Trouvez des vols pas chers Lyon - Bonaire

Trouvez des vols pas chers Lyon - Bonaire

Aller-retour
Économique
Lyon (LYS)
Bonaire
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Bonaire

FAQ pour réserver un vol Lyon - Bonaire

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Lyon-Bonaire ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Lyon-Bonaire ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Lyon-Bonaire ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Lyon-Bonaire ?

Meilleure compagnie proposant des vols Lyon Lyon-Saint-Exupéry - Bonaire

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Perfect"
Points négatifs : "Nothing. Flight was amazing"

Points négatifs : "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Points positifs : "15 years ago I told myself not to fly Delta anymore. But these 2 flights Detroit to Amsterdam and back changed my mind. I enjoyed the flight very much and I'm looking forward to the next one."

Points positifs : "Almost everything, especially the crew."
Points négatifs : "Don’t feel like anything should be better to be honest"

Points positifs : "The crews were pretty great!"
Points négatifs : "The regulating of the temperature."

Points négatifs : "Time"

Points positifs : "Excellent crew, good food & movie selection."

Points négatifs : "Boarding was chaotic & therefore delayed take off a little Receiving luggage was slow -@ 35 minutes from landing to luggage claim, so actual arrival was considerably later for those meeting me"

Points positifs : "Fantastic gate agents!"
Points négatifs : "The food was terrible."

Points négatifs : "I was seated next to the restroom, which is not a pleasant experience for an international flight."

Points positifs : "Great plane and staff"
Points négatifs : "Delayed"

Points négatifs : "The flight was a bit delayed, but the airline handled it incredibly well. I was put up in a great hotel with good free food and caught another flight the next morning."

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points négatifs : "KLM was not prepared to get wheel chair passenger off plane. Cost me delay of 1 hour. I will never fly KLM again."

Points positifs : "Crew was amazing. They adjusted the seating arrangements so there was an empty seat in every row to give passengers more space. Very thoughtful and much appreciated. They served delicious meals, snacks, and water. They provided headphones, blankets and pillows. They took very good care of us."

Points positifs : "Good beverage service."
Points négatifs : "Over an hour delayj for departure."

Points positifs : "Crew was fantastic, seats and entertainment was great. Very good food choices."
Points négatifs : "Everything was very good."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Good for both."
Points négatifs : "Bigger seats."

Points négatifs : "This return flight was much better than the flight going to Amsterdam. I believe the biggest factor was the type of aircraft. The old 747 just didn't meet expectations. The newer 777 on the way back was much more comfortable, with better amenities."

Points négatifs : "This was just a short commuter flight from Lyon to Amsterdam for connection."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points négatifs : "lost baggage"

Points positifs : "Smooth flight."
Points négatifs : "Seat a little cramped."

Points positifs : "Boarding agent extra effort to improve my seating!"
Points négatifs : "Food amount less than expected."

Points positifs : "Friendly crew! More legroom, good entertainment and food was great! Smooth landings pretty much on time."
Points négatifs : "Boarding could be better"

Points positifs : "Nice people and good service"
Points négatifs : "Not much"

Points positifs : "Landing"
Points négatifs : "I’ve traveled a lot internationally and this was the WORST flight I’ve ever had to endure. I felt like I was being tortured and didn’t sleep at all and so slept when getting into Amsterdam rather than being able to explore the city. I was out $200 for the Airbnb (could’ve stayed in the airport cheaper) and $200 for a dinner cruise I slept through. NEVER AGAIN"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"

Points négatifs : "Still waiting to board after missing this connection had to be booked on another airline"

Points positifs : "Everything was clean and well organized."
Points négatifs : "The flight was delayed 1 1/2 hours."

Points négatifs : "Didn’t happen."

Points positifs : "Travel on Crostian Airlines did not pappen. KLM flight to Munich was cancelled and I was rescheduled on Air Setbia to Belgrade, the Split."
Points négatifs : "That it didn’t happen."

Points négatifs : "infotainment was down. Lost my luggage the flight was delayed"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "We are guessing they either overbooked or they didn't have sufficient passengers on a Tuesday afternoon who's final stop was Glasgow. They rebooked him for 1200 the next day. DFW to MN, St Paul to Schipole, Amsterdam to final destination, Glasgow. So he ends up having to pay for another Lyft back to our apartment in Dallas, then another additional one for the 12 noon flight the next morning. If he didn't have family living in Dallas, he would've incurred a hotel fee too."
Points négatifs : "He was bumped to the next day due to his flight being cancelled. Then re-booked the next day, with an additional layover. Then due to a 32 minute layover that left 3 minutes sooner..."

Points positifs : "Nice flight, nice crew, and a nice experience."

Points positifs : "Great service"

Points positifs : "On both of my flights to New York City, I was amazed at how friendly and helpful the flight attendants were to the passengers. On my short flight from Basel to Amsterdam, a young French speaking girl was concerned about how to manage getting to her next gate. The flight attendants talked to her and arranged for someone to take her there. On my longer flight from Amsterdam to New York City, there was a customer who was in distress about missing a previous flight and not making it to her connecting flight in New York. One of the flight attendants reassured her until she stopped crying and calmed down. That same flight attendant was always so positive and cheerful in all she did. The rest of the crew was top notch. This was my best experience flying in such a long time. Well done, KLM crews of flights 1984 and 0645 on July 10!"

Points positifs : "Friendly staff, good service and on time departure/arrival."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Delayed!"

Points négatifs : "Missing wheel chairs swrvice lounge far away no food option just lame klm tipique"

Points positifs : "Just great crew."
Points négatifs : "Not comfortable at all and will not book KLM again."

Points négatifs : "They stole my money"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Lyon - Bonaire

Dernières offres d’allers-retours

3/11
mar.
1 escale
KLM
27h 10min
LYS - BON
13/11
ven.
2 escales
KLM
23h 40min
BON - LYS
3/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
54h 55min
LYS - BON
13/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 55min
BON - LYS
29/1
ven.
1 escale
KLM
31h 05min
LYS - BON
2/2
mar.
2 escales
KLM
15h 15min
BON - LYS
29/1
ven.
1 escale
KLM
31h 05min
LYS - BON
2/2
mar.
2 escales
KLM
15h 15min
BON - LYS
29/1
ven.
1 escale
KLM
31h 05min
LYS - BON
2/2
mar.
2 escales
KLM
34h 50min
BON - LYS
3/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
57h 50min
LYS - BON
13/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 55min
BON - LYS
3/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
51h 20min
LYS - BON
13/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 50min
BON - LYS
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
KLM

Dernières offres d’allers simples

27/10
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
50h 10min
LYS - BON
27/10
mar.
1 escale
KLM
27h 10min
LYS - BON

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
KLM
Rechercher par prix
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première