Trouvez des vols pas chers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mauritanie

Trouvez des vols pas chers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mauritanie

Aller-retour
Économique
Paris (CDG)
Mauritanie
mer. 25/11
mer. 2/12
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour la Mauritanie
Mauritanie : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Mauritanie) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

avril Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.

Haute saison

novembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 19%.

Prix moyen aller-retour

574 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

541 € ou moins

Bonne affaire aller simple

350 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mauritanie

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Paris Charles-de-Gaulle-Mauritanie ?

Quelles compagnies aériennes ont des mesures de distanciation sociale liées au COVID-19 pour les vols Paris Charles-de-Gaulle-Mauritanie ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Mauritanie ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Mauritanie ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Mauritanie ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Mauritanie ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Paris Charles-de-Gaulle - Mauritanie

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 951 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "It was ontime"
Points négatifs : "Plane dirty toilets disgusting, much to warm in cabin, very tight seats and Turkish doesn’t enforce their carryon luggage regulations do boarding takes ages"

Points négatifs : "I would definitely have vegetarian food. 30% of population is vegetarian"

Points positifs : "I did not like anything from this trip. I just learned my lesson not to travel with turkish airlines ever again."
Points négatifs : "flight was canceled from previous flight so we had to overnight in istambul and the whole situation was handled very poorly nobody took the time to explain to me what to do and mind this I was traveling with three year old and I found myself crying at midnight at the airport not knowing what to do."

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "Excellent service by good mood personal and cabine crew. I enjoyed the short flight."

Points positifs : "The food and the entertainment"
Points négatifs : "Boarding was late and they change the number of the gate without telling the passengers. The seats were uncomfortable."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "I love the food and the movies"

Points positifs : "Great helpful staff, nice cabin layout with lots of space to sleep, excellent food, free internet, Live TV - what else could you ask for."
Points négatifs : "There was nothing really to dislike here."

Points positifs : "All."
Points négatifs : "Food may become better. Not twice meat, especially not late at night. Give an option for an omelet for example"

Points positifs : "Great good entertainment n crew provided warm and courteous service"
Points négatifs : "Terrible boarding process n the seats are not the best- not bad just not as good as everything else."

Points positifs : "We were sat in the middle rows for this flight. But only flew for 50minutes so not a big problem"

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Vree"
Points négatifs : "A little late"

Points positifs : "Food and service in business class were exceptional."
Points négatifs : "Lie-flat seats hard as plank boards!"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "Roominess of the business class seat and cabin, they provide a good seat and comfort is good for medium haul flights"
Points négatifs : "The food, Turkish airlines dish up the same stuff all the time, lack of selection and in getting tired of it. Very middle-eastern fare"

Points positifs : "On time, friendly, good food"

Points positifs : "the seats were more roomier than the flight to istanbul."
Points négatifs : "One of the other passengers was being difficult and irritating on the flight."

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points positifs : "Food and service is excellent. Istanbul lounge is great."
Points négatifs : "Delayed in both directions. Happens. But zero announcements. Zero. Staff didn't know what was going on. Complete chaos."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points positifs : "Boarding was fast and efficient, entertainment options are good and crew is quite responsive"
Points négatifs : "Pitch of the seat is bad for tall passengers at only 31" and on older aircraft the touchscreen is atrocious."

Points positifs : "Thr A330 has 32" pitch which was ok. The 2-4-2 seating made this less of an issue. Food was ok. Screens are decent and responsive."
Points négatifs : "It's 32" for a 10 hour flight. Not really comfortable and enjoyable, and a squeeze throughout."

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Comfortable seats, good food"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Plane clean, newish. Went up, took us there, landed."
Points négatifs : "The food - I always have a v-meal - is sadly inadequate. Not enough of it, and very unimaginative. And they always supply the same thing, unless I was just unlucky to have the same thing three times in a row. The entertainment system kept dropping playback, (crashing) so I would have to restart playing the video. Something similar happened on another Turkish flight."

Points positifs : "Nothing Really Nothing"
Points négatifs : "1. Flight late from Berlin to Istanbul. 2. That's mean missing my next flight from Istanbul to Riyadh. 3. I add extra baggage in TKL Airport : my original bag is 23 kg I have until 32kg, The extra baggage was 20kg, So I pay 247 Euro each extra kg 19 Euro. 4. In Istanbul airport they said your next flight tomorrow at 20pm. 5. I have important meeting in morning and my jop in the evening. 6. They changed my teket from turkish airline to Saudi airline 4.00pm, That's mean no different. 7. I ask about my baggage in turkish airline deck they said don't worry every thing will be okay. 8. I ask for hotel they said you have to make visa cost 60 dollars and you know I have to pay taxi and Chang money... Pla Pla, Actually this is not respecting and very bad organization. 9. I didn't make visa and stay from that time until 3.pm in primum lungs. 10. I went to Saudi airline deck to take my boarding. 11. They said you have extra baggage, I explain them that I payed already to turkish airline. 12. They said you have to go back to turkish airline deck about this extra kg's. 13. I did going back to them they said we cannot do anything, leave one bag here and we send the other one later. Actually this stupid airline and this stupid employee's dealing with me like a stupid, all my time I walk every where in that stupid airport, they just gives me orders and I have to follow like it was my mistake. 14. I showed my alfursan membership to Saudi airline deck and they helped me. 15. When I arrived to Riyadh my baggage wasn't there, this is mean that this stupid turkish people that the have to work on barbcue and haircut, but airports jop needs professional people. That's was my first and last flight with them."

Points positifs : "Comfortable flight, on time and good service"

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points négatifs : "Timing"

Points positifs : "E"
Points négatifs : "The food was a far miss to my other flight from BBK to Istanbul . I know it was a different flight also being a bit tired after other flight did not help . Otherwise the were excellent ."

Points négatifs : "The worst airline I have ever flown with, worst disruption management"

Points négatifs : "My entertainment set didn't work"

Points positifs : "Another excellent business class service from the team at Turkish Airlines. The food offering was high quality, and the little cultural influences made it an enjoyable experience."
Points négatifs : "The cabin design is perhaps looking a little dated and tired compared to some of its business class competitors. This was also true of comparing the 3 flights I had on a Boing 777 model versus one of the short haul legs on a more modern Airbus."

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "Generally better than other European airlines particularly BA and better priced"
Points négatifs : "Work to do on consistency with crew"

Points positifs : "Infinitely superior to BA on the London to Istanbul route , in economy but especially so in business. Great entertainment whilst BA have non. Also full service meals in economy whereas BA make you pay on boatd"

Points positifs : "Overall it was ok. I enjoyed the leg space."
Points négatifs : "I suppose it's just a matter of different manners"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Turkish is always consistently excellent"
Points négatifs : "I liked everything. They are very accomodating towards passengers with special needs."

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "Everything was fine on this flight."
Points négatifs : "Everything was fine on this flight."

Points positifs : "Crew were very good."
Points négatifs : "No vegan food available."

Points positifs : "n/a"
Points négatifs : "The conditions were very cramped. The entertainment system was quite old and had very little selection. My entertainment system actually stopped working all together. I called for assistance from my seat a couple of times, but nobody came."

Points positifs : "Le chef de cabinet était très accueillant et à l’écoute"

Points positifs : "Crew was really good, polite, efficient. The aircraft was relatively new and clean (rare for an airline to provide a new craft on an Africa segment). Food was good, seats comfortable. Will definitely make them my airline of choice to the extent that I can cost wise."

Points négatifs : "There was no entertainment and the food could be better"

Points négatifs : "Check in process running smoothly and better announcement of gate change"

Points négatifs : "Great experience"

Points négatifs : "Not really an Air France flight, AF not interested in taking care of their frequent fliers."

Points positifs : "Everything! It was a wonderful experience."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Very efficient boarding. We actually departed earlier and then landed in Barcelona 15 minutes ahead of schedule. Overall a very smooth experience."

Points négatifs : "There was no entertainment and there was a lot of annoyed passengers and flight attendants"

Points positifs : "The crew were polite and friendly"
Points négatifs : "Everything was incredibly poor. Flight was delayed, entertainment was outdated and the airport staff were rude."

Points positifs : "Didn’t like the sandwich offered"

Points positifs : "The staff were very helpful and professional. The air hostesses regularly checked if I was ok and showed concern when I wasn’t. They made what seemed a bad situation seem bearable."
Points négatifs : "The food was not very nice and the option I wanted had run out. The entertainment was faulty and had to be reset several times. The comfort was below standard and needs to be improved."

Points positifs : "Staff was so helpful and attentive to our needs.Providing service with a smile."

Points positifs : "No extra charge for simple refreshments."

Points positifs : "Quick and efficient not lying more to say or critique."
Points négatifs : "Coffee and a bread roll as a snack??"

Points positifs : "Great service"

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points négatifs : "Flight was delayed, seated in the last row and non adjustable seating, so very little leg room. Dis-enbarkment was very slow."

Points positifs : "Haven't flow with Air France for some time now and definitely noticed a lowering of standards"
Points négatifs : "The gate changed 3 times and the terminal was very crowded. The staff seemed disinterested and distracted. The quality of the food has dropped dramatically."

Points positifs : "Late leaving - no reason or apology. A bumpy flight all flight. Food almoat inedible. Seat gave bum axhe after 45 minutes. Staff friendly, but they dropped my meal"
Points négatifs : "Nothing to like"

Points négatifs : "Plane left more than 40 minutes late with no explanation or apology."

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."

Points positifs : "Very good male crew member. Pilot genuinely apologetic for the delay."
Points négatifs : "After running due to a 1 hr 10 min change over between flights boarding didn't prioritise anyone but I got on fine. Only to be told at the departure time that there was a problem with the baggage hold and we were delayed. In total 50 minutes late leaving. Breakfast a simple brioche with nothing to add to it."

Points négatifs : "No offer of snack with no egg in it."

Points positifs : "Les attention de l'équipage de l'embarquement jusqu'au débarquement."
Points négatifs : "La collation est vraiment chiche. Même pour 1h25 de vol! Les sièges sont a la limite du supportable. Toujours aussi peu de place pour les grands, aux genoux (assise) mais aussi en hauteur (dossier trop.court de 3cm pour ceux mesurant 1m85 et plus)"

Points positifs : "Les boissons gratuites. L’application.l’anbiance de l’avion."
Points négatifs : "Un personnel peu souriant. Il me bousculais lors de leurs passage. Un mauvais tri du chariot par leurs collègues voisins, ce qui fait que tout étais mélangé."

Points positifs : "Very helpful cabin crew and did well to communicate in English to me. Flight was on time and landed ahead of schedule"
Points négatifs : "Entertainment system had to be rebooted as it did not work Small screen handset was not working for the entire flight food selection was not as big as KLM or China Eastern Bathroom on board was smaller than KLM or China Eastern which meant changing into more comfortable clothing for the night flight"

Points positifs : "Le port usb pour charger son téléphone à bord et le personnage très souriant et bien présents. Bonne gestion d une urgence médicale à l atterrissage"
Points négatifs : "45 minutes pour avoir les bagages à l arrivée à Berlin Txl"

Points positifs : "Équipage au top, serviable, souriant, vraiment super !"

Points positifs : "The crew and flight was faultless"
Points négatifs : "We were not advised of a flight number change or checking in location change. This could have resulted in us missing our flight."

Points négatifs : "Couldn't make the connection....Overall....an aweful experience!"

Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Siège peu confortable et très peu de place pour les jambes. Équipement électroniques très ancien, qualité de l'écran médiocre, tactile fonctionnant très mal"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Air France n'a pas voulu me faire embarquer dans le vol Conakry-Paris car ma correspondance (Paris-Nice) était annulé... tout ça sans réels explications !!!"

Points positifs : "Standard on most parts with pleasant staff"
Points négatifs : "Flight was 1/2hr with poor pre-flight communication on the topic. Food wise, the chocolate cookie was better than nothing...but a little savory snack would have been nice."

Points positifs : "Un vol d’une heure et demi donc avion correct pour ce genre de vol, et personnel accueillant"
Points négatifs : "Que Air France fasse grève pourquoi pas mais prévenir à 22h pour un vol à 11h le lendemain c’est très moyen surtout quand on nous dit de reporter au 30 avril. Comme si on prenait des vacances comme on le souhaite.."

Points positifs : "Siège inclinable, cabine confortable. Encas généreux. Personnel de bord très aimable. Arrivée à l'avance"

Points négatifs : "Booked assistance and got dumped at the gate 3hrs before departure, no English spoken and didn't even ask if my mum needed the bathroom or if we wanted to do some shopping. Just in a rush to get rid of us. Flying only KLM from now."

Points négatifs : "The company simply lets passengers board a fulled booked flight with far too much luggage. Result, take off 20 minutes late because there was not enough room for luggage in the overhead compartments. I was flying with just a small backpack that went under the seat"

Points positifs : "The food was pretty good and the staff were friendly. During our transfer in Paris, my mum had a medical emergency and had to go to the medical centre. As such wr couldnt go to our final destination in Morocco and had to get our luggage off the plane. The staff at the AF counter were very helpful in that aspect. And when one of the luggages was completely damaged, it was replaced it with a brand new one which was fantastic. On the way back, we had some issues with the ticket because we didnt go to Morocco as planned which resulted in some trouble checking in. But the staff at the counter were quite helpful."

Points négatifs : "Encore un problème technique sur un avion Air France avec 1h30 de retard Ça fait 4h30 de galère à CDG pour un Marseille Paris ..."

Points positifs : "le repas etait bon"
Points négatifs : "le manque d'information sur les raisons de ce retard"

Points positifs : "le personnel AirFrance, et un grand merci specifiquemen tà Hassan Bigdad, il saura pourquoi !! une très belle personne. J´espère que ce message lui parviendra."
Points négatifs : "Le retard de plus de 2 heures."

Points positifs : "Respect des horaires"

Points positifs : "L'employée Air France qui s'est occupée de mon billet aller (pour remplacer mon avion raté)."
Points négatifs : "Le parking es ultra mal indiqué ! Faites qch !!"

Points positifs : "L’équipage Le c’fort Des sièges du 1er Rang La chef de. A une trop sumapo"
Points négatifs : "L’écran sur l’Airbus A340 est minuscule"

Points négatifs : "Nous forcer à mettre les valises en soûte c'est gonflé ! Alors que les premiers passagers ont pu charger des bagages qui ne répondaient pas aux normes. Cherchez l'erreur..."

Points positifs : "S'agissant d'un vol d'apport de 50 minutes, l'absence de divertissement et la frugalité de la collation ne posait pas de problemes. Mais le retard de 30 minutes, plus !"
Points négatifs : "Tous est dés dit ..."

Points négatifs : "Retard de deux heures du début de vol"

Points positifs : "Le repas"
Points négatifs : "La propriété de l avion"

Points positifs : "Boarding was late but fast. Dinner was good. Seating space was fine"
Points négatifs : "Your staff seemed serious and competent but not friendly."

Points positifs : "Satisfait"
Points négatifs : "Sans avis"

Points positifs : "Le personnel était sympa et disponible"
Points négatifs : "Améliorer la qualité des repas"

Points positifs : "Personnel à bord sympa"

Points négatifs : "We could have had regular updates on why our flight was delayed so long"

Points positifs : "Personnel très présent confort des sièges"
Points négatifs : "Retard d’une heure avant décollage"

Points positifs : "We never got on this flight, still stuck here in Rome"
Points négatifs : "Why are flights overbooked ? It makes no sense to lose a full day without compensation for this"

Points positifs : "Bien"
Points négatifs : "Que je puisse pas perdre mon passeport"

Points positifs : "Acceptable"
Points négatifs : "Que perde pas mon passeport"

Points négatifs : "Bonjour , J’ai demandé si il y avait des couvertures pour mes enfants. L’hôtesse m’a dit qu’elle allait voir. Elle n’est jamais revenue ni pour me dire qu’il n’y en avait pas ni pour m’en donner! Pas très “PRO” je trouve. L’avion n’était pas propre avec des traces. Le petit dej était mauvais"

Points positifs : "Gate agents and Flight Crew were friendly"
Points négatifs : "Everything else"

Points positifs : "Grand espace pour les jambes"
Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Le personnel accueillant"
Points négatifs : "Le repas"

Points positifs : "Surclassement en premium"
Points négatifs : "Décoller à l heurre."

Points positifs : "Le personnel du bord était agréable, disponible et au service d’un avion énorme plein d’enfants en bas âge."
Points négatifs : "Pas d’écouteurs disponibles, ma tablette était cassé, impossible de l’utiliser pour manger au risque de retrouver le plateau par terre."

Points positifs : "Tout"

Points positifs : "Correct"
Points négatifs : "Le repas et le vol a l’heur"

Points négatifs : "J'ai acheter des produits le Stewart mas pas rendu la monnaie 11 € c'est le geste et confiance ,cheveux dans le pain"

Points positifs : "Smooth flight, on time departure. Brought own food, stuff on plane is bad."
Points négatifs : "Paid for preselected seat in front part of plane, but got assigned to seat in the rear when I checked in on the airport, was there 3 hours before flight. No online check-in for this flight."

Points négatifs : "Retard, service, l'écran qui ne fonctionne pas"

Points positifs : "Sky-Ram Repas délicieux Personnel accueillant et professionnel"
Points négatifs : "Confort siège business"

Points positifs : "Sky-RAM, génial et innovant"
Points négatifs : "Pas de possibilité de télécharger son téléphone Confort des sièges en classe business:limite Petit déjeuner : proposer autre chose que beurre et confiture non compatibles avec diète"

Points négatifs : "Some crew members were rude, they didn’t help paddy that needed help (lifting suitcases), they were impatient. The ground team didn’t know how to print the proper ticket....."

Points positifs : "La disponibilité du personnel"

Points positifs : "L’accu Chaleureux"

Points négatifs : "Enregistrement extrêmement lent"

Points positifs : "Beaucoup de repas. Personnel beau et gentil"
Points négatifs : "Pas d'écran pas de film"

Points positifs : "Or was ok. Relaxed staff which was nice"
Points négatifs : "Enjoy plane but wasn't easy selecting a seat"

Points négatifs : "A l’aller et au retour, si vous avez une place au dela de la rangee 25 vous n’avez pas le choix c’est poisson. Le boeuf ou poulet n’est plus disponible."

Points positifs : "Nothing"

Points négatifs : "Boarding was horrendous. The flight was so delayed but no one updated us on the status. It caused many people (including me) to miss connecting flights at Casablanca. Terrible communication. And they aren’t helpful at all even when they completely screw up your travel plans."

Points positifs : "Acceuil"
Points négatifs : "Néant"

Points négatifs : "They delayed my luggage 3 days"

Points positifs : "L’equie était bien organisée, serviable et patiente. Y avait pas de retard"
Points négatifs : "La nourriture"

Points positifs : "Once in the air the flight was normal and everything was fine."
Points négatifs : "The flight was delayed by 6 hours with no explanation. There is zero organization or efficiency. Never taking this airline again."

Points positifs : "Business class seats were comfortable. Food was good to excellent. The flight was a good value."
Points négatifs : "They are a little stingy showing you the booze but perhaps that's because it was ramadan. The BC lounge in casablanca has no alcohol during ramadan but did have wine at least when it wasn't ramadan (the 1st leg of our journey)."

Points positifs : "Great food great customer service"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They rescheduled our flight so we would have missed out connection from Casablanca to Lisbon. They offered nothing except a flight two days later to Lisbon which would have stranded us two days in Casablanca. Do not fly this airline unless absolutely necessary"

Points positifs : "It was a very short flight. Nice and pleasant"

Points négatifs : "Les plateaux repas ne sont pas au niveau."

Points négatifs : "Check-in désorganisé. Une fois arrrivee au comptoir d’enregistrement après avoir fait la queue, la compagnie a exigé que j’aille retirer ma carte d’embarquement a la machine et que je refasse ensuite la queue. J’ai été d’autant plus énervée que je savais par avance que la machine ne pourrait pas me délivrer ma carter d’embarquement, car j’ai un visa qui bloque toujours l’enregistrement en ligne et aux machines. L’employé du comptoir n’a rien voulu entendre et m’a fait perdre mon temps."

Points positifs : "Équipage très aimable."
Points négatifs : "L'hygiène des toilettes très médiocre. Une vraie porcherie. L'espace entre les sièges très petit. Impossible de bouger et impossible de se baisser prendre quelque chose qui tombe à terre."

Points positifs : "Le service et les repas"

Points négatifs : "Le retard et changement de destination"

Points négatifs : "La RAM a besoin d’investir sérieusement sur le choix et la formation de son personnel navigant: pour le peu de temps consacré au cliebrs ils sont irrespectueux, agressifs et souvent pas à leur place."

Points positifs : "It was 2 hours late so they gave a coupon to buy dinner a little more leg room than most other companies i am 6:4"

Points négatifs : "We stayed inside the plane for 1hour without telling what a going on . The food was really disgusting , while the price was with hight"

Points positifs : "Crew was very nice and helpful. Food was better than usua Royal Maroc food. Overall good experience"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Vols pas chers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mauritanie

Dernières offres d’allers-retours

10/1
dim.
1 escale
Air Senegal
11h 45min
CDG - NKC
7/3
dim.
1 escale
Air Senegal
8h 30min
NKC - CDG
10/1
dim.
1 escale
Air Senegal
11h 45min
CDG - NKC
17/1
dim.
1 escale
Air Senegal
8h 30min
NKC - CDG
3/12
jeu.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 15min
CDG - NKC
22/12
mar.
1 escale
Royal Air Maroc
7h 55min
NKC - CDG
13/12
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
13h 30min
CDG - NKC
11/1
lun.
1 escale
Royal Air Maroc
11h 10min
NKC - CDG
13/12
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
13h 30min
CDG - NKC
11/1
lun.
1 escale
Royal Air Maroc
11h 10min
NKC - CDG
16/12
mer.
1 escale
Royal Air Maroc
13h 30min
CDG - NKC
16/1
sam.
1 escale
Royal Air Maroc
7h 55min
NKC - CDG
10/12
jeu.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 15min
CDG - NKC
29/12
mar.
1 escale
Royal Air Maroc
7h 55min
NKC - CDG
9/1
sam.
1 escale
Air Senegal
11h 45min
CDG - NKC
16/1
sam.
1 escale
Air Senegal
8h 30min
NKC - CDG
14/12
lun.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 15min
CDG - NKC
29/12
mar.
1 escale
Royal Air Maroc
7h 55min
NKC - CDG
27/1
mer.
1 escale
Air Senegal
11h 45min
CDG - NKC
7/2
dim.
1 escale
Air Senegal
8h 30min
NKC - CDG
8/3
lun.
1 escale
Turkish Airlines
30h 25min
CDG - NKC
13/3
sam.
2 escales
Turkish Airlines
28h 40min
NKC - CDG
14/3
dim.
1 escale
Turkish Airlines
12h 25min
CDG - NKC
28/3
dim.
2 escales
Turkish Airlines
16h 25min
NKC - CDG
17/1
dim.
1 escale
Turkish Airlines
12h 25min
CDG - NKC
10/2
mer.
1 escale
Turkish Airlines
30h 35min
NKC - CDG
10/1
dim.
1 escale
Turkish Airlines
12h 25min
CDG - NKC
17/1
dim.
2 escales
Turkish Airlines
17h 50min
NKC - CDG
1/3
lun.
1 escale
Air Algerie
12h 00min
CDG - NKC
15/3
lun.
1 escale
Air Algerie
15h 30min
NKC - CDG
18/1
lun.
1 escale
Air Algerie
12h 00min
CDG - NKC
8/2
lun.
1 escale
Air Algerie
18h 55min
NKC - CDG
1/3
lun.
sans escale
Air France
5h 30min
CDG - NKC
15/3
lun.
1 escale
Air France
9h 50min
NKC - CDG
10/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 45min
CDG - NKC
7/3
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 55min
NKC - CDG
10/1
dim.
1 escale
Air Algerie
26h 40min
CDG - NKC
18/1
lun.
1 escale
Air Algerie
15h 30min
NKC - CDG
10/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 45min
CDG - NKC
7/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 20min
NKC - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

10/1
dim.
1 escale
Air Senegal
11h 45min
CDG - NKC
20/1
mer.
1 escale
Air Senegal
11h 45min
CDG - NKC
6/1
mer.
1 escale
Air Senegal
11h 45min
CDG - NKC
1/1
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
29h 40min
CDG - NKC
7/1
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 00min
CDG - NKC
7/1
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 00min
CDG - NKC
6/12
dim.
1 escale
Air Senegal
11h 45min
CDG - NKC
27/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 00min
CDG - NKC
27/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 20min
CDG - NKC
20/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 20min
CDG - NKC
23/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
30h 00min
CDG - NKC
2/12
mer.
1 escale
Air Senegal
11h 45min
CDG - NKC
17/12
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
28h 20min
CDG - NKC
15/12
mar.
1 escale
Turkish Airlines
16h 25min
CDG - NKC
11/12
ven.
1 escale
Turkish Airlines
16h 40min
CDG - NKC
16/12
mer.
1 escale
Royal Air Maroc
13h 30min
CDG - NKC
11/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
13h 30min
CDG - NKC
3/12
jeu.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 15min
CDG - NKC
15/12
mar.
2 escales
Turkish Airlines
17h 30min
CDG - NKC
5/12
sam.
2 escales
Turkish Airlines
54h 10min
CDG - NKC
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première