Trouvez des vols pas chers Toulouse - Uruguay

Trouvez des vols pas chers Toulouse - Uruguay

Aller-retour
Économique
Toulouse (TLS)
Uruguay
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour l' Uruguay
Restrictions de voyage
L'Uruguay autorise à présent les voyageurs à se rendre dans le pays pour des raisons de regroupement familial. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Uruguay
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Uruguay) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

août Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 2%.

Prix moyen pour un aller-retour

663 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

693 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Toulouse - Uruguay

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Toulouse-Uruguay ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Toulouse-Uruguay ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Toulouse-Uruguay ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Toulouse-Uruguay ?

5 meilleures compagnies proposant des vols Toulouse Blagnac - Uruguay

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 928 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "The food was terrible. Turkish airlines used tp have great food. I understand the cold sandwiches are because of Covid but they could have been much better."

Points positifs : "Some of the crew were amazing and some were grouchy and not very helpful"

Points positifs : "All what you served !"
Points négatifs : "Everything is okey !"

Points positifs : "Great new airport. Friendly staff. Traveled with them before and will again. Great rate and 2 bags!"

Points négatifs : "The flight was delayed by 4 hours but Turkish airlines inisisted that I had to be at the airport and checked in at the scheduled time and then wait at the airport for that whole time."

Points positifs : "The crew was good and spent time attending to your needs. It’s what I’ve come to expect from Turkish Airlines."
Points négatifs : "I was reassigned a new seat without notice. I later learned it was due to a malfunction in the seat or IFE system. Several seats seemed effected and broken. The boarding process was disorganized which is unusual for this airline."

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points positifs : "The flight itself was good. Turkish airlines provides some nice amenities; which I don't actually use. But they're nice."
Points négatifs : "The flight was cancelled on its scheduled day. So I had to wait an extra day to get home."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "This flight on an A330 had big touch screens which worked well. Seats were spaced apart with good room and were fairly comfortable. Nice, friendly crew."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "I like the crew , and new movies."
Points négatifs : "I missed my flight"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "Really good food, good movies, overall nice feel."
Points négatifs : "Chairs are a bit tightly packed, but not too bad."

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points positifs : "Friendly service."

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "The Airbus is such an extremely "customer oriented' airplane."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "They have canceled my flight even though I have booked it long time ago. They climed its because they have overbooked the flight. Crew was rude and short tempered, didn't understand the urgency of having to go to that flight"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Entertainment, and the plane which felt really new and comfy."
Points négatifs : "Food was a bit boring (because it was such a short flight, I suppose)"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "Movie choices and food excellent. Great flight staff"
Points négatifs : "Movie controls not too responsive"

Points négatifs : "Waiting 2.30 hr after boarding time and never got anything back from Turkish Airlines for wasting my time"

Points positifs : "Turkish Airlins is so wonderful, and I really appreciate being treated like a human being at IST (unlike Schipol, De Gaulle, other airports to connect at around Europe)."

Points positifs : "The movie options and quality of the screens was excellent. That's what got us through the flight."
Points négatifs : "The food was horrible and served at odd times. The people around us smelled really bad so we had a rough time. I know it's pout of the airlines control but it really made the whole flight difficult."

Points négatifs : "Turkish airlines used to be airline offering good food, now you only get sendwich"

Points positifs : "From beginning to end - it was a great flight. Food was exceptional as well as service."

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "I d like everything the service all the crew was very helpful an Cain"
Points négatifs : "Yes I will recommend Turkish airline"

Points positifs : "The crew were accommodating and pleasant."
Points négatifs : "the seats were uncomfortable could use more leg room"

Points positifs : "the price"
Points négatifs : "everything planes were gross and not cleaned in between flights stewardesses were rude and unhelpful food gross passengers were treated like cattle most of the announcements were not even made in english"

Points positifs : "Food, entertainment, crew"

Points négatifs : "The sound from the headphones is just horrible. I decided not to listen to music and could barely hear the voices in a movie."

Points négatifs : "Screen was not working to watch movies and only a sandwich was given as dinner. Also drinks choice was very limited"

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points positifs : "The food and amenities were alright."
Points négatifs : "It left late, the plane lost my friend's luggage for a day."

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points négatifs : "i am allergic to cheese and there is no other food selection. Hostess skipped serving my husband meal through out the flight unless asking the hostess. We had 1hr 30 minutes to walk to transfer flight and pass through customs and checking points . we did not have enough time .most of the time we ran to catch up the flight"

Points positifs : "Amazing service and food"
Points négatifs : "They charged me $60 for checking one bag in for this international flight"

Points positifs : "The crew was fantastic, never bothered sleeping people, and had a great trip."
Points négatifs : "Nothing, best transatlantic flight I’ve had so far honestly."

Points positifs : "The boarding was a pleasant experience and we got to check in our hand luggage."
Points négatifs : "The vegetarian food options were a little strange."

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "The large amount of entertainment to choose from was very nice."
Points négatifs : "Timeliness and comfort in seats could be better."

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "Cabin crew was extremely friendly, welcoming, and provided good inflight service."
Points négatifs : "The boarding was very chaotic. Very few institutions or announcements made by ground crew. Passengers weren’t sure where to queue being that there were multiple gates for the A380-800 and were left asking each other and comparing boarding passes. Little to no air circulation in economy."

Points négatifs : "The comfort and the food"

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Service"
Points négatifs : "A little bit turbulence"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "The crew was intuitive and caring. Very nice and polite"
Points négatifs : "The is no good reason why we had to wait 1 hour in line for security as only two Security booth are active. I believe there is a room to increase the number of security mabhines and personal in that specific gate"

Points positifs : "Drinks and sandwich offered"
Points négatifs : "Very very hot inside. Late departure and no organized on boarding process. Usually Lufthansa is outstanding!"

Points positifs : "Staff was friendly and service was on a exceptional level"

Points positifs : "The flight was OK and I had a good seat. The service was fine."
Points négatifs : "Connecting time were bad, airports horrible, no information, customs bad with no respect for travelers. I had to run to catch all my flights! Bad experience."

Points positifs : "Review for Eurowings"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Very friendly crew"

Points positifs : "Good movie and tv selection, okay food and generous drinks. Attentive staff."

Points positifs : "Upstairs deck for economy is a small space but is relatively quiet. Boarding was relatively quick through electronic gates where you scan your boarding card. Flight attendant was very personable. She was checking some passenger names as some seemed to have switched seats and remembered mine for the rest of the flight. Something you usually get in business class but a first for me in economy. They also came around several times during the flight with water/juice, and snacks. Entertainment was ok. A mixture of newer movies available."
Points négatifs : "Like all economy seating not much space especially when the person in front reclines their seat. This makes getting in and out of the seat a little difficult. Food a bit limited. 2 main meals for this flight (lunch/dinner) - chicken or pasta for the first one and beef or pasta (again) for the pre-landing meal. Also the attendant didn’t know the translation of the pasta dish from German to English so that was a bit disappointing. One thing to note. I flew Hamburg to Frankfurt to connect to the San Francisco flight with a 1 hour layover. You need to go through passport control in FRA and then I hustled to get to the gate. They were boarding as I arrived but maybe 10 minutes later and I would have missed my flight. No issues with the airline just a cautionary note on the layover time. I would likely book an earlier connecting flight to give a bit more time."

Points positifs : "Unlike the rest of the plane, row 34 is big enough to fit human beings, so this flight was great. Crew are nice."
Points négatifs : "Every single seat in coach except row 34 or 27"

Points négatifs : "Changement de siège... Déplace au dernier rang de l'avion.... Sans me prévenir de cela....."

Points positifs : "Crew was outstanding"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I was never notified that there was no 1:45pm flight. Had I not gotten to the airport early I would not have made the flight to Chicago.at 12:25pm. I was originally scheduled to to to Munich but the flight was to Frankfurt. The plane arrived early so I had to make different plans for someone to pick me up Very disappointed in lack of communication"

Points positifs : "Boarding was fast. Lots of bathrooms."
Points négatifs : "wifi was really bad, and they said that's how it is poor choice of movies cramped seats poor food choices"

Points négatifs : "1 heure de retard Mon baggage est resté à Francfort"

Points négatifs : "The airline lost my suitcase and deliver it only 72 hours later... They refused to give me proper compensation for items that were broken..."

Points négatifs : "All of the less than good, obvious!"

Points positifs : "The crew."
Points négatifs : "The time between flights."

Points positifs : "the crew was wonderful, we got a nice Wrap and water, wine or coffee for free, not all airlines serve it anymore, we were on time and I got whatsapp message with updates of the flight"

Points positifs : "The crew was pleasant"
Points négatifs : "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Points positifs : "Comfortable seat, great crew."
Points négatifs : "Flight delayed, no USB port and no entertainment"

Points négatifs : "Don’t be late"

Points positifs : "Seats super comfy. Ended up with 3 seats to myself that formed a bed for the lap Uk to NZ. Very nice!"

Points négatifs : "The flight was a bit delayed, but the airline handled it incredibly well. I was put up in a great hotel with good free food and caught another flight the next morning."

Points positifs : "The bed was comfortable. Entertainment selection and large TV screen was good. The KLM crew is amazing, as usual."
Points négatifs : "Food quality was not so good."

Points positifs : "The crew is really welcoming"
Points négatifs : "The seats are too narrow and a bit too hard"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Good beverage service."
Points négatifs : "Over an hour delayj for departure."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Nice attention and good food. Plane and seats are confortable"

Points positifs : "The flight crew was so friendly and the food was really good."

Points négatifs : "Dozens of high school students screaming and climbing onto seats, crew did not intervene."

Points positifs : "Cabin facilities"
Points négatifs : "They didn’t bring one of my bags"

Points positifs : "Crew was fantastic."
Points négatifs : "This was the most narrow airplane seat I’ve ever experienced. So uncomfortable."

Points positifs : "Nothing!"
Points négatifs : "We were told they were holding our flight, we ran 3 terminals and they’d already left."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Crew was nice and friendly"
Points négatifs : "Airplane so uncomfortable. Food horrible. Not even available for one of us what we ask for on what was offered. Bad taste and not what can be on a that length of time flight."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "yes"
Points négatifs : "not really"

Points positifs : "Smooth and faster than expected trip. I felt free to get up and walk around on this long flight. Food was good. I sat in seat with extra leg room for the first time and it was worth it"

Points positifs : "We got to Amsterdam on time"
Points négatifs : "1. Paying for the seats we chose...that will never happen again...I'll fly another airline first. 2. The food was terrible. I have flown KLM for years, this was not what I expected. 3. The plane was very dirty"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "The flight was perfect! Great food,movies and I even got to sleep !"
Points négatifs : "All was well!"

Points négatifs : "Services was pretty weird .. Perse or crew Leader was ok But the assistent Young one was Really bad.. aptitud and not friendly at all."

Points négatifs : "Didn’t happen."

Points positifs : "Need better quality tvs for such a long flight and better movies There were only 4 Bollywood movies and not the latest ones either"

Points positifs : "Fairly nice flight. 7 hours AMS to JFK. They had ice cream cones for us mid flight and an after dinner cognac if you wished."
Points négatifs : "Not a big fan of paying for a few extra inches of leg room in a better seat after paying for a ticket."

Points positifs : "Great"
Points négatifs : "Great"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "N/a"

Points positifs : "On both of my flights to New York City, I was amazed at how friendly and helpful the flight attendants were to the passengers. On my short flight from Basel to Amsterdam, a young French speaking girl was concerned about how to manage getting to her next gate. The flight attendants talked to her and arranged for someone to take her there. On my longer flight from Amsterdam to New York City, there was a customer who was in distress about missing a previous flight and not making it to her connecting flight in New York. One of the flight attendants reassured her until she stopped crying and calmed down. That same flight attendant was always so positive and cheerful in all she did. The rest of the crew was top notch. This was my best experience flying in such a long time. Well done, KLM crews of flights 1984 and 0645 on July 10!"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The staff was extremely pleasant. Food was good!"
Points négatifs : "Have no complaints"

Points négatifs : "Bag was lost"

Points positifs : "Airlines issue"
Points négatifs : "Profiling certain customers"

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The flight attendants could not do enough for you."
Points négatifs : "Business class was pretty empty but again I was not allowed to change my seat selection online. Pathetic check-in."

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "Flight crew was pleasant and attentive. Seats were comfortable for economy as well. We were allowed to check in extra baggage for free at check in which really helped since we would be catching a connecting flight in Amsterdam"

Points positifs : "I got an unexpected box lunch. Food was good. Thanks."
Points négatifs : "Seats were cramped. A little more elbow room would be welcome."

Points négatifs : "Smooth flight. Left on time arrived on time."

Points positifs : "The captain was very professional"
Points négatifs : "Departure was late because of problem with thrust reversers. Once the plane started to push back after 1,5 hours delay, we had to return to the gate for another 30 mins because of an error on the maintenance logbook entry."

Points positifs : "Good crew and service"
Points négatifs : "Tough landing at DC but it was the wind"

Points négatifs : "Delay of 1 h at Philadelphia to Syracuse !!"

Points négatifs : "After booking about 6 months ago we got seated inBACK ROW against the wall. Couldn’t seat recline over 3 inches and right next to bathroom. Why can’t you give these seats to passengers that fly STANDBY"

Points négatifs : "I bought first class tickets for my anniversary trip with my wife and I couldn't get the perks of it. There was no real food on the first 2 stops (Just in this one from Dallas to GDL). And the worst part is that I couldn't get into any of lounges at any airport (flagship and/or admirals) . Because they said I wasn't flying in an international flight. Come on?! Canada->USA->Mexico is not International???"

Points positifs : "That the flight ended"
Points négatifs : "Everything. In a flight from Miami/Orlando (full of families) you are not allowed to choose seats, at the gate (where you supposed to change seats) the staff was rude, inside the plan people make their own changes and it gets a mess. Terrible experience."

Points négatifs : "The seats are extremely restrictive and in a aisle seat I had the gentleman sitting next to me with thighs touching and attendants brushing by me as I squished to left to avoid contact with him. Entertainment screen between center seat and window seat so I just didn't even try to look at it and mostly just leaned forward to have a little space. Also another inch or 2 was taken by person in front of me putting their seat back. With such restrictive space why is this even possible??? Flying has become ridiculous and I try not to as much as I can."

Points positifs : "Flight was cancelled after multiple delays & I changed to United."
Points négatifs : "Stop delaying & canceling flights, especially last minute"

Points positifs : "The 2 flight attendants who continued to work this flight were amazing. The gate agent in Phoenix was also great."
Points négatifs : "7 hour delay initially because of a mechanical problem, but massively exacerbated by an inability to find crew. Disappointing...."

Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"

Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"

Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."

Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"

Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"

Points positifs : "Worst flight of my life"
Points négatifs : "The crew was rude, the entertainment system was broken, there was 0 leg room, and it took hitting the call button 4 times to get water after beverage service (the second time they walked up, turned it off and walked away). I vowed to never fly American again after this flight."

Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"

Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"

Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"

Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"

Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"

Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."

Points négatifs : "American Airlies no longer partners with T-Mobile for free WiFi. :-("

Points positifs : "Crew was kind!"
Points négatifs : "Seats bigger"

Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."

Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."

Points positifs : "Left on time. TSA boarding pass."
Points négatifs : "1. Seats uncomfortable- too close together. Causing the person in the middle to lean on me. 2. The seat in front of me reclined into my space leaving me no room to extract my food tray and to cramped to work on my computer. 3. When buying a ticket no assigned seat. Paid 100.00 extra to select my seat and it didn’t allow me to choose anyway. When I went to select my return seat I had two choices- a middle seat or pay an additional 35.00 for a premium seat. 4. Had to pay 140.00 for luggage with no carry on (70.00 each way) 5. Not going to fly American anymore."

Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"

Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."

Points positifs : "The crew and the service"
Points négatifs : "The seat I have had 13C for the last 3 flights to and from Miami on this plane has the controller broken where it does not stay in place and pops out. This time a soda was spilt on the seat, and the steward had to change the seat out for a clean and dry one.this plane has no entertainment displays other than the general cabin ones and this one is out of focus and the colors are blurred."

Points positifs : "Not much"
Points négatifs : "Everyone was too hot, sweltering and perspiring, way to crowded and packed. Literally could not moved at all."

Points positifs : "Agents and flight crews are great."
Points négatifs : "Too many people for too little space in gate areas in Phoenix. Not enough outlets or seating...or just space."

Points positifs : "Everyone was super friendly. The plane was clean and comfortable and the food was great for airplane food."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"

Points positifs : "The flight was on schedule."
Points négatifs : "They ran out of good food choices and only had the snack plates left."

Points positifs : "Seats, check in, baggage claim all good."
Points négatifs : "Lousy Wi-Fi on board"

Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"

Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"

Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"

Points négatifs : "I didn’t take my outbound so they cancelled my return flight without notifying me. I had to pay $200 to buy my seat back. American is about as bad as spirit.."

Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."

Points positifs : "After we were boarded and ready to take off, the power on the place went off. They kept us there without any AC or even air draft for about an hour. It was hot and stuffy. They took forever to let us know what was going on. Everything else went well. I just wished they had kept us appraised on a more timely manner and had done something to control the temperature of the plane."

Points négatifs : "Flight attendants were a little abrupt. Could have been friendlier."

Points positifs : "Easy normal flight"
Points négatifs : "Congestion in Chicago sat on runway 30 min"

Points positifs : "Getting home EVENTUALLY"
Points négatifs : "10 minutes after leaving Austin the pilot tellsnus Houston air traffic control is grounding all westbound flights due to a storm in Dallas that's causing too much congestion. So we sa on the Tarmac for 90 minutes. I have a difficult time believing this situation was a surprise. Possibly it was just to free up the gate and not have to go through reboarding. Also leg room is getting reduced to 28 inches. I'm 5"11 and cramped. How is JetBlue better than American? How much will these airlines continue to bend us over. I didn't even take the screaming infant into account.... since it's not AA's fault for letting that baby on board."

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "Turbulent flight, little leg room, old plane, delayed, no entertainment."

Points négatifs : "No being able to book seats easily and having to phone in for this"

Points positifs : "On time. Nice plane."

Points positifs : "We arrived on time."
Points négatifs : "These planes feel like they are made of Legos. They are absurdly tiny and uncomfortable (and I am a small woman). Hot and stinky when boarding and no room for you or your carry on luggage. The days of glamorous air travel seem very far away."

Points positifs : "The onboard store."
Points négatifs : "USB ports. They were off."

Points positifs : "On time Easy and no issues"

Points positifs : "They had a great selection of movies, each passenger received a blanket and pillow without having to ask, the crew was friendly and professional, and the takeoff and landing were smooth."
Points négatifs : "During the reservation process it seemed that the ticket included luggage, and only when I received the ticket I discovered that I had to pay 30 Euro extra, each way, to check in luggage. The ticket was by no means low-cost, so I don't understand why that wasn't included in the price. And the food could have been much better, I really couldn't eat anything and I usually like airline food... :) Thanks!"

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "NA"
Points négatifs : "Don’t delay flights that messed my return"

Points positifs : "Not much to like."
Points négatifs : "The crew at the gate needs a serious lesson on customer service. They are the rudest people ever and can’t speak an ounce of English. They give a bad impression towards Spain in general and the courtesy provided within. There was no entertainment onboard and no food/drink served."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "More space and reclining seats please!"

Points négatifs : "Phone chargers did not function"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points positifs : "Delay of 1 hour, but flight was good!"

Points négatifs : "The crew is not nice and rude. The checkin counter didnt allow me to have overweight of 300 grams. Ridiculous. At some areas of the plan the air conditioning doesn't work well"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "Seats"
Points négatifs : "Poor boarding process"

Points négatifs : "I was not informed about having to pay for checking my luggage and it did not even showed at the Iberia website when doing my online checking. I had to pay a total of $50, $25 each way, in Madrid. I was never informed of this in Boston or, again, while processing my checking using Iberia’s website."

Points positifs : "MeL and wine"
Points négatifs : "3+3 seating in biz class"

Points positifs : "Iberias actual flights are always excellent from the crew, entertainment, food, and all the way up to the pilots smooth landings."

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points négatifs : "See above."

Points positifs : "The Iberia crew person named Ms. TENORIO was excellent. As an American with disabilities, I felt safe, protected and assisted throughout the flight with my various requests and needs. The rest of the crew was also .efficient and pleasant. Finnair&Iberia are tops."
Points négatifs : "Logan Airport in Boston, Terminal E was so upsetting. There was NOBODY to help me. I arrived early because I am disabled. There should be somebody there at all times. Very distressing-=- me in a wheel chaiir with 2 suitcases and ZERO assistance. I felt helpless and sad."

Points positifs : "Fairly standard international flight. In flight meals were fine. Seats were spacious enough (6’3” I need the legroom)."
Points négatifs : "Not a terrible negative in the slightest; the onboard entertainment won’t load until the plane is in crushing altitude. Thought it was weird as that has never happened before, but not really a problem"

Points positifs : "I liked my flight to Mallorca with BA"
Points négatifs : "I didn’t like trip from Mallorca to SFO via Iberia."

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points négatifs : "There were delays at Heathrow due to fog. Rather then backing up all planes by an hour or so, BA gave our plane away. We experienced a 6 plus hour delay. So after flying for nine hours from the U.S. overnight to London, we had to sit around the airport, while watching other planes take off on time. We got in so late to Madrid that our hotel room that we reserved months earlier was given away. After being awake for over 24 hours we had to walk around Madrid at 11:00 pm at night, looking for someplace to lay our weary heads."

Points positifs : "The AA Tampa crew need to train the IB crew on customer service"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points positifs : "I liked the service and, the in flight entertainment system. It was good food."
Points négatifs : "There was very little legroom in economy class. I was thinking for an overseas flight the would be more than 31 inches pitch of legroom, Mabye the can work on that on such a big plane."

Points négatifs : "I was late to catch my plain to San Francisco 5 minutes because it was too much people at customs and the plain coming from Madrid was 15 to 20 minutes late due to the bad weather. The plain was supposed to departure at 6:30pm and I got there at 6:20pm the agent at the gate told me that the doors were closed and she gave me a plain ticket for the next flight to San Francisco."

Points négatifs : "For the first time ever an airline lost my luggage. I fly several times a year and thus was my firat time flying Iberia. What a headache and inconvenience."

Points positifs : "Lovely staff"
Points négatifs : "Due to delay of previous flight I missed my connection for which I had a 3 hour layover prior to delays. I was put on another flight out of LGA upon arrival but was not given a travel voucher even though I was told tmi had one in my envelope. Trying to get someone to issue a voucher almost made me miss my new connection."

Points positifs : "The flight on time. Clean nice."
Points négatifs : "Iberia's only thing is that airplanes don't have enough leg space"

Points négatifs : "The crew is so rough, never smiling, and speaking very poor English. Well, it was Iberia, and they are famous for that. When the Spanish company will address the fact that customer service should be their top priority is still to be seen."

Points positifs : "Spacious and quick."
Points négatifs : "Food was not included."

Points positifs : "Pilot was great, soft landing, smooth takeoff"
Points négatifs : "Small seats"

Points positifs : "Rien !"
Points négatifs : "Le prix du billet pour la prestation. De plus une surcharge bagage de 195€, alors qu'au moment de la réservation il n'y avait aucune possibilité d'intégrer des bagages. J'appelle ça tout simplement du vol. Le client est pris devant le fait accompli et n'a que le choix de payer... Bref, je ne recommande nullement cette Vie aérienne."

Points positifs : "Rien ! Et je pèse mes mots. Je ne suis pas en colère, j'écris ces commentaires à froid."
Points négatifs : "Le prix du billet pour la prestation. Pas à boire, pas à manger. Sièges usés, défoncés..."

Points positifs : "Transatlantic flight with 1980-s entertainment. Both ways...Thirld world ...I was ashamed the airline was American"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Vols pas chers Toulouse - Uruguay

Dernières offres d’allers-retours

8/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 30min
TLS - MVD
22/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 15min
MVD - TLS
18/2
jeu.
2 escales
KLM
21h 55min
TLS - MVD
22/2
lun.
2 escales
KLM
26h 25min
MVD - TLS
8/3
lun.
1 escale
Iberia
19h 25min
TLS - MVD
22/3
lun.
2 escales
Iberia
41h 55min
MVD - TLS
8/3
lun.
3 escales
Lufthansa
24h 25min
TLS - MVD
22/3
lun.
3 escales
Lufthansa
45h 35min
MVD - TLS
18/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 05min
TLS - MVD
22/2
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 15min
MVD - TLS
18/2
jeu.
2 escales
KLM
24h 20min
TLS - MVD
22/2
lun.
2 escales
KLM
43h 00min
MVD - TLS
6/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 15min
TLS - MVD
21/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 15min
MVD - TLS
18/2
jeu.
2 escales
KLM
24h 20min
TLS - MVD
22/2
lun.
2 escales
KLM
43h 00min
MVD - TLS
18/2
jeu.
3 escales
Turkish Airlines
34h 31min
TLS - MVD
21/2
dim.
2 escales
Turkish Airlines
35h 24min
MVD - TLS
18/2
jeu.
2 escales
KLM
24h 20min
TLS - MVD
22/2
lun.
2 escales
KLM
43h 00min
MVD - TLS
6/1
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
47h 55min
TLS - MVD
21/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 15min
MVD - TLS
8/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 05min
TLS - MVD
22/3
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
28h 35min
MVD - TLS
18/2
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
34h 31min
TLS - MVD
21/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
35h 24min
MVD - TLS
18/2
jeu.
1 escale
Iberia
19h 25min
TLS - MVD
22/2
lun.
2 escales
Iberia
41h 55min
MVD - TLS
29/3
lun.
2 escales
American Airlines
29h 03min
TLS - MVD
12/4
lun.
3 escales
American Airlines
33h 10min
MVD - TLS
18/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
35h 10min
TLS - MVD
22/2
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
27h 35min
MVD - TLS
18/2
jeu.
3 escales
Turkish Airlines
34h 31min
TLS - MVD
21/2
dim.
2 escales
Turkish Airlines
35h 24min
MVD - TLS
18/2
jeu.
3 escales
Turkish Airlines
34h 31min
TLS - MVD
21/2
dim.
2 escales
Turkish Airlines
35h 24min
MVD - TLS
8/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
50h 50min
TLS - MVD
21/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
35h 24min
MVD - TLS
18/2
jeu.
1 escale
Iberia
15h 15min
TLS - MVD
22/2
lun.
2 escales
Iberia
41h 55min
MVD - TLS
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première