BOD - GUA

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Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
mer. 19/4
mer. 26/4

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Nos suggestions d'offres de vols pour Aéroport Intl La Aurora (Guatemala ville) de l'aéroport de Bordeaux-Mérignac

Dates de voyageMieux voyager : moins cher et plus rapide
mer. 3/22
dim. 3/26
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10/8BOD - GUA
37h 36min2 escales
28/8GUA - BOD
19h 10min2 escales
1 113 €Delta
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Exploité par Delta
14/7BOD - GUA
21h 34min2 escales
14/8GUA - BOD
34h 25min2 escales
1 348 €Plusieurs compagnies
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Exploité par Plusieurs compagnies
13/7BOD - GUA
14h 20min1 escale
15/8GUA - BOD
16h 15min2 escales
1 447 €Iberia
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Exploité par Iberia
15/7BOD - GUA
29h 45min1 escale
15/8GUA - BOD
16h 15min2 escales
1 457 €Iberia
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Exploité par Iberia
13/7BOD - GUA
14h 20min1 escale
17/8GUA - BOD
16h 15min2 escales
1 488 €Iberia
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Exploité par Iberia
14/7BOD - GUA
21h 34min2 escales
15/8GUA - BOD
19h 15min2 escales
1 494 €Plusieurs compagnies
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Exploité par Plusieurs compagnies
15/7BOD - GUA
29h 45min1 escale
17/8GUA - BOD
16h 15min2 escales
1 498 €Iberia
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Exploité par Iberia
13/7BOD - GUA
14h 20min1 escale
13/8GUA - BOD
16h 15min2 escales
1 509 €Iberia
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Exploité par Iberia
13/7BOD - GUA
14h 20min1 escale
17/8GUA - BOD
19h 31min3 escales
1 516 €Iberia
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Exploité par Iberia
15/7BOD - GUA
29h 45min1 escale
13/8GUA - BOD
16h 15min2 escales
1 518 €Iberia
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Exploité par Iberia
15/7BOD - GUA
36h 10min2 escales
5/8GUA - BOD
45h 45min2 escales
1 521 €Aeromexico
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Exploité par Aeromexico
13/7BOD - GUA
14h 20min1 escale
14/8GUA - BOD
19h 30min3 escales
1 539 €Plusieurs compagnies
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Exploité par Plusieurs compagnies
15/7BOD - GUA
29h 45min1 escale
14/8GUA - BOD
19h 30min3 escales
1 548 €Plusieurs compagnies
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Exploité par Plusieurs compagnies
15/7BOD - GUA
33h 00min2 escales
5/8GUA - BOD
21h 45min2 escales
1 572 €Plusieurs compagnies
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Exploité par Plusieurs compagnies
10/8BOD - GUA
20h 58min3 escales
28/8GUA - BOD
19h 10min2 escales
1 604 €Plusieurs compagnies
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Exploité par Plusieurs compagnies
13/7BOD - GUA
22h 16min2 escales
15/8GUA - BOD
19h 10min2 escales
1 691 €Air France
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Exploité par Air France
13/7BOD - GUA
24h 13min3 escales
16/8GUA - BOD
31h 37min2 escales
1 869 €KLM
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Exploité par KLM
15/7BOD - GUA
24h 13min3 escales
15/8GUA - BOD
24h 39min2 escales
1 944 €KLM
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Exploité par KLM
15/7BOD - GUA
31h 54min2 escales
4/8GUA - BOD
32h 57min2 escales
2 094 €American Airlines
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Exploité par American Airlines
14/7BOD - GUA
22h 06min3 escales
15/8GUA - BOD
26h 06min3 escales
2 577 €American Airlines
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Exploité par American Airlines

Bon à savoir

Basse saison

avril

Haute saison

août

Vol le moins cher

1 113 €

Prix moyen aller-retour

888 €

Bonne affaire aller-retour

722 €

Bonne affaire aller simple

708 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 32%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 34%.
Vol Bordeaux - Guatemala (ville)
(prix moyen sur les 2 dernières semaines)
ou moins
ou moins

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Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

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  • La haute saison est en juillet, août et septembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est avril.

FAQ - Réserver un vol de Bordeaux pour Guatemala (ville)

5 meilleures compagnies proposant des vols Bordeaux Aéroport de Bordeaux-Mérignac - Guatemala (ville)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
7,9
DeltaNote générale basée sur 29332 avis
8,1Embarquement
7,8Confort
8,5Équipage
7,8Divertissement
7,5Repas
Avis sur la compagnie

Add non dairy creamer

En savoir plus sur Delta

Add non dairy creamer

Free snacks and beverages but they should Add non dairy creamer for coffee

Écran ne fonctionnait pas …. Pas d’alternative

Température de la ventilation très basse.

Vol à l'heure. Personnel aimable. Repas corrects. J'ai pu choisir une place confortable moyennant un prix correct. Divertissements limités que écran individuel. Plutôt content du voyage avec cette compagnie

Repas disponibilité du personnel confort d’installation ponctualité

Parfait

Excellent

Je suis un Franco Americain de 63 ans residant aux US depuis 38+ ans. Apparement mon retour vers Miami a ete booké sans baggage !!!??? De toute evidence une grossiere et innacceptable erreur !!! Comment puis rentrer chez moi sans bagagge ??? Imaginez ma surprise quand Air France m'a informé au "checkin" que mon billet de retOur n'incluait pas un baggage et a refusé de me laisser embarquer avec ma valise de 21 kilos si je ne payais pas un " suplement de €60. A €960+ ce billet ne qualifie pas particulierement de billet "discount"!!!??? Pour compliquer les choses encore un peu plus suite a un traumatisant vol de picpokets dans le metro parisien qq jours avant mon retour je n'avais plus de carte bancaire. Depuis presque 40 ans de voyages entre mes 2 pays je n'ai jamais eu une experience plus desagreable et humiliante dans un aeroport. De retour en Floride a la maison je suis stressé triste humilié et terriblement deçu par ce dernier jour dans ma ville lumiere de naissance.

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "See previous"
Points positifs : "N/a"
Points positifs : "Entertainment"
Points négatifs : "Flight wasn't full. I could have been seated somewhere else since passenger next to me was quite large and invading my personal space"
Points positifs : "the crew were amazing, very friendly, welcoming and attentive."
Points positifs : "Nobody was amazing. First Class Crew didn’t really care and there were only 6 of us up there."
Points négatifs : "I was offered one during. They didn’t have spicy Bloody Mary mix. Tired to pass off a drink with plain tomato juice which was horrible. When my wife sent it back they didn’t offer her anything else."
Points négatifs : "They were great"
Points positifs : "Not enough toom between rows of seats."
Points positifs : "Al the amenities were provided."
Points négatifs : "In this day and age Wi-Fi should be provided always. Unfortunately it wasn't on the flight from Tokyo back to Los Angeles."
Points négatifs : "After my flight was delayed for over 3 hrs - the counter clerk was rude and unhelpful. She felt it was appropriate for her to flick the customer service phone number in front of my teenage daughters. I would say avoid Delta!"
Points positifs : "Our flight crew were great. Pilots were great too."
Points négatifs : "I missed my connection due to weather in Minneapolis. Was diverted into Milwaukee, but nope we are diverted to Chicago, but wait no we go to Milwaukee. Deboard into a close gate area. Rest rooms were closed. Then once refueling is done get back on and make Minneapolis at 12:15 am. Connection missed"
Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"
Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"
Points négatifs : "Let passengers know from JFK there is a shuttle or air tram to your actual gate of departure. This could help with what the passenger may have as carry on item"
Points négatifs : "Tout"
Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"
Points négatifs : "Overall, a good short flight."
Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."
Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."
Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"
Points négatifs : "Couldn’t hear boarding announcements. Lots of boarding confusion"
Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"
Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"
Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"
Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"
Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."
Points positifs : "On flight entertainment was very good. Flight was smooth and ran ahead of schedule."
Points négatifs : "They were out of vegetarian meal options. Really poor for a six hour flight. Also, the family behind us was atrocious, but that’s not Delta’s fault."
Points négatifs : "The area in the back of the plane by my seat smelled like dirty feet."
Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"
Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"
Points positifs : "The flight was great from beginning to end. I have no complaints."
Points positifs : "The flight was not cancelled, crew was friendly, we arrived at our destination."
Points négatifs : "Flight delayed two hours and absolutely no info provided to customers about what was going on and if/when flight would depart."
Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"
Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"
Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"
Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"
Points positifs : "Kindness of the staff"
Points positifs : "Good food, prompt service. Kind crew"
Points positifs : "Very smooth process."
Points négatifs : "Noon"
Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"
Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"

Delay due to lack of personnel!

Queue énorme au contrôle et 1h30 de retard pour le départ

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points positifs : "Boarding was efficient and the crew were nice."
Points négatifs : "the seating is horrible. it was the tightest seating I've ever experienced."
Points positifs : "Salimos a tiempo . El business es muy confortable"
Points négatifs : "La comida horrible . No se limpian los baños"
Points positifs : "The crew from Kili to DarEsSalam was tired. A fresh crew worked from DarEsSalam to AMS and they were great."
Points négatifs : "The boarding process was chaotic. The passengers in the first boarding group had to fight through the crowd because there were no boarding lanes."
Points positifs : "Comfort"
Points négatifs : "Wifi on klm"
Points positifs : "I was sorted on Row 3 and the drapes kept hitting the back of my head."
Points négatifs : "Move the drapes a few more inches back."
Points positifs : "Almost everything, especially the crew."
Points négatifs : "Don’t feel like anything should be better to be honest"
Points positifs : "Fantastic gate agents!"
Points négatifs : "The food was terrible."
Points positifs : "Seat was uncomfortable. There was nothing to like. In past I have traveled by KLM but this time it was worst."
Points négatifs : "No proper food service. Even to the passenger of Amsterdam no dinner was served. No inflight service. It looks like domestic flight. I will think twice to travel by KLM. The check-in staff at counter was absolutely arrogant. Staff ar boarding gate was nice."
Points positifs : "The crew is really welcoming"
Points négatifs : "The seats are too narrow and a bit too hard"
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points positifs : "The entertainment was amazing"
Points négatifs : "The seats were a bit hard"
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points négatifs : "Flight on time would have been good when you have a late evening arrival. Long wait for luggage at Birmingham airport."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points négatifs : "Flight cancelled"
Points positifs : "The crew were really helpful with people who had tight connections because of the delayed flight"
Points négatifs : "I wish they had WiFi"
Points négatifs : "The website I booked on and the Delta phone line on the printed ticket said that I had baggage when it turns out that I did not according to the check in staff and they made me pay."
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points positifs : "Lovely crew, very helpful"
Points négatifs : "N/A"
Points positifs : "Good food, friendly service"
Points négatifs : "More trash pickup; only one round of beverage service"
Points positifs : "The service"
Points négatifs : "The food."
Points positifs : "Best airline in the business quick efficient and outstanding service What else can you say"
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points positifs : "The service"
Points négatifs : "The seats"
Points positifs : "The flight to Gdansk took off and arrived on-time and the staff were professional."
Points négatifs : "The flight to Amsterdam from Gdansk was late and I had to RUN to the connecting gate. 50 minutes is NOT ENOUGH time to go through passport control."
Points négatifs : "You are almost always late!"
Points négatifs : "Boarding was confusing and disorganized"
Points positifs : "Good services!"
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points positifs : "Nice crew; clean plane; decent dinner"
Points négatifs : "No entertainment system; insufficient knee space"
Points négatifs : "Unaccompanied minor flying to Lisbon overnight. Bag was lost. No real effort to assist. Bags of unaccompanied minor should be treated with priority."
Points positifs : "The time keeping was very good. We left on time and arrived early on both occasion. Good organisation. Excellent service."
Points négatifs : "Nothing"
Points négatifs : "After more than two hours of delay... Initially the flight takes off was at 8:35... Then 21:20... Then 21:50... Then 22:10. Finally we took off at 22:40... Refund our money klm..."
Points négatifs : "Food"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points négatifs : "Missing wheel chairs swrvice lounge far away no food option just lame klm tipique"
Points négatifs : "Crowded seating, 20-year old video system, headphones that did not match the two-jack system, lackluster service in flight. Generally my experience with KLM has been good, but this was well below average."
Points positifs : "Everything. A truly faultless experience!"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "The cabin crew were pretty good. That's about all that was good."
Points négatifs : "I paid almost $400 for upgraded seats. When I got to the airport-- no seats-- both ways!! i didn't even have regular seat assignments. I had to choose from the last few seats available. The ticket agent, the gate agent and the cabin crew all did nothing to make up for the fact that their system screwed up and stuck me in a cramped coach seat in the back of the plane for 11 hours-- TWICE! Beyond that, KLM must have one of the oldest fleets in the sky. Both ways LAX->AMS->LAX, I was on a 30-35 year old 747 with no wifi, no power and a ten-year-old entertainment system. Never again."
Points négatifs : "vol retardé"
Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"
Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Le divertissement"
Points positifs : "Nothing, the flight was delayed, the plane too small for passengers to store their carry-on luggage, the ground staff did not upload all the luggage and left some behind in Nairobi on the tarmac, the crew lied about the luggage being uploaded. Terrible experience! Kenya Airways is becoming worst and worst."
Points négatifs : "Everything, the flight was delayed, the plane too small for passengers to store their carry-on luggage, the ground staff did not upload all the luggage and left some behind in Nairobi on the tarmac, the crew lied about the luggage being uploaded. Terrible experience! Kenya Airways is becoming worst and worst."
Points positifs : "Crew attentive. The delay was due to airport conditions in FCO, cannot be blamed on Air France."
Points négatifs : "Food. For a 2-hour plus flight, from 11am to 1:30pm, we got 20gr pretzel sticks. This is ridiculous. Don't pretend you are not low-cost! Formerly, before the Joon failed (thank God) venture, Air France had real sandwiches around that time of the day on that line."
Points négatifs : "Les sièges très serrés. La nourriture très moyenne ( surtout le petit déjeuner )."
Points positifs : "Personnel accueillant et disponible."
Points négatifs : "Nourriture doit être revue même en classe éco. Écran divertissement un peu vieux."
Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Le personnel a l’embarquement !! Très désagréable et un avion a l’heure !!"
Points négatifs : "New variety of food"
Points positifs : "Service à bord, amabilité du personnel"
Points positifs : "Amasing crew"
Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"
Points négatifs : "No leg room at all, cant believe those seats met legal standard. The plane smelled, boarding was a nightmare because too many people had big bags. An announcement had been madd that vags would be collected, but obviously were not."
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "L’embarquement à Orly Pas de retard à Orly"
Points négatifs : "Departure time was almost 2 hours late and the communication of the cabin crew regarding this issue was poor. Almost an hour went by without an update."
Points négatifs : "Tres mauvaise expérience avec Air France, vol raté, donc 900€ de frais supplémentaires pour un voyage avec mon epouse et nos 2 jeunes enfants. Le vol en lui-meme etait correct."
Points négatifs : "Boarding clusterf..."
Points négatifs : "Propreté de l'avion"
Points positifs : "On time, no hassle."
Points positifs : "RAS personnel. Confort correct."
Points négatifs : "Annonce du retard tarif"
Points positifs : "Average crew. Average seat."
Points négatifs : "They could have controlled screening babies better. They just let them scream....."
Points positifs : "Entire trip was easy and comfortable."
Points positifs : "In flight entertainment was great"
Points négatifs : "seats very uncomfortable, boarding was a mess in Paris, priority luggage was annoying and made us miss our connection flight (as well as numerous delays)"
Points positifs : "tout le service est parfait"
Points négatifs : "un peu plus de nourriture dans les repas"
Points positifs : "Personnel très bien, divertissement complet, avion très peu bruyant"
Points négatifs : "Plus de place pour les jambes en classe eco: c’est presque impossible de sortir vers le couloir sans faire lever tout le monde dans sa rangée."
Points positifs : "Personnel très agréable mais collation un peu insuffisante"
Points négatifs : "Le décollage en retard (1 heure) et une annonce inexistante pour le duty free"
Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"
Points positifs : "Good food and service"
Points positifs : "Le petit gâteau. Succulent à mort."
Points négatifs : "Qu'il n'y ait qu'un seul gâteau. C'était bon le voyage"
Points négatifs : "Plus de journal disponible à l'embarquement"
Points négatifs : "Being in the middle of the 4 seats with guys on both sides. They tend to restrict the space by using the arm rests."
Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."
Points positifs : "Over all everything was great, except the bags check in"
Points positifs : "Just a routine flight but done with perfect execution."
Points négatifs : "Nothing."
Points positifs : "Liked the transfer"
Points positifs : "Disponibilité et flexibilité des gens du comptoir"
Points négatifs : "Rien tout était parfait"
Points positifs : "It was on time"
Points négatifs : "Hard seats Boarding was 35 min delayed"
Points négatifs : "Retard significatif au décollage ! Files d'attente immenses à l'arrivée. Cause-->Effet"
Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Everything. The crew seemed to skip over me and my husband multiple times. So we sat there with garbage the whole flight. My entertainment was broken and they had no solution but giving me $30 to use at the duty free shop the same day as the flighty. I paid extra for premium seating in an exit row and that was their idea of fair compensation. The crew ran out of vegetarian food so I didn’t eat anything but cold stale bread. The crew was non-existent most of the flight."
Points positifs : "Le service, le café et croissant compris, l’accueil, le respect des horaires"
Points négatifs : "Assise sur le dernier rang de l’avion, les sièges sont trop droits sans souplesse car tenus par la paroie"
Points positifs : "Food, service, comfort"
Points négatifs : "Plane left more than 40 minutes late with no explanation or apology."
Points positifs : "The entertainment screen was a small 4" screen. The movie selection was outdated. The screen in my seat did not work. Flight attendant said she would "call to have it reset" but it never worked. Fortunately, there was an adjacent empty seat that I moved to on my own initiative and without the flight attendant offering a seat change."
Points négatifs : "Security services at Manchester airport...too long and not friendly at all"
Points positifs : "La disponibilité et l’amabilité du personnel à bord"
Points négatifs : "Le retard a l embarquement sans vraiment d explication alors que le retard ensuit au décollage a été expliqué par le commandant de bord"
Points négatifs : "It is very difficult to get around CDG airport with a disabled person. There is no shuttle. By the time we got to check in, we were ten minutes late. They would not check us in, and we paid over $700 to change tickets to the next flight. When I complained, I was told to stop being rude or I would get no ticket at all. My mother is 94 years old and we did the best we could given the circumstance."
Points positifs : "I like traveling with AirFrance in general."
Points négatifs : "Terminal too far to go to loggage, walking about more than two miles after a long trip is not very easy AirFrance should have a better terminal at Charles-de-Gaulle!!! Have some missing stuff in my luggage!!!!"
Points positifs : "Food was Fantastic, Air France the Best on Air."
Points positifs : "Les boissons gratuites. L’application.l’anbiance de l’avion."
Points négatifs : "Un personnel peu souriant. Il me bousculais lors de leurs passage. Un mauvais tri du chariot par leurs collègues voisins, ce qui fait que tout étais mélangé."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Canceled flight—absolutely no notification. Convoluted rebooking in whcuhbhey lies to us about what flights we were actually on. Spent a couple hours at Delta rebooking our trip. Lost prepaid night at hotel and dinner eaecatuon plus day of vacation."
Points positifs : "The crew was super friendly and always gave the feeling that they want the customers to feel comfortable and enjoy the flight. One of the crew members even offered me to move to an emergency exit seat (without me asking to move) because I am tall. Amazing!"

Nous avons dû repasser la sécurité lors de notre connexion à Mexico. Une de nos valise a été grandement endommagé dans le transport et où transfert du vol à l'autre.

que le personnel a l'enregistrement puisse avoir le minimum des competences concernant les titres de sejours et titres profesionneles de residence popur faciliter l'enregistrement.

Tres contente avec Aeromexico

Trop de retard

Points positifs : "No really"
Points positifs : "see previous comments"
Points négatifs : "see previous comments"
Points positifs : "This is what an airline should be like in the US - 1 bag checked without fees, food - snacks and light meal (even on short flights), LEG ROOM, reasonable airfares. Thankfully I live near a Canadian airport. Greedy US airlines with its no-service-unless-you-pay could take a lesson."
Points négatifs : "I am completely satisfied with the airline and its services."
Points positifs : "The seat was a good size and not totally uncomfortable"
Points négatifs : "Literally everything needs some serious improvement — delays like crazy, the crew leaves you clueless, the customer care is horrendous."
Points négatifs : "The lunch could be better with a cracker or Bread."
Points positifs : "Je n'ai pas pu embarquer dans le vol car l'agente de bord a fermé les portes avant que je ne puisse présenter mon billet d'immigration qui était dans mon sac."
Points négatifs : "Je n'ai pas pu embarquer dans le vol car l'agente de bord a fermé les portes avant que je ne puisse présenter mon billet d'immigration qui était dans mon sac."
Points négatifs : "I tried to check-in my husband and I online but i was unsuccessful and the only option besides us citizen was visa. My husband does not have a visa he has he’s resident card but there was no option for me to select besides visa. once i arrived i was told I would have to be on standby since I did not check in ... I told the air flight assistant I was unable to do so because when I would input my husbands information who is currently a resident there was no option.. she said some airlines don’t let you check in online because they have restricted online procedures... I paid for my ticket which means I paid for my seat... I always travel with Aeroméxico for the reason as I love the customer care We receive and never have issues and I was pretty confused as to why I encountered this situation... I would really appreciate that Aeroméxicos online process works for both citizens and residents to make it easier on everyone.. but i also want to thank the staff because even though I was given bad news and awaiting to see if I would fly back on time as a stand by, they were able to get me back to my home without me missing work...I can’t enforce enough to please look into into you’re online check in to make it fair for all boarders to check in ... thank you"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I will never flight with Aeromexico again!!"
Points négatifs : "Need water"
Points positifs : "Oui pour le personnel et correct pour le confort"
Points négatifs : "Par contre au moment de l achat du vol il m a fait choisir mes sièges dont j ai payé 13$ et quand j arrive à l aéroport il faut choisir des sièges donc j ai payé 68$ pour rien je vais faire annule la transaction chez visa"
Points positifs : "Ce qui m'aurait plu c'est de ne pas être obligée de voyager avec un chien . Qu'est ce que un chien faisait dans un avion en train de voyager avec les passagers? Pas de liesse, et la seule fois que je l'ai vu dans une cage, c'etait pour le transporter c'est pendant le debarquement."
Points négatifs : "Pour un vol international de plus de 4 heures est plutôt surprenant, et desagreable, le fait que l'equipage de l'avion n'ait jamais offert de rafraichissements pendant le vol (never mind de nourriture). Il a fallu que les passagers demandent, à la pièce, d'avoir quelque chose à boire, pour en avoir"
Points positifs : "I was at premier class . Very comfy. Dreamer line are excellent and the service too."
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Checking was fast and easy."
Points négatifs : "Seat cushions were super uncomfortable."
Points positifs : "Everything"
Points positifs : "Excellent Service"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Divertissement"
Points négatifs : "L’avion est parti sans moi et 4 autres passager sans avoir fait d’appel final"
Points positifs : "Repas à bord Personnel courtois"
Points négatifs : "Un lounge skyte au t4 de Cancún aurait été top"
Points négatifs : "Le personnel a l’enregistrement préfère parler entre eux plutôt que vous apporter de l’attention. ces personnes ne devraient pas travailler au contact des clients."
Points positifs : "Personnel très aimable. Cabine moderne et fonctionnel. Siège confortable."
Points négatifs : "Les sièges business devrait être un petit peu plus large au niveau des épaules en position lit. Mes épaules touchées des 2 côtes. Aussi prévoit un petit peu plis de place au niveau des pieds aussi en position lit."
Points positifs : "The extras that I was not used to anymore, like a snack and movies. Also punctuality."
Points positifs : "le personnel très professionnel et affable. La traduction anglaise manque de volume et très difficile à entendre sur les 4 avions"
Points négatifs : "Le confort des sièges et la station de divertissement très médiocre"
Points positifs : "À l'heure. Personnel sympathique!"
Points négatifs : "En arrivant à Montréal, il n'y avait pas de fauteuil roulant pour mon épouse. Elle a du marché tout l'aéroport jusqu'à la douane ce qui est très long pour quelqu'un d'anticiper. C'est la seule place où nous avons du nous débrouiller seul."
Points positifs : "Again, that you managed to be on time and that a 45 minute connection went flawlessly."
Points négatifs : "Etre à l'heure"
Points positifs : "Confort de l’avoin"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Le confort des sièges étaient passable peut-être est-ce normal après 5 heures de vol"
Points positifs : "Personnel souriant et aimable."
Points négatifs : "Une seule toilette fonctionnait durant le voyage. Beaucoup d’attente pour les utiliser."
Points positifs : "Decent on flight entertainment"
Points négatifs : "1 hour delay in the flight"
Points négatifs : "Very happy, excellent!!"
Points négatifs : "Nous avons dû attendre plus d'une heure sans nouvelles avant de se faire dire que nous aurions encore 1 h de plus de retard. Nous sommes partie avec près de 3 h de retard. Les écrans tombaient en panne de tous les passagers et l'équipage semblaient ne pas s'en soucier. Pourtant un redémarrage a réglé le problème. (fait a la demande des passagers)."
Points positifs : "We arrived at our destination eventually."
Points négatifs : "Probably one of the most tedious flights of my life. Unexplained delays while sitting on the tarmac and not allowed to get up to go the bathroom because “we could be leaving any minute”. Repeated indications that we were cleared to move, and then no movement for another 15 minutes before assuring us they were cleared to move. Everything about this airline, from check-in to boarding to taxiing to deplaning to baggage claim felt like it took 60-80% longer than it had to, with no real customer service to be found. This is an airline that does nothing more than provide passengers with a way of getting from point A to point B, eventually; getting there on time, or in comfort, was clearly a luxury their airline was not positioned to deliver. First and last time flying Aeromexico, especially with Internet, Volaris, and other carriers plowing the same routes."
Points positifs : "Vol pas trop long."
Points négatifs : "Délai d'embarquement et pas de divertissement."
Points positifs : "Espace dans l'avion. Divertissement."
Points négatifs : "Pas de choix de repas."
Points positifs : "Ce n'est pas la première fois que nous voyageons avec AeroMexico. Nous avons toujours eu un voyage satisfaisant pour un prix excellent."
Points négatifs : "40 minutes late, no entertainment on board, poor menú."
Points positifs : "Super vol"
Points positifs : "Check in process fast and friendly."
Points négatifs : "Screens did not work at all, just a sandwich on a 5 1/2 hour flight, bathroom doors did not lock, overall a poor quality flight."
Points positifs : "Le service et la nourriture"
Points négatifs : "Le confort des bancs"
Points positifs : "Le service et la nourriture !"
Points négatifs : "Le confort des bancs"
Points positifs : "Everything ran smoothly."
Points négatifs : "The food could have been better but it wasn't horrible!"
Points négatifs : "Annulation du vol de retour apres un no-show à l’aller. Aucune information de leur part. J’ai du racheter 3 billets d’avion, plus de 2000$ de frais. Derniere fois avec cette compagnie."
Points positifs : "Un check-in incroyable, un personnel très attentionné de l'enregistrement à la porte d'embarquement. Vol avec 1 heure d'avance sur le nouveau Boeing Dreamliner. Diner copieux, service de boissons à répétition. Espace pour les jambes entre les sièges."
Points négatifs : "Le système de divertissement n'est pas le meilleur (contrairement à Emirates ou British Airways)."
Points positifs : "Great prices!"
Points positifs : "All"
Points négatifs : "."

Le vol en lui-même s'est bien passé. En revanche, l'obtention du boarding pass et les formalités à remplir en ligne ont été une vraie galère (et à faire en double exemplaire, en plus (American Airlines + Kayak)).

Annulation sans proposition de solution

Parce que AA a mal fait son planning , pas de pilote . Il a fallu attendre un pilote puis un co pilote. On a décollé avec 1h40 de retard

Points négatifs : "The cabin was to cold 🥶"
Points positifs : "Crew were exceptional!!! Organizing the passengers and make the arrangements to meet the requirements of social distance. Bravo!!!"
Points négatifs : "Cookies had a very bad taste. Water was perfect!"
Points positifs : "The flights were on time."
Points négatifs : "It’s disappointing AA doesn’t recognize Veterans’s along with active duty during group 1 boarding. Some of us have served over 20 years and participated multiple wars. It would be a nice gesture."
Points positifs : "Crew was nice and comfort was okay."
Points négatifs : "There was no internet most of the flight it only worked for the first 20-30 minutes of the flight then they tried resetting it but it didn’t work for the rest of the flight."
Points négatifs : "My seat back screen was inoperable. I had other stuff to do, so not a problem although I would have liked having music and movie options. Oh well... In other news, AA’s morning food options are incredibly lame. It’s almost as if they don’t want to sell any food. Finally, can come one tell me where to buy stock in those mediocre little Biscotti cookies they (and every other airline) pass out for free? Must be KILLING it!"
Points positifs : "The ground crew worked really hard to get us going."
Points négatifs : "The flight was delayed 1.5 hours."
Points positifs : "Yes! They were helpful and nice as well on the flight."
Points négatifs : "Mhm.. Nothing."
Points positifs : "comfortable"
Points négatifs : "boarding delay, we must arrived at 13:48hrs, but our flight return to miami due to problems in navigation, we have to await at airport and arrived at Guatemala at 18:30hrs."
Points négatifs : "Of the 4 FA only 2 were pleasant. The others were short and accusatory, not with me but other passengers not okay American"
Points positifs : "The crew was friendly. The airline brought out some snacks for the passengers after an hour or so."
Points négatifs : "There was a mechanical failure. We all had to deplane. The flight was delayed longer than the travel time to the destination."
Points négatifs : "You were out of earphones"
Points positifs : "Customer service was acceptable"
Points négatifs : "Flights were cancelled and had to take another airline. Bags were also lost for 5 days!"
Points négatifs : "There was a delay on the departure"
Points positifs : "Great stews"
Points négatifs : "Food, 1st class had granola bars. Live tv was advertised, but not available"
Points négatifs : "When the delayed flight landed, the crew should help expedite those connecting to other flights. They should announce our connecting gates so that we don’t have to look it up."
Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"
Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"
Points positifs : "Yes"
Points positifs : "The seat was comfy, even though the flight was delayed in takeoff by 45 min. It was nice to hear from the captain. It makes you feel more like you're having a good experience."
Points négatifs : "Delays happen. But snacks offered during a delay known to be longer than 30 min would've made many passengers happier. It's hard to stay happy when other people around you are complaining."
Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"
Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"
Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"
Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"
Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"
Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"
Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"
Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."
Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."
Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."
Points négatifs : "Food was payable so should not even be a criteria here We had to collect our luggage coming from portugal to check them in Again in Miami. Really a burden. After 20 hours flying this was really annoying. Again Iberia saving money at the cost of clients"
Points positifs : "I think everyone was traveling for the holidays and was cheerful, made for a good flight!"
Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"
Points négatifs : "Poor they lost my luggage. They did not allowed me to take my suitcas whit me because the plan was too small. I never travel again whit amercan airlines"
Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."
Points positifs : "Everything in order and on time."
Points négatifs : "-"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"
Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"
Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"
Points négatifs : "Flight delayed because the crew arrived late the night before. This created a chain of events that got me to Newark 7 hrs later than scheduled."
Points négatifs : "Flight delayed two hours."
Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"
Points positifs : "New economy extra for those of us with elite FF status was awesome and made a long flight comfortable"
Points négatifs : "The entertainment system on these planes need to be updated. It's really unacceptable today to have everyone forced to watch the same movie in the ceiling, forgot about pausing for toilet breaks. This one they showed one movie and then we were forced to endure snippets and NBC shows that I can't imagine anyone watching. What happened to the second movie? They supposedly had entertainment that you could watch on your phone or tablet, but it was only tv shows as well?!"
Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."
Points positifs : "The crew was very nice and did a good job of keeping the passengers informed of delays"
Points négatifs : "The gate check-in person was not very pleasant. Once we had to get off the plane after leaving the gate the flight information disappeared and could not be found on any flight tracking service. I know the airline cannot help the weather but keeping passengers informed is key to making people feel comfortable."
Points positifs : "The crew was very kind."
Points négatifs : "There was an issue where someone had boarded and somehow taken my seat. I was asked to wait until the very end and then allowed in my seat once the passenger in my designated seat was asked to deboard the plane. I don't know how that could have happened."
Points positifs : "Best landing ever, like a butterfly."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything."

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