Trouvez un vol pas cher Montpellier - Malte

Trouvez un vol pas cher Montpellier - Malte

Aller-retour
Économique
Montpellier (MPL)
Malte
ven. 30/10
ven. 6/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Malte
Restrictions de voyage
Malte a publié une nouvelle liste orange. Les voyageurs en provenance des pays sur cette liste sont tenus de présenter un test COVID-19 négatif délivré dans les 72 heures avant l'arrivée. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Malte
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Malte) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

mars Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 7%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 42%.

Prix moyen pour un aller-retour

260 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

192 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Montpellier - Malte

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Montpellier et Malte ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Montpellier et Malte ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Montpellier-Malte ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Montpellier-Malte ?

Meilleures compagnies proposant des vols Montpellier Méditerranée - Malte

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Due to business I travel allot so I deal with allot of airlines. This is by far the best airlines I have used. Excellent crew and airport staff. I don’t think words can express how satisfied I am with this airlines and airport. The nicest people and great service. Clean and modern aircraft. Going to try flying only with KLM from now on."
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Bigger seats the new ones are way to narrow"

Points positifs : "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Points négatifs : "I flew economy and all was good and appropriate to the level."

Points négatifs : "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Points positifs : "Excellent crew, good food & movie selection."

Points positifs : "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Points négatifs : "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Points négatifs : "The flight was a bit delayed, but the airline handled it incredibly well. I was put up in a great hotel with good free food and caught another flight the next morning."

Points positifs : "No delay and nice staff"

Points positifs : "General flight journey"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points négatifs : "Entertainment"

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "The crew was great but the seat wasn't as comfortable and didn't have much leg room."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Comfortable seat, friendly crew. Crew were conscious of recycling which I like a lot as there is so much waste on flight. Anything we can do to reduce waste is very welcome."
Points négatifs : "Food wasn't very appetizing, pasta didn't have much flavor and I don't eat red meat so the other choice wasn't an option for me."

Points positifs : "Food provided, staff kind"
Points négatifs : "Was several hours delayed and check in took 45 minutes because they somehow lost my reservation."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Time was excellent even considering a connection delay they had. Very polite crew members. Good entertainment options."
Points négatifs : "Cabin was crowded. Leg room was scarce, short seating space. Almost no room for sleeping if you're not a frequent economy traveler."

Points positifs : "Friendly and efficient crew. Flights were on time if not even early."

Points négatifs : "lost baggage"

Points positifs : "The flight started with a visit in the recently renovated KLM crown lounge in Amsterdam airport. I liked the various seating options and of course the upstairs bar. The service on board was attentive and efficient, the food options I really liked (especially the Chinese dish) but also the little touches like the nuts & gouda cheese which were served in small porcelain bowls. The seat itself was very comfortable when sitting and the structure gives a lot of privacy. However for couples or friends travelling it's a bit cumbersome to have a conversation even when sitting in seats next to each other. Overall my expectations were fulfilled."
Points négatifs : "This seat is not ideal for sleeping for taller persons (I'm 185cm tall) as the space to put the feet is very narrow and it's uncomfortable when lying on the back (as one cannot put them in the natural resting position). Cabin temperature could have been a bit lower for my taste. Crew needs better training with regards to transfer procedure in Chengdu."

Points positifs : "Very personable staff. Food acceptable for airline fare. Ticket price was outstanding."
Points négatifs : "Paid for extra legroom, but very narrow seats not comfortable. Very difficult to sleep. Old plane--could not hear movies and unclear screen. Music sounded OK and choice was good."

Points positifs : "And i got it 2 days later. I had to buy a lot of items which were in my suitcase The returning of the suitcase was awfull. In tge end after many phone calls I received it On the 18/12 evening, 2 days after my landing"

Points positifs : "The flight AMS to MEX was smooth, very helpful personnel on board, we enjoyed a bit more space and the seat seemed a bit more comfortable."
Points négatifs : "Besides the seat relative comfort, it did not recline much at all, i wondered what the extra money (at least $5 or $600) got us. The food, wine/ beer service was same as regular economy, the boarding took place at same time as economy, no drink before take-off if only sparkling water. And the plane was old generation 747 and the entertainment was same vintage: screen was not very bright and the selection of films was poor. No plug to charge electronics. We were disappointed with KLM when comparing with other airline companies offerings when you book in Premium Economy."

Points négatifs : "Flight was delayed, landing at vce took an additional 10 minutes due to no one at the jet way. Luggage service was very slow"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Flying with KLM is a pleasure"

Points positifs : "Good selection of movies."
Points négatifs : "Very small seats with no leg room and very little room on either side. The food was bad - even when compared to other airplane food. Plane is kept too warm."

Points négatifs : "Food had only vegetarian choices. No charging place and ambiance was noisy"

Points positifs : "More than adequate room, And very good service from a very professional staff. Head and shoulders abovevany American carrier, and several European lines I have flown."
Points négatifs : "Can't think of anything."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Service, technology"
Points négatifs : "Could not print by boarding card and was not allowed to board in Amsterdam"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Bag was lost"

Points négatifs : "KLM crews look unhappy with their work. Everything they do is a favor not duty."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "Comfort economy well worth the extra."

Points positifs : "Manque de place"
Points négatifs : "La place"

Points négatifs : "Our flight was canceled from Amsterdam to Bordeaux and did not receive any direction and had to find alternate flights for ourselves with the personal expense of using our own cell phones. Then our luggage lost for 3 days. Not happy!"

Points positifs : "Jet airways flight till mumbai"
Points négatifs : "Poor legspace in Klm flight till Amsterdam"

Points négatifs : "A quoi bon s'enregistrer en ligne si apres, c'est un problème pour obtenir les étiquettes bagages, que ca coince a la depose bagage, que le personnel affirme a tort que les bagages sont enregistrés jusqu'à destination finale (ce n'était pas la cas)"

Points positifs : "Siège et espacements correct surtout pour quelqu'un de grandes tailles comme moi"
Points négatifs : "Avoir des divertissement à bord"

Points positifs : "Seats ok. Crew is super. Drinks offered"
Points négatifs : "Nothing, AF rocks"

Points positifs : "How great everyone was and smooth sailing."
Points négatifs : "Made sure the flight was not over booked."

Points positifs : "Nothing, the flight was delayed, the plane too small for passengers to store their carry-on luggage, the ground staff did not upload all the luggage and left some behind in Nairobi on the tarmac, the crew lied about the luggage being uploaded. Terrible experience! Kenya Airways is becoming worst and worst."
Points négatifs : "Everything, the flight was delayed, the plane too small for passengers to store their carry-on luggage, the ground staff did not upload all the luggage and left some behind in Nairobi on the tarmac, the crew lied about the luggage being uploaded. Terrible experience! Kenya Airways is becoming worst and worst."

Points négatifs : "Short and sweet"

Points positifs : "Very friendly crew"
Points négatifs : "In-flight system had some errors"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "tout est à revoir !"

Points négatifs : "Les sièges très serrés. La nourriture très moyenne ( surtout le petit déjeuner )."

Points positifs : "Très bien"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"

Points positifs : "The cabin crew were amazing and the seats very comfortable, even in economy. I'm not a super comfortable flyer so I loved that the pilot would always warn when we were getting into turbulence. 2 thumbs up. I will fly Air France again"
Points négatifs : "I'd appreciate a better selection of food and drinks, even if I have to pay for the drinks."

Points positifs : "L'enregistrement, la possibilité d'enregistrer gratuitement le bagage à main, l'embarquement. Rapidité de service du personnel de bord à la demande."
Points négatifs : "Ancienne classe économique Air France (système de divertissement à bord pouvant être beaucoup plus moderne);"

Points négatifs : "We didn’t travel to Detroit... we were re-routed 3 times and our luggage is lost, some really helpful ppl along the way (thankfully) and some really crummy ppl too... no in between... still not to our destination"

Points positifs : "The crew was very friendly."
Points négatifs : "No wifi on a 9 hour flight. Takes a long time to get another round of coffee."

Points positifs : "The crew did its best to make up for the fact that the special meal I ordered was inedible."
Points négatifs : "See previous"

Points négatifs : "Ne pas avoir du retard pour le décollage"

Points négatifs : "Plane is old and entertainment facilities are no longer appropriate"

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points positifs : "ras"

Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"

Points positifs : "The flight departed on time and arrived early. The crew were all courteous and kind even to the man who was sitting next to me who seemed quite demanding."
Points négatifs : "I am small but the seats seemed a bit too tight. The plane itself seemed a bit outdated."

Points positifs : "Tout était très bien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Personnel très bien, divertissement complet, avion très peu bruyant"
Points négatifs : "Plus de place pour les jambes en classe eco: c’est presque impossible de sortir vers le couloir sans faire lever tout le monde dans sa rangée."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"
Points négatifs : "An explanation to passengers as to why there was a backup between the gate and the plane."

Points positifs : "Personnel plus que pro"

Points positifs : "Flight was in time"

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points positifs : "Plane was new, and seatback screen responsive and functional."
Points négatifs : "Economy seats not very comfortable, very tightly packed together"

Points positifs : "Nice staff. Flight on time."
Points négatifs : "Bus to plane. Long walk to terminal upon arrival. Long Liong customs line?!!??"

Points positifs : "siège plus"
Points négatifs : "repas"

Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."

Points positifs : "The airplane"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Food was ok."
Points négatifs : "Very little room in economy class. For a 6'1" person, it's impossible to get comfortable."

Points positifs : "I require très aimable. Super pilote."

Points positifs : "Food and entertainment was awesome"
Points négatifs : "It's awfull to sleep. Very unconfortable."

Points négatifs : "Arrived 5 hours late"

Points positifs : "Vol à l'heure (10min de retard), personnel de bord agréable & sympathique."
Points négatifs : "Pas possible d'ouvrir la poussette à l'arrivée pour y mettre mon bébé qui dormait... risque de bloquer l'allée en cas d'évacuation! Alors qu 'on était au sol et presque tout le monde était sorti déjà. La sécurité je veux bien mais faut pas pousser! Bébé réveillé tanpis... merci Air France."

Points négatifs : "Air France delayed our JFK to CDG flight. That caused us to miss our connection flight afterwards from CDG to MUC. We got a later flight luckily but one of our bags got lost and is still currently lost!!!"

Points négatifs : "I didn't get to board, ended up spending $2,400.00 over and above the $980.00 that I spent booking the initial ticket. I was not informed when I booked the ticket that when you transit through 2 schengen countries, you need a transit document. I was informed about it at then airport. Not only did I miss my flight, I had to book for the next day at a outrageous price. SUPER BAD CUSTOMER SERVICE...BOTH KAYAK and PRICELINE. Will never recommend you guys to anyone."

Points positifs : "La rapidité"
Points négatifs : "RAS"

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points positifs : "Efficient and smooth flight. Service was great and flight attendants were friendly"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Boarding staff helpful with Disabilities; food services quick and pleasant; interior cabin temps appropriate."
Points négatifs : "Why is boarding so prolonged? 1-Small children and elders cannot stand for 20/30 minutes 2-Why are various sections (particularly Economy), no longer boarded by rows. and from rear first...so people don’t clog aisles, step over others, injure or be injured by heavy overhead moves?"

Points négatifs : "I will not use o recommend to anyone to buy a ticket with the agency, at the airport in China we were treated like criminals because as they said we were not register in the system as passengers it was really a nightmare"

Points négatifs : "Retard significatif au décollage ! Files d'attente immenses à l'arrivée. Cause-->Effet"

Points positifs : "Le temps de vol."
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Good seat width Great movie selection Great food and drinks Nice and large A380"
Points négatifs : "The interface of the screens seemed old Need to anticipate the needs of the customer better For example, they brought me my special meal first, but I had to wait 30 minutes later to get a drink to accompany it. The food was getting old. Did not see any newspaper/periodical selection. That would have been nice."

Points négatifs : "Impossible de commander un repas sans gluten sur l’application mobile"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Airplane delay to take off 1 unknown reason After landing in Paris 50 min sitting inside airplane moving around Late for flight transfer. Sitting in Paris airport 5 hours. Customer service no working. Never fly Air France anymore !"

Points positifs : "L’equipage, le confort, le système multimédia avec écran lumineux bon son et connectivité wifi pour tablette personnelle"
Points négatifs : "Le retard important dû à la météo. C’est la faute de personne"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Montpellier - Malte

Dernières offres d’allers-retours

18/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 25min
MPL - MLA
21/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 25min
MLA - MPL
25/12
ven.
1 escale
Air France
25h 45min
MPL - MLA
27/12
dim.
1 escale
Air France
17h 10min
MLA - MPL
25/12
ven.
1 escale
KLM
22h 50min
MPL - MLA
27/12
dim.
2 escales
KLM
25h 45min
MLA - MPL
18/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 55min
MPL - MLA
21/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 10min
MLA - MPL
18/12
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 25min
MPL - MLA
21/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 40min
MLA - MPL
25/12
ven.
1 escale
Air France
25h 45min
MPL - MLA
27/12
dim.
1 escale
Air France
17h 10min
MLA - MPL
18/12
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 25min
MPL - MLA
21/12
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 35min
MLA - MPL
25/12
ven.
1 escale
KLM
22h 50min
MPL - MLA
27/12
dim.
2 escales
KLM
25h 45min
MLA - MPL
25/12
ven.
2 escales
KLM
23h 05min
MPL - MLA
27/12
dim.
2 escales
KLM
25h 45min
MLA - MPL
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 50min
MPL - MLA
20/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
15h 35min
MLA - MPL
18/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 25min
MPL - MLA
20/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 35min
MLA - MPL
18/12
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 05min
MPL - MLA
20/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 35min
MLA - MPL
18/12
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 25min
MPL - MLA
20/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
15h 55min
MLA - MPL
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

4/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
40h 30min
MPL - MLA
4/11
mer.
1 escale
Air France
25h 45min
MPL - MLA
4/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
35h 15min
MPL - MLA

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première