Trouvez un vol pas cher Sierra Leone - France

Trouvez un vol pas cher Sierra Leone - France

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
France
mer. 25/11
mer. 2/12
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour la France

FAQ - Réserver un vol depuis la Sierra Leone pour la France

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre la Sierra Leone et la France ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre la Sierra Leone et la France ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Sierra Leone-France ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Sierra Leone-France ?

5 meilleures compagnies proposant des vols depuis la Sierra Leone pour la France

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 951 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Staff is the best, very accommodating."
Points négatifs : "It was an old plane so not much comfort in business class"

Points positifs : "The flight and crew were excellent. Turkish Airlines business is always good."
Points négatifs : "The delay leaving Heathrow was not so good.... missed connecting flight in Istanbul and no availability on the night flight. Had to re-book with Air Astana."

Points positifs : "Flight arrived on time."
Points négatifs : "Boarding was unnecessarily chaotic."

Points positifs : "Amazing crew, confortable seats, great complimentary internet service"
Points négatifs : "Food was not up to standards, the inflight entertainment does not offer enough film or TV shows, enough variety or latest films"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points positifs : "We arrived in Athens eventually"
Points négatifs : "People were made to wait outside in the cold airport bus for half an hour. The ground crew gave no explanation for the delay. After heavy protests, they let the waiting passengers back into the terminal. Supposedly the pilot was sick, but there was no communication at all from the airline about the cause of the delay or how long it would last."

Points positifs : "check in..Gatwick S."
Points négatifs : "cramped, breakfast was a disgust.tasteless omelette,soggy sandwich. a disgrace."

Points positifs : "The food and the entertainment"
Points négatifs : "Boarding was late and they change the number of the gate without telling the passengers. The seats were uncomfortable."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "I love the food❤️"
Points négatifs : "2 hours delayed"

Points positifs : "Excellent service. Very tasty food."
Points négatifs : "Too many voice announcements, interfering with the entertainments system."

Points positifs : "The service"
Points négatifs : "No entertainment. Late boarding."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Full meal and entertainment system even for a shorthaul flight."
Points négatifs : "Tight leg room"

Points positifs : "Food is really decent in economy. Good portions and variety."
Points négatifs : "Leg room seems tight compared to other airlines."

Points positifs : "Food as per.always was.great and choice of entertainment also good."
Points négatifs : "Bording was delayed because of inbound flight delays."

Points positifs : "Again, food and service in business class were superb. A newer 777 and more comfortable lie-flat seats"
Points négatifs : "Business class gets only one small lavatory."

Points positifs : "Turkish do a good job of giving you a good service for your money."
Points négatifs : "Why not keep us informed why there are delays before take off. Headphones that worked well without having to fiddle with the connection would be good"

Points négatifs : "Flight arrived 20 mins late. Luckily my connection is 12 hours later"

Points négatifs : "The head phones are terrible."

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "Food and crew amazing..I guess Turkish airline going to be best"

Points positifs : "Big plane, friendly staff, good food."
Points négatifs : "Sometime, it gets a bit too cold."

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points positifs : "Crew was very kind"
Points négatifs : "Food was terrible. Far from what usually TK is expected to offer on an short international flight"

Points positifs : "Kids full of praise for on board entertainment. Efficient and helpful staff. Nice food. Provided me with a veggie meal despite my not ordering one beforehand."
Points négatifs : "A little pricey."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points positifs : "Thr A330 has 32" pitch which was ok. The 2-4-2 seating made this less of an issue. Food was ok. Screens are decent and responsive."
Points négatifs : "It's 32" for a 10 hour flight. Not really comfortable and enjoyable, and a squeeze throughout."

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "The staff were very welcoming and the seats were very comfortable"
Points négatifs : "Flight was a little delayed"

Points négatifs : "My taxi crashed on the way to Izmir, I missed my flight to Istanbul and my connection to Dublin in still stuck in Istanbul"

Points négatifs : "Totally desorganized boarding, wrong door on ticket, no priority line....just not the way you expect things done by Turkish Airlines"

Points positifs : "The food was quite good"
Points négatifs : "The new type of aircraft - less room between seats, entertainment system was poor, online check in didn't work, when I got to the airport I was sent away for an hour - was unable to get my prefered seat (window) by the time I had returned."

Points positifs : "Nothing Really Nothing"
Points négatifs : "1. Flight late from Berlin to Istanbul. 2. That's mean missing my next flight from Istanbul to Riyadh. 3. I add extra baggage in TKL Airport : my original bag is 23 kg I have until 32kg, The extra baggage was 20kg, So I pay 247 Euro each extra kg 19 Euro. 4. In Istanbul airport they said your next flight tomorrow at 20pm. 5. I have important meeting in morning and my jop in the evening. 6. They changed my teket from turkish airline to Saudi airline 4.00pm, That's mean no different. 7. I ask about my baggage in turkish airline deck they said don't worry every thing will be okay. 8. I ask for hotel they said you have to make visa cost 60 dollars and you know I have to pay taxi and Chang money... Pla Pla, Actually this is not respecting and very bad organization. 9. I didn't make visa and stay from that time until 3.pm in primum lungs. 10. I went to Saudi airline deck to take my boarding. 11. They said you have extra baggage, I explain them that I payed already to turkish airline. 12. They said you have to go back to turkish airline deck about this extra kg's. 13. I did going back to them they said we cannot do anything, leave one bag here and we send the other one later. Actually this stupid airline and this stupid employee's dealing with me like a stupid, all my time I walk every where in that stupid airport, they just gives me orders and I have to follow like it was my mistake. 14. I showed my alfursan membership to Saudi airline deck and they helped me. 15. When I arrived to Riyadh my baggage wasn't there, this is mean that this stupid turkish people that the have to work on barbcue and haircut, but airports jop needs professional people. That's was my first and last flight with them."

Points positifs : "Comfortable flight, on time and good service"

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "E"
Points négatifs : "The food was a far miss to my other flight from BBK to Istanbul . I know it was a different flight also being a bit tired after other flight did not help . Otherwise the were excellent ."

Points positifs : "No complaints about the plane, staff etc and its probably no worse than any other airline"
Points négatifs : "Long overnight flight in Economy Class, little legroom. As I am larger than average and find it hard to sleep on flights, the cramped conditions were extremely uncomfortable"

Points négatifs : "The boarding was a little more chaotic, but the host airport has a major influence on that process."

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "Overall it was ok. I enjoyed the leg space."
Points négatifs : "I suppose it's just a matter of different manners"

Points positifs : "All is good"

Points positifs : "Facilities are really nice"
Points négatifs : "I only got one boarding pass at the check in."

Points positifs : "Large screens, reusable dishes + silverware"
Points négatifs : "Plane was old, felt more squished and the seats did not decline. Also very note."

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "The food was okay and the staff were friendly."
Points négatifs : "My seat and several others around me were broken so that they would fall all the way back if we leaned back at all. The entertainment system kept crashing and forgetting what shows everyone on board we’re watching. There were no air vents to control. The games crashed constantly. The usb hubs didn’t work."

Points positifs : "Onboard crew was friendly. Dinner was good"
Points négatifs : "Cabin was very cold. Not enough legroom compared to orher international carriers. Male flight attendant kept bumping into my husband sitting in aisle seat so he unable to get any sleep. We tried upgrading to business but Delta said we had to contact Air France in Detroit. When thrre, the gentleman on ground crew was actually rude when I asked about it. He could have just politely told me there was nothing available. Not looking forward to my return flight"

Points positifs : "Their evacution video is interesting"
Points négatifs : "The aircraft is a bit old and somehow the flight crew didn’t offer me the full menu as the menu describe. First time encounter that in a business class"

Points positifs : "Great food (Economy class). Good Service"
Points négatifs : "Not enough bathrooms on Economy class area due to aircraft design."

Points positifs : "Quiet! No noise-canceling earphones needed. Delicious food."

Points positifs : "Le temps de vol."
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Boarding this large plane went relatively quickly and orderly."
Points négatifs : "Seats were tight and got a bit uncomfortable. This was a long flight. Could use a much better cushion."

Points positifs : "Good seat width Great movie selection Great food and drinks Nice and large A380"
Points négatifs : "The interface of the screens seemed old Need to anticipate the needs of the customer better For example, they brought me my special meal first, but I had to wait 30 minutes later to get a drink to accompany it. The food was getting old. Did not see any newspaper/periodical selection. That would have been nice."

Points négatifs : "Flight was delayed by 1h30min, so we arrived very late"

Points négatifs : "Leg space."

Points négatifs : "Impossible de commander un repas sans gluten sur l’application mobile"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Airplane delay to take off 1 unknown reason After landing in Paris 50 min sitting inside airplane moving around Late for flight transfer. Sitting in Paris airport 5 hours. Customer service no working. Never fly Air France anymore !"

Points positifs : "Enjoyed my food, especially tasty for airplan fare!"
Points négatifs : "Not enough leg room"

Points positifs : "Le service, le café et croissant compris, l’accueil, le respect des horaires"
Points négatifs : "Assise sur le dernier rang de l’avion, les sièges sont trop droits sans souplesse car tenus par la paroie"

Points positifs : "Staff"
Points négatifs : "We were 2h late"

Points positifs : "Food, service, comfort"

Points positifs : "Le divertissement"

Points négatifs : "I did not like that i was in the bulkhead and there was not sufficient overhead storage for us. The bin was only big enough for 1 backpack. 2 of the 3 of us in that row had to go 2 rows back to store our luggage. This is very inconvenient when deboarding because I have to wait for many others to pass before I get a chance to walk towards the back of the plane to get my luggage."

Points positifs : "Bon système à bord, films récents, écran assez grand"
Points négatifs : "Pas beaucoup d’espace entre les sieges, nourriture juste correcte"

Points positifs : "It was a wonderful flight and service . Hospitality and welcoming."
Points négatifs : "Nothing everything was amazing ."

Points positifs : "I like traveling with AirFrance in general."
Points négatifs : "Terminal too far to go to loggage, walking about more than two miles after a long trip is not very easy AirFrance should have a better terminal at Charles-de-Gaulle!!! Have some missing stuff in my luggage!!!!"

Points positifs : "L'attention et l'amabilité de l'equipage. Le service en plusieurs langues. Les sièges plus confortables que sur les moyens courriers. Bravo pour les progrès sur les plateaux repas. J'aurai bien aimé un apéritif quand même"
Points négatifs : "Les toilettes de seconde sont trop loin! Difficile de progresser dans les allez les gens dorment les jambes en travers des rangées par manque de place. A cause du bruit le Stewart a pas bien compris ce que je commandais a voir et n'a pas osé me faire répéter une troisième fois. Je n'ai pas.trouve la ventilation individuelle, donc ai eu peu trop chaud et très soif tout le vol."

Points positifs : "Ground crew at CDG was helpful to file a claim for the lost luggage."
Points négatifs : "Ground crew at MXP Was inexperienced. She called every one in my flight to form a new line and it was immediately total chaos. And then they lost one of our luggages!"

Points positifs : "Boarding for BUsiness class was fine. Seating was cramped."
Points négatifs : "As I said in my rating, seating was cramped. Food was mediocre. Crew was pleasant."

Points positifs : "The service was very professional."
Points négatifs : "Everything went well."

Points négatifs : "Il a eu du retard"

Points positifs : "Food and service was good and price was acceptable"
Points négatifs : "Very long route"

Points positifs : "L’enregistrement"
Points négatifs : "Le contrôle des bagages cabine"

Points positifs : "Heureusement que les PNC gardaient le sourire"
Points négatifs : "Encore une fois le retard et le pseudo repas servi sans même un plateau, cake aux légumes à déguster avec les doigts et 5 petits vulgaires morceaux d’orange Encore une fois bravo"

Points négatifs : "Attente supplémentaire du décollage ... Un petit gâteau avec la boisson serait mieux ! Maurice"

Points positifs : "L’amabilite Le sourire la disponibilité, les informations claires et précises fournis."
Points négatifs : "Annonce d’un retard tout de suite après la fermeture des portes à cause des grèves. Mais bon c’est juste le fait d’etre Prévenu que quand nous sommes dans l’avion."

Points négatifs : "Horrible Crew..."

Points positifs : "Fine for a 45-50 minute regional flight."
Points négatifs : "Wouldn’t be great for long-haul flights."

Points négatifs : "Avion en retard de plus d’une heure"

Points négatifs : "Siège pas confortable, écran tactile fin ancien âge, repas servis 2h30 après le décollage et plus la possibilité de cuisine entre les 2 repas proposés car plus de poisson disponible"

Points négatifs : "Took very long from landing/ arrival until baggage could be collected. Priority luggage came out last!"

Points négatifs : "Plane was canceled at the last minute with a transfer desk literally assaulted by 100s of people. Only 3 persons on the desk. No lane for sky priority. Queued for nearly two hours before some airport employee gave us instructions to travel by train without any other information or tickets etc. Had to buy my ticket. Couldn’t recuperate my suitcase. Had to wait for it the next day for three hours. Up to this hour I don’t know how I am going to be reimbursed (train and plane)."

Points positifs : "La entrada"
Points négatifs : "El resto de cosas"

Points positifs : "Flight was smooth"
Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Le VIP lounge a oublié de nous avertir pour l'embarquement ! Pas assez de place pour les jambes. Une heure d'attente pour les bagages, qui ont finalement été livrés sur un autre carroussel."

Points positifs : "Easy, fast, comfortable, no hassles"

Points positifs : "Free snack and drinks. Good service."

Points positifs : "The space and the people"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The crew took care with calm and kindness of a man in deep distress and erratic behavior. Impressive. More generally , the crew showed respect and attention to all passengers. Not frequent."

Points positifs : "Le sourire et la disponibilité des personnels de bord est toujours appréciable sur Air France"
Points négatifs : "L'aspect des avions commence à faire vielliot ..."

Points positifs : "Les sandwiches étaient bons."
Points négatifs : "Deux sandwiches par personnes auraient été appréciés."

Points positifs : "Bonne nourriture et équipage prevenant mais fauteuils durs serrés, climatisation à fond, écran très petits, fonctionnant mals... A l'allée, accès avion par une tour d'escaliers avec nos bagages cabines, au retour retard d'1h..."
Points négatifs : "Equipement nul..."

Points positifs : "I would like to come on time each trip because I got two late time before with airfrance"

Points positifs : "The service"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Tout ce ok"
Points négatifs : "Vraiment ce complet leur service"

Points positifs : "Crew were very good. Comfortable flight."
Points négatifs : "Choice of movies could be much better."

Points négatifs : "Poorly organised meal service"

Points positifs : "Excellent crew, approachable and helpful. Seat was comfortable with legroom and headrest at the right height"
Points négatifs : "Better selection of videos"

Points positifs : "The crew was very attentive, although it did help I was the only passenger in business and the food was definitely better than expected and an improvement on last time I flew with them, around a year ago."
Points négatifs : "The cabin was looking a little tired."

Points positifs : "WONDERFUL FLIGHTV"
Points négatifs : "NONE"

Points positifs : "The staff and flight attendants were pleasant. Good entertainment and comfortable enough seats."
Points négatifs : "I wasn't looking forward to the 11 hour flight, however the 4+ hour delay was a significant inconvenience. We were on the tarmac in Abidjan for almost an hour, before we were informed that there were some technical issues. We were told it was a minor issue, until clearly it was a large enough issue as a lot of time passed by. Air stopped flowing so many passengers including myself became uncomfortably hot and dehydrated. The flight attendants only came down the aisle once with water, which was not considerate enough given that the air stopped flowing. Finally close to two hours later passengers we instructed to disembark without mention of how long the wait would be. We re-boarded the flight after about an hour and only then were informed that there was not enough power to fly the plane. Once we took off the air flow returned and the flight overall was pleasant. While safety of course is a priority, especially for a long overnight flight, communication could have been much better."

Points positifs : "Food was of high standard Crew were polite and made the effort to make passengers feel comfortable"
Points négatifs : "Boarding - Two last minute changes to departure gates, which confused the hell out of everyone. No announcement, just one staff shouting out to passengers."

Points positifs : "Not much, actually."
Points négatifs : "None of the air stewardess has a smile on their face when talking to or serving passengers. I’m not sure they know how to engage with passengers in a friendly way. My entertainment screen wasn’t working. After resetting, it took them an hour to inform me that I could move to another seat if I wanted to, as they couldn’t resolve the problem with the screen. The food lacked in flavour and the sausage served for breakfast was undercooked."

Points négatifs : "There was no entertainment. Breakfast was standard"

Points positifs : "The flight was bigger. So didn't feel so cramped up"
Points négatifs : "The flight attendant were not helpful after ringing the bell multiply times I had to get up myself to get a glass of water. Entertainment not updated Food no change in menu"

Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Nothing. Very smooth"

Points positifs : "Excellent airline overall Great seats for sleeping"
Points négatifs : "Business class seats are not well appointed Nowhere to put a bottle of water - storage handbag and shoes etc could not be reached without undoing the seatbelt and screen far away from the seat Voice commentary was muffled and therefore unable to be heard"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Tout en général"
Points négatifs : "Ce serait bien que l'équipage parle Français sur des vols pour Paris"

Points positifs : "the flight"
Points négatifs : "extra charge , unable to book meal"

Points positifs : "Service"

Points positifs : "Agreablement surprise de la qualite de la compagnie."

Points positifs : "Staff are friendly and pleasant. Seats are comfortable with more space than some airlines.Good choice of films."
Points négatifs : "This was probably the worst boarding I have ever seen. They called the Paris flight while people were still boarding for Frankfurt. It was chaotic, with people struggling to find which line to be in. There was no visible guidance from Ethiopian ground crew. Eventually got in line. One guy checking boarding passes for both business and economy. Very slow with again no crowd control. Children were not given priority. Eventually many people went through business queue while others had been waiting in economy. Ground staff were standing around watching and not helping or communicating. Poor show from Ethiopian!"

Points positifs : "Ground crew communicated well. It was easy to check in; boarding was done on time and smoothly."
Points négatifs : "No complaints, well done to the Ndjamena team."

Points positifs : "Everything was to my satisfaction."

Points négatifs : "The whole boarding process was a bit chaotic. I was really called on the plane. I tried to signal for a blanket or some food but there was only 2 cabin crew members."

Points positifs : "Not stopping in Blantyre"
Points négatifs : "No comment"

Points négatifs : "Lack of communication. The flight was delayed and boarding was very chaotic due to poor communication."

Points positifs : "la prise en charge surtout lors du changement du vol ou j'ai recu la notification"
Points négatifs : "les repas qui sont dans la monotonie"

Points positifs : "Oui j aime"
Points négatifs : "Oui"

Points positifs : "Very calm, professional and willing to help you enjoy the flight as much as possible. They show true concern and not a detached professional management that you get from most flight attendants of other airlines."

Points positifs : "Les facilités accordés lors du transfert à Addis"
Points négatifs : "Pas de divertissement pour les enfants"

Points positifs : "L'accueil, la disponibilité du personnel et le vol sont très bien."
Points négatifs : "Les vols sont courts, il n'y a donc rien pour divertir les enfants."

Points négatifs : "The plane from Entebbe to Addis Ababa was very old with tight seating."

Points positifs : "The price"
Points négatifs : "Check in was a joke in Dublin, only 22 pax and they did a full team talk to start despite everyone bein there. In LAX they parked the plane in the middle of no where, and waited 30 mins before debark started, as the plane was so far away the terminal it took an hour for the bags. Food was horrible on both flights"

Points positifs : "Modern aircraft, good fleet in general"
Points négatifs : "Shabby interior, boarding at Bole. Bole airport needs drastic expansion."

Points positifs : "Plane size, entertainment options and food were all great. Lots of free drinks available and we got plenty of wine. Blankets and pillows were great also."
Points négatifs : "Great service. Plane took off a few minutes late but nothing major."

Points positifs : "Plane size, entertainment options and food were all great."
Points négatifs : "The person next to me was rude and leaning over on my side but not much the airline can do about that."

Points positifs : "Spacious, good entertainment system"
Points négatifs : "Transit at Bole International is awful. No gates for aircraft to dock which seems to be a common problem these days, slowing down the boarding and alighting processes."

Points positifs : "Great cabin crew and food"
Points négatifs : "Very old aircraft with broken seats"

Points positifs : "L'équipage"
Points négatifs : "On été très en retards de Addis à abuja et arrivé à kano il fallais attendre plus d'une heure."

Points positifs : "Courtoisie du personnel de bord. Notre transit de 45 minutes était bien réglé. Chapeau Ethiopian."

Points positifs : "The Ethiopians have got the transit sorted in Addis. I had a tight turnaround time of about an hour and 15 minutes. From alighting to boarding and takeoff was about 1 hour. Very impressed that my luggage made it as well."

Points positifs : "friendly staff"
Points négatifs : "Poor entertainment system"

Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Comfortable. Crew excellent. On time. Efficient on boarding and landing - good information throughout"
Points négatifs : "Addis Ababa airport very crowded with no seat available for five hour stopover. Food outlets limited"

Points positifs : "Comfortable. Crew excellent. On time. Efficient on boarding and landing - good information throughout"
Points négatifs : "Addis Ababa airport very crowded with no seat available for five hour stopover. Food outlets limited"

Points positifs : "Cabine business confortable pour la catégorie 180 degrés avec un angle"
Points négatifs : "Attente à l'embarquement et les plats ordinaires"

Points positifs : "787 was comfortable"
Points négatifs : "Food was edible but no more. Flat angle beds I thought had been extinct, especially on a new 787"

Points positifs : "New 350 was a fantastic plane and the seats were excellent. Bags arrived within 15 minutes"
Points négatifs : "nothing negative at all"

Points positifs : "bons vols à l'heure avec un équipage plein d'attention. Sièges confortables en business quoique un peu rigide."
Points négatifs : "divertissement de film récents limité. et très peu en fran¨cais"

Points positifs : "I got there"
Points négatifs : "My luggage did not"

Points négatifs : "On doit payer même le café sur l’avion première fois que cela nous arrive vol de 4 heures sans aucun breuvage ni nourriture inclus. Aucun divertissement."

Points négatifs : "Flight keft 35 min kate and boarfing was very slow and disorganized"

Points négatifs : "Departure was slightly late (passengers still exiting the plane when gate was called)"

Points positifs : "Crew was friendly, seats were ok"
Points négatifs : "Flight was delayed for almost 2 hours, there was no explanation, just an apology."

Points positifs : "confort & service au niveau attendu"
Points négatifs : "20 mins de retard au décollage"

Points négatifs : "2:30 de retard"

Points positifs : "Good explanation for the pilot itself. Effor to reduce the inconvenience."
Points négatifs : "More than 2 hours delay in Brussels That could have been better !"

Points négatifs : "Repas moins basique"

Points négatifs : "Retard de 20 mins a l'embarquement Repas à prevoir"

Points négatifs : "nous sommes restés coincés une heure au sol au départ pour des formalités administratives"

Points positifs : "Best Econ service for a long time.Beats the Comp hands down."

Points positifs : "Way better than the others who fly into Accra via London,slight delay due to technical problem but overall my next choice for sure."

Points positifs : "Vol à temps et équipage agréable"
Points négatifs : "pas de proposition de divertissement : lecture, journaux, ...."

Points négatifs : "Whole flight was so cold like in refrigerator."

Points positifs : "Food was good. Crew on the flights were polite"
Points négatifs : "Checking in could be made easier by the airline communicating with the staff. They were not aware i had an email that i could check in luggage and they were not helpful or providing good customer services - unprofessional & inexperienced. Lost my luggage both ways."

Points négatifs : "Propreté de l'avion à l'aller."

Points négatifs : "To be given a blanket. And better choice in music"

Points négatifs : "Wasn’t given a blanket"

Points positifs : "Retard de 45 min"

Points positifs : "cheap ticket"
Points négatifs : "lack of service, very unfriendly stewardess"

Points négatifs : "Je n'ai jamais reçu un service de ce genre avec aucune compagnie dans le passé. Avec plus de 50 vols à mon actif dans les 5 dernières année, jamais je n'ai vécu cela. Je travaille dans le tourisme et vous pouvez être certain que je déconseillerai votre compagnie dans le futur à tous mes clients et clientes. Le personnel à bord n'étais pas courtois du tout, aux portes d'embarquement et ainsi qu'au service à la clientèle de votre compagnie. Je n'arrive pas à comprendre d'où vient votre réputation exemplaire après avoir vécu cette expérience. Votre responsable de l'aéroport Pearson International de Toronto a été audieuse et n'a pas été à l'écoute du tout lors de notre rencontre. Avec plus de 2500$ dépensé pour un aller-retour Paris/Montréal et ce genre de service en retour j'attendais un minimum de considération venant d'une compagnie digne de votre renommée. Mon conjoint est médecin et vous n'avez pas l'air de réaliser ce que réalise ce genre de situation. Nous étions à temps à la porte et on nous a tout simplement refusé l'accès. Aucune solution possible peu importe ce que nous demandions. Aucune possibilitée d'avoir un vol plus tôt ou simplement de faire livrer bagages à notre domicile. Seulement l'interdiction d'entrer dans l'avion que nous avions choisi et ce avec des raisons valables vue le métier de mon conjoint. Je ne comprends pas pourquoi cela nous retombe sur nous, nous devons payer des dépenses supplémentaires afin de rentrer à temps, alors que sur internet lors de la réservation la correspondance était prévue, et qu'on nous a assuré que les bagages auraient le temps de suivre à Paris. J'espère grandement que vous allez considérer ce message et que vous allez faire quelque chose autre qu'un courriel d'excuse."

Points positifs : "Je suis grand de taille, j'avais de la place pour mes pieds."
Points négatifs : "L’embarquement était très long a partir de Bruxelles. Le personnel naviguant etait peu souriant. La sélection des médias proposés étaient moins attractifs"

Points positifs : "L’embarquement etait rapide on a décollé à l’heure"

Points positifs : "Personnel de cabine."
Points négatifs : "Retard. Trop d'annonces Safety."

Points positifs : "Equipage, propreté, entretien de la cabine, ponctualité."
Points négatifs : "Thé, café et eau devraient être à discrétion. Le tout payant ne paye pas..."

Points positifs : "The actual boarding functioned ok and despite a late departure we got to Brussels ok. They also announced our boarding gates which helped."
Points négatifs : "The check in was shockingly bad. I had pre-checked in, but that did not help. I got put in a line for people who had not checked in. It was not possible to ask to be in the right line. Most of the people behind me were moved to another line while we waited for 30 minutes. When I mentioned the ground crew, who had long conversations with the people checking in, he said it was not their fault at all. It was not impressive."

Points positifs : "After a bad experience checking in from Paris, the Ouagadougou part of the trip went well and the food was good, and a good entertainment system."

Points positifs : "Personnel sympa."
Points négatifs : "L'embarquement est chaotique, pas de divertissement"

Points positifs : "Efficace dans l’embarquement. Vol à l’heure. Arrivé en avance. Sièges confortable pour un court voyage."

Points positifs : "Départ à l'heure et arrivée en avace. Si seulement toutes les compagnies pouvaient faire comme ca"

Points négatifs : "Pour un vol de 6h, international il est selon moi inacceptable qu’il n’y pas eu ni collation de servit ni de breuvage. Tout était payant."

Points positifs : "Good flight overall- staff lovely"
Points négatifs : "Limited food choices"

Points positifs : "Everything apart from the punctuality"
Points négatifs : "Delayed by an hour"

Points positifs : "Great service"
Points négatifs : "Delay due to congestion at brussels"

Points positifs : "Great airline"
Points négatifs : "Great distance to walk between terminals for transfer"

Points positifs : "L'attention de l'équipe à bord était au delà de l'habituel dans les avions de compagnies de bas coût. Ils ont montré un vrais souci pour le confort des passagers."
Points négatifs : "Ma siège était dans le dernier rang de l'avion, sans fenêtre et pas trop commode. Pourtant, c'était à cause de ça que l'équipe, sachant les inconvénients, m'ont montré cette attention spéciale comme compensation."

Points positifs : "À l heure excellent décollage et atterrissage tout en souplesse"
Points négatifs : "Siège peu confortable je ne pouvez pas abaisser le dossier"

Points positifs : "l acceuil et personnel tres sociable"

Points négatifs : "Retard et bagages perdus"

Points positifs : "Email and text kept me updated"
Points négatifs : "Flight delays"

Points positifs : "La couleur de l'avion"
Points négatifs : "Le correspondance manquée à cause su retard"

Points négatifs : "Lost/Delayed Baggage My baggage is missing and this has cost me extra expenses and a lot of inconvenience."

Points positifs : "Le repas était satisfaisant, l'équipage très sympa et les sièges confortable"
Points négatifs : "L'embarquement s'est fait à l'heure mais nous avons attendu plus d'une heure dans l'avion que les bagages soient chargés et sommes partis avec 1h30 de retard en ayant très peu d'informations"

Points négatifs : "Dommage de ne pas avoir eu de collation/snack alors que l'avion partait à 7h du matin (donc à l'aéroport depuis minimum 5h)"

Points positifs : "They have the funniest and engaging safety video I have ever seen"

Points négatifs : "no clear information about delay and real flight time"

Points négatifs : "no information on the board about delay and gate change"

Points positifs : "Fair amount on the seating room. Polite staff helpful, on time. good value for money"
Points négatifs : "Plane seem a bit old lights would flicker randomly."

Points positifs : "Good value, Staff were polite and helpful. On time."

Points positifs : "I didn't get the fast track invitation while I am a gold member"

Points négatifs : "Retard de deux heures du début de vol"

Points positifs : "Nothing. Example - I asked the crew to clear my plates and they kept saying they’d come back to do it (3 different people refused) because I had a salad from outside. The guy sitting in the aisle next to me eventually cleared it."

Points positifs : "Le repas"
Points négatifs : "La propriété de l avion"

Points positifs : "Satisfait"
Points négatifs : "Sans avis"

Points positifs : "Le personnel était sympa et disponible"
Points négatifs : "Améliorer la qualité des repas"

Points négatifs : "Nothing at all"

Points positifs : "Personnel à bord sympa"

Points positifs : "The crew was very tolerant and we got a meal on a 2 hour flight which was dope"
Points négatifs : "It boarded half an hour after the delayed departure time. Plane was not made for tall people"

Points positifs : "Crew amazing , food delicious and safe fly"
Points négatifs : "everything smooth"

Points négatifs : "We didn’t fly and we paid extra money to fly on 8-3-2019. We arrived one hour and five minute before and the crew refused to check us in and said we should be there at least one hour and half. Very very poor service,i will never fly with RAM."

Points positifs : "I was eventually brought to my original destination"
Points négatifs : "Missed my connecting flight because there was a delay in boarding. Staff did not make any announcement stating that people who do not have connections to please wait so that people in my situation can possibly make their original connection (neighbor same problem). Poor explanation for lost luggage"

Points positifs : "Personnel très présent confort des sièges"
Points négatifs : "Retard d’une heure avant décollage"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I had to run all over the airport, go through customs and security run to my gate because my flight was delayed 2 hours + I lost my luggage"

Points positifs : "Bien"
Points négatifs : "Que je puisse pas perdre mon passeport"

Points positifs : "Acceptable"
Points négatifs : "Que perde pas mon passeport"

Points négatifs : "Bonjour , J’ai demandé si il y avait des couvertures pour mes enfants. L’hôtesse m’a dit qu’elle allait voir. Elle n’est jamais revenue ni pour me dire qu’il n’y en avait pas ni pour m’en donner! Pas très “PRO” je trouve. L’avion n’était pas propre avec des traces. Le petit dej était mauvais"

Points positifs : "Grand espace pour les jambes"
Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Le personnel accueillant"
Points négatifs : "Le repas"

Points positifs : "Surclassement en premium"
Points négatifs : "Décoller à l heurre."

Points positifs : "Le personnel du bord était agréable, disponible et au service d’un avion énorme plein d’enfants en bas âge."
Points négatifs : "Pas d’écouteurs disponibles, ma tablette était cassé, impossible de l’utiliser pour manger au risque de retrouver le plateau par terre."

Points négatifs : "Sat on runway for 3 hours"

Points positifs : "Tout"

Points positifs : "Correct"
Points négatifs : "Le repas et le vol a l’heur"

Points positifs : "Great seats with ample space! Crew was very attentive."
Points négatifs : "Boarding seemed bit chaotic ..... no onboard entertainment ."

Points négatifs : "I do not have until now one of my laggage"

Points positifs : "The flight is great once you are through security."
Points négatifs : "The airport experiance is not for the faint of heart"

Points négatifs : "J'ai acheter des produits le Stewart mas pas rendu la monnaie 11 € c'est le geste et confiance ,cheveux dans le pain"

Points positifs : "direct flight, good timings"
Points négatifs : "poor planes, poor service, bad food"

Points négatifs : "Retard, service, l'écran qui ne fonctionne pas"

Points positifs : "Sky-Ram Repas délicieux Personnel accueillant et professionnel"
Points négatifs : "Confort siège business"

Points positifs : "Sky-RAM, génial et innovant"
Points négatifs : "Pas de possibilité de télécharger son téléphone Confort des sièges en classe business:limite Petit déjeuner : proposer autre chose que beurre et confiture non compatibles avec diète"

Points positifs : "La disponibilité du personnel"

Points positifs : "L’accu Chaleureux"

Points négatifs : "Enregistrement extrêmement lent"

Points positifs : "I liked how my monitor for entertainment kept glitching and making pretty colors. None of the monitors worked but I am an artist so I enjoyed the abstract colors."
Points négatifs : "Terrible communication about delays and cancelations. You have to be very proactive in telling them what to do. They almost put me on a flight where I would miss my connection by 9 hours and then would have to wait 18 hours for my next flight. I was late for a family emergency. You can't rely on any website you have to call for updates and are lucky if someone picks up. I feel bad for the staff."

Points positifs : "like flying used to be. free, high quality food, pillows, blankets, comfort kits that included socks, earplugs and eye masks. friendly staff. beautiful new 787. the puddle jumper from Casablanca to Agadir is much less comfortable. It's an older, smaller plane. No amenities at all but still very friendly staff. they are only 6% on time for the JFK-Casablanca route but they boarded and pulled away from the gate on time. the tower made them wait on the runway for 2 hours due to traffic, so I suspect that terrible statistic isn't the airline's fault."
Points négatifs : "the phone charging stations never work or only work when you hold your charging cord just so. annoying."

Points positifs : "Beaucoup de repas. Personnel beau et gentil"
Points négatifs : "Pas d'écran pas de film"

Points négatifs : "A l’aller et au retour, si vous avez une place au dela de la rangee 25 vous n’avez pas le choix c’est poisson. Le boeuf ou poulet n’est plus disponible."

Points positifs : "Acceuil"
Points négatifs : "Néant"

Points positifs : "L’equie était bien organisée, serviable et patiente. Y avait pas de retard"
Points négatifs : "La nourriture"

Points positifs : "Take off and landing were exceptionally smooth. Good pilots and a clean plane."
Points négatifs : "The food-not good! Transit-more needs to be done for passengers who are connecting to other flights. Airport staff are just dismissive and seem uninterested."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Late, no explanation why, missed international connecting flight"

Points positifs : "Normal transatlantic flight. Nothing bad happened."
Points négatifs : "Boarding is not efficient and very disorganized. Lead to a slow boarding."

Points positifs : "Business class seats were comfortable. A meal was served despite the short duration of the flight. The had wine, but you had to ask for it. Maybe because it's Ramadan, I don't know."

Points négatifs : "Les plateaux repas ne sont pas au niveau."

Points négatifs : "Check-in désorganisé. Une fois arrrivee au comptoir d’enregistrement après avoir fait la queue, la compagnie a exigé que j’aille retirer ma carte d’embarquement a la machine et que je refasse ensuite la queue. J’ai été d’autant plus énervée que je savais par avance que la machine ne pourrait pas me délivrer ma carter d’embarquement, car j’ai un visa qui bloque toujours l’enregistrement en ligne et aux machines. L’employé du comptoir n’a rien voulu entendre et m’a fait perdre mon temps."

Points positifs : "Équipage très aimable."
Points négatifs : "L'hygiène des toilettes très médiocre. Une vraie porcherie. L'espace entre les sièges très petit. Impossible de bouger et impossible de se baisser prendre quelque chose qui tombe à terre."

Points positifs : "Le service et les repas"

Points négatifs : "Le retard et changement de destination"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Vols pas chers Sierra Leone - France

Dernières offres d’allers-retours

19/12
sam.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 15min
FNA - ORY
10/1
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
9h 35min
ORY - FNA
20/12
dim.
2 escales
Brussels Airlines
11h 50min
FNA - CDG
10/1
dim.
1 escale
Brussels Airlines
9h 50min
CDG - FNA
21/12
lun.
2 escales
Brussels Airlines
11h 50min
FNA - CDG
12/1
mar.
1 escale
Brussels Airlines
9h 50min
CDG - FNA
18/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 15min
FNA - ORY
9/1
sam.
1 escale
Royal Air Maroc
9h 35min
ORY - FNA
20/12
dim.
1 escale
Brussels Airlines
11h 50min
FNA - CDG
10/1
dim.
1 escale
Brussels Airlines
9h 50min
CDG - FNA
18/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 35min
FNA - CDG
9/1
sam.
1 escale
Royal Air Maroc
11h 05min
CDG - FNA
2/4
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
12h 25min
FNA - CDG
11/4
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
9h 35min
CDG - FNA
21/12
lun.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 20min
FNA - ORY
10/1
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
9h 35min
ORY - FNA
21/12
lun.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 35min
FNA - CDG
9/1
sam.
1 escale
Royal Air Maroc
11h 05min
CDG - FNA
28/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 35min
FNA - CDG
23/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 50min
CDG - FNA
29/12
mar.
1 escale
Air France
8h 50min
FNA - CDG
23/1
sam.
sans escale
Air France
6h 35min
CDG - FNA
28/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 35min
FNA - CDG
23/1
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 50min
CDG - FNA
20/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 50min
FNA - CDG
10/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 25min
CDG - FNA
21/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 50min
FNA - CDG
9/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 55min
CDG - FNA
29/12
mar.
sans escale
Air France
8h 50min
FNA - CDG
23/1
sam.
sans escale
Air France
6h 35min
CDG - FNA
28/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 55min
FNA - CDG
23/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 50min
CDG - FNA
18/12
ven.
2 escales
Brussels Airlines
11h 50min
FNA - CDG
8/1
ven.
1 escale
Brussels Airlines
9h 50min
CDG - FNA
19/12
sam.
2 escales
Ethiopian Air
20h 40min
FNA - CDG
9/1
sam.
2 escales
Ethiopian Air
20h 10min
CDG - FNA
19/12
sam.
2 escales
Ethiopian Air
20h 40min
FNA - CDG
11/1
lun.
2 escales
Ethiopian Air
20h 10min
CDG - FNA
19/12
sam.
2 escales
Ethiopian Air
20h 40min
FNA - CDG
9/1
sam.
2 escales
Ethiopian Air
20h 10min
CDG - FNA
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

7/12
lun.
2 escales
Brussels Airlines
11h 50min
FNA - CDG
7/12
lun.
1 escale
Brussels Airlines
11h 50min
FNA - CDG
18/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 35min
FNA - CDG
18/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 15min
FNA - ORY
18/12
ven.
2 escales
Brussels Airlines
12h 20min
FNA - LYS
14/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
41h 00min
FNA - LYS
18/12
ven.
1 escale
Brussels Airlines
12h 20min
FNA - LYS
13/1
mer.
1 escale
Royal Air Maroc
11h 10min
FNA - LYS
13/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 40min
FNA - LYS
13/1
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
31h 10min
FNA - LYS
9/12
mer.
3 escales
Turkish Airlines
56h 50min
FNA - CDG
19/12
sam.
2 escales
Ethiopian Air
20h 40min
FNA - CDG
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 25min
FNA - CDG
18/12
ven.
2 escales
Ethiopian Air
20h 40min
FNA - CDG
9/12
mer.
2 escales
Turkish Airlines
30h 40min
FNA - CDG
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 40min
FNA - ORY
9/12
mer.
1 escale
Turkish Airlines
14h 15min
FNA - CDG
10/12
jeu.
1 escale
Air France
8h 50min
FNA - CDG
19/12
sam.
1 escale
Air France
8h 50min
FNA - CDG
19/12
sam.
sans escale
Air France
8h 50min
FNA - CDG
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première