Trouvez un billet d’avion pas cher pour Londres

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Londres

— LON
24 nov. — 1 déc.1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
jeu. 24/11
jeu. 1/12

Laissez KAYAK chercher pour vous

Économisez jusqu'à 23%

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Londres

Utilisation entièrement gratuite - aucuns frais cachés.

Filtrez par type de classe, Wi-Fi gratuit et plus encore

Combinez votre vol + hôtel et économisez

Bon à savoir

Basse saison

mars

Haute saison

août

Vol le moins cher

14 €

Bonne affaire aller-retour

37 €

Bonne affaire aller simple

17 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 17%.
Vol Marseille Aéroport de Marseille-Provence - Londres Aéroport de Londres Stansted
ou moins
ou moins

Quand réserver un vol pour Londres ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Londres

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Londres ? 25% de nos utilisateur·ices ont trouvé un vol pour Londres aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Tours à 22 €, aller-retour à 37 €, aller simple de Nice à 44 €, aller-retour à 69 €, aller simple de Paris à 48 €, aller-retour à 69 €
  • Réservez au moins 2 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet, août et septembre, et janvier est le mois le moins cher pour partir depuis la France.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Londres.
  • Soyez attentif lorsque vous réservez votre billet : votre vol Paris-Londres partira en effet de Paris Charles de Gaulle (CDG), de Paris Orly (ORY) ou de Beauvais Tillé (BVA). Il s’agit donc de ne pas se tromper, sachant que les 3 aéroports possèdent leurs avantages : Beauvais Tillé est l’aéroport privilégié par les compagnies à bas coûts, Orly est facile d’accès depuis le sud de Paris, et Charles-de-Gaulle est un grand terminal parfaitement desservi à l’est de la capitale.
  • La plupart des vols pour Londres sont directs. Les compagnies Air France, Emirates, Iberia, Ryanair et Vueling sont parmi les plus populaires sur ce trajet. Notez cependant que les vols au départ de Paris Orly et Paris Beauvais comprennent souvent une escale, ce qui peut rallonger considérablement le temps de vol. Depuis ces aéroports, Ibéria propose par exemple une escale à Madrid et Ryanair à Cracovie.
  • Londres compte 5 aéroports: Luton, Stansted, London City, Heathrow et Gatwick. Parce qu’il permet de rejoindre facilement La City, Londres City est l’aéroport plébiscité pour les voyages d’affaires. Vous y trouverez d’ailleurs plusieurs salons où vous pourrez travailler tranquillement avant de reprendre la route.
  • Tous les aéroports londoniens, Heathrow (LHR), Gatwick (LGW), Luton (LTN), Stansted (STN) et Southend (SEN), disposent des services de base : restaurants, hôtels, parkings, transports publics, bureaux de change et boutiques.
  • Londres est un lieu d'atterissage stratégique pour visiter d'autres destinations touristiques du sud-ouest de l'Angleterre. Vous pourrez bénéficier d'un grand choix de vols vers la capitale puis profiter de l'important réseau de train et de bus en partance de son centre-ville. Vous pourrez vous rendre en un rien de temps à Oxford (55 minutes), Cambridge (50 minutes) ou sur une ville côtière telle que Southampton (1 heure 20) ou Brighton (1 heure 05).
  • Si vous devez effectuer une correspondance avec un train ou un bus national en descendant de votre avion, notez que l'aéroport de Gatwick est celui disposant des connexions les plus rapides avec la gare de Victoria (30 minutes) et celles de London Bridge et Saint-Pancras (40 minutes).

FAQ - Réserver un vol pour Londres

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Londres

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
8,0
SWISSNote générale basée sur 9440 avis
8,2Embarquement
7,8Confort
8,6Équipage
7,7Divertissement
7,9Repas
Avis sur la compagnie

Le vol n'a pas eu lieu et aucun remboursement prévu.

En savoir plus sur SWISS

Le vol n'a pas eu lieu et aucun remboursement prévu.

Bon voyage en général Petit espace dans les sièges dans l’avion

Bon voyage en général Petit espace dans les sièges dans l’avion

Ce vol était opéré par United qui n’a, manifestement, pas de hauts standards de service pour la classe business

I miss the old swiss air this new airline is not the greatest.I am swiss travel back and forth between the us and Switzerland ten times a year and I really think swiss is the bare bones of airlines thank you

Plateau repas toujours pareil Pas très original

Points positifs : "Livraison bagage rapide à Geneve Distribution d'une bouteille d'eau Départ retardé mais arrivée à l'heure"
Points négatifs : "Pas de Lounge Lufthansa à l'aéroport de Barcelone"
Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."
Points négatifs : "The TVs in economy class weren’t working and it was an 8 hour flight so it would have been nice to have some entertainment during that time"
Points négatifs : "Flight delayed due to technical issues, boarding crew said there was a hole in the plane and that it might be canceled. After a long delay we finally tookoff. Plane was very cramped and very little room for the legs. Food and entertainment were average and fine."
Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"
Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"
Points négatifs : "Nothing Everything was excellent"
Points positifs : "Crew was amazing. Good food. Comfortable seats"
Points négatifs : "Music options along with the movies"
Points positifs : "Muy confortable, la amabilidad de los tripulantes"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "fresh baked bread!"
Points négatifs : "fight was delayed almost 4 hours. we were stuck on the plane for over 2 hours before liftoff while technical difficulties were worked out. no compensation offered."
Points négatifs : "La ponctualité"
Points positifs : "Bombardier C Series. Most leg room and comfort of any plane"
Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."
Points positifs : "The seats were good for a short flight, which this was. No complaints."
Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "No WiFi on a 12 hour flight, but we could all see the full signal WiFi for the crew, aptly named. LXCrew. Awful to see them using WiFi when we are unable."
Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"
Points positifs : "Crew Was very friendly , smiley, and welcoming."
Points négatifs : "Movie selection could have been better, but was ok."
Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"
Points négatifs : "Very good!"
Points négatifs : "Very nice company!"
Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "Very good overall"
Points négatifs : "Temperature was very hot"
Points négatifs : "Missed flight. Misplaced checked bag. Filed complaint with Swiss."
Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."
Points positifs : "Gentillesse du personnel"
Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."
Points négatifs : "Check in was annoying in Paris as we had to go to ticket counter, and then go to a different counter to pay for luggage. Annoyed in the first place to have to pay for 2 checked bags on international flight, but to have to go into three separate lines in order to do so was pouring salt into a wound."
Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"
Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"
Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"
Points positifs : "This was a very short flight. They gave you a great little snack and drink. Was a very smooth flight and the crew were very friendly and welcoming."
Points négatifs : "Could not check in online because the system was down."
Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"
Points positifs : "I thought my out flight with Lufthansa would be good but it was surpassed by the return flight with Swiss Based on my experience I believe Swiss should be a 5 star airline as well"
Points négatifs : "A slight delay"
Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"
Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."
Points positifs : "Brand new plane and SUPER comfortable (even in coach!)."
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"
Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"
Points négatifs : "I missed my connection and got to Hong Kong a day late."
Points positifs : "Spacious seats"
Points négatifs : "Bag check process"
Points positifs : "The service and THE FOOD WERE GOOD !"
Points négatifs : "Our bags were lost in Zurich but the gentleman at the ticket counter was amazing! He even called before we left the airport saying that he had found our bag in Zurich"
Points positifs : "Great services and the staffs. Very comfortable flight and plane"
Points négatifs : "N/A"
Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Luxair always on delay.

Le décollage à l'heure👍 Le croissant n'est jamais bon,tjr trop sec,on aurais dit pas frais du jour☹️

Merci d’avoir proposé une boisson pour un vol de 45 mn

Flight info on time

even with delay upon departure, the crew managed to get us on time to Lux, nice relaxing and generous service.. Classic good quality products. The opening time for the drop off was a bit late.. long queue of passengers waiting already before desk opened.

Everything was very good. Thank you Luxair, you are The Best.

Le vol était à l'heure.

/

Points négatifs : "bigger seat"
Points négatifs : "The crew. Half of them didn't seem to care about the passengers requests. I asked for a glass of water and didn't get it. After 5 minutes I had to ask again to another crew member. I noticed that it happen to other passengers as well."
Points positifs : "Every think"
Points négatifs : "My friends"
Points positifs : "the chairs were comfortable and there was enough space for legs."
Points négatifs : "have vegan options"
Points positifs : "One customer services agent in London was at least sympathetic- she tried, but Reservations wasn’t having it!"
Points négatifs : "Airport staff are, thanks to a policy change, unable to change passengers to other flights, even if there are open seats. The bureaucrats in Reservations have to approve, which they are disinclined to do. I wanted an earlier flight which had space and was told if would be £400 (for a one-way, one hour flight to Luxembourg from London. And that was only IF the almighty Reservations people decided to do it. LuxAir has completely disempowered it’s staff in the airports (the ones who have ALL of the customer contact). I’m going to fly BA from now on."
Points positifs : "Almost everything"
Points négatifs : "Almost nothing"
Points positifs : "The comfort. Once the plane was here everything went smooth"
Points négatifs : "The plane was one hour late"
Points négatifs : "Voyageurs moins désagréables et plus calmes"
Points négatifs : "Embarquement et gestion des passagers peux habitués à prendre l'avion"
Points positifs : "Exceptionally incompetent customer service!!!"
Points positifs : "/"
Points négatifs : "Drinks: more choices"
Points positifs : "/"
Points négatifs : "The flight (propeller) was very noisy."
Points négatifs : "Staff that speak English well"
Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"
Points négatifs : "Delayed unloading upon arrival."
Points positifs : "Left on time, clean aircraft"
Points négatifs : "6pm flight but no food service; longish wait for hold luggage to be retrieved before any passengers (luggage or not) could deplane; Luxair has no gates in Luxembourg so every trip involves a bus ride to/from the aircraft."
Points positifs : "The crew was nice and helpfull. The food and the drinks were excellent and the pilots did a great job as well. :)"
Points positifs : "Left on time"
Points négatifs : "Prop plane too slow. Jet should take no more than 2 hours. This flight is 3 hrs.."
Points négatifs : "Delayed and further delayed . Both outbound and inbound!"
Points positifs : "Crew pleasant"
Points négatifs : "Flight left 15 minutes late; return journey cost over €600 euros, later (more convenient) flights were even more costly, so I went hours earlier than I needed to; breakfast was a cold, waxy chocolate croissant; on return journey I had choice of 17.50 or 21.30 - nothing in between. Given that they are charging SOOO much for so little, I am going to try Ryanair. I detest their “charge for everything” approach, but tickets can be 90% cheaper (less than £60 return), and I’m going to be making this trip weekly."
Points négatifs : "When a one hour flight is 2 hour’s late, management know there’s going to be a delay. The Luxair app was useless; no staff around; info boards showed a 20-minute delay"
Points positifs : "Smooth trip. Good crew"
Points négatifs : "Food"
Points positifs : "Crew was wonderful."
Points négatifs : "Breakfast roll was not fresh"
Points positifs : "London City Airport is super convenient to fly from. The flight was on time at both ends, and the plane very clean. The aircraft is small but perfectly formed."
Points négatifs : "Nothing."
Points positifs : "The staff and crew were very nice. The food and drinks were also good."
Points négatifs : "Temps d'attente debout dans un bus ultrarempli pour au moins 15 minutes, sans la moindre explication ni aucune information générale."
Points positifs : "The flight left on time, to the minute. The crew quickly delivered snacks and water to the passengers, which is impressive for 30 minutes in the air. They were welcoming and efficient, and seemed glad to both see us arrive and happy to with us a safe departure. Luggage arrived at the same time we entered the baggage claim area, probably because of the passenger delay on board the flight for hand baggage to be offloaded."
Points négatifs : "Boarding took a LONG time, relative to other airlines. The gate agent had to enter each seat assignment into the computer as he checked our boarding passes -- he had no way to scan and automatically record each passenger's arrival. First class passengers universally arrived later than the rest of us -- with one gate agent, economy class passengers frequently stopped and waited until the agent verified the first-class passengers' phone-based boarding passes against their passports and entered their seats into the computer. The flight was rough. We spent 5-8 minutes taxiing from our tarmac "gate" to the air strip -- and it was a very rough, bumpy, uncomfortable ride. The landing was atrocious. The weather was apparently calm, and there were no apparent crosswinds; we landed hard, and both bounced and shook. The aircraft (Bombadier Q400), a turbo-prop, was roomy enough for us -- we're average-height people who aren't very big -- I saw taller people scraping the overhead (ceiling) when they stood in the passageway/aisle. I've ridden in much smoother turbo-props in the past. We had to wait an extra 5 minutes on the ground so that hand-carried luggage could be off-loaded before passengers. We had no "checked" hand-luggage, so it felt like a nonessential delay for us. We aren't terribly upset with Luxair, as this was a "local" commuter flight -- we won't be traveling on this aircraft again if we can help it."
Points positifs : "Friendly attentive crew, great service. Very easy to use app for check-in, boarding pass display, seat selection including changing seats. Also worth downloading so you can use the luggage drop-off desk and avoid potential long check-in lines."
Points négatifs : "Leg-room marginal for taller people although not much different from other airlines. If you are 1m85/6'1" or above just hope the passenger in front of you doesn't want to recline their seat."
Points positifs : "cancelled"
Points négatifs : "cancelled"
Points négatifs : "They were very professional and friendly! Flight was smooth."
Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "Le personnel de cabine impersonnel"
Points négatifs : "Slightly delayed. Food and entertainment are N/A. Overall, the flight was OK."
Points négatifs : "As I was sleeping, food and entertainment is N/A. But flight was ok overall. Thanks."
Points positifs : "Propreté"
Points négatifs : "Transit beaucoup trop court il a fallu courrier et on a failli louper l'avion. .. très moyen. Prévoir + que 1heure"
Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "1 hour late"
Points positifs : "Ease of check in and friendliness of staff and security. Clean and comfortable gate area. Appreciated the sandwich and beverage service."
Points négatifs : "Seats a little crowded and plane shakes quite bit as we taxi."
Points positifs : "Direct flight and convenient"
Points négatifs : "Above"
Points positifs : "Very professional. Have flown this airline several times and never any problems."
Points négatifs : "delayed"
Points positifs : "Just everything. The warm crew, the croissant+drinks, the timing. Looking forward to our next flight. Thanks, Luxair."
Points négatifs : "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
Points positifs : "Will fly alain n'est month on the some flight."
Points négatifs : "I fly Luxair a lot. They pretty much do what it says on the tin: fly you from A to B, on time, almost always with your luggage. But there's no pleasure in it. Boarding is by bus, onto small noisy airplanes. Surly ground staff take away bags at the aircraft steps unless they're very small hand bags. The crew are usually pretty nice, and they do serve drinks and a sandwich"

Seats are too narrow

Very slow boarding and a huge arrival delay resulted in many missed connecting flights. Luckily we were not one of those. Barely made it to our transfer.

Very poor snack and drink option

The boarding crew was rude, everything was disorganized with lack of information.

The flight was delayed at least one hour. The bathroom inside the aircraft was really dirty. On the other hand the cabin crew was really nice.

Delay information

Overall a pleasant flight.

Delay due to lack of personnel!

Queue énorme au contrôle et 1h30 de retard pour le départ

Both airports totally understaffed. Awful experience.

Nice steady flight, on time, enjoyed the complementary snack and drink. Good work KLM

same as from LUX … professional, nice.

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points positifs : "Overall a nice and good flight"
Points négatifs : "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."
Points positifs : "Everything works and quick to get to destination."
Points positifs : "Planes were on time and connections made."
Points négatifs : "One bag delayed as not put on flight and food could be better."
Points positifs : "Good amount of space on the plane, lots of movies to watch, good food and drink."
Points positifs : "very nice crew"
Points négatifs : "my bagfage was lost"
Points négatifs : "The flight from Manchester to Amsterdam has been delayed which led insufficient time for me to transfer to HK"
Points positifs : "The aircraft"
Points négatifs : "No overbooking next time!"
Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"
Points négatifs : "Flight got delayed 30 minutes"
Points positifs : "Slow service."
Points négatifs : "Better communication!"
Points positifs : "Great crew, comfortable seating with enough leg room."
Points négatifs : "Provide dinner before getting to joburg, instead of a snack. Flight arrives late so dinner would be appreciated"
Points positifs : "Very professional"
Points négatifs : "Lost luggage"
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points négatifs : "Boarding was very slow."
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."
Points positifs : "Overall KLM experience is good"
Points négatifs : "Food quality was mediocre for a business class flight."
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points positifs : "Food provided, staff kind"
Points négatifs : "Was several hours delayed and check in took 45 minutes because they somehow lost my reservation."
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points négatifs : "Need more leg room!!! Larger meals needed."
Points négatifs : "None of our 4 checked bags arrived with us. This was despite ample connection time (2+ hours) in Amsterdam."
Points négatifs : "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."
Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points positifs : "Flying with KLM is a pleasure"
Points positifs : "Nice flight ...was comfortable travel ...good food.Thanks"
Points négatifs : "No such things"
Points positifs : "Arrived early!"
Points négatifs : "Boarding seemed disorganized."
Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."
Points positifs : "We got a meal for a 1h flight only"
Points négatifs : "No entertainment but normal for this type of flight"

Le vol n’existe plus et je n’ai pas été prévenu.

Aéroport cdg

Notre vol British Airways a été annulé sans aucune explication Nous avons dû acheter des nouveaux billets Inadmissible et lamentable sur le suivi

Notre valise n'est pas arrivée à Brest. De Paris, elle est partie à Biarritz. Nous l'attendons

Made me check a bag that I have carried onto hundreds of flights . Caused me to miss my connection in Paris because I was flying a different airline and my bags didn’t transfer . The agent was rude and refused to listen. My mother who was three people in front of me in another line Carried the same bag on with no issues . Be consistent

Nos valises ont été laissées à Paris faute de place. Incroyable

L'avion été vieux. l'écran tactile ne fonctionnait pas correctement, le siège était cassé et la connexion des écouteurs était défaillante. L'espacement des jambes en classe économique était correct et l'attention de l'équipage était vraiment bonne. vol correct.

Aucune empathie du personnel d embarquement. J ai manque ma correspondance ferroviaire a la destination finale ma valise ayant ete mise en soute de force (sans raison car il y avait largement la place). Ma valise (fragile) est toute rayee... merci air france. C est la derniere fois que je prends cette compagnie

Hôtesse très désagréable. Modification de siège alors qu’une option a 18€ a été payée pour choisir le siège.. décevant par rapport au service habituel d’AF

Grêve des douanes qui nous a fait loupé notre 1er vol et mis en retard sur le 2e

Surcoût Classe Premium Economy scandaleux étant donné l inconfort du siège L ecran de divertissement ne fonctionnait pas

Poor communication from boarding staff, airport staff not a clue. Communication on board was un decipherable and airline lost baggage.

Points positifs : "Siège et espacements correct surtout pour quelqu'un de grandes tailles comme moi"
Points négatifs : "Avoir des divertissement à bord"
Points négatifs : "Idem"
Points positifs : "The seat was really comfortable and I was able to sleep the whole flight with no disturbance"
Points négatifs : "N/A"
Points positifs : "The rest area"
Points négatifs : "The airport was cold and it should be warmer"
Points positifs : "Crew were very good."
Points négatifs : "No vegan food available."
Points positifs : "n/a"
Points négatifs : "The conditions were very cramped. The entertainment system was quite old and had very little selection. My entertainment system actually stopped working all together. I called for assistance from my seat a couple of times, but nobody came."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"
Points positifs : "Entertainment programs"
Points négatifs : "New variety of food"
Points négatifs : "The best airline what I was flying so far !! Excellent food, drink, comfort seat, free entertainment with great selection."
Points positifs : "Not much, seats are super uncomfortable"
Points négatifs : "Better code sharing with KLM"
Points négatifs : "Très bien"
Points négatifs : "They made me check my carryon rolly which is allowed on every other plane in the world, which meant going all the way back into a chaos of hundreds of people to check in. Because I had a connecting flight to New York in London, the check in caused many problems...and everything inside soaking wet"
Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"
Points positifs : "Le chef de cabinet était très accueillant et à l’écoute"
Points négatifs : "See above."
Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"
Points négatifs : "There was no entertainment and the food could be better"
Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"
Points positifs : "Red wine was excellent"
Points négatifs : "Bright lights on throughout flight, would have been nice to dim lights for late night flight so passengers could rest"
Points positifs : "Le siège était parfait et le divertissement aussi"
Points négatifs : "Ma valise est arrivé cassée"
Points négatifs : "More water provided during the flight. Also, the second meal was not very good."
Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"
Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."
Points négatifs : "Better in flight entertainment"
Points positifs : "The crew were polite and friendly"
Points négatifs : "Everything was incredibly poor. Flight was delayed, entertainment was outdated and the airport staff were rude."
Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"
Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"
Points positifs : "L’amabilité du personnel de bord, la rapidité du vol, le service à bord"
Points négatifs : "Le dépose bagages, la non-assistance du personnel a l’enregistrement"
Points négatifs : "Air France delayed our JFK to CDG flight. That caused us to miss our connection flight afterwards from CDG to MUC. We got a later flight luckily but one of our bags got lost and is still currently lost!!!"
Points positifs : "Entertainment"
Points positifs : "Leg space was great, food was delicious, alcohol served 3-4 times, and the in-flight entertainment was spectacular. I saw 4 movies and slept somewhat comfortably for once!"
Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."
Points négatifs : "Le site internet nous a pas expliqué que pour le Vietnam au-delà de 15 jours il fallait un visa du coup on a perdu le billet de l'allée plus on va reprendre un billet cela nous a coûté 1000 € juste pour l'aller de plus de nos voyages cela est inadmissible j'aurais pu nous avertir qu'un visa en une heure été délivrable. Je comprends pas qu'on travaille en aéroport en plus pas nous indiquer ou même le site au-delà de 15 jours voir d'autres pays quand on y va il nous faut un visa c'est inadmissible de perdre 1000 € sans compter qu'ils ont même pas fait un geste pour au moins reprendre un vol ça ne coûte plus cher que si on prenait un voilà par. Je recommande pas la compagnie Vietnam Airlines ce sont des gros voleurs des escrocs"
Points négatifs : "Na"
Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "Crew"
Points positifs : "Great service"
Points négatifs : "Separated me and my wife for the whole flight! Could not accommodate us together. This reservation was made over 6 weeks ago !!!"
Points positifs : "Very nice stews. Food was A plus compared to US airlines AND included. Great list of movies etc."

Pas assez de couvertures Siège cassé Perte bagage Détérioration bagages Boissons limitées

Pas possible de s enregistrer en ligne, uniquement à l aéroport. Aucun contact possible en français ( ni sur place ni par téléphone) Pas possible de choisir les sièges en avance. Transfert horrible : pas de priorité donné aux vols qui partent en 1er pour le contrôle d identité, du coup ç est le bazar, le stress... Perte de bagages, et personne pour nous aider à les retrouver, même par téléphone ils ne peuvent rien faire. Surtaxé coût téléphonique.

Tablette de l’avion de marchait pas Valise perdue à l’arrivée

Confort A améliorer : tablette de l’avion qui ne marchait pas

The crew were so kind and friendly! When chatting with the crew they asked if we were celebrating in Paris? I said we were celebrating my birthday in Paris with my husband and friends! They kindly gave us both our coffee and snacks for free! This was so kind and has never happened us before! This made the experience so personal and enjoyable! Everything else was also perfect!

From using an app that denied my negative covid test THREE times because they misread it and tried to mislead me about it ("Maybe the date isn't specified?" when it very much was and I'd drawn attention to its correct location); to the fact that my connecting flight wasn't even available in this app was supposed to determined whether I could fly to my final destination; ti the fact that a supposedly vital piece of documentation wasn't even mentioned in that app; to the unnecessary delaying of a connecting flight by several hours that was suddenly on time again upon landing minutes only late, which somehow required all passengers with ANY connecting flight to run to their gate regardless of destination; to the fact that the boarding passes didn't include my initial return flight and only the connecting, which was cause to be denied entry to the airport, to the apparenly unknown and much disputed location of the check-in where I would have to report to get said boarding pass; to the ONE HOUR WAIT behind maybe 20 people total in spite of having no bags to check because again, I had no boarding pass; to the app incorrectly stating that no additional covid test was needed only to find out after having been at the airport THREE HOURS; to the fact that my itinerary"couldn't" be changed because it was "in flight" while the "fare difference" I would be charged went up $100 every hour I was forced to wait because there were magically no notes regardingmy flight every time I called back as directed; this was a miserable experience all around. Never recommending aer lingus to anyone ever and certainly won't fly it again. Guess I won't ever find my long lost relatives...

Points positifs : "Crew and new, spacious aircraft"
Points négatifs : "Nothing in particular."
Points négatifs : "Flight delayed due to late arrival of aeroplane."
Points négatifs : "Lost bags"
Points positifs : "Generally a smooth experience."
Points négatifs : "The seats are too close together. Charging for drinks is out of character for a good airline. Go back to free non-alcoholic drinks."
Points négatifs : "fly cleanup"
Points positifs : "Crew were very friendly and helpful."
Points négatifs : "Delayed flight, no snacks, and staff not as friendly."
Points positifs : "Des infos ont été données par le pilote ou l'équipage"
Points négatifs : "Propreté de l'avion Ponctualité à l'atterrissage et au décollage"
Points positifs : "Not crowded, lots of empty seats"
Points négatifs : "Poor customer service. I think I said thank you many more times than the flight attendants who barely acknowledged me and seemed annoyed about performing any type of basic service (serving food/water/collecting rubbish/etc.)."
Points positifs : "Food was ok"
Points négatifs : "Who starts a boarding process 2h before the flight with only 2 counters, with no possibility to check in online (even for those without luggage) and no automatic machine? I'm very glad the company had the kindness to wait for us on the last call for boarding when you finally check your luggage 30min before departure. Should we talk about the politeness of your fight crew? In short, very disrespectful. Delivering the luggage took an extremely long time"
Points positifs : "Surprised it was as good as it was having read so much negative news about what British Airways had become"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "When my flight was cancelled due to weather they got me on to another flight right away and I didn’t miss my connection. However I waited in line for an hour and a half, maybe I was lucky because I was near the beginning of the line. There was only one person for awhile helping re route people."
Points positifs : "The seats"
Points négatifs : "We would like a lil free water"
Points positifs : "Everything went smoothly."
Points négatifs : "Nothing."
Points positifs : "La rapidité"
Points négatifs : "Les repose tête"
Points négatifs : "retard conséquent sur l'aller comme sur le retour. Tout est payant à bord."
Points positifs : "La place et le.vol.."
Points négatifs : "Humeur du personnel de bord"
Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "No food or drinks offered"
Points négatifs : "Pas de snacks, tres cher pour mon billet"
Points négatifs : "Vol de souvenir dans bagages en soute"
Points positifs : "More room on the Airbus on Aer Lingus. Comfortable temperature in plane. Easy boarding."
Points positifs : "fauteuils confortables, personnel trés aimable, transit à dublin rapide et bien organisé"
Points négatifs : "la nourriture, mais comme pour toutes les compagnies aeriennes"
Points positifs : "Vol avec du retard au départ. Mais une volonté à décoller au plus vite pour compenser ce retard. Accueil chaleureux."
Points positifs : "Nothing went wrong so that's plus"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Uneventful"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "The flight was very short, but everyone was accommodating."
Points positifs : "Quick boarding"
Points négatifs : "They lost my luggage. I was with my luggage and personal belongings the whole trip. Received my luggage 2days after returning home."
Points positifs : "Bagages misent en soute gratuitement."
Points négatifs : "Pas de traductions des consignes aucun effort des hôtesses vols avec 30min de retard"
Points positifs : "Friend staff members onboard willing to help customers"
Points négatifs : "The snack service that had everyone line up in the aisles was a bit hectic and busy"
Points positifs : "Nothing!"
Points négatifs : "BA used to feel like luxury travel. Now they just feel like any run-of-the-mill budget airline. Felt nickeled & dimed from start to finish. Staring with being asked to pay $39 if I wanted to preselect my seat. My friend and I chose the free option of selecting our seats 24 hours before the flight--her luggage didnt even make in on the plane! It was finally delivered at 2:00 AM the next morning; well past the 8:00 PM promised delivery, which caused us to lose an entire eveing in Paris. On the return flight, home, she was told there wasn't even a seat for her on the plane. I failed to add that after booking and paying for her flight, they cancelled and deleted the SFO to London leg of the flight without so much as notifying her via email, phone, or text. Mind you, the London to Paris leg was not cancelled. Had we not tried to pre-book our seats, she would never have known they had cancelled her flight. What impacted her, impacted me, so needless to say, neither of us will ever fly BA again! BTW, their online customer service representatives were very nasty to deal with."
Points positifs : "it was quiet and smooth for an English/Irish flight."
Points négatifs : "Horrific food; horribly tight seats on an E330;"
Points négatifs : "E"
Points négatifs : "Pas de note pour le divertissement ou les repas car pour les 1er il n y en a pas et pour les second je n ai rien prix ."
Points négatifs : "Would like to be at least able to state a seat preference. With a tendency to be claustrophobic, a middle seat is the worst. Fortunately it was a short flight"
Points positifs : "Quick boarding"
Points négatifs : "Slow crew service couldn't get coffee served beyond first 5-6 rows before landing. Crew just putting in time chatting with each other. Couldn't get boarding pass til morning of flight."
Points positifs : "ils ont accepté une valise en soute gratuitement"
Points négatifs : "aucune collation gratuite , pas même un verre d'eau ou un thé"
Points positifs : "I had the whole row to myself so I was able to catch up on my sleep which was nice. The"
Points négatifs : "See dislikes followig Dallas to Paris"
Points positifs : "Easy flight. On time."
Points négatifs : "Waiting for counter to open at 8:20. Did not know. Could have been enjohing coffee somewhere."
Points positifs : "Friendly, helpful, positive crew. Clean plane. On-time departure & arrival"
Points négatifs : "Only food offered was for purchase - even snacks. :-("
Points positifs : "Flight crew should have not set our expectations after leaving Paris one hour late then sitting on tarmac in Dublin with the hopes we would still make our connecting flight. Stress level was karen higher by this point"
Points négatifs : "Took us 14 additional hours to make it home. Airline and connections should be more realistic."
Points positifs : "Short flight to London"
Points négatifs : "There was no boarding pass issued for the Lon - Ny trip. Additionally, when we arrived to London, there was no direct transfer from our landing gate to our departure gate forcing us to have to exit and then reenter. There was no ground avail to assist either. Since the dub - Lon flight was delayed, we have 60 min to get a boarding passes / re renter security / & had to run to the flight which was a mile all with a 2 yr old."
Points négatifs : "1 hour in the slowest line ever. No self serve kiosk. CDG security also frustratingly slow"
Points négatifs : "No snacks or water"

Réservez des billets d’avion pas chers pour Londres

Dernières offres d’allers-retours

21/1sam.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
26/1jeu.
sans escaleRyanair
1h 55minSTN-MRS
29 €
12/1jeu.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
26/1jeu.
sans escaleRyanair
1h 55minSTN-MRS
30 €
21/1sam.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
25/1mer.
sans escaleRyanair
1h 55minSTN-MRS
31 €
18/1mer.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
19/1jeu.
sans escaleRyanair
1h 55minSTN-MRS
32 €
15/1dim.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
19/1jeu.
sans escaleRyanair
1h 55minSTN-MRS
33 €
11/1mer.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
13/1ven.
sans escaleRyanair
1h 55minSTN-MRS
34 €
18/1mer.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
28/1sam.
sans escaleRyanair
1h 55minSTN-MRS
35 €
9/1lun.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
11/1mer.
sans escaleRyanair
1h 55minSTN-MRS
36 €
25/1mer.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
2/2jeu.
sans escaleRyanair
1h 55minSTN-MRS
37 €
11/1mer.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 00minMRS-STN
17/1mar.
1 escalePlusieurs compagnies
6h 35minSTN-MRS
56 €
26/2dim.
sans escaleVueling
1h 05minORY-LGW
4/3sam.
sans escaleVueling
1h 10minLGW-ORY
57 €
3/2ven.
sans escaleVueling
1h 05minORY-LGW
5/2dim.
sans escaleVueling
1h 10minLGW-ORY
59 €
14/1sam.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 00minMRS-STN
16/1lun.
1 escalePlusieurs compagnies
8h 05minSTN-MRS
59 €
1/2mer.
sans escaleVueling
1h 05minORY-LGW
8/2mer.
sans escaleVueling
1h 10minLGW-ORY
60 €
14/1sam.
sans escaleeasyJet
1h 15minCDG-LTN
16/1lun.
sans escaleeasyJet
1h 15minLTN-CDG
62 €
18/1mer.
sans escaleeasyJet
1h 15minCDG-LGW
22/1dim.
sans escaleeasyJet
1h 20minLGW-CDG
62 €
15/1dim.
sans escaleeasyJet
1h 20minCDG-LTN
16/1lun.
sans escaleeasyJet
1h 20minLTN-CDG
63 €
14/1sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
15h 50minMRS-STN
16/1lun.
1 escalePlusieurs compagnies
8h 05minSTN-MRS
64 €
21/1sam.
sans escaleAir France
1h 30minCDG-LHR
7/2mar.
sans escaleAir France
1h 20minLHR-CDG
81 €
21/2mar.
sans escaleBritish Airways
1h 30minCDG-LHR
25/2sam.
sans escaleBritish Airways
1h 20minLHR-CDG
100 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

7/12mer.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
14 €
12/12lun.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
15 €
12/12lun.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
16 €
7/12mer.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
18 €
12/12lun.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
19 €
15/12jeu.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
20 €
4/12dim.
sans escaleRyanair
2h 00minMRS-STN
21 €
12/3dim.
sans escaleVueling
1h 05minORY-LGW
28 €
4/2sam.
sans escaleVueling
1h 05minORY-LGW
29 €
16/12ven.
sans escaleVueling
1h 05minORY-LGW
30 €
4/2sam.
sans escaleeasyJet
1h 20minCDG-LTN
32 €
4/2sam.
sans escaleeasyJet
1h 15minCDG-LGW
32 €
4/2sam.
sans escaleeasyJet
1h 20minCDG-LTN
33 €
7/12mer.
1 escalePlusieurs compagnies
15h 00minBVA-STN
39 €
31/1mar.
sans escaleBritish Airways
1h 30minCDG-LHR
40 €
12/1jeu.
1 escaleWizz Air
10h 15minORY-LTN
48 €
15/12jeu.
sans escaleAir France
1h 25minCDG-LHR
63 €
19/1jeu.
1 escaleAer Lingus
5h 10minCDG-LGW
65 €
4/2sam.
1 escaleKLM
22h 20minCDG-LHR
66 €
14/1sam.
1 escaleIberia
8h 25minCDG-LGW
69 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres de vols domestiques

14/1sam.
sans escaleRyanair
1h 20minEDI-STN
15/1dim.
sans escaleRyanair
1h 15minSTN-EDI
31 €
14/1sam.
sans escaleRyanair
1h 20minEDI-STN
15/1dim.
sans escaleRyanair
1h 10minSTN-EDI
33 €
12/3dim.
sans escaleRyanair
1h 15minEDI-STN
21/3mar.
sans escaleRyanair
1h 20minSTN-EDI
35 €
6/12mar.
sans escaleRyanair
1h 20minEDI-STN
7/12mer.
sans escaleRyanair
1h 10minSTN-EDI
38 €
6/12mar.
sans escaleRyanair
1h 20minEDI-STN
7/12mer.
sans escaleRyanair
1h 10minSTN-EDI
40 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Londres

Offres de vols retour :

Londres - France

Classes :

7 501 €
267 €
217 €
15 €

Découvrez les aéroports de départ :

26 €
20 €
29 €
78 €
22 €
100 €
49 €
146 €
79 €
22 €
36 €
43 €
29 €
527 €
129 €
20 €
42 €
112 €
91 €
57 €
181 €
70 €
35 €
593 €
95 €
181 €
22 €
26 €
Voir plus