Trouvez des vols pas chers Paris - Madurai

PAR - IXM

Trouvez des vols pas chers Paris - Madurai

Aller-retour
Économique
Paris (PAR)
Madurai
ven. 16/10
ven. 23/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Madurai
Restrictions de voyage
L'Inde a limité l'entrée à la plupart des voyageurs étrangers jusqu'au 31 octobre au moins, à l'exception des secours, du rapatriement et des vols humanitaires. Cependant, certains ressortissants étrangers éligibles peuvent voyager en Inde via des vols Vande Bharat ou des vols vers des pays tiers. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Madurai
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Madurai) et recevez des mises à jour par e-mail.

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 319 € ou moins.

FAQ pour réserver un vol Paris - Madurai

Madurai : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Paris et Madurai ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Paris - Madurai ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Paris - Madurai ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Paris-Madurai ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Paris-Madurai ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Paris-Madurai ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Paris-Madurai ?

Meilleure compagnie proposant des vols Paris - Madurai

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,6
SriLankan Airlines
Note générale basée sur 743 avis
7,5
Embarquement
7,5
Confort
8,1
Équipage
7,4
Divertissement
7,5
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Need better training."

Points positifs : "The food was really good. Had the chicken sausage with pasta and mushroom."
Points négatifs : "After travelling from the Maldives and our final flight home from Melbourne to Brisbane, several people had their luggage sopping wet due to rain at Melbourne. Everything inside the luggage was wet. Qantas Customer Service was not empathetic. They said it was only water and bad luck."

Points négatifs : "The OnAir WiFi should hv been free like Emirates for Loyalty members Better movies & other in flight entertainment"

Points positifs : "Crew was great. Lots of leg room"
Points négatifs : "Many screens weren't working properly"

Points positifs : "Decent crew and food. Fairly punctual."
Points négatifs : "Check in was so slow. Slowest check in I’ve known."

Points positifs : "Excellent flight apart from the delay!"
Points négatifs : "Leave on time!"

Points positifs : "Planes and entertainment was amazing. Flight crew very good and friendly."
Points négatifs : "The ground staff at Amsterdam were very poor and not well organized to handle issues. Some individuals were very rude and unhelpful"

Points négatifs : "Good"

Points négatifs : "Plane was too cold. Asked staff to adjust but still to cold."

Points positifs : "Very friendly and attentive crew. Good entertainment options."
Points négatifs : "Business class seat is OK, not great - fine for 3.5 hour flight"

Points positifs : "Inflight Entertainment and seats."
Points négatifs : "None"

Points positifs : "Flight Crew was excellent"

Points positifs : "It was all positives from the time we check in until we arrived in Kindon."
Points négatifs : "They distributed the UK landing card long after meals served and most passengers were a sleep. It would be good if they could distribute the UK landing cards straight after or before the meals."

Points positifs : "Crew was that much friendly."
Points négatifs : "Not mine type food (just a suggestion please to have sri lankan varities)"

Points positifs : "Behavior of crew and food. The service was excellent. The flight was clean."

Points positifs : "Check in process was smooth, crew amazing, food excellent and in flight entertainment exciting."

Points positifs : "All crews they are helpfull"
Points négatifs : "Food same going and coming times"

Points positifs : "Good"

Points positifs : "Very prompt service and amazing hospitality. Despite the numerous times I called them for service, the staff were always polite and served me with a smile. Overwhelming hospitality really!"
Points négatifs : "None"

Points positifs : "overall"
Points négatifs : "seats are small but otherwise it is 5 star airline. love Srilankan."

Points positifs : "Friendly service."
Points négatifs : "Boarding process could improve"

Points positifs : "Good value"

Points positifs : "Food , cleaning,"
Points négatifs : "Connectivity as we have to wait 7!hours @ Colombo airport"

Points positifs : "The service and crew were excellent!"
Points négatifs : "The seats weren’t very comfortable but overall the plane was very clean and again the service was impeccable."

Points négatifs : "Flight was late and because of that we missed adelaide flight"

Points positifs : "Friendly crew and great food"
Points négatifs : "Delay to take off"

Points positifs : "Acceptable but not exceptional as expected"
Points négatifs : "Unfortunately the it was a bumpy ride as most of the time the seat belt sign was on and crew had to discontinue services for a while. This was beyond airlines control. The crew did not distribute the Sri lankan landing cards onboard. This caused some confusions for first time travellers as they had to cone off the immigration queue and went to pick the card up and to complete. Some foreigners were unhappy about it."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The service. The worst I have seen."

Points positifs : "Good service"
Points négatifs : "Not enough leg space, cramped seats"

Points positifs : "Also perfect"

Points négatifs : "The airline needs to work on the human touch(crew). I did not understand why the immigration were questioning foreign travels for no reason. Lastly can’t reach the customer care number always gets disconnected."

Points négatifs : "There was no uniform procedure in the flights, crew is too lazy to perform their duties. probably the first and last flying with Sri Lankan."

Points négatifs : "We really appreciate your prompt response.Your customer service guidance is supportive for us"

Points négatifs : "We really appreciate your prompt response.Your customer service guidance is supportive for us."

Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "Despite requesting children’s meal, they were not available. Chicken meatballs were disgusting Overall, if it isn’t curry then it’s not worth having. Their curry was very nice Limited movies"

Points positifs : "comfortable timing for india."
Points négatifs : "1.we seated at UL 604 / 52K video was not updated , one one movie was displayed. 2. Crew was asking options i food ( non veg ) but they ere delivering what they had , question is why they asked option when they don't have option of serving. 3. Crew was pathetic. They discriminate with respect to whites and Indian's. Its really bad."

Points négatifs : "Felt like a second class train travel."

Points positifs : "Courteous & helpful crew."
Points négatifs : "Terrible seats and headrests. Highly uncomfortable for an 11 hour journey especially for senior citizens."

Points positifs : "Staff.. food"
Points négatifs : "SEATS... I flew with other airlines also but this aero plane has worst seats I even sat on.. My travel was of 10 hours and after 3 hours of departure I started having pain in my back...seat was poorly structured. . Its like cushion of seats were dead n on top of it that cushion behind back was too outside.. I was not able to sleep at all as was not comfortable.. Also there was no system at Srilankan airport.. No barriers for travelers so that people stand in cue but no one was following lines as there were none.. Will never fly with Srilankan airlines again ever.."

Points positifs : "Timeliness"
Points négatifs : "For a family of 4, 3 of us had continual problems with the sound on the entertainment system during movies, etc"

Points positifs : "All went well"
Points négatifs : "Flight started on time, landed earlier, nice crew and good food good food."

Points négatifs : "The connecting flight (at Colombo) was delayed for more than 5 hrs and there was no communication of whatsoever. There were barely any Srilankan airline personnel at the terminal/information desk to help assist or inform passengers. No acknowledgement of the discomfort caused to passengers."

Points positifs : "Srilankan Airlines's food was one of the best I've had. I've flown on over 50 airlines and was happy to see that the food was not processed junk as you find in most airlines. The ingredients seemed fresh. The crew were awesome: polite, kind, and considerate. They were eager to accommodate passengers' requests. The jets were new and clean. The entertainment system was touch-screen."
Points négatifs : "The passengers were loud and ill-mannered. They gave the crew a tough time. These complaints, of course, is not a reflection of the airline."

Points positifs : "Nice lounge. Good food. Friendly staff"
Points négatifs : "Flight was late, may not be their fault"

Points positifs : "Liked the food, the service from the airline, the timings and the pricing of the ticket which was very reasonable given the time of the year."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Good veggie food, courteous and attentive staff and, quick transit"
Points négatifs : "Inflight entertainment could be improved - most categories fo TV shows had only 2 or 3 episodes"

Points positifs : "On time, efficient, served a light breakfast"
Points négatifs : "Would have looooved a coffee :P"

Points positifs : "Awsome service and on time flights"

Points positifs : "Awsome service and on time flights"

En savoir plus sur SriLankan Airlines

Vols pas chers Paris - Madurai

Dernières offres d’allers-retours

6/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 10min
CDG - IXM
30/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 05min
IXM - CDG
8/1
ven.
2 escales
SriLankan Airlines
24h 00min
CDG - IXM
10/1
dim.
2 escales
SriLankan Airlines
33h 20min
IXM - CDG
6/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 05min
CDG - IXM
30/1
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 30min
IXM - CDG
6/1
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
23h 45min
CDG - IXM
30/1
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 50min
IXM - CDG
8/1
ven.
2 escales
SriLankan Airlines
19h 05min
CDG - IXM
10/1
dim.
2 escales
SriLankan Airlines
25h 55min
IXM - CDG
8/1
ven.
2 escales
SriLankan Airlines
19h 05min
CDG - IXM
10/1
dim.
2 escales
SriLankan Airlines
25h 55min
IXM - CDG
6/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
37h 40min
CDG - IXM
30/1
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 50min
IXM - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

8/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
49h 45min
CDG - IXM
8/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 05min
CDG - IXM
8/1
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 00min
CDG - IXM
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première