Trouvez des vols pas chers Genève - Rovaniemi

GVA - RVN

Trouvez des vols pas chers Genève - Rovaniemi

Aller-retour
Économique
Genève (GVA)
Rovaniemi
ven. 16/10
ven. 23/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Rovaniemi
Restrictions de voyage
La Finlande a assoupli les restrictions imposées aux voyageurs en provenance de certains pays. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Rovaniemi
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Rovaniemi) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

janvier Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 20%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 23%.

Prix moyen pour un aller-retour

410 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

398 € ou moins

Quand réserver des vols Genève - Rovaniemi

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 317 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Genève - Rovaniemi 89 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 6 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre, décembre et janvier. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est janvier.

FAQ pour réserver un vol Genève - Rovaniemi

Rovaniemi : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Genève et Rovaniemi ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Genève - Rovaniemi ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Genève - Rovaniemi ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Genève-Rovaniemi ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Genève-Rovaniemi ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Genève-Rovaniemi ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Genève-Rovaniemi ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Genève-Cointrin - Rovaniemi

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,6
Finnair
Note générale basée sur 3 616 avis
7,9
Embarquement
7,5
Confort
8,3
Équipage
7,2
Divertissement
7,2
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Good"
Points négatifs : "Repas gratuit"

Points positifs : "Finnair is always perfect. Always on time, professional, clean and comfortable. They give free coffee, water and blueberry juice."

Points positifs : "The connection was way too tight."
Points négatifs : "Hel-LAX flight was ok. LAX and connecting flight were bad, slow and delayed frequently."

Points positifs : "The movies in the flight"
Points négatifs : "The temperature in the cabin was absurd. There were 3 people who fainted because it was an 8 hour flight, and the AC was not at an ideal temperature. I was sweating, and so was my mother. ABSURD"

Points positifs : "Crew was ok, But seats so tight, Economy size seats fitted in Business Class and so much wastage of space around seat, very little quantity and quality of food available.The flights to Delhi and Amritsar has more than 60 % Punjab Travelers and there is not even a single movie in Punjabi movie. Poor."
Points négatifs : "Economy size seats fitted in Business Class and so much wastage of space around seat, very little quantity and quality of food available.The flights to Delhi and Amritsar has more than 60 % Punjab Travelers and there is not even a single movie in Punjabi, Please learn from Qatar Airways."

Points positifs : "blueberry juice, service and friendliness"
Points négatifs : "no choice of food, little space between the seats, touchscreen and headphones didn't work, for over 8 hours flight this was significant set back"

Points positifs : "Finnair cabin/seats, clean, quiet and comfortable airport in Helsinki"
Points négatifs : "Not only the first flight got delayed for over 2 hours. I had to re-book the second - connecting - flight because of that. Now it made my layover instead of 1 h 45 m - 5 hours! Then the second flight got delayed!! So instead of 5 hours layover it was over 7 hours!!! Very inconvenient and upsetting experience. The only reason I booked these particular flights is because they were advertized as "the shortest trip" time on your website..."

Points négatifs : "2 hr delay"

Points positifs : "The flight was not crowded and that was a nice surprise for a transatlantic flight. Each passenger was offered a personal bottle of water upon boarding, cabin crew was very nice and professional. The flight was on time and we arrived at the airport of destination even ahead of time!"
Points négatifs : "There was no soap in the toilet..."

Points négatifs : "1. Ordered special meal but it didn’t come. Maybe because I took a ticket the same day. 2. Delayed in NY and as result missed my connection in Helsinki"

Points positifs : "I really enjoyed the whole flight - Finnair is definitely one of the best airlines."
Points négatifs : "I wish there was a bigger choice of classical music in the entertainment program."

Points positifs : "Respect des horaires, gentillesse du personnel"

Points positifs : "Très bien. Bon accueil et à l'heure."

Points négatifs : "my plane to NY flew off without me and 11 people."

Points positifs : "The crew was very helpful and kind. The plane extremely comfortable"

Points positifs : "I like the crew, the new aircraft, the airport in Helsinki, the business lounge in the airport"
Points négatifs : "There was nothing that I truly disliked. I thought the food was mediocre and the business seat rather lumpy"

Points positifs : "Express customs and immigration for connective flights with individual passes!"
Points négatifs : "Total disaster. Back up lines at AA JFK . Staff at a loss, equipment ? Shortage of bins, no supervisors , ... deliberate chatting and slowing down upon manually going through majority of carry on."

Points positifs : ".My flight left on time ,smooth landing and the cabin temperature seemed more normal than the usual cold interior. Cabin crew were friendly and helpful from JFK to Helsinki and Helsinki back to JFK . Overall a good airline but far from premium."

Points positifs : "Friendliness of staff"

Points positifs : "the food given under gluten free food was amazing on FinnAir"

Points positifs : "Le service. Et le confort"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight attendants in majority were rude, didn't care, unhelpful, for business class, service was worst I ever experienced. Plane is old, pretty dirty, they don't care about elders at all, this flight really ruined my whole travel experience, I doubt I'd ever want to go back."

Points négatifs : "Btw you have cancelled my flight!!!!!!!! And sent me just an email."

Points positifs : "World best airline since my last flight to Hong Kong. New aircraft with the most confortable and complete flight experience I had in years in economy class. Seat confort, movie selection and quality of the screen, food quality, boarding speed, cabine pressure, all was immaculate."
Points négatifs : "They promised an upgrade to premium economy and then they didn't follow through, they lied when they said that row 30 was premium economy, all this felt very very weird. Jacqueline the flight attendant recognised the problem and gave us premium headphones to make up for the error."

Points positifs : "Very simple but reliable and confortable flight. We got clear instructions to get to the next terminal"
Points négatifs : "We took off late and arrived even later so we had to run to get to the next plane"

Points positifs : "It was a short plane ride that was pleasant."

Points négatifs : "I don't understand when a reason for flight delay is no aircraft. Wasn't it a scheduled flight? The €8 voucher is only enough to buy one glass of juice."

Points positifs : "Friendly and helpful crew"
Points négatifs : "Boarding process was caotic. We were delayed boarding and arriving. No explanation. Meal selection ran out by row 46 (of 57?) Not choosing finnair to fly with again"

Points positifs : "It is misleading to review this as finnair flight. Not relevant"

Points positifs : "Seats were larger than expected - more comfortablethan most airlines."
Points négatifs : "Flight entertainmenot working well Frankfurt airport had no free wifi."

Points négatifs : "Touch screen TV harder to switch channels/choices. You either touch hard or harder on screen (mostly few times)."

Points négatifs : "It is ridiculous that they would not allow you to select a seat for free at check-in. There were many unoccupied seats, but some families with children were seated separately, so there was a lot of seat changing before the take off."

Points positifs : "Plane was nice, new, every seat had an entertainment system. Crew was very nice and did their best to accommodate my needing a gluten free meal. *This was an Iberia plane, not an American Airlines plane."
Points négatifs : "The Iberia web site, and web app were not functioning properly. I want able to save any of my personal information such as phone number or known traveler number. I was unable to select a gluten free meal prior to the flight since the web app and website were not working. I tried calleding Iberia customer support over 10 different times and was never able to speak with a representative. The customer support prior to the flight was non-existent."

Points négatifs : "No TSA pre check"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight left 4 hours late due to mechanical problems with a very , very old plane. I paid extra for an exit seat that (bc the plane was so old) had cold air seeping in that even with 4 blankets on, a sweater, my jacket I was frozen the whole flight and caught a terrible cold that I have now had for a week."

Points négatifs : "I wanted to go home early..... They wanted to charge me 400 dollars to change my booking"

Points positifs : "Service was very good"

Points positifs : "Staff as always is polite"
Points négatifs : "The man sitting next to me required two seats. The arm rested had to be lifted to my seat to accommodate him. I complained but the flight was full and my seat could not be changed. I was told that British Air policy was not to require extraordinary over weight people to buy two seats. No, instead the person next to that overweight person has to suffer. A very stupid and unfair policy. As a result I will never book Finnair or British Air again if I can avoid it."

Points positifs : "Courteous attendants on board! Food not bad!"
Points négatifs : "Flight was delayed by more than an hour and there was on one announcement unril we boarded! It would have been nice after half an hour to get an update."

Points positifs : "The Movies"
Points négatifs : "The stewardess could have been nicer. Very rushed, they were polite but just rushed! Also the lack of CLEAR English speaking crew!!!"

Points négatifs : "Some food has too many preservatives, margarine served instead of butter."

Points positifs : "Departed on time and arrived early. What more could you ask for?!"

Points positifs : "Temperature on flight was comfortably cool. Food was delicious and flight attendants were pleasant and attentive. The flight was full but service was prompt. Very enjoyable!"
Points négatifs : "The lighting on my screen made it difficult to see it very well...adjusting brightness was not effective. Also, the programming selection was somewhat limited and it would have been nice to start a movie when you wanted instead of waiting."

Points positifs : "Power in every seat. Great headphones. Solid in-flight entertainment."

Points positifs : "Traveled BA and it was lovely, as usual."
Points négatifs : "The flight staff on this particular BA flight was not as accommodating and friendly as I am so accustomed to on BA. Perhaps the flight attendant in charge of our seats was having a bad day. Also, the food on our BA flights to and from NYC was not up to scratch and rather bland and ordinary, compared to their usual. that was a huge disappointment."

Points positifs : "Everything was good, cozy airplane, tasty food"
Points négatifs : "N/A"

Points négatifs : "Hi -- the flight was fine. A bit of turbulence and rocky but it was raining so it's understandable. The crew was nice, professional. The plan was actually delayed 1.5 hours. They sent a text message at 7:15 apparently but my phone was not on so I understand not receiving it. I also left for the airport around 7:15. I also received an email from Kayak at 7 am that said there was no delay so I didn't check to see if there would be any others. I never received an email from Kayak about the delay. I would just suggest making sure all the alerts I get are correct. I also receieved an email to check in 72 hours before the flight but it wouldn't let me on Finnair.com Maybe I was supposed to go to Open Skies. Thanks! Melodie"

Points positifs : "courteous and helpful crew, easy calm and efficient boarding process, with a announcer who spoke CLEARLY, slowly and loud enough to hear, more comfortable plane than the AA plane I took to get to Paris."
Points négatifs : "In flight entertainment really inferior to other airlines, food mediocre, but adequate. But good service is paramount and your crew was good despite many challenging customers."

Points positifs : "The crew went above and beyond to cater to everyone during this long long flight, they were really sweet, moving people around for more comfort if needed. Hadn't seen such a caring crew in a long time. Thank you to the Miami based crew, they were amazing !"
Points négatifs : "Inflight entertainment....AA NEEDS to get individual screens in economy."

Points positifs : "La régularité du vol L’acceuil et la disponibilité des hôtesses"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Le divertissement"

Points positifs : "Siège et espacements correct surtout pour quelqu'un de grandes tailles comme moi"
Points négatifs : "Avoir des divertissement à bord"

Points négatifs : "Les changements de porte et l’annulation du vol précédent m’ont fait raté l’avion car les informations sont arrivées tardivement. Ceci a comme conséquence de partir à 21:40 (mais aussi avec retard), avoir raté mon train et devoir annuler mon taxi. Ma famille a dû se déplacer depuis Royan pour ne récupérer. Regrettable!"

Points négatifs : "J’ai eu à payer un bagage supplémentaire sur internet à 160 euros. Mon compte a été débité et à l’aéroport de Dakar les agents au comptoir me disent qu’ils ne retrouvaient pas le payement du troisième bagage. J’ai été obligé de repayer le bagage comptant à 190€"

Points positifs : "It was a decent train ride."
Points négatifs : "Stating it’s a train from the beginning and not having to go from one train station to another."

Points négatifs : "The Premium Eco seats are a catastrophe. They don't recline: the seats only slide down slightly but the upper part of your body doesn't move much. This makes for a poor experience, especially on a night flight. Except if you need the extra width, Eco has better value."

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "I not get to go my flight, I couldn't get reimbursement"

Points positifs : "Très bien"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "The crew was excellent and surprisingly the seats were comfortable."
Points négatifs : "I think more attention should be paid to cleaning the plane and eeek, there was no liqueur in economy class. Music selection in entertainment should be wider too"

Points négatifs : "Kayak updated me that my flight would be late. It wasn't. Missed it had to pay $700"

Points positifs : "À bord, généralement tout se passe bien"
Points négatifs : "Retard, perte des bagages, pas d'excuses.. Typique d'Air France"

Points positifs : "Le personnel de bord: pro et charmant."
Points négatifs : "1h30 de retard. Valise démolie à l’arrivée. Pas de repas. Vin blanc chaud. Siège non inclinable."

Points négatifs : "I’m not sure that short-hop flights should serve solid food. The quality invariably disappoints. Otherwise, all is good with this flight."

Points négatifs : "We had a short delay"

Points positifs : "Le chef de cabinet était très accueillant et à l’écoute"

Points positifs : "Crew was very friendly and seat in KQ is super comfortable in Business."

Points négatifs : "Train your ground crew. Our luggage was not placed on our flight from Paris to Amsterdam and were sent to Amsterdam on separate planes. My husband’s medication was in his bag. This was a great inconvenience for us. Never again on Air Canada. I suggest you explore the baggage process used by Delta."

Points positifs : "ras"

Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"

Points positifs : "Food and drinks very good"
Points négatifs : "In economy class the movies unable to listen to with ear buds. Bring my own next time."

Points négatifs : "C'était un vol court de 50 mn, pour le prix c'était correct, je ne m attendais pas au confort ultime!"

Points positifs : "tout le service est parfait"
Points négatifs : "un peu plus de nourriture dans les repas"

Points positifs : "Red wine was excellent"
Points négatifs : "Bright lights on throughout flight, would have been nice to dim lights for late night flight so passengers could rest"

Points positifs : "Friendly attendants, entertainment variety"
Points négatifs : "Comfort, food could have been better."

Points négatifs : "Lost my luggage."

Points positifs : "Crew was awesome!!"
Points négatifs : "I paid extra for the seat, but there was a metal box under the seat in front of me that curtailed my ability to stow my carry bag, and my leg room. I am very diappointed that I paid above the normal seat charge as if there was a premium to this seat, but in reality it was a sb par seat."

Points négatifs : "Respecter les horaires"

Points positifs : "Good food and crew"
Points négatifs : "Plane was old and seats were super tiny. Even an average guy would be uncomfortable in it. Can’t sit in one spot for longer than 15 min without getting sore."

Points négatifs : "WiFi"

Points négatifs : "It was great trip thank you Air France"

Points positifs : "I require très aimable. Super pilote."

Points positifs : "Personnel de bord aimable, vol sans encombre"
Points négatifs : "Obligation d’enlever l'ensemble des films transparents protecteurs sur les valises, alors même que lors du voyage aller la compagnie n'avait pas embarqué une valise (non filmée), toujours très désagréable de devoir reprendre les bagages au comptoir d'enregistrement. Demande de justificatifs d'adresse lors de l'embarquement alors que ces justificatifs n'étaient pas requis sur le voyage aller. Vérification minutieuse de l'ensemble des poids des bagages à main (qui étaient tous conformes) pour un vol intérieur d'une heure... A l'évidence le service client n'est plus au rendez-vous avec Air France."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Food could have been much better in comparison with other airlines."

Points positifs : "Le petit gâteau. Succulent à mort."
Points négatifs : "Qu'il n'y ait qu'un seul gâteau. C'était bon le voyage"

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points positifs : "Le vol en lui même rien à redire"
Points négatifs : "L'état de mon bagage à l'arrivée. Déchiqueté. Est ce lors du premier vol BKk Amsterdam sur Air France ou Amsterdam Bordeaux sur KlM ??? toujours est-il qu' il est irréparable"

Points négatifs : "I ordered Asian Vegetarian Meal. But they served me only pasta."

Points négatifs : "Engine noise in the cabin is loud."

Points positifs : "En deux mots, tout était médiocre, avion, « nourriture » (si on appeler ça comme ça) même les hôtesses travaillaient avec une sale gueule.. Très déçu d’Air France"
Points négatifs : "Le capitain et l’aterrisage"

Points négatifs : "La nourriture pas de choix et personnel pas très aimable."

Points négatifs : "Na"

Points positifs : "The food, beverages and choices of movies, entertainment There was a medical emergency that caused the flight to land in Canada. This was handled very professionally - I hope the passenger ended up getting the care needed and is doing well."

Points positifs : "The crew worked hard, but the food was below the French standards."
Points négatifs : "The flight was delayed for 2.5 hours and the passengers spent this time in the cabin without a/c."

Points positifs : "Good size plane. It didn’t end up being full so there was plenty of room to move around. Quick flight and easy."
Points négatifs : "Nothing to complain about."

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Quiet! No noise-canceling earphones needed. Delicious food."

Points positifs : "Boarding this large plane went relatively quickly and orderly."
Points négatifs : "Seats were tight and got a bit uncomfortable. This was a long flight. Could use a much better cushion."

Points négatifs : "Flight was delayed by 1h30min, so we arrived very late"

Points positifs : "Good seats, friendly staff, quick boarding."
Points négatifs : "free snacks"

Points positifs : "L'équipage et le personnel embarquement étaient très agréables"
Points négatifs : "La file d'attente trop longue lors de l'embarquement, le manque de cadrage de la file d'attente lors de l'embarquement (pas de files bien délimitées), le passage à la sécurité trop long, le retard sur l'horaire de décollage, les gens debout alors que l'avion venait tout juste d'atterrir et que l'avion continuait à rouler, pas de bouteille d'eau offerte alors que l'avion avait beaucoup de retard"

Points positifs : "."
Points négatifs : "Le procédé d’embarquement"

Points positifs : "RAS"
Points négatifs : "L’embarquement n’était pas du tout organisé. Nous sommes partis en retard. Pas d’excuses. Pour le prix on aurait envisagé un meilleur service."

Points positifs : "L’équipage"
Points négatifs : "Des sièges serrés en classe affaire Aucune différence avec la classe eco sinon qu’il y a un siège libre sur 3 Retard de 40’"

Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Rien tout a été parfait"

Points négatifs : "Terrible boarding procedures, plane was way too big for the gate assigned. Had to wait on the tarmac for a ‘starter’? For about 20-30 after a after boarding finished."

Points positifs : "La qualité de l’a380"
Points négatifs : "L’espace dans l’a330"

Points négatifs : "Gros retard. Mauvaise communication."

Points négatifs : "Lufthansa entre Francfort et Birmingham la semaine dernière offre une collation + boisson sur un trajet d'une durée similaire et un tarif équivalent. J'ai donc facilement trouvé ma compagnie favorite pour mes prochains voyages intra Europe"

Points négatifs : "Traduction en français.."

Points positifs : "Nous n'avons pas pu monté à bord, nous avons du reprendre un billet aller-retour, nous l'avons repris dans la même compagnie mais aucun geste commercial n'a été fait."
Points négatifs : "le commandant de bord aurait pu attendre les 6 passagers manquants bloqués au passage de la sécuritél"

Points positifs : "Punctuality!"

Points positifs : "BA"
Points négatifs : "some more leg room"

Points négatifs : "The delay... We arrived 1 hour and more after the normal time, difficult to be sure to have the last metro in London..."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Direct"

Points positifs : "La couleur de l avion ."
Points négatifs : "Tous"

Points négatifs : "pas de boisson ni nourriture offerte"

Points positifs : "la ponctualité, l'accueil"
Points négatifs : "pas de boisson ou nourriture offerte"

Points positifs : "Personnel de bord sympathique"
Points négatifs : "L’organisation De l’embarquement"

Points positifs : "La place aux jambes, la propreté de l'avion, les hôtesses serviables et souriantes"

Points négatifs : "ne pas etre entre deux inconnus"

Points positifs : "la gentillesse de l’équip"
Points négatifs : "probablement le plus vieil avion que j’ai pris depuis des années. un boeing 747 de plus de 20 ans. sièges en tête bêche , ridicule comme configuration. tablette repas branlante, écran de télévision d’un autre âge. inadmissible pour une business class vu le prix. j’avais une autre image de BA."

Points négatifs : "Virgin seats are not the best business class seats out there..."

Points positifs : "Nothing in particular, cold plane, no entertainment, no complementary food but it brought me home"
Points négatifs : "No complementary food and beverage. Next time I will take Air France, for the same price you have a better crew and at least something to drink and to each without using your credit card"

Points négatifs : "Une heure de retard au départ de Genève ."

Points positifs : "Ponctualité, souriant, Siege plus confortable qu’a l’aller ^^"

Points négatifs : "Pas de cash accepté. Aucune nourriture cadeau."

Points négatifs : "AUTOMATISATION ENREGISTREMENT DEPART AVEC 2 HEURES DE RETARD"

Points positifs : "Cabin crew"
Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Dear Sir or Madam: My two colleagues and I bought our tickets from BWI to Geneva, via London Heathrow, through Kayak as I have many times in the past. However, the Kiwi.com travel agency did not flag that the ticket from BWI to London Heathrow allowed for one piece of checked luggage, but the ticket from London Heathrow onwards to Geneva did not allow for any checked luggage. Also astonishingly, we had to pass through Customs, reclaim our checked suitcases from the baggage carousel, and check in again through Customs to board the onward flight, both coming and going through London Heathrow. In addition to the extraordinary inconvenience that we could neither transit at London Heathrow to our connecting flight without going through Customs twice and that we could not check our luggage through to our final destination, we also had to foot a higher baggage charge to allow for checking in our suitcases, now that we had arrived in London Heathrow only to discover this that our onward ticket did not cover one piece of checked luggage. Had we known that the seemingly better price posted by Kiwi.com on Kayak’s comparative offerings came at such a high price of inconvenience and additional expense for the luggage, we would have taken our business elsewhere. It was deceptive of Kiwi.com to engage in such practices, even if it disclosed these conditions in fine print (for no one would expect, nor have I ever seen previously in the hundreds of flights I have taken as a Million Miler on United), without flagging this. And similarly, it was irresponsible of Kayak.com to allow this “apples with oranges” comparison on its website. I’m making three more international trips in December, but I’m inclined not to use either Kayak.com and most certainly not Kiwi.com for future airline ticket purchases."

Points positifs : "Embarquement rapide au retour. Parfait"
Points négatifs : "Vétusté de l'avion. Pas même de prise USB pour charger son tel. Toute la partie divertissement, écran complètement obsolète."

Points positifs : "L’embarquement parfait la taille des places et l’espace pour les jambes super"
Points négatifs : "Même pas une boisson offerte (eau/thé/café)...voyage très très secoué"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Le vol est parti sans nous, nous étions à la porte d’embarquement 20 minutes avant l’heure du départ, avec deux enfants en bas âge, et on ne nous a pas laissé y aller. après le contrôle de douanes (ou nous avons perdu bcp de temps) on nous a fait passé en courant et après on nous a dit que l’avion était déjà parti! Que du stress! Nous étions en état de choc, ils ont annulé notre billet à l’instant: l’aller et le retour!). Ce n’était pas du tout normal. Nous allons faire un recours, c’est inadmissible. Jamais plus avec British Airways."

Points négatifs : "Le retard plus long que la durée du vol. Manque d'explication et absence de geste commerciale ne serait-ce qu'une collation vu l'heure (départ à 23h30 au lieu de 21h15)."

Points positifs : "Boarding OK, Seats very very comfortable. Enough space for my long legs"
Points négatifs : "Coffee and tea were proposed, but have to be paid. I would understand for alcohol, but for tea and coffee, as a customer I felt a bit insulted"

Points positifs : "Sièges super confortables, calme, bon service, bon repas..."
Points négatifs : "Pas de wifi dans un A380 en business class, même pas payant... c'est juste scandaleux!"

Points positifs : "Bagages inclus et personnels sympathique et serviable"
Points négatifs : "Tout est payant en supplément, aucun divertissement dans l’avion même pas un écran générale ou de la musique. Même les places sont payantes si vous voulez les choisir avant le check-in"

Points positifs : "The crew was professional and friendly"
Points négatifs : "The first class cabin was abysmal, is it was only marginally better than economy whilst the price was far more. Very dissipated with BA’s idea of what’s considered to be acceptable."

Points positifs : "Nothing comes to mind."
Points négatifs : "Crew was not friendly at all. Why do they do this job if they hate dealing with the passengers? They act as if we are a burden to them."

Points positifs : "Le vol en general"
Points négatifs : "3h de formalités pour sortir de l’aeroport L’obligation de récupérer ses bagages pour les reenregistrer"

Points positifs : "Tight in ecomony. Aisle seats are bad I was hit the entire flight."
Points négatifs : "Seats not the best"

Points négatifs : "2 heures de retards Siege cassé Peu et médiocre choix de films et dessins animés Pas de possibilité de mettre des médicaments dans un frigo et pas assez de glace pour palier à ce manque Accoudoir de A380 ne lève pas totalement donc impossible de dormir sur les genoux des parents pour les enfts"

Points négatifs : "1 heure de retard Plusieurs vols annulés donc bcq de monde à l'embarquement Nourriture payante alors que le vol faisait partie d'un vol paris-singapour"

Points positifs : "Comfy, but small seats. Good food, nice crew"
Points négatifs : "Small, old, buggy entertainment screen. Seats very narrow"

Points positifs : "personnel extremely courteous, helpful and looked like they enjoyed their vocstion."
Points négatifs : "not being able to check bags thru entire trip from gerneva thru London to lax. had to travel thru customs etc to get backs and then travel to terminal 2 from terminal, awful experience. made connecting flight by 15 minutes."

Points positifs : "Easy flight schedules"
Points négatifs : "Legroom in first class is a joke."

Points négatifs : "Le manque d'attention du personnel de bord qui reste très impersonnel. pas de café à la fin du repas ni de digestif, Les films pas très intéressants"

Points négatifs : "Embarquement un peu brouillon et vol en retard"

Points positifs : "Efficient, on time"
Points négatifs : "Crew was not friendly and a bare bones plane"

Points négatifs : "Que le retard soit annoncé en amont"

Points positifs : "The staff was really nice and on time"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Cheap fare for this short flight. New planes, seats while thin still offer acceptable comfort."
Points négatifs : "Very long walk to the farthest end of terminal for gate and have to walk up the stairs to board plane on the tarmac. Not a single human being to help check in or tag luggage for drop off. Everything’s self service. The check in/luggage drop off counter difficult to find."

Points négatifs : "Informing why flight was delayed. Reclining seats Water service"

Points négatifs : "Flight was 2 hours late"

Points positifs : "Space in plane"
Points négatifs : "Departure on time as had connecting flight"

Points négatifs : "The flight was horribly delayed and vouchers were not passed out until after all the shops were closed."

Points négatifs : "The flight was delayed and there was a missing crew member. By the time the replacement arrived we have missed the window to depart and we had to wait far too long. My flight was at 7:10 PM and en ese up leaving at 9:40 PM."

Points positifs : "aucun imprévu"
Points négatifs : "petit dejeuner offert"

Points négatifs : "On s’est vues refuser l’embarquement alors qu’il n’y a eu qu’un appel et que nous sommes arrivées 1minute après, le bus était encore là, le boarding n’était pas fermé et on ne nous a pas laissé embarquer"

Points négatifs : "If you EasyJet ever lands or boards on time I want to know about it. #LateJet"

Points négatifs : "Both of my flights were at least an hour late"

Points positifs : "Le vol de façon général"
Points négatifs : "L’ajuste Horaire pour éviter le retard"

Points négatifs : "Un jaccuzy"

Points positifs : "Le personnel à bord était très attentif et chaleureux"

Points négatifs : "Better coordination for boarding"

Points négatifs : "Nettoyage"

Points positifs : "RAS"
Points négatifs : "Information du changement de porte d'embarquement n'a pas été communiquée sur l'application mobile."

Points positifs : "Very friendly ground and flight crew that did an excellent job for the passengers of this Easyjet flight to Amsterdam"
Points négatifs : "no further comments"

Points positifs : "I was very impressed first time user and will use again"

Points positifs : "The crew was really nice and attentive to passengers."

Points positifs : "Food and crew were excellent"
Points négatifs : "8 hours in the air."

Points négatifs : "«  Comment s’est passé le repas ? » Je ne peux pas noter car je n’ Rien commender."

Points négatifs : "Devoir donner mon bagage à main au départ et ensuite devoir attendre 30 min à l'arrivée pour le récupérer."

Points positifs : "Pas de retard"
Points négatifs : "Pas de divertissement ni de repas Café reste cher pour faire passer le temps"

Points négatifs : "50 minutes late..."

Points positifs : "The short flight?"
Points négatifs : "Seriously now, the line, the attitude, the delays, the lack of information, is not "low cost". I fly some low cost companies but easyJet needs to improve. I was stranded once in London and the company never did a thing to help. Sadly, it's not worth it considering how one gets stranded with no real recourses. Try to get a refund from the company and you know what I'm talking about. Now Norwegian Express, that's another good story."

Points négatifs : "Delayed ! Jet bridge was a mess and super hot! Almost passed out from heat"

Points négatifs : "2h de retard ! Même pas un sandwich offert sur le vol. Honteux !"

Points négatifs : "Didn’t even get to take this flight due to our first EasyJet flight being delayed."

Points négatifs : "No free food"

Points positifs : "Repas très correct"
Points négatifs : "Embarquement assez long"

Points négatifs : "The crew was rude to passengers. International safety regulations were not followed. Terrible gate announcement, constant changes with no commutation."

Points positifs : "the ticket assistance was helpful afterwards and seemed to by sympathetic to our plight."
Points négatifs : "We arrived early to airport but it took almost an hour to go through check in..We arrived early to airport but it took almost an hour to go through check in... we did not account for the long security which held us up.. it would have been nice if they would have called us out over the intercom and if need be held up flight as we were running from security to the boarding area. Afterwards the guy at the desk was not helpful at all and told us to leave the airport and then go back to the ticket booth.. if they could have made a call that would have been nice."

Points positifs : "Équipage très sympa.et pro."
Points négatifs : "Beaucoup de turbulences. Le pilote à dut rattraper le retard dut au vol précédent. D où un vol un peu tourmenté."

Points négatifs : "Surprised by extra fees at gate for a bag"

Points négatifs : "I had booked a day trip to London. The night before flight I received phone call from Easyjet offering me Euro250 to take a later flight as only a smaller plane than planned was available. But then you decided obviously not to send the smaller plane but did not bother phoning or emailing us customers as you had done the previous evening. I wasted more than half my day (1.5hr drive to airport plus 3 hours a airport) as I had to reschedule my day trip for a later dater to fit in the few meetings I had. I understand problems arrive, but Easyjet push their planes too hard. They are often late. Unreliable. At least communicate to your customers if you care about hem"

Points positifs : "Pas grand chose !"
Points négatifs : "Salle d’embarquement trop petite, bar très sale et les toilettes n’en parlons pas tout ça a 07h30 qu’est ce que cela doit être en fin de journée. Pas assez de sièges, pas assez de personnel pour aider les voyageurs à l’auto drop bag. Avion pas très propre. Et vol en retard."

Points négatifs : "40 min de retard .. on est arrivés hyper tard à l’endtoit pour se loger, donc perd de temps por visiter et se baigner à la mer!"

Points négatifs : "We had to cancel the trip because my father has recently passed away. We have spent $200+ in phone calls waiting to speak to an agent and to call back for follow up. The agent service is terrible and it’s not fair that we have to call long distance to cancel due to bereavement. I did not think it would be so hard. It’s been very frustrating. We have travel insurance through you and all the paperwork is in French that was emailed to me. The issue is still unresolved and I’m very disappointed."

Points négatifs : "Crew very rude and not informative"

Points positifs : "The flight was excelent"
Points négatifs : "The request before get into the plane to put an small bag in the suitcase"

Points négatifs : "Vol retardé de 2h30"

Points positifs : "Conpétense er rapidité"
Points négatifs : "Rien à dire"

Points positifs : "Accueil et assistance très sympathique du chef de cabine pour notre premier vol avec bébé, prix des boissons et snacks très correct (moins cher qu'à l'aéroport...), vol ponctuel"

Points négatifs : "Cost way to much for checking a bag"

Points positifs : "the Entertainment was great idea"
Points négatifs : "- The chair cant change his position - you need to deliver some regular water it was missing"

Points négatifs : "I wasn't able to be on the flight because they didn't schedule a realistic amount of time to make the connection."

Points négatifs : "Return flight was canceled just a few hours before actual departure. EaseJet did not have any other options for next couple days. We had to book 6 one-way tickets costing $2,400. Will never fly with EasyJet again!"

Points positifs : "Voyage excellent"
Points négatifs : "J'ai tout aimé"

En savoir plus sur Finnair

Vols pas chers Genève - Rovaniemi

Dernières offres d’allers-retours

2/1
sam.
1 escale
easyJet
27h 55min
GVA - RVN
10/1
dim.
1 escale
easyJet
11h 10min
RVN - GVA
31/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 15min
GVA - RVN
6/2
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 15min
RVN - GVA
26/2
ven.
1 escale
Finnair
17h 10min
GVA - RVN
5/3
ven.
1 escale
Finnair
13h 10min
RVN - GVA
28/12
lun.
2 escales
British Airways
9h 10min
GVA - RVN
4/1
lun.
2 escales
British Airways
13h 15min
RVN - GVA
26/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 05min
GVA - RVN
5/3
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 15min
RVN - GVA
23/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 20min
GVA - RVN
27/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 20min
RVN - GVA
31/1
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 05min
GVA - RVN
6/2
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 25min
RVN - GVA
31/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 45min
GVA - RVN
6/2
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 25min
RVN - GVA
23/12
mer.
1 escale
easyJet
10h 00min
GVA - RVN
27/12
dim.
1 escale
easyJet
11h 10min
RVN - GVA
23/12
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 05min
GVA - RVN
27/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 45min
RVN - GVA
26/2
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
18h 25min
GVA - RVN
5/3
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 05min
RVN - GVA
2/1
sam.
2 escales
British Airways
9h 10min
GVA - RVN
10/1
dim.
2 escales
British Airways
8h 40min
RVN - GVA
19/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 40min
GVA - RVN
23/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 45min
RVN - GVA
23/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 50min
GVA - RVN
27/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 45min
RVN - GVA
27/2
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 55min
GVA - RVN
6/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 20min
RVN - GVA
26/2
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
17h 20min
GVA - RVN
5/3
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
16h 00min
RVN - GVA
28/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
9h 10min
GVA - RVN
4/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 55min
RVN - GVA
2/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 35min
GVA - RVN
10/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 50min
RVN - GVA
31/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 45min
GVA - RVN
6/2
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 30min
RVN - GVA
27/2
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 00min
GVA - RVN
6/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 20min
RVN - GVA
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

9/1
sam.
1 escale
easyJet
18h 00min
GVA - RVN
9/1
sam.
2 escales
Air France
36h 55min
GVA - RVN
9/1
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
27h 25min
GVA - RVN

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première