Trouvez un vol pas cher Paris - Liban

Trouvez un vol pas cher Paris - Liban

Aller-retour
Économique
Paris (PAR)
Liban
mer. 25/11
mer. 2/12
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour le Liban
Liban : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Liban) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

novembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 5%.

Haute saison

juillet Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 23%.

Prix moyen aller-retour

324 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

297 € ou moins

Bonne affaire aller simple

155 € ou moins

FAQ - Réserver un vol de Paris pour le Liban

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Paris-Liban ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Paris et le Liban ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Paris et le Liban ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Paris-Liban ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Paris-Liban ?

4 meilleures compagnies proposant des vols de Paris pour le Liban

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Lufthansa
Note générale basée sur 27 760 avis
8,0
Embarquement
7,8
Confort
8,4
Équipage
7,7
Divertissement
7,6
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Food is a joke"

Points positifs : "Comfort of A380 Legs space"
Points négatifs : "Terrible Connecto in Frankfurt We had to run for 15mn to get our Singapore flight with no help from Lufthansa: poor service"

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points positifs : "Nothing at all"
Points négatifs : "They cancelled my ticket because I missed the second leg of the flight. They didn’t even offer me an option and told me to find my own flight home. I had to pay $1100 on another airline to fly home tomorrow. I will NEVER use Lufthansa again"

Points négatifs : "Yo no pude viajar y no tube ni siquiera una remuneración un empleado de luftansa me dijo que no podía viajar Ali mejor por que no le simpatize y le quedó sin viajar y perdiendo dinero tiempo"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Crew, boarding, seat"
Points négatifs : "Paris airport is extremely passenger unfriendly. Better to connect somewhere else"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Great hospitality"
Points négatifs : "Delayed"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Frankfurt Airport check lines too long. Only half of security checking stations opened. Hundreds waiting in line and the lines moved too slow. After passing the long lines of security checks, you come to passport checking stations. only 1 out of 3 available stations is manned. Again, lines too long and barely moving. Probably many missed their flights while waiting to go through passport checks. We lost almost 2 hours between security and passport checks. Airport personnel were unfriendly, they did show any care towards the hundreds that are herded like sheep in long lines. They could have eased this backlog of people by manning all their available stations but they did not. Will try not to go through this airport in the future."

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Changement de siège... Déplace au dernier rang de l'avion.... Sans me prévenir de cela....."

Points négatifs : "1 heure de retard Mon baggage est resté à Francfort"

Points négatifs : "Perte bagage"

Points positifs : "Accueil, service etc... parfait"
Points négatifs : "La ponctualité, les services à bord, la propreté des avions"

Points positifs : "Rien de particulier"
Points négatifs : "Encore un retard !!!"

Points positifs : "Rien de spécial. Sandwich passable"
Points négatifs : "Tous nos vol aller et retour étaient en retard"

Points positifs : "Boissons, sandwhich"
Points négatifs : "Équipage froid, manque de motivation, siège pas très confortable"

Points positifs : "Sandwhich et boissons, équipage gentil"

Points positifs : "Your crew is amazing."
Points négatifs : "Chaos at the gate, TV displays facing the side wall instead of the waiting area, we couldn’t see anything. Need more organization in line. Also, why there is no charger on board for cell phones? No TV entertainment or music or anything. It was clearly lacking the sophistication and class of Lufthansa."

Points positifs : "Les vols étaient à l’heure. Confort et bon service à bord"
Points négatifs : "Avoir eu à payer pour la réservation de sièges sur les 2 vols. Les vols étaient vides. Il y avait pleins de places... ??? J’aurais aimé être remboursée. Merci!"

Points positifs : "L'efficacité d'embarquement, l'arrivée à l'heure malgré un départ en retard."
Points négatifs : "La nourriture, très industrielle et jambon très chimique."

Points positifs : "Le dîner, les films au choix, la propreté des toilettes."
Points négatifs : "Le départ avec plus d'une heure de retard (j'ai ainsi raté ma connexion à Johannesburg), l'absence de choix pour le petit déjeuner et SURTOUT, l'absence de réactivité de l'équipage qui n'a rien fait pour prévenir SAA que nous serions en retard et leur demander de nous attendre. Conduite lamentable."

Points négatifs : "Vol avec retard depuis geneve, ensuite vol annulé depuis Frankfurt, jlai mon voyage à duré 12h au total, avec un retard à l'arrivée au quel j'ai atterri à 23:15."

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "To train the flight attendant to do better."

Points positifs : "The flight was very late taking off meaning I had to literally run across the airport at Krakow to make my connecting flight to London Heathrow which was over an hour late arriving at Heathrow Airport."

Points positifs : "Great crew, clean and comfortable"
Points négatifs : "Quality of food could be improved"

Points positifs : "Short flight everything worked out."

Points négatifs : "Boarding at LAX was one hour late. And the lines were chaotic and very disorganized."

Points négatifs : "My screen was not working"

Points négatifs : "40min in the air 25 min to get to exit"

Points négatifs : "Short term for the transfer"

Points positifs : "Crew was fine."
Points négatifs : "Paid for business class on LOT. Somehow this was delivered on a low cost carrier. Not the same business class product at all, ancient plane, worn seats though they claim to be "new" on this 767. Multiple hours delayed departing, no reason given, and no updates, we just sat there for hours. I assume mechanical. Caused me to miss my connection and here I am having to pay huge for a last minute hotel. Not what was advertised to me which was a LOT flight not a codeshare on an old plane. Booked it through Kayak, will not be doing THAT again."

Points positifs : "The connecting flight from Milan was almost an hour late. But the ground staff were very helpful and professional and help me to board the flight, in a haste. The flight crew were friendly and professional. The food was delicious and sufficient. Overall very happy with my first flight in LOT."
Points négatifs : "Knowing that the incoming was late ground crew could have been better prepared with a motorised transport in the airport (instead of me running out of my breadth). The onboard entertainment could have been better. WiFi in plane would be nice. But these are suggestions. I was overall very happy."

Points positifs : "Nothing in particular."
Points négatifs : "The plane was late. First advice 30 minutes delay, but when it took off it was about an hour later. Due to this my luggage went missing and I had to run to catch the WAW-DEL flight and delay that flight also. The ground staff were unhelpful. There was no food. Flight crew were mixed bag."

Points positifs : "Seat was broken and did not recline. It was uncomfortable..."
Points négatifs : "USB and power outlet were unable to charge my kindle.... what is the purpose of these if they dont work? Fix them please!"

Points positifs : "The service was great"
Points négatifs : "Boarding was late and disorganized. The entertainment system was out of date with only a limited selection of movies - no wifi, no tv series, no live tv, no podcasts, ..."

Points négatifs : "Delayed 1:15hr"

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "Seat not so comfortable."

Points négatifs : "Tight seat places. No food unless paid for."

Points positifs : "Nice staff"
Points négatifs : "Seats was locked and could not be reclined"

Points négatifs : "Flight was delayed 2 hours and gate was changed 4 times. Unbelievable!!!"

Points négatifs : "Nous avons embarqué à l heure mais ensuite nous avons dus attendre plus de 20min pour attendre la connection de deux passagers"

Points négatifs : "I’m not in Chicago I’m still in Hungary"

Points négatifs : "At least one free drink or a small sandwitch on 2 hours international flight would be fair."

Points positifs : "Excellent crew, excellent service, great entertainment choices."

Points positifs : "The aircraft, specially the seats, the crew, the pilot and the service during the whole flight"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Flight from Paris to Warsaw number LO332 - L was delayed and i miss my flight to Gdansk."

Points positifs : "Arrives on time. Speedy boarding. Polite staff. Smooth flight."
Points négatifs : "Leg space in the seat is very tight."

Points négatifs : "Be prepared, that overhead bins for hand luggage are very small on this plane"

Points positifs : "New plane with charger available at every seat even in the economy class. Clean interior, polite crew"

Points positifs : "Je n ai pas réservé ce vol et je ne l ai pas pris!!!! Calmez vous!"
Points négatifs : "Quand vous avez un bug corrigez le au lieu de tourner autour du pot!"

Points positifs : "The crew remained polite and we were given a bottle of water each during at 2.5 hour delay."
Points négatifs : "We had a two and half hour delay on an evening flight on a Sunday from WAW to Paris. This was during the UNFCCC COP24 when there was extra heavy international traffic through Warsaw. It was not clear why the plane was delayed for so long. It meant in the end that we got to Paris after midnight when the RER train had stopped running and the airport was functionally closed. This meant instead of a train ticket, rather a 55 euro taxi to get home. This was an expensive delay."

Points positifs : "On time, stable flight without surprises"
Points négatifs : "Bus takes you to and from the plane."

Points positifs : "All Good"

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Delays"

Points positifs : "I DIDNT TAKE A FLIGHT TO LONDON DONT KNOW WHAT YOURE TALKING ABOUT"

Points positifs : "Les vols à l’heure, l’ensemble du voyage qui globalement bien déroulé"
Points négatifs : "Aucun divertissement en français dans l’avion qui était pourtant neuf et dernier crie. Les films en japonais, bref à revoir."

Points positifs : "Overall the flight was good"
Points négatifs : "The snack was too small"

Points positifs : "Brand new plane, very smart albeit plasticy and clunky. Professional staff. Very helpful when I had a specific personal request at the booking office. Flight crew were not constantly trying to force us to buy things or making announcements every 5mins like some budget airlines I could name. Flight was 30mins early so no problems there."
Points négatifs : "Warsaw Airport is terrible. Not enough seats in the departure longes. Not enough choice for shops. Not enough toilets for the volume of passengers."

Points positifs : "We made it there and the staff in Warsaw were very helpful."
Points négatifs : "The staff in Paris were late rude and overall not helpful. The plane was delayed an hour we have no idea why. The plane was very old and the crew serving from Paris to Warsaw were not helpful."

Points positifs : "Food was great and aircraft was new Fast track lane in WAW was really fast - saved a lot of time"
Points négatifs : "No online checkin offered No lounge offered, even for a fee Luggage was not tagged priority No priority boarding offered Service quality onboard was a bit variable"

Points positifs : "Very friendly crew member."
Points négatifs : "If you book a afternoon flight with LOT, you should be aware your plan will mostly arrive late"

Points négatifs : "Long baggage unloading time"

Points négatifs : "The fly was late 50 nim, we have to wait for some people witch come late."

Points négatifs : "late departure"

Points positifs : "Nice crew and comfortable seat"
Points négatifs : "Flight was delayed (again) so I missed my train. Taxing and bus takes 30min as they do not take bridge :("

Points positifs : "Service is good, flight crew are helpful and attentive, meals are good. Entertainment is good."
Points négatifs : "Unfortunately the flight was delayed by an hour so boarding became frantic and stressful. We had already left the gate and the plane was taxiing and some people were still not sitting in seats - I suppose that's fellow passengers for you - and they were told by flight attendants to get into their seats. Economy seats are very cramped so it's an uncomfortable and probably not healthy experience for that long. The flight delay meant that there was high stress in Warsaw to make the connecting flight. Why transit passengers need to be subjected to security checks and clearance I do not understand. We have just got off an international flight - transit passengers surely aren't combined with new passengers who have not been through security in Warsaw."

Points négatifs : "Maybe I didn't ask or figure out how to conveniently watch films on the screen too far away for viewing. I do watch T.V. without glasses, but this was frustrating."

Points positifs : "Friendliness"

Points positifs : "Agréablement surprise qu'ils aient pris le risque de retarder le vol WAW - KRK pour attendre des passagers, même si du coup nous sommes arrivés quelques minutes plus tard que prévu à destination."

Points positifs : "Du personnel navigant très agréable et à l'écoute. Et un bon point supplémentaire pour le repas (;"

Points positifs : "Cleannesd"

Points positifs : "Both flights I was on were somewhat empty, so I had an open seat next to me. Despite some delays taking off, the arrival was early. Good entertainment selection; personal TV screens and free headphones."
Points négatifs : "Food options were limited and kind of gross, but no one expects fantastic food on airplanes."

Points positifs : "l’atterrissage était parfait. L’enregistrement L’embarquement Le vol en lui meme s’est bien deroulé"
Points négatifs : "Je n’ai pas apprécié comment une membre de l’équipage du nom de mercedes s’adresse aux clients d’un air hautin contrairement au reste de l’équipage . Lors de la première étape l’enregistrement plusieurs machines d’impression de boarding pass ne fonctionnaient pas ce qui nous a fait perdre du temps."

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "The boarding was very slow and to seat to small for me."

Points positifs : "It was a very nice, standard flight. Nothing remarkable good or bad."

Points positifs : "..."
Points négatifs : "...."

Points positifs : "The was not confortable"
Points négatifs : "Having more entertaiment"

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Seats and legroom"

Points positifs : "Le personnel, l'espace pour le sièges et l'avion en lui même"
Points négatifs : "Ras"

Points négatifs : "Baggage claim was nearly one hour long"

Points positifs : "Personnel à bord"
Points négatifs : "Offrir un café"

Points négatifs : "The flight was delayed more than 30 minutes and it took the crew too long to address the issue. It left the passengers wondering what was going on. While we waited the air conditioner did not work and we were left in intense heat. I still don’t know the reason why the flight was delayed because it ."

Points négatifs : "Not even water is offered to people"

Points positifs : "Seats and plane looked a little bit run-down definitely on the lower budget of airline brands."

Points positifs : "Quick and convenient"
Points négatifs : "Delays are always an issue"

Points positifs : "Rapide et à l’heure"
Points négatifs : "Un repas inclus!"

Points négatifs : "Faire respecter la consigne des bagages à main a tout le monde plutôt que de mettre les bagages des derniers montés en soute. Résultat : 1h de perdu à Orly à l’arrivée."

Points positifs : "les sièges sont vraiment confortable par rapport à d'autres compagnies le pilote nous a indiqué l'itinéraire de vol et les villes survolées"
Points négatifs : "un petit encas inclus dans le prix du billet serait 1 plus ainsi que des prises usb"

Points positifs : "Personnel Horaire respecté"

Points négatifs : "Décoller à l'heure..."

Points négatifs : "Limited seating online Made you stand in long checking line 2.50 for a cup of Nescafé"

Points positifs : "Le personnel oui sympathique"

Points positifs : "Départ à l'heure"
Points négatifs : "Rafraîchissements gratuits et non payants"

Points positifs : "Avec l’application plus besoin d’imprimer le billet, gain de temps"
Points négatifs : "Je n’avais pas prévu d’envoyer mon bagages à main en soute"

Points positifs : "They changed the flight schedule and i asked them for refund and i did not get my money back"

Points positifs : "Pour du lowcost c’etait parfait"

Points négatifs : "Delay..."

Points positifs : "Everything was fine"
Points négatifs : "No problems"

Points positifs : "Not full flight"
Points négatifs : "Norwegian nickle and dimes everything seats, foods, luggage entertainment non existent"

Points positifs : "We departed on time It was cheap to check a bag"

Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "Les 2 steward qui fessaient plus de bruit que le moteur pendant plus de 2 heures, un grand momemt de théâtre !!! Blague à part le boulot demande quelques instant de sérieux de tant à autre..."

Points positifs : "Repas très correct"
Points négatifs : "Embarquement très long"

Points négatifs : "Transavia est une honte, c'est un low-cost certe, mais il n'empêche j'ai souvent des problèmes avec eux et je voyage beaucoup. Arrivé a l'heure pour l'enregistrement, il y a eu une alerte au colis suspect, la zone est donc évacuée. Une fois le problème levé, l'enregistrement n'est plus possible car Transavia a envoyé le vol laissant tout les passagers restant sur le carreau. La solution proposé par Transavia, "racheté un billet"! Merci Transavia! pour moi c'est fini, une compagnie qui réduit les couts je peux comprendre, une compagnie qui n'aide pas ses clients est une honte, surtout en rejetant la faute sur vous. Le service client est uniquement la pour s'excuser, c'est bien les excuses, ca coute pas chère, mais les solutions elles vous pouvez toujours courir. Une honte."

Points négatifs : "Mauvaise communication des informations de vol par l’équipe à l’enregistrement des bagages qui nous a coûté un vol"

Points positifs : "Ponctuel , avion récent"
Points négatifs : "L’embarquent fast line ne sert à rien tout le monde embarque ensemble"

Points négatifs : "No one in orly is here to communicate with passengers. Neither airline ground personnel nor airport staff"

Points négatifs : "30€ pour 20kgs c’est cher par rapport à Tuifly par exemple."

Points positifs : "The flight was on time."
Points négatifs : "Uncomfortable seats, rude staff, had to pay for water, very hot on flight"

Points positifs : "The crew were very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable, no entertainment, have to pay for everything, arrived late, bathroom smelled like pee"

Points positifs : "Équipage sympathique. Vol sans retard"
Points négatifs : "Fast track inutilisable. J'ai payé pour une place et on m'a changé de place d'office. Quel intérêt de payer des services inexistants.... Catarina Alves"

Points positifs : "La disponibilité du personnel. La ponctualité en général bien que cette fois-ci ça n'ai pas été aussi bien."
Points négatifs : "Le site est perfectible."

Points positifs : "All went well with no interference."

Points négatifs : "Arrivato con 43’ di ritardo da sommarsi 15’ per scala e autobus non presenti . Uno scandalo"

Points positifs : "Personnel de bord très serviable"
Points négatifs : "Une de nos valises a été laissée à Paris"

Points positifs : "Aimabilite"
Points négatifs : "Retard de l’équipage de 2h00"

Points positifs : "The crew was personable. Flight was on time."

Points négatifs : "Transavia delayed 1:30h the flight."

Points positifs : "Temps d’escale court"

Points positifs : "Siège confortable : pas beaucoup de place pour les jambes mais suffisamment confortable quand on mesure 1,87 m Embarquement rapide"
Points négatifs : "Absence de repas / collation offert (vol court donc ca passe ) Aucun divertissement"

Points positifs : "Retard deux fois de suite en une semaine"

Points positifs : "Quoiqu'il arrive, le personnel cherche à être le plus ponctuel possible et affiche une bonne humeur de tous les instants. C'est vraiment agréable."
Points négatifs : "Dommage en revanche que la livraison des bagages à ORY soit aussi longue ! Un 737 ne doit pas être si compliqué que cela à vider pourtant."

Points négatifs : "Retard +1h"

Points positifs : "The crews are friendly and smiling. Seat are comfortable"
Points négatifs : "If they allow the family with young children to board first will be excellent"

Points négatifs : "I paid £275 for my TICKET ,after 2 min I rang them for cancel my ticket they said refund only £177 Then I said ok change the ticket they said still need to pay penalty charge as well, i wasnt happy then they call me back he said we cancel your ticket and refunds £240 , I lost £35 in 10 min ."

Points positifs : "Bon vol"
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "C'était un bon vol."
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points négatifs : "Staff smile more. More room."

Points négatifs : "We were really afraid from istanbul to beirut."

Points négatifs : "The boarding Schdule"

Points négatifs : "If it was on time. Over an hour late."

Points négatifs : "The set it was so bad"

Points positifs : "Cheap ticket prices"
Points négatifs : "Bad in plane services Very bad in payments Lake of latest aviation regulations"

Points positifs : "Nothingv"
Points négatifs : "Very bad"

Points positifs : "I may never travel with this airline"
Points négatifs : "I hate traveling with this airline I couldnt sleep or rest During jurny the sttaff we were disturbing , there attention was how to purchase there meal and do there busines with out thinking about the thime and the passangers condation The tiolet was in abad condation and i couldnt use it"

Points positifs : "Easy smooth boarding. Peaceful flight."
Points négatifs : "But confusing arrangement of ‘international ‘ and ‘domestic buses at the airport"

Points négatifs : "seats are not comfortable at all"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Pegasus Airlines service is so poor. We've waited for hours to check in. Your website did not clearly declare that the ticket did not have a luggage allowance. I have paid in total 70 Euros to check in my luggage. Innaddition to that Pegasus Airlines lost my luggage. Overall a terrible journey"

Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Flight was on time"
Points négatifs : "Too much waiting for boarding and staff was not friendly"

Points positifs : "Flight timing was good"
Points négatifs : "Boarding was a bit complicated"

Points négatifs : "Very slow check in. Unhelpful and unfriendly crew"

Points positifs : "Bording was fast and the plane took off on time."

Points négatifs : "Siège non réglable sur 3h30de vol"

Points négatifs : "Pegasus cannot fly without a dalay of at least 1 hour !!!"

Points positifs : "seats. comfort flight price"
Points négatifs : "waiting 45 mins to go through transit security, airport staff rude and shouting at passengers. terrible organisation and manners"

Points positifs : "price. flight. comfort. convenience"
Points négatifs : "delay"

Points négatifs : "Une vraie Lowcost... le bus est même mieux que cet avion"

Points positifs : "The worst airport ever"
Points négatifs : "The boarding pass , they opened my baggage like 3 times and start making chaos in it and ruin many things inside it , plus it always delayed in time"

Points positifs : "Nothing , It was veri terrible"
Points négatifs : "The boarding pass , they opened my baggage like 3 times and start making chaos in it and ruin many things inside it , plus it always delayed in time"

Points positifs : "The price"
Points négatifs : "No one smiles or tries to help, the Baggage weighing is farcical as people get on in Turkey with three hand luggage’s. Flight was late, no explanation and no apology. Pre flight safety and general announcements are made as fast as possible. Unintelligible"

Points positifs : "Easy flight and friendly staff."

Points négatifs : "Not much"

Points positifs : "Not much"
Points négatifs : "Oh wow there’s a long list: -flight was late -no food or drinks were offered -seats were dirty -plane was dirty -staff spoke very limited English -every single food we ordered was “sold out” -credit. At cpayments we’re not accepted -toilets were not clean I could continue but the above suffices."

Points positifs : "Globalement ok"
Points négatifs : "Délai de plus d'une heure pour le décollage"

Points positifs : "Getting off the plane"
Points négatifs : "Not enough leg room for the over 6 footers"

Points négatifs : "Given old pound coins and old ten pound note as change. Then questioned as to 'what is the problem? Whats the difference? When ı asked fır nee money tjat iş legal tender.."

Points positifs : "I got to my destination safely"
Points négatifs : "No free drinking water considering it wasn't really that cheap of a flight to say it budget airline"

Points positifs : "It got me there safely"
Points négatifs : "No free drinking water and it wasn't that cheap of a flight to say it a budget airline."

Points négatifs : "Almost one hour delay to board and take off!!!"

Points positifs : "Flight started late and even I was threatened not to be boarded and to be moved to a later flight (midnight) because "I had arrived late at the gate" which is twice absurd because: 1st I arrive slightly late - but still on time for the regular borading - only because the previous flight - operated by the same company was LATE 2nd the flight left 1h and 1/2 late, so my delay - if any - in coming at the gate was irrelevant"

Points positifs : "The flight was delayed, presumably due to weather conditions"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Airline stuff was bad in palne which not care about undisable boy was travel with me"

Points négatifs : "Every service bad"

Points positifs : "Did not like anything about it,"
Points négatifs : "My luggage is lost I am in Erbil just me and my passport !!! Hello no compensation no sorry !! Just fill a form and put your name and bye !!!"

Points négatifs : "the flight was delayed without telling us why we were late from our next flight"

Points positifs : "Firstly, Overbuggage limits were put into practice with a mindset of just to f* the customers and consequently almost every single passenger has to end up paying at such overated fees that were equal to a level of a business ticket of any well known first class airline company.I , myself, had to pay 450£ in total for the ticket , just because of 34 kg of a luggage weight though 20 kg of this amount was included in the ticket. Sirs, if you really will only take this complaint as just to watch and say that this was a company policy then i will definetly never choose your services either again.Also, from the bottom of my heart, i will never feel tired to share and spead around this nasty experience of mine on each and every social media occasion , when i will have a word to say. Within only one flight on that day ,the total buggage revenue of the company was equal to a sum of 23,000 £ in total, despite the plane was ridiculously abit bigger than a small box. Sirs, Pls rethink over what i said. This is far beyond to accept and fit into any int'l trade rules.17£ fee for 1 kg !?? Best Regards"

Points positifs : "This is a budget airlines, compare to Ryanair seats Pegasus Airlines seats has more leg room, especially I have long legs I need more leg room."
Points négatifs : "I know this is a Turkish airline, but the cabin crew could do with a bit more understanding of English"

Points positifs : "This was a domestic flight, only hour and 30 min. Same aircraft as from London to Istanbul, nice and comfortable seats with plenty of leg room."
Points négatifs : "The flight was only hour and 30 min, so I have no criticism for this flight"

Points positifs : "Good price, times of flights worked for what I wanted"
Points négatifs : "Transfer between flights was on a short timescale and I received several warnings from pegasus about delays at the airport, because of this I purchased a fast track via their site. This was a total waste of money as there was only one Peterson dealing with fast track and long queues, this meant that ordinary queue was dealt with faster."

Points positifs : "Was first to check-in and received exit-row seat with its extra leg-room."
Points négatifs : "Exit row seats do not recline .. so could not lie-back on this overnight flight."

Points négatifs : "the staff at the disk was so bad they charge me for extra weight more than what it should be they try to change the currency from turkish lira to euro then to my country currency just to collect more charge???. also when I paid by my visa card they didn't give me my recipt which mean they did something dicey."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The flight was delayed and that's normal for them I guess .. worst cabin crew ever."

En savoir plus sur Lufthansa

Vols pas chers Paris - Liban

Dernières offres d’allers-retours

30/11
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
8/12
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 50min
BEY - ORY
2/12
mer.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
10/12
jeu.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 50min
BEY - ORY
29/11
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
29/11
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 50min
BEY - ORY
30/11
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
1/12
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 50min
BEY - ORY
29/11
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
1/12
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 50min
BEY - ORY
30/11
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
6/12
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 15min
BEY - ORY
10/12
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
9h 50min
ORY - BEY
21/12
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
5h 00min
BEY - ORY
1/12
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 30min
ORY - BEY
24/12
jeu.
sans escale
Plusieurs compagnies
5h 00min
BEY - ORY
4/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 30min
ORY - BEY
13/12
dim.
sans escale
Plusieurs compagnies
5h 00min
BEY - ORY
27/3
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
9h 50min
ORY - BEY
8/4
jeu.
sans escale
Plusieurs compagnies
4h 50min
BEY - ORY
1/12
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 30min
ORY - BEY
6/12
dim.
sans escale
Plusieurs compagnies
5h 00min
BEY - ORY
29/11
dim.
1 escale
Lufthansa
6h 15min
CDG - BEY
17/12
jeu.
1 escale
Lufthansa
17h 40min
BEY - CDG
21/5
ven.
1 escale
Lufthansa
14h 30min
CDG - BEY
30/5
dim.
1 escale
Lufthansa
6h 45min
BEY - CDG
31/3
mer.
1 escale
Lufthansa
8h 40min
CDG - BEY
21/4
mer.
1 escale
Lufthansa
6h 45min
BEY - CDG
6/12
dim.
1 escale
Lufthansa
6h 15min
CDG - BEY
23/12
mer.
1 escale
Lufthansa
8h 10min
BEY - CDG
3/4
sam.
1 escale
LOT
18h 50min
CDG - BEY
9/4
ven.
1 escale
LOT
19h 55min
BEY - CDG
30/3
mar.
1 escale
LOT
15h 10min
CDG - BEY
10/4
sam.
1 escale
LOT
16h 05min
BEY - CDG
20/4
mar.
1 escale
LOT
18h 50min
CDG - BEY
15/5
sam.
1 escale
LOT
7h 05min
BEY - CDG
12/1
mar.
1 escale
Turkish Airlines
7h 40min
CDG - BEY
16/1
sam.
1 escale
Turkish Airlines
8h 15min
BEY - CDG
31/12
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
27h 10min
CDG - BEY
8/1
ven.
1 escale
Turkish Airlines
19h 30min
BEY - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

2/12
mer.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
6/12
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
22/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 45min
BVA - BEY
2/12
mer.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
29/1
ven.
1 escale
Pegasus Airlines
7h 05min
ORY - BEY
1/12
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
13/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 45min
BVA - BEY
13/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 45min
BVA - BEY
11/12
ven.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
12/12
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 30min
ORY - BEY
13/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 45min
BVA - BEY
29/1
ven.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 50min
ORY - BEY
29/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
48h 25min
BVA - BEY
29/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
48h 25min
BVA - BEY
4/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 10min
CDG - BEY
2/1
sam.
sans escale
Transavia France
4h 30min
ORY - BEY
31/12
jeu.
sans escale
Transavia France
4h 30min
ORY - BEY
31/12
jeu.
sans escale
Transavia France
4h 30min
ORY - BEY
31/12
jeu.
sans escale
Transavia France
4h 30min
ORY - BEY
29/11
dim.
1 escale
Lufthansa
6h 15min
CDG - BEY
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première