Trouvez des vols pas chers Aéroport de Moscou-Domodedovo - Aéroport de Paris-Orly

DME - ORY

Trouvez des vols pas chers Aéroport de Moscou-Domodedovo - Aéroport de Paris-Orly

Aller-retour
Économique
Moscou (DME)
Paris-Orly
mar. 27/10
mar. 3/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Paris-Orly

Bon à savoir

Basse saison

décembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 36%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 34%.

Prix moyen pour un aller-retour

247 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Quand réserver des vols Moscou-Domodedovo - Paris-Orly

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • La haute saison est en juillet, août et septembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est décembre.
  • Partir le matin est en moyenne 16% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Aéroport de Moscou-Domodedovo - Aéroport de Paris-Orly

Aéroport de Paris-Orly : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Aéroport de Moscou-Domodedovo et Aéroport de Paris-Orly ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Aéroport de Moscou-Domodedovo - Aéroport de Paris-Orly ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Aéroport de Moscou-Domodedovo - Aéroport de Paris-Orly ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Aéroport de Moscou-Domodedovo-Aéroport de Paris-Orly ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Aéroport de Moscou-Domodedovo-Aéroport de Paris-Orly ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Aéroport de Moscou-Domodedovo-Aéroport de Paris-Orly ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Aéroport de Moscou-Domodedovo-Aéroport de Paris-Orly ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Moscou-Domodedovo - Paris-Orly

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Lufthansa
Note générale basée sur 27 757 avis
8,0
Embarquement
7,8
Confort
8,4
Équipage
7,7
Divertissement
7,6
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Everything is well organized, crew members were great."
Points négatifs : "Aircraft A330-300 sucks. It is SLOW! Boeng-777 did Moscow-Houston flight in 10 hours, but this A330 flew from Frankfurt to Atlanta in the same time. Shelves for baggage are small - it is not enough room for all passenger bags. Entertainment can be better. Food... It could be SIGNIFICANTLY better! Or just do not serve it et al. If I could I would not buy it."

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points positifs : "Crew was excellent"
Points négatifs : "Uncomfortable tight seating in economy"

Points négatifs : "Space is too limited even for the a small built body."

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "The economy seat was surprisingly comfortable"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "I just loved the friendliness of the crew. Way to go Lufthansa"
Points négatifs : "Not sure about the seats but they could use some cushion."

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "We were traveling from IAH gto FRA with two dogs. One in a crate and one in a small carry on dog bag. Lufthansa handled the process very well. They expected us at the airport, helped us through the entire checkin with a smile, helpful information and care. They brought us and our dog to TSA and after boarding confirmed that our dog had been loaded and safely taken care of. The cabin crew also checked on us and our in cabin dog. I don't know any other airline that makes traveling with a dog so easy and pleasant."

Points positifs : "Smooth flight except for tasteless special meal"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Changement de siège... Déplace au dernier rang de l'avion.... Sans me prévenir de cela....."

Points négatifs : "1 heure de retard Mon baggage est resté à Francfort"

Points positifs : "Accueil, service etc... parfait"
Points négatifs : "La ponctualité, les services à bord, la propreté des avions"

Points positifs : "Rien de particulier"
Points négatifs : "Encore un retard !!!"

Points positifs : "Rien de spécial. Sandwich passable"
Points négatifs : "Tous nos vol aller et retour étaient en retard"

Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "everything"

Points positifs : "Boissons, sandwhich"
Points négatifs : "Équipage froid, manque de motivation, siège pas très confortable"

Points positifs : "Sandwhich et boissons, équipage gentil"

Points positifs : "Les vols étaient à l’heure. Confort et bon service à bord"
Points négatifs : "Avoir eu à payer pour la réservation de sièges sur les 2 vols. Les vols étaient vides. Il y avait pleins de places... ??? J’aurais aimé être remboursée. Merci!"

Points positifs : "Best short/medium-haul economy breakfast I've had in a while. Flight was empty, so there was space to stretch out. Watch out for the seat maps – they seem to reconfigure the J/Y balance on this flight frequently, so your seat assignment may change. Such a lovely crew"
Points négatifs : "Moscow passengers were awful as always. Arrival/transit at Frankfurt is a nightmare if you need to be somewhere quick – just walking and riding transit took 30 min. of my two hours."

Points positifs : "L'efficacité d'embarquement, l'arrivée à l'heure malgré un départ en retard."
Points négatifs : "La nourriture, très industrielle et jambon très chimique."

Points positifs : "Le dîner, les films au choix, la propreté des toilettes."
Points négatifs : "Le départ avec plus d'une heure de retard (j'ai ainsi raté ma connexion à Johannesburg), l'absence de choix pour le petit déjeuner et SURTOUT, l'absence de réactivité de l'équipage qui n'a rien fait pour prévenir SAA que nous serions en retard et leur demander de nous attendre. Conduite lamentable."

Points positifs : "Great customer service!"
Points négatifs : "NA"

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points positifs : "Amazing crew"
Points négatifs : "Food was ok. Seat was crowded. Everything else was excellent."

Points positifs : "Missed the connection because TAP from Vienna arrrives late. The cre who received us at Lisbon airport was very helpful"
Points négatifs : "TAP being on time and giving a reason why the flight was late"

Points positifs : "We upgraded to first class, so everything was perfect!!"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Good service, friendly staff and easy boarding process, good food and on time departure"
Points négatifs : "No complaints"

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points positifs : "Crew was great and seats had footrests."
Points négatifs : "Very old plane with outdated entertainment system and no power outlets. Had to take bus to plane, we repeatedly lined up for boarding only to have our flight delayed again and again."

Points positifs : "Crew very friendly"
Points négatifs : "The process for getting ready to board was a little chaotic"

Points positifs : "."
Points négatifs : "Pas de retard !!!"

Points négatifs : "C’est complètement bizarre , on ne peux pas choisir un film pour commencer a regarder. Ils commentent au même temps et c’est vraiment impossible."

Points négatifs : "Incoming Delayed & outbound delayed 2 hrs as a result"

Points positifs : "The crew was really good and attentive"
Points négatifs : "The boarding was a little chaotic"

Points négatifs : "Aucun rappel du vol.aucin message d'alerte. Aucun sens commercial. Je ne suis pas montrée à bord. Achat dun nouveau billet. Fini avec la TAP."

Points positifs : "Bon vol bon pilotage plutôt confortable Proposition de boissons"
Points négatifs : "La proposition de sandwich Un peu de retard au décollage"

Points négatifs : "Départ à l’heure"

Points positifs : "Personnel de bord souriant et au petit soins. Avions propre"
Points négatifs : "Embarquement encore une fois chaotique, encore une fois en retard (aller comme retour) et une politique de bagages à main aléatoire. Malgre une taille autorise, impossible de comprendre pourquoi nos valises sont passées en soute plutôt qu'à main par rapport à la valise du voisin. Dommage"

Points positifs : "Avion propre et moderne Personnel à l'ecoute"
Points négatifs : "L'embarquement catastrophique. Personnel peu sympa, j'organise et aucune explication sur le retard."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Repas pas top, pas de divertissement si ils ne sont pas télécharger en amont dans l’application."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Les repas sont pas top, pas de divertissements si on ne telecharge en avancent ceux de l’application."

Points positifs : "Rien. Nous n'avons pas eu accès à notre vol."
Points négatifs : "Nous sommes arrivé 15min avant le décollage et nous nous somme vu refuser l'embarquement. La prise en charge par la suite était catastrophique. Et cela decale toutes nos vacances et engendre des frais supplémentaires."

Points positifs : "La place pour les jambes"
Points négatifs : "Nous avions une correspondance à Lisbonne. Le personnel. Le départ sur Paris étant en retard le personnel aurai pu faire sortir en priorité les personnes ayant une correspondance et nous affréteur une navette pour que nous puissions prendre notre vol. Nous n'avons pas pu monter dans l'autre avion."

Points positifs : "Le personnel de bord était sympathique."
Points négatifs : "Mon repas et celui de certains passagers venait d’une enseigne du lounge de l’aeroport Exki: un but de baguette dur comme pas possible donc je l’ai touché avec de la confiture, du beurre et un muffin pas du tout frais..."

Points positifs : "On this prop plane, the takeoff and landing was exceptionally smooth. Again, the crew gave outstanding service."
Points négatifs : "All was perfect! Thank you."

Points positifs : "-"
Points négatifs : "-"

Points positifs : "Bien organisé"
Points négatifs : "Pas d’ecran Disponible pour regarder des films"

Points positifs : "Petite Collation appréciable"
Points négatifs : "Pas de divertissement (écouteur, écran..) pendant 2h25 de voyage"

Points négatifs : "J ai du paye 120 euros au guichet d enregistrement pour 1 bagage en soute alors que sur lors de l'achat il m a semble avoir droit a 1 bagage. Mais impossible de retrouver la trace sur mon mail de confirmation. Pouvez-vous vérifier et a l avenir être plus clair sur nos droits ou non aux bagages en soute ainsi que le prix du bagage sur votre site si vous le proposer et le prix au guichet . Cela augmente significativement le prix du billet donc mérite de nous informer clairement et complètement. Merci de votre compréhension et de votre réponse."

Points positifs : "Good vegetarian meal. Great price."
Points négatifs : "Those seats might be ok on a short hop, but a five-hour intercontinental in the middle of the night? Price is cheap, but personally never again."

Points négatifs : "Les agents tap de l’aeroport de Dakar m’ont fait manquer mon vol par non assistance et désinformation totale. Ils n’ont aucun professionnalisme et limite ils t’insultent. Je suis sénégalaise mais je suis très déçue du comportement des agents à l’aéroport de Dakar. La plus grosse déception de ma vie"

Points négatifs : "Everything was good"

Points négatifs : "the ground personnel were not nice. They also did not seem to know what they were doing. Inconsistent communication. No patience with customers."

Points positifs : "The business class seating was very comfortable and the flight attendants were super friendly and helpful. A good list of movies."
Points négatifs : "Shame that the lounge at the JFK airport was closed."

Points positifs : "Decent boarding and un-boarding, a small sandwich during the flight"
Points négatifs : "Impossible to use a laptop for a 1m80 big guyin the middle seat: seats are soooo narrow"

Points positifs : "Cancelled flight. Charged for bags even though we prepaid for them."

Points négatifs : "On m’a forcé à mettre mon bagage en soute en m’assurant que le’ vol était complet. En me baladant pendant le vol. J’ai vu près d’une dizaine de place de libre..."

Points positifs : "The fact that it was a direct flight."
Points négatifs : "First of all, I would like to start by saying that I flight with TAP very often. I guess you can check on your system. I had good experiences in the past and actually recommeded to friends/family. I hope this flight was an exception. A few things were not that good this time. 1) First of all, the online check-in wasn't working until a few hours before the flight, and I didn't even give me the option to choose my seat. Once in the plane, I noticed plenty of empty seats in several areas of the plane. I could have had a much better seat. Also, the fact that the price of the luggage in the ticket is not included is insane! They let you know right at the boarding area. Another 100 plus dollars in addition to the 1,6000 that I paid for the ticket. Incredible!! And they only gave us 15 dollars voucher!! 2) There was a 2 hours delay due to a storm in the south of the USA. Although I am fully understandable with the fact that this situation is out of hands for the TAP company, is it in their hands the care and wellbeing of their passengers. As previoulsy stated, I received a 15 dollars voucher to use becasue of the delay. At any airport, for any decent meal, you will pay a minimum of 25-30 dollars. All items are more expensive. While waiting in the gate to board, we were not offered with snacks, water, etc.. additionally, no announements or updates at all. 3) I had a very uncofortable situation with one of the filght attenders. Male, very tall, dark hair and dark skin. When distributing dinner, I found the way he approached me very disrespectul, ironic and dismissive. ZERO customer services and he is actually the face of TAP in these planes. Unaceptable. I have to look all the way up to him, he wouldn't make an effort to band a bit (of course, not completely) to at least try to hear what I was saying. He was requesting me to speak loud but he would not make a minimum effort to get close to me. His demeanor and attitude made me feel very upsted... abuse of power... to the pooint that I ended up not taking the meal. No manners at all. He should understand that after hours of waiting (check-in usual time plus the 2 hours delay) we were all very tired. Particularly at that timeof the day. Some of us where up for since earlyi in the moring and you could tell that most of the passengers were exhausted. The second we got into our seat, we all used our blankets and try to sleep. He was not empathetic or councious about that. I felt very uncomfortable. Both of the girls that were also in the back area of the plane, were also lacking manners and customer services. I don't know.. other times was much better."

Points positifs : "Easy to get on board"
Points négatifs : "Just it was delayed"

Points positifs : "Tap est une tres bonne compagnie un des meilleurs en Europe"
Points négatifs : "Rien vraiment toutcest bien passer dans l'ensemble"

Points positifs : "All except for service to handicapped."
Points négatifs : "I mad reservation listing that I needed wheel chair assistance due to walking limitations. Upon flight arrival no service was provided not was it provided on my return trip."

Points positifs : "Nice staff"
Points négatifs : "Nothing to eat, not even paying."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance. Arrivée à Casablanca 18h au lieu de 16h."

Points négatifs : "When the flight was delayed the people at the desk did not make an announcement about the delay, what was causing it and what we could expect. People waiting had to find out through rumors. There was no good communication. We also were unable to choose our seat and were stuck in the two middle seats when there were free aisle seats still available. My controller for the tv didn't fit back into the holder easily at all and my husband got a blood blister trying to force it back in. Headrest to hold my head didn't stay put to give proper support while trying to sleep."

Points négatifs : "Pilots on strike. Faro to Lisbon flighted delayed. Missed connection to London. 6 hour delay in Lisbon."

Points négatifs : "Pas assez de place pour les jambes"

Points négatifs : "Nothing meal was fine , flight on time, good experience."

Points positifs : "The actual flying of the plane, take off and landing was really smooth! Well done to the flight crew! We were pleasantly surprised to be served 2 full tasty meals on our long flights as well."
Points négatifs : "Tv/movie options were not as good compared to our previous flight to Lisbon. We used the economy option which required us to pay for a seat upgrade in order to be able to hear each other. I will use this airline again if I have to but it isn’t my first choice."

Points positifs : "Though it was a short flight, they did offer food and left mine on my table since I was sleeping. I woke up super thirsty and hungry so that was a nice surprise."
Points négatifs : "TAP is perpetually delayed. It’s annoying."

Points négatifs : "Outdated movies"

Points négatifs : "They wanted to charge me for water in Euros, though the flight left from Istanbul and I only had Turkish lira with me. So we tried credit card, but credit card machine didn't work on any of my three cards. So they kindly brought me a free cup of water after all."

Points négatifs : "the chairs are very uncomfortable for a early morning flight.. do not recline. i am not big at all.. im 154cm and 60 kg.. the chairs killled my back and next... i just wanted to sleep."

Points négatifs : "4 hours late - no communication Rude flight attendants"

Points positifs : "Crew amazing .. seats not comfortable"
Points négatifs : "Delayed boarding .."

Points positifs : "The crew was good and smart"
Points négatifs : "Toilets are not good. Wash hand basin always blocked. I tried 2 different toilets and both are the same"

Points positifs : "Bon vol"
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "C'était un bon vol."
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "No different than other airlines as far as airplane goes. Crew was OK."
Points négatifs : "Ticketing process was little bit chaos. I had 5 different names on my e-tickets, but one person name was missing and there were duplicate names.I showed my e-tickets and a ticketing agent took care of it."

Points positifs : "On-time, no hassle or problems, not a lot of fuss or commotion like the bigger airlines, I think by them not serving food, it actually is a better atmosphere, can’t explain it, but totally felt light and not too problematic during both flights, jeddah to Istanbul and then again from Istanbul to Sara"
Points négatifs : "Maybe, some entertainment???? But still a good flight even without it."

Points positifs : "They delivered me my order sanwhich and flight was on time"
Points négatifs : "The seats doesn’t have a jacket hanging hook.. so I had to hold my suit jacket all the way . And the seats didn’t have proper head rest so couldn’t sleep as well on the plane but the seat was not congested and was comfortable if day flight"

Points négatifs : "I was traveling with sports equipment and tried to pay for it online. I could not find a place to buy extra lugggage for sports only normal luggage, so I had 20kg. Then I was told at the airport I had to pay 100 chf extra for my surfboard. Don’t make the website difficult to use and then charge me extra. It feels dishonest."

Points positifs : "Easy check-in with great allowances for hand baggage and checked baggage."
Points négatifs : "Flight was delayed slightly but probably not the fault of the airline."

Points positifs : "The flight was ok"
Points négatifs : "My husband and son both ordered a wheel chair because I have rheumatoid arthritis and fibromyalgia and when I arrived in turkey they said there was no order for one. I walked through the airport at a snails PA e and since I arrived I have been very sick."

Points positifs : "The flight was on time and pilots provided on time updates."
Points négatifs : "Check-in took 45 minutes. Some passengers cut into the front of the line and airline employees did not do anything about it."

Points positifs : "Everything was smooth from boarding to landing."

Points positifs : "Good"
Points négatifs : "Not bad"

Points négatifs : "Siège non réglable sur 3h30de vol"

Points négatifs : "They cheat the people with the conditions of the baggage. They changed recently the policies without clear information for the passengers."

Points positifs : "Please return my money."
Points négatifs : "Please return my money."

Points négatifs : "Une vraie Lowcost... le bus est même mieux que cet avion"

Points positifs : "Globalement ok"
Points négatifs : "Délai de plus d'une heure pour le décollage"

Points positifs : "The price"
Points négatifs : "The seats"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "delay, onboard service"

Points positifs : "was not full so had some space"
Points négatifs : "that i can change my seat in advance, they put you in a middle seat, they leave late in one hour without any excuse, very old junky plane"

Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "Not being able to check-in online."

Points positifs : "From clealininess of the planes to the professional and sincere approach of the cabin crew, Pegasus is by far the best budget airline I have ever flown in the world. Their in flight menu prices are much affordable compared to most European airports (water is cheaper on the flight, compared to Berlin airport for example) For these prices, and this quality, they are uncompeted. I really hope they can maintain these cheap prices all the time."

Points négatifs : "Late boarding for unknown reason."

Points positifs : "Easy check-in and boarding."
Points négatifs : "I've never seen so many young children on a plane. There must have been one child for every one adult. Worst of all, their parents didn't even attempt to make them behave themselves. And the crew just let the kids run up and down the aisles and climb on seats. What ever happened to "please remain seated with your seat belts fastened"? Additionally, when I checked in, I asked for a window seat, the agent nodded, and when I got on the plane I found I was stuck in a middle seat. It was the longest two hours of my life."

Points positifs : "As noted above"
Points négatifs : "Nothing really"

Points négatifs : "See above"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The none sense of explaining why I cant go on the plane ... according to there website I should have 2 stamps from the lebaniese authority on my passport one for going in and one for going out which I gladly provide them with... the responsoable for the check in at Frankfurt Airport and according to him was communicating with "pegasus Airline" in Istanbul by WhatsApp and just kept saying "those can't fly today" the funny thing he was writing in german and refuse to give me there number so I can explain the situation now the main reason why i couldn't go on the plane because I wasn't once in my life in Turkei which makes none sense according to there website I contacted them with Emails and they answered me that I should have the 2 stamps if i want to fly from Instanboul to Beirut which I already have but the haven't notice that i didnt even got ob the plane at the 1st place .... the huge amount of nobe sense, stupidity, the lying that there is no Pegasus airline office ath the airport and the 0 responsibility for there actions can provide you guys with a picture of how they behave with the customers"

Points négatifs : "The none sense of explaining why I cant go on the plane ... according to there website I should have 2 stamps from the lebaniese authority on my passport one for going in and one for going out which I gladly provide them with... the responsoable for the check in at Frankfurt Airport and according to him was communicating with "pegasus Airline" in Istanbul by WhatsApp and just kept saying "those can't fly today" the funny thing he was writing in german and refuse to give me there number so I can explain the situation now the main reason why i couldn't go on the plane because I wasn't once in my life in Turkei which makes none sense according to there website I contacted them with Emails and they answered me that I should have the 2 stamps if i want to fly from Instanboul to Beirut which I already have but the haven't notice that i didnt even got ob the plane at the 1st place .... the huge amount of nobe sense, stupidity, the lying that there is no Pegasus airline office ath the airport and the 0 responsibility for there actions can provide you guys with a picture of how they behave with the customers"

Points positifs : "It has good crew members and fine alternatives for eating."
Points négatifs : "No entertainment option is available."

Points positifs : "Reasonable drink choices"
Points négatifs : "Where is ayran?!"

Points positifs : "The seats were not too tight and the food is not extensively expensive"
Points négatifs : "No Internet access at Istanbul airport which isahugh issue nowadays!"

Points négatifs : "A failed flight canceled the flight without compensation and we lost hotel reservations in Sarajevo"

Points positifs : "clean aircraft"
Points négatifs : "Flights are overcrowded, chairs won't recline, even a glass of water will cost you, transit via buses"

Points négatifs : "120 Euros for 10 kilos over in checked baggage. I have never in my life been charged such a fee with any other airline. With that kind of money, I could have flown a much better airline, with working AC, complimentary WATER, and a plane that at least doesn't smell like stale, sweaty nastiness. Pegasus is a joke and will never see a penny from me again. Not to mention that you have to take a bus to the airports from the plane!!! All in all, you will get treated like a very low class citizen on this airline."

Points positifs : "Liked their flexibility and welcome agent was serving us."

Points négatifs : "Miserable experience. This was flight was diverted to Kuwait due to weather. We were told we would be taking off a few hours later. Then we were told that we would be given a hotel room for the night in Kuwait. In the end, we all just waited around in the Kuwait airport for hours without any assistance from any airline representatives. I wound up having to book another flight, as the Pegasus delay was 13 hours (even though other flights were departing to Bahrain much earlier)."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Poor everything is poor, they are very bad specially the crew when u check in they will let u pay even for the hand baggage extras kg even if u did shopping from the duty free they will let you pay for the weight. The worst crew ever."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Poor everything is poor, they are very bad specially the crew when u check in they will let u pay even for the hand baggage extras kg even if u did shopping from the duty free they will let you pay for the weight. The worst crew ever."

Points négatifs : "Boarding was delayed and there were no announcements about when we would be boarding. Also the ticket check at the gate to board the buses was not the most well-organized/efficient."

Points positifs : "Comfortable seats and very clean."

Points positifs : "The cappuccino"
Points négatifs : "Late departure and late arrival. Huge queues at Gatwick immigration. Too hot throughout the flight - the crew didn't bother adjusting the temperature it was left to the assemblers to complain No in flight entertainment whatsoever Had to pay for a coffee."

Points positifs : "Seating is comfortable enough with sufficient leg space."
Points négatifs : "As there is no entertainment nor food served on board the grade has to be the minimum score. Precisely that there is no entertainment system."

Points négatifs : "I was stopped at both airports for not having my ticket in the system although I checked-in in advance and paid extra for seating; it was very stressful and uncomfortable"

Points positifs : "Although the previous flight was late, the boarding has waited for us to come."
Points négatifs : "The staff's English was not understandable at all even for a native speaker."

Points positifs : "anything"
Points négatifs : "everything"

Points négatifs : "Wasn't informed of any delays. Every flight was delayed or rescheduled! Nobody was informed of anything that was happening. I will never fly again with Pegasus"

En savoir plus sur Lufthansa

Vols pas chers Aéroport de Moscou-Domodedovo - Aéroport de Paris-Orly

Dernières offres d’allers-retours

19/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 05min
DME - ORY
6/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
50h 10min
ORY - DME
6/11
ven.
1 escale
Pegasus Airlines
25h 30min
DME - ORY
28/1
jeu.
1 escale
Pegasus Airlines
24h 55min
ORY - DME
23/4
ven.
1 escale
Lufthansa
11h 50min
DME - ORY
29/4
jeu.
1 escale
Lufthansa
13h 45min
ORY - DME
23/4
ven.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
12h 00min
DME - ORY
29/4
jeu.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
10h 05min
ORY - DME
20/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 05min
DME - ORY
7/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
46h 20min
ORY - DME
20/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 30min
DME - ORY
7/12
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
35h 15min
ORY - DME
19/11
jeu.
1 escale
Pegasus Airlines
25h 30min
DME - ORY
3/12
jeu.
1 escale
Pegasus Airlines
24h 55min
ORY - DME
19/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 05min
DME - ORY
3/12
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
47h 40min
ORY - DME
28/11
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
29/11
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
20h 30min
ORY - DME
17/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 05min
DME - ORY
3/12
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
47h 40min
ORY - DME
16/11
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
24/11
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
24h 55min
ORY - DME
28/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 05min
DME - ORY
29/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
41h 20min
ORY - DME
11/12
ven.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
25/1
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
24h 55min
ORY - DME
20/12
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
5/1
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
24h 55min
ORY - DME
28/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 05min
DME - ORY
29/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
42h 25min
ORY - DME
20/11
ven.
1 escale
Pegasus Airlines
25h 30min
DME - ORY
7/12
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
24h 55min
ORY - DME
20/12
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
3/1
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
20h 30min
ORY - DME
11/1
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
14/1
jeu.
1 escale
Pegasus Airlines
20h 30min
ORY - DME
18/12
ven.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
12/2
ven.
1 escale
Pegasus Airlines
24h 55min
ORY - DME
20/12
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
6/1
mer.
1 escale
Pegasus Airlines
20h 30min
ORY - DME
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

13/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 10min
DME - ORY
13/12
dim.
2 escales
Pegasus Airlines
22h 20min
DME - ORY
23/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 40min
DME - ORY
23/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 40min
DME - ORY
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 40min
DME - ORY
13/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
46h 15min
DME - ORY
17/11
mar.
2 escales
Pegasus Airlines
22h 20min
DME - ORY
15/12
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
48h 25min
DME - ORY
11/11
mer.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
13/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
46h 15min
DME - ORY
13/12
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
24/11
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 50min
DME - ORY
8/11
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 00min
DME - ORY
9/11
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
26/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 15min
DME - ORY
14/12
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 00min
DME - ORY
17/11
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
21h 05min
DME - ORY
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première