Trouvez des vols pas chers Brest - Barcelone

BES - BCN

Trouvez des vols pas chers Brest - Barcelone

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols vers Barcelone. Combinez vol et hôtel et économisez !

Aller-retour
Économique
Brest (BES)
Barcelone-El Prat
jeu. 25/11
jeu. 2/12
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Inclure des hôtels

Bon à savoir

Basse saison

septembre

Haute saison

décembre

Prix moyen aller-retour

201 €

Bonne affaire aller-retour

201 €

Bonne affaire aller simple

134 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 41%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 21%.
(prix moyen sur les 2 dernières semaines)
ou moins
ou moins

Quand réserver des vols Brest - Barcelone

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol aller simple pour cet itinéraire à 134 € ou moins, et un vol aller-retour à 201 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Brest - Barcelone 71 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 8 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre, décembre et janvier. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est septembre.
  • Partir le matin est en moyenne 53% moins cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Brest - Barcelone

Quel est le temps de vol entre Brest et Barcelone ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Brest - Barcelone ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Brest - Barcelone ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Brest-Barcelone ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Brest-Barcelone ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Brest-Barcelone ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Brest-Barcelone ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Brest Aéroport Intl de Brest Bretagne - Barcelone-El Prat

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 701 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Salimos a tiempo . El business es muy confortable"
Points négatifs : "La comida horrible . No se limpian los baños"

Points positifs : "Comfort"
Points négatifs : "Internet"

Points positifs : "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Points négatifs : "I flew economy and all was good and appropriate to the level."

Points positifs : "Usual faultless KLM experience"
Points négatifs : "Nothing."

Points négatifs : "Time"

Points positifs : "Food was great, enjoyed watching videos, staff very profession and friendly."
Points négatifs : "Boarding was delayed and prolonged My Baggage was not transferred and was not available when I arrived in Dulles."

Points positifs : "Crew was great, very responsive and hospitable!"
Points négatifs : "more lunch choices, especially choices without dairy products."

Points négatifs : "Travelled business class and was ace experience"

Points positifs : "Seat was comfy and spacious for economy class"
Points négatifs : "Vegetarian meal was okay but could be more enjoyable if served with bread at start of meal."

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Like the overall KLM experience"
Points négatifs : "Food could have had better quality and the stewardess served it all at once versus in the various courses."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "The earphones for out two seats only worked intermittently, but the Purser, Lee-Ann handled it professionally and pleasantly. That was the only disappointment in an otherwise pleasant flight"
Points négatifs : "The earphones could have worked!"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "The crew was amazing and the food was great."
Points négatifs : "Something did not go right with our booking so it took some work for the airline to get it figured out for us. Thankfully we had left plenty of time. But that was an unexpected stress."

Points négatifs : "If only there was a way to be able to lie down and sleep - you would be pioneers in aviation"

Points négatifs : "Need more leg room!!! Larger meals needed."

Points négatifs : "No reading light in my seat..."

Points positifs : "Good comfortable seat with extra leg room. Pleasant crew."

Points négatifs : "None of our 4 checked bags arrived with us. This was despite ample connection time (2+ hours) in Amsterdam."

Points négatifs : "Trouble checking in regarding a visa issue?.. no other trouble at the other airports.."

Points négatifs : "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Points positifs : "Nice crew pilot food and beverage"
Points négatifs : "No wifi"

Points positifs : "Landing"
Points négatifs : "I’ve traveled a lot internationally and this was the WORST flight I’ve ever had to endure. I felt like I was being tortured and didn’t sleep at all and so slept when getting into Amsterdam rather than being able to explore the city. I was out $200 for the Airbnb (could’ve stayed in the airport cheaper) and $200 for a dinner cruise I slept through. NEVER AGAIN"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Very friendly onboard personnel - I really had kind of homy feeling."

Points positifs : "Seat 39A did not recline. The gentleman next to me spread his arms out a bit as he typed on his computer the entire way. So I did not get ANY sleep. Plus he got up at least four times."
Points négatifs : "Except for the man next to me - great!"

Points positifs : "Staff very pleasant"
Points négatifs : "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

Points positifs : "The seat was spacious and the concept of the evening meal being the lighter option was innovative and well thought out"
Points négatifs : "Boarding was chaotic and congested with not much information or order."

Points positifs : "Good selection of movies."
Points négatifs : "Very small seats with no leg room and very little room on either side. The food was bad - even when compared to other airplane food. Plane is kept too warm."

Points positifs : "I bought the Airport tickets for my Russian friend. However customs would not allow her to board the plane unfortunately. That's not Kayaks fault. I would definitely book with Kayak again. Many thanks."

Points négatifs : "Nothing good to say about this flight. The plane was old with no entertainment. The sits where very compact and not comfortable at all. The food was a sweet bread and water. The flight attendants were rushing and will take a while if you needed anything. I felt like I was taking a bus with graffiti all over the place."

Points positifs : "She was cheerful and genuine. I have dietary restrictions but was unable to preorder a meal. She went out of her way to find an available meal for me. I also saw her bring other passengers extra snacks and drinks."
Points négatifs : "Cramped seating."

Points positifs : "Everything is top notch for an airline company."
Points négatifs : "Nothing.... I enjoyed every moment of the flight."

Points positifs : "Sound was broken on my TV set!"
Points négatifs : "Called stewardess twice to assist. No response!"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Nice flight, nice crew, and a nice experience."

Points négatifs : "After more than two hours of delay... Initially the flight takes off was at 8:35... Then 21:20... Then 21:50... Then 22:10. Finally we took off at 22:40... Refund our money klm..."

Points positifs : "Short flight with good communication."
Points négatifs : "Nil to complain."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "Very friendly and helpful personnel."

Points positifs : "Helpful and smiling cabin crew."

Points positifs : "My bagage broke"
Points négatifs : "I paid extra fee for extra bagage which was tv and i paid insurance my tv broke and no one responces for it"

Points positifs : "In flight food was enjoyable"

Points positifs : "Everything. A truly faultless experience!"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Pretty basic one hour flight so there's not much to complain about or praise about. I got some sleep which was good."
Points négatifs : "The crew had their general Dutch aloofness on form. Chatted to one of the stewardesses in Dutch up until she saw I had a British passport then she decided she could only speak English to me."

"Flight to Florence delayed. All passengers took a bus to Pisa (1.5 hours away) to fly Pisa to Paris. We missed our connection and flew next day. All information regarding the delay online was incorrect ("system not yet updated") . So calling Air France was useless as they could not assist. Not all flight delays can be avoided but many improvements are needed throughout this process."

Points négatifs : "Le retard allé comme retour"

Points positifs : "La collation très bonne"

Points négatifs : "Idem"

Points négatifs : "Les changements de porte et l’annulation du vol précédent m’ont fait raté l’avion car les informations sont arrivées tardivement. Ceci a comme conséquence de partir à 21:40 (mais aussi avec retard), avoir raté mon train et devoir annuler mon taxi. Ma famille a dû se déplacer depuis Royan pour ne récupérer. Regrettable!"

Points positifs : "Easy boarding, entertainment"
Points négatifs : "Crew was not very friendly on bot departure and return flights. Will make me reconsider Air France in the future."

Points positifs : "How great everyone was and smooth sailing."
Points négatifs : "Made sure the flight was not over booked."

Points négatifs : "I was almost forced to stow my luggage in the hold despite me telling the check-in people tjat I had my meds and cpap in the carryon. I spoke to multiple people. Not sensitive."

Points négatifs : "Les sièges très serrés. La nourriture très moyenne ( surtout le petit déjeuner )."

Points positifs : "Très bien"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Personnel accueillant et disponible."
Points négatifs : "Nourriture doit être revue même en classe éco. Écran divertissement un peu vieux."

Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"

Points négatifs : "Seats are not comfortable for long haul. Airbus 380 premier economy. Not enough reclining and leg support."

Points positifs : "L'enregistrement, la possibilité d'enregistrer gratuitement le bagage à main, l'embarquement. Rapidité de service du personnel de bord à la demande."
Points négatifs : "Ancienne classe économique Air France (système de divertissement à bord pouvant être beaucoup plus moderne);"

Points positifs : "À bord, généralement tout se passe bien"
Points négatifs : "Retard, perte des bagages, pas d'excuses.. Typique d'Air France"

Points négatifs : "Our request for vegetarian meals got lost after a glight was cancelled."

Points positifs : "Arrivée à l’heure"
Points négatifs : "Léger retard à l’embarquement : attente des passagers en station debout. Heureusement il n’y avait pas d’enfant en bas âge"

Points positifs : "The Delta flight service was much better than the Air France flight I took on the previous leg."

Points positifs : "La qualité du service Air France, le nouvel appareil, le système de divertissement, l'amabilité"
Points négatifs : "L'embarquement dans un terminal trop étroit avec des annonces peu claires"

Points négatifs : "Tell me i would misst the next flight and that my beg will not go to the final airport."

Points positifs : "Nothing !! Such a bullshit flight ever !!!"
Points négatifs : "No tv fo 14 hr long flight !! Flight delayed for 1 he !! No proper arranged to board .. it was kiosk!! Food quality was worse. No space to seat !! Can’t sleep .. no leg space !! Worst fight till the date !!!"

Points positifs : "The whole crew is so kind"
Points négatifs : "Delta made my whole first flying experience the best."

Points positifs : "Crew very professional"
Points négatifs : "Boarding was a little confusing"

Points négatifs : "Meme tracasseries qu’a l’aller, malgré le check-in 30h avant, j’ai perdu mes places (« dans le système/ordinaditeur ») une fois arrivée a l’aeroport. Et je voyageais avec un bb de 8 mois et un enfant de 5 ans!"

Points négatifs : "No entertainment facilities"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Seat"

Points négatifs : "Propreté de l'avion"

Points négatifs : "Seat was super uncomfortable. Could not fit in my legs at all, could not recline it enough. Maybe sufficient for a one hour flight, definitely not on an intercontinental flight."

Points positifs : "Tout était très bien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The crew was excellent."
Points négatifs : "The snacks that were handed out prior to landing were not very good and it looked as though a lot of people in our section felt the same way. Also, there were a lot of empty seats in the comfort and premium sections, but non of our gold medallions were offered an upgrade."

Points positifs : "I really liked my seat, but it was one of the only ones that didn't have a USB port."
Points négatifs : "See above. Overall, very nice experience."

Points positifs : "crew was wonderful, great food, quick boarding"
Points négatifs : "cant think of anything"

Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points positifs : "Air france crew at Mumbai Airport very rude and not supportive during checkin"

Points positifs : "Very efficient boarding. We actually departed earlier and then landed in Barcelona 15 minutes ahead of schedule. Overall a very smooth experience."

Points négatifs : "make passengers from Nigeria to feel respected and important. Imagine no entertainment in the aircraft in addition to a very poor food."

Points positifs : "FA kept bumping into my seat waking me up"
Points négatifs : "Return the 777 to 9 across"

Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Extremely hot the plane"

Points positifs : "Le vol en lui même rien à redire"
Points négatifs : "L'état de mon bagage à l'arrivée. Déchiqueté. Est ce lors du premier vol BKk Amsterdam sur Air France ou Amsterdam Bordeaux sur KlM ??? toujours est-il qu' il est irréparable"

Points négatifs : "I ordered Asian Vegetarian Meal. But they served me only pasta."

Points positifs : "Not much but the staff"
Points négatifs : "No room, boarding was slow, zero bag or legroom"

Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "PNC charming et communique bien dur le retard Excellente place 10D pour les jambes"
Points négatifs : "1h50 de retard cause réparation freinage au vol orecendent"

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points positifs : "Le repas était très bien et le petit déjeuner ok"

Points positifs : "More experienced, professional crew, better food and service."
Points négatifs : "A screaming child for 8 hours (understood this is not their fault, but it did make the journey unpleasant). Old aircraft with small screens, no power etc."

Points positifs : "Everything was fine"

Points positifs : "Haven't flow with Air France for some time now and definitely noticed a lowering of standards"
Points négatifs : "The gate changed 3 times and the terminal was very crowded. The staff seemed disinterested and distracted. The quality of the food has dropped dramatically."

Points positifs : "Steal money!!!! You guys didn’t allow to bring our carryons in to airplane and was a little short, she forced us to pay for them and send to the big luggage. But when we was boarding there so many people with a bigger baggage!!! I can’t accept that !!!"

Points positifs : "Nice crew. Flight arrives before planned."

Points positifs : "The cabin crew was very good. The check in process was tough but the representative was nice."
Points négatifs : "The boarding representative wasn’t very welcoming and the baggage hold volunteering wasn’t explained fully to passengers, otherwise they’ll volunteer."

Points positifs : "The crew were very friendly and helpful."
Points négatifs : "Flight was three hours late to depart with very little communication made to passengers."

Points positifs : "Le départ du vol est bien à l’heure et l’arrivée est en avance (20 mn). Easyjet est une très bonne compagnie low-cost. Le prochain vol de la même compagnie sera dans 3 ans en Croatie..."
Points négatifs : "La distribution des boissons gratuite sera un atout !"

Points positifs : "the flight was ok"
Points négatifs : "the crew member at the gate got very RUDE with my sister, my sister she explained to her that since my mom is 77 years old she needs to take a bit more time to board so she asked if she could be one of the first people to board the plane. She told my sister that my mom could born after priority"

Points positifs : "On board crew great."
Points négatifs : "EasyJet crew were terrible and short staffed. Queues outside the gate entrance and not in the gate waiting area. They should have had staff to move people to seated and cooled area"

Points positifs : "aucun imprévu"
Points négatifs : "petit dejeuner offert"

Points négatifs : "It was hot"

Points positifs : "On se sent en sécurité. Les vols se passent très bien. Pas de retard."
Points négatifs : "Je chipote car tout est assez efficace. Mais l’affichage de la porte était erroné, et un d’attente debout avant de pouvoir embarquer. Et des bus pour aller à l’aéroport une fois atterri. Mais franchement je n’ai rien à signaler de négatif. Les vols sont très efficaces pour un prix très abordable."

Points négatifs : "L ergonomie des sièges pas adapté au corps humain notamment au niveau des lombaires et nuque dossier trop droit inconfortable"

Points négatifs : "Nettoyage"

Points négatifs : "Staff were welcoming and friendly, very informative; their service could not be faulted. The cabin was clean and tidy."

Points positifs : "Embarquement rapide"
Points négatifs : "Sur des lignes à l étranger, pour 1h de vol il y a des écrans avec des divertissements"

Points négatifs : "Énormément de retard et pas d’explication"

Points positifs : "Personnel très compétent"

Points positifs : "Personnel serviable et agreable"
Points négatifs : "Ras"

Points négatifs : "Accent and descent were extremely fast and caused ears extreme pain."

Points négatifs : "gate closed 1 minute early so intern missed the flight"

Points positifs : "Très pratique en semaine depuis Bordeaux sur Tel Aviv a un prix très abordable"
Points négatifs : "De ne pas annuler le vol en semaine entre le 1er avril et le 15 juin"

Points négatifs : "retard. personnel desagreable."

Points positifs : "Rien à dire, parfait"

Points positifs : "Ponctualité. Application Easyjet."
Points négatifs : "Cabine défraîchie. L’application n’indique pas la porte."

Points négatifs : "«  Comment s’est passé le repas ? » Je ne peux pas noter car je n’ Rien commender."

Points positifs : "Vol correct"
Points négatifs : "Le vol a été retardé du coup le checking a l’hotel N’etait Plus possible, nous avons passé la nuit dehors ( gare et macdo) en attendant midi ou quelqu’un pourra nous accueillir"

Points positifs : "Great beer selection on the flight. After spending 4 days in Paris with all wine it was great to have an IPA on the flight. More importantly, the service was incredible, airport was beautiful, and transport was seamless."

Points négatifs : "Queue à lEmbarquement."

Points négatifs : "50 minutes late..."

Points négatifs : "1 hour late both ways"

Points positifs : "Hostess Gema was extremely helpful, kind and professional. Outstanding!"
Points négatifs : "Delayed departure. Queuing under the rain unnecessarily to board the plane. (letting people boarding in batches would had reduced rain exposure."

Points positifs : "Équipage sympa"
Points négatifs : "Retard à l'embarquement et surtout pour récupérer les valises orly ouest"

Points positifs : "Scheduled to depart at 19.50, left at 01.50 and arrived in Barcelona at 5am."

Points positifs : "Facilité d'embarquement"
Points négatifs : "Confort des sièges spartiate. Non précision que les boissons servies étaient payantes (ayant fait un vol pour Venise auparavant elle ne l'étaient pas)."

Points positifs : "La gentillesse du personnel . L’initIative de soutenir une cause humanitaire( les conséquences des incendies en Grèce)"
Points négatifs : "Le retard , comme d’habitude sur Easy jet même s’il était dû en partie à l´impossibilite de décoller à cause des orages à l´arrivee. L’aeroport De Berlin est Shonefeld.... avec tous ses escaliers, c’est indigne d’une grande capitale de ce beau pays qu’est l’Allemagne!!!"

Points négatifs : "Plane took off late because they didn’t have machine to turn plane on and let us inside the plane for an hour at 39C because air conditioning didn’t work"

Points positifs : "Pas grand chose !"
Points négatifs : "Salle d’embarquement trop petite, bar très sale et les toilettes n’en parlons pas tout ça a 07h30 qu’est ce que cela doit être en fin de journée. Pas assez de sièges, pas assez de personnel pour aider les voyageurs à l’auto drop bag. Avion pas très propre. Et vol en retard."

Points positifs : "Get what you pay for"
Points négatifs : "Unfortunately there was a 45 minute delay before take-off"

Points positifs : "On time and very well organized"
Points négatifs : "U have to pay for water"

Points négatifs : "You all do not help people who have suffered a loss. It is so difficult to get a response from anybody, it’s not only frustrating but disappointing"

Points positifs : "Le personnel était gentil et souriant"
Points négatifs : "Presque deux heures de retard sans information (pendant toute cette durée on avait aucune idée de quand on allait partir). Durant l'attente dans l'avion, la clim a été coupé.. Je n'avais qu'un sac à dos et ont me l'a quand même fait mettre dans la soute, j'ai donc du perdre du temps à l'atterrissage."

Points positifs : "Straight forward, no hassle flight. Staff (cabin crew) were pleasant and helpful."
Points négatifs : "Went straight from boarding to gate closed, and when stated gate was closed there was still a queue s mile long. Flight was delayed, but this was presumably due to French air traffic control strike."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "L’acceuil A l’aeroport De mykonos. Le fait de réclamer, de s’acharner sur le fait de payer un petit sac à dos 60€ alors que le vol n’erzit Pas complet et que la moitié de l’avion étaient pareil et n’a rien reçu. Obligé de payer 60€ pour pouvoir prendre l’avion. Une aimabimite horrible c’est la dernière compagnie que je prendrais à l’avenir"

Points positifs : "We had to pay 60$ for our carry on and it probably costed more than our entire ticket. I am so upset and infuriated at the fact that we weren’t warned in advance. The last easy jet flight we took a week ago we didn’t have to pay for our carry on."

Points positifs : "Everything was good"

Points positifs : "The crew was very responsive and helpful as my wife and I were traveling with our 14th month old daughter."
Points négatifs : "The multiple gate change, boarding the plane as there was no gate available and everything required a fee from the minute you booked the flight."

Points positifs : "Excellent crew"
Points négatifs : "2h delay and no food or discounts for food"

Points positifs : "Conpétense er rapidité"
Points négatifs : "Rien à dire"

Points positifs : "Short flight"
Points négatifs : "Late"

Points positifs : "Good communication; well organised"
Points négatifs : "What else? The seats, duh..."

Points positifs : "Un accueil parfait avec un commandant de bord excellent par son humour et son savoir faire.. il a même peut le temps de nous expliquer pourquoi les vents créer des perturbations"

Points négatifs : "My friend faced a problem he was booking the flight through your site by kiwi.com and he coudnt do the check in because he dont have the email and the password so he had to pay 60€, so i hope if the kiwi.com notes this matter."

Points positifs : "Le prix du vol, l'amabilité du personnel."
Points négatifs : "C'est Ryanair, donc, beaucoup des choses devraient être améliorés."

Points négatifs : "L’embarquement prioritaire"

Points négatifs : "Direct boarding."

Points positifs : "Le prix, les dates de vols, l'aéroport est desservi par les transports."
Points négatifs : "L’embarquement avec des personnes incompétentes qui ne font pas leur travail correctement contrairement à l’aller qui était parfait. Les sièges sont inconfortables."

Points négatifs : "It's Ryanair. We know that they won't change."

Points négatifs : "La propriété, la ponctualité"

Points positifs : "Getting here safe"
Points négatifs : "Waiting to broad"

Points positifs : "Fast and efficient"
Points négatifs : "Check in is a nightmare, questions are crazy even though you have paid extra for priority and 10kg carry on still had to check it in under the plane"

Points positifs : "Flight was on time, no issues experienced."

Points positifs : "It's Ryanair. We all know what we signed up for."

Points négatifs : "flight landing"

Points positifs : "Le personnel correct. Le fauteuil pas confortable et avance une demi heure de retard. Beaucoup trop d'attente pour les bagages."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Tous"

Points négatifs : "No point paying priority boarding.... people just swap seats if not allocated next to each other makes it all feel like a messy shambles.... once sat down flight was quick and pleasant.... never ate or drank anything on board as extortionate prices... so the money saved there went on tapas and wime"

Points négatifs : "Pour le prix il ne faut pas trop critiquer"

Points négatifs : "Hélas pour ce type de vol on ne peut espérer mieux. Avion petit et plein à capacité."

Points positifs : "Left on time got in early"
Points négatifs : "Nothing for the price"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Weight limit and fees for cabin luggage is excessive. I had to pay twice for priority bording so I could bring my carry on and then they tell me it does not fit the required size. Never again I’m flying RyanAir and ever coming to France."

Points positifs : "Crew and flight was ok"
Points négatifs : "Checkin was the worst nightmare I have ever seen."

Points positifs : "La locució de benvinguda i instruccions de seguretat en català és un detall q propera la companyia aèria"

Points négatifs : "Kayak provided Ryanair an incorrect email address I could not sign in on line. Unsure if I would be able to board, I had to buy another ticket from Ryanair on line. Never again Kayak."

Points négatifs : "Kayak did not forward me bookin confirmation and I paid extra 60€ At Ryanair no customer service desk. Nearly missed flt. Never again w Ryanair"

Points positifs : "Avion récent-aucun retard"

Points positifs : "La tranquillité"
Points négatifs : "Rien que vous puissiez changer"

Points positifs : "Embarquement rapide."
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Tout s’es Bien passé"
Points négatifs : "Il aurait été judicieux de faire entre les passagers du fond en premier ou les faire entre par l’accès du fond..."

Points positifs : "Reasonably priced. Check in was quick and easy. Boarding was easy"
Points négatifs : "Seats are very cramped and uncomfortable. I’m 179cm and it’s a tight enough squeeze for in the seats."

Points positifs : "We actually made it"
Points négatifs : "The 3hr delay with no explanation or any information whilst waiting in the airport."

Points négatifs : "The gate for boarding was supposed to close at 1205pm but they didn’t announce the gate until 11:30am. The flight was supposed to take off at 12:35pm but there was no announcement of delay, all of the attendants said that everything was on schedule, yet boarding didn’t even start until 1230pm. They randomly took people out of line and told them their bags were too big and made them pay 50 euro, even though their bags still went in the same hold and they were no bigger than anyone else’s when later compared. It was an international flight and multiple people didn’t even have to show their passports. Then on the plane we sat on the runway for about another hour and didn’t takeoff until 1:40pm. The take off was one of the worst I’ve ever experienced. The seats were basically lawn chairs glued to the ground and the aisles aren’t large enough for the crew so they were constantly bumping everyone in the aisle seats. The landing felt like the plane was going to flip over and crash and then on top of everything we were told that Ryanair didn’t have enough employees to take our luggage off of the plane."

Points négatifs : "Le très grand retard sans aucune explication"

Points négatifs : "We were charged an additional $70 per person to have our boarding passes printed at the airport. After waiting 40 minutes in line to check in, we were made to go to another office to get boarding passes. Even though we arrived 3 hours before the flight, we barely made it. Ryanair tries to put as many obstacles and charges in your way before you fly. You have no recourse as you would miss your flight if you don’t pay the extra charges. During the flight, the whole purpose of the crew is to sell duty free goods. This airline is the worst! I’d pay more to another airline, just to avoid Ryanair."

Points positifs : "seul chose positive les tarifs"
Points négatifs : "départ de Toulouse vers Berlin avec une heure de retard dans explications ni aucunes excuses ensuite ils ont même pas offert gratuitement une boisson sur le sol où dans l'avion . pour le retour Berlin à Toulouse du retard aussi 20 minutes."

Points positifs : "I got to my destination"
Points négatifs : "If they don’t speak good English and have heavy accents, why don’t they slow down the announcements, so people have at least a small chance to understand???"

Points positifs : "Bonjour, Une fois dans l'avion tout s'est bien passé Nous sommes toujours bien accueillis par les équipages en vol. Confort, bagages, prestations à bord, tout est bien organisé et optimal."
Points négatifs : "L'enregistrement a été un véritable calvaire Je n'ai jamais réussi à m'enregistrer via Kiwi mon prestataire Je suis donc venue tôt à l'aéroport pour m'entendre dire que l'enregistrement sur place est facturé plus de 50 euros par passager ! En fait je n'avais pas reçu l'adresse mail kiwi pour effectuer cette démarche, adresse incroyablement longue, introuvable sur le net ( je prends pourtant l'avion depuis quelques années ! ) Bref, gros gros stress et la sensation d'être prise pour une andouille, ce qui est plutôt déplaisant Je ne voyagerai plus par Ryanair si le prestataire kiwi est proposé, d'autant que mes tentatives pour les joindre avant le départ ont toutes échoué. Cordialement"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Boarding commenced after the given departure time with no sign of a delay on the departure boards. There was no clear guidance for queuing, so the speedy boarding we paid extra for was close to useless, staff then scanned boarding passes without a care for passports. Once on the plane the flight was delayed for 2 hours and only after 45 mins of sitting around waiting for an explanation were we given one by the captain."

Points positifs : "L’equipage"
Points négatifs : "Le retard d’1h30"

Points positifs : "Nice and cheap."
Points négatifs : "The window was in the wrong place so I got a bad neck trying to look out."

Points positifs : "Le tarif"
Points négatifs : "Embarquement fait à la va vite dans un terminal bondé, départ avec vingt minutes de retard, siège peu confortable en comparaison à d'autres compagnies à bas coûts."

Points positifs : "Nouveau Boeing avec une cabine totalement repensée. Un bon vol dans son ensemble, Ryanair s'améliore de plus en plus: service..."
Points négatifs : "Embarquement mal organisé et très retardé. Personnel non aimable..."

Points négatifs : "I didn’t know that I had to pay and extra £15 just to get a seat! I thought I already paid enough for my ticket ."

Points positifs : "I liked that we landed safely and could go about our day, putting this experience behind me, after only an hour delay."
Points négatifs : "Checking in at the Marrakech airport was a nightmare. People had to guess where to line up. There were two lines. A woman working with passengers seemed efficient and friendly. Unfortunately, I was not in her line. The dude who "helped" me hated the world and everyone in front of him. Their computers were down, and he had to hand write the boarding passes (?!). He really resented doing this for people and let them know. Once at the gate we had to get in a line, to get in another line outside, to get in another line to board, and of course we sat on the tarmac due to delays. I had to check a bag at the gate for being slightly too big. That's fine. But really, I end up paying what I would for a more professional (not "low-fare") airline. No one wants to be here. Not the employees, and not the passengers."

Points positifs : "Ponctualité"
Points négatifs : "Le fait que les bagages à main voyagent maintenant systématiquement en soute ... les coffres en cabine sont vides et on doit attendre son petit sac à l´arrivée, après les bagages enregistrés ... Cela me parait être un non sens complet et je ne vois même pas où serait leur intérêt financier !"

Points positifs : "0"
Points négatifs : "Being delayed an lied too"

Points positifs : "Même pas un verre d.eau nous est offert pour préparer un biberon pour mon bébé. !!!!!!!!"
Points négatifs : "Au moins des boissons devraient être offertes même pour un vol d’une heure"

Points négatifs : "We boarded after the time it was supposed to take off and once in Barcelona we had to wait about 25 minutes to collect our bags."

Points positifs : "Ryanair is fair for customers , prices are cheap enough , I've seen some people saying that we have to pay for everything but what did you expect for that price?"
Points négatifs : "The food is terrible but we know that..."

Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "Le retard, le confort de l'avion, l'amabilité du personnel, les places dans l'avion"

Points positifs : "Cost"
Points négatifs : "Agent at counter are very rude and disrespectful. Will not tell you agents name to be able to report your problems. Screaming is the only thing that they seem to know how to do."

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "they where delayed and as a result they made me miss my flight.. to Barcelona i hate this airlines and will never fly with them again"

En savoir plus sur KLM
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant de Brest à Barcelone

Les compagnies aériennes voyageant de Brest à Barcelone ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols de Brest à Barcelone

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols de Brest à Barcelone

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols de Brest à Barcelone

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols de Brest à Barcelone

Vols pas chers Brest - Barcelone

Dernières offres de vols, trains et bus aller-retour

8/1
sam.
2 escales
Ryanair
32h 55min
BES - BCN
15/1
sam.
1 escale
Ryanair
5h 35min
BCN - BES
8/1
sam.
1 escale
Ryanair
20h 00min
BES - BCN
15/1
sam.
1 escale
Ryanair
5h 35min
BCN - BES
10/1
lun.
2 escales
Ryanair
29h 30min
BES - BCN
15/1
sam.
2 escales
Ryanair
24h 55min
BCN - BES
10/1
lun.
2 escales
Ryanair
27h 00min
BES - BCN
15/1
sam.
1 escale
Ryanair
5h 35min
BCN - BES
8/1
sam.
2 escales
Ryanair
32h 55min
BES - BCN
15/1
sam.
2 escales
Ryanair
24h 55min
BCN - BES
5/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 50min
BES - BCN
8/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 30min
BCN - BES
10/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 05min
BES - BCN
14/1
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 30min
BCN - BES
10/1
lun.
2 escales
Ryanair
27h 00min
BES - BCN
14/1
ven.
2 escales
Ryanair
24h 35min
BCN - BES
10/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 05min
BES - BCN
14/1
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 30min
BCN - BES
12/2
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
27h 00min
4FC - BZ9
14/2
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 15min
BZ9 - 4FC
10/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 05min
BES - BCN
14/1
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 30min
BCN - BES
29/11
lun.
1 escale
BlaBlaBus
25h 55min
4FC - BZ9
30/11
mar.
1 escale
BlaBlaBus
24h 45min
BZ9 - 4FC
13/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 55min
4FC - BZ9
17/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 05min
BZ9 - 4FC
3/12
ven.
1 escale
FlixBus
26h 45min
4FC - BZ9
6/12
lun.
1 escale
FlixBus
28h 25min
BZ9 - 4FC
3/1
lun.
1 escale
BlaBlaBus
28h 40min
4FC - BZ9
7/1
ven.
1 escale
BlaBlaBus
26h 15min
BZ9 - 4FC
12/12
dim.
1 escale
BlaBlaBus
28h 00min
4FC - BZ9
17/12
ven.
1 escale
BlaBlaBus
26h 15min
BZ9 - 4FC
27/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 35min
4FC - BZ9
31/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 30min
BZ9 - 4FC
12/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 20min
4FC - BZ9
17/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 05min
BZ9 - 4FC
3/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 20min
BES - BZ9
6/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 10min
BZ9 - BES
18/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 35min
4FC - BZ9
21/12
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 05min
BZ9 - 4FC
29/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 17min
4FC - YJB
30/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 16min
YJB - 4FC
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par compagnie de bus

Dernières offres de vols, trains et bus aller simple

30/11
mar.
1 escale
Ryanair
23h 15min
BES - BCN
30/11
mar.
1 escale
Ryanair
23h 15min
BES - BCN
2/12
jeu.
2 escales
Ryanair
25h 45min
BES - BCN
10/1
lun.
2 escales
Ryanair
27h 00min
BES - BCN
8/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 40min
BES - BZ9
9/1
dim.
1 escale
BlaBlaBus
29h 55min
4FC - BZ9
10/1
lun.
1 escale
BlaBlaBus
28h 40min
4FC - BZ9
1/12
mer.
2 escales
Ryanair
25h 40min
BES - BCN
30/11
mar.
2 escales
Ryanair
20h 10min
BES - BCN
30/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 25min
BES - BCN
1/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 25min
BES - BCN
29/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 10min
4FC - BZ9
9/1
dim.
1 escale
BlaBlaBus
27h 25min
4FC - YJD
29/11
lun.
1 escale
BlaBlaBus
27h 25min
4FC - YJD
10/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 45min
4FC - BCN
31/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 35min
4FC - BZ9
31/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 14min
4FC - YJB
29/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 17min
4FC - YJB
8/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 17min
4FC - YJB
27/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 14min
4FC - YJB
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par compagnie de bus

Comparez les différents transports de Brest à Barcelone

Prix moyen
Vols 197 €
Trains 432 €
Bus 219 €
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première