Trouvez des vols pas chers Genève - Lome

GVA - LFW

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Genève (GVA)
Lome
mar. 20/10
mar. 27/10
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mai Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 31%.

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décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 41%.

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536 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

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FAQ pour réserver un vol Genève - Lome

Lome : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Genève et Lome ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Genève - Lome ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Genève - Lome ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Genève-Lome ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Genève-Lome ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Genève-Lome ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Genève-Lome ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Genève-Cointrin - Lome

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,4
Air France
Note générale basée sur 4 166 avis
7,6
Embarquement
7,3
Confort
8,2
Équipage
6,9
Divertissement
7,1
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Les changements de porte et l’annulation du vol précédent m’ont fait raté l’avion car les informations sont arrivées tardivement. Ceci a comme conséquence de partir à 21:40 (mais aussi avec retard), avoir raté mon train et devoir annuler mon taxi. Ma famille a dû se déplacer depuis Royan pour ne récupérer. Regrettable!"

Points positifs : "Easy boarding, entertainment"
Points négatifs : "Crew was not very friendly on bot departure and return flights. Will make me reconsider Air France in the future."

Points négatifs : "This airline charges for everything, and after you pay once, they try to charge you again, and again, and again (four different people tried to charge me 4 different times for my two checked bags). And they lost the record of my payment, so I had to show 4 times the Amex receipt showing that I had paid before. It took 45 minutes and 4 non receptive agents for me to get my luggage checked. British Airways is significantly better."

Points négatifs : "Comfort plus seats need some work. Very thin padding on a hard seat. The leg rest needs to come up higher so you don’t slide down while semi reclined. Nice compromise between business and coach though."

Points positifs : "Good selection of movies."
Points négatifs : "Had to use a shoe horn to get into and out of my seat and I'm not a large guy. But really my harsh criticism comes from the loss of my girlfriends luggage. It was left behind in Paris on our way to Casablanca causing us to waste a day in Casablanca traveling back to the airport the grab the bag the next day. And to add injury to insult her bag was left behind in JFK during our transfer for our flight to Seattle. No big deal right, Delta will deliver the bag to our house the next day, wrong, we were told we have to go to the airport ourselves to get the bag."

Points positifs : "Professionnel"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Personnel accueillant et disponible."
Points négatifs : "Nourriture doit être revue même en classe éco. Écran divertissement un peu vieux."

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "L’aménagement de la cabine (les écrans ne fonctionnent pas)"

Points négatifs : "Très bien"

Points positifs : "Crew was attentive. Timings were spot on."
Points négatifs : "Virtually no information at boarding which made everybody just make a huge line. Boarding they a bus, it was raining and we got wet."

Points positifs : "Le manque de contact et guide pour les nouveaux systèmes d’enregistrement et embarquement."
Points négatifs : "Plus de présence du personnel au sol."

Points positifs : "Crew was great. Seats were comfortable."
Points négatifs : "The airline lost both of my luggage suitcases."

Points positifs : "Le personnel de bord: pro et charmant."
Points négatifs : "1h30 de retard. Valise démolie à l’arrivée. Pas de repas. Vin blanc chaud. Siège non inclinable."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"

Points positifs : "Crew was very friendly and seat in KQ is super comfortable in Business."

Points négatifs : "Check in limit pas clair sur le billet, donc vol manqué!"

Points négatifs : "Tres mauvaise expérience avec Air France, vol raté, donc 900€ de frais supplémentaires pour un voyage avec mon epouse et nos 2 jeunes enfants. Le vol en lui-meme etait correct."

Points positifs : "Arrived on time."
Points négatifs : "Overhead luggage storage jammed with luggage belonging to someone who was sitting far behind my seat."

Points négatifs : "Propreté de l'avion"

Points positifs : "ras"

Points positifs : "Le personnel était chaleureux et le vol en lui lui-même plutôt tranquille."
Points négatifs : "La qualité des distractions. Parfois, l'écran buggue et sur un vol de 8h, les distractions sont primordiales."

Points positifs : "Food and drinks very good"
Points négatifs : "In economy class the movies unable to listen to with ear buds. Bring my own next time."

Points négatifs : "C'était un vol court de 50 mn, pour le prix c'était correct, je ne m attendais pas au confort ultime!"

Points positifs : "The new movies selection, food was very good, staff more friendly than previous flights"
Points négatifs : "Boarding always a problem on MEA we have to wait too long in the queue"

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points positifs : "The gate reps from CDG to MSP were professionals. The cabin crew on the Delta flight were exceptional! This was not my experience in Copenhagen with the Air France staff, they seemed to be self centered and rude."
Points négatifs : "Delta please make excellence a priority in all areas of customer service. Set high standards for staff so customers know that you appreciate them and are ready for business. The world is at the customer's fingertips, let their first choice be Delta. When their are bad days, customers will understand"

Points positifs : "Air France personnel is always really helpful"
Points négatifs : "Food and comfort in short haul are not the best - but the flight is short..."

Points positifs : "Le vol n’était pas turbulent. Le personnel est très pro et à l’écoute. On est arrivé en avance!"

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points positifs : "Flight was delayed 4 hours with no explanation"
Points négatifs : "Asked for wheel chair assistance and was not met in Paris. Had difficulty and barely made my flight. A gentleman who worked at airport assisted me"

Points positifs : "Very little"
Points négatifs : "Flight was very crowded. Flight crew kept bumping into my seat and never apologized"

Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Le petit gâteau. Succulent à mort."
Points négatifs : "Qu'il n'y ait qu'un seul gâteau. C'était bon le voyage"

Points négatifs : "shuttle from terminal to plane takes a long time. Flight left late"

Points négatifs : "Engine noise in the cabin is loud."

Points positifs : "Disponibilité et flexibilité des gens du comptoir"
Points négatifs : "Rien tout était parfait"

Points positifs : "Flight crew, pilot,food and entertainment options were great"
Points négatifs : "Baggage took a while to reach baggage claim but maybe a bit impatient after a long day"

Points positifs : "Flight on time"
Points négatifs : "The usual Air France flights to Rome, that I have been flying for years, are now operated by Joon. For a couple months nothing changed, except the way the crew dressed. But now Joon is showing its true nature as a LOW COST airline.Seats cramped. Snacks and apple juice are now available for purchase only."

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points négatifs : "Separated me and my wife for the whole flight! Could not accommodate us together. This reservation was made over 6 weeks ago !!!"

Points positifs : "Modern aircraft with power, big screens etc"
Points négatifs : "Teenage crew, poor service (not even water brought on request, all "self service" at back of flight, and not being allowed a second drink with dinner), poor language skills (crew not very helpful when 2 hour delay meant I could miss connecting flight, suggesting I "walk fast")."

Points positifs : "On time."
Points négatifs : "Did not seat together passengers, although booked and checked in at the same time."

Points positifs : "Boarding this large plane went relatively quickly and orderly."
Points négatifs : "Seats were tight and got a bit uncomfortable. This was a long flight. Could use a much better cushion."

Points positifs : "Le service, le café et croissant compris, l’accueil, le respect des horaires"
Points négatifs : "Assise sur le dernier rang de l’avion, les sièges sont trop droits sans souplesse car tenus par la paroie"

Points négatifs : "I am not sure why this happened, but our daughter, travelling away from home for the first time, was targeted at every step of her journey. From the terminal in DCA to Cincinnati, to CDG. Delta/Air France clearly singled her out. i am outraged! I have traveled many, many times and have sent hundreds of students on nearly the same trip -- and none have had as rough a time as she had. They will be hearing from me."

Points positifs : "La disponibilité et l’amabilité du personnel à bord"
Points négatifs : "Le retard a l embarquement sans vraiment d explication alors que le retard ensuit au décollage a été expliqué par le commandant de bord"

Points positifs : "Bon système à bord, films récents, écran assez grand"
Points négatifs : "Pas beaucoup d’espace entre les sieges, nourriture juste correcte"

Points positifs : "Personnel"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Crew and stewardess were fantastic"
Points négatifs : "Bathrooms needed cleaning on the long trip from Addis Ababa to Houston! They were nasty because guys can’t seem to hit the hole. So there was urine on seat and on floor."

Points positifs : "Tout ce ok"
Points négatifs : "Vraiment ce complet leur service"

Points négatifs : "It was over booked. I wasted my precious time in the airport for half day... and the staff of ethiopian were not kindness."

Points positifs : "Take off was quick, as well as deplaning"
Points négatifs : "the little cornbread cake was pretty bad."

Points positifs : "I like that it’s a direct flight from Newark to Lomé I like that it’s cheaper than over airlines I like that it’s a late flight: it allows out of state passengers to catch the flight without having to stay overnight in NY"
Points négatifs : "Some crew members are unfriendly The toilets are always smelly and dirty. The floor stick with pee. Pee all over the toilets seats. Unsanitary especially when you are traveling with a child or an elderly. The TVs touch screens do not work The volume of the crew is too high"

Points négatifs : "Airport Addis Ababa is chaos."

Points positifs : "crew good. seat base was not soft nor comfortable."
Points négatifs : "have crew offer drinks more often throughout the flight. every passenger gets dehydrated and needs more drinks. I had to go to the back and get drinks myself."

Points positifs : "I appreciated the amount of movies offered as well as its variety. I also liked how often they brought drinks and snacks. The airline crew was very helpful to passengers."

Points positifs : "Flight Crew were great"
Points négatifs : "The baggage and checking in process. Better training did on the checking in crew for international flight baggage, one one person knew what the requirements are."

Points négatifs : "USB connection was not working from my seat"

Points positifs : "crammed seats, meh food first experience with ethiopian, wasn't great"

Points positifs : "Excellent service and on time performance."

Points positifs : "The crew were quite homely."
Points négatifs : "The orderliness during boarding needs more work"

Points négatifs : "Was nice best"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Tout en général"
Points négatifs : "Ce serait bien que l'équipage parle Français sur des vols pour Paris"

Points positifs : "we had an overnight stay in addis ababa so we got a free accommodation in town, that was so great, a chance to see town and get a good night sleep before our next flight. the plane is big with screens so you can watch movies, the seat is comfortable, even for a tall guy like me (1.9 m)."
Points négatifs : "It did took a lot of time since we landed until we got our bus to take us to town to our hotel. we waited in the airport for more than one hour, it was late, and we were tired. but after we got to the hotel, it was perfect"

Points positifs : "Agreablement surprise de la qualite de la compagnie."

Points positifs : "Although we had abou an hour delay, we arrived only thirty minutes after the scheduled time. The flight crew was very nice and friendly."
Points négatifs : "The touchscreen did not work very well; was only able I o see one movie but is was an overnight flight so it wasn’t too much at a hassle."

Points positifs : "Helpful crew."

Points positifs : "Ease to select seats on line The flight was a little delayed but they got me to my connecting flight on time at Addis Ababa. Good on board service"

Points positifs : "la prise en charge surtout lors du changement du vol ou j'ai recu la notification"
Points négatifs : "les repas qui sont dans la monotonie"

Points positifs : "Oui j aime"
Points négatifs : "Oui"

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "No way to charge a phone!"

Points positifs : "Plane was spacious and flight crew were nice"
Points négatifs : "The fact that they confirmed that my luggage would make it to my final destination, and now that I arrived in dakar with no luggage it’s no longer there responsability"

Points positifs : "NOTHING"
Points négatifs : "The experience from the airport to the plane to Lome was beyond troubling. If ever you are flying internationally from NYC, never fly from Newark New Jersey. Nevertheless, upon boarding the Ethiopian Airline flight to Lome that was supposed to depart at 9:15 pm, the courtesy of the flight attendants was a bit mundane. My mother and I sat on the plane for about an hour after the time of the depart before inquiring why we have no moved and the doors were closed. The flight attendant responded with, "We shall be moving shortly." The air conditioner was barely on. My mother is battling stage 3 Cancer and is an older woman so, I feared for the safety of her health in such a condition. About 30 minutes passed, and we inquired again. This time with a different flight attendant and she said she just did not know what was going on. Other people on the plane began to panic in a sense as well because like my mother and I, they too had a connecting flight to catch. The pilot did not inform the passengers of what was occurring. So, at this point, all passengers on flight ET509 had been sitting on the plane for an hour and a half. By the time we were sitting on the plane for 2 HOURS with the doors closed the pilot finally informed us that they were waiting for some paperwork. He did not apologize or give more information as to why we were sitting on the plane so long, with practically no AC, and weren't informed about when we would be pulling off. About 10 minutes later, the plane began backing up while people were still standing because they were restless with the wait especially when we had a 10-hour flight ahead of us. The pilot then got on the loudspeaker stating that we will be pulling in the air shortly and for the flight attendants to be seated. The pilot did not apologize for the inconvenience or state how long the flight would be or what time we would land in Lome, Togo. Once we were in the air, there were many safety hazards administered by both the crew and pilot. The seat belt safety information was not given, the exit areas in case of emergency were not discussed, what to do in case of an emergency, where certain equipment would be in case of illness or an emergency, and we were still not informed about the cause of the 2 hours and 15-minute delay. My mother and I consistently checked the flight tracker and it did not show the duration of our flight, our location while flying, no flight information was displayed and as hard working paying passengers we should have had all of the information and not have to continuously ask to get a slight answer. Also, I am a vegan and they did not have food for me. But there was a flight attendant who gave me extra fruit which I greatly appreciated. The flight coming back to Newark was decent, going was the major issue. I pray we are accommodated for these great inconveniences. Because to have spent almost $3,000 and receive this type of treatment is both saddening and disturbing to me."

Points négatifs : "The lateness. Very bad. 2h45min late, unbelievable. And also the airhostesses services are very poor. I have to claim more time before they give me water for my food."

Points positifs : "Les facilités accordés lors du transfert à Addis"
Points négatifs : "Pas de divertissement pour les enfants"

Points positifs : "L'accueil, la disponibilité du personnel et le vol sont très bien."
Points négatifs : "Les vols sont courts, il n'y a donc rien pour divertir les enfants."

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "Checking in was poor. The booking didn't reflect in jhb or in two Aviv. Special meal was requested and not provided."

Points positifs : "Food was pretty good. Flight attendants were very nice, however they didn’t do too much on a screaming baby that wouldn’t shut up the entire flight."
Points négatifs : "Late take off from Newark led to us almost missing our connections to Johannesburg. We were moving like sheep herded to buses. Seemed very unorganized. The inflight entertainment was very basic compared to other star alliance flights in the states. Can’t understand the pilots very well when they spoke English. P"

Points positifs : "Plenty of meal service quick boarding process"
Points négatifs : "Nothing in particular."

Points positifs : "That I finally had an on time flight with Ethiopian airlines, having suffered through an absolutely miserable outbound flight"
Points négatifs : "On connecting from Bangkok to Nairobi passengers are funneled into a security waiting area with no water, coffee, duty free shopping- absolutely nothing but dirty toilets- for a 2+ hour layover. Bole airport is surely one of the most disfunctional airports on the planet."

Points positifs : "service very friendly"
Points négatifs : "nothing"

Points négatifs : "flight got delayed"

Points négatifs : "I sent them an email about an issue with my flight but they didn't get back to me"

Points positifs : "L'équipage"
Points négatifs : "On été très en retards de Addis à abuja et arrivé à kano il fallais attendre plus d'une heure."

Points positifs : "Crew members were friendly, movie selection was good, food was nice as well"
Points négatifs : "When checking in I asked if I'd need to collect my bags and recheck them for another flight. I was assured theyd make it all the way to my destination and I wouldn't need to re-check it. He was wrong and now I'm trying to find my lost bag."

Points positifs : "Very helpful, attentive and kind cabin staff."
Points négatifs : "Somewhat dirty ( and smelly ) aircraft even though they are a very new fleet. Some seats had strange patches and stains. Overall cabin experience can be improved in terms of hygiene and food quality ( food was mediocre or slightly worse). Seat ahead reclines almost too much into personal space in the new 787 aircraft. The LCD displays don't pivot so it's virtually impossible to view the entertainment when the occupant of the seat in front fully reclines ( a somewhat irritating issue on a long flight )"

Points positifs : "When I originally booked this trip it was with one connection and a 16 hour commute time. They added legs to my trip which significantly increased travel time. I tried to cancel my flight because I booked the flight with the necessity of arriving by specific days and times and they insisted on charging me for it so I just forfeited my seat and trip all together. There's nothing good to say about Ethiopian airlines."
Points négatifs : "They are very unprofessional and unhelpful and I'll never book them again."

Points négatifs : "Crew was not friendly and seemed to ignore my requests. Seat was not comfortable. Food was okay."

Points positifs : "POLITE AND GENTLE CREWS. SERVICE WITH A SMILE. AIR FARE REASONABLE COMPARED TO OTHER AIRLINES"
Points négatifs : "IF FARE IS CHEAP THAN THAT DOES NOT MEAN THE SERVICES SHOULD BE POOR"

Points positifs : "Everything including crew members ."

Points négatifs : "At Addis airport, they announced first that the trip got cancelled and postponed for another 7 hours. Then while lining up to change my ticket, I overheard people saying that the boarding is starting in 30 minutes and we have to rush to the gate. Then the gate number changed 3 times and the boarding time got delayed few times as well. It was a 5 stars chaos that trip!"

Points positifs : "Customer service was great and the restrooms were cleaned regularly unlike some long haul flights where it's not the case."

Points positifs : "Courtoisie du personnel de bord. Notre transit de 45 minutes était bien réglé. Chapeau Ethiopian."

Points positifs : "Excellent friendly service on both legs of journey. CC were easily the highlight. Meals in economy were mucccch better than in business class which is mind boggling. They've got to get this element right. My biz meals looked like it was just dumped on my plate pretty embarrassing. Onboard entertainment could also be improved ...."

Points positifs : "It is ok the flight"
Points négatifs : "No comment"

Points positifs : "The flight was ok, left late but didn't impact our arrival time."
Points négatifs : "Tray table was very dirty, restroom not cleaned or refilled, generally unkempt."

Points négatifs : "Super"

Points positifs : "The crew was super nice and the seat was great"
Points négatifs : "For the price i got the ticket i couldn't asked for more. Thanks a Million"

Points négatifs : "I requested Asian vegetarian meal and I got regular vegetables and some products used by people with Celiac problems, even the wrapping of the "fake" bread says that it was for people with celiac problems. I tried three monitors and none worked properly. Any way with the poor selections of movies I did not miss it. I only missed it because I like to watch the flying statistics."

Points positifs : "The crew was amazing!"
Points négatifs : "Food was good, temperatures appropriate for hot and cold. Fresh fruit or vegetables would be nice rather than processed."

Points positifs : "Punctuality and professionalisms were at the best"
Points négatifs : "All ok"

Points négatifs : "On doit payer même le café sur l’avion première fois que cela nous arrive vol de 4 heures sans aucun breuvage ni nourriture inclus. Aucun divertissement."

Points négatifs : "Flight was late, very little communication, hot and uncomfortable and slow, and everyone missed their connections."

Points négatifs : "600€ for tiny space in the plane!!"

Points positifs : "confort & service au niveau attendu"
Points négatifs : "20 mins de retard au décollage"

Points négatifs : "2:30 de retard"

Points positifs : "Good explanation for the pilot itself. Effor to reduce the inconvenience."
Points négatifs : "More than 2 hours delay in Brussels That could have been better !"

Points négatifs : "Reject luggage when it fits is aggravating unacceptable Refuse to get cup of coffee when trapped by sleeping passenger Reject cuz luggage 1 lb over when they sent the other luggage on I could have tfr’d l lb to. Check in totally unhelpful 3 security checks by you is hassle and people rude .. tr"

Points positifs : "Nothing! We’re still in Baltimore"
Points négatifs : "Brussels air cancelled our flight and didn’t rebook us on another until 25 hours later- so we lost a whole day of our trip. They were supposed to email me confirmation of the new flight and did not- I had to finally call Lufthansa to get it."

Points positifs : "Good movies."
Points négatifs : "I called United to make sure there was a children’s meal for my 3 year old. There was not."

Points négatifs : "Repas moins basique"

Points négatifs : "Retard de 20 mins a l'embarquement Repas à prevoir"

Points négatifs : "nous sommes restés coincés une heure au sol au départ pour des formalités administratives"

Points négatifs : "Delays is Boarding No food and beverages"

Points positifs : "Vol à temps et équipage agréable"
Points négatifs : "pas de proposition de divertissement : lecture, journaux, ...."

Points négatifs : "Propreté de l'avion à l'aller."

Points positifs : "Very pleased with crew and seats."

Points positifs : "Seats were fairly comfortable with decent leg room."
Points négatifs : "My biggest complaint is for the exhorbitant baggage fees—€100 for two bags is ridiculous. Also, one of the crew was rather testy with us when we first boarded (unprovoked), then came to us a few minutes later to say something nice to sort of make up for it."

Points positifs : "Retard de 45 min"

Points positifs : "3-3-3 layout in economy on the United 777 I was on meant I wasn't cramped for space. WiFi worked well for a significant amount of the time I used it."
Points négatifs : "Food was typical economy class fare."

Points négatifs : "Je n'ai jamais reçu un service de ce genre avec aucune compagnie dans le passé. Avec plus de 50 vols à mon actif dans les 5 dernières année, jamais je n'ai vécu cela. Je travaille dans le tourisme et vous pouvez être certain que je déconseillerai votre compagnie dans le futur à tous mes clients et clientes. Le personnel à bord n'étais pas courtois du tout, aux portes d'embarquement et ainsi qu'au service à la clientèle de votre compagnie. Je n'arrive pas à comprendre d'où vient votre réputation exemplaire après avoir vécu cette expérience. Votre responsable de l'aéroport Pearson International de Toronto a été audieuse et n'a pas été à l'écoute du tout lors de notre rencontre. Avec plus de 2500$ dépensé pour un aller-retour Paris/Montréal et ce genre de service en retour j'attendais un minimum de considération venant d'une compagnie digne de votre renommée. Mon conjoint est médecin et vous n'avez pas l'air de réaliser ce que réalise ce genre de situation. Nous étions à temps à la porte et on nous a tout simplement refusé l'accès. Aucune solution possible peu importe ce que nous demandions. Aucune possibilitée d'avoir un vol plus tôt ou simplement de faire livrer bagages à notre domicile. Seulement l'interdiction d'entrer dans l'avion que nous avions choisi et ce avec des raisons valables vue le métier de mon conjoint. Je ne comprends pas pourquoi cela nous retombe sur nous, nous devons payer des dépenses supplémentaires afin de rentrer à temps, alors que sur internet lors de la réservation la correspondance était prévue, et qu'on nous a assuré que les bagages auraient le temps de suivre à Paris. J'espère grandement que vous allez considérer ce message et que vous allez faire quelque chose autre qu'un courriel d'excuse."

Points positifs : "The chairs were comfortable the staff was very attentive and nice"
Points négatifs : "I cant really say anything bad except for the fact that my luggage was broken but i did go to the counter and the person was very nice and handled the issue very proffesionally"

Points positifs : "Je suis grand de taille, j'avais de la place pour mes pieds."
Points négatifs : "L’embarquement était très long a partir de Bruxelles. Le personnel naviguant etait peu souriant. La sélection des médias proposés étaient moins attractifs"

Points positifs : "L’embarquement etait rapide on a décollé à l’heure"

Points positifs : "Personnel de cabine."
Points négatifs : "Retard. Trop d'annonces Safety."

Points positifs : "This particular flight was parked at the closest bay to immigration at Heathrow. So a late boarding and arrival was made early through not having a mile long walk to passport control."
Points négatifs : "Disorganized boarding with the plane load of people huddled around the entrance to the boarding area. No guidance from the crew on how to efficiently pack the overhead bins efficiently with passengers helpless to put their treasures into the overhead bins."

Points positifs : "Equipage, propreté, entretien de la cabine, ponctualité."
Points négatifs : "Thé, café et eau devraient être à discrétion. Le tout payant ne paye pas..."

Points positifs : "Personnel sympa."
Points négatifs : "L'embarquement est chaotique, pas de divertissement"

Points négatifs : "Delayed. Crew seemed pretty annoyed to have people aboard. Will avoid next time."

Points positifs : "Efficace dans l’embarquement. Vol à l’heure. Arrivé en avance. Sièges confortable pour un court voyage."

Points positifs : "Helpful services."
Points négatifs : "Good"

Points positifs : "Départ à l'heure et arrivée en avace. Si seulement toutes les compagnies pouvaient faire comme ca"

Points négatifs : "There is not much variety of what to watch- movies/tv. For a long flight it is a nightmare"

Points négatifs : "I missed this flight due to my connecting flight being delayed for 3+ hours (not sure)."

Points positifs : "The boarding area was spacious and clearly labeled; the plane seats were comfortable, and the flight crew was pleasant."
Points négatifs : "1. The boarding process was chaotic - it was not clear where a line was to form or if there was an ordered process for boarding. 2. As an economy passenger, I was to purchase a meal between Geneva and Brussels. Since I didn't want a meal I was surprised to learn I also had to pay for a small, regular coffee."

Points négatifs : "Pour un vol de 6h, international il est selon moi inacceptable qu’il n’y pas eu ni collation de servit ni de breuvage. Tout était payant."

Points positifs : "L'attention de l'équipe à bord était au delà de l'habituel dans les avions de compagnies de bas coût. Ils ont montré un vrais souci pour le confort des passagers."
Points négatifs : "Ma siège était dans le dernier rang de l'avion, sans fenêtre et pas trop commode. Pourtant, c'était à cause de ça que l'équipe, sachant les inconvénients, m'ont montré cette attention spéciale comme compensation."

Points positifs : "À l heure excellent décollage et atterrissage tout en souplesse"
Points négatifs : "Siège peu confortable je ne pouvez pas abaisser le dossier"

Points positifs : "l acceuil et personnel tres sociable"

Points négatifs : "Retard et bagages perdus"

Points positifs : "I liked the organization and service"

Points positifs : "The flight attendant crew were all very friendly and so good at giving out drinks and water and whatever we needed. I felt really pampered and I wasn’t even in first class. Brussels airlines literally saved my whole trip back from becoming a nightmare because I had a really short connection time in the Brussels airport. I was sprinting to the gate to make my flight and was running real late and they had waited for me! The staff at the gate and at the passport control all were very helpful. I was very impressed by everybody involved and so appreciated that I could make it home as planned instead of having to find a new flight."
Points négatifs : "Nothing!"

Points positifs : "La couleur de l'avion"
Points négatifs : "Le correspondance manquée à cause su retard"

Points positifs : "Le repas était satisfaisant, l'équipage très sympa et les sièges confortable"
Points négatifs : "L'embarquement s'est fait à l'heure mais nous avons attendu plus d'une heure dans l'avion que les bagages soient chargés et sommes partis avec 1h30 de retard en ayant très peu d'informations"

Points négatifs : "Dommage de ne pas avoir eu de collation/snack alors que l'avion partait à 7h du matin (donc à l'aéroport depuis minimum 5h)"

Points positifs : "Rien"
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