Hôtels près de Aéroport d’Amsterdam-Schiphol

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des hôtels à Aéroport d’Amsterdam-Schiphol

Arrivée
Départ
Comparer les sites à KAYAK |

Meilleurs hôtels près de Aéroport d’Amsterdam-Schiphol

Ambiance
9,6
Site
9,2
Petit déjeuner
9,1
Installations
8,9
Confort
8,2
Note générale 8,9 Excellent
4 047 avis de clients
Ambiance
9,6
Site
9,2
Petit déjeuner
9,1
Installations
8,9
Confort
8,2
Ambiance
9,4
Installations
9,2
Petit déjeuner
9,0
Site
8,9
Confort
8,4
Ambiance
9,6
Site
9,5
Petit déjeuner
9,0
Service
8,4
Confort
8,0
Petit déjeuner
9,2
Site
9,0
Confort
8,5
Service
7,5
Chambre
7,4
Site
9,3
Chambre
7,8
Service
7,7

Excellent 10,0
Points positifs : J'ai été ravi de la convenance de marcher depuis et jusqu'à l'aéroport! Les gens de la réception étaient exceptionnellement chaleureux et arrangeants. Je recommande cet hôtel et j'y reviendrai quand je serai de retour en Hollande.
Excellent 8,0
Points négatifs : Salle de bain
Excellent 10,0
Points positifs : L'hôtel se trouve à peine à 10 minutes de marche du terminal principal. Le petit déjeuner (inclus) était excellent. La chambre était plus grande que prévu (par rapport aux normes européennes). Tout était très propre et de nombreuses commodités. Je le recommande vivement.
Excellent 9,3
Points positifs : L'emplacement, la propreté et l'homme qui conduit à l'aéroport était incroyablement professionnel, sympathique et serviable.
Points négatifs : Je n'ai pas réussi à baisser la température de la chambre autant que j'aurais aimé à l'aide du thermostat de la chambre 330. Il faisait trop chaud dans ma chambre.
Bien 7,7
Points positifs : Location was great , the lounge is amazing , greT view , awesome shower
Points négatifs : Terrible internet !! We got the room on executive level , got there at 10 PM and were told that it was already closed and would not reopen until after I flight would leave the next day
Excellent 10,0
Points positifs : Very comfortable room in a very modern hotel. Friendly and helpful staff. Only 10 minutes walk to Main Hall.
Points négatifs : As a vegetarian, the food was mediocre. Enjoyed menu though with 3 kinds of food that could be combined however you like it.
Hilton Amsterdam Airport Schiphol - Amsterdam
Classé n°1
8,9
Excellent 8,9
4 047 avis de clients
Détails
Avis

Ambiance
9,6
Site
9,6
Internet
9,0
Service
8,8
Installations
8,7
Note générale 8,7 Excellent
15 334 avis de clients
Ambiance
9,6
Site
9,6
Internet
9,0
Service
8,8
Installations
8,7
Ambiance
9,7
Site
9,3
Service
9,1
Installations
8,7
Chambre
7,3
Site
9,8
Ambiance
9,4
Installations
8,5
Service
7,9
Chambre
7,3
Site
9,6
Ambiance
9,5
Service
8,7
Installations
8,5
Petit déjeuner
7,2
Site
9,4
Ambiance
9,3
Installations
8,7
Propreté
8,5
Service
8,3

Excellent 10,0
Points positifs : L'heure d'arrivée
Points négatifs : Pas de place dans votre valise
Excellent 8,0
Points négatifs : Trop petit
Excellent 8,0
Points positifs : Un bon choix pour un hôtel d'aéroport. On se croirait dans une auberge de jeunesse. Service très bien même si les formalités d'arrivée et de départ sont simplifiées. Installations de grande qualité sur le rez-de-chaussée, chambre bien conçue. Je recommanderais cet hôtel pour une escale imprévue.
Points négatifs : Il n'y a rien de prévu pour les bagages.
Excellent 10,0
Points positifs : Efficacité, confort.
Points négatifs : Il n'y a rien. C'était parfait.
Excellent 10,0
Points positifs : Propre chambre confortable, grande salle commune, vous vous sentirez comme chez vous. Nous y retournerons sans hésiter. 5 Minutes à pied de la sortie de l'aéroport, il n'y a pas besoin de taxi ou de navette
Excellent 10,0
Points positifs : Télévision par câble et films
Points négatifs : La salle de bain et les toilettes dans la chambre avec cabine transparente, ce n'est pas pour la jet.
Excellent 8,6
Points positifs : Très bonne douche. Propre, à la mode. C'est un endroit vraiment original.
Points négatifs : Notre chambre était petite. Les contrôles pour l'éclairage, le chauffage, etc. ne marchaient pas très bien.
Excellent 10,0
Points positifs : We spent a night here in transit between Brussels and Den Haag. Walking distance from Schiphol Plaza. Self check-in and check-out feature was very convenient. Room decor was modern. All room light/tv/blinds were controlled with an ipad. WiFi was great. TV had a good selection of channels (for us- we watched comedy central). We got to store our luggage for a few hours after checking out which was extremely convenient. Hotel manager was excellent.
Points négatifs : There was a leak with our shower, which actually made it unclear how the thing worked! So we wasted almost an hour in the morning. The hotel manager was EXTREMELY helpful... wish we'd asked him for assistance immediately!
Excellent 9,4
Points positifs : Gadgets. Lots of gadgets. Quiet comfortable common areas to read. Huge comfortable bed for three. Breakfast.
Points négatifs : Not storage area for clothes.
Excellent 9,4
Points positifs : More hotels in the future will likely look like CitizenM: highly automated, very modular, rather podlike. The limited staff resulted in a fair amount of guest self service at checkin and room operation. The iPad that controlled the room would likely require a learning curve for non-iPad users, but it did its job. But the room was very small (<100 square feet?); it was tiny for just me; I can't imagine sharing it with anyone. Staff was uniformly great (as is usual in The Netherlands) and the lobby, while a little hip for this septuagenarian, was convenient and did its job. The 24-hour food service was especially welcome. Especially because of the location, I would stay there again. But not pay more.
Points négatifs : Way small room. I felt warehoused, a la Bladerunner. Darkness and several housekeeping carts detracted from the highly decorated hallways.
Excellent 8,8
Points positifs : I love the iPad-centric room controls. Great selection of newly released movies. Comfortable bed with a great TV setup.
Points négatifs : Temperature controls don't work very well - the room gets very cold at night even though I set the temperature to 70 Fahrenheit. The toilet and shower design are fun and just fine for a single traveler. When traveling with a partner, there "tube" designs dont provide any privacy, especially for the toilet. Perhaps adding a fan or some ambient noise to drown out toilet noises could help keep the mood romantic, hahaha!
Excellent 8,2
Points positifs : clean room, big comfy bed, friendly staff, AC, but the main reason that we stayed at this hotel was the walking distance to the Airport and Train connection to the city center.
Points négatifs : Rooms are tiny and the Shower & toilet look like they belong on Star Ship Enterprise ( beam me up Scotty ) Lol The toilet had no Fan which it needed since the room is so tiny :( There is No parking at the Hotel still we would stay there again due to the walking distance to & from the Airport.
Excellent 10,0
Points positifs : Bed was very comfortable. Very avant-garde. Mood lights, TV, everything can be controlled by the in room iPad. Bar and areas downstairs provide all kinds of environments for different people and activities. Buffet was good and reasonable.
Points négatifs : Charging 3 euro to use a major credit card.
Excellent 10,0
Points positifs : Helpful friendly staff, good location, beautify design
Citizenm Schiphol Airport Hotel - Schiphol
Classé n°2
8,7
Excellent 8,7
15 334 avis de clients
Détails
Avis

Site
9,6
Bien-être
9,1
Service
8,2
Bar et Boissons
7,4
Chambre
7,3
Note générale 8,6 Excellent
6 505 avis de clients
Site
9,6
Bien-être
9,1
Service
8,2
Bar et Boissons
7,4
Chambre
7,3
Site
9,8
Service
8,3
Chambre
7,9
Confort
7,5
Petit déjeuner
6,4
Site
9,2
Service
8,4
Chambre
7,3
Petit déjeuner
6,9
Qualité/prix
4,3
Site
9,7
Service
8,5
Chambre
6,5
Petit déjeuner
6,3
Site
9,7
Service
8,2
Confort
7,9
Petit déjeuner
7,3
Chambre
6,7

Excellent 9,7
Points positifs : 5 Minutes à pied du terminal Propre, moderne et confortable On peut facilement aller à Amsterdam
Points négatifs : Matelas trop mous Une cabine de douche très étroite et encombrée
Excellent 10,0
Points positifs : Great staff! I arrived around 11 am after an exhaustive trip from SFO and my checked bag had not made my flight.. The staff was so accommodating, offering a few things to make my stay a little easier. Thank you so much!
Points négatifs : Nothing!
Excellent 8,8
Points positifs : Proximity to the terminal perfect
Points négatifs : I miss a water kettle and coffee tea in the room. Coffee station on the floor is nice but I prefer my own. Hilton for the win on that one with a nespresso machine in each room.
Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center - Schiphol
Classé n°3
8,6
Excellent 8,6
6 505 avis de clients
Détails
Avis

Ambiance
9,3
Confort
8,8
Petit déjeuner
8,6
Chambre
8,5
Bien-être
8,4
Note générale 8,5 Excellent
7 700 avis de clients
Ambiance
9,3
Confort
8,8
Petit déjeuner
8,6
Chambre
8,5
Bien-être
8,4
Ambiance
9,2
Petit déjeuner
8,6
Confort
8,4
Qualité/prix
8,2
Service
8,0
Ambiance
9,2
Petit déjeuner
8,9
Confort
8,6
Site
8,2
Chambre
8,0
Ambiance
8,9
Confort
8,7
Chambre
8,4
Petit déjeuner
8,1
Service
7,9
Confort
8,9
Petit déjeuner
8,2
Service
8,2
Site
8,0
Qualité/prix
7,8

Excellent 10,0
Points positifs : Nouvelle ambiance Le petit déjeuner est super Navette de la période
Bien 6,0
Points négatifs : Ma chambre était nettoyée à 17 h au lieu du matin
Excellent 8,8
Points positifs : Buffet breakfast included. Evening dinner selection is limited but still ok. Rooms very comfortable and clean. Shuttle bus to airport is quick, approx 10 mins to airport
Points négatifs : Limited dinner menu. Shower water pressure not good. Shuttle bus runs every 30 minutes so check timing to make sure you make it to the airport on time. Shuttle bus pick up is separate from other hotels. Pick up at STA office near Starbucks arrival 4 section. Not a criticism but not obvious location.
Excellent 8,5
Points positifs : Shuttle service was well organized and worked well
Points négatifs : Dining here is very expensive and service for dinner was 'if you must I will'
Hyatt Place Amsterdam Airport - Hoofddorp
Classé n°4
8,5
Excellent 8,5
7 700 avis de clients
Détails
Avis

Petit déjeuner
8,8
Site
8,5
Service
8,1
Confort
7,8
Chambre
7,7
Note générale 8,4 Excellent
8 980 avis de clients
Petit déjeuner
8,8
Site
8,5
Service
8,1
Confort
7,8
Chambre
7,7
Site
8,9
Petit déjeuner
8,8
Service
8,3
Chambre
7,8
Qualité/prix
7,1
Petit déjeuner
8,6
Site
8,5
Service
8,1
Qualité/prix
7,6
Chambre
7,1
Petit déjeuner
8,9
Site
8,8
Confort
7,8
Qualité/prix
7,7
Service
7,7
Petit déjeuner
8,8
Service
8,1
Site
8,1
Qualité/prix
7,2
Chambre
6,9

Excellent 10,0
Points positifs : Le personnel est super. Le petit déjeuner est excellent. espace commun propre, spacieux Chambre propre, beaucoup de lumière et de prises de courant
Points négatifs : Le menu du dîner était limité - mais on y mange très bien.
Médiocre 2,0
Points négatifs : La salle de bains était sale avec des cheveux sur le sol. Utilisé le savon dans la douche. Mentionné les appels locaux gratuits et la connexion wifi gratuite mais c'était facturé pour les deux, $200!
Bien 6,0
Points positifs : Proche de l'aéroport et le personnel était serviable. C'était propre. On a adoré le service de thé. Le lobby est assez joli. Le principal pour moi est que c'était propre. Je paierai plus la prochaine fois.
Points négatifs : La chambre n'a pas l'air comme sur les photos. Je pense que vous pouvez opter pour des chambres plus récentes. Notre chambre avait des taches sur la moquette et les chaises et les murs étaient rayés. Je dois dire que c'est un hôtel 3 étoiles.
Excellent 9,7
Points positifs : Super prix, moderne, navette gratuite pour l'aéroport, le personnel est sympa.
Points négatifs : Un peu loin du centre-ville, mais ce n'est pas pour ça qu'on séjourne dans un hôtel d'aéroport.
Correct 4,5
Points positifs : J'aime la grande taille de tout
Points négatifs : Distance de l'aéroport et distance du centre-ville
Excellent 9,4
Points positifs : Staff were excellent very helpful. Large room, clean and comfortable. I only used it for 6 hours as a missed connection meant I had needed a place to crash and the airlines normal options were full. Was very happy with the service
Points négatifs : 5am shuttle bus was booked so had to get a taxi, which however the hotel recognised the night before and organised at my request. So they did everything they could.
NH Amsterdam Schiphol Airport - Hoofddorp
Classé n°5
8,4
Excellent 8,4
8 980 avis de clients
Détails
Avis

Bien-être
9,0
Piscine
8,9
Ambiance
8,6
Confort
8,2
Chambre
8,2
Note générale 8,4 Excellent
6 543 avis de clients
Bien-être
9,0
Piscine
8,9
Ambiance
8,6
Confort
8,2
Chambre
8,2
Piscine
9,1
Bien-être
8,9
Petit déjeuner
8,2
Confort
8,2
Chambre
8,2
Bien-être
9,2
Petit déjeuner
8,4
Installations
8,2
Site
8,1
Confort
8,0
Bien-être
8,9
Confort
8,5
Service
8,5
Chambre
8,2
Petit déjeuner
7,8
Chambre
7,8
Confort
7,8
Service
7,6
Site
7,2
Petit déjeuner
7,2

Excellent 9,7
Points positifs : Vous pourrez facilement vous rendre dans l'aéroport, personnel sympa, personnel compétent, chambres propres !
Points négatifs : Si seulement le petit déjeuner servi sous forme de buffet était vraiment pas cher
Excellent 10,0
Points positifs : Excellent hôtel d'aéroport. Près de l'aéroport, et il y a souvent des navettes entre l'hôtel et l'aéroport. Très bien situé pour la veille de notre départ !
Excellent 8,2
Points positifs : Super hôtel.
Points négatifs : Cuisine chère.
Excellent 9,4
Points positifs : Lits très confortables.
Points négatifs : La nourriture et les boissons étaient assez cher.
Excellent 9,3
Points positifs : Super rapport qualité/prix
Excellent 8,3
Points positifs : Propre et spacieux
Points négatifs : Il faisait un peu trop cher.
Bien 6,0
Points positifs : room size
Points négatifs : too long to get to central amsterdam. always shuttle and then train from airport to central. need train near hotel. also shuttle shuts off after 12 so I had to pay cab fare twice. also breakfast is super expensive.
Excellent 8,5
Points positifs : The shuttle service when it was on schedule and could transport everyone desiring a ride to/from hotel to airport terminals and the few staff that were on duty ...usually weekdays
Points négatifs : Spotty shuttle service on Weekends due to mismanaging the requirement to transport many guests. I waited 90 minutes for the shuttle that transports folks every 30 minutes and after the third missed shuttle because there were more folks than seats, I spent 30$ on a taxi to "shuttle" me a few miles to the airport hotel....all this after calling them and they said they'd provide a ride - never happened so that's how I waited 90 minutes versus half that time before taking a taxi ....seemed understaffed
Excellent 9,7
Points positifs : There is a beautiful forest a few blocks away. The hotel has bikes for rent so a person can either ride through the beautiful forest or walk. There are many paths.
Points négatifs : It is a very full hotel so I had to wait from 9 am until 12:30 pm to get into a room. Check in is officially 2 pm, but I was willing to pay extra since I had flown all night. There simply was not a clean available room until 12:30 pm. Understandable but unfortunate.
Excellent 10,0
Points positifs : I left my purse in the restaurant during breakfast. My husband ran back to get it 2 hours later, the waiter remembered him and had my purse safe and sound with everything in it. He was very nice!!!
Excellent 10,0
Points positifs : Great hotel close to Amsterdam's Schiphol Airport with a free shuttle to and from the airport. Beautiful rooms and the most luxurious comforatble bed for the waety traveler. Very expansive breakfast.
Points négatifs : Breakfast cost is expensive - 55 Euro for a couple is dear
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam - Schiphol
Classé n°6
8,4
Excellent 8,4
6 543 avis de clients
Détails
Avis

Service
8,8
Internet
8,7
Petit déjeuner
8,5
Chambre
7,8
Site
7,5
Note générale 8,4 Excellent
3 694 avis de clients
Service
8,8
Internet
8,7
Petit déjeuner
8,5
Chambre
7,8
Site
7,5
Service
9,0
Petit déjeuner
8,4
Chambre
8,0
Site
8,0
Qualité/prix
5,9
Service
9,1
Petit déjeuner
8,1
Site
7,3
Chambre
6,8
Qualité/prix
5,4
Petit déjeuner
8,8
Service
8,7
Chambre
7,4
Confort
7,3
Site
7,3
Service
9,3
Petit déjeuner
8,7
Site
7,8
Confort
7,4
Chambre
7,4

Excellent 10,0
Points positifs : Hôtel très luxueux, personnel très sympathique, chambre impeccable rien à dire, nous avons découverts le jour de notre arrivée que l'hôtel possédait également un restaurant "L'Otium", nous y avons mangé 2 midis consécutifs, les plats sont très bon, et il y a un excellent rapport qualité/prix. Remarque : Les lits de l'hôtel sont d'un confort sans égal. Bref, ils nous tardent de retourner au Radisson Blu !!!
Bien 6,8
Points positifs : -Nice hotel with a clean room, comfortable bed, and well-appointed bathroom. -The breakfast spread(not always included in the price, I understood) was very good. -The shuttle service is convenient (if you can find seat in one TO the hotel, that is; no problems FROM the hotel to airport). This is important because there is nothing, literally nothing, near the hotel and it is about 15 minutes ride to/from the airport. The restaurant was good but has practically no options for a vegetarian meal (surprising since vegetarian choices appear to be becoming quite common at most good Dutch restaurants). The front-desk staff was generally polite and responsive.
Points négatifs : -They share the shuttle service with another hotel AND a few parking lots. As a result, there is always a large crowd waiting at the airport. The problem was further exacerbated by one of the shuttles being a small van. -The driver of the shuttle (the large one) on the day of my arrival was extremely rude--he shut the door in the face of a young lady who was trying to enquire about when the shuttle was supposed to leave the hotel It didn't and took the Etihad crew to the airport instead). I felt bad enough about it that I went back into the hotel and reported this to the front desk (the Manager was "not available" to speak with me); have no idea what, if any action was taken against the driver. -The next morning, the hot water heater was not working, making it impossible for the guests, many of whom had to catch morning flights, to take showers.
Excellent 9,7
Points positifs : Accommodating front desk and housekeeping quickly removed feathers from room. Large towels and v clean and bright
Points négatifs : Not really a negative just common sense - allow plenty of time for airport shuttle particularly in morning - up to an hour. Could take less time but not worth stressing particularly if flying to USA with additional security clearances.
Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport - Schiphol
Classé n°7
8,4
Excellent 8,4
3 694 avis de clients
Détails
Avis

Ambiance
9,3
Piscine
8,6
Internet
8,5
Petit déjeuner
8,0
Confort
7,9
Note générale 8,3 Excellent
9 277 avis de clients
Ambiance
9,3
Piscine
8,6
Internet
8,5
Petit déjeuner
8,0
Confort
7,9
Ambiance
9,0
Piscine
8,6
Petit déjeuner
8,3
Confort
8,3
Site
8,3
Ambiance
9,0
Piscine
8,8
Petit déjeuner
8,4
Confort
8,2
Service
8,2
Ambiance
9,1
Site
8,3
Qualité/prix
8,2
Petit déjeuner
7,9
Chambre
7,2
Site
8,0
Petit déjeuner
7,5
Service
6,5
Chambre
6,1
Propreté
5,5

Excellent 9,4
Points positifs : We love that it was right next to the airport, very clean, very accommodating. We love that there was a shuttle available for both the airport and access to city center.
Points négatifs : The idea of the shuttle drop off being “near the city center” was misleading since we considered the city center to be near Central Station. The museum district is quite a ways away from center. Also, shuttle could run later than 11:45—we would have been willing to pay double to have an opportunity to stay longer.
Médiocre 2,2
Points positifs : No points of interest were positive.
Points négatifs : May 31, 2018...this hotel is not suitable for overnight guests. Construction equipment blocks all but one entrance, facilities are not open such as resturant. If you have a reservation, wait time at checking is still 2 hours upon arrival. Was told my room was needing cleaned so I waited at the bar. 2 hours later my room was still not available. When asked if there was another room the host stated all rooms were full and/or still uncleaned. This property is not ready to be open. This is not a suitable environment for any guest as construction is still in progress as is the constant video, photo, and reporter stream in and out of the lobby requiring waiting guests to move constantly and treated poorly. The owner gladly sat with interviewers while ignoring frustrated customers that were being told their rooms were not clean and wouldn't be ready at posted check in hours. Very rude environment. Room information is on the TV, a nice way to provide while saving paper, just took a moment to find that this existed, however it does not. Bar options limited. Two small euro square pillows on a double bed and the bathroom sink hair hair and streaks in it. Beds were comfortable, room quiet, and AC worked well. For the few positives this room has the negative approach to the hotel open overshadowed the stay. Airport shuttle left prior to posted time and required an Uber as the shuttle leaves every 30 minutes without passengers. Checkout staff sat down and waited for me to approach and did not engage interaction. Whomever owns this hotel made very poor choices in staff and soft open procedures. This is not a suitable hotel at this time period and the management should be ashamed of the way their check in process and treatment of guests is going. I would rather sleep at the airport than stay here again. Save your money and book elsewhere near the airport if you plan to check in at all.
Excellent 9,7
Points positifs : Corendon village hotel was the best hotel in Amsterdam
Corendon Village Hotel Amsterdam - Badhoevedorp
Classé n°8
8,3
Excellent 8,3
9 277 avis de clients
Détails
Avis

Internet
8,9
Site
8,5
Bien-être
8,3
Service
8,2
Petit déjeuner
6,5
Note générale 7,9 Bien
24 031 avis de clients
Internet
8,9
Site
8,5
Bien-être
8,3
Service
8,2
Petit déjeuner
6,5
Site
8,4
Service
7,8
Installations
7,2
Petit déjeuner
6,4
Qualité/prix
5,3
Site
9,0
Service
8,8
Qualité/prix
7,3
Petit déjeuner
6,6
Chambre
5,2
Site
9,0
Service
8,4
Qualité/prix
6,8
Petit déjeuner
6,7
Chambre
6,3
Site
8,6
Service
8,3
Qualité/prix
6,3
Repas
5,8
Petit déjeuner
5,7

Bien 7,1
Points positifs : De nombreuses options de restauration et de boissons sur la propriété.
Points négatifs : Les carreaux sales dans la salle de bain, la moquette aurait eu besoin d'être nettoyée.
Bien 7,7
Points négatifs : Autobus Navette des opérateurs est brusque et impoli
Excellent 8,0
Points positifs : Bien pour la durée de notre séjour. Notre chambre était très basique, pas de chichis. Près de l'aéroport.
Excellent 10,0
Points positifs : L'un des hôtel lesplus propres où je sois allé ! Le personnel était très sympathique et serviable. Nous reviendrons à coup sûr !!
Excellent 8,0
Points positifs : Hôtel calme, même s'il est juste à côté de l'aéroport
Excellent 8,2
Points négatifs : Ils étaient en train de faire des travaux juste en face, donc beaucoup des bruits
Excellent 10,0
Points positifs : Agréable et propre hôtel très raisonnable. Il nous avait été recommandé.
Excellent 8,5
Points positifs : Le service de navette vers l'aéroport
Excellent 10,0
Points positifs : Très facile à l'arrivée et le personnel est formidable. Un bon service de navette ...
Points négatifs : Le service est nul dans le restaurant. Personnel mal formé. La nourriture est bonne et prix raisonnables
Correct 5,7
Points positifs : J'ai eu des problèmes d'allergie dans cet hôtel et je pouvais à peine respirer. Il y avait aussi une odeur de moisi dans l'air, je reconnais que c'était mon problème.
Médiocre 3,7
Points positifs : Ibis has tried a slightly more upscale version of it's standard hotel here. When you 1st walk in it looks amazing, coffee shop, escalators going to restaurant, and a nice big lobby with friendly staff. Oh and a convenience store for water, juices, chocolate etc.
Points négatifs : Move past the aesthetics and you have a basic hotel again. I had to move room 3 times for various reasons, and it's back to thin towels, basic showers, and ikea looking paneled furniture. It's basically what we call in England 'Mutton dressed as Lamb'.
Excellent 8,2
Points positifs : Good location, frequent shuttle bus service.
Points négatifs : Don't go there during major soccer game....
Bien 6,2
Points positifs : Very clean. Free shuttle bus to airport. But next time I will pay more to stay in airport. In this case the hotels closer to the airport were all more than 200 Euro, which for me for a transit stay doesn't make sense.
Points négatifs : Typical transit hotel with transit atmosphere. They even have a cheaper option next door for 49 Euro
Excellent 8,0
Points positifs : Room was quiet, although I could often hear other room doors slamming shut in the early morning as other guests came and went. Generally though, quite a pleasant stay for only one night. The hotel is also close to a bus station with frequent buses into Amsterdam Leidsplein for €6,50
Points négatifs : As others have remarked, if there was small face cloth to use I would not have used both towels. The shuttle buses at around 8:00am are very busy and it is a bit of a free-for-all boarding them.
Excellent 8,0
Points positifs : friendly staff, convenient location and airport shuttle
Points négatifs : take away store very expensive, 1.5 bottled water which costs around 1 or 2 euros at a convenient store was 5 euros
Excellent 9,1
Points positifs : Superb trip, a three night couples trip as a European city break perfectly comfortable and romantic trip. Staff were incredibley helpful especially on arrival to give details of the public transport that we have and advice on getting around the city, the shuttle bus was excellent and a great help.
Points négatifs : The only concern was probably that breakfast cost was a tad steep in comparison to the room, but the buffet style made the most of it. That's really the only slight downside, on the whole the cost was a good price
Correct 5,4
Points positifs : Value.
Points négatifs : No AC, unlike advertised.
ibis Schiphol Amsterdam Airport - Badhoevedorp
Classé n°9
7,9
Bien 7,9
24 031 avis de clients
Détails
Avis

Site
7,6
Chambre
7,5
Service
7,5
Petit déjeuner
6,9
Qualité/prix
6,7
Note générale 7,9 Bien
7 846 avis de clients
Site
7,6
Chambre
7,5
Service
7,5
Petit déjeuner
6,9
Qualité/prix
6,7
Chambre
7,7
Site
7,4
Petit déjeuner
7,2
Service
6,7
Qualité/prix
6,0
Service
8,4
Site
8,3
Piscine
7,4
Petit déjeuner
7,1
Qualité/prix
6,8
Site
7,4
Petit déjeuner
7,0
Service
6,9
Propreté
6,8
Chambre
6,5
Service
7,5
Site
7,4
Petit déjeuner
6,7
Chambre
6,0

Correct 4,5
Points négatifs : Il n'y avait pas de réveille-matin. Pas de téléphone
Excellent 8,0
Points positifs : Endroit calme pour dormir. Le petit déjeuner était bon. Emplacement près de l'aéroport, navette gratuite
Correct 4,8
Points positifs : Le personnel était très gentil
Points négatifs : J'ai dû changer d'hôtel parce que le wifi était très mauvais. J'ai séjourné au Park Plaza, une bien meilleure offre
Excellent 9,1
Points positifs : Nous avons réservé une chambre pour 75 $ après avoir manqué notre vol. La navette était fournie à l'aéroport. C'était très propre et très bien pour le prix. Le personnel était sympa sauf pour le chauffeur de la navette. Belle piscine, sauna et bain de vapeur. Le personnel du restaurant était agréable.
Points négatifs : Le chauffeur de la navette était désagréable sur le chemin de l'hôtel. Le restaurant était cher 15$ pour un hamburger. Nous avons dû attendre jusqu'à exactement 14h à l'arrivée, ils ne nous ont pas enregistré 10 minutes plus tôt.
Bien 6,0
Points positifs : L'hôtel était très propre et la chambre était incroyable, cela vaut le coup !
Points négatifs : Le personnel est très désagréable et incompétent. C'est tellement mauvais que malgré le fait que l'hôtel est propre et bien tenu il n'en vaut pas le séjour.
Excellent 8,0
Points positifs : Le service de navette de l'aéroport était gratuit et efficace. Le personnel était sympa et à l'écoute. La chambre était propre et confortable sans bruit excessif. Il y avait un bon restaurant et un bar.
Points négatifs : Seulement que notre chambre originale n'avait pas de porte de la salle de bains, ils nous ont changé de chambre pour une chambre avec une porte après que nous ayons demandé. Au début, nous pensions que c'était peut-être normal à Amsterdam mais il semblait un peu primitif de n'avoir aucune intimité. C'était assez bizarre qu'on nous donne ce type d'installation sans prévenir.
Excellent 8,0
Points positifs : Good value for money in a comfortable modern room. Restaurant food was quite good
Points négatifs : Dirty drinking glasses in room.
Excellent 8,0
Points positifs : Front desk staff very helpful. Extended my stay twice and never a problem to keep the same room. A short walk into the town adjacent. Rooms were in good shape. It was very convenient as I was taking some courses at Schipol.
Points négatifs : Shuttle service. The bus was packed when it finally arrived after I waited 52 minutes at the airport. There was a crowd awaiting to get on. I did manage to get on but not everyone who wanted to was able, This shuttle serves the Ibis budget, the Ibis and the Dorint hotels So you get 1 and 2 star shuttle service to a 4 star hotel. The bus did go directly to the Dorint, but I was the only one to get off there. A 4 star hotel needs to offer 4 star service throughout all its services.
Excellent 10,0
Points positifs : Very convient for getting to the airport, regular shuttle ran between the hotel and airport all day long. Room very modern, spacious and quite after staying in the old part of Amsterdam for a week. Nice restaurant, had a good dinner but breakfast was a 15E buffet, no other choice, expensive but good.
Excellent 10,0
Points positifs : The service and attitude of all personal from desk to dining room was very friendly and accomidating
Excellent 8,2
Points positifs : Great value vs the walkable hotels from Schiphol, saved more than enough to pay for a good dinner that evening. Shuttle to and from Schiphol every 20 min til 1am or so. Staff were absolutely fantastic, accidentally left a bag in a taxi upon arrival to the hotel, staff called the taxi company quickly and got my bag back within 45 min!
Points négatifs : Shuttle was very difficult to find at Schiphol, it's a large bus that also travels to the Budget and Ibis hotels (should have all 3 hotel names / logos on it: Ramada, budget, ibis). Need better shuttle description from the hotel upon reserving the room...
Correct 4,5
Points positifs : friendly staff Big rooms
Points négatifs : The only reason to stay at an airport hotel is quick and easy access to the airport. Our family of five waited out int he cold for 30 minutes for the first shuttle from which we were turned away because it only fits around 12 people and there were 20+ waiting. They only have one shuttle so we had to wait in the cold another 30 minutes to get the next, which again only had room for about half of the passengers waiting. For the trip back in the morning the shuttle was somehow pre-booked for the only times that would have worked for us. We took a taxi for 25$ which was fine. The beds were rock hard.
Bien 7,1
Points positifs : Location being close to the airport and free shuttle.
Points négatifs : Restaurant is nothing to talk about need lots of improvements with their menu and choices.
Excellent 10,0
Points positifs : Wonderful staff, great food, great room
Points négatifs : No ramp to roll luggage up, had to drag it up the stairs
Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol - Badhoevedorp
Classé n°10
7,9
Bien 7,9
7 846 avis de clients
Détails
Avis

Internet
9,3
Site
8,8
Service
8,5
Qualité/prix
7,7
Petit déjeuner
7,5
Note générale 7,9 Bien
1 952 avis de clients
Internet
9,3
Site
8,8
Service
8,5
Qualité/prix
7,7
Petit déjeuner
7,5
Site
8,6
Service
8,5
Qualité/prix
7,7
Petit déjeuner
7,5
Chambre
5,1
Service
9,0
Site
8,9
Petit déjeuner
8,0
Qualité/prix
7,8
Chambre
5,3
Service
8,8
Chambre
4,4
Confort
3,7
Site
8,8
Service
8,5
Repas
8,2
Chambre
5,0

Bien 6,6
Points positifs : Un peu loin du centre ville. Prévenir qu'il faut un GPS pour pouvoir aller jusqu'au tram.
Excellent 9,4
Points positifs : Le personnel très accueillant avec un restaurant très bon et raisonnable à côté de l'hotel celui ci est très élégant
Points négatifs : Le petit-déjeuner à 14€ non compris dans le prix et un lit d'apoint pas très confortable
Excellent 8,0
Points positifs : This small friendly, clean hotel with a nice restaurant in a typical Dutch village close to airport serves me well every time I have a layover in Amsterdam. Shuttle goes to Dorint Hotel, a five minute walk from De Herbergh
Points négatifs : Bread selection for breakfast is poor - none of the hearty Dutch Roggebrot on the buffet. Stairs are steep but usually staff helps carrying up my bags. A bit pricey.
Hotel Herbergh Amsterdam Airport - Badhoevedorp
Classé n°11
7,9
Bien 7,9
1 952 avis de clients
Détails
Avis

Ambiance
8,5
Service
7,4
Internet
7,3
Site
6,8
Chambre
6,6
Note générale 7,9 Bien
1 803 avis de clients
Ambiance
8,5
Service
7,4
Internet
7,3
Site
6,8
Chambre
6,6
Service
7,1
Site
6,8
Confort
5,7
Chambre
5,6
Service
7,2
Chambre
5,8
Confort
5,8
Chambre
7,0
Site
6,5
Confort
6,1

Bien 6,0
Points positifs : This hotel is convenient as it is in the departure lounge at the airport particularly if you are overnighting for a connecting flight or taking an early flight
Points négatifs : The signage to find the hotel is very poor and there is little information on the website. The room was large and clean but hot as the a/c is limited.
Mercure Hotel Schiphol Terminal - Schiphol
Classé n°12
7,9
Bien 7,9
1 803 avis de clients
Détails
Avis

Propreté
8,4
Confort
7,4
Lieu
8,4
Services
7,5
Personnel
8,5
Note générale 7,8 Bien
1 699 avis de clients
Propreté
8,4
Confort
7,4
Lieu
8,4
Services
7,5
Personnel
8,5

Excellent 10,0
Points positifs : Location inside secure area of airport. Ideal for transit stay. Most necessities were available in a small space. Only facility that offers bed and shower inside an airport. Bed was really soft. Bathroom was very clean and well provided with amenities.
Points négatifs : Discrepancies exist between published information and actual facts. For example, the website clearly states that customers can order food directly to cabin through room service. however, when we ordered the food we were told that room service is not provided and we needed to pick the food up from the front desk. Another example is the fact that the M&M store mentioned on web as a reference point to locate Yotel, does not exist anymore. Yotel has not updated the information. Quality of food was fairly poor, mostly consisting of heated frozen material with little taste. We repented not having walked out a few yards to McDonald's or similar facilities.
YOTELAIR Amsterdam Airport Schiphol - Schiphol
Classé n°13
7,8
Bien 7,8
1 699 avis de clients
Détails
Avis

Note générale 10,0 Excellent
2 avis de clients
Excellent 10,0
Points positifs : enregistrement simple, bonne cuisine, super navette d'aéroport.
Points négatifs : Rien
Excellent 10,0
Points positifs : Staff, location, cleanliness, value - this was my 3rd or 4th stay and I have booked it agayfor next week.
Points négatifs : Absolutely no complaints!!
Tulip Inn Amsterdam Airport - Schiphol
Classé n°14
10,0
Excellent 10,0
2 avis de clients
Détails
Avis

Internet
9,2
Site
8,6
Service
8,5
Qualité/prix
7,8
Petit déjeuner
7,7
Note générale 7,4 Bien
10 631 avis de clients
Internet
9,2
Site
8,6
Service
8,5
Qualité/prix
7,8
Petit déjeuner
7,7
Site
9,1
Service
8,5
Petit déjeuner
7,7
Qualité/prix
7,7
Propreté
4,8
Service
8,7
Site
8,5
Petit déjeuner
7,2
Qualité/prix
7,1
Chambre
5,5
Site
9,2
Petit déjeuner
8,0
Service
7,9
Qualité/prix
7,6
Propreté
4,7
Site
8,9
Service
8,5
Ambiance
4,4
Chambre
4,1
Confort
3,0

Bien 6,0
Points négatifs : Vous avez ce que vous payez
Médiocre 2,2
Points positifs : Très injuste ! Le parking à 17.5€ de plus!! Petite chambre je ne le recommande pas !
Correct 4,0
Points positifs : Proche de l'aéroport et une navette gratuite depuis et vers l'aéroport.
Points négatifs : Cet hôtel accueille des familles - il y avait plusieurs enfants et qui criaient dans les couloirs à toutes les heures. Je suis un adulte célibataire, et j'ai demandé une chambre calme parce que je devais me lever à 4:00 pour un vol. Ils m'ont mis juste à côté de l'ascenseur, et sur l'autre côté il y avait une chambre avec 2 enfants. C'était une nuit horrible - et franchement le prix 'budget' n'était pas vraiment très économique. Il n'en vaut pas la peine, et je ne le conseillerais pas. La prochaine fois que je voudrai une nuit comme cela, je vais dormir sur un banc dans l'aéroport, gratuitement.
Bien 6,5
Points positifs : C'était bon marché, à proximité de l'aéroport avec un service de navette
Points négatifs : Petites chambres, la salle de bain n'était pas très propre, les équipements minimals
Correct 4,5
Points négatifs : NOT walking distance from airport, as one travel site led me to believe. I was very unhappy to discover this after my 15 minute bus ride followed by a walk in the rain.
Bien 6,0
Points positifs : If you know Ibis then you know what to expect here. If not, it's extremely basic accommodation at a low price. This is not built for comfort, it's built to accommodate travelers on a budget.
Excellent 10,0
Points positifs : Great location, close to airport as well as only a short transit ride to downtown. Can't stress how helpful the complimentary ride to and from the airport was. Would definitely stay there again. No resturant in budget but regular ibis hotel right next door with everything you could need.
Points négatifs : No resturants nearby other than one in the next door hotel and a McDonald's across the street. Room was a tad small but definitely manageable.
Bien 6,5
Points positifs : Near airport. Very basic but clean
Bien 6,2
Points positifs : -location was very close and convenient to the airport and the shuttle was great -24 hour check-in -Comfortable Bed
Points négatifs : -No hairdryer in room -No facial tissues in room -Breakfast costs extra; not a huge selection -Shower had a weird smell
ibis budget Amsterdam Airport - Badhoevedorp
Classé n°15
7,4
Bien 7,4
10 631 avis de clients
Détails
Avis

Où dormir à Amsterdam ?

Avec nos cartes d’hôtels, trouvez une chambre à Amsterdam : boutiques, restaurants, bars ou attractions touristiques, vous pouvez choisir votre priorité.