Points positifs : Very quick dropoff
Points négatifs : The hours on the website was wrong, was not specified that both a licence and a passport would be required. Hideen fees.
Points négatifs : The fuel charge
Not getting what I booked for
Points négatifs : After my extra effort to email and chat with your customer service and was assured that I would get the car I booked, I still received something not suitable and different to what I booked. My subsequent complaint fell on deaf ears as well.
At drop off they tried to charge me for previous damage
Points négatifs : At the Sydney drop off they tried to charge me for previous damage. They wouldn't resolve it, so I cancelled the second rental in Cairns with them. I took video when I picked up and dropped off the car , and I told them I had the video. So far they haven't tried billing me for the damage.
I recommend you us a more reputable company.
Points positifs : Convenient pickup location near arrivals
Friendly and helpful staff
Dropoff was quick and easy once we had descended into the depths of the underground car park (Pullman Hotel in central Sydney)
Car was clean and mobile - although small even after our upgrade
Points négatifs : Very slow pickup - took over half an hour to complete paperwork although there was no queue. For us, it was a big comparison with Launceston (Tasmania) Europcar where we had rented the week before and where pickup was almost instantaneous (to be fair, Launceston is a much smaller airport).
Price increased more than expected over original booking - 30% (of total car price) extra charge was applied for picking up at Sydney airport.
Car hire Sydney Australia
Points positifs : The Mitsubishi AX was good for accommodating 5 passengers in comfort. Though it struggles with fair luggage for 5.
Points négatifs : No satnav/gps. And it was a little underpowered.
Je n'obtiens pas ce que j'ai réservé
Points négatifs : Après mes efforts supplémentaires pour envoyer des e-mails et discuter avec votre service à la clientèle et j'ai été assuré que j'obtiendrais la voiture que j'avais réservée, j'ai quand même reçu quelque chose de différent de ce que j'avais réservé. Ma plainte subséquente est également tombée sur les oreilles sourdes.
Au moment du dépôt, ils ont essayé de me charger pour les dommages précédents
Points négatifs : Au moment de la chute de Sydney, ils ont essayé de me facturer des dommages précédents. Ils ne le résoudront pas, donc j'ai annulé la deuxième location à Cairns avec eux. J'ai pris la vidéo quand je suis ramassé et je suis tombé de la voiture , et je leur ai dit que j'avais la vidéo. Jusqu'à présent, ils n'ont pas essayé de me facturer les dommages.
Je vous recommande une entreprise plus réputée.
Chez Europcar, une voiture de location à Sydney coûte en moyenne 53 € par jour.
Économique (Hyundai Accent ou similaire) est la catégorie de voiture la plus réservée chez Europcar à Sydney.
Europcar possède 5 succursales à Sydney. Consultez notre carte des succursales Europcar pour trouver celle qui vous convient le mieux.
Oui
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