Trouvez un vol pas cher Genève - Victoria

GVA - SEZ

Trouvez un vol pas cher Genève - Victoria

Aller-retour
Économique
Genève (GVA)
Victoria Seychelles Intl
ven. 30/10
ven. 6/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Victoria
Restrictions de voyage
Les Seychelles ont levé leurs restrictions de voyage pour les voyageurs en provenance de certains pays. Les voyageurs arrivant de pays avec un "statut spécial" seront autorisés à entrer aux Seychelles sous certaines conditions. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Victoria Seychelles Intl
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Victoria Seychelles Intl) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

janvier Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 47%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 33%.

Prix moyen pour un aller-retour

727 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

742 € ou moins

Quand réserver un vol Genève - Victoria

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 626 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Genève - Victoria 33 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre, décembre et janvier. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est janvier.

FAQ pour réserver un vol Genève - Victoria

Victoria : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Genève et Victoria ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Genève - Victoria les moins chers ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Genève pour Victoria ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Genève et Victoria ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Genève et Victoria ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Genève-Victoria ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Genève-Victoria ?

5 meilleures compagnies proposant des vols Genève-Cointrin - Victoria Seychelles Intl

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,0
SWISS
Note générale basée sur 8 987 avis
8,2
Embarquement
7,8
Confort
8,6
Équipage
7,7
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Swiss perfect as always, Barcelona ground worker disaster, as always...."

Points positifs : "Wasn't awake, can't say"
Points négatifs : "Probably it would be nice to have a bit bigger screen with general information about the flight and local time"

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points positifs : "From Geneva to Athens we use the AEGEAN AIRLINES and the flight was very good over all. We had to use the AEGEAN because we missed the SWISS flight due to United's delays."

Points négatifs : "La ponctualité"

Points positifs : "Lost the luggage"

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points positifs : "Swiss is aways good"

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points négatifs : "first baggage should be free.....as people travel with 15-20kg hand luggage"

Points négatifs : "Seats are very cramped"

Points positifs : "The view out the window."
Points négatifs : "Delayed, no leg room. No refeshments."

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "Nice self boarding"
Points négatifs : "No big screen to communicate priority to boarding since I am deaf."

Points positifs : "Everything, but the lack of entertainment, and the seats I bought were separated."
Points négatifs : "The lack of entertainment, and the seats I bought were separated."

Points positifs : "Was good"

Points positifs : "Quick flight"
Points négatifs : "Small plane with very uncomfortable thin hard seats. Could feel the ride on this plane. Food not great. No entertainment on board."

Points positifs : "On a bien arrivé."
Points négatifs : "Le retard de vol a été embattant."

Points positifs : "Very good overall quality nothing to say. It was just smooth and safe. Very short flight so..."
Points négatifs : "None"

Points positifs : "I fell asleep during the meal service and there was not a vegetarian option left over but the crew was SUPER and brought me some other snacks and made my day. Thanks!"

Points négatifs : "Manque le petit sandwich"

Points positifs : "La modernité de l'avion"
Points négatifs : "Les turbulences de fou"

Points positifs : "les sièges dans l'avion"
Points négatifs : "Ils dissent qu'on a déjà fait le check-in, pas vrai Ils dissent qu'on n'a pas payé pour les valises en soute, pas vrai A cause de leur erreur de check-in qu'à la fin ils ont reconnu, Ils nous mettent dans un vol suivant , à 22h! Ils nous font attendre debout pendant qu'ils sont au téléphone pour plus d'une demi heure à Dusseldorf et à Zurich, et encore dans l'avion, retardé pour décoller."

Points positifs : "L’avenance du personnel de bord, la propreté, mais surtout les petits sandwichs avec la possibilité d’en avoir plusieurs :-)"

Points négatifs : "Landed in NY @ JFK with a missing luggage. That happens, I know and it can be ok but the sad thing is the very poor the service offered to take care of it. I have tried to call, no answer, I tried the link they gave me to track progress: NOTHING.... Called customer service, they gave me that number and that link telling me it was the only way!!! I am so frustrated right now!!!"

Points négatifs : "Bathroom not clean"

Points positifs : "Fast"

Points positifs : "Or print out a boarding pass. Much unlike our experience with Lufthansa flying from Boston through Frankfurt to Geneva."
Points négatifs : "See sbove"

Points positifs : "Swiss is already a great company and yesterday it just got better : I got upgraded on business class between Geneva and New York and it was a very nice treat, the service was perfect, the food excellent, the seat was very comfortable. Thank you SWISS !"

Points positifs : "Most things were great"
Points négatifs : "Flight was delayed and almost missed my second flight"

Points positifs : "Mon vole a été parfait. Merci."

Points positifs : "had to cnx due to covid-19"
Points négatifs : "had to cnx due to covid-19"

Points positifs : "I slept. Food was fine even though I forgot to order vegetarian. Movie selection seemed extensive too."
Points négatifs : "No a lot."

Points positifs : "The crew was good. Loved the mango juice and veg food."
Points négatifs : "The seats are hard. More leg room please. Better entertainment with more recent clicks required. Toilet seat needs to stay upright. The eating tables should be straight. Should be able to recline our seats more."

Points positifs : "Absolutely nothing."
Points négatifs : "They should learn from Emirates or Qatar Airways on how an airline service should be.... never again, sorry Etihad..."

Points positifs : "Greece was amazing. Traveling to the islands made the trip worth while. Highly recommend ensuring ferry tickets are purchased 48 hours in advance so they don’t sale out. The food was amazing (especially the homemade Tzatziki sauce). So much to do, plan accordingly!!"
Points négatifs : "Traveling to Greece in off peak season."

Points négatifs : "From chennai to Abu dhabi was very uncomfortable Abu Dhabi to London was very comfortable"

Points positifs : "Flotte très moderne"
Points négatifs : "Surbooking à l'embarquement, aucune info, un scandale. Seulement un petit déjeuner (très moyen) servi pour la totalité d’un vol de plus de 6h, quand les autres compagnies servent un vrai repas et une collation Aucune trousse en classe économie, ni un masque, ni une brosse à dents"

Points positifs : "Good aircraft"
Points négatifs : "Check in could not be done earlier and was not enabled and helpdesk did not help. Seats kept changing till the last moment"

Points négatifs : "Le racket de cette compagnie commence dès l'enregistrement. Nous étions en famille avec deux enfants. Premier bonheur de devoir payer 63 euros de plus pour éviter d'être disséminés aux 4 coins de l'avion, le système par défaut ayant fait cela !!! Deuxième bonheur l'avion est en fait quasi vide.."

Points positifs : "Les films et le casque confortable . Équipage agréable et avion confortable"
Points négatifs : "Nourriture moyenne mais correcte."

Points positifs : "Vol de nuit . Aucun soucis. Transfert des bagages impeccable. Équipage efficace."
Points négatifs : "Les couvertures ne sont pas donnes automatiquent ce qui est regrettable pour un vol de nuit où la climatisation est toujours trop froide."

Points positifs : "Surclassement Buisness Class, arrivée à Paris avec 20 minutes d’avance, livraison bagage rapide"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Only process of boarding."
Points négatifs : "Everything else was not close to other comparative airlines. Food was horrible. Just FYI, cottage cheese is not the only food for Asian vegetarians. There actually are many other options. Not enough options for entertainment. The seats for economy class were way too crammed. With the growth in technology, it would be helpful to have a USB port to charge. ELL phones."

Points positifs : "Short Leg, Crew Happy, pilot very informative, food was good, until the next flight (long haul) I got the same food. 2 seats together at the very back row. Checkin and boarding were fine"
Points négatifs : "The toilet flushed when I was still on the toilet seat. Happened again on the long haul sector. The take a very long time to switch on the entertainment and turn it off as soon as decent commences- so if you have air traffic problems - it could be off for an hr before and after takeoff and landing. unnecessary as most people have their own headsets as well. We"

Points négatifs : "The experience with travel agent (vayama) was worse than etihad, everyone know that etihad is not the same level like before, but booking through kayak- bayama was the worst where they didn’t reply on all my emails/ even wheb they did they didn’t answered mg questions, they couldn’t help if i want to book my seat or change my return flight. This is not my fiest time to use kayak app but this time was thr worst and it changed my mindset about travel agents, unfortunately my friends were correct when they said to book directly through airline not kayak..!!!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I'm not picky with food but the Food was extremely bad tasting and at best tastelesss. That should never be served Anywhere! It was so bad that the first thing I did in O'hare is eat a meal, it never happened to me on an international trip. Drinks (soda and coffe) were limited and there was a shortage in them. Entertainment system was not working Plane was packed, spaces very tight"

Points positifs : "Plane was good, seats were spacious"
Points négatifs : "Check in process was hectic"

Points négatifs : "Boarding smooth"

Points positifs : "Service Cleanliness Food"
Points négatifs : "Toilet needed lotion moisturizers"

Points positifs : "Amabilité du personnel et qualité de la nourriture"
Points négatifs : "Ma femme voyageant en économique n’avait pas le droit de venir me voir en Business"

Points positifs : "Staff was efficient and friendly."
Points négatifs : "Just did not care for the meal that had spicy taste and no meat. Did like the chicken and mashed potatoes and green beans."

Points positifs : "They never cared about non-muslim passenger as the flight is full of muslim passengers."

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "The behavior of crowd and no leg space"

Points positifs : "Confort de l'avion excellent surtout pour les grandes personnes"

Points positifs : "Confort correct. hôtesse à l'écoute"
Points négatifs : "Emplacement des jambes un peu juste pour les grandes personnes"

Points positifs : "Every thing is good inspite of food"
Points négatifs : "Cheep quality of food"

Points positifs : "Le confort , le calme"

Points positifs : "Multiple delays which was due to poor management on the airlines side"

Points négatifs : "I have checked my baggage allowance for this trip when I first paid and it was 2 checked in bags. However, I had to pay additional 185 Euros for adding my second checked in bag."

Points positifs : "I liked all my special gluten free food!! It was very good!’"
Points négatifs : "The crew just wasn’t all that friendly, and the seats were so close together, there was very little legroom!"

Points négatifs : "The food was not good and our flight attendant was not attentive. He didn’t make the people in front of us put their seats back up for landing. There were no blankets when we requested one."

Points positifs : "The flight wasn't delayed..The check-in/ ticketing crew were helpful."
Points négatifs : "My seat in 13 hour long flight was Broken! The chair wouldn't recline! The crew couldn't help saying the flight was full and couple other chairs were having the same problem (?!!!). The food was mediocre. The cabin bag size limit was very small."

Points positifs : "Nothing!! Bad food Bad seats Ride flight attendant Bad service!"
Points négatifs : "Everything Flight attendant was very rude did not serve with any courtesy She took away my food plate while I was still eating!! without even asking g me if she could take it away. Did not serve me the full course of the meal ! This is the service they provided me in Business Class! Please teach your flight attendants proper etiquette towards its passengers the paying customers! I am very unhappy with the overall service!!"

Points positifs : "cabin layout, seat comfort, music selection"
Points négatifs : "did not receive boarding pass for connecting flight lost luggage food selection is poor movie selection is poor"

Points positifs : "The crew is very friendly and pay attention to details. The layover of < 2 hours is perfect."

Points positifs : "Both of our flight were very comfortable. They gave us pillows, blankets and great food even in economy."
Points négatifs : "The second flight took off quite a bit late but we did make up some of the time"

Points positifs : "Air staff was good. Automatic window dimmers. Electronics."
Points négatifs : "Food was sub par. Layovers were long. Abu Dhabi terminal was not good, bathrooms there were few, far and dirty."

Points positifs : "overall service was good."
Points négatifs : "as an American, with LAX as my home airport, it was unfortunate that we were not told of where our baggage claim was. We arrived in the International terminal, however, our bags arrived in terminal 4 (American). I feel for the foreign traveler in this instance. A quick update to travelers before disembarking of the plane as to the location of where their luggage would be found would be nice."

Points positifs : "Après une heure dans l'avion sans climatisation malgré un personnel de bord irréprochable (distribution de boissons) on nous annonce le débarquement, diriger et abandonne dans un terminal malgré un repas offert, pas d'information après renseignement auprès d'un accompagnant de tour operator j'apprend qu'il faut se rendre à la même porte où nous embarqueront avec 4 heures de retard. Un grand merci au personnel de cabine mais le responsable au sol .... Mais en plus de 10 vol Ave Etihad c'est ma seul mauvaise expérience et de plus j'ai payer 200fr pour changer de vol et arriver 4 h 30 plus tôt résultat gagné 30 minutes oups"
Points négatifs : "Le personnel de cabine souriant et avenant"

Points positifs : "The service was very efficient and warm. The food was tasty. The team was throughout helpful and prompt."

Points positifs : "I never ever going choose and recommend any one for the airline"

Points négatifs : "Le vol était complet et nous nous sommes vu proposés éventuellement un vol AF direct en remplacement. Après notre acceptation, en dernière minute, nous avons finalement embarqué sur ETIHAD. Là fut notre erreur car lors de la correspondance à Abu dhabi nous étions de nouveau surbooké à 23h00 ! malgré nos borading pass. Au bout de 2h de négociation nous avons obtenu une chambre d'hotel de 1h du matin à 6h.... pour reprendre le vol suivant à 8h30.... Aucune indemnisation, ni surclassement, as même un code wifi .... COMPAGNIE A EVITER A TOUT PRIS, c'est du LOW COST et le SAV est CATASTROPHIQUE. Devrait même être interdite de vol depuis PARIS. https://www.tripadvisor.fr/ShowUserReviews-g1-d8729074-r479551359-Etihad_Airways-World.html#"

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "every thing else"

Points positifs : "good"
Points négatifs : "long walk at abu dhabi airport."

Points négatifs : "Not enough servings of water. Tiny planes with little legroom"

Points positifs : "Hospitable crew... great service. Food quality not good"

Points positifs : "Lots of movie choices, lots of (business class) food choices."
Points négatifs : "The movie service quit a few times, but did offer to resume where I'd got to."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Total lack of ownership or accountability as we booked through Jet Airways, despite it being a partner airline. I highly recommend never boring any trip that involves both Jet and Etihad. They are not partners and suffer from lack of communication or processes to manage any issues, just pass the buck. Awful experience."

Points positifs : "Bussiness class was excellent."

Points positifs : "Good seats, friendly staff, quick boarding."
Points négatifs : "free snacks"

Points négatifs : "Very tight seating in the double decker near the rear particularly for a six hour flight. Food and drink were very good and check -in clerk got us on an earlier flight. Only complaint really was the lack of any leg room."

Points positifs : "Siege correct sans plus, et non inclinable"

Points positifs : "."
Points négatifs : "Le procédé d’embarquement"

Points positifs : "L’équipage"
Points négatifs : "Des sièges serrés en classe affaire Aucune différence avec la classe eco sinon qu’il y a un siège libre sur 3 Retard de 40’"

Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Rien tout a été parfait"

Points positifs : "La qualité de l’a380"
Points négatifs : "L’espace dans l’a330"

Points négatifs : "Presque 2h de retard et aucune explication, pas même un peu d’eau proposée pendant le vol"

Points positifs : "Seats had tv monitor"
Points négatifs : "Check in was horrible and inefficient. The seats are smaller compared to most major airlines (Delta, AA, Air France, KLM)"

Points négatifs : "Lufthansa entre Francfort et Birmingham la semaine dernière offre une collation + boisson sur un trajet d'une durée similaire et un tarif équivalent. J'ai donc facilement trouvé ma compagnie favorite pour mes prochains voyages intra Europe"

Points négatifs : "Traduction en français.."

Points positifs : "Nous n'avons pas pu monté à bord, nous avons du reprendre un billet aller-retour, nous l'avons repris dans la même compagnie mais aucun geste commercial n'a été fait."
Points négatifs : "le commandant de bord aurait pu attendre les 6 passagers manquants bloqués au passage de la sécuritél"

Points positifs : "Punctuality!"

Points positifs : "BA"
Points négatifs : "some more leg room"

Points positifs : "Le personnel était très professionnel. Cie au top."

Points négatifs : "The delay... We arrived 1 hour and more after the normal time, difficult to be sure to have the last metro in London..."

Points positifs : "La couleur de l avion ."
Points négatifs : "Tous"

Points positifs : "le personel etaient aimable et souriant"
Points négatifs : "nous avons eu un delay"

Points positifs : "la ponctualité, l'accueil"
Points négatifs : "pas de boisson ou nourriture offerte"

Points positifs : "La place aux jambes, la propreté de l'avion, les hôtesses serviables et souriantes"

Points positifs : "la gentillesse de l’équip"
Points négatifs : "probablement le plus vieil avion que j’ai pris depuis des années. un boeing 747 de plus de 20 ans. sièges en tête bêche , ridicule comme configuration. tablette repas branlante, écran de télévision d’un autre âge. inadmissible pour une business class vu le prix. j’avais une autre image de BA."

Points négatifs : "Virgin seats are not the best business class seats out there..."

Points positifs : "Friendly crew, uncrowded plane."
Points négatifs : "NA."

Points positifs : "Accueil équipage Il serait bien de proposer au minimum un verre d'eau gratuit !"
Points négatifs : "Problème de lecture de passeport au moment retrait billet alors que mis au nom de femme mariée tout comme billet obligeant à passer par comptoir ce qui a entraîné perte de temps et nécessite de courir ensuite mais par contre équipé très bien"

Points négatifs : "Une heure de retard au départ de Genève ."

Points négatifs : "Pas de cash accepté; Pas de petits "cadeaux" à manger ou boire."

Points positifs : "Personnel souriant et accueillant"
Points négatifs : "On se sent très serré à l’intérieur. Un petit verre de soda, jus de fruit ou d’eau aurait été le bienvenu histoire de se démarqué des Vol Low-cost"

Points positifs : "Embarquement efficace. Un mail la veille pour prévenir que le vol est complet et donc de déposer ses bagages cabine à l’enregistrement facilité la vie à tout le monde, c’est bien pensé! Un personnel navigant à l’écoute et très aimable. Vol à l’heure et en avance à l’arrivée."

Points négatifs : "50 minutes de retard, très peu d'informations, boissons payantes à bord"

Points positifs : "Cabin crew"
Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Dear Sir or Madam: My two colleagues and I bought our tickets from BWI to Geneva, via London Heathrow, through Kayak as I have many times in the past. However, the Kiwi.com travel agency did not flag that the ticket from BWI to London Heathrow allowed for one piece of checked luggage, but the ticket from London Heathrow onwards to Geneva did not allow for any checked luggage. Also astonishingly, we had to pass through Customs, reclaim our checked suitcases from the baggage carousel, and check in again through Customs to board the onward flight, both coming and going through London Heathrow. In addition to the extraordinary inconvenience that we could neither transit at London Heathrow to our connecting flight without going through Customs twice and that we could not check our luggage through to our final destination, we also had to foot a higher baggage charge to allow for checking in our suitcases, now that we had arrived in London Heathrow only to discover this that our onward ticket did not cover one piece of checked luggage. Had we known that the seemingly better price posted by Kiwi.com on Kayak’s comparative offerings came at such a high price of inconvenience and additional expense for the luggage, we would have taken our business elsewhere. It was deceptive of Kiwi.com to engage in such practices, even if it disclosed these conditions in fine print (for no one would expect, nor have I ever seen previously in the hundreds of flights I have taken as a Million Miler on United), without flagging this. And similarly, it was irresponsible of Kayak.com to allow this “apples with oranges” comparison on its website. I’m making three more international trips in December, but I’m inclined not to use either Kayak.com and most certainly not Kiwi.com for future airline ticket purchases."

Points positifs : "L’embarquement parfait la taille des places et l’espace pour les jambes super"
Points négatifs : "Même pas une boisson offerte (eau/thé/café)...voyage très très secoué"

Points positifs : "Boarding OK, Seats very very comfortable. Enough space for my long legs"
Points négatifs : "Coffee and tea were proposed, but have to be paid. I would understand for alcohol, but for tea and coffee, as a customer I felt a bit insulted"

Points positifs : "Sièges super confortables, calme, bon service, bon repas..."
Points négatifs : "Pas de wifi dans un A380 en business class, même pas payant... c'est juste scandaleux!"

Points négatifs : "British Airways ne sert plus de snack... plus ça va moins ya de services! pas de petites économies, décevant vraiment... plus de différence avec les low cost"

Points positifs : "Horaire ponctuel même en fin de journée. Personnel agréable"

Points positifs : "Horaire respecté, efficacité. Surtout moins chiant que AIR FRANCE. Pas tout le temps en grève ! Qualité du service"

Points positifs : "Nothing comes to mind."
Points négatifs : "Crew was not friendly at all. Why do they do this job if they hate dealing with the passengers? They act as if we are a burden to them."

Points positifs : "Siège relativement confortable, nourriture excellente, abondance d’alcool, variété de films, présence de films récents."
Points négatifs : "Courtoisie des employées n’etait pas excellente. Le service était TRÈS long. 4 agent.e.s de bord, ce n’est pas suffisant pour la taille de l’avion. Employé.e.s pas toujours sympathiques, et parfois plutôt rude."

Points positifs : "Got there"
Points négatifs : "Luggage did not get there. Still is missing. No food. No complementary beverage offered period. Lousy all around."

Points positifs : "I like being serviced dinner on the flight. I like the personal iPad to watch movie."
Points négatifs : "The seating was a little tight."

Points positifs : "Tight in ecomony. Aisle seats are bad I was hit the entire flight."
Points négatifs : "Seats not the best"

Points négatifs : "2 heures de retards Siege cassé Peu et médiocre choix de films et dessins animés Pas de possibilité de mettre des médicaments dans un frigo et pas assez de glace pour palier à ce manque Accoudoir de A380 ne lève pas totalement donc impossible de dormir sur les genoux des parents pour les enfts"

Points négatifs : "3h de retard"

Points positifs : "personnel extremely courteous, helpful and looked like they enjoyed their vocstion."
Points négatifs : "not being able to check bags thru entire trip from gerneva thru London to lax. had to travel thru customs etc to get backs and then travel to terminal 2 from terminal, awful experience. made connecting flight by 15 minutes."

Points positifs : "Le personnel très avenant et souriant."

Points positifs : "Easy flight schedules"
Points négatifs : "Legroom in first class is a joke."

Points positifs : "Nice flight and service. Very professional crew."

Points positifs : "Personnel accueillant au sol et en vol, ponctualité du vol"

Points négatifs : "Embarquement un peu brouillon et vol en retard"

Points positifs : "Nothing noteworthy was done well."
Points négatifs : "The boarding staff is incompetent resulting in a 2+ hour boarding time. No control or concern for boarding zones, multiple unnecessary and inconsistent ticket checks, and unclear process. If you took 300 toddlers, made 50 of them gate agents and said board an airplane, you would get about the same result. Food and crew in flight were mediocre. Entertainment system in the seat back doesn’t work, shuts off in the middle of films, and is for some reason controlled by the wrong arm rest. I was in the aisle seat, my arm rest control panel did not control anything, but every time my neighbor shifted her arm it changed the volume on my system. Ethiopian airlines is what failure looks like."

Points positifs : "The crew was nice. Service was excellent."
Points négatifs : "The upholstery can be improved."

Points négatifs : "Ethipian Airlines overbooked my return flight and did not offer me an alternate return flight so I could return on my designated date. They instructed me to come back the following date to fly. I was not compensated nor offered at the very least an apology. The ticketing staff was unprofessional and attempted to blame me for not flying. Do not fly Ethiopian Airlines out of Accra ever!!!"

Points positifs : "Tout ce ok"
Points négatifs : "Vraiment ce complet leur service"

Points positifs : "Yes, the crew were nice and amazing"
Points négatifs : "Serve warm food not cold"

Points négatifs : "The toilets were filthy. The tv touch screens didn’t work"

Points positifs : "Yes"
Points négatifs : "Nothing comes to mind"

Points négatifs : "Chicken was undercooked. No power outlets."

Points positifs : "After the Kigali Addisababa segment this was vastly superior with a newer aircraft"

Points positifs : "Cabin crew was great at customer service. Very helpful."
Points négatifs : "The food was the same on consecutive flights, which made eating painful. And the Addis Ababa airport is very poor right now."

Points positifs : "seat not comfortable"
Points négatifs : "more drinks along the way"

Points positifs : "The crew were very welcoming, helpful and charm, makes you feel easy"
Points négatifs : "General interior cleanliness"

Points positifs : "G"
Points négatifs : "G"

Points positifs : "The crew was amazing and the flight was smooth"

Points positifs : "Your crew were great."

Points négatifs : "Flight was delayed by nearly 4 hours due to a cargo loading issue in Mombasa. Communication from Ethiopian Airlines staff regarding the issue & delay was very poor. Passengers were becoming very anxious and tense regarding the flight, if it would depart, and the safety of the plane. Improved communication from the Ethiopian Airline staff would have gone a long way to calming the situation and reassuring passengers."

Points négatifs : "The most unprofessional ground staff I have met coupled with the most disorganised airport"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Tout en général"
Points négatifs : "Ce serait bien que l'équipage parle Français sur des vols pour Paris"

Points positifs : "Staff was pretty helpful and you could mostly get what you needed if you didn't mind going back to the galley for it."
Points négatifs : "Boarding was literally unsafe (too many people going down an escalator into too small an area). Terribly bland food. Buttons on the seat rest too easy to push accidentally (for things like the light or to call a flight attendant)."

Points positifs : "Agreablement surprise de la qualite de la compagnie."

Points positifs : "The flight from Newark to Abidjan was pretty comfortable and smooth"
Points négatifs : "Once in Abidjan, it became a mess. First we were left waiting for over an hour without any explanation. Then we were told that we had to retrieve our baggage and then recheck them. Hardly anyone spoke English so that was a long and confusing ordeal."

Points positifs : "The plane was very bad and scrambling all time."
Points négatifs : "Smell. Hygiene very low."

Points positifs : "la prise en charge surtout lors du changement du vol ou j'ai recu la notification"
Points négatifs : "les repas qui sont dans la monotonie"

Points positifs : "Seats, pillows, blankets, entertainment system, crew."

Points positifs : "Nice crew"
Points négatifs : "Poor communication on boarding gate for business class Aircraft and business seat just medium Food quite as fast-food service"

Points positifs : "Oui j aime"
Points négatifs : "Oui"

Points positifs : "The crew was professional yet very friendly. Everything was great. Enjoyed my trip"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Good service in the plane"
Points négatifs : "In Lomé ground crew are horrible and asking for bribes including the supervisor."

Points positifs : "Free entertainment! Wish they worked with gogo to purchase WiFi though. Bathrooms are roomier than other airplanes! I’m glad the crew gave me the sandwich even though I was sleeping."
Points négatifs : "One of the toilet covers wouldn’t stay up so you had to hold it while going. Paper towels would be nicer than tissue paper. Wasn’t able to use my boarding pass from my phone, waste of paper. Ginger ale would be a nice drink. Didn’t find a list of their drinks in magazine, that would make it easier. Whenever I needed to use the restroom they locked us out a lot whether for head count or re fueling."

Points négatifs : "the layover in Dublin was too long--longer than scheduled"

Points positifs : "friendliness of staff. special attention given to my 22 mo old granddaughter. adorable!"

Points négatifs : "The crew on the ground could be more friendly and could improve their communication. Improvement needed on the food."

Points négatifs : "Boarded plane, then sat for over an hour before departure due to paperwork processing of plane mechanical check. However, we still arrived close to the time we expected."

Points positifs : "The flight crew was nice. We received a hot lunch even though it was a short flight which was nice."
Points négatifs : "Boarding was interesting. It should have been an easy boarding as it is a small regional airport. Instead it seemed they went out of their way to make it as confusing as possible. Instead of going through security over here lets have you wrap around the hallway to just have to come back to where you were before?"

Points positifs : "Flight attendants were helpful and attentive."
Points négatifs : "Boarding was fairly chaotic, there were no outlets for charging in the business class, entertainment limited."

Points positifs : "Les facilités accordés lors du transfert à Addis"
Points négatifs : "Pas de divertissement pour les enfants"

Points positifs : "L'accueil, la disponibilité du personnel et le vol sont très bien."
Points négatifs : "Les vols sont courts, il n'y a donc rien pour divertir les enfants."

Points positifs : "On time"

Points positifs : "Food was fantastic for such a short flight. It essentially ticks most of the boxes I would be concerned with for a flight of this length."
Points négatifs : "Got an exit row seat so plenty of room but the seat itself is simply uncomfortable."

Points positifs : "L'équipage"
Points négatifs : "On été très en retards de Addis à abuja et arrivé à kano il fallais attendre plus d'une heure."

Points positifs : "On time."
Points négatifs : "Dirty bathrooms, mediocre entertainment."

Points positifs : "Extra comfort and quiet in business class worth cost"

Points positifs : "I do like the cheerfulness of the flight crew. They are very attentive."
Points négatifs : "The water is doled out in small cups. Not enough!"

Points positifs : "Customer service was great and the restrooms were cleaned regularly unlike some long haul flights where it's not the case."

Points positifs : "Courtoisie du personnel de bord. Notre transit de 45 minutes était bien réglé. Chapeau Ethiopian."

Points négatifs : "My luggage was lost"

Points positifs : "Friendly team."

Points positifs : "The crew very kind and made me feel comfortable"
Points négatifs : "Old 767, with not comfortable set up and no individual TV set."

Points négatifs : "Flight take off was delayed aprox 40mnts & pilot’s language and message was not clear why we are still grounding !"

Points positifs : "Crew was attentive, punctual, and third meal on a 14 hour flight is right."
Points négatifs : "Movies are badly dated, and a bit limited in choice. System was a bit difficult to navigate, and slow to respond."

Points négatifs : "No screens on this aircraft"

Points positifs : "Nothing check in counter take good two hours flight delay 7 hour return 4 hour rude staff no communication no more traveling in Kenya Airways."
Points négatifs : "Very Very poor service unskilled staff not enough knowledge rude"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Didn’t like anything"

Points positifs : "Barely functioning entertainment portal. Average food."

Points positifs : "Everything was Amazing. This is one of the best Airline out there and they need more recognition."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Crew was helpful."
Points négatifs : "We were delaying on the outgoing flight and coming back as well."

Points positifs : "I was upgraded to first class!"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Cabin crew, punctuality, service, delicious & tasty food"

Points positifs : "Crew, punctuality, service"

Points positifs : "No delay."
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Les filles meme si ma télécommande été casser"
Points négatifs : "Le personnel n’est vraiment pas souriant et aimable on as l’impression de les déranger à chaque moment. Et pour le confort des siège si vous n’est pas en classe élevé préparer votre rendez-vous chez le kine"

Points positifs : "L’es film même si la télécommande e fonctionner pas"
Points négatifs : "Le personnel n’est vraiment pas souriant et aimable on as l’impression de les déranger à chaque moment. Et pour le confort des siège si vous n’est pas en classe élevé préparer votre rendez-vous chez le kine"

Points positifs : "I didnt like anything for this trip - From Kinshasa to Nairobi via Lubumbashi not interesting just tired and borring"
Points négatifs : "First the direct flight from Kinshasa to Nairbi"

Points positifs : "Both segmrnts left on time. The on- flight crew were pleasant. The 787 on first flight comfortable in biz class for a nap. Food service well carried out by crew."
Points négatifs : "The 737 on second flight ....the long overnight one... Was very uncomfortable in biz class. On arrival in Nairobi...the hub city...there was no staff. A.c. no working or escalator in airport. Biz line for security not open. Food below average. No breakfast as we one meal."

Points positifs : "Same comment as the Ebb to nbo flight ."
Points négatifs : "Same comment as the Ebb to nbo flight ."

Points positifs : "Nice flight on 787. Nice crew"
Points négatifs : "Chicken served twice. Only other choice was vegitation"

Points positifs : "Same as above"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Easy boarding and extremely friendly staff"
Points négatifs : "No intertainment, not even newspapers"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Timeliness of flights"

Points positifs : "Le personnel très aimable et très respectueux. Repas et petit dejeuner bien, mais il ne faut pas etre très exigeant..."
Points négatifs : "Le matériel mis à disposition (écouteurs) sont d'une qualité très moyenne. il est impossible d'y accrocher la mousse sur le casque. Le logiciel permettant de naviguer sur la tablette est un peu capricieux..."

Points positifs : "la ponctualité Collation sur un vol très court"
Points négatifs : "Il n'y a eu aucun avertissement de turbulences. Nous avons eu un gros trou d'air au décollage qui nous a très vite plonger dans un instant de panique. Aucun mot des hôtesses, même le capitaine n'a rien dit... Pas un seul sourire des hôtesses à l'arrivée. Le vol était extrêmement bruyant (vétusté de l'avion)"

Points positifs : "Comfortable seating"
Points négatifs : "Food was bad"

Points positifs : "KQ usually has great service. Sometimes this flight is delayed, but this time it was on time, not full, and the plane was very tidy."

Points positifs : "Same as above"

Points positifs : "Flight itself was fine, there was nothing particularly positive to comment on."
Points négatifs : "Flight was sold as a direct flight, but we landed in Bangkok and had a 1 hour layover there. We did not have to get off the flight, but still was definitely not a direct flight."

Points positifs : "The best flight attendants who met my needs with prompt, positive, politeness. Again, my highest regards for Kenya Airways!"

Points négatifs : "I did not like that they separate me with a business partner I was travelling with, without having informed us in advance, whereas we both had tickets to board on the same flight, but his was later on delayed"

Points positifs : "The food from Uganda flight was lacking quality"
Points négatifs : "Unnecessary delays"

Points positifs : "Well, I missed it due to multiple delays out of Nairobi -- so not much good to say."
Points négatifs : "Delayed. Staff in Nairobi swore up and down that I'd be able to take the bottle I bought in duty free onto my connecting flight in Mumbai, but it was confiscated at customs -- so thanks a lot."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Left late. Boarding experience was stressful and confusing."

Points positifs : "Kind people"
Points négatifs : "na"

Points positifs : "-Professional and courteous service by crew members. -Smooth flight, thanks to captain/pilot -Aircraft comfort."

Points positifs : "Everything went as it should."
Points négatifs : "The AC in the plane was a little bit to cold"

Points positifs : "The flight was short."
Points négatifs : "There was no clarity on baggage allowance on either leg of the flight. This created a situation in which I was charged two different amounts of extra baggage and given bad information on both the departure and return trip. It was also unclear that, though we'd purchased a Kenyan Airlines round-trip between Nairobi and Zanzibar, the outbound leg was operated by Precision Air. This was not indicated on our e-tickets. We found out at the airport."

Points positifs : "Overall it was fine. However there were some downsides..."
Points négatifs : "One of our bags didn't make it. Also, the plane left late for some reason. We weren't sure why they didn't start letting us board sooner. Finally, the airport in Nairobi is dangerous when early morning planes arrive. Arriving passengers who are in transit are ushered down an escalator where they are pushed into one another because of a security line backup...yet the escalator just keeps bringing more people. This happened to us in Nairobi in the early morning of July 26 and again in the early morning of August 2. I feared someone would be trampled or hurt."

Points positifs : "Good crew. Flight not fully booked so had some extra space. Efficient transfer desk"
Points négatifs : "Food - just horrible Nairobi airport not much to do and annoying additional security checks between sub-terminals in terminal 1."

Points positifs : "5 star service"

Points négatifs : "Delays"

Points positifs : "Quick"
Points négatifs : "No complaints"

Points négatifs : "Food was terrible throughout Seat was tight"

Points positifs : "The flight attendants were as courteous as possible."
Points négatifs : "Our flight was delayed by 90 minutes so that passengers on a late flight could join us. Once arriving at Lagos, our luggage was nowhere to be found. The airline failed to follow up regarding when the luggage arrived at Lagos. Horrible experience. Fly with Kenya Airways at your own peril."

Points positifs : "tickets were cheap"
Points négatifs : "Flight was late leaving Dubai therefore causing me and several other people to miss our connecting flight."

Points négatifs : "It delayed one hour both tip. I lost my time to promise with my guest. Keep the filght time."

Points négatifs : "Flight was cancelled after waiting from midnight until 6:00 am in the Airport. Could have gone to a hotel... lost 2 days"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Kenya airways is a symbol of operational disorder and absence of any client orientation. I would strongly recommend Kyak to take it off its recommended airlines"

Points positifs : "Overall very nice"

Points positifs : "Nothing ticket was too expensive"
Points négatifs : "Food is awful"

Points positifs : "Almost evrything to do wtih the flight."
Points négatifs : "Airline left my bag in Nairobi. Still don't have it now 33 hours later."

En savoir plus sur SWISS

Vols pas chers Genève - Victoria

Dernières offres d’allers-retours

22/1
ven.
1 escale
Ethiopian Air
12h 35min
GVA - SEZ
30/1
sam.
1 escale
Ethiopian Air
15h 30min
SEZ - GVA
3/4
sam.
2 escales
Kenya Airways
30h 35min
GVA - SEZ
16/4
ven.
2 escales
Kenya Airways
31h 50min
SEZ - GVA
22/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 15min
GVA - SEZ
31/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 50min
SEZ - GVA
13/11
ven.
1 escale
SWISS
11h 10min
GVA - SEZ
29/11
dim.
1 escale
SWISS
12h 15min
SEZ - GVA
25/1
lun.
2 escales
Etihad Airways
32h 20min
GVA - SEZ
1/2
lun.
1 escale
Etihad Airways
13h 20min
SEZ - GVA
23/1
sam.
1 escale
British Airways
18h 25min
GVA - SEZ
31/1
dim.
1 escale
British Airways
14h 05min
SEZ - GVA
3/4
sam.
2 escales
Kenya Airways
30h 35min
GVA - SEZ
16/4
ven.
1 escale
Kenya Airways
15h 15min
SEZ - GVA
24/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 15min
GVA - SEZ
30/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 30min
SEZ - GVA
22/1
ven.
2 escales
Kenya Airways
38h 05min
GVA - SEZ
30/1
sam.
2 escales
Kenya Airways
42h 25min
SEZ - GVA
24/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 55min
GVA - SEZ
2/2
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 55min
SEZ - GVA
22/1
ven.
2 escales
Etihad Airways
32h 20min
GVA - SEZ
30/1
sam.
1 escale
Etihad Airways
18h 35min
SEZ - GVA
26/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 05min
GVA - SEZ
30/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 30min
SEZ - GVA
13/11
ven.
1 escale
SWISS
16h 30min
GVA - SEZ
29/11
dim.
2 escales
SWISS
16h 40min
SEZ - GVA
26/1
mar.
1 escale
British Airways
31h 20min
GVA - SEZ
31/1
dim.
1 escale
British Airways
14h 05min
SEZ - GVA
22/1
ven.
2 escales
Kenya Airways
38h 05min
GVA - SEZ
29/1
ven.
2 escales
Kenya Airways
19h 15min
SEZ - GVA
22/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
22h 50min
GVA - SEZ
2/2
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 55min
SEZ - GVA
22/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
22h 50min
GVA - SEZ
1/2
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 55min
SEZ - GVA
25/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
39h 30min
GVA - SEZ
1/2
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 25min
SEZ - GVA
26/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 35min
GVA - SEZ
1/2
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 25min
SEZ - GVA
13/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 15min
GVA - SEZ
29/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 30min
SEZ - GVA
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première