Trouvez des vols pas chers Poznan - Marseille

POZ - MRS

Trouvez des vols pas chers Poznan - Marseille

Aller-retour
Économique
Poznan (POZ)
Marseille
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Marseille

Bon à savoir

Basse saison

novembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 26%.

Haute saison

mai Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 36%.

Prix moyen pour un aller-retour

182 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Quand réserver des vols Poznan - Marseille

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 201 € ou moins.
  • La haute saison est en avril, mai et juin. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est novembre.

FAQ pour réserver un vol Poznan - Marseille

Marseille : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Poznan et Marseille ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Poznan - Marseille ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Poznan - Marseille ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Poznan-Marseille ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Poznan-Marseille ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Poznan-Marseille ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Poznan-Marseille ?

Meilleures compagnies proposant des vols Poznan-Lawica - Marseille

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Very nice crew and great food"

Points positifs : "Nice crew, good food."
Points négatifs : "Both bathroom were not working in business class area."

Points positifs : "Impressive service... amazing crew, very friendly and professional"

Points positifs : "Muslim food"

Points négatifs : "When its rain we shouldn’t walk to the air plain"

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Staff: from check in to landing, they could at least smile. Baggage claim was a nightmare, 6 Schengen flights in the same belt."

Points négatifs : "All of the less than good, obvious!"

Points négatifs : "I paid for the preferred seat .and i found that people beside me didnt pay anything when i asked them ,"

Points négatifs : "Delay due to strike"

Points négatifs : "Half the screens were not working - crew were made aware but nothing was done. Vegetarian choices were poor to non-existent ; I witnessed crew insist to a passenger that there were no vegetarian options! They finally cobbled something together for him but not a pleasant experience"

Points positifs : "Boarding was quick and flight was calm"
Points négatifs : "The coffe and breakfast."

Points positifs : "Crew were great"
Points négatifs : "Refreshments"

Points négatifs : "Flight 2 hours delayed, started boarding but had to wait on line 10 more minutes on boarding ramp for plane door to be opened, upon landing in Dublin had to wait on tarmac for anther 15 minutes for stairs to arrive and be connected to airplane. Then had to wait another hour for checked luggage...."

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Crew was fantastic."
Points négatifs : "This was the most narrow airplane seat I’ve ever experienced. So uncomfortable."

Points positifs : "The crew was great but the seat wasn't as comfortable and didn't have much leg room."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "The flight arrived a few minutes early."
Points négatifs : "The plane was extremely old and in poor repair. The seats were extremely close together. The inflight entertainment system, wifi and passenger electric outlets were all non-functional. Even the wastebin in the lavatory was full and an extra bag was put on the floor."

Points positifs : "Crew was good"
Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "lost baggage"

Points positifs : "The flight started with a visit in the recently renovated KLM crown lounge in Amsterdam airport. I liked the various seating options and of course the upstairs bar. The service on board was attentive and efficient, the food options I really liked (especially the Chinese dish) but also the little touches like the nuts & gouda cheese which were served in small porcelain bowls. The seat itself was very comfortable when sitting and the structure gives a lot of privacy. However for couples or friends travelling it's a bit cumbersome to have a conversation even when sitting in seats next to each other. Overall my expectations were fulfilled."
Points négatifs : "This seat is not ideal for sleeping for taller persons (I'm 185cm tall) as the space to put the feet is very narrow and it's uncomfortable when lying on the back (as one cannot put them in the natural resting position). Cabin temperature could have been a bit lower for my taste. Crew needs better training with regards to transfer procedure in Chengdu."

Points positifs : "And i got it 2 days later. I had to buy a lot of items which were in my suitcase The returning of the suitcase was awfull. In tge end after many phone calls I received it On the 18/12 evening, 2 days after my landing"

Points positifs : "Gaps between seats are very narrow."
Points négatifs : "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Crew was excellent -kind nice and very attentive"
Points négatifs : "Entertainment went out mid flight. Had to be reset off 30 mins but cam back up"

Points positifs : "Efficient crew"
Points négatifs : "Long, slow line at check in. Not many new movies or tv shows"

Points positifs : "The seats seemed to have more space on this plane which was nice."
Points négatifs : "It felt strange that the crew members completely skipped over me when serving lunch and drinks. At least something as basic as water should be given to all passengers."

Points positifs : "Easy flight; loved the crew and their friendly customer service. Great food, kept everyone hydrated and fed."
Points négatifs : "The movie options, as well as music and TV options were limited. There were no electrical outlets."

Points positifs : "Seats were very comfortable, food was excellent, the staff was very nice, cabin was quite and roomy."
Points négatifs : "No outlets to charge digital devices, and need more bathrooms on board. I was able to sleep most of the 11 hour flight so I did not take advantage of the entertainment."

Points positifs : "Great on board service from a very professional crew."
Points négatifs : "Can't think of a thing."

Points négatifs : "KLM lost my luggage during the layover. My luggage didn't arrive even after the next flight to Prague. Customer service wouldn't give me any idea what flight my luggage would arrive on, nor would they tell me what time my luggage might be delivered to me."

Points négatifs : "Flight was cancelled."

Points positifs : "We were fed a nice pasta meal and offered drinks twice. They also gave a muffin for desert. The flight attendants were very nice and attentive with cheerful smiles. I wish every airline had service this good!"

Points positifs : "She was cheerful and genuine. I have dietary restrictions but was unable to preorder a meal. She went out of her way to find an available meal for me. I also saw her bring other passengers extra snacks and drinks."
Points négatifs : "Cramped seating."

Points positifs : "Wifi on Board"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Good services!"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "N/a"

Points positifs : "Nice crew; clean plane; decent dinner"
Points négatifs : "No entertainment system; insufficient knee space"

Points positifs : "We are guessing they either overbooked or they didn't have sufficient passengers on a Tuesday afternoon who's final stop was Glasgow. They rebooked him for 1200 the next day. DFW to MN, St Paul to Schipole, Amsterdam to final destination, Glasgow. So he ends up having to pay for another Lyft back to our apartment in Dallas, then another additional one for the 12 noon flight the next morning. If he didn't have family living in Dallas, he would've incurred a hotel fee too."
Points négatifs : "He was bumped to the next day due to his flight being cancelled. Then re-booked the next day, with an additional layover. Then due to a 32 minute layover that left 3 minutes sooner..."

Points positifs : "I got some rest"
Points négatifs : "unable to charge my phone or watch movies"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "Service impeccable!"
Points négatifs : "They have one line of executive class after the kitchen and toilet, is very noisy."

Points positifs : "787 is a great airplane. The 3-3-3 seat configuration leaves enough seat width to be just comfortable in coach."

Points positifs : "Easy boarding, entertainment"
Points négatifs : "Crew was not very friendly on bot departure and return flights. Will make me reconsider Air France in the future."

Points positifs : "Pro probablement. sièges durs"

Points positifs : "The crew was astounding"

Points positifs : "Good selection of movies."
Points négatifs : "Had to use a shoe horn to get into and out of my seat and I'm not a large guy. But really my harsh criticism comes from the loss of my girlfriends luggage. It was left behind in Paris on our way to Casablanca causing us to waste a day in Casablanca traveling back to the airport the grab the bag the next day. And to add injury to insult her bag was left behind in JFK during our transfer for our flight to Seattle. No big deal right, Delta will deliver the bag to our house the next day, wrong, we were told we have to go to the airport ourselves to get the bag."

Points négatifs : "Very cramped seat on the TGV train. I will definitely choose and pay a seat on my own next time, rather than accepting the on picked by Air France... And it will be cheaper, too!"

Points négatifs : "Advertised October Pink products but did not have them for breast cancer support"

Points positifs : "Service à bord, amabilité du personnel"

Points positifs : "Great crew and entertainment. Terrible experience at CDG airport but that’s the airports fault."

Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"

Points positifs : "Seats are comfortable on Business Class. Service is good"
Points négatifs : "Constant delays specially from CDG! Poor cabin service specially on this flight."

Points négatifs : "the tray was broken and the water felt all over. the flight was 1 hr delayed. All of us stood the 1 hr waiting to know what's next. We could sit."

Points positifs : "Friendly crew"

Points positifs : "The crew was amazing and extremely helpful!"
Points négatifs : "The food could have been better"

Points positifs : "Siege inconfortable manque d ergonomie dossier trop droit aucun soutien pour les reins creux qui donne mal au dos et lorsque nous sommes au fond du siège la nuque n est pas du tout soutenue"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Not being charged for my first bag of luggage"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Yes"
Points négatifs : "Everything very good"

Points négatifs : "boarding wasn't good."

Points positifs : "siège plus"
Points négatifs : "repas"

Points positifs : "Air France personnel is always really helpful"
Points négatifs : "Food and comfort in short haul are not the best - but the flight is short..."

Points positifs : "Le vol n’était pas turbulent. Le personnel est très pro et à l’écoute. On est arrivé en avance!"

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points positifs : "Crew was very nice and the food was excellent."

Points positifs : "Extremely hot the plane"

Points négatifs : "shuttle from terminal to plane takes a long time. Flight left late"

Points négatifs : "Plus de journal disponible à l'embarquement"

Points positifs : "Vol à l'heure (10min de retard), personnel de bord agréable & sympathique."
Points négatifs : "Pas possible d'ouvrir la poussette à l'arrivée pour y mettre mon bébé qui dormait... risque de bloquer l'allée en cas d'évacuation! Alors qu 'on était au sol et presque tout le monde était sorti déjà. La sécurité je veux bien mais faut pas pousser! Bébé réveillé tanpis... merci Air France."

Points positifs : "Le vol en lui même rien à redire"
Points négatifs : "L'état de mon bagage à l'arrivée. Déchiqueté. Est ce lors du premier vol BKk Amsterdam sur Air France ou Amsterdam Bordeaux sur KlM ??? toujours est-il qu' il est irréparable"

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points négatifs : "Engine noise in the cabin is loud."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The plane (Boeing 777) is packed like a sardines can, with 10 narrow uncomfortable seats across in Economy Class. The crew didn't even bring water for an 1,5 hr into the flight! The plane was very hot, with very little air flowing through the salon. Food was bland for dinner and inedible for breakfast. The crew was barely there, and borderline rude when asked something."

Points positifs : "That we were heading home. Nice seats. Good food. Lots of entertainment choices. Power plugs ( USB and European power) were appreciated. Wine as a choice with meal was appreciated and brandy after the meal."
Points négatifs : "Some of the shows and movies were a bit 'trashy'. Long flight. I was in the middle seat next to an inattentive octanegarian who was nice but kept calling the flight crew to fix her mess up of the video system. No air controls on this plane - so it was overly warm. 10 hours of overly warm makes for a stinky passenger. Oof."

Points positifs : "The crew worked hard, but the food was below the French standards."
Points négatifs : "The flight was delayed for 2.5 hours and the passengers spent this time in the cabin without a/c."

Points positifs : "On time."
Points négatifs : "Did not seat together passengers, although booked and checked in at the same time."

Points positifs : "1. Entertainment - Decent movie selection. I wished the angle of the screen in economy could be adjustable as well. Turkish Air does it better. Once the seat ahead of me reclines I dont have too much hope of saving my eyes from the awkward angles."
Points négatifs : "1. Boarding - Learn from maybe Turkish Air who allocate people zones based on where you are seated in the plane. People seated all the way in the back should be allowed to board first and fill the plane back to front. Makes it less likely for you stand around waiting for people as well people all the way in the back making contact with every possible human already seated in the aisles. 2. Comfort - Window seats are too hot, middle aisle seats are too cold 3. Thankfully they do have halal offering. Now if they will even let me choose that I am allergic to seafood. Glad for the chicken. Nothing to boast about."

Points positifs : "Great food (Economy class). Good Service"
Points négatifs : "Not enough bathrooms on Economy class area due to aircraft design."

Points négatifs : "Flight was delayed by 1h30min, so we arrived very late"

Points positifs : "The staff was very nice and friendly"
Points négatifs : "One hour delay without any information on embarking and another hour in the plane before departure"

Points positifs : "Les attention de l'équipage de l'embarquement jusqu'au débarquement."
Points négatifs : "La collation est vraiment chiche. Même pour 1h25 de vol! Les sièges sont a la limite du supportable. Toujours aussi peu de place pour les grands, aux genoux (assise) mais aussi en hauteur (dossier trop.court de 3cm pour ceux mesurant 1m85 et plus)"

Points positifs : "I liked the food, the crew, the service"
Points négatifs : "The seats we were assigned ( we are two we'll feed person's and the seats are toooo narrow"

Points positifs : "Équipage au top, serviable, souriant, vraiment super !"

Points positifs : "The service was very professional."
Points négatifs : "Everything went well."

Points positifs : "Food and service was good and price was acceptable"
Points négatifs : "Very long route"

Points négatifs : "Crew not only lacked sensibility to understand the purpose of an emotional support dog but kept harassing me about the dog being tied to my seat. At some point a flight attendant even tried to touch my dog, invading my personal space. When the dog rightfully acted defensive trying to protect me, the crew member started threatening me that he would have the dog sent to cargo, the last thing a person with an emotional support pet wants to hear. Extreme lack of professionalism."

Points positifs : "L’enregistrement"
Points négatifs : "Le contrôle des bagages cabine"

Points positifs : "Nithing"
Points négatifs : "They were unfreindly and rude."

Points négatifs : "2 places commandés en même temps et l'on se retrouve pas sur des sièges à côté!"

Points positifs : "Only the cabin crew was good."
Points négatifs : "It was the worst flight that I ever had, the seats are extremely uncomfortable, no TV, the food was terrible."

Points positifs : "Fine for a 45-50 minute regional flight."
Points négatifs : "Wouldn’t be great for long-haul flights."

Points positifs : "Le vol s’est très bien passé : sourire de l’équipage, confort, repas... À l’arrivée, il y a juste eu quelques problèmes avec l’assistance pour personnes à mobilité réduite."

Points négatifs : "L’enorme Retard sans explications avec des changements d’heure"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Poznan - Marseille

Dernières offres d’allers-retours

16/1
sam.
1 escale
KLM
5h 30min
POZ - MRS
19/1
mar.
1 escale
KLM
9h 30min
MRS - POZ
16/1
sam.
1 escale
Air France
5h 30min
POZ - MRS
19/1
mar.
2 escales
Air France
6h 55min
MRS - POZ
16/1
sam.
1 escale
KLM
23h 15min
POZ - MRS
19/1
mar.
1 escale
KLM
9h 30min
MRS - POZ
16/1
sam.
1 escale
Air France
5h 30min
POZ - MRS
19/1
mar.
2 escales
Air France
6h 55min
MRS - POZ

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première