Trouvez un vol pas cher Paris - Dubaï (Émirat)

Trouvez un vol pas cher Paris - Dubaï (Émirat)

Aller-retour
Économique
Paris (PAR)
Dubaï (Émirat)
ven. 30/10
ven. 6/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Dubaï (Émirat)

Bon à savoir

Basse saison

septembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 3%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 4%.

Prix moyen pour un aller-retour

385 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

377 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Paris - Dubaï (Émirat)

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Paris-Dubaï (Émirat) ?

Quelles compagnies aériennes ont des mesures de distanciation sociale liées au COVID-19 pour les vols Paris-Dubaï (Émirat) ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Paris et Dubaï (Émirat) ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Paris et Dubaï (Émirat) ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Paris-Dubaï (Émirat) ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Paris-Dubaï (Émirat) ?

Les meilleures compagnies proposant des vols Paris -Dubaï (Émirat)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,0
SWISS
Note générale basée sur 8 987 avis
8,2
Embarquement
7,8
Confort
8,6
Équipage
7,7
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Better choice of movies and classical music"

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points négatifs : "The TVs in economy class weren’t working and it was an 8 hour flight so it would have been nice to have some entertainment during that time"

Points positifs : "The plane was pretty cool. I like the fact that the overhead compartments had enough room. The staff was friendly, too. The piece of chocolate is very tasty."
Points négatifs : "Food on those airplanes is always bad. There were not enough chicken sandwiches and some passengers only were given cheese sandwiches."

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points positifs : "Crew was amazing. Good food. Comfortable seats"
Points négatifs : "Music options along with the movies"

Points positifs : "Muy confortable, la amabilidad de los tripulantes"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "fresh baked bread!"
Points négatifs : "fight was delayed almost 4 hours. we were stuck on the plane for over 2 hours before liftoff while technical difficulties were worked out. no compensation offered."

Points négatifs : "La ponctualité"

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points positifs : "The seats were good for a short flight, which this was. No complaints."

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "No WiFi on a 12 hour flight, but we could all see the full signal WiFi for the crew, aptly named. LXCrew. Awful to see them using WiFi when we are unable."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points négatifs : "Temperature was very hot"

Points négatifs : "Missed flight. Misplaced checked bag. Filed complaint with Swiss."

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points négatifs : "Legspace in economy class was probably good back in 1975, but in 2019 not acceptable anymore"

Points négatifs : "Check in was annoying in Paris as we had to go to ticket counter, and then go to a different counter to pay for luggage. Annoyed in the first place to have to pay for 2 checked bags on international flight, but to have to go into three separate lines in order to do so was pouring salt into a wound."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "This was a very short flight. They gave you a great little snack and drink. Was a very smooth flight and the crew were very friendly and welcoming."
Points négatifs : "Could not check in online because the system was down."

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points négatifs : "Pleasant overall experience"

Points positifs : "Swissair seating is cramped with 10 across in coach in Boeing 777. The only reason for not giving "poor" rating on this particular ZRH-SFO flight, was the empty seat next to me."
Points négatifs : "Next time, I will give Turkish Airlines a chance, because their aircraft seats only 9 across in Boeing 777 coach. On the SFO-BUD flight, the connection is through Istanbul, but the flight time is the same 15 hours, as on the SFO-ZRH-BUD route. In addition, two checked bags are free in coach."

Points positifs : "Brand new plane and SUPER comfortable (even in coach!)."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points négatifs : "I missed my connection and got to Hong Kong a day late."

Points positifs : "Spacious seats"
Points négatifs : "Bag check process"

Points positifs : "The service and THE FOOD WERE GOOD !"

Points négatifs : "My flight was delayed more than 1 hour at least after overlay of 4 hours. I missed my flight from Vienna to Yerevan and the portion of my trip was detoured to Moscow and from there to Yerevan instead of 3 hours took me 8 hours. As a result of rushing and running in Vienna to catch my flight to Yerevan I feel and injured my hip, I would like a compensation , Please contact me at armine100@cox.net or phone 703-609-8649"

Points négatifs : "Our bags were lost in Zurich but the gentleman at the ticket counter was amazing! He even called before we left the airport saying that he had found our bag in Zurich"

Points positifs : "Great services and the staffs. Very comfortable flight and plane"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points positifs : "Flights attendant proficinal , food was great , first time experience ice cream on airplane served. Seats are comfy and wide , much space between seats compare with other airlines."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Missed this flight because the first one was late"

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "Very Pleasant Staff!"

Points négatifs : "I chose my seat online and when I got to the gate they changed my seat to the way back of the plane"

Points positifs : "The crew was attentive"

Points positifs : "Every thing amazing"
Points négatifs : "This trip really excellent Thank you Turkish Airlines"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "The Ground crew didn’t know how to add a bag"

Points positifs : "All the pieces to have provided an excellent experience were there, but they didn’t come together. It was nice to get some food, and the movie choices were pretty good."
Points négatifs : "Hot, like super hot, in the aircraft. It was horrible."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Connecting flight wss unreasonably late and they lied about luggage being loaded onto the flight. One of the bags is completely missing in the system. Waste of time and too much trouble"

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Entertainment was good."
Points négatifs : "Seat was moved into a middle seat. I was very uncomfortable for the flight. Crew member granted someone else seat change before mine and i asked first. Very upsetting flight."

Points négatifs : "It took over an hour for Business class bags to come out. Not sure why I paid for business class if they don't know to offload them first in Dubai. Really ruined the first experience with Turkish Air."

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points négatifs : "nothing"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "All went well with security and boarding."
Points négatifs : "Rough air and turbulence"

Points négatifs : "In flight entertainment system was not functioning. Turkish refused to provide hotel in Istanbul as per their policy even after being told by Turkish employees in the USA and France that this would be provided due to my 20 hour layover. I will not fly Turkish again in the future."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "Staff were all amazing, meals pretty good for airline food, plenty of tv, movie and music options to stay occupied for the long trip."

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "love the food and the crew service."
Points négatifs : "Aircon could have been better. Someone got sick during the flight because of that."

Points positifs : "Good food, very polite and attentive staff."
Points négatifs : "Seat cushions lack comfort and the legroom is not sufficient for a average size person."

Points positifs : "Friendliness, attentiveness, food, clean bathrooms, and great wine selection. I would fly Turkish Airlines anywhere!!!"

Points négatifs : "I have lactose intolerance and I tried ordering the special meals. However the lactose free meals are not good. I got it more than once, it's always dry grilled chicken, steamed veggies and plain rice. Overall it's a dry meal and no flavorful at all. On this trip I didn't order a special as I was hoping one of the options wouldn't have lactose."

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Boarding procedure was not organized. Boarding of business class and special needs passengers was not prioritized and were boarded along with economy passengers. Good choice of movies."
Points négatifs : "TV screen very far from the seat and could only interact with it via the remote control."

Points positifs : "The food and entertainment on the plane"
Points négatifs : "The Turkish Airlines staff can be very rude, non-communicative in passing along information. They do not like you to ask questions nor do they want to answer your questions. They yell at you or just simply ignore you. No legroom. The crew did not mention that are flight was delayed prior or that we missed our connecting flight and what to do from there. I was given a hotel room during my layover but its in a scary neighborhood and it smells like sewage is nearby. The Grand Yavaz. The cheaper price is not worth the hassle. I can spend my good money elsewhere...i will be sure to warn others."

Points positifs : "Le systeme media est très intéressant dans les gros avions. Mais dans les petits avions il n'y en a rien."
Points négatifs : "Un sandwich comme un repas n'est pas suffisant, et encore on a un seul choix de sandwich. Il y avait un delai .mais c'est pas grave"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "1- bad service 2- bad attitudes 3- Always DELAYS 4- lost the bag"

Points positifs : "Crew service, as it was a big airobus, half plenty it was very comfortable to be there"
Points négatifs : "lateness at least 40 minutes, while nobody from staff I was worrying about corresponding flight,"

Points négatifs : "The flight was cancelled so that's it!"

Points positifs : "Aircraft ,vod , food"
Points négatifs : "Thé crew : lazy cabin crew . And The pilot : unable to Land on attaturk round over. And Landing in another airport with NO explanation."

Points positifs : "Entertainment options were excellent for adults and ado. The crew were very accommodating"
Points négatifs : "Screaming children and passengers that don't follow simple instructions or cue with respect"

Points positifs : "The service was okay."
Points négatifs : "There was a woman sitting behind me with a loud child that kept kicking my chair."

Points négatifs : "Some of my electronics, clothing, and personal belongings were stolen from my luggage"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The seats more comfortable."

Points négatifs : "They wanted to charge me for water in Euros, though the flight left from Istanbul and I only had Turkish lira with me. So we tried credit card, but credit card machine didn't work on any of my three cards. So they kindly brought me a free cup of water after all."

Points négatifs : "Staff are not friendly, airplane was old and seats were very uncomfortable"

Points positifs : "Great boarding , on time! Friendly helpful staff . Just really good experience"

Points positifs : "The crew in the aircraft were good but the ground services were poor"
Points négatifs : "The ground staff should respect travelers. And they should look to customers satisfaction more"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "i tried to cancel. as you can see i booked other tickets from IST to DXB but could not get a refund for these tickets"

Points positifs : "One Crew member was very nice, the rest were not so friendly. But overall a smooth ride, and no problems."

Points positifs : "Bon vol"
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "C'était un bon vol."
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "We arrived very early to make the check in, however the guy was so bad and umpolite. Talking in bad way and aggressive like he had a bad day. Worse part when we realize that he gave to me and my family the worse place in the airplane (last line) even we arrived early and the airplane had availabilt"
Points négatifs : "We arrived very early to make the check in, however the guy was so bad and umpolite. Talking in bad way and aggressive like he had a bad day. Worse part when we realize that he gave to me and my family the worse place in the airplane (last line) even we arrived very early and the airplane had ava"

Points positifs : "The price. It was cheap this time around."
Points négatifs : "The staff isn't exactly friendly and the food is horrible. Do not buy food on the plane. Bottled and canned items are ok to buy, do not trust the rest."

Points positifs : "Always on time"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Got to Barcelona eventually"
Points négatifs : "One hour 15 min late, gate officers did not update, screen kept saying 40 min delay even after sitting at the gate for one hour. It was hot, humid, every one was sweating. Least they could have done was to offer free water after making us wait for one hour 15 min in hot weather."

Points positifs : "None"
Points négatifs : "This is an international flight and the airline didn't even provide complimentary water or soft drinks"

Points négatifs : "1 hour + Late departure both from Copenhagen and from the connection in Instanbul"

Points négatifs : "Siège non réglable sur 3h30de vol"

Points négatifs : "They stole my money"

Points positifs : "Please return my money."
Points négatifs : "Please return my money."

Points négatifs : "Une vraie Lowcost... le bus est même mieux que cet avion"

Points négatifs : "They lost several passengers’ luggage including mine."

Points positifs : "Globalement ok"
Points négatifs : "Délai de plus d'une heure pour le décollage"

Points négatifs : "Extremely cramped, non-reclining seats, no pocket in seats, not even a glass of water, no entertainment options of any kind, checked-in suitcase arrived damaged."

Points positifs : "You get what you pay for, nothing more and nothing less."
Points négatifs : "Almost on every other airline you can check using the self-check-in computers at the airport; on Pegasus you can't, which caused unnecessary queues at the check-in desks (both there and back)."

Points négatifs : "Late boarding for unknown reason."

Points positifs : "nothing."
Points négatifs : "everything"

Points négatifs : "The none sense of explaining why I cant go on the plane ... according to there website I should have 2 stamps from the lebaniese authority on my passport one for going in and one for going out which I gladly provide them with... the responsoable for the check in at Frankfurt Airport and according to him was communicating with "pegasus Airline" in Istanbul by WhatsApp and just kept saying "those can't fly today" the funny thing he was writing in german and refuse to give me there number so I can explain the situation now the main reason why i couldn't go on the plane because I wasn't once in my life in Turkei which makes none sense according to there website I contacted them with Emails and they answered me that I should have the 2 stamps if i want to fly from Instanboul to Beirut which I already have but the haven't notice that i didnt even got ob the plane at the 1st place .... the huge amount of nobe sense, stupidity, the lying that there is no Pegasus airline office ath the airport and the 0 responsibility for there actions can provide you guys with a picture of how they behave with the customers"

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "A lot of peoblems with this airlines. I will not use it again."

Points positifs : "Okay"
Points négatifs : "Old plane"

Points positifs : "They changed my online check in into front window seats for free Was in time"
Points négatifs : "It's low cost, it arrived in time. It's ok :)"

Points positifs : "The seats were not too tight and the food is not extensively expensive"
Points négatifs : "No Internet access at Istanbul airport which isahugh issue nowadays!"

Points positifs : "Absolutely nothing"
Points négatifs : "Bad customer support, unwillingness to correct an error in the first name appearing on one of the tickets. This forced us to cancel all 5 tickets and purchase tickets for a different airline at 4 times the cost."

Points négatifs : "45 minutes delay"

Points positifs : "Reasonable for the price paid"
Points négatifs : "It is impossible to get an invoice. I have sent emails to all available addresses but I've get nothing till today."

Points négatifs : "This experience was absolutely horrible for my wife and myself both. We understood that being among the more "budget friendly" airlines, we would have to sacrifice some comfort. But this airline is beyond atrocious to say the least. There is no terminal exit, but rather we had to walk down steps from the plane, walk in the rain to a stand-up bus, and ride it to the airport. How on earth are you supposed to make close connecting flights with those conditions? We barely made it only because they let us skip the line for security. Save yourself the misery; dig deeper in your pocket for a better airline."

Points négatifs : "You have to pay for water. So, basically, you are on a 4 hour flight, and you get one free cup of water After that, you're out of luck, because you have to buy water. Nice. Obviously, a very cheap stripped down plane. So no entertainment. But that is okay with low cost carriers."

Points positifs : "All was good but I thing thy need to give food with no pay 3.30 h fly thy need something free"

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Poor everything is poor, they are very bad specially the crew when u check in they will let u pay even for the hand baggage extras kg even if u did shopping from the duty free they will let you pay for the weight. The worst crew ever."

Points positifs : "It's not the first time I fly Pegasus the flight is good and I know low cost don't offer free meals but on my booking it was written meals on both flights. So I don't know who to blame the website or the airline but I was too tired to ask them."

Points positifs : "it's fine. It gets you from point A to point B."
Points négatifs : "It's almost outrageous that they don't give water."

Points positifs : "It is fine. It gets you from point A to point B."
Points négatifs : "It's almost outrageous that they don't give you water."

Points positifs : "Roomy, comfortable seating. Clean and modern."

Points positifs : "Great team and great pilot everybody to the baggage people were excellent!"

Points positifs : "Staff was super friendly and efficient."
Points négatifs : "The smallest leg room I have ever experienced! Flight was 30 min late, with no explanation...but we had a long layover so didn't really care."

Points positifs : "Seating is comfortable enough with sufficient leg space."
Points négatifs : "As there is no entertainment nor food served on board the grade has to be the minimum score. Precisely that there is no entertainment system."

Points négatifs : "Crew lacks professionalism and courtesy. Distance, between rows, is small, a few cms (5-7) more, will bring great benefit. The bathroom was dirty and out of paper, towards the end of the flight. It wasn't very clean to star with."

Points positifs : "It didn't crash."
Points négatifs : "Oh, boy. First, this flight was super late and they wouldn't admit it. I went to the gate at boarding time, and the staff rudely pushed me away, saying I misunderstood the gate number. I double checked, and no, that was indeed the right gate. This lasted until the airport announced the final boarding call for my flight, and people started lining up.Then the staff had to admit that this was the right gate and the plane was just late. We didn't start boarding until way after the announced time (which they didn't bother to update on the screen until it passed. Extraordinarily disorganized. Second, the flight crew was loud and kept the lights turned way up on an overnight flight. Everyone around me was trying to sleep, and they were woken up by the crew yelling "DO YOU WANT COFFEE?" 5 rows away. Even when they finally dimmed the lights 3 hours into the flight, they kept the Tv's on, so the flashing advertisements prevented me from sleeping restfully. Third, you have to pay for coffee and tea. Who does this? They also begin their flight with loud, obnoxious music that jolts everyone awake (see above for this being an overnight flight). Overall, only choose this airline if you're okay with being kept forcibly awake and you don't mind the flight being late. Oh, and you have 2 euros to pay for simple tea."

Points positifs : "Plane is ok, clean, good condition"
Points négatifs : "Almost no service. Cheak in took 2 hours!"

Points positifs : "The crew was nice."
Points négatifs : "That we didnt get even a glass of water"

Points positifs : "The crew rushed us to the next Pegasus flight (Istanbul to Beirut) so that we made it on time."
Points négatifs : "The flight departed nearly an hour late after idling on the tarmac. All food is for purchase. There is no in-flight entertainment."

Points positifs : "If all you care about is price, then this is the way to go"
Points négatifs : "flight was late, Istanbul airport has limited wifi (have to buy 30 euro at restaurant to get access)"

En savoir plus sur SWISS

Vols pas chers Paris - Dubaï (Émirat)

Dernières offres d’allers-retours

9/1
sam.
1 escale
SWISS
15h 25min
CDG - DXB
16/1
sam.
1 escale
SWISS
22h 00min
DXB - CDG
4/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 15min
CDG - DXB
11/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
DXB - CDG
12/1
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
11h 40min
ORY - DXB
15/1
ven.
1 escale
Pegasus Airlines
14h 45min
DXB - ORY
28/11
sam.
1 escale
SWISS
20h 55min
CDG - DXB
6/12
dim.
1 escale
SWISS
10h 20min
DXB - CDG
1/12
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 15min
CDG - DXB
11/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 15min
DXB - CDG
3/12
jeu.
1 escale
SWISS
14h 15min
CDG - DXB
12/12
sam.
1 escale
SWISS
17h 10min
DXB - CDG
10/1
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
10h 00min
ORY - DXB
12/1
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
12h 00min
DXB - ORY
9/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
CDG - DXB
18/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
DXB - CDG
21/11
sam.
1 escale
SWISS
20h 55min
CDG - DXB
2/12
mer.
1 escale
SWISS
10h 15min
DXB - CDG
12/1
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
10h 00min
ORY - DXB
18/1
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
14h 45min
DXB - ORY
9/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 15min
CDG - DXB
6/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 20min
DXB - CDG
12/11
jeu.
1 escale
SWISS
14h 15min
CDG - DXB
25/11
mer.
1 escale
SWISS
10h 15min
DXB - CDG
10/1
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
11h 40min
ORY - DXB
18/1
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
14h 45min
DXB - ORY
16/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
CDG - DXB
25/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
DXB - CDG
9/1
sam.
1 escale
SWISS
15h 25min
CDG - DXB
22/1
ven.
1 escale
SWISS
17h 15min
DXB - CDG
19/1
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
10h 00min
ORY - DXB
24/1
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
12h 00min
DXB - ORY
16/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
CDG - DXB
29/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
DXB - CDG
12/1
mar.
1 escale
SWISS
27h 40min
CDG - DXB
18/1
lun.
1 escale
SWISS
17h 15min
DXB - CDG
10/1
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
10h 00min
ORY - DXB
24/1
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
14h 45min
DXB - ORY
27/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
CDG - DXB
6/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 20min
DXB - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

29/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 15min
BVA - DXB
10/1
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
10h 00min
ORY - DXB
2/12
mer.
1 escale
Turkish Airlines
22h 00min
CDG - DXB
26/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 40min
BVA - DXB
7/12
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
10h 00min
ORY - DXB
6/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
49h 55min
BVA - DXB
12/1
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
10h 00min
ORY - DXB
7/12
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 20min
BVA - DXB
6/12
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
11h 40min
ORY - DXB
12/1
mar.
1 escale
Turkish Airlines
10h 45min
CDG - DXB
6/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
50h 50min
BVA - DXB
3/12
jeu.
1 escale
Pegasus Airlines
11h 40min
ORY - DXB
29/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 30min
ORY - DXB
3/12
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
22h 00min
CDG - DXB
3/12
jeu.
1 escale
Pegasus Airlines
10h 00min
ORY - DXB
8/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 05min
BVA - DXB
3/12
jeu.
1 escale
Pegasus Airlines
10h 00min
ORY - DXB
8/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 05min
BVA - DXB
8/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 05min
BVA - DXB
2/12
mer.
1 escale
Pegasus Airlines
10h 00min
ORY - DXB
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première