Trouvez un vol pas cher Nice - Jakarta

NCE - JKT

Trouvez un vol pas cher Nice - Jakarta

Aller-retour
Économique
Nice (NCE)
Jakarta Tous les aéroports
ven. 30/10
ven. 6/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Jakarta
Restrictions de voyage
L'Indonésie a restreint l'entrée de tous les ressortissants étrangers. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Jakarta
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Jakarta) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

octobre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 13%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 16%.

Prix moyen pour un aller-retour

632 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

689 € ou moins

Quand réserver un vol Nice - Jakarta

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 479 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Nice - Jakarta 34 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre, décembre et janvier. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est octobre.
  • Partir le matin est en moyenne 15% moins cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Nice - Jakarta

Jakarta : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Nice et Jakarta ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Nice - Jakarta les moins chers ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Nice - Jakarta ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Nice pour Jakarta ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Nice et Jakarta ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Nice et Jakarta ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Nice-Jakarta ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Nice-Jakarta ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Nice Côte d'Azur - Jakarta

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,6
Singapore Airlines
Note générale basée sur 3 882 avis
8,8
Embarquement
8,5
Confort
8,9
Équipage
8,6
Divertissement
8,3
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Again seats space could be better. Crews were very attentive."
Points négatifs : "Other passengers reclining their seats could be a nuisance..."

Points positifs : "Clean cabin and good service"
Points négatifs : "Not every body is doing extra miles to make customer happy"

Points positifs : "La possibilité d’avoir pu payer un supplément laisse à notre convenance pour avoir un surclassement"
Points négatifs : "Le prix du billet a été débité 2 fois à l’aller ( remboursé ensuite quand je l’ai signalé) . Le prix du supplément de surclassement a fait que le retour a été débité de notre compte 2 fois aussi. Il faut qu’on le signale encore."

Points négatifs : "The aircraft was very cold and chilly."

Points positifs : "Three of us were sitting separately. Airline is able to accommodate us so that we get to sit together in a section where there is extra leg room."

Points positifs : "Crew was super nice and the food was good (for plane food)! Really appreciated that they had snacks and chocolate on hand for hungry passengers throughout the flight. A 17 hour plane ride is never the best, but Singapore Air made it as pleasant as possible. Also, we booked on Kayak and was routed through a third party vendor JustFly, which I was a little worried about - but our booking went off without a hitch."

Points positifs : "Very comfortable; excellent service"
Points négatifs : "Food"

Points positifs : "Movies selection is great. Seating space is comfortable."
Points négatifs : "Boarding process could’ve been smoother"

Points positifs : "SQ always the best service"

Points positifs : "Excelent"
Points négatifs : "I recomended yo my friend"

Points positifs : "The crew was terrific. Always smiling and helpful."
Points négatifs : "If you need more space economy is a tight fit. It would be better to upgrade."

Points positifs : "Pas grand chose, il faisait chaud dans l’avion , les repas sont tellement mauvais"
Points négatifs : "Amélioration des repas , mets air climatisé dans l’avion"

Points positifs : "Tellement mieux que les compagnies européennes"

Points négatifs : "Luggages did not arrive with the flight as it should be. It got lost in Sydney from Queenstown on flight SQ 6683 operated by Virgin Australia (VA 162)."

Points négatifs : "Great Airline. Great staff and service. Good food and drink."

Points positifs : "Great crew and cabin!"
Points négatifs : "Meals were just ok"

Points positifs : "The crews on board were amazing!"
Points négatifs : "The service from the ground staffs are not as good a the crews onboard."

Points négatifs : "Aircrew took my carry on away while I was waiting to board saying it was too large; left me without the essential items I wanted during the 19.5 hours in the air and two plane changes. Other people were allowed to keep carry ons bigger than mine so I don't understand why they did this."

Points positifs : "Generally good Flight was operated by Silk Air"
Points négatifs : "Entertainment score is not meaningful because of the short flight time."

Points négatifs : "The hot food was dry and lost my appetite"

Points positifs : "With Singapore Airlines the service is always good I actually paid extra to fly them after three weeks in India"
Points négatifs : "Older plane with a fair amount of broken down details Plugs don’t all work, magazine pocket had rips, etc.... could be that they allocate resources to different markets"

Points négatifs : "The toilets were a little unsanitary."

Points positifs : "Singapore Airlines delivers as always. Friendly crew and clean and well maintained aircraft."

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Food"

Points positifs : "I dropped my scarf and only realized after I was seated. People were still boarding and I told a young man attendant and he found it and brought it to me. And he was such a gentleman too! Wish I knew his name but it was Frankfurt to JFK 835am flight on April 3rd. Thank you again!"

Points positifs : "The aircrafts, on-board service on Sin Dxb route"
Points négatifs : "The thing that Inhad to fly Silk Air with one of four flights."

Points positifs : "The seat is good. Entertainment is good."
Points négatifs : "Luggage was damaged. The partner airline was terrible. The crew was chaotic at serving food. A few has really bad attitude."

Points positifs : "friendly and attentive crew. connecting flight was a breeze. well worth the price."

Points négatifs : "The flights were always late causing us to miss a connection. Also when purchasing the ticket I was not informed of two extra stops that only showed up when I checked in."

Points négatifs : "I purchased this ticket without realizing that the law stipulated 6-month validity remaining on one's US passport to enter singapore. The Singapore Airways website does not state this anywhere, and it was not until I arrived at the airport that I was informed that I wouldn't be able to check in, but nor could I refund or transfer the ticket. The booker should be obliged, when one enters the passport information upon purchasing the ticket, to make note if the passport expiration time is not valid for the flight. Spent $600+ on the flight, and the customer service person I spoke to from the airport was very abrasive and not interested in helping me figure out an alternative."

Points positifs : "The service, kind and pleasant."

Points positifs : "everything is perfect"
Points négatifs : "the food on Silk Air can be better"

Points positifs : "Great service"

Points positifs : "Excellent service, Confortabilité et assistance pendant tout le trajet!"

Points positifs : "Food, movies, support, were all wonderful."

Points positifs : "Crew, plane, punctuality"

Points positifs : "Had good experience on Bangalore sfo return journey. In particular your ground staff and aboard the flight were so warm and receptive. Only thing is that seating in the economy class could a little more better. Thnx SA"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "poor ground and inflight crews hospitality poor food quality poor food variation"

Points positifs : "The food was ok. It didn't set my heart on fire, but I did finish it."
Points négatifs : "The plug to the ear buds was loose to the entertainment unit, and so most of the time I couldn't hear anything! When I could the sound was dreadful."

Points positifs : "Singapore Airlines is my new airline, forget about any other airlines. They have very beautiful service and entertainment. Their staff and one of the best crews ever. I really love it."

Points positifs : "The crew and inflight food and entertainment was good. The person on the transfer desk was very helpful."
Points négatifs : "We were unable to use the website to check-in online, which meant we had to fly to Manchester to check-in. Which is very poor given modern technology. (We were able to check in on line for the flight from Houston)"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Seating space was very good. Meals terrific"

Points positifs : "Service is amazing! I loved that airplane had Christmas decorations on the walls and great choices of food and beverages."

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "Flight was cancelled during peak season with little notice time Lack of service Lack of compensation"

Points positifs : "Staff were very friendly, helpful and attentive. Good movie selection. Food was above average for airplane food. Nice modern plane."
Points négatifs : "Headphone buds weren't great. We were delayed two hours taking off, but thankfully my connecting flight was held so no further delay."

Points positifs : "The flight experience was pretty great overall.."
Points négatifs : "I didn't like that interacting with their websitewas not very iser friendly or reliable. While most domestic airlines allow you to easuly interact with your itinerary I pretty much had to just show up and hope everything worked out. Also no alerts or other functions."

Points positifs : "Airline was great"
Points négatifs : "The customer service at Airfair.com is abysmal. I will NEVER do business with them again."

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Cabin too hot"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points positifs : "Good food and comfortable temperature in cabin"
Points négatifs : "A bathroom ran out of towels and toilet paper"

Points positifs : "The crew was great and the flight was smooth. The food was also good."
Points négatifs : "The passenger next to me in the middle was hitting his arm rest on my leg and made my flight uncomfortable because he would not sit still. I think crew needs to do a better job of making sure everyone stays seated when the plane is still moving before jumping out of their seats and grabbing their luggage. Passengers should be able to exit out of more than one door same as entering."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "No flat bed in business class. Flight delayed and 1 hour 10 minutes late; my bag did not make the connection in Istanbul. My bad is due to be delivered tonight."

Points positifs : "It was a very nice flight."
Points négatifs : "Everything was good."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Service was great, very polite crew. The food was so far the best comparing with other airlines I flew with. Planes were clean."
Points négatifs : "The flight arrived with delay in Istanbul. The connecting flight was delayed as well. Hopefully I won’t experience that on the way back. One of the passengers said that flights are always delayed when arriving to Istanbul waiting for gates."

Points négatifs : "Delay in Turkey- made trip long - I understand safety first - but it was a couple hours ."

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "Better than all others at this time."

Points positifs : "Absolutely everything. Food and hot towels!!! Changing reservations after missed flight very easy."

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Food and entertainment was great"

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points négatifs : "My ticket was messed up completely (GYD-IST-VAR-IST). First leg did not book (close) it properly, I have lost 1 hour at trasfer desk in IST (they were solving my ticket issue for that long) and another hour in VAR on the way back (because the TK staff did not solve it right the first time). Lousy work of service desk! I was lucky to keep boarding passes as the proof, because nobody believed, that I duly arrived from Baku."

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "I enjoyed the flight!"
Points négatifs : "Not applicable"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "Entertainment was OK boarding was a good comfortable sitting."
Points négatifs : "I did not have an option to order kosher meal when I did my online check-in so I called customer service and the lady on the line barely spoke English and even though I warder kosher meal and verified it with her when I go to the plane the crew told me they don't have a kosher meal for me. The crew was unwilling to help me find something else to eat and they were very rude. I am very disappointed of their customer service standards. I will not use Turkish Airlines again."

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "I ran late to the flight at 11:30am I arrive just at 10:55am. Of course the check in counter was closed. When I saw the gentleman at the counter opposite the check in, he made his effort to contact his colleague to come all the way back to the check in counter to check my bags and get me on the flight! I saw that they really worked hard to help me! I am extremely grateful and impressed! I will forever LOVE Turkish airlines!"
Points négatifs : "Nothing!"

Points positifs : "Everything"

Points négatifs : "NO ONE IN TURKISH AIRLINES WILL HELP YOU AND WHEN YOU ASK FOR HELP IT BECOMES AN INCONVENIENCE FOR THEM. HERE'S THE STORY, MY FLIGHT WAS 2 HOURS LATE SO WHEN WE LANDED TO CATCH OUR TRANSIT FLIGHT IT WAS ALREADY GONE. SO WHEN WE ARRIVE TO SPEAK TO SOMEONE ABOUT A HOTEL OR FOOD THEY HAND US THIS PAPER AND TOLD US TO GO TO THE HOTEL THAT IS IN THE AIRPORT IT WOULD BE FOR FREE ALONG WITH THE FOOD. WHEN WE GET THERE THEY TOLD US NO, IT IS ONLY FOR BUSINESS TRAVELERS AND WHEN WE EXPLAIN THAT PASSPORT CONTROL SENT US HERE WITH THIS PAPER THEY RESPONDED NO, WE NEED A HOTEL VOUCHER AND WE NEED TO GO BACK. WHEN WE ASK HER TO CALL PASSPORT CONTROL (BECAUSE THEY ARE THE ONES WHO SENT US TO THEM) TO SPEAK TO THEM YOURSELF, SHE SAYS "IT'S NOT OUR PROBLEM" WHICH THEN MADE ME SNAP AT HER AND TELL HER WTF DO YOU MEAN ITS NOT YOUR PROBLEM? YOU WORK HERE!!" SO WHEN I ASK FOR THE MANAGERS NUMBER FOR COMPLAINT SHE GIVES ME A 5 DIGIT NUMBER THAT LOOKS MORE LIKE A ZIP CODE THEN A PHONE NUMBER. THEN WE GO BACK TO PASSPORT CONTROL WHO TOLD US THAT WE WOULD HAVE A FREE HOTEL AND FOOD THEY CHANGED THERE STORY AND DIRECTED US TO PAY FOR A VISA AND PAY FOR A HOTEL OUTSIDE. SO IN THE END THEY GAVE US A BULLSHIT STORY SO THEY CAN GET RID OF US AND HAVE US RUN AROUND WHERE IN THE END WE GAVE UP AND SLEPT IN THE AIRPORT TILL WE GOT HOME. THIS IS WHEN I WAS COMING BACK WITH TURKISH AIRLINES. GOING TO MY PLACE OF DESTINATION THE FLIGHT WAS LATE 4 HOURS AND LUCKILY FOR US WE HAD A LONG LAYOVER THAT WE DIDNT MISS MY FLIGHT GOING TO MY PLACE OF DESTINATION. SO GOING AND RETURNING FLIGHT WAS LATE! WORST EXPERIENCE I EVER HAD!! I WOULD NEVER FLY WITH TURKISH AIRLINES! AND WHILE I WAS THERE FINALLY GETTING READY TO GO HOME A MAN SAT BEHIND ME AND ASKED ME IF I WAS GOING ON THE SAME FLIGHT AS HIM AND I TOLD HIM NO WHICH THEN HE STRIKES UP THE CONVERSATION AS TO HOW TURKISH AIRLINES MADE HIM MISS HIS FIGHT AND GAVE HIM HELL! SO I WAS NOT THE ONLY ONE WITH THIS PROBLEM! IN THE END HE SAID TO ME TURKISH AIRLINES IS GARBAGE! AND I DONT BLAME HIM!! STAFF WAS THE WORST THING TO DEAL WITH AT TURKISH AIRLINES!! YOU HAVE BEEN WARNED!"

Points négatifs : "The flight from Antalya to Istanbul was late so we almost missed our connection flight. This story is repeating with your airline at 29th July our Turkish Airlines flight from Sarajevo was late for 3hours so we were running at Ataturk Airport to catch connection flight to Istanbul even though we booked 4 hours delay in Istanbul. Regards, Edin"

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "They put a fabric pad on the seat to make it softer . I'm 6' and was comfortable. They have nice children's toiletry kits. Great entertainment system, tons of movies and shows."
Points négatifs : "If you sit the the second cabin on the 777 they run out of buns and champagne by the time they get to you which is unacceptable for business class and they only finished the meal service 2 and a half hours into a 10:30 pm departure flight which is way too slow. They tried to lie to me that they didn't have champagne but I saw them opening 2 bottle when I went to the front lavatory. Between meal services crew is non existent."

Points positifs : "Great experience for my first international flight."

Points positifs : "Fantastic food and service"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "I liked the pouches of goodies that were there - the slippers, toothbrush, and etc."

Points négatifs : "Boarding passengers were approved to board, directed to the jetway, and then stopped. We were all stranded, standing on the boardwalk for over 30 minutes. There was no seating and little air conditioning, and we were given no explanation for the long delay in boarding."

Points négatifs : "None"

Points négatifs : "Same as above!"

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "Had REAL silverware and great food. Also great customer service via the flight attendents. THANK YOU!"

Points positifs : "The bag with the slippers toothbrush etc"
Points négatifs : "The food"

Points positifs : "Crew was very nice. I got my special meal. I am very thankful for it."
Points négatifs : "Kosher food was ok"

Points positifs : "We arrived at the desk and no staff or customers were there. Turns out they don't fly on Thursdays. What? So we rebooked and will fly out tonight. Overall, a huge inconvenience for my family waiting for us overseas. Plus we had to book a place to stay in Miami for the next 24 hours. Whew!"

Points positifs : "Staff was great. Good experience for our first overseas flight"

Points positifs : "Our flight attendant was very nice."

Points positifs : "Fast check in. Boarding orderly."
Points négatifs : "AC on the airplane. It was extremely hot. We have to use the magazine to fan ourselves...."

Points positifs : "."
Points négatifs : "Le procédé d’embarquement"

Points positifs : "RAS"
Points négatifs : "L’embarquement n’était pas du tout organisé. Nous sommes partis en retard. Pas d’excuses. Pour le prix on aurait envisagé un meilleur service."

Points positifs : "L’équipage"
Points négatifs : "Des sièges serrés en classe affaire Aucune différence avec la classe eco sinon qu’il y a un siège libre sur 3 Retard de 40’"

Points négatifs : "Pouvoir décharger les boarding pass, le site de BA is not user friendly, heureusement t staff tres ftriendly à l’aeropor"

Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Rien tout a été parfait"

Points négatifs : "Delays in the food service occurred because the credit card machine stopped working. Rather than stop the purchase food options they continued which meant they could only reach row 16 by the time our flight began its descent. Since were in row 19, we were not offered any food or water, during lunch."

Points négatifs : "Lufthansa entre Francfort et Birmingham la semaine dernière offre une collation + boisson sur un trajet d'une durée similaire et un tarif équivalent. J'ai donc facilement trouvé ma compagnie favorite pour mes prochains voyages intra Europe"

Points positifs : "Nous n'avons pas pu monté à bord, nous avons du reprendre un billet aller-retour, nous l'avons repris dans la même compagnie mais aucun geste commercial n'a été fait."
Points négatifs : "le commandant de bord aurait pu attendre les 6 passagers manquants bloqués au passage de la sécuritél"

Points positifs : "service de l'equipage"
Points négatifs : "Les repas, sieges etroits entre LHR et YUL, longue duree de l'escale"

Points négatifs : "The problem was the airline losing our luggage."

Points négatifs : "Une collation gratuite pendant le vol"

Points négatifs : "The flight attendants were awful. Even before the flight had taken off, I watched one hell at a passenger when he couldn’t find his seat"

Points positifs : "la ponctualité, l'accueil"
Points négatifs : "pas de boisson ou nourriture offerte"

Points positifs : "Personnel de bord sympathique"
Points négatifs : "L’organisation De l’embarquement"

Points positifs : "Propreté et état général de l'avion"
Points négatifs : "Des hôtesses plus souriantes"

Points négatifs : "ne pas etre entre deux inconnus"

Points positifs : "la gentillesse de l’équip"
Points négatifs : "probablement le plus vieil avion que j’ai pris depuis des années. un boeing 747 de plus de 20 ans. sièges en tête bêche , ridicule comme configuration. tablette repas branlante, écran de télévision d’un autre âge. inadmissible pour une business class vu le prix. j’avais une autre image de BA."

Points négatifs : "BA need to stop the silly practice of boarding according to status - it’s inefficent and leaves me with the impression that BA is obsessed with pseudo hierarchy."

Points négatifs : "Une heure de retard au départ de Genève ."

Points négatifs : "Pas de cash accepté. Aucune nourriture cadeau."

Points négatifs : "Pas de cash accepté; Pas de petits "cadeaux" à manger ou boire."

Points positifs : "Embarquement efficace. Un mail la veille pour prévenir que le vol est complet et donc de déposer ses bagages cabine à l’enregistrement facilité la vie à tout le monde, c’est bien pensé! Un personnel navigant à l’écoute et très aimable. Vol à l’heure et en avance à l’arrivée."

Points positifs : "Cabin crew"
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Les films"
Points négatifs : "Le retard qui nous a empêché de prendre toutes nos correspondances suivantes, donc au final arrivée à destination avec 5h de retard"

Points négatifs : "They gave 2 veggie meals to mu big strapping men seat mates and the ignored me entirely!"

Points positifs : "La sympathie de l'équipage"
Points négatifs : "Pas de proposition claire pour un encas, c'était l'heure du petit déjeuner."

Points positifs : "L'équipage très serviable et aimable Embarquement rapide"
Points négatifs : "Sièges inconfortables et à renover Quasiment pas de films à regarder Equipement télé à moderniser"

Points positifs : "Bon équipage,pas de problème lors du voyage"
Points négatifs : "J’ai demandé un changement d’horaire que je n’ai pas pris Car on m’a demandé 77€ pour prendre l’avion qui était 2h plus tôt alors qu’il n’etait Pas rempli intégralement."

Points positifs : "Nice folks"
Points négatifs : "Problem with recording my frequent flyer number (as usual but that is probably BA's fault)"

Points positifs : "Les films bien diversifiés et nombreux en français"
Points négatifs : "Un peu trop collés aux autres passagers. Nourriture vraiment pas bonne."

Points positifs : "Sièges super confortables, calme, bon service, bon repas..."
Points négatifs : "Pas de wifi dans un A380 en business class, même pas payant... c'est juste scandaleux!"

Points négatifs : "British Airways ne sert plus de snack... plus ça va moins ya de services! pas de petites économies, décevant vraiment... plus de différence avec les low cost"

Points positifs : "Pro et en règle sur les timing et prestations"
Points négatifs : "Un peu trop de turbulence du côté du Groenland et donc difficile de dormir. Les services à bord ne sont par contre pas au niveau des compagnies du golf ou asiatiques."

Points positifs : "la ponctualité, la propreté, le confort de l'avion, un vol sans problème"
Points négatifs : "j'aurai aimé avoir la traduction en français car je n'ai rien compris"

Points négatifs : "1 heure de retard Plusieurs vols annulés donc bcq de monde à l'embarquement Nourriture payante alors que le vol faisait partie d'un vol paris-singapour"

Points négatifs : "You get onboard and they do not even serve you water!!! You have to pay for even water!!! I was thirsty during the 2 hour long flight and really PISSED!!!"

Points positifs : "Very special kind flight attendant went out of her way to help us catch our connecting flight."

Points positifs : "Food was very good, and plentiful! Wine served with meal! Friendly staff! Smooth flight!"
Points négatifs : "Seats are a little narrow"

Points positifs : "Not much."
Points négatifs : "No drink, fixed seat, am senior and no assistance at all."

Points négatifs : "3h de retard"

Points positifs : "Le personnel très avenant et souriant."

Points positifs : "Customer service in London extremely helpful"
Points négatifs : "Left our bags in London"

Points négatifs : "Gate personnel were inattentive and wheelchair transport was rude"

Points positifs : "Clean"
Points négatifs : "my flight was cancelled"

Points négatifs : "BA on line does not always respond"

Points négatifs : "Embarquement un peu brouillon et vol en retard"

Points positifs : "Tout a bien été"
Points négatifs : "Rien"

En savoir plus sur Singapore Airlines

Vols pas chers Nice - Jakarta

Dernières offres d’allers-retours

7/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 50min
NCE - CGK
27/6
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 10min
CGK - NCE
12/11
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
18h 00min
NCE - CGK
12/1
mar.
1 escale
Turkish Airlines
17h 45min
CGK - NCE
17/1
dim.
2 escales
British Airways
32h 55min
NCE - CGK
20/3
sam.
2 escales
British Airways
26h 55min
CGK - NCE
3/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 45min
NCE - CGK
1/7
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 30min
CGK - NCE
14/1
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
19h 45min
NCE - CGK
19/3
ven.
1 escale
Turkish Airlines
17h 45min
CGK - NCE
11/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
NCE - CGK
15/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
CGK - NCE
6/11
ven.
2 escales
British Airways
33h 05min
NCE - CGK
2/7
ven.
2 escales
British Airways
23h 35min
CGK - NCE
13/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 00min
NCE - CGK
16/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
CGK - NCE
11/1
lun.
1 escale
Turkish Airlines
25h 55min
NCE - CGK
17/3
mer.
1 escale
Turkish Airlines
23h 55min
CGK - NCE
12/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 35min
NCE - CGK
15/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
CGK - NCE
5/11
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
18h 00min
NCE - CGK
28/6
lun.
1 escale
Turkish Airlines
18h 30min
CGK - NCE
12/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 25min
NCE - CGK
11/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
CGK - NCE
15/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
NCE - CGK
16/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
CGK - NCE
14/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 10min
NCE - CGK
19/3
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 50min
CGK - NCE
16/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 00min
NCE - CGK
22/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 50min
CGK - NCE
17/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 45min
NCE - CGK
17/3
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
CGK - NCE
11/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
NCE - CGK
21/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 55min
CGK - NCE
4/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 15min
NCE - CGK
30/6
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 05min
CGK - NCE
13/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 00min
NCE - CGK
21/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 55min
CGK - NCE
12/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 35min
NCE - CGK
20/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 05min
CGK - NCE
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

12/1
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
51h 40min
NCE - CGK
12/1
mar.
1 escale
Turkish Airlines
19h 45min
NCE - CGK
12/1
mar.
2 escales
Singapore Airlines
21h 25min
NCE - CGK
4/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 30min
NCE - CGK
3/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 45min
NCE - CGK
4/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 20min
NCE - CGK
3/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
48h 45min
NCE - CGK
4/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
36h 10min
NCE - CGK
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première