Trouvez un vol pas cher Munich - Bretagne

Trouvez un vol pas cher Munich - Bretagne

Aller-retour
Économique
Munich (MUC)
Bretagne
sam. 28/11
sam. 5/12
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Bretagne

Bon à savoir

Basse saison

février Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 3%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 3%.

Prix moyen aller-retour

283 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

222 € ou moins

Bonne affaire aller simple

132 € ou moins

FAQ - Réserver un vol de Munich pour Bretagne

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Munich et Bretagne ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Munich et Bretagne ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Munich-Bretagne ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Munich-Bretagne ?

Meilleures compagnies proposant des vols Munich-Franz-Josef Strauss - Bretagne

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 623 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The crew was very kind"

Points négatifs : "The only complaint I had was that it was very warm on the flight (and I usually get cold on flights), and in the seats we had there weren't fans above the seats. A few rows up they had fans, so apparently you have to pay extra for air... This wouldn't be a big deal on a short domestic flight, but for an international flight it was a long time to be uncomfortable!"

Points négatifs : "When a bought my ticket, I had asked in the office about WiFi. They told me that you have WiFi on the plane. I had checked this information on KLM.com and saw the same, that you have WiFi. This was the reason, why a chose KLM! Then I tried to connected on board but I couldn’t! WiFi was not available. Crew told me that they don’t know anything about it! I was disappointed and angry."

Points positifs : "Great atmosphere, crew was excellent!"
Points négatifs : "I’m 6’5”, so legroom can always be a complaint, but this wasn’t too bad. The plane appeared to be fairly old and didn’t have WiFi. Entertainment also was on an older screen which was navigated by using an old in-seat phone."

Points positifs : "Confort and kindness"
Points négatifs : "It was too cold"

Points positifs : "the crew was wonderful, we got a nice Wrap and water, wine or coffee for free, not all airlines serve it anymore, we were on time and I got whatsapp message with updates of the flight"

Points positifs : "Slow service."
Points négatifs : "Better communication!"

Points positifs : "Crew were great"
Points négatifs : "Refreshments"

Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "KLM lost one piece of my luggage"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points négatifs : "KLM was not prepared to get wheel chair passenger off plane. Cost me delay of 1 hour. I will never fly KLM again."

Points positifs : "Crew was very engaging and service was good."
Points négatifs : "My seat was horrible. Right at the door, crammed, and no place to store my carry-on luggage."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Service is awesome. Food is great."
Points négatifs : "People with short connection are affected by the 15 to 25 minutes delay."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Seat space a bit tight . I should have upgraded to more leg room . Next time!"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Quick flight"

Points positifs : "The crew was very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable seat but it’s only a 1 hour flight so not a big deal."

Points positifs : "Entertainment options."
Points négatifs : "Service was poor, seat did not recline, and the food was terrible."

Points positifs : "Light snack and complementary wine"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points négatifs : "Very slow service at checkin, was not even available when I arrived at the airport"

Points positifs : "The food rocks! I know that I will always be eating well with KLM. The staff is always so nice, professional and cordial...I always know I'll be in good hands with the flight."

Points positifs : "Comfort was better than on the previous Dash-8. Food was OK."
Points négatifs : "Despised the cold temperature and cold draft in world business even with all vents shut off...gave me a head cold. Boarding was disorganized. There was no sense of direction; ergo, everyone was jumping in."

Points positifs : "Food was excellent, service from staff was friendly, and entertainment options were great."
Points négatifs : "Not a lot of shoulder room being in the middle seat. But it had adjustments options for a lot of other things which were good."

Points positifs : "Great food"
Points négatifs : "I paid a top price for my ticket and expect the advertised amenities to work. Upgrade or replacement for entertainment system."

Points positifs : "Great on board service from a very professional crew."
Points négatifs : "Can't think of a thing."

Points positifs : "The cabin crew was so kind, efficient, and attentive. All meals and snacks were delicious."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

Points positifs : "Good service onboard, good food. On time."

Points négatifs : "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."

Points positifs : "Service, technology"
Points négatifs : "Could not print by boarding card and was not allowed to board in Amsterdam"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points positifs : "Food was good and crew members were very nice"
Points négatifs : "My check in luggage was in very bad condition when I receive it. My clothes were all wet and they got bab by each other’s colour. Many clothes are not in a condition to wear now. Those were expensive and I had a big loss because of that."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Delayed!"

Points négatifs : "Headset jack only worked if the headset plug was in EXACTLY the right spot."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "Good multi media access and content"

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "Equally friendly crew and experience. It was complimented by the time we got to spend in the fantastic KLM lounge while we waited for the flight."
Points négatifs : "Nothing!"

Points négatifs : "Per usual, KLM can't seem to figure out the order of boarding the plane. Should be business - priority - everyone else. Instead they do priority first, and that's usually two-thirds of the passengers. Strange choice of in-flight movies; no accounting for taste, I guess."

Points positifs : "Pro probablement. sièges durs"

Points négatifs : "Delay in take off 45 min!!!!"

Points négatifs : "The food is usually very good, this time it was poor to disappointing- dark meat chicken.., tasteless & unhealthy....mushy fruit dessert choices"

Points positifs : "The cabin crew were amazing and the seats very comfortable, even in economy. I'm not a super comfortable flyer so I loved that the pilot would always warn when we were getting into turbulence. 2 thumbs up. I will fly Air France again"
Points négatifs : "I'd appreciate a better selection of food and drinks, even if I have to pay for the drinks."

Points positifs : "Seats are comfortable on Business Class. Service is good"
Points négatifs : "Constant delays specially from CDG! Poor cabin service specially on this flight."

Points positifs : "NA"
Points négatifs : "Both flights through Detroit were re-routed, our luggage was lost for 4 days."

Points positifs : "The Delta flight service was much better than the Air France flight I took on the previous leg."

Points positifs : "Amazing crew and on time flight"
Points négatifs : "None"

Points positifs : "Tout etait bien. Vol à l heure. Hôtesse gracieuse. Avion propre. Aide à l aéroport pour valider les billets sur la borne"
Points négatifs : "Rien pour moi"

Points positifs : "Crew was great. Seats were comfortable."
Points négatifs : "The airline lost both of my luggage suitcases."

Points négatifs : "Departure time was almost 2 hours late and the communication of the cabin crew regarding this issue was poor. Almost an hour went by without an update."

Points positifs : "Le personnel de bord: pro et charmant."
Points négatifs : "1h30 de retard. Valise démolie à l’arrivée. Pas de repas. Vin blanc chaud. Siège non inclinable."

Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"

Points négatifs : "No entertainment facilities"

Points positifs : "Siege inconfortable manque d ergonomie dossier trop droit aucun soutien pour les reins creux qui donne mal au dos et lorsque nous sommes au fond du siège la nuque n est pas du tout soutenue"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "I'm not Hindu, but I requested Hindu Vegetarian meal. It was very tasty and enjoyable."
Points négatifs : "Seats were not comfortable, even in Comfort + seating isle."

Points négatifs : "Propreté de l'avion"

Points positifs : "Bag was sent straight to NY although Norwegian screwed it up. Am yet to receive my luggage."

Points positifs : "Arrivée en avance ! Collation très bien."
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Accueil à bord agréable."
Points négatifs : "Gestion des bagages (perte de ma valise)."

Points négatifs : "Excelente aerolínea"

Points positifs : "le fait qu'on débarque vite"
Points négatifs : "le retard"

Points négatifs : "Not to be late ,and not to loose my luggege"

Points positifs : "crew was wonderful, great food, quick boarding"
Points négatifs : "cant think of anything"

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points positifs : "Very little"
Points négatifs : "Flight was very crowded. Flight crew kept bumping into my seat and never apologized"

Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "On time, staff was nice."
Points négatifs : "Not many options and not even a glass of champagne. That’s a minimal requirement. No sparkling water. Just very limited"

Points positifs : "Food and entertainment was awesome"
Points négatifs : "It's awfull to sleep. Very unconfortable."

Points négatifs : "Plus de 30 min de retard dû a une mauvaise organisation à Charles de Gaulle."

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points négatifs : "Arrived 5 hours late"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points positifs : "Over all everything was great, except the bags check in"

Points positifs : "Ponctuel. Personnel accueillant, professionnel et souriant"
Points négatifs : "Porte latérale mal isolée donc on gel littéralement près à la place vers la porte (30A) Aucun film doublé ou sous-titré français"

Points positifs : "Good selection of movies"

Points négatifs : "Du retard. .. encore du retard... toujours du retard"

Points positifs : "Personnels agréables et disponibles. Bonne information quant au retard."
Points négatifs : "Embarquement et contrôle de bagages très mal indiqué (pas dans le hall indiqué)"

Points négatifs : "Tiny uncomfortable seats."

Points positifs : "Modern aircraft with power, big screens etc"
Points négatifs : "Teenage crew, poor service (not even water brought on request, all "self service" at back of flight, and not being allowed a second drink with dinner), poor language skills (crew not very helpful when 2 hour delay meant I could miss connecting flight, suggesting I "walk fast")."

Points négatifs : "I didn’t have time to make it through customs. Missed my flight"

Points positifs : "Everything except the seat. Service ("would you care for a drink/beverage?") could be better."
Points négatifs : "I paid for a"premium" seat on one of the emergency exit rows for the extra legroom. This was next to a galley. The seat itself was no more than 18" wide (NO EXAGGERATION!!) if not less. I had to sit on an angle (one butt cheek at a time) for 9 yours. I do not have a big butt either. This seat should have been a discounted seat, not a premium seat. I am so angry about this, I will NEVER fly Air France again."

Points positifs : "Good seat width Great movie selection Great food and drinks Nice and large A380"
Points négatifs : "The interface of the screens seemed old Need to anticipate the needs of the customer better For example, they brought me my special meal first, but I had to wait 30 minutes later to get a drink to accompany it. The food was getting old. Did not see any newspaper/periodical selection. That would have been nice."

Points positifs : "Direct flight from Indy to CDG is great. The plane was not so full, so I hope business improves so we can keep it going. Very smooth flight, with good and friendly crew."

Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."

Points négatifs : "Staff where so unhelpful that I missed my flight and then refused to offer any assistance as to how I could remedy this situation. This cost me over €180 which is a weeks food and stay for me. Don't fly with these guys or with air Croatia."

Points positifs : "Bon système à bord, films récents, écran assez grand"
Points négatifs : "Pas beaucoup d’espace entre les sieges, nourriture juste correcte"

Points positifs : "Long courrier et vol à l’heure. L’équipage est aimable et présent. Arrivée même en avance au final."
Points négatifs : "Le repas est bcp trop moyen. C’est original mais juste moyen en qualité. L’espace pour les jambes est juste, j’ai donc voyagé au premier rang cette fois ci."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Canceled flight—absolutely no notification. Convoluted rebooking in whcuhbhey lies to us about what flights we were actually on. Spent a couple hours at Delta rebooking our trip. Lost prepaid night at hotel and dinner eaecatuon plus day of vacation."

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Munich-Franz-Josef Strauss - Bretagne

Dernières offres d’allers-retours

31/12
jeu.
1 escale
KLM
26h 00min
MUC - RNS
10/1
dim.
1 escale
KLM
6h 55min
RNS - MUC
31/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 05min
MUC - RNS
10/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 20min
RNS - MUC
20/12
dim.
2 escales
Air France
15h 50min
MUC - RNS
28/12
lun.
2 escales
Air France
28h 25min
RNS - MUC
20/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 20min
MUC - RNS
28/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 10min
RNS - MUC
24/12
jeu.
1 escale
KLM
26h 00min
MUC - RNS
27/12
dim.
1 escale
KLM
12h 10min
RNS - MUC
20/12
dim.
1 escale
Air France
19h 20min
MUC - RNS
28/12
lun.
2 escales
Air France
28h 25min
RNS - MUC
25/1
lun.
1 escale
Air France
4h 55min
MUC - RNS
29/1
ven.
1 escale
Air France
9h 20min
RNS - MUC
25/1
lun.
1 escale
Air France
19h 20min
MUC - RNS
29/1
ven.
1 escale
Air France
6h 40min
RNS - MUC
25/1
lun.
1 escale
Air France
26h 30min
MUC - RNS
29/1
ven.
1 escale
Air France
6h 40min
RNS - MUC
25/1
lun.
2 escales
Air France
10h 35min
MUC - RNS
29/1
ven.
1 escale
Air France
9h 20min
RNS - MUC
21/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 35min
MUC - RNS
3/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 10min
RNS - MUC
25/1
lun.
2 escales
Air France
6h 25min
MUC - RNS
29/1
ven.
2 escales
Air France
10h 20min
RNS - MUC
22/12
mar.
1 escale
Air France
10h 35min
MUC - BES
30/12
mer.
1 escale
Air France
4h 40min
BES - MUC
21/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 05min
MUC - RNS
3/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 20min
RNS - MUC
22/12
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 35min
MUC - RNS
3/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 20min
RNS - MUC
20/12
dim.
1 escale
KLM
6h 40min
MUC - RNS
3/1
dim.
1 escale
KLM
23h 20min
RNS - MUC
23/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 35min
MUC - RNS
13/1
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 20min
RNS - MUC
24/12
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 00min
MUC - RNS
27/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
40h 40min
RNS - MUC
20/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 30min
MUC - RNS
2/1
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 35min
RNS - MUC
19/12
sam.
1 escale
KLM
23h 30min
MUC - RNS
28/12
lun.
1 escale
KLM
12h 10min
RNS - MUC
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

25/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 20min
MUC - BES
25/12
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
20h 20min
MUC - BES
25/12
ven.
1 escale
Air France
4h 20min
MUC - BES
20/12
dim.
1 escale
KLM
26h 00min
MUC - RNS
2/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 10min
MUC - RNS
19/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 05min
MUC - RNS
19/12
sam.
1 escale
KLM
20h 05min
MUC - RNS
19/12
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 00min
MUC - RNS
20/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
29h 50min
MUC - RNS
2/12
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
46h 55min
MUC - RNS
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première