LAS

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Las Vegas

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Las Vegas. Combinez vol et hôtel et économisez !

— LAS
21 janv. — 28 janv.1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
ven. 21/1
ven. 28/1

Bon à savoir

Basse saison

février

Haute saison

juillet

Vol le moins cher

237 €

Prix moyen aller-retour

650 €

Bonne affaire aller-retour

349 €

Bonne affaire aller simple

328 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 15%.
Vol Paris-Orly - Las Vegas Harry Reid
(prix moyen sur les 2 dernières semaines)
ou moins
ou moins

Quand réserver un vol pour Las Vegas ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Las Vegas

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Las Vegas ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Las Vegas aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 328 €, aller-retour à 385 €, aller simple de Nice à 462 €, aller-retour à 417 €, aller simple de Bordeaux à 1 029 €, aller-retour à 840 €
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juin, juillet et août, et février est le mois le moins cher pour partir à Las Vegas.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Las Vegas.
  • Les vols à destination de l’aéroport de Las Vegas Mc Carran (LAS) qui ne comprennent pas plus de deux escales sur le trajet sont opérés par la compagnie aérienne KLM. Vous vous arrêterez en effet en cours de route à Amsterdam, New York, Atlanta ou encore Los Angeles. Des vols avec au moins trois escales sont opérés par Frontier, Vueling et Swiss Air.
  • Lorsque vous arrivez à l’aéroport de Las Vegas McCarran et que vous êtes une personne en situation de handicap ou avez des difficultés à marcher, sachez que vous pourrez bénéficier d’un fauteuil roulant en libre service, sur simple demande avant votre atterrissage. Ces derniers sont situés directement dans le terminal des arrivées internationales.
  • L’aéroport de Las Vegas McCarran International possède plusieurs infrastructures à destination des voyageurs qui se déplacent en famille. Lorsque vous serez arrivé à destination, vous pourrez profiter d’un espace nursery dans la salle des arrivées internationales, avec une table à langer notamment.
  • Attention, car si vous perdez vos affaires, vous disposez de 30 jours pour les réclamer en remplissant le formulaire dans la catégorie "Lost & Found" du site Internet de l'aéroport. Ce délai passé, les objets trouvés sont détruits.
  • L'aéroport international de Las Vegas héberge également des vols pas chers à destination d'autres villes des États-Unis. Delta vous envole par exemple vers Los Angeles (LAX) en 1h20 depuis Las Vegas (LAS).
  • Un dernier divertissement avant votre départ ? Des machines à sous sont éparpillées à travers l'aéroport. Sinon, vous pouvez visiter le musée de l'aviation, au deuxième niveau du terminal 1.

FAQ - Réserver un vol pour Las Vegas

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Las Vegas Harry Reid

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
7,9
DeltaNote générale basée sur 30296 avis
8,1Embarquement
7,8Confort
8,5Équipage
7,8Divertissement
7,5Repas
Avis sur la compagnie

Personnel très sympa, très serviable.

En savoir plus sur Delta

Personnel très sympa, très serviable.

Casque audio pour tv

Checkin via l’appli impossible

Notre vol a été annulé, puis l’autre retardé ainsi nous avons loupé notre correspondance. Ensuite nous n’avons pas eu notre valise à l’arrivée

Des casques anti bruits pourraient être transmis si les conditions de voyage deviennent difficiles : les pleurs et les cris d’enfants durant tout le trajet et ce quasi sans interruption ont rendus le vol très désagréable . Vol choisi à l’initial car etant un vol de nuit et cela permettait d’avoir un peu de calme. Le personnel était sympathique et avait des bases en français ce qui était agréable. Ce qui n’était pas réellement le cas pour le vol aller . En vous remerciant,

Mauvaise gestion du retard et de l’embarquement. Repas minuscule qui donne la nausée. Personnel de bord qui parle super fort y compris quand 75% du vol dort…. J’étais très mal installé, même dans une low cost j’étais mieux, assez déçue

2 h de retard , les trains ratés à paris ..

Vol parti à l'heure et arrivé en avance. Personnel aimable. Voyage agréable

Vol à l'heure. Personnel aimable. Repas corrects. J'ai pu choisir une place confortable moyennant un prix correct. Divertissements limités que écran individuel. Plutôt content du voyage avec cette compagnie

Repas disponibilité du personnel confort d’installation ponctualité

Parfait

Excellent

Je suis un Franco Americain de 63 ans residant aux US depuis 38+ ans. Apparement mon retour vers Miami a ete booké sans baggage !!!??? De toute evidence une grossiere et innacceptable erreur !!! Comment puis rentrer chez moi sans bagagge ??? Imaginez ma surprise quand Air France m'a informé au "checkin" que mon billet de retOur n'incluait pas un baggage et a refusé de me laisser embarquer avec ma valise de 21 kilos si je ne payais pas un " suplement de €60. A €960+ ce billet ne qualifie pas particulierement de billet "discount"!!!??? Pour compliquer les choses encore un peu plus suite a un traumatisant vol de picpokets dans le metro parisien qq jours avant mon retour je n'avais plus de carte bancaire. Depuis presque 40 ans de voyages entre mes 2 pays je n'ai jamais eu une experience plus desagreable et humiliante dans un aeroport. De retour en Floride a la maison je suis stressé triste humilié et terriblement deçu par ce dernier jour dans ma ville lumiere de naissance.

2hours delayed and didn't give notification right away 🤷‍♀️. I even lost my food to rush to go to the airport. Paid $60 for seafood plate ending just leave it almost halfway on my way to the airport find out the flight was delayed. I wish they have more accurate policy to let passengers knows for any problems about the flight as soon or as early they can

Points positifs : "L’accueil et l’aimabilité du personnel qui laisse à désirer. Le confort est vraiment mauvais. Le dinner était vraiment léger."
Points négatifs : "La Nourriture, le personnel, le confort."
Points positifs : "Plenty of room."
Points négatifs : "Heavier snacks."
Points négatifs : "Delayed flight planning - would have been nice to delay the flight before boarding."
Points positifs : "I never boarding this flight."
Points négatifs : "Better communication skills."
Points positifs : "Great crew!!"
Points négatifs : "Boarding was a bit slow!"
Points négatifs : "On board entertainment was inop, making for a long (4) hours flight."
Points négatifs : "Flight was delayed almost 3 hrs. Ran out of food right before my row. I upgraded my seat but feel I got the short end of the stick."
Points négatifs : "4 hour delay"
Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"
Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"
Points négatifs : "Tout"
Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"
Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."
Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."
Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"
Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"
Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"
Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"
Points négatifs : "My 'window' seat had no window! Feeling was claustrophobic"
Points positifs : "The service by delta employees for this leg of my journey was beyond great. The leg room was above average."
Points négatifs : "Leg room. Never can have enough leg room."
Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."
Points positifs : "Great flight"
Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"
Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"
Points négatifs : "After a delay of about an hour on a very full flight the gate agent asked for volunteers to check their rollaboard suitcases. The gate agents then allowed those who checked their rollaboards to board before Zone 1,which was fine. However, a bunch of people without gate check stickers on the rollaboards were also allowed to board before Zone 1, which was aggravating. There was a long delay on the tarmac, during which we had to pull back to the gate or to a maintenance area before we finally took off. When we arrived in Vegas there was no gate for us to pull into, which led to another long delay of an already long and delayed flight."
Points négatifs : "at last minute itinerary was changed.. instead of routing through Brisbane, was now routed through Sydney. Flight from Sydney to LAX was delayed by 4 hours, then missed flight LAX to LAS... overall long delayed arrival. Checked the route through Brisbane, and those flights we're all there, departed and landed all on-time... so wondering what the reason was for the change of the itinerary without a cause (no cancel or delayed flights through Brisbane)"
Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"
Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"
Points positifs : "Kindness of the staff"
Points négatifs : "Delta always has 1 or maybe 2 people checking everyone in, including the baggage drop. So, EVERYONE has to wait for one person to finish checking in the first class passenger with a thousand needs. Very poor service as is their norm."
Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"
Points positifs : "Departing"
Points négatifs : "More than 4.5 hrs in taxi waiting to take off. Due to “few rain” and after 3.5 hrs we needed to refuel when we were about FINALLY close to our turn for take off. Horrible service by DELTA. Never flying again with them"
Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"
Points négatifs : "The pilot was a Daredevil"
Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."

Encore et toujours du retard, nous avons du changer de vol puis d'avion, imprimer de nouveaux billets et n'avons connu nos places qu'au moment d'embarquer

It was awesome experience

J'ai manqué ma connection en dépit des assurances de l'équipage. 6 heures d'attente.

There was not enough time between connecting flights to be able to make them comfortably. I had to RUN to each connection. For a 74-year old that was very distressing. The food on the United Air from Frankfort to San Francisco was deplorable for a 1st/business class ticket. This really needs HELP!

Le fait de refuser de servir un deuxième verre de vin sous prétexte d’effectifs réduits à cause de la pandémie, Servir de l’eau ou du vin ce ´n’est pas plus difficile ! Aucun choix de repas et une bouillie trop cuite qu’ils osent appeler pasta. Personnel de bord particulièrement expéditif et antipathique. Le pire long courrier de ma vie.

Points positifs : "On time."
Points négatifs : "Quality of all services are declining on Lufthansa."
Points négatifs : "Just the entertainment. Movies could be slightly better not a critic just a suggestion"
Points positifs : "Excellent service and food."
Points négatifs : "Seat could really use a real footrest instead of the metal bar."
Points positifs : "Salmon dinner was the best dish Lufthansa ever served"
Points négatifs : "Flight attendants disappeared after serving dinner. They didn't come around once between dinner and breakfast. This was the worst LH crew ever."
Points positifs : "Cabin crew were great."
Points négatifs : "Was almost impossible to make this connection. Honestly I probably should’ve been moved to yet another later flight. Ground crew said my bag had made it on board, so i waited and waited but it never showed up in Kraków. Lost luggage team was helpful and told me it didn’t make the flight - it was on the next one. Hopefully it gets delivered soon but it will be difficult bc my air bnb has no buzzer"
Points positifs : "Well, maybe except of these "preferred sitting" arrangement. The sit was in front of open space and restrooms. Constantly people were standing and waiting for the restroom. Their butts were literally at the "preferred sited" passengers faces. I felt, I would be way more happy in a regular sit."
Points négatifs : "Such sits should not be declared preferred and cost more."
Points positifs : "Crew was very friendly and attentive. Seats were very tight and uncomfortable, specially for a 6’3 tall person!"
Points négatifs : "Boarding could be a little bit more organized"
Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"
Points positifs : "There were so many refreshments and meals for just a 6.5 hour flight. The movie selection was great."
Points négatifs : "Some of the attendants could have been friendlier, but overall they were very available and helpful."
Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"
Points positifs : "Lufthansa long haul flights has a really cool air flight status system."
Points négatifs : "Sometimes you just get the bad luck of having a smelly passenger next to you. This was one of those flights."
Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"
Points négatifs : "Retard"
Points positifs : "Ben... Je cherche encore"
Points positifs : "Really cheerful and friendly crew."
Points négatifs : "They changed my seat just before boarding. Front lavatories are not usable by passengers behind the curtain."
Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"
Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"
Points négatifs : "Parfait rien a dire"
Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."
Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"
Points positifs : "Smooth flight"
Points négatifs : "Stop overcharge people for 1 luggage :( very disappointed"
Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"
Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"
Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"
Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"
Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"
Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"
Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"
Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"
Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"
Points positifs : "Flight was delayed 2 hours no big deal o me I just slept on the bench it was good flight beat seat 42d"
Points positifs : "Our flight was delayed by over 45 minutes because of some technical issues with the plane but the crew serving us was ever smiling and very courteous. They were making jokes and never once did i see them frown at any demand made by any passenger. The food was very good despite being plane food too!"
Points négatifs : "Delayed flight!"
Points négatifs : "Media screens were very unresponsive and we never did find music"
Points négatifs : "Flight was delayed more than 1 hour 30 minutes"
Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."
Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."
Points positifs : "All the full service airlines are pretty good in the air. But what sets apart Lufthansa is it's ground staff. On the previous occasion I had left behind my waist bag on the seat containing passports, cash and cards. Their lost and found desk retrieved it quickly, absolutely intact. On the last occasion, my mother in law, who is over 85 was taken care of very well at not only Delhi but especially at the Frankfurt airport. I must truly acknowledge young lady Jessica's efforts, in ensuring that everything was handled very caringly by her personally, for an old lady at the Frankfurt airport."
Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"
Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."
Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."
Points négatifs : "Le retard"

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points positifs : "Friendly crew, great access to a variety refreshments, robust entertainment library."
Points négatifs : "No suggestions."
Points négatifs : "Allow business passenger to use front bathroom."
Points positifs : "Crew is excellent, polite and personal!"
Points négatifs : "Plane is super old and outdated. Comfort seat is not, comfortable, very tight. TV screen is not good quality, with the old controls on a handset. No touch, no 1/8 inch audio jack (it has the old 3 holes one). Wifi for streaming freezes every other second. Just make a face lift to the plane, everything else is good."
Points positifs : "Nice crew, good food."
Points négatifs : "Both bathroom were not working in business class area."
Points positifs : "Very friendly and responsive crew. Announcements from the Capitan and chief of flight attendants are very informative and comforting. Seat positions: very good leg room (even in economy)!"
Points négatifs : "Newer airplane, as 747s are kind of outdated now, especially for long distance flights. But overall had good experience with KLM"
Points positifs : "The crew tried to be helpful but were equally frustrated with the ground crew."
Points négatifs : "Follow your own policies. Allow people to board (economy plus) with their hand luggage who have followed all the rules and chosen a seat in the front of the plane. My daughter and my KLM approved baggage were taken by the boarding crew while allowing other passengers to go with more than allowed"
Points positifs : "Great crew."
Points négatifs : "Ran out of business class meal. Substituted a Econ class."
Points positifs : "The pilot and the crews were helpful about the transit. Pilot make up a lot of time."
Points négatifs : "Flight was delayed, had to run to my next connection flight."
Points positifs : "Flight arrived on time"
Points négatifs : "No food provided "due to a strike the previous day". Not sure why this would impact on providing a sandwich or snack particularly when champagne was still available for first class passengers."
Points positifs : "Reclinable seats."
Points négatifs : "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."
Points positifs : "Crew was great and helpful despite oversight in my special meal."
Points négatifs : "Special meal request was overlook. I did not mind so much as eating less does some good! It is human to err!"
Points positifs : "Crew helpful. Food good."
Points négatifs : "Better range of movies please"
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points positifs : "Crew was friendly"
Points négatifs : "Passenger who needed wheelchair assistance it took KLM 50 minutes to get him off plane which delayed our boarding. KLM not prepared to handle passengers with needs"
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points positifs : "Good for both."
Points négatifs : "Bigger seats."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."
Points positifs : "Crew was fantastic."
Points négatifs : "This was the most narrow airplane seat I’ve ever experienced. So uncomfortable."
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points positifs : "Efficient boarding system, clearly signposted. Professional staff"
Points positifs : "Crew was very friendly. Nice that wine was served without charge."
Points négatifs : "Announcements from the cockpit were hard to hear. Food has been better in past."
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points positifs : "Seats were comfortable and there was enough room for hand baggage. I slept during the flight so do not have opinion on entertainment."
Points négatifs : "Not able to charge my digital devices. When serving beverages and food, the same flight attendant missed me a few times. That was annoying but other attendants were very nice."
Points négatifs : "You are almost always late!"
Points négatifs : "Boarding was confusing and disorganized"
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "N/a"
Points négatifs : "The cabin crew was racist. She told me to move back from an empty seat just because she wanted one of the guys ( from her country ) to set on it! Very rude and racist."
Points positifs : "He missed it due to having a 32 minute layover, which he ran all the way to board."
Points négatifs : "he had no choice but to look at the closed door of his flight, and wait an additional 7 hours and they didn't even give him a voucher for food. I'm his mother, I'm currently visiting family in Scotland, so couldn't help him much. I'm pretty disgusting and disappointed by the whole experience."
Points positifs : "Good service onboard, good food. On time."
Points positifs : "Nothing really"
Points négatifs : "Flew KLM 27 years ago and the airlines seem to be stuck in the same era. Food is poor quality... Have you recently checked the Gulf carriers."
Points positifs : "crew were absolutely delightful, full of smiles and doing everything to make you comfortable. seats were fine enough and got some work done and a bit of sleep. first lunch was fresh and tasty, but the second, a burger, was edible, but not much more."
Points négatifs : "tv screens are dated so movies are not as crisp as you find in newer planes. you need a 2 prong audio adapter to use your own headphones."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points positifs : "The staff was very helpful and professional. Promp response to calling for attention."
Points négatifs : "Wish there was better lumbar support for the seats. The food could be a bit more exciting with simple addition of lime pickles. Overall can not complain for economy standard!"
Points positifs : "The staff are the best European crews I have encountered. Naturally friendly, professional and fit looking. Nothing is too much trouble"
Points positifs : "Pleasant flight"
Points positifs : "Very friendly staff"
Points positifs : "The food was excelent"
Points négatifs : "I have to pay to pay a little more confort"
Points positifs : "The last two times we connected in Amsterdam to Humberside our luggage was delayed. This time it wasn’t. The simple things give the greatest satisfaction"
Points négatifs : "vol retardé"
Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"
Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

rapport qualité prix parfait

Equipage efficace et serviable

Points négatifs : "It was hot, again. Really hot. The movies weren’t different and I’d watched the ones I wanted to see on the way to Paris. The seats were uncomfortable."
Points positifs : "I paid extra for a window seat. Didn’t get it. The plane was hot. The seats were uncomfortable. When we landed we were stuck on the ground for an hour waiting for a bus to take us to the terminal."
Points négatifs : "I wish I was on a different airline on the way home."
Points positifs : "The leg room and the recline was the best I’ve had in a budget economy class, and I was not expecting a snack and two full meals. They also gave each of us a flower when boarding. It was a charming touch."
Points positifs : "They bumped me off they also told me I had no insurance when I thought I bought the insurance from him flight. They are talking to see if I can get on the plane for Monday at 1:30 so I'm still at the LAXM very upset when I thought I bought insurance I had a important business in Paris and then I was heading out to Iraq to our mission day so I'm very upset right now thank you is there something you can do to make sure"
Points positifs : "Le personnel à bord était super pro"
Points positifs : "Le personnel de bord était super pro"
Points positifs : "L’avion est confortable et propre et les places sont spacieuses"
Points négatifs : "Il n’y a aucun repas végétarien de servis ou de collations adaptés aux végétariens. Si vous ne réservez pas à l’avance, que de la viande sera servie. En entrée nous avons eu salade de poulet et deux viandes en plats principales et en collation sandwich au jambon et avec de la chance au thon."
Points négatifs : "Very tight seating-uncomfortable. Crew was not very friendly"
Points positifs : "The crew was astonishingly good. I really was amazed with the whole crew sense of service and kindness."
Points négatifs : "Hard to say.. really"
Points positifs : "The crew's service, the food and availability of food and drink throughout the whole flight."
Points négatifs : "The cabin temperature, it was too warm."
Points positifs : "Would definitely fly Ait Tahiti Nu again."
Points négatifs : "No complaints."
Points positifs : "comfortable seats and the flight attendants were friendly. Check in was smooth considering that there were 2 flights leaving within 20 minutes both bound for LA from Papeete."
Points positifs : "The attendants seem very happy to be where they were. Very friendly and helpful, everyone seemed in a great mood and happy to be with us. the only bad thing was they ran out of salmon before they got to us."
Points négatifs : "There were not gluten free options for my boyfriend who has a gluten allergy and we put in the gluten free option when asked on the initial questionnaire. My son got food poisoning from the food."
Points positifs : "Very solid experience and comfortable"
Points positifs : "They board back to front which saves a lot of hassle with overhead bags and such and keeps things moving. I appreciated that all the flight attendants spoke French and English and were very helpful when I needed anything. My flights to and from Tahiti were both smooth sailing. My flight back was a red eye and was quiet so I was able to sleep most of the way."
Points négatifs : "Whoa. That food was TERRIBLE. I'm usually lenient with free airplane food but wow, I don't even know what some of it was. I my second meal looked like fish and turned out to be pork (I think?). They also only came around with the beverage cart once in the 8 hour flight (just before our first meal); I had to ring my call button to get water. The plane was pretty dated as well. I've seen worse but the screens were dated and all of the movies were fairly depressing. First, I'd suggest a couple more comedy's or rom-coms. Even a couple extra family friendly cartoons would be preferable to all the war/drama/dark options. Second, I'd suggest having the movies on demand rather than play one after another where passengers have to scroll through channels and keep catching movies part way through. A simple solution would be to have WiFi and streaming on flights which was also not available. This should be expected with international flight and would allow for on demand movies and music rather than the dated system currently in place."
Points positifs : "They provide blankets, eye patches for sleep, ear buds, and back pillows."
Points négatifs : "The head phones aux jack for my seat didn’t work and couldn’t hear the movie. The seats caused aches and no leg room. Lack of air flow. Food wasn’t good either meal I didn’t eat. Economy for 8.5 hours isn’t a nice trip"
Points positifs : "They have definitely improved in the few years since I last flew with them. The food is still really good for airplane food. Also the service by flight attendants is friendly and attentive. The entertainment offered quite a few options as there were quite a number of movies if different genres and recent releases. I would definitely recommend them over some more expensive airlines."
Points positifs : "Boarding process was great and ample overhead room for baggage."
Points négatifs : "The attendants were cold. The hot entrees were bad; the rest of the food tray was good. Half the bathrooms were inoperable due to mechanical issues."
Points positifs : "Safe arrival"
Points négatifs : "40 minutes late boarding AFTER calling people to board; no apologies or explanations offered. Then a hot cabin, followed much later by lousy food. Most uncomfortable Airbus seats I've ever known. A few minutes of extreme turbulence was a bonus."
Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Faa’A International Airport is NOT air conditioned and there can be long lines in the check-in counter for economy class. If you are flying Business Class, the VIP Lounge is a must. It is the only air conditioned room at the airport."
Points négatifs : "Food was mediocre."
Points positifs : "great entertainment options"
Points négatifs : "horrid food"
Points positifs : "great options for entertainment."
Points négatifs : "The plane food was horrible."
Points positifs : "Old movies little choice"
Points négatifs : "For the crazy price and booking the tickets together, I have never not sat next to the person you booked with. The airline sat us in middle seats 4 rows away from each other (there was no reason for it since we both had single people on the aisles next to us). Really ruined the trip and made nothing about the flight worth commenting on. I won't ever fly this airline again."
Points positifs : "Seats were comfortable for an eight hour flight. We slept most of it attendants were courteous and professional"
Points négatifs : "I didn’t like the orange marmalade breakfast. We don’t eat pork ham was on the omelet"
Points positifs : "Coach is about par with other airlines of the same class. Food is acceptable. Service is efficient and the crew is pleasant. Decent legroom for me (5’5” tall). I was able to get 5-6 hours sleep on the overnight flight to LAX."
Points négatifs : "Having to go outside and climb stairs to board. Food could have been better."
Points positifs : "I got I'll on the flight and the crew was very helpful."
Points négatifs : "I really don't know as besides being sick I tried to get as much sleep as I could."
Points positifs : "N/C for food, head sets and in flight movies. Crew was very professional and pilot was excellent. I liked that they boarded the plane back to front. Makes more sense. Service was excellent!"
Points négatifs : "Hard to board when everyone lines up and doesn't get out of the way for those to board whose seat numbers were called. The attendant started calling the next numbers before the first group had a chance to get through all the people waiting! You couldn't push thru the crowd because others in front of you were in the same predicament. People were asked to stay in their seats until their numbers were called but they didn't listen. We were an hour late taking off. Food was not very good and I'm not a picky eater. Rolls were hard as a rock and The eggs were uneatable. The lady in front of me reclined her seat all the way back and slept the whole flight so I was uncomfortable the whole way home and couldn't sleep. Her seat was resting on my knees. Very hard to eat off a tilted tray table. Seats very close together so hard to get to the remote."
Points positifs : "Being a redeye flight, they kept the plane dark for about 4 hours & didn't disturb us. The crew was friendly & professional."
Points négatifs : "The terminal is not air-conditioned, just ceiling fans, so waiting to board was uncomfortable. We had no ability to select our seats so we had to take what they gave us."
Points positifs : "Frendly crew, drinks unlimited, and lovely time overall"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "J'ai regardé des films"
Points négatifs : "Le passager derrière n'a pas arrêté de taper sur son écran, et donc de me taper derrière la tête!"
Points positifs : "I liked getting a pillow and blanket. Movie selection was good but could be a little better."
Points négatifs : "The food selection was "meh." I am a vegetarian and I wish I was told during booking to request a veggie meal. I would have given an "excellent" score with vegetarian options readily available and better movies."
Points positifs : "Great service, from booking seat assignment to meals, the staff could not have been better,"
Points positifs : "Plentiful blankets, pillow, headphones and earplugs. Food and drink readily available."
Points négatifs : "Seats are too small/narrow with little leg room for a 6' person. I was seated in 45A, the last row against the window. The seat backs do not recline yet, the seats in front of us so so, we end up with the guy ahead of my in my lap with zero leg room as my knees were pressed down by the reclined passenger in front of me. Very uncomfortable to not be able to move for 8 hours!!!!"
Points positifs : "I liked the staff."
Points négatifs : "Leg room was dismal. Food was not great."
Points positifs : "Excellent service"
Points positifs : "The seat was uncomfortable. The staff was not friendly. They were serving food and did not let me pass to get back to my seat. And they did not bother to leave any food for me. The movie selection was limited."
Points négatifs : "It had to be the worse experience ever."
Points positifs : "It was a very easy and fast check in. The service was super nice, beautiful and very professional."
Points négatifs : "That the flight was over already"
Points positifs : "The price was good, the service was excellent. The food was good and generous. We didn't have to wait in any lines for getting our boarding pass or checking bags. It was a very quick process. The entertainment was good but I have had a few more selections from other carriers. It was certainly enough to keep one occupied."
Points négatifs : "Can't think of any negatives."
Points négatifs : "No movieson demand"
Points positifs : "We enjoyed everything about our trip. Easy to check in. (no on line check in available but no problem). The crew was very professional. The food was very nice. The entertainment was good with enough variety."
Points négatifs : "No complaints come to mind"
Points positifs : "Excellent staff service at the airport and short lines. The seat leg space is ample and seats are comfortable with good amenities provided including blanket, sleep mask, ear buds, and headphones."
Points négatifs : "Frequent delays in boarding and taking off. No convenient way to reserve seat preferences online"
Points positifs : "Food and service were beter than expected"
Points négatifs : "To little space between Seats in economy or maybe I'm to tall"
Points positifs : "This is a direct flight from Paris to LA so you don't have to pick up your luggage to go through customs when you go back to the US. You save a lot of time! I had 2 seats for myself. The cabin looks very attractive because of its colors. The Tahitian music is relaxing. It is also nice to see the crew with a Tahitian outfit, Tahitian pearls... You kind of travel without going to Tahiti! The crew is always very pleasant. The food is better than with any American airline."
Points négatifs : "No choice for the meal. They had run out of one dish..."
Points positifs : "The plane was on time."
Points négatifs : "I did not like the schedule. Leaving by 7 in the evening would permit many more connecting flights upon arrival in LA. Leaving Papeete at midnight wss exhausting. There were a lot of empty spaces but when we were assigned seats, we were not asked if we would like a place to stretch out (which we would have!)"
Points positifs : "Lots of space in economy, food was terrific and crew was friendly and helpful"
Points négatifs : "Passengers perhaps aren't accustomed to wearing deoderant... stinky!"

There were endless delays on all 3 flights, and there was little to no communication concerning the delay as it was happening, on our last flight (YYZ to SJU). One flight attendant was rude; needs retraining.

Super bon équipage, courtois!

Not only was my bag not on the flight. They didn't notify me until 7pm where my bag was. My flight was at 10:35am. I was left for 2 days without a toothbrush and lotion, face cream and charger and clothing. I still haven’t actually received my bag but they say it’s on the next flight. Major hassle. So rude that they must have known right away my bag wasn’t on the flight but they failed to let anyone know. I thought my luggage was stolen at the baggage claim. Major stress. Messing up my vacation. They want me to submit receipts to compensate for me having to to buy replacement stuff but the damages were more than just having to buy a new toothbrush. It was the stress and anxiety that was the major problem.

Points négatifs : "Cap. Was great"
Points positifs : "Very efficient boarding and great crew!!"
Points positifs : "It was all very standard- crew was nice, plenty of food"
Points négatifs : "the system for checking bags at Paris CDG was really bad. The Kiosks to print bag tags were really hard to use - esp for older folks."
Points négatifs : "Flight was delayed over an hour and that added to an already for a very long day. We also ended up waiting a long time while aboard. There apparently was a weight balancing issue. It took them a long time to let us know why we were sitting there. Otherwise everything was okay."
Points positifs : "Everything was great!! Thanks so much!!"
Points positifs : "The crew worked hard to ensure that we had a good flight with minimal interruptions"
Points négatifs : "Delays always hurt, the flight was delayed yet there were no notifications and additionally the delay was closer to an hour long since boarding only started 20 minutes late."
Points négatifs : "Chairs are not comfy and no entertainment"
Points positifs : "The crew went out of his way to help us!"
Points négatifs : "The landing was the worst I have ever experienced! Must be a student pilot or something! Been traveling for many years and never once vomit! I almost did in this flight! twice!!"
Points positifs : "Bon personnel, embarquement efficace"
Points négatifs : "Le confort et le divertissement auraient pu être meilleurs"
Points négatifs : "Avoir un repas inclus pour vancouver - honolulu"
Points négatifs : "Les chois d"
Points négatifs : "Accueil et l'information disponible à Puerto Plata et le fait que même si WestJet est une entreprise canadienne je n'ai pas pu payer mes frais pour une valise en argent canadien"
Points négatifs : "Les files d’attente étaient interminables et on est arrivé 2minutes avant la fin de l’embarquement après avoir couru comme des folles. Vraiment stressant et désagréable."
Points négatifs : "No explanation was given why flight left almost 2 hours late"
Points négatifs : "Don't like having to download app for entertainment....some devices not current enough to download.. Not everyone has devices Kids disappointed..prefer Alaska monitors"
Points négatifs : "Issue handling for delay"
Points positifs : "Le respect de l’horaire: départ à l’heure et arrivée telle que prévue !"
Points négatifs : "Serait-ce possible que durant le vol, on puisse savoir le nom des villes importantes que nous survolons? Pour le vol « aller » vers Toronto, français/anglais sur le vol ( mot du Commandant)"
Points négatifs : "Delay"
Points positifs : "Sieges confortables et equipage ventil et attentionné"
Points négatifs : "Un système de divertissement fonctionnel pour aider à passer le temps"
Points positifs : "Super personnel à bord de Toronto fort lauderdale. Jeune fille très dévoué qui adore son travail et fais le meilleure service que j’ai jamais vu à bord d’un avion!"
Points négatifs : "Un repas ! Gratuit!"
Points positifs : "Vol arrivé en avance, hôtesses de l air avec de l humour et disponibles."
Points négatifs : "Pas de repas offert, aussi la température de l’avion m paru basse et m a en parti empêché de dormir et d très confirtable."
Points négatifs : "Lil late"
Points positifs : "Pleasant Staff Great flight"
Points négatifs : "that i paid to get a seat next to my brother and the plane was not full and people got to sit where they liked. it cost me more money for nothing."
Points positifs : "Direct flight"
Points négatifs : "Screaming crying children"
Points positifs : "Le personnel était bien"
Points négatifs : "Espace intérieur conçu pour petite personne espace pour les jambes presque inexistantes, aucun divertissement gratuit. Internet très dispendieux et pris vraiment beaucoup de temps à ce connecter si on a pas application sur notre iPad. Pris 50 min pour connecter"
Points positifs : "Slick and direct"
Points négatifs : "I miss the wedding party I was the bridesmaid"
Points positifs : "Price"
Points négatifs : "Head crew person was lazy and bad attitude. The rest were very good"
Points positifs : "An uneventful and comfortable trip, well.. as comfortable as any aircraft gets :)"
Points positifs : "Flight not full."
Points négatifs : "Very hard seat"
Points positifs : "No too early flight"
Points négatifs : "More than 4 hours between the 2 Flights. Just magazine to entertain ourselves"
Points négatifs : "Missed my flight and i had to buy a new ticket to Saskatoon."
Points positifs : "Kind helpful staff"
Points négatifs : "That you have to pay for entertainment and food on long haul flights"
Points positifs : "Le professionnalisme du personnel en raison de l'orage à Montréal."
Points négatifs : "Impossible de comprendre ce que l'hôtesse de l'air disait en français (trop vite)."
Points positifs : "The staff are very professional and friendly."
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Pour ce vol inaugural entre Paris CDG et Halifax YHZ, Westjet a été fidèle à sa réputation en offrant un service exceptionnel et chaleureux. Dès l'embarquement, un goodie-bag à été remis à tous les passagers. Une fois à bord, un repas à été offert gratuitement, spécialement pour ce premier vol. Tout au long du vol, les agents de bord ont effectué un travail incroyable, en offrant collations et rafraichissements aux invités, le tout toujours gratuitement. Ce fut une expérience mémorable."
Points négatifs : "CDG est un aéroport très mal organisé. Indirectement, cela pénalise Westjet car les longues attentes aux comptoirs d'enregistrement, à la sécurité, à l’embarquement… rendent l'expérience moins agréable, même si le vol en tant que tel était parfait."
Points positifs : "Everything was superb. Westjet Rocks"
Points négatifs : "Liked Everything"
Points positifs : "Excellent vol"
Points positifs : "Équipage très agréable , professionnel"
Points positifs : "Easy check in and nice crew!!!! No complaints at all!!! I would fly them again!!! I would definitely recommend them to others!"
Points positifs : "Very enjoyable flight!! The crew was amazing and funny!! It was a great experience and will definitely fly WestJet again!!"
Points négatifs : "First flight on WestJet in 3 Years. Didn’t like not knowing I needed a tablet or laptop and an app to watch tv. Offered a drink and asked for water. Received about 2 ounces. Every body around me ordered soft drinks and got a 10 ounce can"
Points positifs : "The stewards were great however no TV anymore and meals because of cost cutting was where we thought it was lacking."
Points négatifs : "Refer to above :"
Points positifs : "Nous sommes arrivé très vite , nous avons du nous retenir sur le siège avant ."
Points négatifs : "Nous avons manqué notre transfère et perdu une journée complète. De plus lorsque que j ai parlé à un de vos agent il m'a dit de decommander mes repas mais j'en suis incapables. J'espère que la situation sera retablie à mon retour."
Points positifs : "Great service"
Points négatifs : "It was all good"
Points positifs : "excellent renseignements francais et anglais tres apprecie"
Points positifs : "Le vol respect et chaleureux"
Points négatifs : "Pas de système iPhone système non disponible film radio et etc.."
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant vers Las Vegas

Les compagnies aériennes voyageant vers Las Vegas ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour Las Vegas

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour Las Vegas

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols pour Las Vegas

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour Las Vegas

Annulations flexibles

Renonciation aux frais de modification. Recherchez des vols flexibles pour Las Vegas

Réservez des billets d’avion pas chers pour Las Vegas

Dernières offres d’allers-retours

12/3sam.
2 escalesUnited Airlines
35h 38minCDG-LAS
14/3lun.
2 escalesUnited Airlines
32h 15minLAS-CDG
353 €
5/3sam.
1 escaleUnited Airlines
34h 23minCDG-LAS
6/3dim.
1 escaleUnited Airlines
25h 00minLAS-CDG
362 €
12/3sam.
2 escalesUnited Airlines
28h 01minCDG-LAS
13/3dim.
2 escalesUnited Airlines
28h 40minLAS-CDG
362 €
5/2sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
35h 55minORY-LAS
12/2sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
24h 50minLAS-ORY
369 €
5/3sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
27h 08minORY-LAS
12/3sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
18h 45minLAS-ORY
377 €
21/3lun.
3 escalesPlusieurs compagnies
32h 30minORY-LAS
31/3jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
22h 50minLAS-ORY
379 €
25/2ven.
2 escalesUnited Airlines
25h 09minCDG-LAS
26/2sam.
1 escaleUnited Airlines
33h 20minLAS-CDG
380 €
21/3lun.
3 escalesPlusieurs compagnies
32h 30minORY-LAS
31/3jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
22h 50minLAS-ORY
386 €
5/2sam.
3 escalesPlusieurs compagnies
34h 47minORY-LAS
12/2sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
24h 50minLAS-ORY
387 €
1/2mar.
3 escalesPlusieurs compagnies
34h 47minORY-LAS
8/2mar.
2 escalesPlusieurs compagnies
22h 30minLAS-ORY
388 €
25/2ven.
1 escaleUnited Airlines
19h 49minCDG-LAS
26/2sam.
1 escaleUnited Airlines
33h 20minLAS-CDG
389 €
5/2sam.
2 escalesTAP AIR PORTUGAL
48h 48minNCE-LAS
9/2mer.
2 escalesTAP AIR PORTUGAL
41h 11minLAS-NCE
608 €
4/6sam.
2 escalesAir Canada
19h 14minNCE-LAS
15/6mer.
2 escalesAir Canada
25h 50minLAS-NCE
627 €
9/6jeu.
2 escalesBritish Airways
34h 33minBOD-LAS
23/6jeu.
2 escalesBritish Airways
29h 10minLAS-BOD
666 €
15/4ven.
2 escalesIberia
21h 30minNTE-LAS
29/4ven.
2 escalesIberia
20h 35minLAS-NTE
691 €
22/5dim.
2 escalesAmerican Airlines
19h 00minBOD-LAS
15/6mer.
2 escalesAmerican Airlines
24h 08minLAS-BOD
724 €
2/4sam.
2 escalesLufthansa
38h 15minBOD-LAS
15/4ven.
2 escalesLufthansa
20h 40minLAS-BOD
763 €
22/5dim.
1 escaleDelta
16h 45minBOD-LAS
15/6mer.
2 escalesDelta
18h 25minLAS-BOD
854 €
17/4dim.
1 escaleKLM
16h 45minBOD-LAS
30/4sam.
1 escaleKLM
15h 15minLAS-BOD
857 €
10/4dim.
1 escaleAir France
13h 25minRNS-LAS
21/4jeu.
2 escalesAir France
18h 44minLAS-RNS
870 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

5/3sam.
1 escalePlusieurs compagnies
23h 40minORY-LAS
237 €
7/3lun.
1 escalePlusieurs compagnies
23h 40minORY-LAS
242 €
6/3dim.
1 escalePlusieurs compagnies
15h 13minORY-LAS
249 €
13/3dim.
1 escalePlusieurs compagnies
33h 16minORY-LAS
258 €
4/2ven.
1 escalePlusieurs compagnies
32h 10minORY-LAS
265 €
4/3ven.
1 escalePlusieurs compagnies
23h 40minORY-LAS
269 €
11/3ven.
1 escalePlusieurs compagnies
25h 01minORY-LAS
280 €
13/5ven.
1 escalePlusieurs compagnies
24h 12minORY-LAS
287 €
15/5dim.
2 escalesWestJet
33h 32minCDG-LAS
298 €
15/5dim.
2 escalesWestJet
33h 32minCDG-LAS
299 €
11/4lun.
2 escalesWestJet
54h 29minCDG-LAS
329 €
12/3sam.
1 escaleAir Tahiti Nui
16h 30minCDG-LAS
331 €
29/1sam.
1 escaleAir Tahiti Nui
33h 38minCDG-LAS
332 €
8/4ven.
2 escalesWestJet
30h 29minCDG-LAS
352 €
8/4ven.
1 escaleAir Tahiti Nui
34h 06minCDG-LAS
356 €
10/2jeu.
1 escaleAir Canada
41h 02minCDG-LAS
374 €
3/2jeu.
1 escaleAir Canada
18h 42minCDG-LAS
378 €
23/5lun.
1 escaleLufthansa
14h 05minLYS-LAS
728 €
5/2sam.
1 escaleBritish Airways
20h 15minNCE-LAS
762 €
5/5jeu.
1 escaleKLM
16h 45minNCE-LAS
950 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres de vols domestiques

7/2lun.
sans escaleFrontier
1h 43minSFO-LAS
9/2mer.
sans escaleFrontier
1h 46minLAS-SFO
37 €
27/2dim.
sans escaleFrontier
1h 43minSFO-LAS
5/3sam.
sans escaleFrontier
1h 46minLAS-SFO
52 €
26/2sam.
sans escaleFrontier
1h 45minSFO-LAS
4/3ven.
sans escaleFrontier
1h 44minLAS-SFO
60 €
13/4mer.
sans escaleFrontier
1h 37minSFO-LAS
23/4sam.
sans escaleFrontier
1h 45minLAS-SFO
62 €
23/3mer.
sans escaleFrontier
1h 44minSFO-LAS
2/4sam.
sans escaleFrontier
1h 41minLAS-SFO
64 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Las Vegas

Destination :

Las Vegas (LAS)États-Unis

Offres de vols retour :

Las Vegas - France

Classes :

1 407 €
847 €
303 €

Découvrez les aéroports de départ :

626 €
551 €
870 €
1 216 €
467 €
613 €
613 €
729 €
488 €
362 €
1 002 €
788 €
486 €

Découvrez les destinations :

362 €