Trouvez des vols pas chers Casablanca - Strasbourg

CMN - SXB

Trouvez des vols pas chers Casablanca - Strasbourg

Aller-retour
Économique
Casablanca (CMN)
Strasbourg Entzheim
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Strasbourg

Bon à savoir

Basse saison

janvier Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 18%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 27%.

Prix moyen pour un aller-retour

321 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

276 € ou moins

Quand réserver des vols Casablanca - Strasbourg

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 171 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Casablanca - Strasbourg 89 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet, août et septembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est janvier.

FAQ pour réserver un vol Casablanca - Strasbourg

Strasbourg : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Casablanca et Strasbourg ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Casablanca - Strasbourg ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Casablanca - Strasbourg ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Casablanca - Strasbourg ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Casablanca-Strasbourg ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Casablanca-Strasbourg ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Casablanca-Strasbourg ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Casablanca-Strasbourg ?

Meilleures compagnies proposant des vols Aéroport Mohammed V de Casablanca - Strasbourg Entzheim

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Very nice airplane and pleasant crew"

Points positifs : "Crew is excellent, polite and personal!"
Points négatifs : "Plane is super old and outdated. Comfort seat is not, comfortable, very tight. TV screen is not good quality, with the old controls on a handset. No touch, no 1/8 inch audio jack (it has the old 3 holes one). Wifi for streaming freezes every other second. Just make a face lift to the plane, everything else is good."

Points négatifs : "When a bought my ticket, I had asked in the office about WiFi. They told me that you have WiFi on the plane. I had checked this information on KLM.com and saw the same, that you have WiFi. This was the reason, why a chose KLM! Then I tried to connected on board but I couldn’t! WiFi was not available. Crew told me that they don’t know anything about it! I was disappointed and angry."

Points positifs : "Decent price for economy comfort seat, 4A."
Points négatifs : "The flight was delayed about 80 minutes and they did not informed until when I got to the Airport. I could have stayed more at home instead of the terminal. They have also changed the boarding gate.."

Points positifs : "Great atmosphere, crew was excellent!"
Points négatifs : "I’m 6’5”, so legroom can always be a complaint, but this wasn’t too bad. The plane appeared to be fairly old and didn’t have WiFi. Entertainment also was on an older screen which was navigated by using an old in-seat phone."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Staff: from check in to landing, they could at least smile. Baggage claim was a nightmare, 6 Schengen flights in the same belt."

Points négatifs : "Time"

Points positifs : "Good amount of space on the plane, lots of movies to watch, good food and drink."

Points négatifs : "Boarding was chaotic & therefore delayed take off a little Receiving luggage was slow -@ 35 minutes from landing to luggage claim, so actual arrival was considerably later for those meeting me"

Points positifs : "The crew was pleasant"
Points négatifs : "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Points négatifs : "I was seated next to the restroom, which is not a pleasant experience for an international flight."

Points positifs : "The crew was amazing, flight on schedule and good entertainment."
Points négatifs : "Space is just reasonable on a long flight, even if there's seats more spacious that you could choose if you pay more."

Points positifs : "Reasonable space in economy class seats"
Points négatifs : "Staff hurrying us up 40 minutes before departing and threatening to take our bags out of the plane in case we didn’t board then. I had to leave my coffee and run."

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "The crew was great! The food was also much better than other airlines. And passing out whole bottles of water was much appreciated."

Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Food provided, staff kind"
Points négatifs : "Was several hours delayed and check in took 45 minutes because they somehow lost my reservation."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Nice seats. Only seats with a row of 2, which is what I wanted,"

Points positifs : "My seat at the window was great and the staff really friendly and courteous!"

Points positifs : "Smooth and faster than expected trip. I felt free to get up and walk around on this long flight. Food was good. I sat in seat with extra leg room for the first time and it was worth it"

Points négatifs : "I have ordered Wheelchair for my parents which one of my parent didn't get it on Mumbai Airport. When they arrived on Amsterdam Netherlands Airport they were dropped to the gate assigned first and once the gate changed on the fly no body came to help them moving to the new gate assigned which was far away to walk. Nobody even came to tell them that the gate has been changed. It was because of my father's alertness they didn't miss the connecting flight and when my father asked help to members on airport none of them helped my parents and other 4 co passengers which also were on wheel chairs. It was so scary experience for them that they asked me not to book any more flights with Jet Airways. I won't recommend Jet Airways to any of my friends for their parents to travel to USA. I strongly recommend you guys to take a strict action against this. This is so unacceptable."

Points positifs : "We got to Amsterdam on time"
Points négatifs : "1. Paying for the seats we chose...that will never happen again...I'll fly another airline first. 2. The food was terrible. I have flown KLM for years, this was not what I expected. 3. The plane was very dirty"

Points positifs : "And i got it 2 days later. I had to buy a lot of items which were in my suitcase The returning of the suitcase was awfull. In tge end after many phone calls I received it On the 18/12 evening, 2 days after my landing"

Points négatifs : "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Staff very pleasant"
Points négatifs : "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

Points positifs : "Flying with KLM is a pleasure"

Points positifs : "Crew was great, very nice"
Points négatifs : "Not enough legroom"

Points positifs : "I am so grateful to have been provided delicious and filling vegan meals on this long flight. Thank you for offering a dietary option that is compassionate toward animals and contributes less to climate change! Now if only the planes were powered by clean, renewable energy... Hopefully that will become a reality someday very soon! Oh, and also the crew on this flight was exceptionally kind and helpful. Thank you so much!"
Points négatifs : "I did not enjoy the turbulence, which I suppose is unavoidable. More importantly, I felt quite guilty about the greenhouse gas emissions of my flight. I have decided to cut down on my air travel as much as possible as a way of reducing my carbon footprint."

Points négatifs : "Food had only vegetarian choices. No charging place and ambiance was noisy"

Points positifs : "kLM staff was great."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Great service"

Points négatifs : "Unaccompanied minor flying to Lisbon overnight. Bag was lost. No real effort to assist. Bags of unaccompanied minor should be treated with priority."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The staff was extremely pleasant. Food was good!"
Points négatifs : "Have no complaints"

Points négatifs : "Bag was lost"

Points positifs : "The food was excelent"
Points négatifs : "I have to pay to pay a little more confort"

Points positifs : "The last two times we connected in Amsterdam to Humberside our luggage was delayed. This time it wasn’t. The simple things give the greatest satisfaction"

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "Vous ne savez même pas que l'avion n'a même pas décollé car l'aéroport était fermé !!!!"
Points négatifs : "Plus jamais de Kayak"

Points négatifs : "Boarding was a disaster as my companion was selected for random search which held us up as there was no urgency to process us. Then there was no sign for where we should go since upper deck on 747 so we went in "economy" line as indicated on ticket and then was sent to correct line when we got to the front, wasting more time. The seatrs were the most uncomfortable I have ever beeon on for a long flight. I also paid extra to be in the exit row, to have people constantly congregating in front of us.The food was also mediocre."

Points positifs : "The seats were much more comfortable then my last flight. The entertainment system was also updated from the 1980’s remote and cord ones on my flight from DC to Paris."
Points négatifs : "There was no food between the two meals on an 8 hour flight. I had a flight attendant rudely tell me that there is nothing to offer until the next meal. No one reached out to me about the horrible flight and comments I made from the last flight."

Points positifs : "Personnel au top."
Points négatifs : "Avion indécent vu le prix des places. Siège étriqué. Écran ridicule. Pas d'usb ni de prise. Repas sans saveur. Petit déjeuner a peine correct. Avion mal nettoyé et j'en passe..."

Points positifs : "The crew was astounding"

Points négatifs : "Short and sweet"

Points positifs : "The rest area"
Points négatifs : "The airport was cold and it should be warmer"

Points positifs : "Very friendly crew"
Points négatifs : "In-flight system had some errors"

Points positifs : "The crew was OK, but nothing special."
Points négatifs : "Air France should not sell tickets for which the connection flights are almost impossible to catch. My luggage was not transferred to my connecting flight. I had to run to catch the flight to Bucharest. At CDC there were only two custom officers for checking passport of EU citizens, on a Saturday morning with hundreds and hundreds incoming travelers. On top of it, one female officer was rude. Typical french :("

Points positifs : "Good selection of movies."
Points négatifs : "Had to use a shoe horn to get into and out of my seat and I'm not a large guy. But really my harsh criticism comes from the loss of my girlfriends luggage. It was left behind in Paris on our way to Casablanca causing us to waste a day in Casablanca traveling back to the airport the grab the bag the next day. And to add injury to insult her bag was left behind in JFK during our transfer for our flight to Seattle. No big deal right, Delta will deliver the bag to our house the next day, wrong, we were told we have to go to the airport ourselves to get the bag."

Points positifs : "Personnel accueillant et disponible."
Points négatifs : "Nourriture doit être revue même en classe éco. Écran divertissement un peu vieux."

Points positifs : "The seats were spacious and the crew was wonderful. The crew actually made the long flight more tolerable. Will seek out Delta/Air France for further international flights."

Points négatifs : "Boarding (by bus) was a total chaos. I had to stand for about 50 minutes, either on the crowded bus or, after climbing with great difficulty three flights of stairs to a high jet-bridge (I am 76), standing there forever with 200 persons waiting to get access to the plane. Totally unacceptable. They started the boarding process early (50 minutes before departure), but passengers were allowed to actually board the plane at the time it was supposed to take off."

Points négatifs : "Advertised October Pink products but did not have them for breast cancer support"

Points positifs : "Entertainment programs"
Points négatifs : "New variety of food"

Points négatifs : "No leg room at all, cant believe those seats met legal standard. The plane smelled, boarding was a nightmare because too many people had big bags. An announcement had been madd that vags would be collected, but obviously were not."

Points positifs : "La qualité du service Air France, le nouvel appareil, le système de divertissement, l'amabilité"
Points négatifs : "L'embarquement dans un terminal trop étroit avec des annonces peu claires"

Points négatifs : "Ne pas avoir du retard pour le décollage"

Points positifs : "Crew was ok and servicial"
Points négatifs : "Food and reception at door of boarding"

Points négatifs : "We had a short delay"

Points positifs : "Great food and friendly crew."
Points négatifs : "Seatback system was old and not very functional."

Points négatifs : "Les sièges pourraient être rénovés"

Points positifs : "Les prises USB pour charger le téléphone dans l'avion vu que le vol a fait 3h30 de retard"
Points négatifs : "l'embarquement très long et des informations de l'équipage tardif"

Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points négatifs : "C'était un vol court de 50 mn, pour le prix c'était correct, je ne m attendais pas au confort ultime!"

Points positifs : "tout le service est parfait"
Points négatifs : "un peu plus de nourriture dans les repas"

Points positifs : "Crew was amazing. Service and food was good."
Points négatifs : "Random TSA check was not needed at the end when boarding."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points négatifs : "Lost my luggage."

Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"

Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points positifs : "Flight was delayed 4 hours with no explanation"
Points négatifs : "Asked for wheel chair assistance and was not met in Paris. Had difficulty and barely made my flight. A gentleman who worked at airport assisted me"

Points positifs : "Air france crew at Mumbai Airport very rude and not supportive during checkin"

Points négatifs : "Thanks"

Points négatifs : "It was great trip thank you Air France"

Points négatifs : "Missed the flight due to late landing from earlier connection"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points négatifs : "Flying back to US, passsengers get charged for their luggage. Which this is not informed to us, neither On our email nor when we were checking ( for free) in Us"

Points négatifs : "Du retard. .. encore du retard... toujours du retard"

Points négatifs : "Le site internet nous a pas expliqué que pour le Vietnam au-delà de 15 jours il fallait un visa du coup on a perdu le billet de l'allée plus on va reprendre un billet cela nous a coûté 1000 € juste pour l'aller de plus de nos voyages cela est inadmissible j'aurais pu nous avertir qu'un visa en une heure été délivrable. Je comprends pas qu'on travaille en aéroport en plus pas nous indiquer ou même le site au-delà de 15 jours voir d'autres pays quand on y va il nous faut un visa c'est inadmissible de perdre 1000 € sans compter qu'ils ont même pas fait un geste pour au moins reprendre un vol ça ne coûte plus cher que si on prenait un voilà par. Je recommande pas la compagnie Vietnam Airlines ce sont des gros voleurs des escrocs"

Points positifs : "The size of the plane was nice. They had a good move selection. The vegan meal I was given was great."
Points négatifs : "It was loud, cold, the food was just okay at least my vegan meal was the bomb but it would have been better had when we booked the flight it allowed me to also choose this option for my husband. Since he is vegan as well."

Points négatifs : "Because of change in plane..bad choice of seat for long legs of husband...then late in Atlanta and very late into DC"

Points positifs : "Le temps de vol."
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Food was good. Crew nice and professional."
Points négatifs : "Landing was not so smooth."

Points positifs : "The staff was very nice and friendly"
Points négatifs : "One hour delay without any information on embarking and another hour in the plane before departure"

Points positifs : "Le divertissement"

Points négatifs : "Security services at Manchester airport...too long and not friendly at all"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Casablanca - Strasbourg

Dernières offres d’allers-retours

23/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 05min
CMN - SXB
28/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 05min
SXB - CMN
23/11
lun.
1 escale
KLM
7h 50min
CMN - SXB
28/11
sam.
1 escale
KLM
7h 05min
SXB - CMN
23/11
lun.
2 escales
Air France
26h 05min
CMN - SXB
28/11
sam.
2 escales
Air France
25h 55min
SXB - CMN
2/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 50min
CMN - SXB
10/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 05min
SXB - CMN
2/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 20min
CMN - SXB
10/12
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 20min
SXB - CMN
2/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 05min
CMN - SXB
10/12
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 05min
SXB - CMN
9/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 50min
CMN - SXB
11/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 15min
SXB - CMN
9/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 50min
CMN - SXB
11/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 15min
SXB - CMN
2/12
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
15h 55min
CMN - SXB
10/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 50min
SXB - CMN
22/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 50min
CMN - SXB
28/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 20min
SXB - CMN
22/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 50min
CMN - SXB
28/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 45min
SXB - CMN
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

4/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 00min
CMN - SXB
29/12
mar.
2 escales
Air France
29h 15min
CMN - SXB
29/12
mar.
1 escale
KLM
7h 55min
CMN - SXB
6/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
45h 10min
CMN - SXB
4/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
38h 10min
CMN - SXB
5/11
jeu.
2 escales
Air France
20h 50min
CMN - SXB
6/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
44h 10min
CMN - SXB
5/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
32h 15min
CMN - SXB
5/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 05min
CMN - SXB
4/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 45min
CMN - SXB
6/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 40min
CMN - SXB
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première