Trouvez un billet d’avion pas cher pour l' Amérique du Nord

Trouvez un billet d’avion pas cher pour l' Amérique du Nord

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour l' Amérique du Nord. Combinez vol et hôtel et économisez !

Aller-retour
Économique
Wichita (ICT)
Amérique du Nord
ven. 17/9
ven. 24/9
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Inclure des hôtels

Dernières bonnes affaires pour l' Amérique du Nord

New York
1 escale à partir de 283 €
1 escale à partir de 325 €
Montréal
1 escale à partir de 313 €
2 escales et + à partir de 361 €
Mexico
1 escale à partir de 555 €
1 escale à partir de 557 €
Cancún
2 escales et + à partir de 487 €
2 escales et + à partir de 542 €
Miami
Vol direct à partir de 293 €
1 escale à partir de 348 €
Los Angeles
2 escales et + à partir de 322 €
2 escales et + à partir de 319 €

Bon à savoir

Basse saison

maiMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.

Haute saison

décembrePériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 15%.

Prix moyen aller-retour

517 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

283 €ou moins

Bonne affaire aller simple

160 €ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour l' Amérique du Nord

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour l' Amérique du Nord ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour l' Amérique du Nord aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 239 €, aller-retour à 301 €, aller simple de Lyon à 311 €, aller-retour à 364 €, aller simple de Nice à 330 €, aller-retour à 381 €
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre et mai est le mois le moins cher pour partir pour l' Amérique du Nord.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Amérique du Nord.

FAQ - Réserver un vol pour l' Amérique du Nord

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols pour l' Amérique du Nord ?

Quelle est la durée d’un vol pour l' Amérique du Nord ?

Quel est le vol le moins cher pour l' Amérique du Nord ?

Quelles compagnies proposent des vols pour l' Amérique du Nord ?

Quelle est la destination la plus populaire en l' Amérique du Nord ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour l' Amérique du Nord

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,0
SWISS
Note générale basée sur 9 042 avis
8,2
Embarquement
7,9
Confort
8,6
Équipage
7,7
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The flight was on time and fairly clean."
Points négatifs : "The seats are so crowded and we were jammed in like sardines. There was insufficient ventilation and it was too warm and stuffy. Not comfortable."

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points négatifs : "The TVs in economy class weren’t working and it was an 8 hour flight so it would have been nice to have some entertainment during that time"

Points positifs : "Got an upgrade to business class"

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points positifs : "Crew was amazing. Good food. Comfortable seats"
Points négatifs : "Music options along with the movies"

Points positifs : "Muy confortable, la amabilidad de los tripulantes"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "fresh baked bread!"
Points négatifs : "fight was delayed almost 4 hours. we were stuck on the plane for over 2 hours before liftoff while technical difficulties were worked out. no compensation offered."

Points négatifs : "There was a major delay - we never were told why and no one apologized. It was so stressful to make my connection."

Points négatifs : "La ponctualité"

Points positifs : "Bombardier C Series. Most leg room and comfort of any plane"

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points positifs : "The seats were good for a short flight, which this was. No complaints."

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "No WiFi on a 12 hour flight, but we could all see the full signal WiFi for the crew, aptly named. LXCrew. Awful to see them using WiFi when we are unable."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points négatifs : "Temperature was very hot"

Points négatifs : "Missed flight. Misplaced checked bag. Filed complaint with Swiss."

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points positifs : "Excellent food and crew"

Points négatifs : "Check in was annoying in Paris as we had to go to ticket counter, and then go to a different counter to pay for luggage. Annoyed in the first place to have to pay for 2 checked bags on international flight, but to have to go into three separate lines in order to do so was pouring salt into a wound."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "This was a very short flight. They gave you a great little snack and drink. Was a very smooth flight and the crew were very friendly and welcoming."
Points négatifs : "Could not check in online because the system was down."

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points positifs : "Brand new plane and SUPER comfortable (even in coach!)."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points négatifs : "I missed my connection and got to Hong Kong a day late."

Points positifs : "Spacious seats"
Points négatifs : "Bag check process"

Points positifs : "The service and THE FOOD WERE GOOD !"

Points négatifs : "Our bags were lost in Zurich but the gentleman at the ticket counter was amazing! He even called before we left the airport saying that he had found our bag in Zurich"

Points positifs : "Great services and the staffs. Very comfortable flight and plane"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "Class staff"

Points positifs : "Very Pleasant Staff!"

Points négatifs : "I chose my seat online and when I got to the gate they changed my seat to the way back of the plane"

Points positifs : "Food and crew were great, very friendly and perfect with timing of serving meals"
Points négatifs : "The boarding kind of scrambled. The head phone connection bad for my headphones, I had sound only in my left ear. The screen had very poor resolution but selection of movies was goood."

Points positifs : "On a bien arrivé."
Points négatifs : "Le retard de vol a été embattant."

Points positifs : "The crew were friendly enough and willing to serve."
Points négatifs : "The seat could have been thicker and softer for greater comfort--instead, it was thin and flimsy. There should also be greater space/pitch between the rows of seats."

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points négatifs : "Better organized boarding"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points négatifs : "Boarding be insured as I have a ticket"

Points négatifs : "Luggage did not arrive."

Points positifs : "Crew was nice, flight was ontime"
Points négatifs : "While boarding and before starting the engines there was no AC. Temperature was unpleasantly hot"

Points positifs : "Good. Thanks."

Points négatifs : "If the seats are more comfy for sleeping, I hurt my neck on that flight"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Seats are quite uncomfortable and not so quite flat. For an overnight flight it was quite painful."

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "I loved the Awesome Check in lady from United airlines, her name is Sandra and she is pure awesomeness. I also loved the air hostesses for the care they have given me from the time I set foot On the plane until I left."
Points négatifs : "The attitude of the Lufthansa gate staff was anything but welcoming. Reaching the gate for the Lufthansa flight was greeted with my name shout from a distance, and my apologise for being late were met with shrugs! Not only that, but my 3 checked bags are still in at IAD, I didn’t receive in CAI!"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points positifs : "Thé entertainment was amazing. I watched a live soccer game"
Points négatifs : "The space in the plane"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "The seats are comfortable with more leg room than other economy airlines. Love the downstairs bathroom waiting area. Great place to stretch. Vegetarian food was the best ever on a flight. Crew are the best..Thank you"
Points négatifs : "Perfect in my book."

Points positifs : "We lost our bags"
Points négatifs : "Our barges were damaged"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Nice crew, good food, good choice of movies. Good beer. :) We will fly again with Lufthansa!"
Points négatifs : "Nothing to complain about."

Points positifs : "Crew friendly"
Points négatifs : "Waiting in the line long then expect"

Points positifs : "I liked size of the lavatory ,food"
Points négatifs : "I didn’t like selection of movies and seat wasn’t that comfortable"

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Easy and smooth check in and everything else! Friendly service! Love flying with Lufthansa"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Entertainment is good with literally hunreds of movies. Even the screens are fairly good."
Points négatifs : "It's nice to have digital magazines now of Lufthansa flights, but I am not sure why there are hundreds of movies but only ONE magazine to chose from."

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "A regular predictable LH flightqq"

Points négatifs : "Changement de siège... Déplace au dernier rang de l'avion.... Sans me prévenir de cela....."

Points positifs : "Cristobal, the flight assistant, was lovely. He made my flight very pleasant."

Points négatifs : "1 heure de retard Mon baggage est resté à Francfort"

Points négatifs : "Perte bagage"

Points positifs : "Accueil, service etc... parfait"
Points négatifs : "La ponctualité, les services à bord, la propreté des avions"

Points positifs : "Canine crew were perfect and kind"

Points positifs : "Austrian Airlines is the best! Crew, food, drinks, entertainment, and plugins were all provided, and it was all very nice (and delicious food!)."
Points négatifs : "Nothing! Love Austrian Airlines!"

Points négatifs : "Quand on ne laisse que 5 mn pour sortir d un avion pour embarquer dans le suivant qui est à l autre bout de l aéroport .... même un champion du 100 mètres nu arriverait pas! Et voir l avion encore là avec la passerelle passagers et si on nous dit c est fini!!! Difficile à accepter!"

Points négatifs : "Un avion qui part à l heure est un avion qui arrive à l heure."

Points positifs : "Équipage très agréable et accueillant et équipé de pilotage très bonne"
Points négatifs : "Encore un retard...cette fois de 45 minutes"

Points positifs : "Le personnel de bord toujours aussi professionnel, accueillant et agréable"
Points négatifs : "Retard de l'avion: de plus en plus récurrent."

Points positifs : "The crew was nice. The economy seating was sorta spacious, but then again, it was economy. I’m 6’2” and my knees didn’t hurt."
Points négatifs : "It’s standard European airline. Don’t expect Cathay, Singapore or Emirates."

Points négatifs : "Buses to and from the plane. One driver left us in a full bus waiting for 20 minutes. When we arrived in Vienna, there was no bus to pick us up. We had to wait in the plane until one showed up."

Points négatifs : "very rude and extremely racist group. I will not fly them again."

Points positifs : "One crew member in the OTP-VIE flight that was great in service ."
Points négatifs : "The delaying of both flights . The crew service on the VIE-NICE flight was awful ."

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Huge delay... :("

Points négatifs : "Boarding crew was nasty will never fly with you guys again"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"

Points positifs : "The crew was friendly and particularly one of the girls was always giving her best"

Points négatifs : "Flight hopelessly delayed leaving Sarajevo. No effort by staff to connect us or hold flights. Missed connection by 15 min. Would not recommend Austrian Airlines. Delays in all parts of this trip - both coming and going"

Points positifs : "Leg room was good. I am 6ft 2in"
Points négatifs : "Seat bottom could have been better. I have a honey bottom"

Points négatifs : "Ils ont changé mon vol a la dernière minute"

Points négatifs : "Etre a l heure et avoir une petite collation autre que les chips et ne pas avoir besoin de prendre la navette."

Points positifs : "Flight was relatively empty today, therefore boarding was smooth and easy. I had a row to myself.. Smoothest landing ever... just a lucky day"

Points négatifs : "Le personnel masculin devrait savoir que tout voyageur n'est pas forcément bilingue. Le repas était vraiment insuffisant. Le petit-déjeuner a été servi 1H avant l'atterrissage! ce qui laisse peu de temps pour se restaurer ainsi que pour la suite... oblige le personnel de cabine à courir pour le rest"

Points positifs : "The food is poor"
Points négatifs : "The ffood could be better."

Points positifs : "Personel Très sympa et pilote top"
Points négatifs : "Pas de distraction"

Points positifs : "Choix de films et jeux pour enfants, repas correcte"
Points négatifs : "Personel trop rigide et pas très à l écoute des enfants"

Points positifs : "Clean and new planes. On time."
Points négatifs : "On the transatlantic flight the crew was unattractive and somewhat rude. They skipped our entire row serving morning refreshments and then complained and tried to shame us all for calling them back. Food quality was on par with Alegent Airlines. We even got charged for one piece of checked luggage 46lb on a international flight. That was a first!!!"

Points négatifs : "Free wifi"

Points négatifs : "We are regularly taking this flight for end of the year snd in summer. For no reasons whatever if it is in France or in Vienna, the flight is delayed of minimum 2 hours! It was the case once more the case. And all without communication as it is normal! And it looks like this is normal as the flight from yesterday was also leaving at 19h05. This is a joke."

Points positifs : "Service, yr air hostesses are so polite."
Points négatifs : "Food was too little for dinner and breakfast both"

Points positifs : "Even on this short 1-hour prop flight they do have average service and pass out Swiss chocolate."

Points positifs : "Excellent on all measures. I will definitely try to fly Austrian Air again!"

Points positifs : "Flight was on time and we arrived on time Service was good and the crew was courteous and friendly"
Points négatifs : "long layover before my next flight to Chicago"

Points négatifs : "lost connection"

Points positifs : "Efficient boarding, friendly crew, easy flight, on time arrival"

Points négatifs : "Collation non adaptée au menu spéciaux demandés (vegan)"

Points positifs : "This is always a pleasant airline to travel with."
Points négatifs : "I felt like the airlines deliberately cheated me. I purchased a flight that was listed as "economy" , which means I am authorized one suitcase. When I got to checkout they said I had pay for the suitcase. Turns out my flight was economy 'light' flight and I had to go the Austrian airlines desk and pay euro 40 for my suitcase. Wish that would have been clear when I purchased the ticket. Also there is no clear info on what the cost is for your bag at what point in the check-in process."

Points négatifs : "Boarding process was not easy to hear and it was unclear where the line for our gate ended and the line for the gate right next to ours began"

Points négatifs : "L’aéroport de Vienne qui ne dispose d’aucune aide pour les transferts : il faut trouver les panneaux bien cachés dans un labyrinthe... et 2 contrôles des bagages durant le transfert alors que nous arrivions d’un vol international."

Points négatifs : "Il a fallu courrir pour attraper l'avion aucune information assistance pour trouver la porte C et mon bagage a ete perdu"

Points négatifs : "Lufthansa’s/Austrian Airlines’s idea of a ‘snack’ is a pathetic little bag of sugar and chemicals that no one should have to be offered, even if it comes for free. Hugely disappointed. Flight attendants not attentive enough, and it took forever for the flight attendant to come after I’ve pressed the call button. Overall impression: meh! First time flying Austrian, but next time I’ll probably book with their competitors if prices are similar."

Points positifs : "I like everithing was great . Thank you ."

Points négatifs : "Checked baggage very expensive."

Points négatifs : "They lost my bag and refused to deliver it to my house once it was found. It is still at the airport"

Points positifs : "Very friendly service efficient and helpful ready to satisfy unwarranted requests"
Points négatifs : "The check in was very efficient and fast , access to the cabin is well managed Service attendants are smiling always and like to share a bit of fun with the travelers ."

Points positifs : "Staff welcoming and courteous. Flight nice and quiet"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Staff very welcoming"

Points positifs : "Nothing special."
Points négatifs : "Limited meal choices (I flew business class). It seems Austrian puts more emphasis on the Trans-Atlantic flights and less on short hauls."

Points positifs : "Absolutely nothin Airlines was courteous enough to provide hotel which was just abt ok"
Points négatifs : "Reschedulle of my journey to next day, everything tat followed"

Points négatifs : "Entertainment options are limited. Austrian flight attendants were quite grumpy on this flight."

Points positifs : "Nice flight freindly staff"
Points négatifs : "Not comfertable chairs"

Points positifs : "I would suggest to make up some how for my lost as I had other problems derived from missing my United Airlines but so far every body has been very understanding. For example selling me a new ticket at a special price or with some benefit - I WILL NEED TO FLY TO VIENNA AND KIEV AGAIN WITHIN 6 MONTHS - otherwise; I doubt I would ever buy a Austrian plane ticket again. I AM FLYING ON POLISH AIRLINES RIGHT NOW OCT 25TH."
Points négatifs : "When I try to make the change of itinerary on Austrian Airlines on the selling web page, they told me to contact the Austrian Airlines, so I did. The Austrian Airlines lady who told me that I would just lose my tickets and that I could not even pay a penalty to avoid such thing, was very VERY RUDE!! As the Austrian Airlines did not offer me an option but losing my plane ticket,"

Points positifs : "I couldn't take the fly. And no body answer! No by the phone, no body on the airport, no body on Facebook, I can't by the web. I need help and no body answer."
Points négatifs : "Pleace call 666 394 865"

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points positifs : "The price is affordable"

Points positifs : "It was Okay"
Points négatifs : "I m disappointed with the online deal I have booked my self with two checked bags & paid extra for that but I had to pay £ 80/-"

Points positifs : "Nothing the crew was mean and rude I’ll never fly TAP air Portugal again"

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points négatifs : "Worst trip ever"

Points positifs : "Left us alone a lot and also not a lot of brainless babbling over the pa. Very nice change from most airlines"
Points négatifs : "The Kayak website sucks"

Points positifs : "Kind staff. We were served a very healthy snack which was also delicious. Flight was delayed due to fog in Porto but oh well! No big problema."
Points négatifs : "No delays."

Points positifs : "."
Points négatifs : "Pas de retard !!!"

Points négatifs : "C’est complètement bizarre , on ne peux pas choisir un film pour commencer a regarder. Ils commentent au même temps et c’est vraiment impossible."

Points positifs : "Seats and snack"
Points négatifs : "No delay in departure"

Points positifs : "Food and price"
Points négatifs : "On time departure"

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "My family wasn't given a choice on the meal they were given which was hard because most of them don't eat fish (it was codfish). One of the flights was delayed 2 hrs & then didn't take off for 40 mins after the two hours because boarding wasn't started til 10 mins before it was scheduled to takeoff"

Points positifs : "The food served was really good (bacalhau), and the crew very friendly."
Points négatifs : "The boarding in Lisbon was a total disaster: no control of lines, unprepared staff, very confusing and slow. The airplane was very uncomfortable: very small seats, almost no reclining of chairs, very warm inside. Horrible flight!"

Points positifs : "On time, very polite."

Points positifs : "Nothing stood out. Legroom was ok."
Points négatifs : "Boarding was confusing and poorly managed."

Points négatifs : "TAP was late getting the first flight out, offered almost no help and almost left 22 people stranded in Portugal and tried to get us to pay for a new flight at our own expense. Customer service was terrible. Multiple people in line said they had been stranded in Portugal by TAP airlines before."

Points négatifs : "The headphone situation was confusing and no charging ports Fairly comfortable for an older plane"

Points négatifs : "Aucun rappel du vol.aucin message d'alerte. Aucun sens commercial. Je ne suis pas montrée à bord. Achat dun nouveau billet. Fini avec la TAP."

Points positifs : "Bon vol bon pilotage plutôt confortable Proposition de boissons"
Points négatifs : "La proposition de sandwich Un peu de retard au décollage"

Points négatifs : "Départ à l’heure"

Points positifs : "On time flight, good service"
Points négatifs : "Long wait for deposit luggage . Food could be much better."

Points positifs : "Personnel de bord souriant et au petit soins. Avions propre"
Points négatifs : "Embarquement encore une fois chaotique, encore une fois en retard (aller comme retour) et une politique de bagages à main aléatoire. Malgre une taille autorise, impossible de comprendre pourquoi nos valises sont passées en soute plutôt qu'à main par rapport à la valise du voisin. Dommage"

Points positifs : "Avion propre et moderne Personnel à l'ecoute"
Points négatifs : "L'embarquement catastrophique. Personnel peu sympa, j'organise et aucune explication sur le retard."

Points positifs : "Very efficient and competent crew. Very much like the A330 plane."
Points négatifs : "On our flight from Lisbon to Paris Orly the baggage took two hours become it was delivered. We were later told the baggage crew forgot some of the bags."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Repas pas top, pas de divertissement si ils ne sont pas télécharger en amont dans l’application."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Les repas sont pas top, pas de divertissements si on ne telecharge en avancent ceux de l’application."

Points positifs : "Rien. Nous n'avons pas eu accès à notre vol."
Points négatifs : "Nous sommes arrivé 15min avant le décollage et nous nous somme vu refuser l'embarquement. La prise en charge par la suite était catastrophique. Et cela decale toutes nos vacances et engendre des frais supplémentaires."

Points positifs : "La place pour les jambes"
Points négatifs : "Nous avions une correspondance à Lisbonne. Le personnel. Le départ sur Paris étant en retard le personnel aurai pu faire sortir en priorité les personnes ayant une correspondance et nous affréteur une navette pour que nous puissions prendre notre vol. Nous n'avons pas pu monter dans l'autre avion."

Points positifs : "The crew was nice in the cabin."
Points négatifs : "The Check in people were insanely rude. They made me pay 50 Euro for my carryon. The size was fine but it weighed more than 7 kilo. There was no problem outbound and plenty of people had bigger carryons"

Points positifs : "The plane was comfortable the free drinks and food and crew were friendly."
Points négatifs : "Can't think of anything!"

Points positifs : "Le personnel de bord était sympathique."
Points négatifs : "Mon repas et celui de certains passagers venait d’une enseigne du lounge de l’aeroport Exki: un but de baguette dur comme pas possible donc je l’ai touché avec de la confiture, du beurre et un muffin pas du tout frais..."

Points positifs : "I would def use this airline again."
Points négatifs : "The only issue was they’re weren’t any outlets to charge your phone or laptop"

Points positifs : "-"
Points négatifs : "-"

Points positifs : "Bien organisé"
Points négatifs : "Pas d’ecran Disponible pour regarder des films"

Points positifs : "Petite Collation appréciable"
Points négatifs : "Pas de divertissement (écouteur, écran..) pendant 2h25 de voyage"

Points positifs : "very pleasant all cruise, and food very delicious"
Points négatifs : "nothing"

Points négatifs : "J ai du paye 120 euros au guichet d enregistrement pour 1 bagage en soute alors que sur lors de l'achat il m a semble avoir droit a 1 bagage. Mais impossible de retrouver la trace sur mon mail de confirmation. Pouvez-vous vérifier et a l avenir être plus clair sur nos droits ou non aux bagages en soute ainsi que le prix du bagage sur votre site si vous le proposer et le prix au guichet . Cela augmente significativement le prix du billet donc mérite de nous informer clairement et complètement. Merci de votre compréhension et de votre réponse."

Points négatifs : "Les agents tap de l’aeroport de Dakar m’ont fait manquer mon vol par non assistance et désinformation totale. Ils n’ont aucun professionnalisme et limite ils t’insultent. Je suis sénégalaise mais je suis très déçue du comportement des agents à l’aéroport de Dakar. La plus grosse déception de ma vie"

Points positifs : "Overall, the flight was good. Seats on the international flight could have been a bit more comfortable. Entertainment was available and satisfying. The meals were good. Crew was nice."

Points positifs : "Decent boarding and un-boarding, a small sandwich during the flight"
Points négatifs : "Impossible to use a laptop for a 1m80 big guyin the middle seat: seats are soooo narrow"

Points positifs : "The crew and passengers were in a great mood on a Saturday night flight feom Orly to LIS"
Points négatifs : "There were papers and debris from previous flight still on the floor. Clearly they did not vacuum. If yoy want piece and quiet, this is not thw late flight for you."

Points positifs : "everything was fine. nothing specifically wrong or bad."
Points négatifs : "had the same food the third time this week. they could do more"

Points positifs : "The staff was great, very friendly and helpful. Super accommodating. They had wonderful customer service."
Points négatifs : "The videos weren’t working, so we had no flight entertainment. I didn’t realize I had to pay $105 USD for my ONE 25 kg bag since it wasn’t on their website nor was I told at check-in. They called my name at the gate and told me I had to pay for it. The food wasn’t that great— my potato, or maybe yucca?, was rock hard, and the chicken needed a lot of salt. The seats didn’t decline that well, and the temperature was either freezing or really hot."

Points négatifs : "On m’a forcé à mettre mon bagage en soute en m’assurant que le’ vol était complet. En me baladant pendant le vol. J’ai vu près d’une dizaine de place de libre..."

Points positifs : "Prompt and courteous"
Points négatifs : "Not enough leg room, just not enough space al the way around to be comfortable."

Points positifs : "Food was of good quality."
Points négatifs : "Boarding was slow. A group of very rowdy passengers who showed zero consideration for their fellow passengers and whom the crew did little or nothing to restrain, other than confiscating a bottle of alcohol they carried on board."

Points positifs : "Quick... I was happy to be out of there"

Points positifs : "Tap est une tres bonne compagnie un des meilleurs en Europe"
Points négatifs : "Rien vraiment toutcest bien passer dans l'ensemble"

Points positifs : "Fast flight Had a whole row to myself Distancing was good"
Points négatifs : "People sitting in front of me would keep putting down their mask and didn’t listen to the flight instructions when being showed the demonstration. Flight attendant wasn’t as friendly as other flight attendants I’ve had"

Points positifs : "The agent was at the air Canada counter was amazing. He helped with getting my toddler a ticket, he walked us all the way to our gate because we were late boarding."
Points négatifs : "My toddler should have been issued a ticket from the beginning if that’s the policy. It took forever to cross the airport and then i had to figure out where to get our tickets which took over an hour and then we had to go through tsa again. Thank God the agent helped us through. I ended up not having food nor water for my son nor myself and of course no service on the flight. It was a miserable day to say the least."

Points positifs : "Personnel parfait"

Points positifs : "Rien de spécial."
Points négatifs : "Le confort. Le divertissement."

Points positifs : "L’embarquement s’est fait très rapidement"
Points négatifs : "Retard du vol. Deux en deux (retard le 4 octobre pour l’Islande et le 19 octobre, retard pour Montréal). Des agents de bord qui ne parle pas un mot de français pour un vol en direction de Montréal. C’est inacceptable et c’est régulier sur air Canada. Je suis vraiment déçue de cette compagnie et je vais essayer d’éviter le plus possible."

Points positifs : "compagnie trés sérieuse"
Points négatifs : "avion un peu plus moderne"

Points positifs : "Staff mixed Qatari and Canadian, did their best"
Points négatifs : "With a sore arm, it was an impossible task to find a cozy position without shap metallic angles protruding."

Points négatifs : "Départ à temps Avoir écran pour info divertissement à bord"

Points positifs : "Le commandant très rassurant"
Points négatifs : "J’aivais Achetée notre repas en même temps que notre billet ! Servis avant le service régulier mais ne pouvait avoir le breuvage en même temps alors quand j’ai eu mon breuvage ma pizza était froide!"

Points négatifs : "Des cabines faites pour dormir"

Points positifs : "Le calme du vol. La sympathie du personnel."
Points négatifs : "+ de jeux"

Points négatifs : "Nous avions des billets avec united Airlines pour finas’ Se remdre compte que nous avons été changé sans le savoir avec air canada qui n’est théoriquement pas la même compagnie et donc qui ne se trouvait pas dans le même terminal... beaucoup de perte de temps ..."

Points négatifs : "Le vols a été retarder à partir de Québec. J’ai donc du courir à travers l’aéroport de Montréal pour attraper ma connection vers Edmonton. Arrivée à l’intérieur de l’avion, les compartiments à bagages à main étaient pratiquement tous plein. Eu beaucoup de misère à éviter de mettre mon sac à dos sous le siège devant moi. Chose que je déteste car je suis très grand et j’ai besoin d’espace pour mes jambes. On a finalement trouvé un endroit à inséré mon sc à dos après avoir argumenté avec l’agent de bors."

Points positifs : "Personnel agréable , air canada est super en général mais éviter ac rouge pour les plus longs vols. Nourriture et service bien."
Points négatifs : "Première expérience avec air canada rouge pour l’europe... plus jamais! Les espaces/sièges sont petits, inconfortables. Les gens sont tellement inconfortables qu’ils se promènent (marchent) dans l’avion...Pour un vol de quelques heures cela va mais pas pour un vol de 10 heures ..."

Points positifs : "Seated near front. On time."
Points négatifs : "Entertainment system had small touch screen that didn't respond to touch. Food was fair to poor. No leg room."

Points positifs : "L'embarquement s'est fait de manière rapide et efficace, il n'y a pas eu de délai. Le personnel était très agréable et j'ai particulièrement aimé le fait que les agents de bord était québécois. Après 5 mois en France, je me sentais déjà à la maison juste en attendant leur accent à l'embarquement."

Points négatifs : "La distance entre les douanes est impitoyable! Ne perdez pas une SECONDE car vous risquez de manquer votre vol!! J’avaIs une correspondance et mon premier vol a été retardé. Un peu plus et je manquais la correspondance!!!"

Points positifs : "Qualité des équipements. Gentillesse du personnel."
Points négatifs : "L’avion arrivant de Montréal pour m’embarquer à Québec à dû rebrousset chemin pour « bris mécanique ». Conséquence? On me dis que je perd mes correspondances et ne pourrai être à Berlin que 24h plus tard que prévu. J’ai réussi à « trouver un vol » avec une apps sur mon Iphone. Et apprendre l’existence de ce vol à la préposé."

Points négatifs : "In 25 years of traveling I think this is the worst food I ever had in a airplane. Lucky that the butter and the bread were eatable"

Points positifs : "Personnel courtois. Possibilité d’apporter nos repas. Ponctualité des vols tant à l’allée qu’au retour."

Points positifs : "Réponse claire et precise"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Avion spacieux"
Points négatifs : "Nous n avons pas eu de petit déjeuner"

Points positifs : "Le vol était à l’heure précise"
Points négatifs : "Pas de cuillère pour manger ma soupe et la bière était chaude"

Points positifs : "La courtoisie de l'équipage. Le francais. Impossible d'évaluer le repas, car aucun pris à bord. Le sondage devrait proposer N/A."
Points négatifs : "Un WC hors d'usage. Le système de divertissement inopérant pour les films: téléchargement trèèèssss lent et interruptions. Impossible d'ecouter un film. Enfin, les,sièges sont inconfortables pour un trajet de près de 4'heures!"

Points positifs : "Space for my legs, good movies and food. Smooth ride. It was my first trip with the airline and i loved it"
Points négatifs : "Had to wait 1 hour to get my bag back. They were having trouble to find it. Because i waited an hour they gave me a $10 voucher to eat at the airport"

Points positifs : "Il a été possible de devancer mon vol. Les départs à tous les heures sont avantageux."

Points positifs : "The entertainment options were good and the fight crew was friendly and helpful."
Points négatifs : "The delays and lack of information in the boarding process are unacceptable - this occurred on my trip from Montreal to Paris as we as the return trip. Passengers feel like cattle being herded."

Points positifs : "Fast boarding, no delays."
Points négatifs : "I always fly Air Canada but I guess I wasn't aware that Air Canada Rouge was a completely different species. No entertainment at all. When we got on the plane, the sun was shining through the window & floating in the air was a mind-boggling amount of dust, feathers, etc.. flying all around... like the air was completely FILLED with them.. you couldn't get a breath of oxygen. This irritated my respiratory system immensely. They also had children helping out the flight attendants which was cute, until the one girl who had just served water to the entire plane broke out into an awful fever. They were putting ice packs on her head, giving her meds, & eventually she had to get carried through the airport. This was 5 minutes after serving water to an entire plane of passengers. I ended up getting extremely sick & missed almost a week of work. Not sure if this was the cause, but it makes sense. I will make sure 100% to never fly air canada rouge again. For $400 a ticket... doesn't make sense to experience this."

Points positifs : "These were all LH code shares with Air Canada. Checkin and boarding at CDG 2A is the best you can do there. Only a short walk from checkin thru immigration and security to the gate. Also Air Canada checked my bag to HNL. There were US immigration and customs, small scale and quick, in Vancouver but no requirement for baggage inspection unlike awful LAX. For future trips between HNL and Europe, I am flying Air Canada via Canada."
Points négatifs : "White wine was room temp."

Points négatifs : "Terrible experience. I bought 2 tickets for my parents from New York to Shanghai a month ago. But on the day of flight, Air Canada refused their boarding, stating that they did not have Canada visas, the fight would transfer in Montreal which needs Canada visa. I had never heard about it and it was never mentioned when I booking the tickets. I called the first customer service who was rude and not helpful. Finally, I found out that my parents had to transfer to Toronto, which does not need a visa. But in order to make the change, I had to pay Air Canada extra $1180, which were more expensive than the tickets self. At that time, I had no other choice. I am really upset. I want to warm all Chinese who don't have green card or Canada visa that do not buy tickets from Air Canada. Their customer service told me that they did not have the obligation to list this kind of information on their website. So if you choose Air Canada, you lose your money and deal with all the hassles by yourself. I will never use Air Canada in my whole life again."

Points positifs : "clean, polite, helpful crew"
Points négatifs : "obtaining boarding passess via smartphone"

Points positifs : "Comfort, decent entertainment selection, crew was pleasant and professional, boarding was smooth"
Points négatifs : "Food = bland mystery meat entree."

Points positifs : "Pouvoir avoir la correspondance à Montréal malgré un départ differé de Québec pour cause d'orage"
Points négatifs : "Ne pas avoir mes bagages à Paris"

Points positifs : "The pilot seemed good and the staff on the plane were nice overall"
Points négatifs : "Customer service from the group staff that checked us in was horrendous... (Lisa from Chicago ). We were not aware one of us needed eTA to fly through Canada and the agent was so belittling, rude and plane wrong with her information, that if it had not for our smarts, we might have not made it to our destination. I do not spend so much money to fly with an airline, whose agents treat it me like this! She really should be fired for her terrible manners and for giving customers wrong information..the second supervisor we talked to helped us, but the impression we got from the agent was so terrible, that it was hard to feel any good...no food on a flight during lunch hour, seems unfitting."

Points positifs : "Personnel professionnel - premier vol sur un avion crj 900"
Points négatifs : "Mon écran était non fonctinnnel"

Points positifs : "L'espace pour les sièges"
Points négatifs : "Nous devions payé pour avoir droit à un repas, et ce, même les pinottes."

Points positifs : "Staff were incredibly kind, courteous, and knowledgeable. I need wheelchair assistance and they handled that beautifully, asking thoughtful questions about my needs and adapting their plans to my answers. They also helped me with stowing my carry-on since I would have struggled alone."
Points négatifs : "Unfortunately, through no fault of the flight crew or gate crew, we got one of the few remaining planes in the fleet that are so old that they can't fit a full carry-on bag in the overhead bins or under the seats. Larger carry-on items had to be checked through to final destination, which made a lot of passengers upset -- either because they were business people who needed to be able to work on the flight, or they had important baby gear in there that they would need before that, or they were traveling far away using multiple airlines and were rightly worried about lost luggage."

Points positifs : "The bad stuff overshadowed the good stuff. Bad experience."
Points négatifs : "We took off late and never made up for the time lost which resulted in me missing my connection in Denver. Had to be rerouted to Toronto that night and spent night in hotel. Next day, we took off late and that resulted in me missing my connection in Denver... It took me two days instead of one to travel to my last destination. Not happy with Air Canada, three out four flights took off late. I also almost missed my flight in Montreal to go to Paris if it was not for the friendly and helpful Canadian Customs people."

Points positifs : "The flight attendants were very professional and nice."
Points négatifs : "The flight took off late and did not make up the lost time during the flight."

Points positifs : "Repas sont assez biens."
Points négatifs : "Embarquement était mal organisée--il pourrait communiquer mieux ET insister que les passagers respectent les consignes"

Points positifs : "The price was outstanding. The entertainment was excellent. Staff very friendly"
Points négatifs : "Food was really bad. I mean we left France and that's the good capital of the world, but none of it made into the plane."

Points positifs : "Impressions, Tout s'est bien déroulé, autant pour l'allée et le retour. Bon acceuil, bons services etc."
Points négatifs : "J'aurais simé avoir la possibilité d'écouter de la musique avec mes écouteurs. C'est la première fois que je paie un surplus de $25.00 pour ma valise qui pesait moins de 50 livres."

Points positifs : "Tout était parfait merci à l'équipe Air Canada"

Points positifs : "seulement le nom de air canada"
Points négatifs : "CA FAIT DEUX JAI VOYAGE AVEC AIR CANADA JAI PAS AIME LE SERVICE PARCE QUE LA PREMIERE FOIS LE VOL A ETE RENVOUYER POUR DEMAIN PASSE TOUTE UNE JOURNEE SANS RIEN MANGE. LA DEUXIEME FOIS PAS PLUS QUE LE VOL A ETE RETARDER DE DEUX HEURES. JE TROUVE SOIT LE SERVICE CEST PAS BON OU CEST MOI QUI A PAS CHANCE. DON LA PREMIERE FOIS JAI PERDU UNER JOURNEE DE TRAVAIL ET LEDU Payer plus pour ma voiture."

Points positifs : "The plane was nice."
Points négatifs : "The food and service and all the delays. One was cancelled and the hotel that the put us up in the food was horrible. They offered us no compensation."

Points positifs : "Respect de l'horaire et descente toute douce. Humour du capitaine,,, bienvenue en Alaska PCF très froid."

Points négatifs : "D'abord changement de mon vol direct pour un vol avec escale puis deux jours avant le retour; annulation du premier trajet. Nous avons dû argumenter pour avoir un vol de retour la journée même"

Points négatifs : "Je ne peux pas évaluer les repas. Il devrait y avoir une possibilité de mettre une cote non applicable."

Points positifs : "Autant j'apprécie quand les agents de bord tente de dire quelques mots en français même s'ils ne sont pas totalement bilingue, un essai est toujours mieux qu'un refus. J'ai vu un client qui parlait en français et l'agente dans ce cas ci s'efforçait de lui répondre et parlé en français. Il s'agissait d'un vol de Québec à Montréal, il ne s'agissait pas d'un vol St-John's à Halifax. Autrement le service est bien et les agentes sont gentilles. Air Canada doit mieux faire à ce niveau."

Points positifs : "The ice cream and the one woman in customer service that actually seemed to care."
Points négatifs : "My husband and I were flying to Italy, on the first leg of our flight neither of our screens worked so we had six hours with no entertainment. They gave us a card to make it up to us but (wisely) don't tell you what it is for. It turned out to be for 10% off your next flight if you book it through their website within a year. Useless. On our return flight we were delayed on the tarmac for over an hour with no air conditioning, they originally said they were waiting for a signature but then said that there was something wrong with the engines that help us take off, then the cabin filled with a fuel smell, then they said they had brought the wrong item for the repair and we were waiting for the correct one. When we finally took off my husband's screen didn't work yet again and this was a 9 hour flight. The flight attendant said that some of the screens hadn't worked for a while ( probably cheaper to hand out useless discounts than to fix them.). We received another 10% off card, which we cannot combine or transfer, again useless. We missed our connection because of the delay, they booked us on another flight but because they didn't tell us that we had to pick up our luggage or where (it was on a different carousel than the rest of the luggage from our flight) and that we had to go through customs we (and many others) missed that flight too. We finally got a flight out the next morning and they put us up at a hotel. We both had to miss another day of work and it was quite an ordeal. My husband's screen worked for almost all of that last flight before it seized up. We didn't bother to report it that time since another 10% off coupon wasn't going to do us any good. Overall it is concerning that Air Canada doesn't seem to be maintaining their planes in optimal condition and that their idea of compensation involves them making even more money from me. Never again."

En savoir plus sur SWISS
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant vers l' Amérique du Nord

Les compagnies aériennes voyageant vers l' Amérique du Nord ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour l' Amérique du Nord

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour l' Amérique du Nord

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols pour l' Amérique du Nord

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour l' Amérique du Nord

Réservez des billets d’avion pas chers pour Amérique du Nord

Dernières offres d’allers-retours

13/10
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 45min
ORY - YUL
3/11
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 15min
YUL - ORY
16/10
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 00min
CDG - YUL
2/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 55min
YUL - CDG
6/10
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 40min
CDG - YUL
27/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 55min
YUL - CDG
1/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 20min
CDG - YUL
31/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 25min
YUL - CDG
20/10
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
13h 45min
ORY - YUL
27/10
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
11h 30min
YUL - ORY
14/1
ven.
sans escale
Air Canada
7h 40min
CDG - YUL
16/1
dim.
sans escale
Air Canada
6h 50min
YUL - CDG
13/10
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
13h 45min
ORY - YUL
25/10
lun.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
18h 40min
YUL - ORY
14/1
ven.
sans escale
Air Canada
7h 40min
CDG - YUL
22/1
sam.
1 escale
Air Canada
13h 55min
YUL - CDG
11/10
lun.
sans escale
French Bee
8h 15min
ORY - EWR
18/10
lun.
sans escale
French Bee
7h 25min
EWR - ORY
25/10
lun.
sans escale
French Bee
8h 15min
ORY - EWR
29/10
ven.
sans escale
French Bee
7h 25min
EWR - ORY
19/11
ven.
1 escale
Lufthansa
15h 15min
ORY - YUL
26/11
ven.
1 escale
Lufthansa
14h 15min
YUL - ORY
25/10
lun.
sans escale
Air Caraïbes
8h 15min
ORY - EWR
29/10
ven.
sans escale
Air Caraïbes
7h 25min
EWR - ORY
4/12
sam.
2 escales
United Airlines
15h 21min
CDG - LGA
11/12
sam.
2 escales
United Airlines
30h 55min
LGA - CDG
15/10
ven.
1 escale
Air Europa
13h 40min
ORY - JFK
22/10
ven.
1 escale
Air Europa
15h 10min
JFK - ORY
15/2
mar.
1 escale
Icelandair
10h 55min
CDG - JFK
22/2
mar.
1 escale
Icelandair
10h 40min
JFK - CDG
24/10
dim.
1 escale
LOT
15h 05min
CDG - JFK
31/10
dim.
1 escale
LOT
14h 15min
JFK - CDG
10/11
mer.
1 escale
SWISS
12h 10min
CDG - JFK
14/11
dim.
1 escale
SWISS
10h 40min
JFK - CDG
18/1
mar.
2 escales
Iberia
19h 34min
CDG - CUN
29/1
sam.
1 escale
Iberia
31h 45min
CUN - CDG
13/2
dim.
1 escale
Turkish Airlines
20h 35min
CDG - MEX
25/2
ven.
2 escales
Turkish Airlines
24h 40min
MEX - CDG
30/10
sam.
1 escale
Aeromexico
27h 24min
CDG - CUN
16/11
mar.
1 escale
Aeromexico
19h 59min
CUN - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

14/3
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 20min
CDG - YUL
14/3
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 15min
ORY - YUL
18/10
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 10min
CDG - YUL
5/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 26min
CDG - YUL
5/10
mar.
1 escale
Austrian Airlines
23h 10min
CDG - YUL
5/11
ven.
sans escale
Air Canada
7h 40min
CDG - YUL
2/12
jeu.
1 escale
Lufthansa
15h 15min
ORY - YUL
1/11
lun.
1 escale
SWISS
11h 20min
CDG - YUL
16/1
dim.
1 escale
Lufthansa
14h 05min
ORY - YUL
11/10
lun.
sans escale
French Bee
8h 15min
ORY - EWR
11/10
lun.
sans escale
Air Caraïbes
8h 15min
ORY - EWR
7/3
lun.
1 escale
Vueling
27h 40min
ORY - JFK
4/10
lun.
1 escale
Iberia
32h 15min
ORY - JFK
5/10
mar.
1 escale
Air France
11h 55min
CDG - JFK
23/9
jeu.
1 escale
KLM
11h 29min
CDG - JFK
24/10
dim.
1 escale
LOT
15h 05min
CDG - JFK
23/9
jeu.
1 escale
Virgin Atlantic
14h 53min
CDG - EWR
13/11
sam.
1 escale
Air Europa
27h 55min
ORY - JFK
14/10
jeu.
sans escale
Finnair
8h 15min
CDG - JFK
14/10
jeu.
2 escales
Delta
18h 23min
CDG - LGA
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première