Trouvez un vol pas cher Toulouse - Taipei

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Taipei
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avrilPériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 3%.

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1 203 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

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Bonne affaire aller simple

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FAQ - Réserver un vol pour Taipei

Puis-je prendre l’avion pour Taipei ? Y a-t-il des restrictions de voyage à l’arrivée à Taipei ?

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4 meilleures compagnies proposant des vols Toulouse Blagnac - Taipei

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,6
ANA
Note générale basée sur 4 653 avis
8,8
Embarquement
8,5
Confort
9,0
Équipage
8,4
Divertissement
8,3
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Some of your reservations staff in Los Angeles needs to be counseled"
Points négatifs : "Been more polite especially mike in your mileage program."

Points positifs : "ANA flights are always well run and good enough."
Points négatifs : "Their iphone applications could be smoother and more functional."

Points positifs : "Excellent service from the cabin crew."
Points négatifs : "The Japanese (Washoku) breakfast was not as good as I expected."

Points positifs : "Meal, crew"
Points négatifs : "1. inside temperature was so cold -especially at the 3rd route from la to tokyo -. 2. Economy seats are not declined, which means less pereonal space. 3. The worst is in-flight entertainment system, UI is so poorly developed, most contents do not provide english subtitles."

Points positifs : "boarding was super easy. the airline crew members are very polite and accommodating to any request or concern you might have."
Points négatifs : "Less delays"

Points négatifs : "Less announcements to interrupt the entertainment."

Points négatifs : "Retard. Aucune explication ni excuse"

Points positifs : "J'ai réservé et payé mon billet chez Ana : vol exploité par Swiss, dont la qualité est moindre. Impossible de réserver un siège à l'avance. Je ne volerai plus jamais avec Swiss !"
Points négatifs : "Les repas étaient franchement mauvais. Brocolis à l'aller et au retour... pas de baguettes sur un vol en joint-venture avec ANA et plein de passagers japonais"

Points positifs : "Avion vétuste et service minimum, pas même un verre d'eau !"
Points négatifs : "35 minutes de correspondance entre deux vols, aux deux points opposés de l'aéroport, c'est clairement trop peu,"

Points positifs : "Le repas principal, le choix de films, la route par le nord ( magnifiques paysages de banquise)"
Points négatifs : "J'aurais aimé pouvoir prendre connaissance à l'avance des menus à choix. Là il fallait choisir au moment du service"

Points négatifs : "If there was no delay."

Points positifs : "The crew was not amazing and the plane was ok. Our flight to LAX NH106 was delayed 6 hours. We slept in the airline lounge and given minimal compensation."
Points négatifs : "Place the passengers in a hotel rather than have us us crammed in a lounge where you can hear angry passengers arguing."

Points positifs : "Timely schedule"
Points négatifs : "Foods and beverages quality/variation"

Points positifs : "The staff is friendly with attention to detail"

Points positifs : "Crew members was very polite and food was good"
Points négatifs : "seat is quite small."

Points négatifs : "The food wasn’t very good and the quantity of the snack meager. Worse, the crew refused to give a second roll to our 12 year old even which means that either they only have one for each passenger (and every passenger had theirs) or the crew are parsimonious."

Points positifs : "Clean plane, comfy seats and great staff"
Points négatifs : "Everything was good didn’t hate anything"

Points positifs : "Very comfortable flights. Exceptional crew on and off the planes. Great food and drink/snack options. Lots of entertainment options as well."
Points négatifs : "I have no complaints abouts my flights. Travel is tough at times but ANA made it seem easy."

Points positifs : "Great service, on time."
Points négatifs : "Seats were designed for Japanese folks. Nothing like being stuffed into a center seat with narrow seats."

Points positifs : "ANA's staff were professional and helpful. They will do their very best to accommodate your request within reason, very satisfied how they handled our issue."
Points négatifs : "We made our reservations through kayak / justfly.com and paid an additional fee to reserve our preferred seating assignment. During check in, our seat reservations were not granted because justfly.com did convey our preferences."

Points positifs : "All the flight attendants were doing excellent customer service and there was good food."
Points négatifs : "There was nothing that I didn't like."

Points positifs : "The staff on ANA are super friendly. The legroom on their big planes--even in economy--was excellent."
Points négatifs : "The food was okay but not great."

Points négatifs : "Great staff and food for a plane."

Points positifs : "Service and the fact that flight was not full provided for a better experience. Staff was super friendly and attentive. The films were new and tv was big! Food was ok."

Points positifs : "Food tasted great, flight attendants were super nice love the food holders under the seats to rest your feet"
Points négatifs : "Nothing really to Complain about. Selection of movies could have been a little better but it’s a Japanese airline didn’t expect a lot of American Content"

Points positifs : "The crew are so courteous and helpful."

Points positifs : "Good service"
Points négatifs : "baggage was broken."

Points positifs : "Customer service on ANA was as stellar as always."
Points négatifs : "Chairs are uncomfortably small for an international flight. Was fairly surprised since it's such a long flight."

Points positifs : "Ana est loin devant Air France"

Points positifs : "More space than usual between chairs. Crew is friendly."
Points négatifs : "Food was too smelly. Good quality, but airplane food cannot be smelly or it get really unpleasant inside the cabin. Flight attendant need to learn and practice English. Very difficult to understand."

Points positifs : "La compagnie est géniale! Rien à dire!"

Points négatifs : "The food was not as good as in my previous flights."

Points positifs : "Staff are super kind."
Points négatifs : "---"

Points positifs : "The crew has always been so polite, they seem like they are actually having a good time :) The planes have always been clean, and I've never seen a fellow passenger complaining."
Points négatifs : "While I've always had plenty to eat, I'm not always familiar with some offerings...but that's on me."

Points positifs : "Food & Entertainment"

Points négatifs : "More of an movie selection. Maybe up date movie ever 2-3 weeks as they become available for the company"

Points positifs : "The plane was new enough and clean, the food was modest but good, snacks were generous and tasty, but what sets ANA apart is the attentiveness, courtesy, and thoughtfulness of the crew. I used to fly Singapore Airlines often and felt this way about them, but in recent years I’ve noticed a fall off in service. ANA has maintained or even raised their standards of service."
Points négatifs : "The food good but not great. But...it’s airplane food."

Points positifs : "Cabin crew were really nice & helpful. My upgraded seat next to an open seat was really nice & comfortable."

Points positifs : "I like the nice and warm service from the crew"
Points négatifs : "Food can be more variable but overall its oke"

Points positifs : "The flight was very well organized and the plane left on time and arrived exactly on time. The service was excellent even though the plane was close to full."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "I love this airline! The flight attendants are so polite and cute and the whole ride was a great experience."

Points positifs : "Excellent check in experience. Lots of leg room in Economy class. Meals were well prepared and tasty."

Points positifs : "Good"
Points négatifs : "No"

Points négatifs : "No snaks"

Points positifs : "Good food and service"
Points négatifs : "Delay too much time"

Points positifs : "Great service and great food"
Points négatifs : "No complaints from me"

Points positifs : "Very comfortable"

Points positifs : "Great service, excellent and curteous. Clean cabin"
Points négatifs : "Food can be improved, economy seats are tight. Movie selection not as vast as SQ and Cathay."

Points négatifs : "Très bien à heure un avions trop propre"

Points positifs : "Same as the first flight."
Points négatifs : "Same as the first flight."

Points négatifs : "The place was too narrow"

Points positifs : "The seats were more comfortable that most big companies. The food was tasty and good quality."

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "Every thing was good"

Points positifs : "The flight was on time and the crew was professional. The food and entertainment was good."
Points négatifs : "It is too cramped in the toilets and seating area."

Points positifs : "As above"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Probably best economy class service and amenities and timings."

Points négatifs : "Connecting flight From plane to the gates"

Points positifs : "Boarding staff were very kind The flight took off on time"
Points négatifs : "None"

Points positifs : "Boarding on time, service friendly, luggage up to 30 kg, good entertainment and comfortable seats, tasty sandwiches."

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points positifs : "Food was decent and the crew was great."
Points négatifs : "The air conditioning did not work in the front part of the cabin. I asked about it but nothing changed. It was very uncomfortable for everyone in that part of the plane. The back was cool front was miserable."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The seats. You are real greedy."

Points négatifs : "Same problem as the first segment (see above)"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points négatifs : "The process to get into the plane at Istambul was horrendous. It took forever to process the passengers."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "Best service"

Points positifs : "Crew and the food"
Points négatifs : "That the WiFi didn’t work."

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "I had a 22 hour layover. On the website, Turkish Airlines advertises they cover hotel rooms for anyone with a layover exceeding 15 hours. However, it's impossible to get a e-visa to allow Americans to leave the airport to take advantage of this. There is one hotel inside the airport, however it's extremely expensive and booked well in advance. While the service was decent on the plane, inside the airport the TA employee's were very rude and not at all helpful. So be prepared to spend the night on the floor or an uncomfortable bench. Won't fly on this airline ever again."

Points positifs : "The crew was nice and kind for the most part. The food was good although a bit small, but good flavor."
Points négatifs : "The plane wasn't clean, the table/trays hadn't been cleaned. We had a 2 hour delay and no reason was given and waiting for food for a very long time in this case and it was already late in the day."

Points positifs : "including new releases"

Points positifs : "including new releases"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "I like the comfort, food and the entertainment."
Points négatifs : "As much as I love flying Turkish Airlines, they have this problem of boarding passengers on time as they now feel like "hot cake." They need to improve in this aspect."

Points positifs : "The food was excellent."
Points négatifs : "The middle seat was cramped."

Points négatifs : "Making my long trip for 9 hours seating beside big fat guy takes his seat and half of mine, asking the crew to change my seat and telling me there is no space available and I can see there's free seats it was so rude, my back hurts me a lot this day and the day next because i was seating with slope."

Points positifs : "A much nicer 777 on this leg."
Points négatifs : "The lounge at IST is overcrowded and lacks sufficient showering facilities. There was leftover food everywhere that the overworked staff tried, in vain, to keep up with."

Points positifs : "Courteous service. Good food."
Points négatifs : "USB plug did not work, but was offered a different seat."

Points négatifs : "Ok service , staff were not too polite and slow with requests."

Points négatifs : "Very Bed earing headset."

Points positifs : "Direct flight"
Points négatifs : "No entertainment on the plane. No TVs, movies, etc. It was an old plane and old fashioned flight."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "++++"

Points positifs : "The ticket was a good price with good service"

Points positifs : "The plane condition."
Points négatifs : "The flight attendants could have served some drinks in between the meals. They actually refused to serve something additionally when asked."

Points négatifs : "The touch screen did not work properly"

Points positifs : "Due to business I travel allot so I deal with allot of airlines. This is by far the best airlines I have used. Excellent crew and airport staff. I don’t think words can express how satisfied I am with this airlines and airport. The nicest people and great service. Clean and modern aircraft. Going to try flying only with KLM from now on."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The crew was professional & friendly"
Points négatifs : "Food was terrible honestly, entertainment system didn't work on 1st flight."

Points positifs : "Almost everything, especially the crew."
Points négatifs : "Don’t feel like anything should be better to be honest"

Points négatifs : "Time"

Points positifs : "Great airline"

Points négatifs : "The plane is so old..,"

Points positifs : "very nice crew"
Points négatifs : "my bagfage was lost"

Points négatifs : "The KLM crew are always great serving and treating you. Well above many other airlines."

Points positifs : "Seat was good"
Points négatifs : "Depart on time (1 hour late), hostess put a laptop in the overhead, which fell out and hit me when the bin was opened"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "the trip was excellent and comfortable. LOved the windows that shaded out rather than the having to pull down the plastic blind. entertainment on board top notch screen huge One hostess , Helen was absolutely fantastic and the best I ve had on my many trips. I will recommend KLM whenever I can"
Points négatifs : "the headrest is hard. Apart from that- all was fine"

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Crew was fantastic."
Points négatifs : "This was the most narrow airplane seat I’ve ever experienced. So uncomfortable."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points négatifs : "I booked tickets via Delta, operated by KLM. They lost both of my check in bags in September, and it happened again today for the same scheduled flights. Had 4 hours of layover and KLM still wasn’t able to manage it."

Points positifs : "Smooth flight."
Points négatifs : "Seat a little cramped."

Points positifs : "Friendly crew! More legroom, good entertainment and food was great! Smooth landings pretty much on time."
Points négatifs : "Boarding could be better"

Points positifs : "Nice crew pilot food and beverage"
Points négatifs : "No wifi"

Points positifs : "Light snack and complementary wine"

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points négatifs : "Very slow service at checkin, was not even available when I arrived at the airport"

Points positifs : "Everything was great! Crew incredible. They acknowledged my wife’s birthday and made her feel special. Food was ultra salubrious. Loved the big screen monitor."
Points négatifs : "No complaints about anything."

Points négatifs : "Flight was cancelled."

Points positifs : "Food was excellent, frequent and filling"
Points négatifs : "The seat was not comfortable compared to my prior leg of the journey. Unfortunately the bathrooms were not clean, I understand that it's not the sole responsibility of the crew and passengers need to be mindful too."

Points positifs : "Friendly in-flight personell"
Points négatifs : "Approx. 1 hour delay, which was not the airline's fault (construction on runways)"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Nice to have a wrap for the snack."
Points négatifs : "Would have preferred boarding by row - back of the flight first so would have been more organized."

Points positifs : "Norhing"
Points négatifs : "They have mabaged to lost my luggage"

Points positifs : "Cabin crew were very professional."
Points négatifs : "Aircraft returned to gate due to fault and was delayed for 45 min."

Points positifs : "Great service"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points positifs : "Premium economy service was good."
Points négatifs : "Inexplicably, our preassigned seats were changed at checkin and we were put in bulkhead. This particular Boeing aircraft is pretty poorly designed. Especially the bulkhead in premium economy."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : ".Very much on time with pleasant service."
Points négatifs : "Can nit find much fault fir a short run!"

Points positifs : "Service impeccable!"
Points négatifs : "They have one line of executive class after the kitchen and toilet, is very noisy."

Points positifs : "The food and the punctuality"
Points négatifs : "The technology in interteiment is not touch screen"

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The flight was great."

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "The supplied pack of toothpaste/toothbrush"

Points positifs : "Crew was courteous and polite! Entertainment system had some great movies at no additional cost."
Points négatifs : "Poor communication between delta, KLM and Air France meant that I couldn’t check in online and get a digital boarding pass. Furthermore I couldn’t use the check-in kiosks because my name was listed as Reidmr instead of Reid, which meant that my boarding pass did not match my passport. Overall this caused unnecessary delays that were compounded by the fact that I couldn’t use my TSA precheck. My main problem on the plane was that I had to struggle to get water served to me. It’s always so dry on planes and I would have liked to be able to get more than one tiny glass of water at a time. Also, would have loved a window at my window seat. Plus no WIFI!?"

Points négatifs : "Flight way delayed 3 hours. Staff gave no information and wouldn't help rebook us onto other flights. They gave us food vouchers 2 minutes before we finally boarded, so we couldn't use them. The food on the plane had spoiled so we were all starving on the flight, and we all missed our connections. Horrible experience and wouldn't fly with KLM again."

Points négatifs : "Le retard allé comme retour"

Points positifs : "La régularité du vol L’acceuil et la disponibilité des hôtesses"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The crew is nice"
Points négatifs : "No respect of distancing the seats ; all the seats were occupied. No wifi"

Points positifs : "Siège et espacements correct surtout pour quelqu'un de grandes tailles comme moi"
Points négatifs : "Avoir des divertissement à bord"

Points positifs : "Vous ne savez même pas que l'avion n'a même pas décollé car l'aéroport était fermé !!!!"
Points négatifs : "Plus jamais de Kayak"

Points positifs : "Personnel au top."
Points négatifs : "Avion indécent vu le prix des places. Siège étriqué. Écran ridicule. Pas d'usb ni de prise. Repas sans saveur. Petit déjeuner a peine correct. Avion mal nettoyé et j'en passe..."

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Short and sweet"

Points positifs : "The rest area"
Points négatifs : "The airport was cold and it should be warmer"

Points négatifs : "Staff Curtsy and overall gestures!!"

Points négatifs : "Delay in take off 45 min!!!!"

Points positifs : "L’embarquement rapide avec même un décollage en avance chose rare. Ponctualité 12/10."
Points négatifs : "Séjour de 5 jours aller/retour sur Boeing 777 sans escale, le repas médiocre à l’aller est strictement identique au retour. Varié les repas pendant 1semaine ne seraient pas du luxe même en éco. Aucun divertissement pendant 7h de vol, à si, l’itinéraire de vol."

Points positifs : "Personnel accueillant et disponible."
Points négatifs : "Nourriture doit être revue même en classe éco. Écran divertissement un peu vieux."

Points positifs : "The cabin crew were amazing and the seats very comfortable, even in economy. I'm not a super comfortable flyer so I loved that the pilot would always warn when we were getting into turbulence. 2 thumbs up. I will fly Air France again"
Points négatifs : "I'd appreciate a better selection of food and drinks, even if I have to pay for the drinks."

Points négatifs : "Thé qualité officielle the images"

Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"

Points positifs : "Le personnel de bord: pro et charmant."
Points négatifs : "1h30 de retard. Valise démolie à l’arrivée. Pas de repas. Vin blanc chaud. Siège non inclinable."

Points négatifs : "CDG airport in Paris is a very inefficient and by far the slowest airport. I recommend other passengers to get to the airport at least 4 hours before their departure."

Points positifs : "The whole crew is so kind"
Points négatifs : "Delta made my whole first flying experience the best."

Points positifs : "Le chef de cabinet était très accueillant et à l’écoute"

Points positifs : "crew great comfortable"

Points positifs : "RAS personnel. Confort correct."
Points négatifs : "Annonce du retard tarif"

Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"

Points positifs : "Crew was wonderful and welcoming!"

Points positifs : "tout le service est parfait"
Points négatifs : "un peu plus de nourriture dans les repas"

Points positifs : "Tout était très bien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Everything was great"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "The cue lines per zone are the most brilliant idea!"
Points négatifs : "After boarding began there was a backup after the gate en route to the plane. No explanation. The plane left an hour later than scheduled but seemed to arrive close to scheduled time."

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points négatifs : "It was a great flight can’t think of anything"

Points négatifs : "They lost my luggage :("

Points positifs : "The flight crew on the flight was amazing. Went beyond basic needs and requirements."

Points positifs : "On time, staff was nice."
Points négatifs : "Not many options and not even a glass of champagne. That’s a minimal requirement. No sparkling water. Just very limited"

Points positifs : "The CDG airport is very bad in terms of finding your connections, the flight to CDG from LAX had a very old entertainment system and was hard to use."

Points positifs : "."
Points négatifs : "J'étais obligé de payer presque 100 euros de plus pour nos baggages pour le voyage de retour"

Points positifs : "Vol à l'heure (10min de retard), personnel de bord agréable & sympathique."
Points négatifs : "Pas possible d'ouvrir la poussette à l'arrivée pour y mettre mon bébé qui dormait... risque de bloquer l'allée en cas d'évacuation! Alors qu 'on était au sol et presque tout le monde était sorti déjà. La sécurité je veux bien mais faut pas pousser! Bébé réveillé tanpis... merci Air France."

Points positifs : "Snack et boisson à bord, plutôt confortable, embarquement rapide avec bébé"
Points négatifs : "Avion retard.. Pas drôle avec un bébé fatigué"

Points positifs : "Short flight so I can't really complain. It was no frills, standard small aircraft with no high tech entertainment system. Seats were fairly comfortable"

Points positifs : "Good quality flight"
Points négatifs : "But delayed and lost baggage"

Points négatifs : "No space for legs. No food (just snacks). Very high temperature inside the aircraft. Flight delayed by 45 minutes."

Points négatifs : "Not much legroom."

Points positifs : "Food was good, crew was very professional and courteous. Flight was smooth."
Points négatifs : "Coach was cramped and the video system didn’t work very well"

Points négatifs : "Du retard. .. encore du retard... toujours du retard"

Points négatifs : "I was treated like I am not supposed to ask for food and they had one choice of meal for me while they had 2 for the rest."

Points négatifs : "Na"

Points positifs : "It was a nice plane and boarding was well organized."
Points négatifs : "I was assigned a middle seat, if not for that I would have given a higher rating."

Points positifs : "Everything"

Points positifs : "Everything except the seat. Service ("would you care for a drink/beverage?") could be better."
Points négatifs : "I paid for a"premium" seat on one of the emergency exit rows for the extra legroom. This was next to a galley. The seat itself was no more than 18" wide (NO EXAGGERATION!!) if not less. I had to sit on an angle (one butt cheek at a time) for 9 yours. I do not have a big butt either. This seat should have been a discounted seat, not a premium seat. I am so angry about this, I will NEVER fly Air France again."

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points positifs : "Le divertissement"

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Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant depuis Toulouse vers Taipei

Les compagnies aériennes voyageant depuis Toulouse vers Taipei ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

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