG-LIT
1 266 €
23/9ven.
1 escaleVirgin Atlantic
15h 24minCDG-LIT
1 358 €
26/8ven.
1 escaleDelta
17h 39minCDG-LIT
1 395 €
27/9mar.
1 escaleDelta
15h 24minCDG-LIT
1 396 €
26/9lun.
1 escaleDelta
17h 38minCDG-LIT
1 431 €
26/9lun.
1 escaleDelta
15h 24minCDG-LIT
1 432 €
24/12sam.
2 escalesLufthansa
33h 27minORY-LIT
1 687 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres de vols domestiques

31/8mer.
sans escaleUnited Airlines
1h 52minORD-LIT
7/9mer.
sans escaleUnited Airlines
2h 03minLIT-ORD
204 €
20/9mar.
1 escaleDelta
5h 59minORD-LIT
26/9lun.
1 escaleDelta
5h 24minLIT-ORD
222 €
31/8mer.
1 escaleDelta
7h 09minMDW-LIT
7/9mer.
1 escaleDelta
4h 00minLIT-MDW
222 €
6/9mar.
1 escaleDelta
5h 37minLGA-LIT
13/9mar.
1 escaleDelta
7h 30minLIT-LGA
232 €
8/9jeu.
1 escaleDelta
7h 07minJFK-LIT
13/9mar.
1 escaleDelta
5h 36minLIT-JFK
232 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Little Rock

Destination :

Little Rock (LIT)États-Unis

Offres de vols retour :

Little Rock - France

Classes :

3 280 €
1 597 €
442 €

Découvrez les aéroports de départ :

601 €
439 €

Itinéraires populaires

Les vols vers Little Rock les plus recherchés par les utilisateur·ices KAYAK.

Découvrez les destinations :

439 €