Trouvez des vols internationaux pas chers depuis la France

Trouvez des vols internationaux pas chers depuis la France

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols internationaux depuisla France

Aller-retour
Économique
New York (NYC)
À…
ven. 9/4
ven. 16/4
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |

Bon à savoir

Basse saison

janvierMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.

Haute saison

décembrePériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 6%.

Prix moyen aller-retour

307 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

35 €ou moins

Bonne affaire aller simple

26 €ou moins

FAQ pour réserver un vol France - monde entier

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols vers monde entier ?

Quelles compagnies aériennes ont des mesures de distanciation sociale liées au COVID-19 pour les vols vers monde entier ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols depuis la France ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion depuis la France ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols depuis la France ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol depuis la France ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour monde entier

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,8
Aegean Airlines
Note générale basée sur 2 969 avis
7,9
Embarquement
7,9
Confort
8,5
Équipage
6,7
Divertissement
7,7
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Price was good and the crew were friendly"
Points négatifs : "Their were no entertainment options and the on time departures are continually a issue with Aegean. Our flight was around 2hrs late. Also the carry on requirements are stringent"

Points positifs : "On time and soft landing"
Points négatifs : "No entertainment for 3 hours flight is boring."

Points positifs : "Oui"
Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "I read about Rhodes island from the inflight magazine and it was interesting. The check in staff was friendly and gave me some tips on booking too."
Points négatifs : "Smooth check in and people were orderly. Pleasant experience."

Points positifs : "L’embarquement a été super rapide. L’équipage très sympathique et souriante. Pas de turbulence et sortie de l’avion rapide."
Points négatifs : "Rien à dire"

Points positifs : "Personnel très aimable et accueillant"
Points négatifs : "Repas très mauvais"

Points positifs : "Le vol a été assez agréable. L’embarquement c’était un des plus désorganisés que j’ai vu. Il avait au moins 4 files pour finir dans la même porte. Je pense que le terminal 1 B ´aide pas à ça mais un peu plus de personnel pour diriger les passagers ne serait pas mail. Pendant le vol le repas était sympa e bon. ."
Points négatifs : "L’équipage pourrait être un peu plus gentil. Une des hôtesses devait être dans un jour compliqué vu qu’elle n’a pas lancé un seul sourire à personne"

Points positifs : "Embarquement à l’heure Personnel agréable Petite douceur offerte juste après le décollage"

Points positifs : "Vol à l’heure, très efficace et personnel très aimable"

Points positifs : "Vol à l’heure, très efficace et personnel très aimable"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything. The plane was so delayed, then they lost"

Points positifs : "- Crew service was pleasant"
Points négatifs : "- Misinformed about luggage included in the ticket, had to pay extra money. - Flights delays"

Points négatifs : "No jet bridge at either location"

Points négatifs : "We couldn’t check in until 90 minutes before Departure."

Points négatifs : "Plane got stuck on the runway for 45 minutes citing some air congestion reason over Cyprus!!!! we where in Lebanon. Comfort is low for the prices you pay"

Points négatifs : "Take off was 30 min late waiting for 2 passengers"

Points positifs : "The plane was new and comfortable"

Points positifs : "crow and food and cooporatio was wow"
Points négatifs : "seat was so hard"

Points positifs : "The flight was most excellently attended from Paris to Crete. I am very impressed with this level of service experienced and the spaciousness of the airplane. A most comfortable and well taken care of flight. Thank you!"

Points positifs : "Personnel courtois, professionnel et aimable. Très compréhensif et serviable, observant une politique vis-à-vis des bagages en cabine irréprochable. Idéal pour les musiciens qui doivent transporter un instrument de moyenne ou petite taille avec eux."

Points positifs : "Personnel courtois, professionnel et aimable. Très compréhensif et serviable, observant une politique vis-à-vis des bagages en cabine irréprochable. Idéal pour les musiciens qui doivent transporter un instrument de moyenne ou petite taille avec eux."
Points négatifs : "Le check-in online n'était malheureusement pas disponible. Certaines difficultés rencontrées avec le site internet faisaient en sorte que la procédure pour obtenir la carte d'embarquement prenait légèrement plus de temps."

Points positifs : "All"

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Everything. I was re-routed and never told why."

Points négatifs : "No entertainment"

Points positifs : "Tout parfait"
Points négatifs : "Rien de relou"

Points positifs : "Service très agréable personnel sérieux et appliqué"
Points négatifs : "Rien à signaler"

Points négatifs : "Our bag was delayed, and we had to fill a claim"

Points positifs : "Accurate times"
Points négatifs : "Night travelling"

Points positifs : "Everything was fine, even above expected for low cost airline. Nice crew, free drinks."
Points négatifs : "Food could be a bit better."

Points positifs : "Thanks for everything"
Points négatifs : "Thanks for everything"

Points négatifs : "Space wise worse than low cost airlines"

Points négatifs : "Couldn't easily buy checked baggage beforehand so had to pay at the check in counter. The self check in kiosks did not work at CDG airport."

Points négatifs : "."

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "I was tricked into not having checked luggage by your website. I had to pay for checked luggage. Your site is responsible. I should receive a reimbursement for this incident."

Points positifs : "When I booked my ticket from New York to Greece with a 3 day stop over in Paris I should have been told that I would have to pay to check in my luggage from Paris to Greece. I assumed that since I was entitled to one free piece of luggage from New York to Paris that I wouldn't have to pay any fees going from Paris to Athens. I ended up paying 240.00 euros to check in 4 suitcases! that's absurd!! In addition I couldn't check in online for this flight and therefore was not told via email that I could at least check in my bags via the internet for s reduced fee. This is a kayak issue. Otherwise Aegean was great."

Points positifs : "Me unberan dado un puesto cerca a la entrada...o en uno de los asientos de emergencia. ..yo era una emergencia en ese momento....!!!!!"
Points négatifs : "Llamé pidiendo un sitio especial, porque viajado con muletas, a causa de una fractura al tobillo, neceditaba solevar mi pierna ,me aseguraron de brindarme un sitio especial en estos casos. Me asignaron el Seat 12 F...lejos de la entrada..sin poder alzar mi pierna ni de 20 cm..y me hicieron esperar que todos salieran del avión. . Llevé 3 horas sin alzar mi pierna, lo cual me daba mucho fastidio ....."

Points négatifs : "delay in disembarking as well as baggage collection"

Points positifs : "They charge us 40 ero each for bagage. Mabe it was my foult thst i didnt notice that the air price not include bage. Smal wotld u know I thing it is not fair"

Points positifs : "Personnel tres souriant. Sièges confortables. Collation agréable. Coloriage pour les enfants. Embarquement prioritaire bien géré."
Points négatifs : "Longue attente au moment de l'embarquement. Et avion en retard."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything was bad delayed and unprofessional team."

Points négatifs : "Bag fee that I wasn't otherwise notified!"

Points positifs : "Timing and cleanliness"

Points positifs : "Service was great with food and beverages and checkin bags included."

Points positifs : "The boarding experience at the horrible Santorini airport ruined it or us. I wish Aegean had provided us with more instructions about what to expect and when to arrive so that we didn't there so early and stand outside in the heat of so long."

Points positifs : "Professionalism. The flight attendants were professional, very efficient and helpful."
Points négatifs : "Vegetarian. I should have ordered in advance."

Points positifs : "Buena atención del staf"
Points négatifs : "Facilidad de check in .y buena atención durante el vuelo"

Points positifs : "Clean airlines, very efficient. Staff was nice."

Points négatifs : "I had to pay for the lugedge though I thought I ordered a ticket with 20 kg"

Points positifs : "Sièges trop petit sur les nouveaux avions, pas d'écrans de divertissement donc on s'ennuie vite pendant 2h"
Points négatifs : "Repas gratuit ou collations, prise qui fonctionnent pas et divertissement"

Points positifs : "The crew was amazing and took measures to make the flight Covid safe"
Points négatifs : "The food was not the best and Twistees weren't available. Also the seats felt narrow"

Points positifs : "Older aircraft; no charging or internet. However, I was able to stretch out and sleep due to the aircraft not being full. The crew was great!"
Points négatifs : "The flight was very late to take off. The aircraft could be improved with charging outlets for smartphones/computers, and Internet. I was offered food and beverage, without knowing these were not free. For the cost, the size and quality was poor."

Points négatifs : "Primind bagajele"

Points positifs : "Nice crew."

Points positifs : "From checkin to luggage collection - the flight was easy and without hassle. We left slightly later than scheduled but arrived slightly earlier than scheduled. Staff from check in to those onboard we polite and professional. The aircraft was clean, bright and appeared in good order."
Points négatifs : "Luggage collection took a little while longer than I would have expected - only a minor point, nothing to change airlines for."

Points négatifs : "These jerks delayed our flight because our plane was late in arriving. Fine. They give us zero information on what’s going on as we stand in line forever. Then they load us onto the jet and apologize for the delay. Then the jerks announced a new delay. This time a flight in Palermo had technical difficulties, so we would take on their passengers. After another hour sitting in this tin can and our own flight passengers now missing there connections due to this double delay the pilot announced he has no clue what’s going on. He hasn’t heard from the company!!! The passengers were mad! Another time elapsed. Captain says we can’t wait. Let’s go. Now half of us missed our connections!! Air Malta I have a message to you. Clean up your unprofessional act. I get it that a flight had delays but then you did the same thing to us!! I’m pissed at your holier than thou attitude. You were 100% unprofessional."

Points positifs : "Flight was perfect and on time. Seating comfortable."
Points négatifs : "No free snacks but available upon payment. But not cheap."

Points positifs : "Le confort à bord"
Points négatifs : "L'embarquement et le retard du vol"

Points négatifs : "Both times into Rome we had to wait on the tarmac for stairs. Either get more stairs or book fewer flights. The planes get hot in July while you wait endlessly on stairs."

Points négatifs : "The flight itself was absolutely fine but we are very unhappy with the what lastminute.com did regarding our tickets. (As you will see when you look at the notes for our case). We shall be seeking legal assistance upon the return from our holiday & contacting you/lastminute.com for compensation."

Points positifs : "fabulous flight and crew"
Points négatifs : "Perfect take off perfect landing so smooth nothing more can be better - Thank you!"

Points négatifs : "Check in was a mess. I paid for a seat but was given a seat at the back. Fortunately, I had the print out and insisted to Ck it."

Points positifs : "Crew were ok. But flight was delayed and cabin was very warm."
Points négatifs : "If airline informs of delays, cooler cabins"

Points positifs : "Boarding process was smooth and the flight was on time."
Points négatifs : "LONG lines to check bags at the Malta airport. Limited leg room on the plane. Checking bags is expensive."

Points positifs : "It was only an hour and a half from Rome"
Points négatifs : "It wasn’t clear that my fare did not have free check in luggage. Check in luggage was very expensive! It’s going to cost me double what I paid my flight just to check in one piece of luggage in both directions."

Points positifs : "On time , comfortable seats , nice staff"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Fare itself is very reasonable for distance."
Points négatifs : "Baggage fees are ridiculous! I paid double the cost of the actual flight for my checked bag. Have never had this happen in 25 years of travel. Is Air Malta becoming Ryan Air?? Staff couldn’t seem to get food service down. Constant running up and down aisle trying to sort out and sandwiches. Trying to nap on aisle seat with constant shouting was impossible. Seatbelt sign also sounds alarm constantly."

Points positifs : "OK"
Points négatifs : "Flight delayed by 45 mins"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"

Points positifs : "The smooth take off and landing. Excellent piloting"

Points positifs : "The lounge and the staff were wxcellent"
Points négatifs : "Lack of information about reason for initial two-hour delay"

Points positifs : "Good service throughout"

Points positifs : "Flight attendants"
Points négatifs : "Food was awful"

Points négatifs : "Peu de place pour les jambes. Décollage avec une heure de retard sans explication. Un mini-sandwich en guise de repas."

Points positifs : "Comfortable and competativly priced, snack and a water included, more if you want to pay, but not overly priced."

Points positifs : "Comfortable and competativly priced, snack and a water included, more if you want to pay, but not overly priced."

Points négatifs : "Leg space was terrible. Just sitting my knees were touching the front seat, was unable to move."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Long delay. Flight was due at 1820. Arroved in milam hotel at 0030"

Points positifs : "The crew were nice."
Points négatifs : "An hour delay, a cheap sandwich and no entertainment."

Points positifs : "Professionalism"
Points négatifs : "Food"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "no legroom, no business class (while i payed for it), awful food, no business class lane, no space for luggage"

Points positifs : "Very nice flight. Great service and a lot of seat room"

Points positifs : "They are generous, they have quality seats and they are nice people"
Points négatifs : "Can't check in online from TLV"

Points positifs : "I got to where I needed to go."
Points négatifs : "Herded on to overcrowded buses to and from tarmac. Seats horrible. No worth the trip to Malta. Go somewhere else"

Points positifs : "The flight itself was fine. We have taken this flight several times and have never had any major issues. Seattle has improved its arrivals hall, so clearing immigration and customs is much quicker than it used to be."
Points négatifs : "Navigating Heathrow when changing terminals is horrid. I have no idea why they make you go through security again when you never leave a secure area. Always allow at least 2+ hours for a transfer. When boarding this flight usually does not have a gate. It is necessary to take a. Is to the plane and walk up the stairs, which seems like unnecessary delays."

Points positifs : "The short flight."
Points négatifs : "I guess they are having problems getting flights out on schedule I had a long wait coming from the US and they added another 2 plus hours of wait at Heathrow....."

Points positifs : "Quick and easy boarding"
Points négatifs : "Food and no entertainment, crew was not consequent with safety rules."

Points positifs : "Friendly attendants on roomy older plane."
Points négatifs : "The "snack" was a very unappealing tuna sandwich which was basically an empty bun, but no one is on that flight for the food anyway. The entertainment monitor was broken, but again, it just didn't matter."

Points positifs : "Tea and coffee should be included not you have to buy it!"

Points positifs : "Sièges confortables avec beaucoup de places pour les jambes"
Points négatifs : "Juste un petit sandwich comme repas"

Points positifs : "Comfortable flight. Polite and friendly team."

Points positifs : "1. The Flights Attendents we unfriendly and inpatient."
Points négatifs : "1-No entertainment 2-No wifi 3-Seats extremely close 4-Food awful, sandwich was soggy 5- Only water is complimentary 6-No frequent flier of US airlines for frequent flier points 7-Lost bag due to the tag being ripped off"

Points négatifs : "Worst leg room ever. I am 6'2" and had to sit sideways due to my knees jammed into the seat infront of me"

Points négatifs : "Late boarding. Later take off. Even later arrival (no gate available)."

Points négatifs : "Make sure to get to the airport early if leaving from Prague. Everything is disorganized and lines are very long"

Points négatifs : "Most limited legroom ever."

Points positifs : "Relatively on time. Friendly crew."
Points négatifs : "Only had a bar of soap for the bathroom for everyone to use. Didn't seem very hygienic."

Points positifs : "It was a short flight, so we didn't have a meal or anything like that. But all in all the service was fine."

Points positifs : "The friendly staff at check in and at the boarding gate."
Points négatifs : "The food it far from satisfactory."

Points négatifs : "Not to have 2 distressed cats on board meowing non stop for 10 hours."

Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Le divertissement"

Points positifs : "Seats ok. Crew is super. Drinks offered"
Points négatifs : "Nothing, AF rocks"

Points positifs : "Easy boarding, entertainment"
Points négatifs : "Crew was not very friendly on bot departure and return flights. Will make me reconsider Air France in the future."

Points négatifs : "There was no amenities pack given in Premium economy. The food was ok. It would have been nice to have been offered another bread roll. Seat comfort was fine, but I kept getting hit by the separating curtain as the flight attendants went back and forth from economy."

Points positifs : "I loved the different features on the screen and the excellent. Customer service on this flights"
Points négatifs : "The space on the seat."

Points positifs : "Personnel au top."
Points négatifs : "Avion indécent vu le prix des places. Siège étriqué. Écran ridicule. Pas d'usb ni de prise. Repas sans saveur. Petit déjeuner a peine correct. Avion mal nettoyé et j'en passe..."

Points négatifs : "Staff Curtsy and overall gestures!!"

Points négatifs : "I not get to go my flight, I couldn't get reimbursement"

Points négatifs : "I was catching a flight in Paris to Aberdeen after arriving from Malaga. The time between flights was not enough 55 mins as the gate closed 20 mins before departure and it takes at least 15 minutes from arrival to taxi to the terminal and then get off the plane. I had to change from terminal F to E which was well sign posted but I only made it with 4 minutes to spare"

Points positifs : "Personnel accueillant et disponible."
Points négatifs : "Nourriture doit être revue même en classe éco. Écran divertissement un peu vieux."

Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"

Points positifs : "Despite being a short flight, they gave food"
Points négatifs : "Nothing. All ok"

Points négatifs : "Very cramped seat on the TGV train. I will definitely choose and pay a seat on my own next time, rather than accepting the on picked by Air France... And it will be cheaper, too!"

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "L’aménagement de la cabine (les écrans ne fonctionnent pas)"

Points positifs : "Service à bord, amabilité du personnel"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "L’embarquement à Orly Pas de retard à Orly"

Points positifs : "Crew was good, seat was not, it was freezing cold and one little blanket was inadequate!"
Points négatifs : "Provide another blanket when needed, was wearing shorts and a short sleeve shirt."

Points négatifs : "Les sièges pourraient être rénovés"

Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"

Points positifs : "The comfort of the flight snd kindness of the crew."
Points négatifs : "My connecting flight to san francisco was through Delta, which it was on a different terminal, I had to carry my luggage out of the airport in order to get to delta’s terminal - the buildings are not connected."

Points négatifs : "Meme tracasseries qu’a l’aller, malgré le check-in 30h avant, j’ai perdu mes places (« dans le système/ordinaditeur ») une fois arrivée a l’aeroport. Et je voyageais avec un bb de 8 mois et un enfant de 5 ans!"

Points positifs : "I'm not Hindu, but I requested Hindu Vegetarian meal. It was very tasty and enjoyable."
Points négatifs : "Seats were not comfortable, even in Comfort + seating isle."

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points positifs : "The crew ask some of us to help seating a family group together. No objection. Then they went out of their way to make the trip more enjoyable for us... even offering a drink of Champagne wine (the true one, not some substitute)... Departed almost on time, arrived a few minutes early..."

Points positifs : "Le personnel était chaleureux et le vol en lui lui-même plutôt tranquille."
Points négatifs : "La qualité des distractions. Parfois, l'écran buggue et sur un vol de 8h, les distractions sont primordiales."

Points positifs : "In flight entertainment was great"
Points négatifs : "seats very uncomfortable, boarding was a mess in Paris, priority luggage was annoying and made us miss our connection flight (as well as numerous delays)"

Points positifs : "tout le service est parfait"
Points négatifs : "un peu plus de nourriture dans les repas"

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points positifs : "Great seat. Comfortable. Quick boarding."
Points négatifs : "Asked flight attendant to wake me for breakfast....forgot. Long wait for bathroom,"

Points négatifs : "Booked with my partner. Ended up sitting apart. Not good"

Points positifs : "srfghj"
Points négatifs : "fghjkl"

Points positifs : "Fantastic Crew!"
Points négatifs : "Seats are comfortable but tight."

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points négatifs : "Ras"

Points négatifs : "My entertainment device did not work the entire flight."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Food could have been much better in comparison with other airlines."

Points négatifs : "Plus de 30 min de retard dû a une mauvaise organisation à Charles de Gaulle."

Points positifs : "Vol à l'heure (10min de retard), personnel de bord agréable & sympathique."
Points négatifs : "Pas possible d'ouvrir la poussette à l'arrivée pour y mettre mon bébé qui dormait... risque de bloquer l'allée en cas d'évacuation! Alors qu 'on était au sol et presque tout le monde était sorti déjà. La sécurité je veux bien mais faut pas pousser! Bébé réveillé tanpis... merci Air France."

Points positifs : "Over all pretty good for price."

Points positifs : "Good selection of movies"

Points positifs : "No extra charge for simple refreshments."

Points négatifs : "Long delays to go through security screening and then further delays as the plane was still being fueled at departure time."

Points positifs : "L’attention de l’équipage à mon égard ++++"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Leg space."

Points négatifs : "30 minutes de retard"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "C’est la première fois que nous prenons Iberia et nous avons été très déçus. Personnel extrêmement désagréable. Première fois que je vois tout un équipage aussi peu professionnel, indélicat et qui ne passe pas en dehors des repas. Le repas a été servi et le débarrassage 5 min après. Pas de nettoyage des toilettes pendant les 12heures de vol. Les hôtesses étaient trop occupées à papoter à l’arrière de l’avion. En tant de covid c’est inadmissible. Je ne recommande pas cette compagnie et ne la prendrais plus jamais !"

Points négatifs : "more space and be able to recline"

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "When I bought the ticket, checked bags were included in the price. When I got to the counter, they said no and I paid $80, which was more than the flight for two cost. When I tried to use my frequent flyer account to pay for the bags, they said I couldn’t, although I had over $200 in credit. Very bad service! Very bad!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I could not fly"

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points positifs : "Gate was extremely crowed and disorganized. Non-European citizens must present passport. That requirement should be clearly stated."
Points négatifs : "Travel notifications should mention documentation requirements."

Points positifs : "Puntuality"
Points négatifs : "At leasr a cup of water during the flight"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points négatifs : "The seat was very uncomfortable. There were only two beverage services, at meal times, and the water pours were maybe 4oz. After 8 hours, I was pretty thirsty."

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points positifs : "Staff was very friendly"
Points négatifs : "We wanted to eat and there was no sandwiches left."

Points négatifs : "Pedí que me manden la factura del vuelo y no me a llegado nunca."

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points négatifs : "Had to want in aisle to go to bathroom while beverage cart took forever to get to the back of the plane. Line was 12 deep to get there."

Points négatifs : "There is not enough space for my legs and specially when the passenger in front move the seat"

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points positifs : "I didn t like when a chose to fligth in Latam and thrn chance for iberia"

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points positifs : "Staff was very nice There was a medical emergency that deleted our deplaning Passagers were concered regarding their connection The medical staff was still on board when we deplayed"
Points négatifs : "I was not able to check in on line Had difficulty in getting a contact phone who dismissed my concerns Just said show up two hours before Good thing I went earlier since Ben Gurion has long lines for security before one gets to the ticket counter"

Points négatifs : "Even though I bought my ticket through British airways, they made me check in through Iberia. No one told me beforehand so I waited in line at the BA line for about 20 mins and was told by the ticket agent to go to Iberia instead. Also, two medium delays. Not major but I did feel like I spent more time on the plane than I should have"

Points positifs : "Every thing special the staff generaste thy was perfect"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Landed in foggy night. Crew fantastic. On time. Cabin clean"

Points négatifs : "old plane not comfortable"

Points positifs : "Everyone is doing his job correctly and nicely. Nothing special to add"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points positifs : "It wAs on time"
Points négatifs : "NOthing"

Points négatifs : "Al llamar a Iberia(horas antes de nuestro vuelo)para informarles que por llegar a Venecia a bordo de un crucero y este no poder entrar a puerto en hora por motivos de la neblina y por esa razon no poder llegar en tiempo nosotros al vuelo,nos dijeron que no podiamos volar con ellos desde el vuelo de Madrid al otro dia a Miami y solo nos ofrecieron otro vuelo para 3 dias despues y con un precio bastante alto,conclusion que siendo una compania tan reconocida poco nos ayudaron, por no decir practicamente en nada,"

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Had seat assignments, but the assignments were not honored at the airport, even though had paid external for early seat assignment."

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points négatifs : "Small plane. Poor landing."

Points négatifs : "Our luggage did not arrive. They told us it was sent to another city by mistake and that they would get it to us as soon as it arrived. It's a long story but we didn't get the bag for a week. We called multiple times and got very little help. We finally got the bag, but had to buy new clothes to get by in the meantime."

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points positifs : "The time"
Points négatifs : "The servicie inside the plane"

Points positifs : "Attendants were pleasant and it was wuick"
Points négatifs : "Nothing to dislike"

Points négatifs : "It was hot in there and the WiFi wasn’t working Besides that it was good"

Points négatifs : "The line at the checking counter in Rome was moving very slowly. The person at the counter was a nice person, though. I think they need more people there."

Points positifs : "It was short."
Points négatifs : "..."

Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points négatifs : "Easy checkin, friendly staff, nice quick flight"

Points positifs : "The price is affordable"

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points positifs : "Nice crew."
Points négatifs : "We were waiting for a long time in the bus from the airport to the aircraft. Once we got to the plane, we were waiting inside the bus again."

Points positifs : "The staff"
Points négatifs : "Providing more drinks and beverages"

Points positifs : "."
Points négatifs : "Pas de retard !!!"

Points négatifs : "C’est complètement bizarre , on ne peux pas choisir un film pour commencer a regarder. Ils commentent au même temps et c’est vraiment impossible."

Points positifs : "Food and price"
Points négatifs : "On time departure"

Points positifs : "Nothing stood out. Legroom was ok."
Points négatifs : "Boarding was confusing and poorly managed."

Points négatifs : "TAP was late getting the first flight out, offered almost no help and almost left 22 people stranded in Portugal and tried to get us to pay for a new flight at our own expense. Customer service was terrible. Multiple people in line said they had been stranded in Portugal by TAP airlines before."

Points négatifs : "Aucun rappel du vol.aucin message d'alerte. Aucun sens commercial. Je ne suis pas montrée à bord. Achat dun nouveau billet. Fini avec la TAP."

Points positifs : "Bon vol bon pilotage plutôt confortable Proposition de boissons"
Points négatifs : "La proposition de sandwich Un peu de retard au décollage"

Points négatifs : "Départ à l’heure"

Points négatifs : "Gate location information delayed until last minute!"

Points positifs : "Personnel de bord souriant et au petit soins. Avions propre"
Points négatifs : "Embarquement encore une fois chaotique, encore une fois en retard (aller comme retour) et une politique de bagages à main aléatoire. Malgre une taille autorise, impossible de comprendre pourquoi nos valises sont passées en soute plutôt qu'à main par rapport à la valise du voisin. Dommage"

Points positifs : "Avion propre et moderne Personnel à l'ecoute"
Points négatifs : "L'embarquement catastrophique. Personnel peu sympa, j'organise et aucune explication sur le retard."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Repas pas top, pas de divertissement si ils ne sont pas télécharger en amont dans l’application."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Les repas sont pas top, pas de divertissements si on ne telecharge en avancent ceux de l’application."

Points positifs : "Rien. Nous n'avons pas eu accès à notre vol."
Points négatifs : "Nous sommes arrivé 15min avant le décollage et nous nous somme vu refuser l'embarquement. La prise en charge par la suite était catastrophique. Et cela decale toutes nos vacances et engendre des frais supplémentaires."

Points positifs : "La place pour les jambes"
Points négatifs : "Nous avions une correspondance à Lisbonne. Le personnel. Le départ sur Paris étant en retard le personnel aurai pu faire sortir en priorité les personnes ayant une correspondance et nous affréteur une navette pour que nous puissions prendre notre vol. Nous n'avons pas pu monter dans l'autre avion."

Points positifs : "Le personnel de bord était sympathique."
Points négatifs : "Mon repas et celui de certains passagers venait d’une enseigne du lounge de l’aeroport Exki: un but de baguette dur comme pas possible donc je l’ai touché avec de la confiture, du beurre et un muffin pas du tout frais..."

Points positifs : "I would def use this airline again."
Points négatifs : "The only issue was they’re weren’t any outlets to charge your phone or laptop"

Points positifs : "-"
Points négatifs : "-"

Points positifs : "Bien organisé"
Points négatifs : "Pas d’ecran Disponible pour regarder des films"

Points positifs : "Petite Collation appréciable"
Points négatifs : "Pas de divertissement (écouteur, écran..) pendant 2h25 de voyage"

Points négatifs : "J ai du paye 120 euros au guichet d enregistrement pour 1 bagage en soute alors que sur lors de l'achat il m a semble avoir droit a 1 bagage. Mais impossible de retrouver la trace sur mon mail de confirmation. Pouvez-vous vérifier et a l avenir être plus clair sur nos droits ou non aux bagages en soute ainsi que le prix du bagage sur votre site si vous le proposer et le prix au guichet . Cela augmente significativement le prix du billet donc mérite de nous informer clairement et complètement. Merci de votre compréhension et de votre réponse."

Points négatifs : "Les agents tap de l’aeroport de Dakar m’ont fait manquer mon vol par non assistance et désinformation totale. Ils n’ont aucun professionnalisme et limite ils t’insultent. Je suis sénégalaise mais je suis très déçue du comportement des agents à l’aéroport de Dakar. La plus grosse déception de ma vie"

Points positifs : "Decent boarding and un-boarding, a small sandwich during the flight"
Points négatifs : "Impossible to use a laptop for a 1m80 big guyin the middle seat: seats are soooo narrow"

Points positifs : "It was quick."
Points négatifs : "Delayed transport to flight, tiny non-reclining seats. Food offering mediocre and had to flag down flight attendant just to get water they we're giving to everyone but some of us apparently."

Points positifs : "The crew and passengers were in a great mood on a Saturday night flight feom Orly to LIS"
Points négatifs : "There were papers and debris from previous flight still on the floor. Clearly they did not vacuum. If yoy want piece and quiet, this is not thw late flight for you."

Points positifs : "I travel for pleasure a lot and this was my first time flying TAP Portugal. I flew from LIS to MAD and the crew were overall more friendly and smiling than on US domestic flights. The plane was clean and bright. I did not notice if the seats recline. I will be using them for short flights throughout Europe when I return for visit."
Points négatifs : "Flight was so short they rushed us eating the cookie and only water was served that I could tell. Also, TAP has their own boarding check-in wing of Lisbon airport. It was not clearly marked and Eropean arrows pointing up could mean to continue forward, as well as go to upper floors."

Points positifs : "Delayed"

Points négatifs : "Bad experience with charged"

Points négatifs : "Unruly boarding lines. Plane late .flight attendant less than friendly"

Points négatifs : "On m’a forcé à mettre mon bagage en soute en m’assurant que le’ vol était complet. En me baladant pendant le vol. J’ai vu près d’une dizaine de place de libre..."

Points positifs : "Belam cake was lovely !"

Points positifs : "nothing."
Points négatifs : "The flight was cancelled few hours before departure. I called the customer service and they a flight to Tel Aviv a day after with 3 stops. It was imposible to accept, so I've cancelled and bouhgt another ticket from other airline and ask for refund. Three months later I still waiting for the money. Not recommend at all TAP."

Points positifs : "Prompt and courteous"
Points négatifs : "Not enough leg room, just not enough space al the way around to be comfortable."

Points positifs : "Food was of good quality."
Points négatifs : "Boarding was slow. A group of very rowdy passengers who showed zero consideration for their fellow passengers and whom the crew did little or nothing to restrain, other than confiscating a bottle of alcohol they carried on board."

Points positifs : "Tap est une tres bonne compagnie un des meilleurs en Europe"
Points négatifs : "Rien vraiment toutcest bien passer dans l'ensemble"

Points négatifs : "Book wheelchair assistance for flight, all went well. At destination Lisbon, no wheelchair no assistance very poor service."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance. Arrivée à Casablanca 18h au lieu de 16h."

Points négatifs : "Pas assez de place pour les jambes"

Points négatifs : "I booked this flight months and months ago on Kayak, excited by what I thought was an excellent deal to go visit an old friend. When I got to the Boston airport, I was told there is a fee to check a bag with the ticket type I purchased- of 90 DOLLARS each way!!! This is absurdly expensive. I tried to pay with cash as I had very little on my card, and was told this isn't possible. So I had to pay the fee, and arrive at my 7 hour layover with next to no cash on my card- too little to buy a meal in the airport. So I had a miserable layover experience. I do not recall seeing this baggage fee listed anywhere on Kayak when I booked my flight- it looks like this policy took effect in September 2017, but I booked my flight in July. I am very upset about this additional charge- it is dishonest and I will not be flying with TAP again. I am also considering using alternatives to Kayak, as the TAP representative said that it's Kayak's fault the baggage fee wasn't listed."

Points négatifs : "40euro checked bag fee on an international itinerary was an unpleasant surprise. They were quite disorganized; our airport-printed boarding passes wouldn't scan at the gate, they didn't have a jet-way ready upon arrival in Lisbon ..."

Points positifs : "Of no change is BULLSHIT"

Points négatifs : "la nourriture le siège cassé le manque de film en français"

Points positifs : "Flight was on time, crew very friendly, check in process easy"
Points négatifs : "Seats are very unconfortable and the space limited. baggage policy isn't very clear; I had to pay 20 extra euros for a checked bag"

En savoir plus sur Aegean Airlines
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant vers monde entier

Les compagnies aériennes voyageant vers monde entier ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols vers monde entier

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols vers monde entier

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols vers monde entier

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols vers monde entier

Réservez des billets d’avion pas chers pour monde entier

Dernières offres d’allers-retours

4/5
mar.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
8h 45min
ORY - MAD
11/5
mar.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 45min
MAD - ORY
30/5
dim.
sans escale
Air Malta
2h 50min
CDG - MLA
7/6
lun.
sans escale
Air Malta
2h 55min
MLA - CDG
11/9
sam.
sans escale
Air Malta
2h 50min
CDG - MLA
25/9
sam.
sans escale
Air Malta
2h 55min
MLA - CDG
4/5
mar.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
8h 45min
ORY - MAD
11/5
mar.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 45min
MAD - ORY
30/5
dim.
sans escale
Air Malta
2h 50min
CDG - MLA
7/6
lun.
sans escale
Air Malta
2h 55min
MLA - CDG
30/4
ven.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
17h 30min
ORY - MAD
5/5
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 45min
MAD - ORY
31/5
lun.
sans escale
Air Malta
2h 50min
CDG - MLA
13/6
dim.
sans escale
Air Malta
2h 55min
MLA - CDG
2/5
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
6h 50min
ORY - MAD
1/6
mar.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
11h 55min
MAD - ORY
30/4
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 05min
ORY - MAD
7/5
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 05min
MAD - ORY
2/5
dim.
sans escale
Air Europa
2h 00min
ORY - MAD
25/5
mar.
sans escale
Air Europa
1h 55min
MAD - ORY
2/5
dim.
sans escale
Transavia France
2h 05min
ORY - MAD
9/5
dim.
sans escale
Transavia France
2h 00min
MAD - ORY
30/4
ven.
sans escale
Air Europa
2h 00min
ORY - MAD
15/5
sam.
sans escale
Air Europa
1h 55min
MAD - ORY
30/4
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 05min
ORY - MAD
5/5
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 35min
MAD - ORY
9/5
dim.
1 escale
Blue Air
17h 00min
CDG - ATH
16/5
dim.
1 escale
Blue Air
12h 15min
ATH - CDG
14/6
lun.
sans escale
Air Corsica
1h 40min
ORY - AJA
30/6
mer.
sans escale
Air Corsica
1h 40min
AJA - ORY
20/6
dim.
sans escale
Air France
1h 35min
ORY - AJA
4/7
dim.
sans escale
Air France
1h 40min
AJA - ORY
6/6
dim.
sans escale
Aegean Airlines
3h 10min
CDG - ATH
4/7
dim.
sans escale
Aegean Airlines
3h 30min
ATH - CDG
4/5
mar.
1 escale
Lufthansa
9h 10min
CDG - ATH
8/5
sam.
1 escale
Lufthansa
7h 15min
ATH - CDG
11/5
mar.
1 escale
KLM
22h 25min
CDG - IST
18/5
mar.
1 escale
KLM
6h 05min
IST - CDG
17/5
lun.
sans escale
Turkish Airlines
3h 30min
CDG - IST
22/5
sam.
sans escale
Turkish Airlines
3h 40min
IST - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

14/5
ven.
sans escale
Vueling
2h 20min
ORY - MAD
30/4
ven.
sans escale
Transavia France
2h 05min
ORY - MAD
26/4
lun.
sans escale
Transavia France
2h 05min
ORY - MAD
26/4
lun.
sans escale
Transavia France
2h 05min
ORY - MAD
12/9
dim.
sans escale
Transavia France
2h 05min
ORY - MAD
13/5
jeu.
1 escale
Blue Air
17h 00min
CDG - ATH
19/6
sam.
sans escale
Air Malta
2h 50min
CDG - MLA
17/5
lun.
sans escale
Vueling
2h 20min
ORY - MAD
22/4
jeu.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
17h 30min
ORY - MAD
22/4
jeu.
sans escale
Air Europa
2h 00min
ORY - MAD
14/4
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
17h 45min
ORY - MAD
25/6
ven.
sans escale
Air Malta
2h 50min
CDG - MLA
1/5
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 45min
ORY - MAD
11/5
mar.
sans escale
Air Europa
2h 00min
ORY - MAD
13/6
dim.
sans escale
Air Corsica
1h 40min
ORY - AJA
24/4
sam.
sans escale
Iberia
2h 05min
ORY - MAD
23/5
dim.
sans escale
Air France
1h 35min
ORY - AJA
5/7
lun.
1 escale
easyJet
20h 00min
CDG - MLA
11/6
ven.
sans escale
Aegean Airlines
3h 10min
CDG - ATH
27/4
mar.
sans escale
Turkish Airlines
3h 30min
CDG - IST
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première