Trouvez un vol pas cher Baltimore - Nantes

BWI - NTE

Trouvez un vol pas cher Baltimore - Nantes

Aller-retour
Économique
Baltimore (BWI)
Nantes Atlantique (ex-Château Bougon)
mer. 28/10
mer. 4/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Nantes

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 449 € ou moins.

FAQ pour réserver un vol Baltimore - Nantes

Nantes : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Baltimore et Nantes ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Baltimore - Nantes les moins chers ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Baltimore pour Nantes ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Baltimore et Nantes ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Baltimore et Nantes ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Baltimore-Nantes ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Baltimore-Nantes ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Baltimore Thurgood Marshall de Baltimore-Washington - Nantes Atlantique (ex-Château Bougon)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,0
Virgin Atlantic
Note générale basée sur 1 567 avis
8,2
Embarquement
7,7
Confort
8,5
Équipage
8,0
Divertissement
7,7
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Courteous and attentive crew from baggage check in thru baggage claim."

Points positifs : "Crew was great. Flight was on time and crew helped the boarding process go smoothly. It was nice to get a beer or wine at no additional cost."
Points négatifs : "Seat was shockingly small, even for economy class. TV was poor quality."

Points positifs : "The crew on Virgin Atlantic was superb!"

Points positifs : "The boarding was fast."
Points négatifs : "For starters our cabin crew were the worst. The first service I had ask for a snack and no napkins. Dinner service was like just chucking food down in front of you. Then a stewardess looks me dead in the face and passed me for the drink service, then she said she thought I was asleep."

Points positifs : "Really friendly crew, they go the extra mile to make passengers happy and comfortable."
Points négatifs : "There was a boarding delay but flight still arrived in Hong Kong on time."

Points négatifs : "Bathrooms needed more cleaning mid-flight."

Points positifs : "Staff. Very couteous.polite. friendly."
Points négatifs : "Good.entertainment choices."

Points positifs : "Crew were friendly and courteous"
Points négatifs : "Poor drink selection. Food mediocre. I felt like I was in the living room of the Beverley Hillbillies. Loud people, dressed like slobs. No manners"

Points positifs : "Amenities"
Points négatifs : "Bed was incredibly uncomfortable in first class. It was like sleeping on the floor. People talking loudly in the bar late into the night, which made it even harder to sleep. Didn’t sleep a wink on this 10 hour flight."

Points positifs : "The food was okay"
Points négatifs : "The gate was Jane without announcement"

Points positifs : "Entertainment Meal service and quality"

Points positifs : "The boarding, the seats."
Points négatifs : "The food was so-so, and I did not get my choices, perhaps because I was at the back."

Points positifs : "Legroom, lovely staff and all round good flight"

Points négatifs : "Older media entertainment screen with hard to use touch interface."

Points positifs : "Flew virgin after long time and kind of disappointment with comfortable seats. seats space is tight and legs space as well with some box under the seat."
Points négatifs : "seat comfortable and let space"

Points positifs : "The personal care and attention."
Points négatifs : "Old movies and few entertainment choices"

Points positifs : "The crew were very friendly and attentive through out flight."

Points négatifs : "The crew was rude."

Points positifs : "Helpful flight attendants"
Points négatifs : "Delay at the airport due to system down where agents had to check in everyone manually"

Points positifs : "Fast check in Fast security line Upper Class Clubhouse Fast boarding Excellent onboard service Great crew"
Points négatifs : "Old entertainment system Although the seats can be turned into a bed they don't fully recline"

Points positifs : "Food, crew, entertainment great"
Points négatifs : "Seat were very uncomfortable.. hard, not enough leg room and there was no way to sleep comfortably with the head rest that is set up so you can rest your head on it,but its awkward and hard an in the way..."

Points négatifs : "Problème incroyable quand cest acheté avec Virgin et opéré par Air canada... est vous capable de vous entendre sur la meme chose ?? Jai couru 1:30 h pour que mes bagage embarque sur ce vol ... pu jamais"

Points positifs : "The enforcement of the quiet time to sleep on the flight. The excellent meals. The quality of the entertainment system."

Points positifs : "Very nice staff"

Points positifs : "Staff was top notch in service and kindness"

Points positifs : "Crew is well trained and efficient. Lounge food and service are excellent."
Points négatifs : "Podlike seating in business class. Someone thought the zigzag a way of ensuring privacy. In fact you can't talk to your travel companion nor look out a window. Seats are either up or down and only a crew member can operate them."

Points positifs : "The crew where very attentive and helpful."
Points négatifs : "The ticket agent was anal about 1-2 kgs for our checked luggage and even weighed our carry on luggage...which no agent had done on our entire trip from atlanta to melb. Seemed pointless and a hassle for 1-2 kgs."

Points positifs : "The service, the service. My wife got a cheese and fruit platter after dinner. Crew went out of their way to make us feel special and welcomed. Excellent service."
Points négatifs : "Nothing to complain about."

Points positifs : "Virgin has the nicest staff, good food, and excellent movie options. I had a great time on my flight!"

Points négatifs : "If the luggage fees were to be included in the price, I would have gladly chosen Emirates for its comfort at that price."

Points positifs : "great food and service!"
Points négatifs : "It got a little cold in the cabin for a few hours."

Points positifs : "."
Points négatifs : "For an international flight, the plane was too small, cramped and uncomfortable. Food had to be purchased. No entertainment what so ever. Previous I took a VA flight to Perth from Melbourne. Same distance, bigger plane, entertainment on seat backs and a meal. This flight soured me."

Points négatifs : "Watch out for checked baggage fees on short haul international flights. If you buy their saver fare, VA charges you $130 to check a bag at the check-in counter. Highway robbery in my opinion! Make sure you add a bag beforehand. Corporate greed at its worst."

Points négatifs : "I couldn't rank the food or entertainment as I didn't try the food since it was for purchase only, and there was no entertainment offered."

Points positifs : "Easy check in and boarding."
Points négatifs : "Uncomfortable seats and poor food."

Points positifs : "N/A"
Points négatifs : "BYOjet cancelled my flight"

Points positifs : "reservations easy to make (like most other airlines) A water bottle, blanket, headset & sleep kit on each seat. Seats were not so close together in coach that your knees were against your chin if the guy in front of you put his seat back. The planes I was on To/from LAX-BNE felt very spacious because of the interior height. 2 free checked bags."
Points négatifs : "The food was mediocre--doughy stuff for both meals Not very tasty. The entertainment selection was nowhere near as good as on other airlines. Very Australia-heavy music, old films & TV shows available, as well as some new ones. But no live TV channels, not even current news."

Points positifs : "Flight crew was awesome in premium economy"
Points négatifs : "The plane was really dirty!!!!"

Points positifs : "Seat Legroom Comfort Food Service Crew ... amazing!!!"
Points négatifs : "Price?"

Points positifs : "The food and service was excellent. Love it!"

Points positifs : "Entertainment was okay, flight crew was nice"
Points négatifs : "After checking in my wife and I were in separate seats. I was then unable to change my seat after check in. After calling the helpline I was informed that it is impossible to change the seat after checking in until I am at the airport. No other airline has such an obscure, in efficient rule. Virgin takes pride in being a step above their competition - I didn't see it. I have flown international on Delta, American Airlines, British Airlines, United, and others and any difference in the experience was negligible."

Points positifs : "Flight staff exceptionally friendly and helpful"
Points négatifs : "More leg room always appreciated"

Points positifs : "The comfort of the flight and entertainment."
Points négatifs : "My bag was not put on the correct flight so I had no bag for 3 days, they were slow in getting my bag to Bali from Sydney. It was really unacceptable. The food was horrible, I only ate it because I was starving. Flight was delayed from Sydney to Bali, which caused me to miss my pick up. Not sure if I'll fly with them again."

Points positifs : "The crew."
Points négatifs : "No wifi was absolutely aggravating. Seat space was bad as well - very little leg room."

Points positifs : "Virgin always provides the best, friendliest, coolest service!"
Points négatifs : "The food is pretty low quality, but I understand the logistics constraints of feeding many people in a small space without kitchen facilities! Also the wine choices are superior to other airlines and I look forward to that. I normally plan ahead and bring my own meals whenever traveling by air."

Points positifs : "Very racist !!! I'm black . I didn't get service I paid for , The food was mediocre. The beef was not cooked Or just tasted like it wasn't good. I don't think I'm flying virgin Atlantic again . Bad bad experience from all my flights ."

Points négatifs : "Wasn't Virgin Atlantic, it was delta. We thought we were flying Virgin Atlantic. Dissapointment #1 Interactive TV's were horrible and required assistance to work them. Touch screens weren't responsive. Food was bad."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The food I had food poisoning"

Points positifs : "Everything was great though navigating through the inflight entertainment could have been easier..."

Points positifs : "The space we currently have."

Points positifs : "Crew was friendly and engaging"
Points négatifs : "I wiped down my seat area to clean it. It would be nice to know what Delta is doing as well."

Points négatifs : "They lost my bags. Unacceptable"

Points positifs : "Pretty much everything"
Points négatifs : "Food somewhat expensive..... boarding off the plane - ones with no baggage should get off first then more control about everybody getting in the aisles trying to get their luggage and holding everybody up"

Points positifs : "Crew was very friendly"
Points négatifs : "the seats are horribly squished and uncomfortable. It’s the only thing that makes the flight not excellent"

Points positifs : "Thanks for the monitors."
Points négatifs : "The crew seems tired."

Points positifs : "No comments"
Points négatifs : "Cleaners had not done a great job. There were paper napkins left over in the seat pocket from earlier flight."

Points négatifs : "Late departure"

Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"

Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"

Points positifs : "It wasn’t delayed 3 hours like the first flight"
Points négatifs : "Departing on time"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"

Points positifs : "Delta crew is always great."
Points négatifs : "You need to update ALL of your planes to have charging at EVERY seat, not just the passengers in comfort plus or better. It’s 2019. We ALL have devices."

Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."

Points positifs : "Everything about delta"

Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."

Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"

Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"

Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."

Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"

Points négatifs : "Crew was grouchy and rushed past you without really trying to cater to your needs/ get you what you want."

Points positifs : "Airbus was nice"
Points négatifs : "Delayed by over 1 1/2 hours"

Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"

Points positifs : "Efficient, cheerful crew"
Points négatifs : "Stop making seats smaller! The added revenue from 10 squeezed seats is not worth the discomfort it causes."

Points positifs : "I got to board early because I volunteered to check my carry-on. Very friendly flight attendants. Love flying delta. They are always consistent and the movies they offer with the gogo in-flight app are always updated and recently released popular movies."

Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"

Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"

Points positifs : "Even though the flight was delayed by a few minutes we still arrived on time."

Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"

Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"

Points positifs : "Kindness of the staff"

Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"

Points positifs : "The whole crew was great and very accommodating"

Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"

Points positifs : "Excellent"
Points négatifs : "None"

Points positifs : "Seat comfortable"
Points négatifs : "NA"

Points positifs : "Great crew and plane arrived on time."
Points négatifs : "No entertainment and no place to charge devices."

Points positifs : "The crew was wonderful, the flight was on time."
Points négatifs : "But the seats are so tight that we were definitely elbow to elbow and once seated I was unable to access even the purse that was at my feet. There was no entertainment and the tray table was tiny, not even an indentation for a cup!"

Points positifs : "Excellent"

Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."

Points négatifs : "The seat was very uncomfortable"

Points négatifs : "The business class seat is just complety outdated"

Points positifs : "Smooth flight, on-tome departure"
Points négatifs : "Service in business class left a little more to be desired. I had to ask for food and drinks, because I feel off to sleep in the first round. Came to Gate early, but had to wait for agent to put the jet bridge. Only one person was available."

Points négatifs : "Pas de l'eau"

Points positifs : "Pas eu lieu"

Points positifs : "Due to business I travel allot so I deal with allot of airlines. This is by far the best airlines I have used. Excellent crew and airport staff. I don’t think words can express how satisfied I am with this airlines and airport. The nicest people and great service. Clean and modern aircraft. Going to try flying only with KLM from now on."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Terrific hot breakfast in bus. class"
Points négatifs : "Window did not darken like the others."

Points positifs : "Muslim food"

Points positifs : "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Points négatifs : "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Points négatifs : "I was seated next to the restroom, which is not a pleasant experience for an international flight."

Points négatifs : "I congratulate the KLM crew!"

Points positifs : "Crew was great, very responsive and hospitable!"
Points négatifs : "more lunch choices, especially choices without dairy products."

Points positifs : "Nice staff and no delay"
Points négatifs : "Instead of crisps maybe a bit of cheese or crackers"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Seat comfortable"
Points négatifs : "Flight was delayed and overhead bin space was very small"

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Service is awesome. Food is great."
Points négatifs : "People with short connection are affected by the 15 to 25 minutes delay."

Points négatifs : "The air conditioners fan was bad and they had to fix it in London which took over 40 minutes off travel time...we arrived much later than expected in Lagos"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Being fed was amazing and watching free TV was great!"
Points négatifs : "I wish there were personal fans because it got uncomfortably hot sandwiched between people"

Points positifs : "Seat space a bit tight . I should have upgraded to more leg room . Next time!"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points négatifs : "No reading light in my seat..."

Points négatifs : "Turn the lights on early making it hard to sleep"

Points positifs : "Nice crew pilot food and beverage"
Points négatifs : "No wifi"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points négatifs : "Our lougage did not arrive"

Points négatifs : "Services was pretty weird .. Perse or crew Leader was ok But the assistent Young one was Really bad.. aptitud and not friendly at all."

Points positifs : "Time and Good clean place.. in This case airpöane.."
Points négatifs : "It was not entreteiment st all"

Points positifs : "Seats were comfortable and there was enough room for hand baggage. I slept during the flight so do not have opinion on entertainment."
Points négatifs : "Not able to charge my digital devices. When serving beverages and food, the same flight attendant missed me a few times. That was annoying but other attendants were very nice."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

Points positifs : "Left ontime and service was excellent."

Points positifs : "Friendly attendants. Decent food, and frequent snacks and beverages."
Points négatifs : "No charging ports for electronic devices."

Points positifs : "Nice flight, nice crew, and a nice experience."

Points positifs : "Food was just fine, movie selection very good"
Points négatifs : "Uncomfortable seat cushions, lights were truned on too early (1.5 hours before flight landed)"

Points négatifs : "Actually the Welcome on board announcement. The part where they special welcome loyalty program members. I do not get that... I am an explorer holder my self, but really?? so other paying customers are not as welcome. This is leftovers from the older days.."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The staff was extremely pleasant. Food was good!"
Points négatifs : "Have no complaints"

Points positifs : "The staff were professional and friendly The food was very good and plentiful The inflight entertainment has lots of choices The bathrooms remained clean All in stark contrast with BA with who I did the same flight 2 weeks ago and all the above points were very poor"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Nice seats, comfortable."
Points négatifs : "Again, no aisle seat for SkyTeam Gold member. Also, my baggage was lost. First bag arrived a day late, second after I had left Billund and it was six days before the bag with my clothes reached me. I was told I will have 100 euro credit for clothing, but in the winter and for 6 days, this was not even close to the amount I needed for clothing and necessities, to have my time here."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points négatifs : "Old airplane with not really comfy seats. No outlets for charging devices. Very old entertainment screen."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "From pre-boarding, to boarding, to the food, and the attentiveness, everything was top notch! The cleanliness of the plane was only topped by the friendliness of the crew."
Points négatifs : "The flight was marked at almost 11hrs but ended up being only 9...not a negative other than it meant not spending as much time on board!"

Points positifs : "Eveything is well arranged"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Manque de place"
Points négatifs : "La place"

Points positifs : "great choice of entertainment content, friendly crew"

Points négatifs : "A quoi bon s'enregistrer en ligne si apres, c'est un problème pour obtenir les étiquettes bagages, que ca coince a la depose bagage, que le personnel affirme a tort que les bagages sont enregistrés jusqu'à destination finale (ce n'était pas la cas)"

Points positifs : "Friendly crew, comfortable seats, good boarding process!"

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "Puntualidad"
Points négatifs : "Incomodos los asientos para un vuelo trasatlántico"

Points négatifs : "Crew need to be smile - we not in Russia"

Points négatifs : "2 hours late"

Points positifs : "Everything was fine and smooth"

Points positifs : "Entertainment was ok, had holl rodarte options and good variety"
Points négatifs : "Seats are hard, no leg space, no elbow space, the upright is 90degrees. The crew is not helpful, to the point and act like they are doing you a favor by being there. In one instance the attendant told a passenger "you can move your bag, or I will move it for you." To another passenger, without prev"

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points positifs : "All ok"
Points négatifs : "Free WiFi never worked !!"

Points positifs : "Good was decent. Didn’t need to schlep big bag of snacks."
Points négatifs : "Turbulence lasted way too long. Probably out of their control but I wondered if they could have changed altitudes."

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "Gfggfgggvfvfvfgfdhygtgdhfffdcdcf"
Points négatifs : "Gbhbhfhyhyugfrrfffffgggffccxccccvvgfcvgvggbbvvgcvvv. B"

Points positifs : "It was a very busy due to the fact that we,left 40imutes late and Iberia was also late when we left Madrid but they took care of me to make sure I did not miss the connecting flight"
Points négatifs : "The food could be better"

Points négatifs : "Legroom a little scarce on a 12-hour flight, even though I'm only 5'7" tall."

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points positifs : "Iberia Premium Tourista is an absolute gem, don't overlook an upgrade from Tourista."
Points négatifs : "The food is just marginal, but I wasn't expecting anything different"

Points positifs : "The entertainment was good and the crew was great."
Points négatifs : "I had ordered a gluten free meal but in the chaos of my seat moving multiple times, it got lost in the shuffle so I wasn't able to eat much of the food that was served. I have long legs and the seat provided almost no where for them to go. I was very uncomfortable by the end of the flight."

Points négatifs : "Changed our seat without notification and didn't help. We talked to 4 gate agents, the boarding gate agent and 3 crews, and they didn't try to help, at all. The pillow had coffee stains and eye make up, even though they were wrap in plastic...."

Points positifs : "The flight is barley an hour so nothing was served. I was glad I had water on me. Other wise it was a easy flight"
Points négatifs : "It was hard to hear the woman when we were boarding."

Points positifs : "The cool thing about this airline is that it’s dirt cheap to get from Oakland to Barcelona!! I will say tho, you do get what you pay. We purchased the most basic flight and that’s really what it was. Tight leg room and lots of people. If you’re over 5’5 I HIGHLY RECOMMEND getting extra leg room if it’s available. Aside from that. The flight was cool and the staff was nice!"

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points négatifs : "Seating and not so friendly"

Points négatifs : "Disorganized boarding"

Points négatifs : "Not enough place on board. Very poor company"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "the employees at the airport were rude (flight attendants were great) & the airline changed our gate twice in the 20 minutes before the flight. everyone on the connection in from London had to run to the new gate, only to have to wait in line for a bus. completely ridiculous."

Points négatifs : "They need to have agents stationed throughout the terminal to help customers make connections. I had 2 hours and I still barely made my flight. The airline representatives are extremely unhelpful and the customs process is an absolute mess in Madrid."

Points négatifs : "At the airport in Rome, I wasn't able to take on my carry on bag, when it was within limits. I was upset because many had the same size and had it with them. I was concerned with valuables inside, but thankfully all arrived OK."

Points positifs : "The crew were friendly."
Points négatifs : "The delay"

Points négatifs : "I was Given different seat at boarding into less comfortable place - no explanation."

Points positifs : "Flights were punctual. Lots of room."
Points négatifs : "Food and drink wasn't included but available for purchase."

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points positifs : "clean, good entertainment services, and service from crew"
Points négatifs : "delayed start, very cold temp. during flight"

Points positifs : "On time. Polite crew. Plenty of USB chargers."
Points négatifs : "Crowded waiting area. Seats do not recline. Expensive food on board. Entertaining is only for people who sign-up to ‘another’ website. Iberia already has too many websites, users and passwords."

Points négatifs : "there was a delay of over an hour and no explanation was given either in Spanish or in English."

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points positifs : "The time"
Points négatifs : "The servicie inside the plane"

Points positifs : "The prive"
Points négatifs : "Even though there were rows of empty seats we were assigned the very last row. The flight attendants were clanging and banging right behind us though there was no food or drink service. The seats are too close together leaving no leg room for this six footer to sit with any comfort level. We won't do that again."

En savoir plus sur Virgin Atlantic

Vols pas chers Baltimore - Nantes

Dernières offres d’allers-retours

2/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 33min
BWI - NTE
16/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 47min
NTE - BWI
28/1
jeu.
2 escales
Virgin Atlantic
13h 42min
BWI - NTE
1/2
lun.
2 escales
Virgin Atlantic
17h 41min
NTE - BWI
16/12
mer.
2 escales
Delta
15h 25min
BWI - NTE
21/1
jeu.
2 escales
Delta
16h 36min
NTE - BWI
20/12
dim.
2 escales
KLM
15h 50min
BWI - NTE
27/1
mer.
2 escales
KLM
16h 37min
NTE - BWI
18/12
ven.
2 escales
Iberia
33h 05min
BWI - NTE
11/2
jeu.
2 escales
Iberia
36h 35min
NTE - BWI
19/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 04min
BWI - NTE
17/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 20min
NTE - BWI
16/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 22min
BWI - NTE
13/2
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 37min
NTE - BWI
17/12
jeu.
2 escales
KLM
16h 10min
BWI - NTE
20/1
mer.
2 escales
KLM
15h 34min
NTE - BWI
2/3
mar.
2 escales
Delta
16h 10min
BWI - NTE
16/3
mar.
2 escales
Delta
18h 44min
NTE - BWI
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 05min
BWI - NTE
17/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 35min
NTE - BWI
17/12
jeu.
2 escales
Delta
13h 10min
BWI - NTE
13/2
sam.
2 escales
Delta
17h 41min
NTE - BWI
19/12
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
24h 49min
BWI - NTE
17/1
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 15min
NTE - BWI
18/12
ven.
2 escales
Iberia
33h 05min
BWI - NTE
24/1
dim.
2 escales
Iberia
27h 10min
NTE - BWI
18/12
ven.
2 escales
Delta
16h 40min
BWI - NTE
23/1
sam.
2 escales
Delta
17h 41min
NTE - BWI
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 05min
BWI - NTE
23/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
54h 40min
NTE - BWI
18/12
ven.
2 escales
Iberia
33h 05min
BWI - NTE
25/1
lun.
2 escales
Iberia
51h 10min
NTE - BWI
18/12
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
27h 59min
BWI - NTE
17/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 45min
NTE - BWI
18/12
ven.
2 escales
Iberia
33h 05min
BWI - NTE
12/2
ven.
2 escales
Iberia
27h 10min
NTE - BWI
16/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 25min
BWI - NTE
24/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 37min
NTE - BWI
28/1
jeu.
2 escales
Delta
15h 33min
BWI - NTE
1/2
lun.
2 escales
Delta
34h 24min
NTE - BWI
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première