Trouvez des vols pas chers Fuerteventura - Aéroport de Paris-Orly

Trouvez des vols pas chers Fuerteventura - Aéroport de Paris-Orly

Aller-retour
Économique
Washington DC (WAS)
Paris-Orly
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Paris-Orly

Bon à savoir

Basse saison

juin Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 7%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 34%.

Prix moyen pour un aller-retour

225 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

139 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Fuerteventura - Aéroport de Paris-Orly

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Fuerteventura-Aéroport de Paris-Orly ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Fuerteventura-Aéroport de Paris-Orly ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Fuerteventura-Aéroport de Paris-Orly ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Fuerteventura-Aéroport de Paris-Orly ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Fuerteventura - Paris-Orly

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,2
Iberia
Note générale basée sur 5 752 avis
7,4
Embarquement
7,0
Confort
7,7
Équipage
7,0
Divertissement
6,7
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "more space and be able to recline"

Points négatifs : "Personal very rude no manners to answer Questions or direct people."

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "The crew was really nice. They were friendly and genuine."

Points positifs : "Reasonably comfortable seat"
Points négatifs : "Food quality was poor."

Points positifs : "Nice crew seamless flight"
Points négatifs : "Would be nice if the planes were air conditioned on the ground because they're very very hot and it didn't cool down much during the flight"

Points négatifs : "Still waiting for luggage 2 hours after arriving."

Points négatifs : "to be able to be on that flight, A delay from Malaga threw everything off."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points positifs : "It was fine."
Points négatifs : "Seats are a little crammed."

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points négatifs : "Good connection in Madrid and nice flight to Malaga. It was a long walk to get to the connection"

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points positifs : "The crew was excellent.My only complaint was as we were sitting in row 54 the crew made too much noise during sleeping time.Other than that they were very helpful and very nice.It was our first time flying Iberia.It was very enjoyable.I will be happy to recommend bthem."

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "Good legroom."
Points négatifs : "Disorganized boarding."

Points positifs : "Everything. Perfect flight, service, food and Ann early arrival. All great. Memorable."
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Iberia offered the worst ever flight of my life"
Points négatifs : "I was charged $55.00 to book early and choose seats. I agreed because I wanted to be sure to sit with my husband and have a view. Iberia changed my seats without my knowledge, and denied charging me extra. I have papers to prove my claim and will dispute the charges with my credit card company. Directions to our connecting flight in the airport by Iberia staff was confusing and they were extremely rude. We asked 3 different times! We were in danger of missing our connecting flight. Iberia is the worst airlines I have ever experienced, and I will never purchase a flight on Iberia again! Lesson learned!"

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points négatifs : "The seats were very uncomfortable for such a long flight."

Points négatifs : "My checked baggage was not trasnferred and did not arrive in Chicago."

Points positifs : "Crew was nice and I had a great flight with Iberia on my flight from Chicago to Madrid"
Points négatifs : "I am 6 feet 180 pounds and I had absolutely no legroom was completely stuck in my seat can’t believe that a tourist class seat is this small with no legroom"

Points positifs : "Nice newer plane Both USB and power ports"
Points négatifs : "There was a horrible stench of sewage much of the flight Meal choices were very limited Entertainment was pretty limited The wifi has a 200 MB limit -- I blew threw it despite spending 30 Euros -- that's never happened to me before One of the flight attendants was really out of it"

Points positifs : "The staff was rude and not helpful. Check in was below standard."

Points positifs : "Crew - all professional and helpful. We left on time/arrived early - no mishaps. Movie selection - excellent, made the time go faster for first flight. Very comfortable the first flight. Pleasant experience."
Points négatifs : "Food was not so great. Too much fat on the chicken. The salad smelled off/bad and didn't look appertizing. the beverages too smaller cup/quantity given (hot tea)."

Points positifs : "Too long to check in not enough counter open , I was at the airport at 0500 for 0745 flight almost missed my flight when you don’t have the choice to do it online. Nothing is offered on the flight not even water spacialy after running around to find the gate, not on time made international connections difficult"

Points positifs : "On time dép and arrival"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points positifs : "Crew was very nice"
Points négatifs : "Flight delayed for 3 hours. No apologies. Nothing. Interesting thing: NYC to Madrid, 3 hours late, missed connection, no apologies., nothing One week later: Madrid to NYC: 3 hours late, no apologies, nothing. IBERIA AIRLINES: Never again!"

Points positifs : "the flight crew was cordial and efficient. we arrived on time."
Points négatifs : "The planes were older and the seats were not comfortable for the length of the flights."

Points négatifs : "5 hours delay"

Points positifs : "On the plane, the trip was fine. The trans-atlantic section of the flight was surprisingly spacious."
Points négatifs : "The connection was too short in Madrid, so I missed my flight to Berlin and was stuck in the airport for 11 hours. No airport lounge. Kind of a drag after a 9 hour flight. Also they said that my luggage would already be in Berlin but it was not and now I am still trying to find it. Yikes!"

Points positifs : "The flight has enough leg room considering I'm 6ft. The entertainment was world class. The flight was smooth."
Points négatifs : "The flight attendant was slightly rude. The food was not so good. Every meal they had, had cheese in it."

Points négatifs : "There were no vegetarian/pescatarian meals available so I literally ate bread rolls for dinner & the tv audio was broken. I paid $40 for 45 MB of WIFI so that I could work and the internet lasted about 10 minutes. i couldn't even send an email within that time. The tv screen itself kept flipping back down to the aisle. Finally, the temperature was freezing & the bathrooms were disgusting."

Points positifs : "Rien !"
Points négatifs : "Le prix du billet pour la prestation. De plus une surcharge bagage de 195€, alors qu'au moment de la réservation il n'y avait aucune possibilité d'intégrer des bagages. J'appelle ça tout simplement du vol. Le client est pris devant le fait accompli et n'a que le choix de payer... Bref, je ne recommande nullement cette Vie aérienne."

Points positifs : "Rien ! Et je pèse mes mots. Je ne suis pas en colère, j'écris ces commentaires à froid."
Points négatifs : "Le prix du billet pour la prestation. Pas à boire, pas à manger. Sièges usés, défoncés..."

Points positifs : "Ayant proposé de céder la place à un couple qui ne serait ainsi pas séparé l’hôtesse m’a placé dans un endroit plus confortable pour mes jambes et n’a cessé de me remercier. Alors que c’était la moindre des choses.merci à elle"

Points négatifs : "Procédures d'embarquement pas conformes aux règles COVID"

Points positifs : "Le prix La ponctualité L’equipage"
Points négatifs : "L’enregistrement tres mediocre."

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "The boarding was very slow and to seat to small for me."

Points positifs : "It was a very nice, standard flight. Nothing remarkable good or bad."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Gestion de l embarquement: 1h de retard et file d attente interminable a l embarquement car chgt d avion non communiqué"

Points positifs : "The was not confortable"
Points négatifs : "Having more entertaiment"

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Seats and legroom"

Points négatifs : "Transa ia could start by respecting the law and actually enforcing car seats for small children instead of forbidding families to take their car seats in their airplanes."

Points positifs : "Le personnel, l'espace pour le sièges et l'avion en lui même"
Points négatifs : "Ras"

Points négatifs : "Baggage claim was nearly one hour long"

Points positifs : "Retard de 2heures service nul"

Points positifs : "Personnel à bord"
Points négatifs : "Offrir un café"

Points négatifs : "The flight was delayed more than 30 minutes and it took the crew too long to address the issue. It left the passengers wondering what was going on. While we waited the air conditioner did not work and we were left in intense heat. I still don’t know the reason why the flight was delayed because it ."

Points négatifs : "Not even water is offered to people"

Points positifs : "le personnel pro"
Points négatifs : "les horaires comme à l'aller n'ont pas été respectées je ne reprendrais plus cette compagnie trop de retard"

Points positifs : "Seats and plane looked a little bit run-down definitely on the lower budget of airline brands."

Points positifs : "Quick and convenient"
Points négatifs : "Delays are always an issue"

Points positifs : "Rapide et à l’heure"
Points négatifs : "Un repas inclus!"

Points négatifs : "Faire respecter la consigne des bagages à main a tout le monde plutôt que de mettre les bagages des derniers montés en soute. Résultat : 1h de perdu à Orly à l’arrivée."

Points positifs : "les sièges sont vraiment confortable par rapport à d'autres compagnies le pilote nous a indiqué l'itinéraire de vol et les villes survolées"
Points négatifs : "un petit encas inclus dans le prix du billet serait 1 plus ainsi que des prises usb"

Points positifs : "Personnel Horaire respecté"

Points positifs : "L’humour du personnel de bord et du commandant de bord . Merci"

Points négatifs : "La récupération des bagages plus que médiocre, 1h après que l’avion soit arrêté mais je pense que ça vient d’orly et ce sans info. Nous avons vu partir les bagages de l’avion car nous aussi du mal à débarquer car les bus n’arrivaient pas. Par contre bonne info du pilote qui nous l’a signalé."

Points négatifs : "Etre a l'heure dans au moins un des sens"

Points négatifs : "Limited seating online Made you stand in long checking line 2.50 for a cup of Nescafé"

Points positifs : "Le personnel oui sympathique"

Points positifs : "Départ à l'heure"
Points négatifs : "Rafraîchissements gratuits et non payants"

Points positifs : "Le service à bord, les membres d'équipage, la flotte: nouveau Boeing avec nouvel éclairage et compartiment à bagages, magazine Transavia à jour, embarquement rapide, vol à l'avance, annonces du suivi du vol, TOP !"

Points positifs : "They changed the flight schedule and i asked them for refund and i did not get my money back"

Points positifs : "Pour du lowcost c’etait parfait"

Points négatifs : "Delay..."

Points positifs : "Everything was fine"
Points négatifs : "No problems"

Points positifs : "Not full flight"
Points négatifs : "Norwegian nickle and dimes everything seats, foods, luggage entertainment non existent"

Points positifs : "Confort .ponctuel"
Points négatifs : "Pas pu choisir mon siege"

Points négatifs : "2h de retard au décollage et aucune communication."

Points positifs : "We departed on time It was cheap to check a bag"

Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "Les 2 steward qui fessaient plus de bruit que le moteur pendant plus de 2 heures, un grand momemt de théâtre !!! Blague à part le boulot demande quelques instant de sérieux de tant à autre..."

Points positifs : "Repas très correct"
Points négatifs : "Embarquement très long"

Points négatifs : "Transavia est une honte, c'est un low-cost certe, mais il n'empêche j'ai souvent des problèmes avec eux et je voyage beaucoup. Arrivé a l'heure pour l'enregistrement, il y a eu une alerte au colis suspect, la zone est donc évacuée. Une fois le problème levé, l'enregistrement n'est plus possible car Transavia a envoyé le vol laissant tout les passagers restant sur le carreau. La solution proposé par Transavia, "racheté un billet"! Merci Transavia! pour moi c'est fini, une compagnie qui réduit les couts je peux comprendre, une compagnie qui n'aide pas ses clients est une honte, surtout en rejetant la faute sur vous. Le service client est uniquement la pour s'excuser, c'est bien les excuses, ca coute pas chère, mais les solutions elles vous pouvez toujours courir. Une honte."

Points négatifs : "No one in orly is here to communicate with passengers. Neither airline ground personnel nor airport staff"

Points positifs : "Pour ce vol Respect des horaires et bagages,personnel de bord très agréable"
Points négatifs : "Rien à redire."

Points positifs : "Départ et arrivée à l’heure promise"
Points négatifs : "La climatisation était trop forte et l’avion ressemblait à un frigo. En dépit de nos demandes d’augmenration de la température en cabine et d’avoir au moins une couverture la température a été maintenue froide. Mon mari et moi somme devenus malades et avons attrappé froid. La seule récompense à laquelle ont a eu droit était un thé chaud gratuit."

Points négatifs : "30€ pour 20kgs c’est cher par rapport à Tuifly par exemple."

Points positifs : "The flight was on time."
Points négatifs : "Uncomfortable seats, rude staff, had to pay for water, very hot on flight"

Points positifs : "The crew were very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable, no entertainment, have to pay for everything, arrived late, bathroom smelled like pee"

Points positifs : "La disponibilité du personnel. La ponctualité en général bien que cette fois-ci ça n'ai pas été aussi bien."
Points négatifs : "Le site est perfectible."

Points positifs : "All went well with no interference."

Points négatifs : "Arrivato con 43’ di ritardo da sommarsi 15’ per scala e autobus non presenti . Uno scandalo"

Points positifs : "Personnel de bord très serviable"
Points négatifs : "Une de nos valises a été laissée à Paris"

Points positifs : "Très bon personnel de bord, check-in et embarquement très rapides!"

Points positifs : "Nop"
Points négatifs : "Streaming"

Points positifs : "Crew was awesome, airplane was new and clean All planes were on time"
Points négatifs : "The food"

Points positifs : "Snotty crew. Had to pay 2+ Euros for a Coke. Untrained personnel in the airport check in"
Points négatifs : "If I had flown on Iberia"

Points positifs : "Crew was very accommodating and sensitive to the fact that I was traveling pregnant and with a small child; more than other airlines I’ve been on recently."
Points négatifs : "There was a slight delay in takeoff and it seemed like very strict policies about baggage allowance on board."

Points positifs : "Timing parfait"
Points négatifs : "Une collation offerte"

Points négatifs : "L’embarquement n’etaIt pas au contact. Les pochettes du dossier des sièges n’avaient pas été nettoyées des déchets des précédents voyageurs. Peu d’espAce au niveau des sièges."

Points positifs : "Bonne compagnie aérienne, qui se diferencie des low-cost. Espace entre les sièges plus grand que les autres compagnies"

Points négatifs : "Boarding took 3 hours"

Points positifs : "Vuelo directo"
Points négatifs : "Todo pago adentro, no me dieron ni agua. No hay entretenimiento a bordo, es un avión viejito"

Points positifs : "Was not full"
Points négatifs : "Out dated plane. Poor boarding process, bad service horrible food"

Points positifs : "Why do I needed to pay at the airport addiction 150 euros for one suitcase? Why was it online included to find out the I have to pay extra? That’s addioanl 30% increase for the price of the ticket. I’ have been using you for a long time and not really happy"

Points négatifs : "Not a fan of the elevator music they play. Unnecessary"

Points négatifs : "No clear advice about extra luggage fees In Miami I got help and paid $100 In Madrid, I tried to purchase the extra luggage on line. The website gave me an error. Once at the counter the person helping me there could not help either. I was charged $150 since the purchase was not done on line. I requested a supervisor: denied! My last trip with air Europa!!!"

Points positifs : "Flight took off on time. Plane is big and seats are good for people up to 6 feet tall and comfortable fior people up to 220 lbs. Crew was excellent from checking in til landing. I will travel again with Air Europa but I will take a sandwich or two with me just in case pasta is being served. Flight was from Madrid to Miami. On my flight from Miami to Madrid the food (chicken) and everything was excellent. Oct 14 2018"

Points positifs : "Rien. Kayak, orbitz et air Europa font tous trois preuve de désinformation à l'égard de leurs clients !"
Points négatifs : "Normalement, les vols long courriers offrent toujours des bagages en soute. Apparemment ce n'est pas le cas de air Europa. Cependant, cette information n'a été clair nulle part. J'ai dû payer taxe de 150$ à l'aéroport pour cette malhonnêteté. Exactement la même remarque concernant la nourriture. Il n'y eu aucun moment durant la réservation où l'on a pu choisir notre régime alimentaire. Étant végétarien j ai recu un plat avec viande. Le staff m'a dit qu'il fallait appeler la compagnie auparavant, comment le deviner ? De plus, le petit dejeuner était composé de un ridicule sandwich jambon fromage. J'ai demandé pour changer et dit que du jambon au petit déjeuner n'était pas nécessaire mais on m'a répondu avec insolence que c'était un petit déjeuner "normal"! Le service avant même l'embarquement était médiocre et désagréable. A bord, le staff parlaient quasiment exclusivement en espagnol alors que le vol venait du Brésil. A bord, on nous informe sur pour pouvoir regarder des films, il faut télécharger une application car il n'y a pas d'écran disponible. Une fois a bord les réseaux ne fonctionnent généralement pas! Alors le staff propose un iPad a 10€ ?? C'est une action plus que malhonnête!! Informez vos clients à l'avance."

Points négatifs : "No tv for an 8 hour, overnight flight."

Points positifs : "Everything was great!"

Points positifs : "Cartoons on tv (for kids)"
Points négatifs : "the plane is too tight"

Points positifs : "FGood, kind staff. Efficient y throughout"
Points négatifs : "Small seats"

Points positifs : "I was astonished to see a passenger putting nail polish on during the flight and no flight attendant did anything about the awful smell. Additionally, upon landing it is customary for passengers to unbuckle their seatbelts while taxi-not to the gate and standing up before the seatbelt sign has been turned off. The passengers have no regard for safety or rules."

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais - L'hôtesse s'endort avant l'atterrissage à Zurich et fait sont contrôle en courant et sauvagement"

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Pas d'écran sur un long vol - Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais"

Points négatifs : "You have to pay separate for baggage each way - $150/per luggage/per person. That is a total of $300.00!!! I ended up spending $600 just in luggage check-in round-trip for me and my husband."

Points positifs : "clean plane food and drinks comfortable seats"
Points négatifs : "warm and no way of adjusting a personal vent"

Points négatifs : "I booked a Delta flight and got an Air Europa flight. The flight was two hours late. The plane was really old and and had no screens, USB chargers, super tight space and things kept breaking. I’ll never book a flight that is operated by Air Europa."

Points positifs : "I liked the Boeing 787"
Points négatifs : "The service sucked. The crew speaks very weak English. The crew only comes around the cabin very few times. Not good on a 9 1/2 hour flight."

Points positifs : "Le premier vol"
Points négatifs : "Le deuxième vol"

Points positifs : "No delays"
Points négatifs : "Boarding process they start from back rows first"

Points positifs : "Very friendly."
Points négatifs : "Everything was perfect. Can't complain everything was good."

Points négatifs : "Plane was not as modern as it could be."

Points positifs : "Same as previous answer"
Points négatifs : "Same as previous answer a"

Points négatifs : "Retard 1h40!!!!!"

Points positifs : "the crew was nice ans well manered"
Points négatifs : "they started boarding 25 minutes later than stipulated. the flight took off 10 minutes late. you should at least provide a complimentary small bag of peanuts or pretzels. the seats were uncomfortable and tight."

Points positifs : "Confort Équipage au top"
Points négatifs : "Absence de divertissement Repas ou boisson payante Embarquement en retard"

Points positifs : "Équipage sympa"
Points négatifs : "La nourriture Système de divertissement qui ne Marche pas Confort pas top Embarquement en retard"

Points positifs : "Wide body plane A330"
Points négatifs : "Seats too narrow. No individual TVs, no entertainment, not even a music channel available."

Points négatifs : "Too cold and unfriendly services"

Points positifs : "It was on time"
Points négatifs : "The condition of the plane was very poor, and the space is also very small & uncomfortable. The food was not good either."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "All"

Points négatifs : "Every flight was at least an hour delayed. We were insanely late for our connection flight due to a totally unnecessary delay at the first airport. We then SPRINTED across the whole Madrid airport and then when we arrived to second plane was TWO HOURS delayed. The staff always seemed to be working, but was completely inefficient in getting anything done. It took them 20 minutes to respond to our notice (we pressed the air attendant button on our seats) and then told us we couldn't get snacks because they were giving out pizzas, which took another hour. Every single part of our flight was delayed and inefficient... with no reason ever being given. It was pretty miserable overall and I will likely never use Air Europa ever again."

Points positifs : "The prive was ok"
Points négatifs : "Late, disorganized boarding, group pf adolesccentes traveling behind me were very rowdy and on an early morning flight they have to be asked by the flight personnel to be respectful to the other passengers"

Points positifs : "The new planes are great! Lots of room in the overhead bins, I was able to fit my acoustic guitar in without any trouble. Crew were very helpful and professional. Thumbs up Air Europa!"

Points positifs : "Flight quick and uncomplicated."
Points négatifs : "Boarding chaotic. No food or entertainment involved."

Points négatifs : "The flight was cancelled"

Points positifs : "It was a short flight."
Points négatifs : "Boarding process was awful and there was no beverage service that I knew of or saw."

Points négatifs : "There wasn't any entertainment. But this was a short flight, so was expected."

Points négatifs : "People were boarded by standing in a line instead of zones. We stood in line for a good 30 minutes. Also, while standing in line, a gate representative decided to take the back half of the line and move them to the priority line to "expedite the boarding process". As one of the last people in the original line seeing everyone behind me board before me, I was annoyed. This was poor form."

Points positifs : "I like in general"
Points négatifs : "For the next time I need more space for my chair, because my legs suffer for this."

Points négatifs : "All atención on board was pretty nice !"

En savoir plus sur Iberia

Vols pas chers Fuerteventura - Aéroport de Paris-Orly

Dernières offres d’allers-retours

26/11
jeu.
1 escale
Iberia
22h 25min
FUE - ORY
28/11
sam.
sans escale
Iberia
4h 05min
ORY - FUE
8/12
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 20min
FUE - ORY
15/12
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 55min
ORY - FUE
5/11
jeu.
2 escales
Air Europa
34h 10min
FUE - ORY
7/11
sam.
2 escales
Air Europa
24h 45min
ORY - FUE
26/11
jeu.
1 escale
Iberia
22h 25min
FUE - ORY
28/11
sam.
1 escale
Iberia
13h 55min
ORY - FUE
26/11
jeu.
1 escale
Iberia
22h 25min
FUE - ORY
28/11
sam.
sans escale
Iberia
4h 05min
ORY - FUE
26/11
jeu.
1 escale
Iberia
26h 55min
FUE - ORY
28/11
sam.
sans escale
Iberia
4h 05min
ORY - FUE
5/11
jeu.
1 escale
Iberia
18h 20min
FUE - ORY
7/11
sam.
1 escale
Iberia
13h 55min
ORY - FUE
26/11
jeu.
1 escale
Iberia
26h 55min
FUE - ORY
28/11
sam.
1 escale
Iberia
13h 55min
ORY - FUE
26/11
jeu.
1 escale
Iberia
26h 55min
FUE - ORY
28/11
sam.
2 escales
Iberia
50h 20min
ORY - FUE
8/12
mar.
2 escales
Air Europa
34h 10min
FUE - ORY
15/12
mar.
2 escales
Air Europa
30h 55min
ORY - FUE
8/12
mar.
1 escale
Iberia
18h 20min
FUE - ORY
15/12
mar.
1 escale
Iberia
19h 40min
ORY - FUE
5/11
jeu.
1 escale
Iberia
26h 55min
FUE - ORY
7/11
sam.
2 escales
Iberia
10h 55min
ORY - FUE
26/11
jeu.
1 escale
Iberia
18h 20min
FUE - ORY
28/11
sam.
2 escales
Iberia
50h 20min
ORY - FUE
5/11
jeu.
1 escale
Iberia
18h 20min
FUE - ORY
7/11
sam.
sans escale
Iberia
4h 05min
ORY - FUE
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

19/12
sam.
sans escale
Transavia France
4h 05min
FUE - ORY
30/10
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 45min
FUE - ORY
6/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 45min
FUE - ORY
6/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 45min
FUE - ORY
1/11
dim.
1 escale
Iberia
26h 55min
FUE - ORY
6/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 45min
FUE - ORY
13/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 45min
FUE - ORY
7/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 25min
FUE - ORY
1/11
dim.
1 escale
Iberia
18h 20min
FUE - ORY
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 00min
FUE - ORY
29/10
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 10min
FUE - ORY
14/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 25min
FUE - ORY
7/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 40min
FUE - ORY
12/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 45min
FUE - ORY
7/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
29h 00min
FUE - ORY
14/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
29h 00min
FUE - ORY
1/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 15min
FUE - ORY
17/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 30min
FUE - ORY
29/10
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 10min
FUE - ORY
29/10
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 10min
FUE - ORY
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première