Trouvez un vol pas cher Paris - Asmara

PAR - ASM

Trouvez un vol pas cher Paris - Asmara

Aller-retour
Économique
Paris (PAR)
Aéroport Intl d'Asmara
ven. 30/10
ven. 6/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Asmara
Restrictions de voyage
L'aéroport international d'Asmara en Érythrée est fermé. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Aéroport Intl d'Asmara
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Aéroport Intl d'Asmara) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

septembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 22%.

Haute saison

mai Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 32%.

Prix moyen pour un aller-retour

602 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Quand réserver un vol Paris - Asmara

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 460 € ou moins.
  • La haute saison est en avril, mai et juin. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est septembre.

FAQ pour réserver un vol Paris - Asmara

Asmara : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Paris et Asmara ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Paris - Asmara les moins chers ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Paris pour Asmara ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Paris et Asmara ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Paris et Asmara ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Paris-Asmara ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Paris-Asmara ?

Meilleures compagnies proposant des vols Paris - Aéroport Intl d'Asmara

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 931 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Every thing amazing"
Points négatifs : "This trip really excellent Thank you Turkish Airlines"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "The Ground crew didn’t know how to add a bag"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "good company"

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "The crew was excellent, the food good."
Points négatifs : "The entertainment system, in three out of four long flights, did not work. In the one that "worked", the sound was terrible and this made the experience totally unsatisfactory. A major airline should avoid this."

Points positifs : "Friendly staff, great food and entertainment selections, care package/pillow/blanket provided, comfortable flight"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "There was almost nobody on the flight. In flight entertainment was awesome too."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The flight was excellent, with good food and good service. The crew was very professional and courteous."
Points négatifs : "Our experience in the Istanbul airport. We got off our connecting flight and no one was willing to provide us with directions. We had to stand in a security line for two hours thinking that we had as a consequence missed our connecting flight. Again, no communication. We found out when we finally got through security (we had already gone through security at the Paris airport), everyone was in the same situation and our flight had been delayed. It would have been helpful to know that as we were standing in line. While in the line, many people panicked and starting pushing their way to the front of the line. Again, no officials were there to keep order. It was truly a mess! And creating too much anxiety and stress that I really wanted to not have on my trip back to the USA. I realize that in these times, we must go through added security, but I am accustomed to US airports where there is more communication over the intercom and by airport officials. In Istanbul, it seemed that everyone did not want to give directions, and airport officials seemed to avoid the public they were there to serve."

Points positifs : "The flight was good. The food tasted great. They had some good movies I haven't seen yet. The flight attendants were constantly up and down the isles either giving you something or taking away trash. The leg room was sufficient."
Points négatifs : "The customer service on the phone and in person was completely unprofessional, rude and a bit uneducated. They yelled at me when I asked them "is there anything yall can do to fix this?". And then in person I watched them get out of their seats and yell at this older woman."

Points positifs : "Professional and friendly staffing, comfortable flight."
Points négatifs : "We realized when boarding to first flight that they did not included my son on next connection flight...oops when it was addressed they fixed it in a professional matter with appologies at boarding."

Points négatifs : "In flight entertainment system was not functioning. Turkish refused to provide hotel in Istanbul as per their policy even after being told by Turkish employees in the USA and France that this would be provided due to my 20 hour layover. I will not fly Turkish again in the future."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "Enjoyed the hotel stay on the long layover"

Points positifs : "Will definitely fly Turkish Airlines again!"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points négatifs : "No being able to rebook!"

Points positifs : "Staff were all amazing, meals pretty good for airline food, plenty of tv, movie and music options to stay occupied for the long trip."

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "love the food and the crew service."
Points négatifs : "Aircon could have been better. Someone got sick during the flight because of that."

Points positifs : "Friendliness, attentiveness, food, clean bathrooms, and great wine selection. I would fly Turkish Airlines anywhere!!!"

Points négatifs : "I have lactose intolerance and I tried ordering the special meals. However the lactose free meals are not good. I got it more than once, it's always dry grilled chicken, steamed veggies and plain rice. Overall it's a dry meal and no flavorful at all. On this trip I didn't order a special as I was hoping one of the options wouldn't have lactose."

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "Lots of crew members Pay attention Food was good"
Points négatifs : "The boarding was chaotic"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The food and entertainment on the plane"
Points négatifs : "The Turkish Airlines staff can be very rude, non-communicative in passing along information. They do not like you to ask questions nor do they want to answer your questions. They yell at you or just simply ignore you. No legroom. The crew did not mention that are flight was delayed prior or that we missed our connecting flight and what to do from there. I was given a hotel room during my layover but its in a scary neighborhood and it smells like sewage is nearby. The Grand Yavaz. The cheaper price is not worth the hassle. I can spend my good money elsewhere...i will be sure to warn others."

Points positifs : "Le systeme media est très intéressant dans les gros avions. Mais dans les petits avions il n'y en a rien."
Points négatifs : "Un sandwich comme un repas n'est pas suffisant, et encore on a un seul choix de sandwich. Il y avait un delai .mais c'est pas grave"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "1- bad service 2- bad attitudes 3- Always DELAYS 4- lost the bag"

Points positifs : "Crew service, as it was a big airobus, half plenty it was very comfortable to be there"
Points négatifs : "lateness at least 40 minutes, while nobody from staff I was worrying about corresponding flight,"

Points négatifs : "The flight was cancelled so that's it!"

Points positifs : "Aircraft ,vod , food"
Points négatifs : "Thé crew : lazy cabin crew . And The pilot : unable to Land on attaturk round over. And Landing in another airport with NO explanation."

Points positifs : "The efficiency of the whole process"
Points négatifs : "The cabin attendants need to be warmer and more friendly"

Points négatifs : "Everything was great!!"

Points positifs : "Tout ce ok"
Points négatifs : "Vraiment ce complet leur service"

Points positifs : "Good service"
Points négatifs : "Serve Warm food"

Points positifs : "Average"

Points négatifs : "The toilets were filthy. The tv touch screens didn’t work"

Points positifs : "Crew was very friendly and professional"
Points négatifs : "45 minutes late departure"

Points positifs : "Amazing crew!"

Points positifs : "Great crew!"

Points positifs : "Crew was helpful, everythinf fine"
Points négatifs : "The food was not so good. Bit cold.."

Points négatifs : "The seats are uncomfortable"

Points positifs : "Way more leg room than I expected. The crew was very nice, the announcements were made in 3 languages, which was nice for the non-Amharic speakers!"
Points négatifs : "Boarding in Lomé took a long time, which I believe made us a little later at the airport. Not sure if that is something fixable or not"

Points positifs : "I love the entertainment and frequent availability of food and drinks"
Points négatifs : "The seats are too squished together. I was stuck next to a fat woman who kept shutting off my movies by hitting the controls of my arm chair"

Points positifs : "Nice crew. Smooth flight :)"

Points positifs : "The crew was great. Extremely accommodating for families."

Points positifs : "Customer care was good"
Points négatifs : "I suspect the problem of luggage started with Alitalia my first leg"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Tout en général"
Points négatifs : "Ce serait bien que l'équipage parle Français sur des vols pour Paris"

Points positifs : "Conexion"
Points négatifs : "Delayed"

Points positifs : "Agreablement surprise de la qualite de la compagnie."

Points positifs : "Ground stuff was trying tobe very helpful but it ended with trying. Also they did not inform us about he change of stoping in Cairo"
Points négatifs : "Old airport that is uncomfortable with bad lounges that are not even worth going into."

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Always delaying, catastrophic food."

Points positifs : "New plane but movies are old. Too sad"
Points négatifs : "Toilets and hygiene"

Points positifs : "The crew very Politécnica and sensitive"
Points négatifs : "To get the same food twice in the same flight To be awaken by the serving if the meals"

Points positifs : "la prise en charge surtout lors du changement du vol ou j'ai recu la notification"
Points négatifs : "les repas qui sont dans la monotonie"

Points positifs : "Service, the entertainment selection, just everything seemed perfect"

Points positifs : "Oui j aime"
Points négatifs : "Oui"

Points positifs : "Everything was on time, high quality, and enjoyable"
Points négatifs : "There was a fight on the llane but it was because a passenger with mental issues was provoked by a couple so ahe beat up the wife. This was not caused by ET and crew at all, but they stopped it."

Points positifs : "Flight crew was nice and responded to problems well. More trash pick up and water service would have been nice as it was a thirsty, long flight. I was given more water when asked it just wasn’t freely offered."
Points négatifs : "The arrangement of the airport was disconcerting. To get to your gate you have to pass a another security point that you can not leave. The area was akin to a cattle yard. No bathroom, water, or amenities. You had to stay in your pen until boarding. Duty free was not allowed and had to be purchased on the plane for an additional cost. Not to mention the whole stopping in Dublin, Ireland for fuel without notice. There was nothing in my paperwork about it and we were only told to stay in our seats for the next hour or so while they refueled. We didn’t do that on the flight over was that was worrying and we were given no additional information."

Points positifs : "Les facilités accordés lors du transfert à Addis"
Points négatifs : "Pas de divertissement pour les enfants"

Points positifs : "L'accueil, la disponibilité du personnel et le vol sont très bien."
Points négatifs : "Les vols sont courts, il n'y a donc rien pour divertir les enfants."

Points négatifs : "The crew kept on supplying 3 passengers with beer and wine, who obviously had too much to drink already and were obnoxiously loud and disturbing the flight."

Points négatifs : "Besides that the flight was 4 hours delayed and the staff gave different information then the screen, customer service was non existant. There seems to be no structure or system. Gate change was not announced. Staff was not clear or direct about status of the flight. I have had several flights with EA and most have been completely disappointing and frustrating. Forget trying to call anyone, it took me 4 days of non stop calls to connect with someone to change my flight date. Then once connected the credit card system was apparently down and they could not charge my fee. I had to contact the US office while I was in Africa in order to get anything done, ridiculous. They over charged me and would not honor the fees that were quoted on the phone and via email but the head office. Dishonest and no concern for the inconvenience to their customers. This airline would be the last choice, highly not recommended."

Points positifs : "Awesome crew"
Points négatifs : "No electrical plugs"

Points négatifs : "Your cheapo ripoff insurance wouldn't pay when I had to cancel due to terrorism threats in and around Ouagadougou. Is there ever a better reason to cancel a flight?!"

Points positifs : "Am very impressed with the service, and punctuality. The crew are friendly, helpful and respectful. I love the airline operating timeline of leaving Nigeria and getting to US same day. Also the fare is very reasonable. Advertise more, let people know u Pls enhance and expand ur Advertisment among nigerians. Am already spreading d good news among our friends and colleagues. Ethiopian Airline is d way to go"
Points négatifs : "It took too long for d luggages to come out. Pls improve on it"

Points positifs : "L'équipage"
Points négatifs : "On été très en retards de Addis à abuja et arrivé à kano il fallais attendre plus d'une heure."

Points positifs : "Crew members were friendly, movie selection was good, food was nice as well"
Points négatifs : "When checking in I asked if I'd need to collect my bags and recheck them for another flight. I was assured theyd make it all the way to my destination and I wouldn't need to re-check it. He was wrong and now I'm trying to find my lost bag."

Points positifs : "צוות אדיב ורגיש לנוסעים ויעיל"
Points négatifs : "האוכל לא היה מגוון לא הכיל פירות או ירקות טריים , היה מבוסס על אורז ופחמימות, לא הוקרן מסךמסלול הטיסה, לא היו אזניות זמינות"

Points négatifs : "Check in was a mess in Ethiopia."

Points positifs : "Very helpful, attentive and kind cabin staff. New aircraft !!!"
Points négatifs : "Somewhat dirty ( and smelly ) aircraft even though they are a very new fleet. Some seats had strange patches and stains. Overall cabin experience can be improved in terms of hygiene and food quality ( food was mediocre or slightly worse)"

Points positifs : "When I originally booked this trip it was with one connection and a 16 hour commute time. They added legs to my trip which significantly increased travel time. I tried to cancel my flight because I booked the flight with the necessity of arriving by specific days and times and they insisted on charging me for it so I just forfeited my seat and trip all together. There's nothing good to say about Ethiopian airlines."
Points négatifs : "They are very unprofessional and unhelpful and I'll never book them again."

Points positifs : "Like a third world flight, I could not purchase a wifi. Service is excellent."

Points positifs : "Courtoisie du personnel de bord. Notre transit de 45 minutes était bien réglé. Chapeau Ethiopian."

Points positifs : "aircraft was clean and excellent condition, crew friendly"
Points négatifs : "pre flight information unclear, changing gates and unorganized boarding could be improved."

Points positifs : "New aircraft 777 from Boeing"
Points négatifs : "Food was so poor. Only option was chiken"

Points positifs : "Cabine business confortable pour la catégorie 180 degrés avec un angle"
Points négatifs : "Attente à l'embarquement et les plats ordinaires"

Points négatifs : "Comfort level and food."

Points négatifs : "Ethiopia Airport is ruff. Needs bathrooms renovated and more places for waiting for flights the smoking lounge can be smelled through the hole airport"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Vols pas chers Paris - Asmara

Dernières offres d’allers-retours

29/3
lun.
1 escale
Ethiopian Air
27h 15min
CDG - ASM
1/4
jeu.
1 escale
Ethiopian Air
13h 10min
ASM - CDG
29/3
lun.
2 escales
Turkish Airlines
17h 25min
CDG - ASM
31/3
mer.
2 escales
Turkish Airlines
34h 20min
ASM - CDG

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première