Trouvez un billet d’avion pas cher pour la Martinique

Trouvez un billet d’avion pas cher pour la Martinique

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour la Martinique

Aller-retour
Économique
Abidjan (ABJ)
Martinique
ven. 9/4
ven. 16/4
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Martinique : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Martinique) et recevez des mises à jour par e-mail.

Dernières bonnes affaires pour Martinique

Fort De France
Vol direct à partir de 335 €
1 escale à partir de 340 €

Bon à savoir

Basse saison

septembreMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.

Haute saison

décembrePériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 3%.

Prix moyen aller-retour

567 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

335 €ou moins

Bonne affaire aller simple

167 €ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour la Martinique

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour la Martinique ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour la Martinique aux tarifs suivants ou moins : 431 € pour un aller-retour de Ajaccio, aller simple de Bordeaux à 223 €, aller-retour à 436 €, aller simple de Bastia à 503 €, aller-retour à 518 €
  • Réservez au moins 5 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre et septembre est le mois le moins cher pour partir pour la Martinique.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Martinique.
  • Tous les vols à destination de la Martinique au départ de la France atterrissent à l’aéroport international Aimé Césaire FDF, seul aéroport sur l’île de la Martinique. Il est idéalement situé au centre de l’île et à mi-chemin entre les attractions principales de l’île aux fleurs.
  • La ville de Fort-de-France et sa baie baignée dans les eaux turquoise de la mer des Caraïbes sont à seulement 15 min de voiture de l’aéroport. La Grand-Anse des Salines, plus belle plage de la Martinique et point le plus au sud, se trouve à 40 km de l’aéroport. Le trajet représente entre 50 min et 1 h de voiture.
  • Le réseau de bus est peu développé et peu fiable quant aux horaires. Des taxis collectifs sillonnent l’île mais sont souvent bondés. Les deux compagnies de taxis privés les plus empruntées de l’île sont Martinique Taxi et Taxi Aéroport.
  • La location de voiture reste le moyen le plus simple et le moins cher pour se déplacer. Cela permet de visiter les différents sites de l’île à son rythme, sans dépendre des horaires parfois contraignants des transports en commun.

FAQ - Réserver un vol pour Martinique

Martinique : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols pour la Martinique ?

Quelle est la durée d’un vol pour la Martinique ?

Quel est le vol le moins cher pour la Martinique ?

Quelles compagnies proposent des vols pour la Martinique ?

Quelle est la destination la plus populaire en la Martinique ?

Quels sont les vols directs depuis l’Hexagone à destination de la Martinique ?

Faut-il obtenir un visa pour se rendre en Martinique ?

Où louer une voiture ?

Combien de temps dure le vol entre Fort-de-France et la France ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver ?

4 meilleures compagnies proposant des vols pour la Martinique

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,4
Air France
Note générale basée sur 4 177 avis
7,6
Embarquement
7,3
Confort
8,2
Équipage
6,9
Divertissement
7,1
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Personnel de bord sympathique, confort dans avion sommaire"
Points négatifs : "Très mécontent des deux compagnies (Air France et Air Antilles): nos deux valises ont été perdues, et aucune compagnie n’est capable de savoir où se trouve l’une des deux valises, un comble! A l’heure où tout est informatisé, tracké, les aéroports sont censés être des endroits sécurisés.. Mais on arrive malgré tout à perdre une valise dans la nature...! Aucun professionnalisme, on nous ballade de services en services sans aucunes informations ni renseignements susceptibles de nous rassurer. Je suis très déçu, voyage de retour gâché par la faute de ces deux compagnies plus a même d’encaisser l’argent des clients que de se soucier d’eux."

Points négatifs : "Idem"

Points positifs : "Vous ne savez même pas que l'avion n'a même pas décollé car l'aéroport était fermé !!!!"
Points négatifs : "Plus jamais de Kayak"

Points positifs : "Nothing, the flight was delayed, the plane too small for passengers to store their carry-on luggage, the ground staff did not upload all the luggage and left some behind in Nairobi on the tarmac, the crew lied about the luggage being uploaded. Terrible experience! Kenya Airways is becoming worst and worst."
Points négatifs : "Everything, the flight was delayed, the plane too small for passengers to store their carry-on luggage, the ground staff did not upload all the luggage and left some behind in Nairobi on the tarmac, the crew lied about the luggage being uploaded. Terrible experience! Kenya Airways is becoming worst and worst."

Points positifs : "I"

Points négatifs : "Flight was delayed for 4+ hours"

Points négatifs : "I not get to go my flight, I couldn't get reimbursement"

Points positifs : "Crew attentive. The delay was due to airport conditions in FCO, cannot be blamed on Air France."
Points négatifs : "Food. For a 2-hour plus flight, from 11am to 1:30pm, we got 20gr pretzel sticks. This is ridiculous. Don't pretend you are not low-cost! Formerly, before the Joon failed (thank God) venture, Air France had real sandwiches around that time of the day on that line."

Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "L’aménagement de la cabine (les écrans ne fonctionnent pas)"

Points positifs : "The bread was fresh and food better than other times"
Points négatifs : "Crew is always aggressive and unfriendly"

Points positifs : "Amasing crew"

Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"

Points positifs : "Le manque de contact et guide pour les nouveaux systèmes d’enregistrement et embarquement."
Points négatifs : "Plus de présence du personnel au sol."

Points positifs : "Crew was good, seat was not, it was freezing cold and one little blanket was inadequate!"
Points négatifs : "Provide another blanket when needed, was wearing shorts and a short sleeve shirt."

Points négatifs : "Check in limit pas clair sur le billet, donc vol manqué!"

Points négatifs : "Tres mauvaise expérience avec Air France, vol raté, donc 900€ de frais supplémentaires pour un voyage avec mon epouse et nos 2 jeunes enfants. Le vol en lui-meme etait correct."

Points positifs : "Had decent room space seats comfortable"
Points négatifs : "My luggage could have arrived for a start"

Points négatifs : "Boarding clusterf..."

Points négatifs : "Propreté de l'avion"

Points positifs : "Great crew and prompt boarding."
Points négatifs : "Airline food and close main cabin seating. Should offer upgraded meals, just like the extra seating space."

Points positifs : "Le personnel était chaleureux et le vol en lui lui-même plutôt tranquille."
Points négatifs : "La qualité des distractions. Parfois, l'écran buggue et sur un vol de 8h, les distractions sont primordiales."

Points positifs : "Accueil à bord agréable."
Points négatifs : "Gestion des bagages (perte de ma valise)."

Points positifs : "Tout était très bien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Le siège était parfait et le divertissement aussi"
Points négatifs : "Ma valise est arrivé cassée"

Points négatifs : "sièges trop serrés"

Points positifs : "The crew was friendly!"
Points négatifs : "Once again no vegetarian options."

Points positifs : "Crew was very nice. Food was good and tasty."
Points négatifs : "Plane seemed a little worn, which surprised me since it was an A380. Not that old. I had purchased an upgrade to a seat with more legroom, only to find out there was no USB plug for charging my phone. All standard seats have them. Would have been nice to be warned about that."

Points positifs : "Crew members"
Points négatifs : "Up to 1 hour late and they leaved my baggage in Paris"

Points positifs : "Le petit gâteau. Succulent à mort."
Points négatifs : "Qu'il n'y ait qu'un seul gâteau. C'était bon le voyage"

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points négatifs : "Old plane."

Points positifs : "Quick and efficient not lying more to say or critique."
Points négatifs : "Coffee and a bread roll as a snack??"

Points négatifs : "Du retard. .. encore du retard... toujours du retard"

Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Ras"

Points négatifs : "Long delays to go through security screening and then further delays as the plane was still being fueled at departure time."

Points positifs : "Efficient and smooth flight. Service was great and flight attendants were friendly"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Very nice stews. Food was A plus compared to US airlines AND included. Great list of movies etc."

Points positifs : "L’attention de l’équipage à mon égard ++++"

Points négatifs : "I will not use o recommend to anyone to buy a ticket with the agency, at the airport in China we were treated like criminals because as they said we were not register in the system as passengers it was really a nightmare"

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points positifs : "Le divertissement"

Points positifs : "It was a wonderful flight and service . Hospitality and welcoming."
Points négatifs : "Nothing everything was amazing ."

Points positifs : "Long courrier et vol à l’heure. L’équipage est aimable et présent. Arrivée même en avance au final."
Points négatifs : "Le repas est bcp trop moyen. C’est original mais juste moyen en qualité. L’espace pour les jambes est juste, j’ai donc voyagé au premier rang cette fois ci."

Points positifs : "The airplane was modern, and the crew very good. Nice, service oriented and in general trying to make the flight experience as good as possible."
Points négatifs : "The flight was very late. I lost my connection. My bag was lost and unable to recover it so far (after more than 24 hours). About to initiate the next leg of the trip with no clothes or any idea if my luggage will be recovered."

Points négatifs : "Il a eu du retard"

Points positifs : "Embarquement, service à bord, équipage parfait... un vrai service aérien sur des courts courriers ! Très bon rapport qualité/prix pour ce vol. Arrivée à l'avance à l'Orly."

Points positifs : "Très rapide et agréable"

Points positifs : "Avion tout neuf est confortable"
Points négatifs : "Pas assez de films récent"

Points positifs : "Tout !!"

Points négatifs : "I would suggest not taking a middle seat if you are looking for comfort. Once people start to sleep you are completely stuck and no more reapect for personal space. Would definitely recommend an aisle or window seat on such a long flight"

Points positifs : "A350 tout neuf avec nouveaux équipements"
Points négatifs : "Environ 1 heure de retard... Deja beaucoup de places avec le système audio défaillant"

Points positifs : "The ground staff speak very little english,at first they could not find my reservation and took almost 1/2h just to retrieve bookings. Other than that great experiences."

Points positifs : "nice jet"
Points négatifs : "3hrs late"

Points positifs : "Excellent Staff on board, comfortable seats, very good food"
Points négatifs : "Staff at the orly check in desk were as unhelpfull and unfriendly as possible, luckily the airline crew helped us to accommodate my 83 y/o mother to a more adequat seat"

Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Le service bagages aà Orly a oublié de me rendre ma pièce d'identité alors que j'étais pressée de prendre le train... m'a laissé un message, mais pas de nouvelles depuis alors qu'il devait me rappeler ..."

Points négatifs : "The airline canceled the original flight. They then rescheduled the flight to a date and time that I could not accept. I called and notified the travel agency and was first told I'd be refunded but then received another reschedule notice. That flight was also eventually canceled. The airline rescheduled me to another flight ( number 3 at this point) which I clearly told them, over there phone, twice, that I could not accept. I was told they would check with the airline to see if I could have a refund. I later received an email that said I would not get a refund for lack of communicating that I would not accept the rescheduled flight. Horrible horrible horrible experience. Worst travel related experience I've had with an airline and travel agency."

Points positifs : "Le repas"
Points négatifs : "Confort, Divertissement, tactile de l’écran individuel pas terrible"

Points positifs : "Movies and fruit juices"
Points négatifs : "The crew made us feel like we were too much, flight were late, sits uncomfortable and disgusting with chocolate everywhere from the last flight"

Points positifs : "Avion tout neuf, service impeccable, air Caraïbes !!!!!"

Points positifs : "Pas trop de place mais vol agreable"
Points négatifs : "Repas moyen. Peu de place avec personnse fortes aux sièges voisins"

Points positifs : "Excellent Staff, comfortable seats, very good food."
Points négatifs : "Delays of 2 hours at the departure from Port au Prince."

Points positifs : "Tried twice to purchase a checked bag before the flight. Credit card transactions are still pending but my reservation never reflected the purchase. Had to pay an extra 10€ at check-in. Probably because I used a US VISA card."
Points négatifs : "see above."

Points positifs : "Airbus A330 200, des écrans minuscules, ou centraux, un vol avec une heure de retard"
Points négatifs : "Un équipage parano avec par exemple 2 contrôles de ceinture a 3 minutes d'intervalle avant le décollage. Des interruptions très fréquentes pour ne rien dire."

Points positifs : "En fait ce n'est pas AIR CARAIBES mais FRENCH BLUE qui est en charge du vol. C'est un vol LOWCOST A priori, le coût du billet est plus interressant ??? Sur le site AIR CARAIBES ce n'est pas le cas. Ponctuel et appareil tout neuf. Wifi payante."
Points négatifs : "Repas à minima. Et toutes les boissons supplémentaires sont payantes. Equipage moyen. Elles sont là uniquement pour le minimum et pour vendre les boissons et snacks, et duty free. Ne passent que très rarement dans les rangées. Très long pour débarrasser les plateaux. Proposition de films à minima également. très peu de récents. Peu de place dans les sieges sous forme 3x3x3. Commandant de bord ne parle que l'anglais meme en arrivant sur le tarmac à ORLY !!!"

Points positifs : "The hospitality"
Points négatifs : "The bumpy ride"

Points positifs : "The crew was friendly and did an excellent job of making sure everyone had everything they needed throughout the long flight like toys for the kids, sleeping masks & socks, pillows, snacks, etc."
Points négatifs : "The seats were not very comfortable and the food was just ok."

Points négatifs : "That there was no mention nowhere when I was booking my flight that I was supposed to pay 115 USD for checking 1 bag. really bad practices. I won’t use this airline anymore."

Points négatifs : "Mon écran ne fonctionnait pas !!!"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "having proper maintenance on their old airplanes . Help their costumer if for techincal issue you had to cancel a flight for more then a week from miami to paris sept 18 /2019"

Points négatifs : "At the time listed for boarding, there was still no information on the screen, which was anxiety-inducing. This meant that in instead of being able to leave our portion of the terminal (where there was no restaurants), we stayed there to make sure we didn't miss any information about changes."

Points positifs : "The crew was very kind"

Points positifs : "The crew was helpful and I was not lost as to what was happening, they were polite in dealing with us even though we missed our flight because air Antilles."

Points négatifs : "The TV's were unresponsive, so the person behind me kept poking at the screen and hence at my head at various points during the flight"

Points positifs : "Your price"
Points négatifs : "Was not clear that luggage is not included Paying for luggage online was very confusing and not straight forward On board touch screens do not work well"

Points négatifs : "Didn’t have to pay a bag fee from Miami to Paris but had to pay 100€ each for two bags to come back?? Extortion and infuriating. Most likely will never use you guys again."

Points négatifs : "L'écran tactile, le hublot et le confort des sièges"

Points négatifs : "L'écran tactile, les sièges, le hublot"

Points positifs : "Personnel top!"
Points négatifs : "Attente un peu partout Son mauvais pour les films"

Points négatifs : "Revoir les écrans de l’avion"

Points négatifs : "Too high a price to pay for my suitcase. $130 for one trip is excessive."

Points négatifs : "The experience at the airport for check-in was terrible. The website would not allow advanced baggage check-in so we were forced to pay full price for an additional price of 100 euro (unbelievable) and then the credit card machines were not working so we were expected to go and find cash to pay."

Points négatifs : "Plus d'espace pour les sièges"

Points négatifs : "Le fait que corsair ai cree une sous categorie appele economy basic qui ne contient pas de bagages au retour!!!"

Points positifs : "The help from the crew was okay."
Points négatifs : "The fact that the flight was delayed by an hour."

Points négatifs : "Gros retard Écran de divertissement ne fonctionne pas bien"

Points négatifs : "Boarding process was awful in Montreal and with the busss to plain. Not good entertainment system or selection."

Points négatifs : "Décollage avec près d'une heure de retard"

Points positifs : "Friendly crew, decent food and beverages"
Points négatifs : "Very tiny seats - knees touching the seat in front of me the whole time."

Points négatifs : "Ça ne fonctionnait pas. 2 membres de l’équipage ont essayé sans succès"

Points positifs : "Nice new plane, good staff, OK food"
Points négatifs : "It was much too cold overnight. The music that is played live is not to everyone's liking. Better play it softer and have something without singing - it became very annoying."

Points positifs : "Le repas montréal/Paris"
Points négatifs : "Les agents de bord féminins peu souriantes. elles sont froides."

Points positifs : "Le personnel est très courtois et avenant."
Points négatifs : "Nous avons payé un supplément afin de pouvoir choisir nos sièges, mais ce choix n'a pas été respecté. Nous avons plutôt été placé aux sièges les plus près des toilettes. Grande déception. Plus jamais nous investirons un supplément si c'est pour avoir des places gratuites."

Points négatifs : "The flight was over two hours late, very unorganized and crowded and too cramped and uncomfortable. My entertainment unit didn't work."

Points négatifs : "Tout a été très apprécié, sauf le fait d'avoir payé pour des sièges en particulier et que ce ne soit pas respecté."

Points positifs : "Repas copieux et bon De La place pour les jambes"
Points négatifs : "Placés à côté des toilettes ce qui n'est vraiment pas idéal pour se relaxée en vue de supporter le décalage horaire"

Points négatifs : "Beaucoup de retard de plus de 2h pas satifait"

Points négatifs : "Manque de chois... Divertissement"

Points positifs : "Mon vol a été annulé, alors que tout les passagers étaient agglutinés dans l'aéroport. L'information a été donnée très tardivement et de façon contradictoire. Tout le monde a été placé dans le vol du lendemein, ce qui jette un doute sur la réalité d'une "fuite hydraulique identifiée en vol""

Points positifs : "Seats were fairly comfy."
Points négatifs : "it is a leased Airbus that is really showing its age... They handed out iPads for entertainment rather than use the antiquated "in seat" system. No overhead lights on the aircraft. Also, late departure."

Points positifs : "Les PNC sont aimables et prévoyants. L'embarquement s'est fait sans problèmes. Le diner est correct, mais le petit déjeuner est moyen."
Points négatifs : "Le gros point noir est l'écran "tactile" très peu pratique. Il faut en effet cliquer avec son ongle pour pouvoir l'utiliser ... Autre gros point noir la variété des films et de la musique est quasi inexistante. Il est même difficile de trouver quelque chose de correct à regarder/écouter."

Points positifs : "Le personnel est très bien. Le repas est correct sans plus."
Points négatifs : "Le petit dejeuner n'est pas terrible : une petite brioche avec confiture accompagné d'une compote. Rien de transcendant. Le divertissement n'est pas terrible non plus, l'écran tactile réponds très mal, les écouteurs fonctionnent mal et les films proposés ne sont pas formidables."

Points positifs : "Le service du personnel à bord est hors pair...ainsi que les sérvices / produits qui sont déjà inclus dans le prix du billet..Très apprécié."
Points négatifs : "L'avion qui venait de Paris avait 50 places de moins ...donc, pas de place pour moi.,mais sans pouvoir justifier mon entêtement je suis resté devant le comptoir de service 3 heures et une heure avant le départ il y a un passager qui avait une correspondance et que la compagnie avait décidé de prioriser et il ne s'est pas présenté,,J'ai ainsi fait mon vol in extemis.."

Points positifs : "Food and service were good. Seats were comfortable and they had modern led panels with up to date entertainment."
Points négatifs : "Late boarding"

Points positifs : "Vol excellent, pilotage, équipage et accueil a bord"
Points négatifs : "Le wifi et la prise USB qui fonctionnent"

Points négatifs : "La distribution des bagages a été très longues"

Points positifs : "Fast and esay"

Points positifs : "En restant respectueux avec vous, l'heure d'arrivée."
Points négatifs : "Tout."

Points positifs : "worst airlineEVER , canceled the flight did'nt offer any help"
Points négatifs : "everything"

Points positifs : "Nothing wouldn’t fly with them again"
Points négatifs : "Everything"

Points négatifs : "Was told I needed to check my bag when there was plenty of overhead space once we boarded the plane. The entire zone system seems to be fake, as they boarded zone 1 and then went to all zones, skipping 2 & 3."

Points positifs : "Compagnie naze à tous les niveaux"
Points négatifs : "Alors qu'ils ont toutes les annonces pré enregistrée dans toutes les langues ils ne sont pas foutus de faire les annonces dans la langue d'arrivée ou de départ. Ils préfères mettre en catalan..."

Points positifs : "N/A"
Points négatifs : "The flight was delayed, then we loaded onto an airport bus where we stood, sweating, for about 10 minutes before the bus left. Once we got on board it took forever for people to be seated, and some people were having their seats switched and others couldn’t find anywhere to put their luggage."

Points négatifs : "The plane was late. The bus to the terminal was insufficient. The luggage was horribly late."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "We had a 3 hour delay! I must be compensated"

Points positifs : "the plane was not bad, the personal monitor was very advanced."
Points négatifs : "offer at least one meal, offer at least something to drink, a blanket ... in 8 hours of flight ... after hundreds and hundreds of dollars for a ticket. shame."

Points positifs : "I slept comfortably. Great take off and landing."
Points négatifs : "Charles de Gaulle airport"

Points positifs : "The smallest and narrowest legroom I've ever had in all of my past flights"
Points négatifs : "The price is good, but need to have some decent legroom. Someone sitting in front of me was reclining and her seat was right at my nose."

Points négatifs : "Le siege"

Points positifs : "The crew, welcoming, timing"

Points positifs : "Professional smiley crew"

Points positifs : "la ponctualité"
Points négatifs : "L'amabilité du personnel au sol à CDG est TOTALEMENT à revoir, attitude désagréable, chantage, non respect de la courtoisie la plus élémentaire"

Points négatifs : "The boarding process was very unorganized. The flight was delayed almost 2 hours due to baggage issues while we sat on the plane."

Points négatifs : "L’avion est arrivé en retard et en entrant dans l’avion on m’a imposé de mettre mon bagage pourtant au format cabine en soute, alors qu’en fait il restait de la place au dessus de moi. Résultat j’ai manqué mon RDV !"

Points négatifs : "A bit late getting underway but flight crew courteous, plane clean, deboarding efficient. Overall, reasonably comfortable efficient budget airline"

Points négatifs : "Chaotic under staff and poorly organized. Forced to rush and nearly miss flight despite being at airport well in advt"

Points positifs : "Crew was great and the seats were very comfortable."
Points négatifs : "Never had to take a bus to and from plane, so that was different."

Points positifs : "They made up for lost time"
Points négatifs : "Some turbulence and lack of communication between the crew and everyone else"

Points négatifs : "Service mediocre pour les hôtesses à l'accueil lors de l'enregistrement des bagages."

Points négatifs : "Obligé de mettre le bagage cabine en soute"

Points négatifs : "retard de 45 minutes"

Points négatifs : "Late"

Points positifs : "Rien à dire sur la compagnie"
Points négatifs : "Mais par contre vous... !! Vous m'avez annoncé à deux reprises par mail que mon vol était retardé de 47 min. J'ai donc pris mon temps pour me rendre de la gare de Bordeaux à l'aéroport, pensant avoir plus de 2h devant. Arrivé aux portes d'embarquement, je m'assoie pour attendre l'annonce de l'ouverture des portes. HEUREUSEMENT, un policier me demande ce que j'attends, me dit que l'embarquement vient de fermer, que je dois courir. Arrivé devant la porte, plus de passerel, le commandant à était bien gentil de me laisser monter dans l'avion qui décollait 2 min après. Je ne vous remercie pas !"

Points négatifs : "delayed 2hours 50 min. Lost connection, have to wait 11 hours"

Points négatifs : "Ya eu un retard de 4 heure jai perdu mon rendez vous"

Points positifs : "Nice, simple. Friendly"

Points positifs : "The flight itself was good and the boarding staff at Barcelona were excellent in helping us with our autistic daughter, making things smooth for her. Overall pretty good until we got to Manchester, although the flight was delayed by around an hour."
Points négatifs : "Missing suitcase and then nobody available at the missing luggage desk for some time. Had to hunt around for someone to help us. Eventually when found they were helpful and have a useful online system for getting updates. Case not found at time of writing review but sounds hopeful."

Points positifs : "Rien de particulier."
Points négatifs : "Plus de 2h de retards."

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Seats are like deck chairs with no leg room"

Points positifs : "the hospitality of the crew"

Points positifs : "Comfortable seats"
Points négatifs : "It was delayed with no reason and I missed my check in. I specifically purchased this flight vs the one at 10 pm to not miss check in. Ugh! 20 euro late fees. So, I paid more for the flight (because the 7pm was more than the 10 pm) and now I have to pay a late fee to check in. On top of that, I paid an additional service fee by booking though FlightNetwork and they did not book my checked luggage like the price breakdown said. It’s been terrible and a waste of time and money."

Points positifs : "Efficient boarding and departure. Clean aircraft."
Points négatifs : "Seats are too close together. This is the first time my knees the seat ahead of me."

Points positifs : "at the check in. I've been asked to pay because my booking didn't show that I included 1 in cabin bag and 1 ship for each traveler. I had to pay because I wasn't going to lose my flight. I ask you to check my booking please."

Points négatifs : "1h de retard pour décoller"

Points négatifs : "Vueling staff avoiding the issue of wanting to talk about why they sold more seats than are on the plane — telling me that it was my fault and that I should have checked in online earlier. This, despite technical problems with their online checkin system not allowing me to do so."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "4h de retard en tout."

Points positifs : "Booked though kayak selected hold in bag was forwarded to Expedia .. did the same thing Selected a price that included check in bag when was given a choice and I get to vueling the charge me 40€ Was on the phone woth. Expedia 3 hours first to make sure the ticket was right cause I didn’t get email coformation and that the bag is included Then another 2 hours after I was charged the 40€ I hate kayak I hate expwrdia never again never ever again"
Points négatifs : "Kayak"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "unorganised deaprture @ barcelona airport where everyone was allowed to board at the same time. Also our flight way delayed but Vueling did not text anyone on our flight to inform us."

Points positifs : "I presume that because I'm old they treated me special even though I didn't request any special help."

Points positifs : "L'embarquement prioritaire, la largeur des sièges et la place pour les jambes."

Points négatifs : "Le prix des suppléments bagages"

Points positifs : "On time"

Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Rapide efficace les informations ont été exactes"

En savoir plus sur Air France
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant pour la Martinique

Les compagnies aériennes voyageant pour la Martinique ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour la Martinique

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour la Martinique

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols pour la Martinique

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour la Martinique

Réservez des billets d’avion pas chers pour Martinique

Dernières offres d’allers-retours

14/4
mer.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
19/4
lun.
sans escale
Air Caraïbes
8h 20min
FDF - ORY
8/6
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
15/6
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 20min
FDF - ORY
13/4
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
20/4
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 20min
FDF - ORY
8/6
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
15/6
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 20min
FDF - ORY
14/4
mer.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
21/4
mer.
sans escale
Air Caraïbes
8h 20min
FDF - ORY
4/10
lun.
sans escale
Corsair
8h 50min
ORY - FDF
18/10
lun.
sans escale
Corsair
8h 25min
FDF - ORY
3/5
lun.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
22/12
mer.
sans escale
Air Caraïbes
8h 15min
FDF - ORY
1/9
mer.
sans escale
Corsair
8h 50min
ORY - FDF
15/9
mer.
1 escale
Corsair
10h 20min
FDF - ORY
17/5
lun.
sans escale
Corsair
8h 50min
ORY - FDF
8/9
mer.
sans escale
Corsair
8h 25min
FDF - ORY
6/5
jeu.
sans escale
Corsair
8h 50min
ORY - FDF
13/5
jeu.
sans escale
Corsair
8h 25min
FDF - ORY
6/9
lun.
sans escale
Corsair
8h 50min
ORY - FDF
20/9
lun.
1 escale
Corsair
12h 20min
FDF - ORY
3/5
lun.
sans escale
Corsair
8h 50min
ORY - FDF
22/12
mer.
1 escale
Corsair
10h 10min
FDF - ORY
3/6
jeu.
1 escale
Air France
14h 25min
NTE - FDF
16/6
mer.
1 escale
Air France
23h 20min
FDF - NTE
17/5
lun.
1 escale
Air France
11h 55min
MRS - FDF
2/6
mer.
1 escale
Air France
18h 45min
FDF - MRS
17/5
lun.
1 escale
Air France
29h 10min
BOD - FDF
1/6
mar.
1 escale
Air France
17h 40min
FDF - BOD
10/5
lun.
1 escale
Air France
14h 25min
NTE - FDF
24/5
lun.
1 escale
Air France
14h 45min
FDF - NTE
14/6
lun.
1 escale
Air France
11h 55min
MRS - FDF
30/6
mer.
1 escale
Air France
11h 50min
FDF - MRS
14/4
mer.
1 escale
Air France
14h 25min
NTE - FDF
22/4
jeu.
1 escale
Air France
11h 40min
FDF - NTE
14/6
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 25min
BOD - FDF
5/7
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 15min
FDF - BOD
19/6
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 20min
MPL - FDF
10/7
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 55min
FDF - MPL
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

14/4
mer.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
20/5
jeu.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
18/5
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
4/5
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
30/5
dim.
sans escale
Air Caraïbes
8h 50min
ORY - FDF
16/4
ven.
sans escale
Air Caraïbes
8h 45min
ORY - FDF
16/6
mer.
1 escale
Corsair
12h 30min
ORY - FDF
22/6
mar.
sans escale
Air France
8h 50min
CDG - FDF
8/6
mar.
1 escale
Corsair
11h 45min
ORY - FDF
5/6
sam.
1 escale
Corsair
13h 30min
ORY - FDF
6/6
dim.
1 escale
Corsair
13h 30min
ORY - FDF
14/5
ven.
1 escale
Air France
14h 25min
NTE - FDF
18/5
mar.
sans escale
Air France
8h 50min
CDG - FDF
1/6
mar.
1 escale
Air France
14h 25min
BOD - FDF
3/5
lun.
sans escale
Air France
8h 50min
CDG - FDF
24/6
jeu.
sans escale
Corsair
8h 50min
ORY - FDF
16/6
mer.
2 escales
Vueling
46h 06min
CDG - FDF
24/8
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 20min
CDG - FDF
1/7
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 20min
CDG - FDF
1/7
jeu.
1 escale
Air Canada
28h 25min
CDG - FDF
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première