Trouvez des vols pas chers Paris - Belém

PAR - BEL

Trouvez des vols pas chers Paris - Belém

Aller-retour
Économique
Paris (PAR)
Belém Val De Cans
ven. 16/10
ven. 23/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Belém
Restrictions de voyage
Le Brésil a rouvert ses frontières. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Belém Val De Cans
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Belém Val De Cans) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

octobre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 30%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 36%.

Prix moyen pour un aller-retour

682 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

610 € ou moins

Quand réserver des vols Paris - Belém

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 559 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Paris - Belém 80 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 7 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre, décembre et janvier. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est octobre.
  • Partir le matin est en moyenne 49% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Paris - Belém

Belém : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Paris et Belém ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Paris - Belém ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Paris - Belém ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Paris - Belém ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Paris-Belém ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Paris-Belém ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Paris-Belém ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Paris-Belém ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Paris - Belém Val De Cans

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,4
LATAM Airlines
Note générale basée sur 5 330 avis
7,5
Embarquement
7,3
Confort
8,1
Équipage
7,3
Divertissement
7,0
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The crew was nice"
Points négatifs : "Had to switch planes, flight was delayed almost 3 hours"

Points positifs : "The crew was very warm."
Points négatifs : "Seats very tight."

Points positifs : "Crew was good"
Points négatifs : "Seat not comfortable"

Points négatifs : "Vol pas très cher mais pas trop confortable et vraiment low cost sur la partie Nantes-Madrid. Horaire respecté mais confort et repas vraiment très limite surtout sur le vol principal entre Madrid et Sào Paolo. Mais on ne peut pas tout avoir..."

Points positifs : "The cleanliness of the aircraft and the staff professionalism"
Points négatifs : "No"

Points positifs : "Good seat space, comfortable, on time arrival"
Points négatifs : "The food was ok, not great. The plane was Very cold!!!"

Points positifs : "Friendly staff clean cabin"
Points négatifs : "Not much"

Points négatifs : "The food ."

Points positifs : "Yes"

Points négatifs : "Mon siège ne s’inclinait pas"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Smell at shit all the flight. Horrible."

Points négatifs : "Terrible food"

Points positifs : "I like"
Points négatifs : "According"

Points positifs : "The crew was extremely helpful with my insulin dilemma given the limited resources they had at hand."
Points négatifs : "Food. And some entertainment on an international flight."

Points positifs : "Perdonnel sympathique."
Points négatifs : "Plus de place sur les sieges. Petite collation."

Points positifs : "Make you feel at home with the chilean way of beeing"
Points négatifs : "The rates"

Points positifs : "They were very kind!"
Points négatifs : "Probably the space we need more room, so we could stretch our legs and be more comfy!"

Points négatifs : "They made a mistake at the check in counter and gave my wife someone else’s boarding pass which was for a different flight. As we tried to board the flight, the woman at the gate told us it was the wrong flight and wouldn’t let her on. I showed her our reservation and she refused to help. She kept pushing back and told me the other flight arrives at the same time which wasn’t true. It was an hour later. She had no interest in helping us resolve this issue until I had To get assertive and threaten to file a complaint. I boarded the flight and the flight attendants questioned us why Y wasn’t on the flight. I told them she was stopped. After lots of back and forth the woman at the gate realized the mistake. Y boarded the flight. We didn’t receive an apology for the horrendous treatment of a customer. At this point we had nowhere to store carryon."

Points positifs : "excellent avion, neuf. Divertissement à bord de qualité"
Points négatifs : "Repas vraiment minimal"

Points négatifs : "La compagnie a perdu ma valise! Depuis ce temps elle. À pas été retrouvée!!!"

Points positifs : "I liked the presentation, the effort that LATAM puts forward in general. They have great uniforms that reminds me of old airlines, in a good way."
Points négatifs : "The services is good, but they do not do it with a smile on their face. I asked for a cup of water and both times it took them about 10 minutes to get me that cup. The crew always seems to be bothered to serve the customer. There is also a big difference between services going straight to Santiago on the 787 and to Peru on the 767. I understand the plan (767) is older and that does not bother me. What bothers me is the disparity in service between the two. I received great service the first time I traveled on LATAM, ever since then they have disappointed. I do not understand what is going on with them."

Points négatifs : "Delayed more than 4 hours and I couldn’t get to my next connections. And they didn’t give us a good solution and they gaved me wrong advice and at the end they wasn’t successful on assisting any request that you did"

Points négatifs : "A little food"

Points positifs : "Food, movie selection was better than the last flight."
Points négatifs : "The system in Lima did not update to show what gate the Santiago flight left so a lot of people on our connection missed the next flight! We had to stay 6 hours longer in the airport. VERY disappointed! We had to wait for over an hour at the desk for help, just to find out that we had missed our connection. No communication whatsoever from LATAM!"

Points négatifs : "It actually was all good"

Points négatifs : "My flight to Lima was delayed therefore I would miss the connecting flight to LAX. I learned of the delay by overhearing a conversation the employee was having with another passenger. No announcement was made, no options were presented to help the passengers with connection find a solution until we started demanding a solution. This ordeal started at 9pm and we did not make it out of the airport till 1:50am to a hotel for a 6am pickup back to the airport to start the process all over again."

Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I took 5 flights with LATAM during the last 2 weeks. All flights delayed over 1 hours for no reason."

Points négatifs : "My fly was delate for 2 hours reason from previous fly cancellation. They didn't notified me."

Points négatifs : "space between seat is terrible, isn't enough to one person travel with confortable."

Points positifs : "Smooth flight, on time"

Points positifs : "Everything was excellent."

Points négatifs : "No complimentary beverage service I.e. Water or food. On a three hour flight, that is totally unacceptable."

Points positifs : "Clean airplane"
Points négatifs : "30ish minutes of delay"

Points positifs : "were rescheduled for the flight Lima La2800. Scheduled departure 8.40a.m. Delay 2 hours - aircraft maintenance problem!? Still sitting in the plane in Lima."

Points positifs : "Simple, efficace. à l'heure."
Points négatifs : "Rien."

Points positifs : "Le prix et l'efficacité. Le reste était tout à fait accessoire compte tenu de la durée du vol. En conclusion tout était parfait."
Points négatifs : "Rien le rapport qualité prix est excellent."

Points positifs : "clean and new plane"
Points négatifs : "delayed flight made me lose a day. My luggage got lost"

Points négatifs : "The return flight was cancelled, and I missed my return flight back from Lima to Atlanta."

Points positifs : "The best crew and aervice I have come across in many, many year. The aircraft was really nice and conforatable too."
Points négatifs : "Everything on this flight was amazing, I dare say even perfect."

Points positifs : "Got to see the Lima airport"
Points négatifs : "Even though it was the same exact plane at the same exact flight. All passengers had to get out, go through a security check point, then wait in line to board again. And at boarding all carry-ons were searched by hand, proving that the security check point is useless."

Points positifs : "How it moved"
Points négatifs : "That it didn't move too much."

Points positifs : "Meal"
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Worst latam lost 4 loggages of my parents John f Kennedy New York to Trujillo - Peru 09-09-16 Flight B6212905- B6212906 Inga Inga Sanchez, Rita Rojas Malqui, victor Contact phone 7035658509"

Points positifs : "The crew was very polite, but there was a flight attendant who didn't give my a glass of water that I requested."
Points négatifs : "The food didn´t had flavour, tasted like nothing"

Points négatifs : "my luggage arrives with delay of 8 hours."

Points positifs : "El sistema de registro fue rápido, el abordaje también, el avión estaba en buenas condiciones de aseo y comodidad, la tripulación fue muy amable, el vuelo salio a tiempo."

Points positifs : "The movie choices are endless!"
Points négatifs : "I wish I was told about the Lan app to download before we took off"

Points négatifs : "Flight was delayed for 4+ hours"

Points positifs : "Check in agent extremely helpful and friendly."
Points négatifs : "Not boarding on tarmac via bus. Sandwich - tartar sauce and “chicken” - with two quarter sized pieces of meat was terrible."

Points négatifs : "They made me check my carryon rolly which is allowed on every other plane in the world, which meant going all the way back into a chaos of hundreds of people to check in. Because I had a connecting flight to New York in London, the check in caused many problems...and everything inside soaking wet"

Points positifs : "I like the comfortable seats"
Points négatifs : "Service lag a little"

Points positifs : "Crew was great. Seats were comfortable."
Points négatifs : "The airline lost both of my luggage suitcases."

Points positifs : "Incredible staff. Super polite"

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "In flight complimentary food and drink service could have been better."

Points positifs : "Friendly crew"

Points positifs : "The flight crew on the flight was amazing. Went beyond basic needs and requirements."

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points positifs : "Le repas était très bien et le petit déjeuner ok"

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points négatifs : "I didn’t have time to make it through customs. Missed my flight"

Points positifs : "Everything was fine"

Points positifs : "From the boarding, to the friendly hostesses to the food and the business class seat, I was impressed all the way. My first time to fly Air France business to the US and it was great. I recommend it!"
Points négatifs : "I just expected better toilet bag for business but what was given out was just basic."

Points négatifs : "Leg space."

Points positifs : "Food has improved a lot on business class. Meals are more creative."
Points négatifs : "Water bottles not given out unless ou ask for it. Crew needs to better trained with how to handle business class..."

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."

Points négatifs : "Staff where so unhelpful that I missed my flight and then refused to offer any assistance as to how I could remedy this situation. This cost me over €180 which is a weeks food and stay for me. Don't fly with these guys or with air Croatia."

Points positifs : "Comfortable, hospitality and wonderful service"

Points positifs : "Les attention de l'équipage de l'embarquement jusqu'au débarquement."
Points négatifs : "La collation est vraiment chiche. Même pour 1h25 de vol! Les sièges sont a la limite du supportable. Toujours aussi peu de place pour les grands, aux genoux (assise) mais aussi en hauteur (dossier trop.court de 3cm pour ceux mesurant 1m85 et plus)"

Points positifs : "Everything!"

Points positifs : "nice drink selection on board flights"
Points négatifs : "My pregnant wife was downgraded from business to economy 20 minutes before departure because the airline made a mistake with the reservation for our puppy traveling in the cabin with us. If this were not enough, the airline also lost one of our bags so this week we have to file for compensation for both begin downgraded and for the contents of our 30 kilo bag which never made it to Ho Chi Minh. Air France was a complete and total disaster and I would strongly recommend all friends and colleagues to find alternative airlines for travel"

Points positifs : "Food was Fantastic, Air France the Best on Air."

Points positifs : "Les boissons gratuites. L’application.l’anbiance de l’avion."
Points négatifs : "Un personnel peu souriant. Il me bousculais lors de leurs passage. Un mauvais tri du chariot par leurs collègues voisins, ce qui fait que tout étais mélangé."

Points positifs : "Le port usb pour charger son téléphone à bord et le personnage très souriant et bien présents. Bonne gestion d une urgence médicale à l atterrissage"
Points négatifs : "45 minutes pour avoir les bagages à l arrivée à Berlin Txl"

Points positifs : "The crew was super friendly and always gave the feeling that they want the customers to feel comfortable and enjoy the flight. One of the crew members even offered me to move to an emergency exit seat (without me asking to move) because I am tall. Amazing!"

Points positifs : "The stewardesses were extremely kind and helpful to me as I was travelling alone with my toddler. I really appreciated their help and kindness."

Points positifs : "Équipage au top, serviable, souriant, vraiment super !"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The seat seemed smaller and space was very uncomfortable. The boarding process was very painful because we had to wait for a longtime."

Points positifs : "Priority boarding with kids"
Points négatifs : "Nothing special just like easyJet ir Rayanair"

Points négatifs : "at no point when buying my ticket did the site say zero bags were included. In fact, when purchasing it said that information about baggage was not available.Shocked to have to pay 50 dollars for one bag. I am member of Flying Blue. One bag has always been included in the price of a ticket flying transatlantic."

Points positifs : "Yelling, cheering and literally rolling in the aisle made for a really annoying flight"
Points négatifs : "Infusions bad behavior. Also, flight number was changed and AF. Was understaffed to handle questions on squirrelly luggage check."

Points positifs : "Sometimes you get surprised, with this specific flight, we had an excellent young and perfect cabin crew. Thanks, Joon!"

Points positifs : "The noise-canceling headset is good."
Points négatifs : "The premium economy seat is not reclined at all. The neighbor's seat is too much flexible. This is a maintenance problem. We report these problems to the crew, though there ignored... I should have chosen an economy class seat."

Points positifs : "Flight attendant was very nice."
Points négatifs : "We got socked with 40 Euro fees for our carry on plus personal item being 2 lbs over. The biggest problem is they were picking and choosing which bags they weighed. 10 people behind us and before us got in without incident. Plane wasn’t even half full so they were deliberately trying to make more $."

Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Siège peu confortable et très peu de place pour les jambes. Équipement électroniques très ancien, qualité de l'écran médiocre, tactile fonctionnant très mal"

Points positifs : "Un vol d’une heure et demi donc avion correct pour ce genre de vol, et personnel accueillant"
Points négatifs : "Que Air France fasse grève pourquoi pas mais prévenir à 22h pour un vol à 11h le lendemain c’est très moyen surtout quand on nous dit de reporter au 30 avril. Comme si on prenait des vacances comme on le souhaite.."

Points négatifs : "The flight was late, real late."

Points positifs : "Siège inclinable, cabine confortable. Encas généreux. Personnel de bord très aimable. Arrivée à l'avance"

Points positifs : "Staff pleasant and courteous fine meal and beverages! Arrived ahead of schedule in Bucharest!! Overall a very pleasant experience!"

Points positifs : "Comfort, food and service are better than average."
Points négatifs : "When stewardess opened overhead locker, something fell on my head."

Points positifs : "Super fast boarding and smooth takeoff"

Points négatifs : "Encore un problème technique sur un avion Air France avec 1h30 de retard Ça fait 4h30 de galère à CDG pour un Marseille Paris ..."

Points positifs : "le repas etait bon"
Points négatifs : "le manque d'information sur les raisons de ce retard"

Points positifs : "le personnel AirFrance, et un grand merci specifiquemen tà Hassan Bigdad, il saura pourquoi !! une très belle personne. J´espère que ce message lui parviendra."
Points négatifs : "Le retard de plus de 2 heures."

Points positifs : "Respect des horaires"

Points positifs : "L'employée Air France qui s'est occupée de mon billet aller (pour remplacer mon avion raté)."
Points négatifs : "Le parking es ultra mal indiqué ! Faites qch !!"

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points positifs : "The price is affordable"

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points positifs : "Left us alone a lot and also not a lot of brainless babbling over the pa. Very nice change from most airlines"
Points négatifs : "The Kayak website sucks"

Points positifs : "."
Points négatifs : "Pas de retard !!!"

Points négatifs : "C’est complètement bizarre , on ne peux pas choisir un film pour commencer a regarder. Ils commentent au même temps et c’est vraiment impossible."

Points positifs : "All was well from checking in to baggage claim."
Points négatifs : "A delay of about 20 mins"

Points positifs : "Food and price"
Points négatifs : "On time departure"

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "My family wasn't given a choice on the meal they were given which was hard because most of them don't eat fish (it was codfish). One of the flights was delayed 2 hrs & then didn't take off for 40 mins after the two hours because boarding wasn't started til 10 mins before it was scheduled to takeoff"

Points positifs : "On time, very polite."

Points positifs : "Nothing stood out. Legroom was ok."
Points négatifs : "Boarding was confusing and poorly managed."

Points négatifs : "Not missing our connection due to delays."

Points positifs : "The flight was very late taking off, but the crew was very helpful organizing assistance upon deplaning"
Points négatifs : "The flight should have been on time. I was very nervous about missing our connection, but lucky for us that plane was also very late!"

Points négatifs : "TAP was late getting the first flight out, offered almost no help and almost left 22 people stranded in Portugal and tried to get us to pay for a new flight at our own expense. Customer service was terrible. Multiple people in line said they had been stranded in Portugal by TAP airlines before."

Points négatifs : "Aucun rappel du vol.aucin message d'alerte. Aucun sens commercial. Je ne suis pas montrée à bord. Achat dun nouveau billet. Fini avec la TAP."

Points positifs : "Bon vol bon pilotage plutôt confortable Proposition de boissons"
Points négatifs : "La proposition de sandwich Un peu de retard au décollage"

Points négatifs : "Départ à l’heure"

Points positifs : "Personnel de bord souriant et au petit soins. Avions propre"
Points négatifs : "Embarquement encore une fois chaotique, encore une fois en retard (aller comme retour) et une politique de bagages à main aléatoire. Malgre une taille autorise, impossible de comprendre pourquoi nos valises sont passées en soute plutôt qu'à main par rapport à la valise du voisin. Dommage"

Points positifs : "Avion propre et moderne Personnel à l'ecoute"
Points négatifs : "L'embarquement catastrophique. Personnel peu sympa, j'organise et aucune explication sur le retard."

Points positifs : "Very efficient and competent crew. Very much like the A330 plane."
Points négatifs : "On our flight from Lisbon to Paris Orly the baggage took two hours become it was delivered. We were later told the baggage crew forgot some of the bags."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Repas pas top, pas de divertissement si ils ne sont pas télécharger en amont dans l’application."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Les repas sont pas top, pas de divertissements si on ne telecharge en avancent ceux de l’application."

Points positifs : "Rien. Nous n'avons pas eu accès à notre vol."
Points négatifs : "Nous sommes arrivé 15min avant le décollage et nous nous somme vu refuser l'embarquement. La prise en charge par la suite était catastrophique. Et cela decale toutes nos vacances et engendre des frais supplémentaires."

Points positifs : "La place pour les jambes"
Points négatifs : "Nous avions une correspondance à Lisbonne. Le personnel. Le départ sur Paris étant en retard le personnel aurai pu faire sortir en priorité les personnes ayant une correspondance et nous affréteur une navette pour que nous puissions prendre notre vol. Nous n'avons pas pu monter dans l'autre avion."

Points positifs : "Le personnel de bord était sympathique."
Points négatifs : "Mon repas et celui de certains passagers venait d’une enseigne du lounge de l’aeroport Exki: un but de baguette dur comme pas possible donc je l’ai touché avec de la confiture, du beurre et un muffin pas du tout frais..."

Points positifs : "I would def use this airline again."
Points négatifs : "The only issue was they’re weren’t any outlets to charge your phone or laptop"

Points positifs : "-"
Points négatifs : "-"

Points positifs : "Bien organisé"
Points négatifs : "Pas d’ecran Disponible pour regarder des films"

Points positifs : "Petite Collation appréciable"
Points négatifs : "Pas de divertissement (écouteur, écran..) pendant 2h25 de voyage"

Points positifs : "very pleasant all cruise, and food very delicious"
Points négatifs : "nothing"

Points négatifs : "J ai du paye 120 euros au guichet d enregistrement pour 1 bagage en soute alors que sur lors de l'achat il m a semble avoir droit a 1 bagage. Mais impossible de retrouver la trace sur mon mail de confirmation. Pouvez-vous vérifier et a l avenir être plus clair sur nos droits ou non aux bagages en soute ainsi que le prix du bagage sur votre site si vous le proposer et le prix au guichet . Cela augmente significativement le prix du billet donc mérite de nous informer clairement et complètement. Merci de votre compréhension et de votre réponse."

Points négatifs : "Les agents tap de l’aeroport de Dakar m’ont fait manquer mon vol par non assistance et désinformation totale. Ils n’ont aucun professionnalisme et limite ils t’insultent. Je suis sénégalaise mais je suis très déçue du comportement des agents à l’aéroport de Dakar. La plus grosse déception de ma vie"

Points positifs : "Decent boarding and un-boarding, a small sandwich during the flight"
Points négatifs : "Impossible to use a laptop for a 1m80 big guyin the middle seat: seats are soooo narrow"

Points positifs : "The crew and passengers were in a great mood on a Saturday night flight feom Orly to LIS"
Points négatifs : "There were papers and debris from previous flight still on the floor. Clearly they did not vacuum. If yoy want piece and quiet, this is not thw late flight for you."

Points positifs : "The web page said that I did not have to pay for my baggage, but I had to pay an expensive price."
Points négatifs : "You have to add the price that we really going to pay, not a price to make the people think that it is a cheap price."

Points négatifs : "On m’a forcé à mettre mon bagage en soute en m’assurant que le’ vol était complet. En me baladant pendant le vol. J’ai vu près d’une dizaine de place de libre..."

Points positifs : "Crews,"
Points négatifs : "Food's portion"

Points positifs : "Prompt and courteous"
Points négatifs : "Not enough leg room, just not enough space al the way around to be comfortable."

Points positifs : "Food was of good quality."
Points négatifs : "Boarding was slow. A group of very rowdy passengers who showed zero consideration for their fellow passengers and whom the crew did little or nothing to restrain, other than confiscating a bottle of alcohol they carried on board."

Points positifs : "We got our luggage at destination"
Points négatifs : "Luggage fees were excessively higher. Paid €40 per checked in bag one way! This was because our tickets were “on sale” and didn’t include any checked in baggage."

Points positifs : "Tap est une tres bonne compagnie un des meilleurs en Europe"
Points négatifs : "Rien vraiment toutcest bien passer dans l'ensemble"

Points négatifs : "Book wheelchair assistance for flight, all went well. At destination Lisbon, no wheelchair no assistance very poor service."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance. Arrivée à Casablanca 18h au lieu de 16h."

Points négatifs : "Pas assez de place pour les jambes"

Points négatifs : "The space/seat size was very limited"

Points négatifs : "THE PROBLEM IS THE SAME: WE PAID AN EXTRA CHARGE FOR LUGGAGES, HOWEVER WE HAD A NORMAL TICKET THAT INCLUDED THE PRICE. TRY TO PROVIDE THE MONEY BACK!"

Points négatifs : "Kayak needs to inform us passengers that the price doesn’t include checked in luggage. It’s a very unpleasant surprise to find out that one has to pay 180$ on top only to have luggage. That’s unacceptable"

Points négatifs : "Friendliness flight attendees Service on board Equipment/ tv Food beverage service Language skills of flight attendants"

Points positifs : "The food was good. I have Celiac Disease and they accommodated my gluten free necessities with GF bread!! Wow."
Points négatifs : "The entertainment for an international flight (9 hours) was horrendous. The tiny TVs were actually fuzzy and it is set up so that you cannot actually choose your movie. It is like watching TV where you may tune in to a movie 20 minutes into it playing instead of starting whatever movie you want from the beginning. To make matters worse, there was no plug-in in case you wanted to watch entertainment of your own on phone/iPad."

En savoir plus sur LATAM Airlines

Vols pas chers Paris - Belém

Dernières offres d’allers-retours

23/10
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 15min
CDG - BEL
5/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 05min
BEL - CDG
27/1
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
30h 15min
ORY - BEL
31/1
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
13h 20min
BEL - ORY
27/1
mer.
2 escales
LATAM Airlines
33h 45min
ORY - BEL
30/1
sam.
2 escales
LATAM Airlines
34h 05min
BEL - ORY
15/11
dim.
1 escale
Air France
14h 35min
CDG - BEL
14/1
jeu.
1 escale
Air France
35h 20min
BEL - CDG
24/10
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 30min
CDG - BEL
30/10
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
39h 15min
BEL - CDG
27/1
mer.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
31h 35min
ORY - BEL
31/1
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
16h 15min
BEL - ORY
27/1
mer.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
31h 35min
ORY - BEL
31/1
dim.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
18h 45min
BEL - ORY
23/10
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 40min
CDG - BEL
6/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
33h 45min
BEL - CDG
15/11
dim.
1 escale
Air France
14h 35min
CDG - BEL
12/1
mar.
1 escale
Air France
35h 20min
BEL - CDG
15/11
dim.
2 escales
LATAM Airlines
37h 15min
ORY - BEL
11/1
lun.
2 escales
LATAM Airlines
49h 45min
BEL - ORY
15/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 05min
CDG - BEL
13/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 05min
BEL - CDG
27/12
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
12h 20min
ORY - BEL
10/1
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
15h 25min
BEL - ORY
15/11
dim.
2 escales
LATAM Airlines
30h 55min
ORY - BEL
11/1
lun.
2 escales
LATAM Airlines
49h 45min
BEL - ORY
6/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 15min
CDG - BEL
20/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 50min
BEL - CDG
27/12
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
12h 20min
ORY - BEL
10/1
dim.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
18h 45min
BEL - ORY
18/12
ven.
1 escale
Air France
14h 35min
CDG - BEL
11/1
lun.
1 escale
Air France
35h 20min
BEL - CDG
23/10
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
47h 20min
CDG - BEL
6/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
33h 45min
BEL - CDG
27/12
dim.
1 escale
Air France
14h 35min
CDG - BEL
10/1
dim.
1 escale
Air France
35h 20min
BEL - CDG
15/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 15min
CDG - BEL
11/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
34h 45min
BEL - CDG
15/11
dim.
2 escales
LATAM Airlines
30h 55min
ORY - BEL
9/1
sam.
2 escales
LATAM Airlines
36h 15min
BEL - ORY
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

15/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 45min
ORY - BEL
18/11
mer.
2 escales
LATAM Airlines
33h 25min
ORY - BEL
13/11
ven.
1 escale
Air France
14h 35min
CDG - BEL
15/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 05min
CDG - BEL
13/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 35min
ORY - BEL
17/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
31h 35min
ORY - BEL
16/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 00min
ORY - BEL
12/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 50min
ORY - BEL
17/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 30min
ORY - BEL
17/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
39h 20min
CDG - BEL
13/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
46h 30min
CDG - BEL
12/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 35min
ORY - BEL
12/11
jeu.
1 escale
Air France
21h 30min
CDG - BEL
13/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
35h 10min
CDG - BEL
14/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
34h 55min
ORY - BEL
15/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
31h 35min
ORY - BEL
16/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 35min
ORY - BEL
18/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
34h 55min
ORY - BEL
14/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
53h 00min
CDG - BEL
18/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
42h 30min
CDG - BEL
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première