PAR - PNR

Trouvez un vol pas cher Paris - Pointe-Noire

Aller-retour
Économique
Paris (PAR)
Pointe-Noire
mer. 28/10
mer. 4/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Pointe-Noire
Restrictions de voyage
La République du Congo a rouvert ses aéroports internationaux et repris les vols de passagers. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Pointe-Noire
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Pointe-Noire) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

janvier Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 17%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 24%.

Prix moyen pour un aller-retour

942 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

1 073 € ou moins

Quand réserver un vol Paris - Pointe-Noire

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 774 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Paris - Pointe-Noire 0 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 1 semaine avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet, août et septembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est janvier.
  • Partir le matin est en moyenne 194% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Paris - Pointe-Noire

Pointe-Noire : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Paris et Pointe-Noire ?

Combien y a-t-il de vols Paris - Pointe-Noire ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Paris - Pointe-Noire les moins chers ?

Quelles sont les compagnies aériennes qui ont le plus de vols Paris - Pointe-Noire ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Paris - Pointe-Noire ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Paris pour Pointe-Noire ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Paris et Pointe-Noire ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Paris et Pointe-Noire ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Paris-Pointe-Noire ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Paris-Pointe-Noire ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Paris - Pointe-Noire

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 930 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The food was good and the service was mostly good."
Points négatifs : "Our cabin was very warm and seats were uncomfortable."

Points positifs : "Every thing amazing"
Points négatifs : "This trip really excellent Thank you Turkish Airlines"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "The Ground crew didn’t know how to add a bag"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "good company"

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "The crew was excellent, the food good."
Points négatifs : "The entertainment system, in three out of four long flights, did not work. In the one that "worked", the sound was terrible and this made the experience totally unsatisfactory. A major airline should avoid this."

Points positifs : "Friendly staff, great food and entertainment selections, care package/pillow/blanket provided, comfortable flight"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "There was almost nobody on the flight. In flight entertainment was awesome too."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The flight was excellent, with good food and good service. The crew was very professional and courteous."
Points négatifs : "Our experience in the Istanbul airport. We got off our connecting flight and no one was willing to provide us with directions. We had to stand in a security line for two hours thinking that we had as a consequence missed our connecting flight. Again, no communication. We found out when we finally got through security (we had already gone through security at the Paris airport), everyone was in the same situation and our flight had been delayed. It would have been helpful to know that as we were standing in line. While in the line, many people panicked and starting pushing their way to the front of the line. Again, no officials were there to keep order. It was truly a mess! And creating too much anxiety and stress that I really wanted to not have on my trip back to the USA. I realize that in these times, we must go through added security, but I am accustomed to US airports where there is more communication over the intercom and by airport officials. In Istanbul, it seemed that everyone did not want to give directions, and airport officials seemed to avoid the public they were there to serve."

Points positifs : "The flight was good. The food tasted great. They had some good movies I haven't seen yet. The flight attendants were constantly up and down the isles either giving you something or taking away trash. The leg room was sufficient."
Points négatifs : "The customer service on the phone and in person was completely unprofessional, rude and a bit uneducated. They yelled at me when I asked them "is there anything yall can do to fix this?". And then in person I watched them get out of their seats and yell at this older woman."

Points positifs : "Professional and friendly staffing, comfortable flight."
Points négatifs : "We realized when boarding to first flight that they did not included my son on next connection flight...oops when it was addressed they fixed it in a professional matter with appologies at boarding."

Points négatifs : "In flight entertainment system was not functioning. Turkish refused to provide hotel in Istanbul as per their policy even after being told by Turkish employees in the USA and France that this would be provided due to my 20 hour layover. I will not fly Turkish again in the future."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "Enjoyed the hotel stay on the long layover"

Points positifs : "Will definitely fly Turkish Airlines again!"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points négatifs : "No being able to rebook!"

Points positifs : "Staff were all amazing, meals pretty good for airline food, plenty of tv, movie and music options to stay occupied for the long trip."

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "love the food and the crew service."
Points négatifs : "Aircon could have been better. Someone got sick during the flight because of that."

Points positifs : "Friendliness, attentiveness, food, clean bathrooms, and great wine selection. I would fly Turkish Airlines anywhere!!!"

Points négatifs : "I have lactose intolerance and I tried ordering the special meals. However the lactose free meals are not good. I got it more than once, it's always dry grilled chicken, steamed veggies and plain rice. Overall it's a dry meal and no flavorful at all. On this trip I didn't order a special as I was hoping one of the options wouldn't have lactose."

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "Lots of crew members Pay attention Food was good"
Points négatifs : "The boarding was chaotic"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The food and entertainment on the plane"
Points négatifs : "The Turkish Airlines staff can be very rude, non-communicative in passing along information. They do not like you to ask questions nor do they want to answer your questions. They yell at you or just simply ignore you. No legroom. The crew did not mention that are flight was delayed prior or that we missed our connecting flight and what to do from there. I was given a hotel room during my layover but its in a scary neighborhood and it smells like sewage is nearby. The Grand Yavaz. The cheaper price is not worth the hassle. I can spend my good money elsewhere...i will be sure to warn others."

Points positifs : "Le systeme media est très intéressant dans les gros avions. Mais dans les petits avions il n'y en a rien."
Points négatifs : "Un sandwich comme un repas n'est pas suffisant, et encore on a un seul choix de sandwich. Il y avait un delai .mais c'est pas grave"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "1- bad service 2- bad attitudes 3- Always DELAYS 4- lost the bag"

Points positifs : "Crew service, as it was a big airobus, half plenty it was very comfortable to be there"
Points négatifs : "lateness at least 40 minutes, while nobody from staff I was worrying about corresponding flight,"

Points négatifs : "The flight was cancelled so that's it!"

Points négatifs : "Flight was delayed for 4+ hours"

Points positifs : "Check in agent extremely helpful and friendly."
Points négatifs : "Not boarding on tarmac via bus. Sandwich - tartar sauce and “chicken” - with two quarter sized pieces of meat was terrible."

Points négatifs : "They made me check my carryon rolly which is allowed on every other plane in the world, which meant going all the way back into a chaos of hundreds of people to check in. Because I had a connecting flight to New York in London, the check in caused many problems...and everything inside soaking wet"

Points positifs : "I like the comfortable seats"
Points négatifs : "Service lag a little"

Points positifs : "Crew was great. Seats were comfortable."
Points négatifs : "The airline lost both of my luggage suitcases."

Points positifs : "Incredible staff. Super polite"

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "In flight complimentary food and drink service could have been better."

Points positifs : "Friendly crew"

Points positifs : "The flight crew on the flight was amazing. Went beyond basic needs and requirements."

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points positifs : "Le repas était très bien et le petit déjeuner ok"

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points négatifs : "I didn’t have time to make it through customs. Missed my flight"

Points positifs : "Everything was fine"

Points positifs : "From the boarding, to the friendly hostesses to the food and the business class seat, I was impressed all the way. My first time to fly Air France business to the US and it was great. I recommend it!"
Points négatifs : "I just expected better toilet bag for business but what was given out was just basic."

Points négatifs : "Leg space."

Points positifs : "Food has improved a lot on business class. Meals are more creative."
Points négatifs : "Water bottles not given out unless ou ask for it. Crew needs to better trained with how to handle business class..."

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."

Points négatifs : "Staff where so unhelpful that I missed my flight and then refused to offer any assistance as to how I could remedy this situation. This cost me over €180 which is a weeks food and stay for me. Don't fly with these guys or with air Croatia."

Points positifs : "Comfortable, hospitality and wonderful service"

Points positifs : "Les attention de l'équipage de l'embarquement jusqu'au débarquement."
Points négatifs : "La collation est vraiment chiche. Même pour 1h25 de vol! Les sièges sont a la limite du supportable. Toujours aussi peu de place pour les grands, aux genoux (assise) mais aussi en hauteur (dossier trop.court de 3cm pour ceux mesurant 1m85 et plus)"

Points positifs : "Everything!"

Points positifs : "nice drink selection on board flights"
Points négatifs : "My pregnant wife was downgraded from business to economy 20 minutes before departure because the airline made a mistake with the reservation for our puppy traveling in the cabin with us. If this were not enough, the airline also lost one of our bags so this week we have to file for compensation for both begin downgraded and for the contents of our 30 kilo bag which never made it to Ho Chi Minh. Air France was a complete and total disaster and I would strongly recommend all friends and colleagues to find alternative airlines for travel"

Points positifs : "Food was Fantastic, Air France the Best on Air."

Points positifs : "Les boissons gratuites. L’application.l’anbiance de l’avion."
Points négatifs : "Un personnel peu souriant. Il me bousculais lors de leurs passage. Un mauvais tri du chariot par leurs collègues voisins, ce qui fait que tout étais mélangé."

Points positifs : "Le port usb pour charger son téléphone à bord et le personnage très souriant et bien présents. Bonne gestion d une urgence médicale à l atterrissage"
Points négatifs : "45 minutes pour avoir les bagages à l arrivée à Berlin Txl"

Points positifs : "The crew was super friendly and always gave the feeling that they want the customers to feel comfortable and enjoy the flight. One of the crew members even offered me to move to an emergency exit seat (without me asking to move) because I am tall. Amazing!"

Points positifs : "The stewardesses were extremely kind and helpful to me as I was travelling alone with my toddler. I really appreciated their help and kindness."

Points positifs : "Équipage au top, serviable, souriant, vraiment super !"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The seat seemed smaller and space was very uncomfortable. The boarding process was very painful because we had to wait for a longtime."

Points positifs : "Priority boarding with kids"
Points négatifs : "Nothing special just like easyJet ir Rayanair"

Points négatifs : "at no point when buying my ticket did the site say zero bags were included. In fact, when purchasing it said that information about baggage was not available.Shocked to have to pay 50 dollars for one bag. I am member of Flying Blue. One bag has always been included in the price of a ticket flying transatlantic."

Points positifs : "Yelling, cheering and literally rolling in the aisle made for a really annoying flight"
Points négatifs : "Infusions bad behavior. Also, flight number was changed and AF. Was understaffed to handle questions on squirrelly luggage check."

Points positifs : "Sometimes you get surprised, with this specific flight, we had an excellent young and perfect cabin crew. Thanks, Joon!"

Points positifs : "The noise-canceling headset is good."
Points négatifs : "The premium economy seat is not reclined at all. The neighbor's seat is too much flexible. This is a maintenance problem. We report these problems to the crew, though there ignored... I should have chosen an economy class seat."

Points positifs : "Flight attendant was very nice."
Points négatifs : "We got socked with 40 Euro fees for our carry on plus personal item being 2 lbs over. The biggest problem is they were picking and choosing which bags they weighed. 10 people behind us and before us got in without incident. Plane wasn’t even half full so they were deliberately trying to make more $."

Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Siège peu confortable et très peu de place pour les jambes. Équipement électroniques très ancien, qualité de l'écran médiocre, tactile fonctionnant très mal"

Points positifs : "Un vol d’une heure et demi donc avion correct pour ce genre de vol, et personnel accueillant"
Points négatifs : "Que Air France fasse grève pourquoi pas mais prévenir à 22h pour un vol à 11h le lendemain c’est très moyen surtout quand on nous dit de reporter au 30 avril. Comme si on prenait des vacances comme on le souhaite.."

Points négatifs : "The flight was late, real late."

Points positifs : "Siège inclinable, cabine confortable. Encas généreux. Personnel de bord très aimable. Arrivée à l'avance"

Points positifs : "Staff pleasant and courteous fine meal and beverages! Arrived ahead of schedule in Bucharest!! Overall a very pleasant experience!"

Points positifs : "Comfort, food and service are better than average."
Points négatifs : "When stewardess opened overhead locker, something fell on my head."

Points positifs : "Super fast boarding and smooth takeoff"

Points négatifs : "Encore un problème technique sur un avion Air France avec 1h30 de retard Ça fait 4h30 de galère à CDG pour un Marseille Paris ..."

Points positifs : "le repas etait bon"
Points négatifs : "le manque d'information sur les raisons de ce retard"

Points positifs : "le personnel AirFrance, et un grand merci specifiquemen tà Hassan Bigdad, il saura pourquoi !! une très belle personne. J´espère que ce message lui parviendra."
Points négatifs : "Le retard de plus de 2 heures."

Points positifs : "Respect des horaires"

Points positifs : "L'employée Air France qui s'est occupée de mon billet aller (pour remplacer mon avion raté)."
Points négatifs : "Le parking es ultra mal indiqué ! Faites qch !!"

Points négatifs : "The cabin crew had masks to protect themselves I think against the threat of Coronavirus. We passengers did not have them. It looked awkward. How about if instead of handing out headsets they gave passengers masks?! Overall I enjoy ET."

Points négatifs : "Everything was great!!"

Points positifs : "Tout ce ok"
Points négatifs : "Vraiment ce complet leur service"

Points positifs : "Good service"
Points négatifs : "Serve Warm food"

Points positifs : "New airplane was comfortable and clean. Food was just okay."
Points négatifs : "We had to transit in Addis (connecting from Dakar) and the whole experience of going through the Addis airport, getting the voucher for the hotel, and going to the hotel was horrible: it took forever going through immigration and getting a simple stamp on the voucher (the latter an unsafe experience and time consuming, with hundreds of people piled up to get those stamps from just two people, crashing again each other, with no order, no lines). Somewhat there has to be a better way to manage this and make the experience safer and more comfortable to everybody. For instance, just enforcing to stay in line and organizing the lines would have saved everybody a lot of time and effort."

Points négatifs : "Someone stole my airpods in my bag. I noticed it once reached at home. This is the first time it happens to me. Very bad experience"

Points positifs : "Crew was nice. Plane was older model. No individual movies. Seats were old and worn, but flight was nice."
Points négatifs : "Not sure anyone can change this, but people (Egyptians) got out of their seats before the plane had even slowed down on the runway. People were jostled about. One guy bumped me several times. They then rushed forward cramming up the aisles. Just ridiculous."

Points négatifs : "Food must be better"

Points négatifs : "Customer service need more improvement they should know how to handle things . Just be courteous is. More than enough"

Points positifs : "crew good. seat base was not soft nor comfortable."
Points négatifs : "have crew offer drinks more often throughout the flight. every passenger gets dehydrated and needs more drinks. I had to go to the back and get drinks myself."

Points positifs : "I appreciated the amount of movies offered as well as its variety. I also liked how often they brought drinks and snacks. The airline crew was very helpful to passengers."

Points positifs : "everything was pretty adequate"
Points négatifs : "they skipped me when they passed out food and never came back."

Points positifs : "G"
Points négatifs : "G"

Points négatifs : "Language barriers are always hard, i sat next to someone who didn’t speak English well, one of the flight crew sounded irritated instead of understanding."

Points négatifs : "There was a disruption with the audio system."

Points positifs : "The ravioli was great, some of the other food was not great. Otherwise, the flight was easy."
Points négatifs : "More entertainment options, the movies and TV shows offered are not varied or very good."

Points positifs : "The staff was very helpful and friendly. They provided a hotel, meals, and transportation on a long layover."
Points négatifs : "Transportation from the aircraft to terminals."

Points positifs : "Flight and crew"
Points négatifs : "Food and inflight entertainment"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Tout en général"
Points négatifs : "Ce serait bien que l'équipage parle Français sur des vols pour Paris"

Points positifs : "Agreablement surprise de la qualite de la compagnie."

Points positifs : "I was a bit hesitant to fly Ethiopian Air for such a long flight (Dublin to LAX) however it turned out to be the best leg of multi-segment trip (all other flights were Aer Lingus or Delta and Ethiopian Air was far superior to both of those carriers). Flight attendants were friendly, the physical space was comfortable and spacious, the food was plentiful and delicious. Movies offered were relatively new and the IFE worked well. This flight is a continuation from Addis Ababa to LAX so when we boraded in Dublin most people were already onboard. It was a bit difficult to find space in the overhead bins but with a little rearranging of smaller packages by other passengers, we were able to fit our carry-ons in the overhead bin near our seats."

Points positifs : "Nothing!!"
Points négatifs : "Not very clean Several used towels noted in seat"

Points positifs : "I liked the crew. They are kind."
Points négatifs : "The boarding in Addis was an absolute nightmare. No one could figure out where to go and when. Mombasa and Nairobi flight boarding was mixed. I've never seen anything like this. There was not enough room in the boarding area so everyone was pushing and shoving. I can't recommend Ethiopian airways to anyone after this experience."

Points positifs : "la prise en charge surtout lors du changement du vol ou j'ai recu la notification"
Points négatifs : "les repas qui sont dans la monotonie"

Points positifs : "Oui j aime"
Points négatifs : "Oui"

Points négatifs : "Old plane. Not comfortable for a relatively long flight"

Points positifs : "It is an African airline so I am doing my best to support it. I am grateful I was allocated to a hotel for my long layover"
Points négatifs : "I had a long layover in Addis and the hotel I was allocated to could improve its service. I was expected to be served breakfast in the morning. My flight was at 820 am There could be some improvement on food"

Points positifs : "Les facilités accordés lors du transfert à Addis"
Points négatifs : "Pas de divertissement pour les enfants"

Points positifs : "L'accueil, la disponibilité du personnel et le vol sont très bien."
Points négatifs : "Les vols sont courts, il n'y a donc rien pour divertir les enfants."

Points négatifs : "The crew kept on supplying 3 passengers with beer and wine, who obviously had too much to drink already and were obnoxiously loud and disturbing the flight."

Points négatifs : "we booked this flight because it was the shortest. However, we received an email a few days ago saying that the flight on the way back changed and the layover has increased from 2h to almost 7h! this is very upsetting since Im pregnant and the bring such a ling time at the Addis airport really ruined my flight experience"

Points positifs : "Spacious seats, attentive flight attendants"
Points négatifs : "Bathrooms were messy and ran out of soap in one."

Points positifs : "Boeing 737 - 800 us great"
Points négatifs : "Waiting room at Gate 1B"

Points négatifs : "Did not provide special meal although I called ahead to request it."

Points positifs : "Entertainment"
Points négatifs : "Food"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything was bad, very upset !"

Points positifs : "The friendliness and willingness to assist passengers when they notice one facing a challenge"
Points négatifs : "The chairs in economy do not give sufficient leg room especially for tall persons, this would present a challenge on long haul"

Points positifs : "food and beer were fine"
Points négatifs : "4 flights ,4 delays. poor customer service . every things is very slow ."

Points positifs : "L'équipage"
Points négatifs : "On été très en retards de Addis à abuja et arrivé à kano il fallais attendre plus d'une heure."

Points positifs : "crew was okay on board."
Points négatifs : "delays, delays and no answers about the schedule from anyone. poor food, poor entertainment. the plane was small, crowded and a disguising smell all over."

Points positifs : "Great prices, and helpful staff"
Points négatifs : "The food was mediocre, almost poor."

Points positifs : "Movie during flight and food were good"
Points négatifs : "Only showed one movie and then a blank screen for half the flight They waited forever to remove the food trays after being served Delayed at the Terminal for a power outage, but NO announcement made over the Intercom for 30 minutes. Never helped non Egyptians with paperwork necessary to get through customs"

Points positifs : "The Ethiopian Air flight crew are outstanding at their work."
Points négatifs : "Not enough water. The water is doled out in small cups."

Points négatifs : "We were delayed for 30 minutes, then for one hour, then they announced a delay for 3 hours. They changed the gate twice and the staff was not communicating what is happening and when we are supposed to board. Also, they did not add my miles for my connecting flight."

Points positifs : "Courtoisie du personnel de bord. Notre transit de 45 minutes était bien réglé. Chapeau Ethiopian."

Points positifs : "Apt to time"
Points négatifs : "I was very cold cos i forgot my jacket. I requested for blanket from different attendants but they never gave me one. They would respond ok but never got back to me. One told me they were looking for blankets and will get me one when found. They were all so busy with food matters. To my utmost surprise after several hours when they were done with food matters blankets began floating around in their numbers. I was really really sad"

Points positifs : "The food. And the on board entertainment. Staff was also nice but a little bit sloppy and slow."
Points négatifs : "."

Points positifs : "Cabine business confortable pour la catégorie 180 degrés avec un angle"
Points négatifs : "Attente à l'embarquement et les plats ordinaires"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Vols pas chers Paris - Pointe-Noire

Dernières offres d’allers-retours

2/11
lun.
2 escales
Ethiopian Air
16h 00min
CDG - PNR
10/11
mar.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
PNR - CDG
13/1
mer.
2 escales
Turkish Airlines
33h 50min
CDG - PNR
26/1
mar.
1 escale
Turkish Airlines
16h 45min
PNR - CDG
13/1
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 05min
CDG - PNR
26/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 20min
PNR - CDG
10/12
jeu.
sans escale
Air France
7h 55min
CDG - PNR
30/12
mer.
sans escale
Air France
7h 55min
PNR - CDG
11/1
lun.
2 escales
Ethiopian Air
16h 00min
CDG - PNR
28/2
dim.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
PNR - CDG
14/11
sam.
2 escales
Ethiopian Air
16h 00min
CDG - PNR
15/12
mar.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
PNR - CDG
14/11
sam.
2 escales
Ethiopian Air
16h 00min
CDG - PNR
15/12
mar.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
PNR - CDG
2/11
lun.
2 escales
Ethiopian Air
16h 00min
CDG - PNR
13/11
ven.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
PNR - CDG
13/1
mer.
3 escales
Turkish Airlines
39h 50min
CDG - PNR
26/1
mar.
1 escale
Turkish Airlines
16h 45min
PNR - CDG
21/1
jeu.
sans escale
Air France
7h 55min
CDG - PNR
24/2
mer.
sans escale
Air France
7h 55min
PNR - CDG
12/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 00min
CDG - PNR
10/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 10min
PNR - CDG
21/1
jeu.
2 escales
Turkish Airlines
15h 50min
CDG - PNR
23/2
mar.
1 escale
Turkish Airlines
15h 35min
PNR - CDG
21/1
jeu.
sans escale
Air France
7h 55min
CDG - PNR
24/2
mer.
sans escale
Air France
7h 55min
PNR - CDG
17/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 00min
CDG - PNR
3/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 45min
PNR - CDG
2/11
lun.
2 escales
Ethiopian Air
16h 00min
CDG - PNR
10/11
mar.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
PNR - CDG
12/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 00min
CDG - PNR
10/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
35h 25min
PNR - CDG
21/1
jeu.
2 escales
Turkish Airlines
15h 50min
CDG - PNR
23/2
mar.
1 escale
Turkish Airlines
21h 40min
PNR - CDG
19/11
jeu.
sans escale
Air France
7h 55min
CDG - PNR
19/2
ven.
sans escale
Air France
7h 55min
PNR - CDG
26/11
jeu.
2 escales
Ethiopian Air
16h 00min
CDG - PNR
28/2
dim.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
PNR - CDG
19/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 00min
CDG - PNR
18/2
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 10min
PNR - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

7/11
sam.
2 escales
Ethiopian Air
16h 00min
CDG - PNR
8/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
54h 35min
ORY - PNR
8/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
50h 40min
CDG - PNR
7/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
27h 55min
CDG - PNR
7/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 10min
ORY - PNR
18/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
39h 55min
CDG - PNR
13/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
46h 10min
CDG - PNR
18/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 10min
ORY - PNR
13/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
37h 40min
ORY - PNR
18/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
48h 35min
CDG - PNR
7/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 45min
CDG - PNR
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première