Trouvez des vols pas chers Casablanca - Aéroport de Kuala Lumpur

CMN - KUL

Trouvez des vols pas chers Casablanca - Aéroport de Kuala Lumpur

Aller-retour
Économique
Casablanca (CMN)
Aéroport international de Kuala Lumpur
mer. 21/10
mer. 28/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Kuala Lumpur
Restrictions de voyage
La Malaisie a limité l'entrée aux seuls citoyens malaisiens, aux résidents et aux membres de leur famille, aux étudiants et à certaines catégories de travailleurs qualifiés. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Aéroport international de Kuala Lumpur
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Aéroport international de Kuala Lumpur) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

octobre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 14%.

Haute saison

juillet Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 9%.

Prix moyen pour un aller-retour

618 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

682 € ou moins

Quand réserver des vols Casablanca - Aéroport international de Kuala Lumpur

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 474 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Casablanca - Aéroport de Kuala Lumpur 85 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juin, juillet et août. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est octobre.

FAQ pour réserver un vol Casablanca - Aéroport de Kuala Lumpur

Aéroport de Kuala Lumpur : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Casablanca et Aéroport de Kuala Lumpur ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Casablanca - Aéroport de Kuala Lumpur ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Casablanca-Aéroport de Kuala Lumpur ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Casablanca-Aéroport de Kuala Lumpur ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Casablanca-Aéroport de Kuala Lumpur ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Casablanca-Aéroport de Kuala Lumpur ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Aéroport Mohammed V de Casablanca - Aéroport international de Kuala Lumpur

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,3
Qatar Airways
Note générale basée sur 10 873 avis
8,3
Embarquement
8,2
Confort
8,6
Équipage
8,3
Divertissement
8,0
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "L'embarquement: pas de passerelle. Accès par bus. Dommage mais on sait que ça peut arriver à Doha. Longue attente dans le bus. Pas de "traitement Business". Température un peu basse pendant la nuit."

Points positifs : "The seats were comfortable. The entertainment system was wonderful."
Points négatifs : "The crew was disorganized."

Points positifs : "Yes. the crew was amazing, respectful and seats had adequate leg room. Entertain equipment was working."
Points négatifs : "Same advertisements before each movie could play were annoying to me."

Points positifs : "Nothing as such"
Points négatifs : "Was in 9D both USB power and touch screen not working ."

Points positifs : "Embarquement à l'heure, équipage très sympathique. Arrivée à Montréal en avance!"
Points négatifs : "Les repas sont corrects mais du potentiel d'amélioration."

Points positifs : "Everything was good and nice. Had a good time and felt welcomed. Had a really good experience."

Points positifs : "So many carriers have cut back on so many things, our flight on Qatar Airlines felt like a throwback to the days when flying was enjoyable. Everything about our flight was better than we have come to expect from most other airlines. To highlight one surprise - the in-flight meals were high quality."

Points négatifs : "J'étais assis entouré d'enfants qui ont pleuré à tour de role plus de 10hrs sur les 12hrs de vol. Désastreux."

Points positifs : "Le plus important dans un vol c'est datterrire à temps nous avons eu un retard de 2h sans aucune justification ni communication du progrès"
Points négatifs : "Timely communication sur le status du retard Prendre en considération le long transit de certains passagers et les contraintes d'arriver au milieu de la nuit. Beyrouth"

Points positifs : "Seat was sufficiently comfortable to get some rest and I was very ready to be done with the flight when the plane landed."
Points négatifs : "Breakfast option - eggs and a sausage had much to be desired. Other meals were fine."

Points positifs : "Très bonne compagnie aérienne qui soigne le détail."
Points négatifs : "Le steward qui soccupait de notre secteur aurait avoir plus d'entregent et sourire."

Points positifs : "Avion tres confortable, design intérieur et lighting parfait. Equipage et service de très grande qualité."
Points négatifs : "Embarquement, mais là cest le ground staff à Beyrouth qui doit s'ameliorer..."

Points positifs : "Crew à bord très efficace, attentif et serviable. De Grande qualité pour une classe Eco, en fait la première fois que je vois cela comparativement à beaucoup d'autres Airlines compagnies. Siege et place très agréable. Rapport qualité prix très bon."

Points positifs : "On line flight experience"
Points négatifs : "The food has to improve especially they have to provide fresh food"

Points positifs : "Looks that it will depart on time"
Points négatifs : "Middle seat"

Points positifs : "The staff at Qatar Airways did everything they could to make this flight one of the most enjoyable of my entire life. The food was well prepared and exceeded my expectations. I also enjoyed that the food was served at times that minimized the impact of the time change."
Points négatifs : "The movie and TV options were impressive; however, in-flight WiFi and power would have been convenient and improved the entertainment on board the flight."

Points positifs : "L’equiage L’avion Le vol"
Points négatifs : "L’avion n’a pas ete nettoye avant notre embarquement"

Points positifs : "Qatar est une super compagnie rien à redire"

Points positifs : "Super compagnie gentille et agréable"

Points négatifs : "Les repas"

Points positifs : "The plane was very new and wasn’t crowded."
Points négatifs : "The arrival time was slightly delayed but overall it was okay. The hot food again can be improved as the chicken dish had no vegetables (even though there was a side salad dish). The waiting lounge at Doha airport gate was a bit cramped, and the bus ride from the gate to the aircraft was also a bit long."

Points positifs : "Nice menue, friendly staff, very comfortable seats"

Points positifs : "Nothing was spectacular."
Points négatifs : "No lounge in Philadelphia took my Priority Pass. On the flight, the woman in front of me threw her chair back without asking and almost had hot coffee all over me. When I asked her to put her chair up, she got mad. She went to staff to insist she could put her chair back. I showed them that I was indeed in a back brace for a health condition and that I needed opportunities to move and shift, cross legs to release tension, etc. Staff sided with the rude woman, who, given the chance to move to an equal seat on the opposite aisle where she could recline, refused to move. I was very frustrated and have never been treated with such discrimination regarding my health concerns."

Points positifs : "Our connecting flight was only 1 hour after reaching Doha. They placed a crew member to receive all the passengers that needed to make that connection. Very very useful. Our luggage was made it to the short connection."

Points négatifs : "Peu de nouveaux films"

Points positifs : "The hospitality of this airliners is unprecedented"
Points négatifs : "Nothing. Although the flight was delayed, we made up the time inflight. And the hospitality as 5 star."

Points positifs : "Food was good, staff was excellent."
Points négatifs : "Can't think of anything."

Points positifs : "Flight service"
Points négatifs : "Comfort"

Points négatifs : "Movies are always the same"

Points positifs : "Cabin crew service is excellent. Food is very nice. Safe travel."
Points négatifs : "Little bit congested."

Points positifs : "Flight was comfortable. Flat bed in business. Crew as such nothing great."

Points positifs : "Friendly crew and good food/drink service. Timely departure. Comfortable and spacious seating at the departure gate."

Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "Des choices of movies"

Points positifs : "Seats were comfortable, they were aware of alternative meal requests, professional, comfortable temperature"
Points négatifs : "When dropping my bag at check in counter, the employee at the counter asked, somewhat intrusively, what the extra fee I paid was for. When I told her it was for the Al Mourjan lounge in Doha, her facial response and attitude came across as judgemental, and was not appropriate"

Points positifs : "Helpful crew"
Points négatifs : "Food quality and quantity Cramped seating"

Points négatifs : "I’m a 6’3” in shape man. I selected the bulkhead seats for extra leg room. Great crew, but my shoulders stuck past the seat edge 3” on both sides."

Points négatifs : "I’m a 6’3” in shape man. I selected the bulkhead seats for extra leg room. Great crew, but my shoulders stuck past the seat edge 3” on both sides. Qatar should revise their claim of most room in cabin - this 12 hour flight was one of the roughest I’ve had in a long time comfort wise."

Points négatifs : "Flight delay by 4 hours!!"

Points positifs : "the flight was empty and lots of room to get comfortable snacks and food were good boarding was easy"

Points négatifs : "Boarding"

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points négatifs : "L’ecran de divertissement ne fonctionnait pas.."

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"

Points positifs : "great staff"
Points négatifs : "Some of the head phone are not working at all...."

Points positifs : "The entertainment console is dismal"
Points négatifs : "Comfort of seat size has shrunk!!! Good grief."

Points positifs : "Stewards were great"
Points négatifs : "No complaints for this leg of the journey. Entertainment options were mediocre as all legs of my journey had the identical offerings and i pretty much watched all of it in my round trip almost 48 hours of total on plane time."

Points positifs : "le service a bord, les repas et le confort relatif des sièges. L'.espace étant toujours un problème mais cela semble le prix a payer dans la classe économique. Tout s'est bien dérouler pour un vol de 9h50. C'est sur qu'on aurait aimé plus , mais cela vient avec le prix qu'on prêt a payer. Somme toute un bon voyage"
Points négatifs : "Le manque d'espace , mais il me semble que s'est pire avec d'autres transporteurs. Dormir ou essayer de dormir dans un avion, un vraie aventure, de toute façon."

Points positifs : "Cet avion un B--777 avait plus d’espace pour les jambes, ce qui fut fortement apprécie.. Ce n'était pas le cas pour les épaules, surtout si le voisin est le moindrement corpulent ou un peu hors norme, ce qui n'est pas mon cas, ni celui de mon épouse."
Points négatifs : "Dormir dans un avion ou essayé d'y dormir est une sacrifice que je ne suis plus prêt a payer . Dorénavant, je me contenterai de de distance ne dépassant 7-9-heures"

Points négatifs : "Few selection of food."

Points positifs : "Good flight"
Points négatifs : "Food is terrible.. why can't they offer sandwiches or bread and butter for people who don't eat Asian food"

Points positifs : "Everything was great one of the nicest airlines I've ever flown on"
Points négatifs : "Nothing everything was great"

Points positifs : "Comfort and food with good entertainment."
Points négatifs : "Crew could be trained for better service, most all were rude and annoyed that they were there."

Points positifs : "I had a nice exit row seat and the plane had a good selection of entertainment."
Points négatifs : "flights were delayed significantly and in Tbilisi the staff did not show up until about 10 minutes before the plane was supposed to depart. Crew had not been inside the new airport and could not answer questions about transfers."

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "I checked in 4 hours prior to departure. While in the international zone in Casablanca Airport my cellphone switched time-zone. As a result I arrived "punctual" at the gate exactly 1 h too late, the flight left without me. Neither Turkish Airlines nor Royal Air Maroc (operating this flight) attempted to contact me via my cell phone. Disappointing."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "I got upgraded to business class, only the fourth time in 60 years flying!"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points positifs : "Service and food"
Points négatifs : "None"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "see previous review"
Points négatifs : "see previous review"

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Everything was fine"

Points positifs : "Nothing special"
Points négatifs : "My preselected isle seat in the third row, where there is usually more legroom, got switched without notice, and at boarding time I was given a middle seat a lot further back."

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "Good connection from SFO to TLV. Good service good food"
Points négatifs : "No problem"

Points positifs : "AMAZING AIRLINE. Anyone traveling to this part of the world, fly Turkish!! Best international flight I have ever taken."

Points négatifs : "No no WiFi. Boarding time was late. Took over two hours. Management staff in the office was inconsiderate and rude."

Points positifs : "The crew"
Points négatifs : "Seats are not spaced enough. It is not big enough for a 6 foot 3 male caucasian. My Screen was broken."

Points positifs : "Good new airline ,good people nice service,everything was perfect thank you turkish airline"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "Flight was on time even if Bad weather conditions"
Points négatifs : "I forgot to choose special meal request but they have good vegeterian food options"

Points positifs : "Direct flight"
Points négatifs : "No entertainment on the plane. No TVs, movies, etc. It was an old plane and old fashioned flight."

Points positifs : "Try to introduce some Pakistani food especially from Karachi rest are very good."
Points négatifs : "Behavior of staff are extremely good this my first experience previously I use to fly with other air line due to price especially from Karachi to USA. I hope if I will get good deals I will prefer Turkish Airlines because turkey is our brother country."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "Delicious food, amenities kit with socks, slippers, earplugs, toothpaste and more, fantastic entertainment system, power plugs and USB plugs at every seat."
Points négatifs : "The laptop on board ban is a mess. As we were flying to the US, we had to go through literally 4 security checks one after the other. Then, all of our electronics (laptop, camera, even headphones) other than our phones had to be taken. As everyone had to go through it , this delayed our flight by 1 hour. When we landed, we waited literally 1.5h before they started handing out our electronics. All in all, it took me 4 hours to leave the airport."

Points positifs : "I liked the pouches of goodies that were there - the slippers, toothbrush, and etc."

Points positifs : "Great entertainment, headphones, booze and food"

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight canceled"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight was canceled"

Points négatifs : "Choices were between a meat dish and a pasta dish. I choose the pasta, which was an unintereesting, bland glop in a cheese sauce. Lttle favor, and less nutrition. More importantly, it was the same choice provided for both lunch and dinner. Bring"

Points positifs : "Le systeme media est très intéressant dans les gros avions. Mais dans les petits avions il n'y en a rien."
Points négatifs : "Un sandwich comme un repas n'est pas suffisant, et encore on a un seul choix de sandwich. Il y avait un delai .mais c'est pas grave"

Points négatifs : "Bad bad bad screens on such a long flight are a disgrace. Blurry and dark. Very old. I am a smiles and miles member and fly a lot THY but this was really bad."

Points positifs : "Everything was great from the crew to the seats to the food. Right now this tops all my previous trips with other airlines."
Points négatifs : "Devices need to be checked as the handheld device on my seat (24H) was not functional. That's not really a complaint but merely a feedback."

Points positifs : "It’s OK"
Points négatifs : "Need improvements"

Points positifs : "Crew and seats"
Points négatifs : "Sound system,, entertainment system should not be turned off 25min before landing"

Points positifs : "Reasonable comfortable"
Points négatifs : "Wider seating would be great"

Points positifs : "Screen."
Points négatifs : "Attentiveness of crew member . Movie selection could be better"

Points positifs : "The service was good"
Points négatifs : "At abudhabi there was no sitting available, while waiting for connecting flight, and saw people spitting in the airport lounge, it was unsanitary. Why ethihad donot enforce cleanliness in the lounge."

Points négatifs : "The plane (A330) was parked at outer parking position away from the terminal building. They kept us waiting inside the bus for almost 30min with barely working AC at 40+ degC. Once the bus arrived to the plane embarking was done via roofless staircase."

Points positifs : "Flotte très moderne"
Points négatifs : "Surbooking à l'embarquement, aucune info, un scandale. Seulement un petit déjeuner (très moyen) servi pour la totalité d’un vol de plus de 6h, quand les autres compagnies servent un vrai repas et une collation Aucune trousse en classe économie, ni un masque, ni une brosse à dents"

Points positifs : "Flight price and time"
Points négatifs : "There was no choice for dinner. It was only a fait accompli that eating from one category remained. When I refused, they did not respond to my request to replace the food. I refused to eat it. The host did not agree to replace the food,"

Points positifs : "Good crew, comfortable seat, plenty of storage"
Points négatifs : "The inflight entertainment system"

Points négatifs : "Le racket de cette compagnie commence dès l'enregistrement. Nous étions en famille avec deux enfants. Premier bonheur de devoir payer 63 euros de plus pour éviter d'être disséminés aux 4 coins de l'avion, le système par défaut ayant fait cela !!! Deuxième bonheur l'avion est en fait quasi vide.."

Points positifs : "The fact that I was not able to fly due to ethiad trying to make extra money was something I will Never forget"
Points négatifs : "No airline has ever treated me this poorly. I hope this never happens ever again to anyone"

Points positifs : "Les films et le casque confortable . Équipage agréable et avion confortable"
Points négatifs : "Nourriture moyenne mais correcte."

Points positifs : "Vol de nuit . Aucun soucis. Transfert des bagages impeccable. Équipage efficace."
Points négatifs : "Les couvertures ne sont pas donnes automatiquent ce qui est regrettable pour un vol de nuit où la climatisation est toujours trop froide."

Points positifs : "Surclassement Buisness Class, arrivée à Paris avec 20 minutes d’avance, livraison bagage rapide"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "We were lucky to get the last row where there are just 2 seats."
Points négatifs : "Width and depth of seats - very small. I especially noticed the depth - very narrow. As usual bearly room between row in front. The food was very average. I ordered Asian vegetarian and got 3 meals almost identical. For dessert I also got a piece of melon and 2 cubes of pineapple 3 times. The bread roll was stale at best. Unfortunately on the long 13 hr leg we had a male staff member who wasn’t happy in his job and basically grunted at the passengers...He was also clearing the food trays and was very rough with it and I wore a container of somebody else’s custard all over me (luckily I had a blanket wrapped around Mel). He was more annoyed that zig also got the bottom of his trousers and shoes."

Points positifs : "Amabilité du personnel et qualité de la nourriture"
Points négatifs : "Ma femme voyageant en économique n’avait pas le droit de venir me voir en Business"

Points positifs : "Timing was maintained"
Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "I checked in at Hyderabad and the check in staff were more than unprofessional. First they said my carry on bag and laptop bag should be no more than 7 kgs which was wrong. Later when I asked them to show the baggage restrictions, they went back saying it's okay. I had only 1 check in bag and it weight 1 kg more. I thought they would allow it since I had only 1 check in bag but they made me take out that extra kg and check in my carry on as second bag. Finally I asked for an aisle seat and they said the flight was full. But when I boarded the IAD flight I was rather surprised to see quite a few aisle and window seats. So rather than being a great experience, I would say it was a mediocre one because of the Hyderabad staff."

Points positifs : "Etihad showed some kind of discrimination non-muslims wheel chair passengers. My luggage is not taken good care of as they tear my zipper. The crew of are okay but never take good care of seniors with some physical disabilities to check and see whether they need water to drink on long distance flights as many airlines do. Muslim wheel chair passengers were given preferential treatment as I am always last one to be picked up and my luggage came at the end after waiting for one hour."

Points positifs : "Confort de l'avion excellent surtout pour les grandes personnes"

Points positifs : "Confort correct. hôtesse à l'écoute"
Points négatifs : "Emplacement des jambes un peu juste pour les grandes personnes"

Points positifs : "Le confort , le calme"

Points positifs : "I did not like it"
Points négatifs : "Employees unfriendly and rude"

Points négatifs : "total commute time"

Points positifs : "There is nothing much to like about the flight. The only good thing about Etihad is the pre clearance option at Abu Dhabi that saves a lot of time after landing in the US"
Points négatifs : "14+ hours of flying time where it can be done under 10 to 12 hours. Food is not good at all."

Points positifs : "Got an exit seat, so really enjoyed the leg room and overall flight experience."
Points négatifs : "The flight did not take off on time, either from NYC to Abu Dhabi or Abu Dhabi to Islamabad. From Abu Dhabi to Islamabad, it was almost an hour late."

Points négatifs : "Terrible service, lost all my luggage with no recall on where"

Points négatifs : "At most times crew on the aircraft were busy talking amongst themselves than helping out passengers on the flight."

Points positifs : "Food was excellent! Crew was friendly Layover was short and the US immigration was completed during that time!"
Points négatifs : "Check in procedures were very slow Could have a few more Asian and new movie collections On our return flight, the airline broke (completely ripped) the extending handle on my very sturdy, Samsonite suitcase! So, now I cannot drag the bag on it's wheels!"

Points positifs : "All ground staff and flight crew were welcoming , professional and helpful. The seats, trays, and screens were clean. The flight crew kept the restrooms clean, which can be quite a task on long flights. If Etihad is an option in my future travels, I will likely prefer them over other carriers."

Points positifs : "Good airline and I like the fact that kids and seniors are boarded first regardless of seating."
Points négatifs : "Food was horrible and most of the time there wasnt an option between veg and non veg even when the flight was mostly empty. Taste was really bad."

Points positifs : "Sitting on a flight for 15+ hours is tough on passengers and crew."
Points négatifs : "Since passengers are flying from international destinations, they should not have to pay for luggage carts - even though they are not clearing customs in San Francisco."

Points positifs : "Excellent crew"

Points négatifs : "Food is not good, poor quality."

Points positifs : "Nothing special"
Points négatifs : "The flight crew was rude."

Points positifs : "Everything from chek in in LA to the Arrival in Abothbi"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "They wouldn't print my boarding pass in time for me to make it back. The transfer desk at Kuwait airport is inefficient and I missed my flight home. I could not get a flight home without buying another flight. They refused to put me on the next flight out without me purchasing it. I will never fly them again. Now they don't want to reimburse me for my flight I missed without an $800 penalty. Ridiculous!"

Points négatifs : "Cramed. Bad food. NO CONTROL ON SIZE OF LUGGAGE ALLOWED IN CABIN"

Points négatifs : "Virgin Airlines lost my baggage, found it in 2 days and delivered it tome in 3 more days."

Points positifs : "Very professional and accommodating crew on board. The Abu Dhabi lounge was large and looked very beautiful with it's appointments, but it was also packed with people (late time of day, I know), noisy with men pacing around shouting on their cell phone headsets, and I wasn't aware of the many services they had like the spa, no one informed me when I checked in. I understand this airport has a lot of business and first class travelers from all countries, but they need to better organize the lounge into designated "quiet areas" for people like me where cell phone use isn't permitted, family areas, where the kids can run around screaming unimpeded like they were, and also direct newcomers into areas where there are less passengers so you can find a place to sit & grab food without wandering around this cavernous place looking for a place of respite"
Points négatifs : "The experience of transferring through the Abu Dhabi airport was a little hellish--very hot (I know it's the ME in summer), long lines, I was patted down in a cabin by a security office because of the underwires in my bra, which I was cool with, but my carry on luggage was kept outside the cabin area with my passport and money with people swarming through in lines. Not cool. I've probably never had an international transport experience like this, outside of Cuba where they pulled me aside and interrogated me by agents even though I had a visa and had documentation I was presenting at an education conference at the government state hotel, (and I'm Panamanian American, I speak Spanish, maybe that's why they though I was a scientist/spy). This airport definitely needs more basic staff and better organization. But I'd have to say this wasn't any worse-- other than the heat--- of any US or European transfer experience I've had in the last 10 years. Lounge staff in Abu Dhabi were kind of jerks compared to other airports, they were very stand offish (like they couldn't be bothered to help you, or maybe it was my Canadian/American accent)."

Points positifs : "Etihad posted so many meals and beverages on flight. My baggage arrived as planned and scheduled. All places dearest when scheduled. Overall very good experience."

Points positifs : "What is there not to like? Service, comfort, on-time performance, food, entertainment"

Points positifs : "Après une heure dans l'avion sans climatisation malgré un personnel de bord irréprochable (distribution de boissons) on nous annonce le débarquement, diriger et abandonne dans un terminal malgré un repas offert, pas d'information après renseignement auprès d'un accompagnant de tour operator j'apprend qu'il faut se rendre à la même porte où nous embarqueront avec 4 heures de retard. Un grand merci au personnel de cabine mais le responsable au sol .... Mais en plus de 10 vol Ave Etihad c'est ma seul mauvaise expérience et de plus j'ai payer 200fr pour changer de vol et arriver 4 h 30 plus tôt résultat gagné 30 minutes oups"
Points négatifs : "Le personnel de cabine souriant et avenant"

Points positifs : "Etihad was efficient and punctual, as expected."

Points négatifs : "Le vol était complet et nous nous sommes vu proposés éventuellement un vol AF direct en remplacement. Après notre acceptation, en dernière minute, nous avons finalement embarqué sur ETIHAD. Là fut notre erreur car lors de la correspondance à Abu dhabi nous étions de nouveau surbooké à 23h00 ! malgré nos borading pass. Au bout de 2h de négociation nous avons obtenu une chambre d'hotel de 1h du matin à 6h.... pour reprendre le vol suivant à 8h30.... Aucune indemnisation, ni surclassement, as même un code wifi .... COMPAGNIE A EVITER A TOUT PRIS, c'est du LOW COST et le SAV est CATASTROPHIQUE. Devrait même être interdite de vol depuis PARIS. https://www.tripadvisor.fr/ShowUserReviews-g1-d8729074-r479551359-Etihad_Airways-World.html#"

Points positifs : "The food was delicious (there was lamb at multiple meals) and the flight attendants had everyone close the windows so as to help with the jet lag."
Points négatifs : "I had a lot of issues with Etihad this trip. First, they changed our return date no less than 3 different times, one of them by more than 2 days. Then, they wouldn't allow us to pick up our checked luggage for our layover in Abu Dhabi because it was under 24 hours long. Unfortunately, while we made our connecting flight the next day, our luggage did not. We ended up spending 3 days without luggage, and ultimately went to the airport ourselves in order to make our tour."

Points négatifs : "Veg meals ran out very fast, not enough options for all the passengers."

Points positifs : "On time. Plane was clean. Security clearance was good."
Points négatifs : "Food quality and quantity dropped to zero. Not enough. Should be allowed to bring own food on long haul flight because they keep you hungry. Specially diabetic patient be care full traveling with them."

Points négatifs : "No proper entertainment on board which would have been fine if the cost of the flight was less.. but considering other airlines provide better entertainment for the same route and less expensive tickets makes its not ok."

Points positifs : "Friendliness"
Points négatifs : "Food selection"

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "Boarding was seemless and nice"
Points négatifs : "There was a delay which was communicated, inflight entertainment could have been better"

Points positifs : "Some of the crew were fantastic while some of the others were pretty mediocre. The plane was quite nice"
Points négatifs : "Some of the crew were fantastic while some of the others were pretty mediocre. They didn't have agua con gas (soda water). The toilets were not kept clean and got pretty messy. Just a bit sloppy overall..."

Points négatifs : "Flight was an hour late."

Points positifs : "Not much to like."
Points négatifs : "The crew at the gate needs a serious lesson on customer service. They are the rudest people ever and can’t speak an ounce of English. They give a bad impression towards Spain in general and the courtesy provided within. There was no entertainment onboard and no food/drink served."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points négatifs : "The attention to the passengers by the flight attendants. This applies only to one attendant that was not very helpful"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points négatifs : "Good connection in Madrid and nice flight to Malaga. It was a long walk to get to the connection"

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The space between seats was just microscopic. I’m 6ft tall and I really had a bad time in those 2h30, all twisted and unconfortable."

Points négatifs : "My entertainment console went out right after takeoff. I can’t sleep on a plane, and I waited 5 hours for the attendant to finally reboot it. And one rather surly, overweight attendant with attitude"

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points positifs : "I found the flight to be about average for an economy flight"
Points négatifs : "I did not like that we had our luggage split in layover had to come Out of airport just to get it"

Points négatifs : "That plane was way to small for that long of a trip! Very very uncomfortable. No leg room and it got worse when the person sitting in front of me leaned his chair back!!!"

Points positifs : "Todo"
Points négatifs : "Nada"

Points négatifs : "The line to check bags was way too long. No kiosks and only one person working the desk and way too slow."

Points positifs : "Who assigns the seats? A monkey?"
Points négatifs : "Who assigns the seats? A monkey? Half my party was seated away from me (including my 5 year old daughter); we were put in an exit row and then moved. Everyone around us was sitting apart from their traveling companions so that we talked over each other. The whole thing was absurd."

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points positifs : "Boarding process was smooth."
Points négatifs : "-Uncomfortable seats. -Old plane-- broken baggage door produced delay of over an hour. Zero accommodations were made for us to make our connecting flight at London Heathrow, scheduled for 2 hours from the anticipated arrival time. We barely made it to the gate in time after going through security, etc."

Points positifs : "Short flight and on time"

Points positifs : "Every thing special the staff generaste thy was perfect"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "After explaining to the woman that I would like yogurt or something in the box one of the attendants offered me her food and warmed it up"
Points négatifs : "The fact one attendant didn’t empathize that I was unable to order my food and didn’t try to help me eat something and basically said too bad, I’m sorry.a pleasant surprise being"

Points positifs : "Once I made it to the other side of the airport it was good no wi fi on a long flight"

Points positifs : "The crew is excellent"
Points négatifs : "My luggage didn’t make it to Madrid"

Points négatifs : "Lack of legroom on such a long flight"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Premium economy was very comfortable on Iberia. Their advertisements are true. We also got a great fare. Checkin at Madrid was pretty quick and security moved right along."
Points négatifs : "Getting on the plane was an adventure. Note clear where they wanted groups to go. Food was ok; drinks limited in choice."

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points positifs : "Crew entertainment food."
Points négatifs : "2 hours late. Missed connection in Madrid. Waiting 4 hours for next flight."

Points positifs : "Air hostess were pleasant. Take off and landing were super smooth. Plane was new and very spacious."
Points négatifs : "Boarding process was confusing and disorganized. There were no vegetarian food options available for the dinner."

Points positifs : "Usually on time"
Points négatifs : "Too crowd. Bad food. They do not clean at all between flights."

Points positifs : "The flying crew was OK."
Points négatifs : "The company is not good on following schedules, jeopardizing people's duties and responsibilities. Definitely not recommending this company to anyone!"

Points positifs : "Rien !"
Points négatifs : "Le prix du billet pour la prestation. De plus une surcharge bagage de 195€, alors qu'au moment de la réservation il n'y avait aucune possibilité d'intégrer des bagages. J'appelle ça tout simplement du vol. Le client est pris devant le fait accompli et n'a que le choix de payer... Bref, je ne recommande nullement cette Vie aérienne."

Points positifs : "Rien ! Et je pèse mes mots. Je ne suis pas en colère, j'écris ces commentaires à froid."
Points négatifs : "Le prix du billet pour la prestation. Pas à boire, pas à manger. Sièges usés, défoncés..."

Points positifs : "Quick boarding."
Points négatifs : "No movies or videos. Children crying and screaming."

Points positifs : "Rapidité du vol"
Points négatifs : "Pas de confort, siege payant, valise facturee payante"

En savoir plus sur Qatar Airways

Vols pas chers Casablanca - Aéroport de Kuala Lumpur

Dernières offres d’allers-retours

15/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 20min
CMN - KUL
21/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 20min
KUL - CMN
12/3
ven.
1 escale
Turkish Airlines
18h 35min
CMN - KUL
18/3
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
21h 20min
KUL - CMN
17/3
mer.
1 escale
Qatar Airways
16h 25min
CMN - KUL
20/3
sam.
1 escale
Qatar Airways
18h 15min
KUL - CMN
17/12
jeu.
1 escale
Etihad Airways
17h 00min
CMN - KUL
17/3
mer.
1 escale
Etihad Airways
20h 15min
KUL - CMN
18/3
jeu.
2 escales
Iberia
41h 05min
CMN - KUL
21/3
dim.
2 escales
Iberia
27h 40min
KUL - CMN
12/3
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 25min
CMN - KUL
18/3
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 55min
KUL - CMN
15/3
lun.
1 escale
Turkish Airlines
18h 35min
CMN - KUL
19/3
ven.
1 escale
Turkish Airlines
21h 20min
KUL - CMN
19/3
ven.
1 escale
Qatar Airways
16h 25min
CMN - KUL
21/3
dim.
1 escale
Qatar Airways
24h 20min
KUL - CMN
20/12
dim.
1 escale
Etihad Airways
17h 00min
CMN - KUL
20/3
sam.
1 escale
Etihad Airways
20h 15min
KUL - CMN
14/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 05min
CMN - KUL
20/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 25min
KUL - CMN
22/12
mar.
1 escale
Etihad Airways
17h 00min
CMN - KUL
5/3
ven.
1 escale
Etihad Airways
20h 15min
KUL - CMN
16/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 45min
CMN - KUL
21/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 20min
KUL - CMN
18/12
ven.
1 escale
Turkish Airlines
21h 25min
CMN - KUL
7/3
dim.
1 escale
Turkish Airlines
21h 20min
KUL - CMN
23/12
mer.
1 escale
Etihad Airways
17h 00min
CMN - KUL
11/3
jeu.
1 escale
Etihad Airways
20h 15min
KUL - CMN
15/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 05min
CMN - KUL
19/3
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 30min
KUL - CMN
18/12
ven.
1 escale
Turkish Airlines
21h 25min
CMN - KUL
7/3
dim.
1 escale
Turkish Airlines
21h 20min
KUL - CMN
17/12
jeu.
1 escale
Etihad Airways
17h 00min
CMN - KUL
7/3
dim.
1 escale
Etihad Airways
20h 15min
KUL - CMN
20/12
dim.
1 escale
Turkish Airlines
45h 25min
CMN - KUL
9/3
mar.
1 escale
Turkish Airlines
21h 20min
KUL - CMN
20/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 20min
CMN - KUL
19/3
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 35min
KUL - CMN
15/3
lun.
1 escale
Etihad Airways
17h 00min
CMN - KUL
17/3
mer.
1 escale
Etihad Airways
20h 15min
KUL - CMN
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

10/1
dim.
1 escale
Etihad Airways
17h 00min
CMN - KUL
1/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 00min
CMN - KUL
1/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
42h 50min
CMN - KUL
10/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 20min
CMN - KUL
1/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 30min
CMN - KUL
9/1
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 05min
CMN - KUL
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première