Trouvez un vol pas cher Acapulco - France

Trouvez un vol pas cher Acapulco - France

Aller-retour
Économique
Acapulco (ACA)
France
mer. 28/10
mer. 4/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour la France

FAQ pour réserver un vol Acapulco - France

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Acapulco et la France ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Acapulco et la France ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Acapulco-France ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Acapulco-France ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Acapulco Aéroport Intl général Juan N. Álvarez - France

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Delta
Note générale basée sur 28 712 avis
8,1
Embarquement
7,8
Confort
8,5
Équipage
7,8
Divertissement
7,5
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "You know what you are getting with Delta"
Points négatifs : "The economy seats were really tiny, this made the flight fairly uncomfortable"

Points négatifs : "Everything was great!"

Points positifs : "Very helpful flight crew."
Points négatifs : "A little unexpectedly bumpy."

Points positifs : "The on board food was amazing, nothing like I’d ever had on a plane before. I was also pleased with the choices for entertainment."
Points négatifs : "The seat was not comfortable in economy. I could not sleep and there were no air vents. Every time I tried to rest my head on the seat in front of me the screen would turn on and get super hot. I wish there was a cover or something you could turn the screen completely off."

Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"

Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"

Points négatifs : "If my baggage arrived"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"

Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."

Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "We reserved exit row seats and when they changed the plane they gave our exit row seats to others."

Points positifs : "Crew was very friendly. Food was excellent"

Points positifs : "Overall was a good experience"
Points négatifs : "My wife’s seatback entertainment kept glitching...that was frustrating and Seat wasn’t very comfortable"

Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."

Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"

Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"

Points positifs : "N/a"
Points négatifs : "The crew members were very rude and they called me an IDIOT!! Yes they did because the forced me to check my carry on bag and i didnt want they are racists"

Points positifs : "Having the whole center three seats to myself. The food and beverages were really good as well."
Points négatifs : "Both flights were significantly late to depart. Also the WiFi on the transatlantic flight was out."

Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."

Points positifs : "Crew was great."
Points négatifs : "A bit warm and the B777 blowers not in the easiest location to reach."

Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"

Points négatifs : "more leg room is needed"

Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"

Points négatifs : "Don't call it "food." the meals were terrible. Also stop creating so much single use plastic."

Points positifs : "The food and drinks on this Delta flight was much better than when I flew with them years ago. I was pleasantly surprised. Good entertainment too. Saw two movies I missed in the theaters..."
Points négatifs : "The legroom was decent, but I couldn't get comfortable. Pillow or no pillow, the headrest just felt wrong."

Points positifs : "very helpful and pleasant crew. Warm wet towels are a nice touch. I like the water bottle for each passenger at the beginning of the trip."
Points négatifs : "Slight problem at first with entertainement at my seat that did not work ,but a crew member restarted it and it worked fine after that."

Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"

Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"

Points positifs : "We left an overcoat on the plane after the long flight and did not realize our area until we were in the baggage claim area. The Delta agent in Paris was most helpful. He went above and beyond to retrieve our coat. Good job Delta!"

Points positifs : "Friendly service, smooth flight"
Points négatifs : "Some seats were double booked, which was not realized until the plane was fully boarded, which caused very late departure, which almost caused us to miss our connection in Paris. Also the bathroom became a mess - slow to restock toilet paper, etc."

Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"

Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"

Points positifs : "Kindness of the staff"

Points négatifs : "Not much legroom."

Points positifs : "Food was okay. Everything else was great!"

Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"

Points positifs : "wonderfu crew... very helpul`"
Points négatifs : ".."

Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"

Points négatifs : "Did not serve the food we asked Limited choice of movies"

Points négatifs : "The food was just ok."

Points positifs : "Food and service was amazing."

Points positifs : "The crew was awesome and helped out tremendously when anything was needed!"

Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."

Points négatifs : "The business class seat is just complety outdated"

Points négatifs : "Pas de l'eau"

Points positifs : "The plane size & comfort was excellent. The staff were very friendly"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "the crew was wonderful, we got a nice Wrap and water, wine or coffee for free, not all airlines serve it anymore, we were on time and I got whatsapp message with updates of the flight"

Points négatifs : "The flight from Manchester to Amsterdam has been delayed which led insufficient time for me to transfer to HK"

Points négatifs : "KLM crew exceed our expectations"

Points positifs : "Crew was great, very responsive and hospitable!"
Points négatifs : "more lunch choices, especially choices without dairy products."

Points négatifs : "Not being 1 hour late"

Points positifs : "The bed was comfortable. Entertainment selection and large TV screen was good. The KLM crew is amazing, as usual."
Points négatifs : "Food quality was not so good."

Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "KLM lost one piece of my luggage"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points négatifs : "KLM was not prepared to get wheel chair passenger off plane. Cost me delay of 1 hour. I will never fly KLM again."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Everything was smooth and effortless."
Points négatifs : "Can’t think of anything."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Amazing crew"

Points positifs : "The flight AMS to MEX was smooth, very helpful personnel on board, we enjoyed a bit more space and the seat seemed a bit more comfortable."
Points négatifs : "Besides the seat relative comfort, it did not recline much at all, i wondered what the extra money (at least $5 or $600) got us. The food, wine/ beer service was same as regular economy, the boarding took place at same time as economy, no drink before take-off if only sparkling water. And the plane was old generation 747 and the entertainment was same vintage: screen was not very bright and the selection of films was poor. No plug to charge electronics. We were disappointed with KLM when comparing with other airline companies offerings when you book in Premium Economy."

Points positifs : "Boarding agent extra effort to improve my seating!"
Points négatifs : "Food amount less than expected."

Points positifs : "Gaps between seats are very narrow."
Points négatifs : "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."

Points positifs : "Friendly crew! More legroom, good entertainment and food was great! Smooth landings pretty much on time."
Points négatifs : "Boarding could be better"

Points négatifs : "Landlords gave an unpleasant service! Which continued with late of 50min of the flight, they didn’t do anything to help/ to provide the passengers the answers. The food was cold It was comfort place to sit. Bad experience with KLM"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "The staff tried to help me when it was evident we would not arrive on time"
Points négatifs : "The connecting flight is too short of a time. We were late out of LAX and I missed my connection and had to sit in airport for 5 hours. Missed my grandson’s third birthday party. Just made me sad as Travelled from far to try to make it."

Points positifs : "The flight was perfect! Great food,movies and I even got to sleep !"
Points négatifs : "All was well!"

Points positifs : "Everything was clean and well organized."
Points négatifs : "The flight was delayed 1 1/2 hours."

Points positifs : "Easy flight; loved the crew and their friendly customer service. Great food, kept everyone hydrated and fed."
Points négatifs : "The movie options, as well as music and TV options were limited. There were no electrical outlets."

Points positifs : "Food was excellent, service from staff was friendly, and entertainment options were great."
Points négatifs : "Not a lot of shoulder room being in the middle seat. But it had adjustments options for a lot of other things which were good."

Points positifs : "The entertainment options were good."

Points négatifs : "KLM staff in the Prague airport were some of the rudest humans I have ever met. So incredibly uncaring and outright mean."

Points positifs : "The crew was fantastic! Our needs were constantly being met and just about the time you thought you might want a snack or a meal, the attendants were already heading down the aisle. Because of an allergic reaction, I asked for ice a number of times and the attendants were more than happy to meet my needs."
Points négatifs : "The seats were very close together. The trip from New York to Amsterdam seemed a lot more comfortable than the return flight. The food from NYC JFK was better than the food from Amsterdam. The movie selection on both flights was a little disappointing."

Points positifs : "Need better quality tvs for such a long flight and better movies There were only 4 Bollywood movies and not the latest ones either"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "expedited check in with nice staff. Security staff were pleasant, and the entire check in process for everything was easy"
Points négatifs : "there was no lounge close to our departure gate"

Points positifs : "Food was just fine, movie selection very good"
Points négatifs : "Uncomfortable seat cushions, lights were truned on too early (1.5 hours before flight landed)"

Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "Entertainment was good, and crew was very nice and accommodating. Flight was very comfortable and smooth."
Points négatifs : "The food was okay, not that great."

Points négatifs : "Service from airline host Poorly maintained plane Bad food Old entertainment"

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "staff was fine"
Points négatifs : "old old plane, very uncomfortable. Tiny bad screen made movies pointless"

Points négatifs : "KLM can't seem to figure out the order of boarding the plane. Should be business - priority - everyone else. Instead they do priority first, and that's usually two-thirds of the passengers. Also, really tired of the fake business class on these flights..."

Points positifs : "Manque de place"
Points négatifs : "La place"

Points négatifs : "A quoi bon s'enregistrer en ligne si apres, c'est un problème pour obtenir les étiquettes bagages, que ca coince a la depose bagage, que le personnel affirme a tort que les bagages sont enregistrés jusqu'à destination finale (ce n'était pas la cas)"

Points négatifs : "Pet was left behind at vacation destination as pet's reservation (made and confirmed through KLM) was not found at check in. Waiting for Customer Care to help get pet home and take responsibility for situation and getting no response. Very dissapointed, considering law suit."

Points positifs : "Rien à dire, tout est à l'heure, vol agréable, personnel super sympa et professionnel, bravo AF"

Points positifs : "Orderly Boarding and departure on time. Business cabin very comfortable"
Points négatifs : "No food menus were given (understandable for sanitary reasons) but Flight attendants could not tell what was in the main courses, eep for saying one had pasta, one had chicken... besides the complete vagueness, it can be a problem for people with certain food allergies and intolerance. Also, I never received a breakfast (it was an 11 hour flight). I might have been asleep, not sure but then again once I was awake, no flight attendant came to ask if I wanted breakfast. In other words, while flight personnel was polite, they did not provide a very attentive service (and there were only 11 of us in the AM Premier business sections)."

Points positifs : "Je n'ai pas pu embarquer dans le vol car l'agente de bord a fermé les portes avant que je ne puisse présenter mon billet d'immigration qui était dans mon sac."
Points négatifs : "Je n'ai pas pu embarquer dans le vol car l'agente de bord a fermé les portes avant que je ne puisse présenter mon billet d'immigration qui était dans mon sac."

Points positifs : "Oui pour le personnel et correct pour le confort"
Points négatifs : "Par contre au moment de l achat du vol il m a fait choisir mes sièges dont j ai payé 13$ et quand j arrive à l aéroport il faut choisir des sièges donc j ai payé 68$ pour rien je vais faire annule la transaction chez visa"

Points positifs : "Ce qui m'aurait plu c'est de ne pas être obligée de voyager avec un chien . Qu'est ce que un chien faisait dans un avion en train de voyager avec les passagers? Pas de liesse, et la seule fois que je l'ai vu dans une cage, c'etait pour le transporter c'est pendant le debarquement."
Points négatifs : "Pour un vol international de plus de 4 heures est plutôt surprenant, et desagreable, le fait que l'equipage de l'avion n'ait jamais offert de rafraichissements pendant le vol (never mind de nourriture). Il a fallu que les passagers demandent, à la pièce, d'avoir quelque chose à boire, pour en avoir"

Points positifs : "More Spencer in the sits"
Points négatifs : "Do they sits more confortable"

Points positifs : "Divertissement"
Points négatifs : "L’avion est parti sans moi et 4 autres passager sans avoir fait d’appel final"

Points positifs : "Repas à bord Personnel courtois"

Points négatifs : "Un lounge skyte au t4 de Cancún aurait été top"

Points négatifs : "Le personnel a l’enregistrement préfère parler entre eux plutôt que vous apporter de l’attention. ces personnes ne devraient pas travailler au contact des clients."

Points positifs : "Personnel très aimable. Cabine moderne et fonctionnel. Siège confortable."
Points négatifs : "Les sièges business devrait être un petit peu plus large au niveau des épaules en position lit. Mes épaules touchées des 2 côtes. Aussi prévoit un petit peu plis de place au niveau des pieds aussi en position lit."

Points positifs : "le personnel très professionnel et affable. La traduction anglaise manque de volume et très difficile à entendre sur les 4 avions"
Points négatifs : "Le confort des sièges et la station de divertissement très médiocre"

Points positifs : "Servicio"
Points négatifs : "Salida del avión"

Points positifs : "À l'heure. Personnel sympathique!"

Points négatifs : "En arrivant à Montréal, il n'y avait pas de fauteuil roulant pour mon épouse. Elle a du marché tout l'aéroport jusqu'à la douane ce qui est très long pour quelqu'un d'anticiper. C'est la seule place où nous avons du nous débrouiller seul."

Points négatifs : "Etre à l'heure"

Points négatifs : "Horrible food for a business class"

Points positifs : "Confort de l’avoin"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Le confort des sièges étaient passable peut-être est-ce normal après 5 heures de vol"

Points positifs : "Nice new 787. Acceptable business class seats (not the best, but OK lie-more-or-less-flat). Better for sleep than seating IMHO."
Points négatifs : "General condition of cabin and amenities are below par for business class long haul. Food is acceptable but not more. Service is just abominable. No attention to the client, no respect. Have a chronic med condition and was brutalized by the crew. Really awful people."

Points positifs : "Personnel souriant et aimable."
Points négatifs : "Une seule toilette fonctionnait durant le voyage. Beaucoup d’attente pour les utiliser."

Points positifs : "By far the best airline and best service in Mexico, great customer service at airports and on plane. Will be flying aeromexico from now on."
Points négatifs : "Customer service call center were rude and had no options to fix the problem with my seating, was reffered to email complaint center that has not returned an answer."

Points négatifs : "Nous avons dû attendre plus d'une heure sans nouvelles avant de se faire dire que nous aurions encore 1 h de plus de retard. Nous sommes partie avec près de 3 h de retard. Les écrans tombaient en panne de tous les passagers et l'équipage semblaient ne pas s'en soucier. Pourtant un redémarrage a réglé le problème. (fait a la demande des passagers)."

Points positifs : "Vol pas trop long."
Points négatifs : "Délai d'embarquement et pas de divertissement."

Points positifs : "Espace dans l'avion. Divertissement."
Points négatifs : "Pas de choix de repas."

Points positifs : "Ce n'est pas la première fois que nous voyageons avec AeroMexico. Nous avons toujours eu un voyage satisfaisant pour un prix excellent."

Points positifs : "Super vol"

Points positifs : "The cabin was kept quiet, dark and orderly for the night flight."
Points négatifs : "Same as above. The seat in economy is truly an endurance test. No way to go to sleep."

Points positifs : "Overall a great experience"

Points positifs : "Food, entertainment, leg room much better than any US airline. Crew is smart and efficient."

Points positifs : "Le service et la nourriture !"
Points négatifs : "Le confort des bancs"

Points positifs : "Le service et la nourriture"
Points négatifs : "Le confort des bancs"

Points positifs : "It was a great flight. The Aeromexico plane had great service. Enjoyed watching movies during the flight."

Points positifs : "Kindnesses and attentive at all time"

Points positifs : "Seat comfort and timely departure/arrival to destination. Thank you"
Points négatifs : "The breakfast continues to be disappointinbin Premier Class - a little bit of granola would go a long way to make the yogurt and fruit better. You used to have it and you used to warm up your bread which was ice cold on this flight. Could not enjoy with with the Lurpak (nice!) butter."

Points négatifs : "Annulation du vol de retour apres un no-show à l’aller. Aucune information de leur part. J’ai du racheter 3 billets d’avion, plus de 2000$ de frais. Derniere fois avec cette compagnie."

Points positifs : "Un check-in incroyable, un personnel très attentionné de l'enregistrement à la porte d'embarquement. Vol avec 1 heure d'avance sur le nouveau Boeing Dreamliner. Diner copieux, service de boissons à répétition. Espace pour les jambes entre les sièges."
Points négatifs : "Le système de divertissement n'est pas le meilleur (contrairement à Emirates ou British Airways)."

Points positifs : "The dinner was amazing. Best meal I had on a plane."
Points négatifs : "The flight was 2 1/2 hours late. The information provided by the people on the gate always change. There were people on line, and other flight was asigned to the same gate. Confusing and tired. The people on the gate were stressed out, I believe, because they were not very kind."

Points positifs : "It was a very good fare in terms of biz class"
Points négatifs : "Food was terrible . Drink selections terrible, bathroom dirty , service was not good at all"

Points négatifs : "I asked staff from Aero Mexico twice whether there was going to be any food served on the flight, I was told that they did not know or didn't think there wiuld be any service. I ended up buying food I did not need. Also my husband and I were separated in the flight. Food served was so so."

Points positifs : "arrived ahead of schedule"
Points négatifs : "took an hour to taxi after landing no vegetarian options for food"

Points négatifs : "The flight was late with no explanation. On flight entertainment broken, no explanation or apology. Mexico City airport is is disorganized and the bathrooms broken or filthy. They broke three suitcases on my flight, including mine. Quality of service and response is zero."

Points positifs : "ease, no delays, friendly staff, free movies and especially getting treated to a meal on the flight! Wonderful!"
Points négatifs : "Paying an extra $25 per flight to book our seats in advance!! :("

Points positifs : "Le service a bord"
Points négatifs : "Vol de nuit. Mon siege ne s inclinait pas. J en ai parlé avec l agente de bord et elle m a dit que si je le desirais j pouvais changer. Quand je lui en ai fait la demande elle ne s en ai pas occuper et je suis resté avec mon siege situé entre D et F. Avec en plus le passager devant moi qui a incliné son siege. Disons que j avais peu place. La climatisation ne semblait pas fo ctionner il faisait trop chaud. J avais un transfert a faire a Mexico pour Managua. A MTL on me dit que je dois recuperer mes bagages a Mexico. A Mexico on me dit qu ils les tramsferent eux memes!!! J attend mon vol a la porte 57 pour Managua. Sans en etre averti l em barquement a été changé sans que nous en soyons averti. Heureusement on s en ai rendu compte. En somme une très mauvaise expérience..."

Points positifs : "Tout a été super"

Points positifs : "En general tout été excellent"
Points négatifs : "La signal coupais très souvent. J’ai recommencé le même film 4 fois. Mais je comprend que vous n’avez pas le control de ça."

Points positifs : "Food was just terrible¡"

Points négatifs : "Je suis touriste et ils m'ont exiger un autre billet de retour dans mon pays alors que je ne vis pas dans mon pays ayant une residence dans mon pays de residence"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Got to the airport 2 hours before my flight to fly domestically. Waited 1.5 hours in line. Everyone who worked there didn't give a damn about anyone's situation. This isn't the first time the experience was miserable. I recommend viva or volaris. This airline can't get it together."

Points négatifs : "20 minute delay impacted my connecting flught"

Points positifs : "I enjoyed the movies on board, entertainment great!"
Points négatifs : "This my 3rd trip to PVR on airline. As a delta frequent flyer I have always gotten upgraded or standby list. For what ever reason on my return it seemed staff working at airport today ALL gave me false info and finally in the end when I wanted to pay for upgrade told flight sold out ! False ! 3 Empty AM Plus seats 5 Ross in front of me . So I was separated from my friends as they sat in first class. I blame the gate staff since none had a clue ! Horrible e periwnce for first time at Mexico City airport. We also left Aweomexico lounge since was dirty and went to American Express Lounge that was clean z"

Points positifs : "Plenty of free seats to maintain distance. Quiet plane"
Points négatifs : "Vegetables, salad"

Points positifs : "Your willingness to proceed with flying into a pandemic zone with total travel lockdown."
Points négatifs : "allowing travelers that have been advised not to travel to Europe to either change or refund their flights. Your system for this is a bureaucratic nightmare, and the responsible thing to do in a time of crisis is allow people to make the right decision to stay in place. I am done using your service."

Points positifs : "l’atterissage parfais"

Points négatifs : "Il faisait chaud dans l’avion"

Points négatifs : "Aucun repas"

Points négatifs : "Aucun repas"

Points négatifs : "Pas de repas d'inclus"

Points négatifs : "Nothing it was a good flight the crew was great couldn't have asked for better"

Points négatifs : "Screaming babies the entire time"

Points positifs : "Friendly crew, tasty meals. Comfortable seats"

Points négatifs : "Vol retardé de presque 4h"

Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "L’avion, peu de place Pas de divertissement Pas de film Très etrpit"

Points positifs : "Aucun retard. Siege spacieux"
Points négatifs : "Nourriture infecte.. burger Aucun système de divertissement a bord, jai du télécharger l'application united a la dernière minute dans l'avion avec mes propres donnees et ca ne fonctionnais pas sur mon android... Tres décevant comparativement a air canada qui fait aussi partie de star Alliance"

Points positifs : "The crew was great! And efficient!"

Points positifs : "Le personnel sur ce vol été très serviable et présent."

Points positifs : "Avis général Embarquement"
Points négatifs : "N'était pas trop à l'aise. Et nous avons dû payer nos bagages. Triste."

Points positifs : "Very nice and friendly crew"
Points négatifs : "Food was awful and no choices and we have to pay for it + they should rent iPad to the passengers"

Points positifs : "United Airlines"

Points positifs : "The space in economy was bigger than expected. All the staff were very pleasant."
Points négatifs : "I understand budget constraints but the food was mediocre. Can someone relook at choices."

Points négatifs : "I checked on Brussels and united about baggage rules and was very rudely surprised that I had to pay to check my luggage. And will have to on the way back. Has never happened before, pretty upset."

Points positifs : "Airplane, staff,"
Points négatifs : "Meal. Options contain a high amount of cheese and all in my family are lactose intolerant. So a long trip with only drinks"

Points négatifs : "The worst flight of my life. Seats are awfully inconfortable for a night flight. I couldn't sleep at all. Screens are really annoying, most people don't know how to turn them off and they run advertisements all night long, nobody from the crew cares. Wifi app wouldn't stream anything on my phone. Im really sad that I will have to have the same night flight back to Houston."

Points positifs : "Professionnel"

Points positifs : "Tout est fluide: l'embarquement, l'arrivée, les bagages.. On était même arrivés avec 18 minutes d'avance!"
Points négatifs : "On donne assez à boire mais presque rien à manger..."

Points positifs : "Assez à boire et à manger, on nous a donné ce qu'il fallait."
Points négatifs : "Les écouteurs sont de piètre qualité. On ne peut donc pas regarder un film d'une manière convenable."

Points positifs : "Système multimédia sans fils fonctionnant sur nos appareils. Téléphone, tablette, etc."
Points négatifs : "Siège pas assez large. Jouer du coude pendant 8hrs c'est pas amusant."

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "Le type d'avion."

Points positifs : "Good plane good entertainment"
Points négatifs : "Chaotic boarding. Attendants could not put could together. I bought business ckass tickets to my daughter and her husbandfie their honeymoon. They could not use the business lounge: when they arrived they were told that they needed to wait in front of the boarding gate. They waited two hours asking many times why they could not get their seats. They were ordered to stand by and wait to be called. Finally they insisted and they got two sits but not side by side. It was too late to use the business class lounge. What a shame. Food was so basic. Noodles overcooked with few veggies that all. Cabin attendants we're stressed and rude"

Points positifs : "Le service à bord était impeccable."
Points négatifs : "Les sièges sont nuls (ergonomie douteuse). L'espace pour les jambes n'es pas convenable (trop étroite et la patte du siège avant oblige d'avoir une jambe de travers). Système d'information de la position de l'avion est nul (pas assez complet), peux pas savoir combien de temps il reste au vol."

Points positifs : "Avion en bon etat"
Points négatifs : "Hôtesse désagréable et 1h30 de retard pour un vol de 1h45"

Points négatifs : "Avion retarder plus de 3h , attente dans l’avion !"

Points positifs : "The crew."
Points négatifs : "Lufthansa punted to United."

Points négatifs : "Seulement 1 choix de sandwich"

Points positifs : "The process of boarding seemed very organized compared to other flights . The staff was friendly"
Points négatifs : "I wish they had a different type of water but overall it was a good flight"

Points positifs : "Really liked the comfortable seats for the transatlantic flight"
Points négatifs : "Meal was just ok"

Points positifs : "Service rapide, arrivé 30 minutes à l’avance"
Points négatifs : "Pas de tv, ni de repas, collation seulement"

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Food was inedible. Both of us got sick on the plane."

Points positifs : "Even though we left over an hour late, the pilot was able to play catch up. We arrived only a few minutes late. The flight attendants were very attentive."
Points négatifs : "Food could have been better."

Points positifs : "l'avion est finalement arrivé!"
Points négatifs : "5+ heures de retard changement d'avion vers avion vieux (écrans microscopiques) places réattribuées aléatoirement"

Points positifs : "Check in and boarding went very smoothly. The crew was very attentive. They came through the cabin several times with the drink cart. And after dinner was served, gave everyone a bottle of water. Good choice of movies, food was good and the light breakfast was actually very filling. Excellent croissants. Overall great flight."

Points négatifs : "Long flight but that is to be expected"

Points négatifs : "Worst food I've ever had on a plane. Entertainment and internet down for half the flight after a delay at the airport for maintenance. Finally had United app. No free WiFi."

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "The entertainment system for an international flight was lacking compared to other airlines."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "I was exiting your airplane bathroom and my wife was entering when the flight attendant placed her arm in front of my wife and said, “I’m sorry but I’m working so that means I have dibs on this bathroom.” She then entered the bathroom and shut the door on my wife’s face. I was furious and speechless to witness such frank rude behavior and horrible customer service. I would like to think that United Airlines prides itself on better customer service than this. My wife and I have other choices when we fly and we will certainly think twice before we fly United Airlines again."

Points positifs : "The flight was quite clean an comfortable. The crew was very engaging and polite."
Points négatifs : "There wwere no gluten free food selections"

Points positifs : "Les sièges et l’équipage en général. Le divertissement et le confort."
Points négatifs : "Propreté et embarquement à CDG. Pas de menu enfant."

Points positifs : "La rapidité de l’embarquement"
Points négatifs : "La largeur des sièges"

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "La largeur des sueges"

Points négatifs : "Trop de délai itnutile. L'embarquement a été décalé de 5h! Le WIFI est payant à Chicago et la bouffe coûte chère pour de la mauvaise qualité. Le retard est du parce qu'il n'y avait pas d'avion, personne nous dit pourquoi. Finalement, on embarque et apres avoir attendu 30 min, on nous désembarque parce que l'Avion n'était pas prêt, l'équipe d'entretien n'était pas disponible! finalement, on rembarque pour de bon mais on a attendu un autre 30 min sans nous dire pourquoi. L'équipage fait comme si tout était normal mais on voit par la fenêtre qu'il y un camion de service qui essait de réparer de quoi derrière l'avion. On nous fait embarquer alors que rien n'est prêt. La personne qui s'occupait des baggages a pris 20 minutes apres notre embarquement avant de s'amener. C'était extrêment désorganisé."

Points positifs : "You’re entertainment options far exceed your competitors. The food (vegetarian) was excellent."

En savoir plus sur Delta

Vols pas chers Acapulco - France

Dernières offres d’allers-retours

27/11
ven.
2 escales
Delta
37h 40min
ACA - CDG
1/12
mar.
2 escales
Delta
53h 05min
CDG - ACA
3/2
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
43h 25min
ACA - MRS
7/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
48h 55min
MRS - ACA
5/12
sam.
2 escales
United Airlines
20h 15min
ACA - CDG
7/12
lun.
2 escales
United Airlines
34h 20min
CDG - ACA
5/12
sam.
1 escale
Aeromexico
14h 30min
ACA - CDG
7/12
lun.
1 escale
Aeromexico
22h 40min
CDG - ACA
17/3
mer.
2 escales
KLM
19h 50min
ACA - CDG
31/3
mer.
2 escales
KLM
25h 55min
CDG - ACA
3/2
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
39h 55min
ACA - MRS
7/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
48h 55min
MRS - ACA
3/2
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
32h 50min
ACA - MRS
7/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 40min
MRS - ACA
27/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 40min
ACA - CDG
1/12
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 35min
CDG - ACA
3/2
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
32h 50min
ACA - MRS
7/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
39h 45min
MRS - ACA
5/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 20min
ACA - MRS
9/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
56h 15min
MRS - ACA
5/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
41h 25min
ACA - MRS
9/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
49h 10min
MRS - ACA
5/12
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 10min
ACA - CDG
7/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 45min
CDG - ACA
5/12
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 50min
ACA - CDG
7/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 45min
CDG - ACA
24/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
41h 25min
ACA - MRS
27/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
49h 00min
MRS - ACA
27/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 40min
ACA - CDG
1/12
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 35min
CDG - ACA
5/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 05min
ACA - CDG
7/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 45min
CDG - ACA
5/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 25min
ACA - CDG
7/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 40min
CDG - ACA
5/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 25min
ACA - CDG
7/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 40min
CDG - ACA
4/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 15min
ACA - CDG
6/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
58h 20min
CDG - ACA
4/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 10min
ACA - CDG
6/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 30min
CDG - ACA
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première