Trouvez un vol pas cher Belo Horizonte - Paris

BHZ - PAR

Trouvez un vol pas cher Belo Horizonte - Paris

Aller-retour
Économique
Belo Horizonte (BHZ)
Paris Tous les aéroports
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Paris

Bon à savoir

Basse saison

février Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 14%.

Haute saison

juillet Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 18%.

Prix moyen pour un aller-retour

683 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

794 € ou moins

Quand réserver un vol Belo Horizonte - Paris

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 461 € ou moins.
  • On trouve en général les vols Belo Horizonte - Paris les moins chers 65 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juin, juillet et août. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est février.
  • Partir le matin est en moyenne 21% moins cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Belo Horizonte - Paris

Paris : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Belo Horizonte et Paris ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Belo Horizonte - Paris les moins chers ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Belo Horizonte - Paris ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Belo Horizonte pour Paris ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Belo Horizonte et Paris ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Belo Horizonte et Paris ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Belo Horizonte-Paris ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Belo Horizonte-Paris ?

Les meilleures compagnies proposant des vols Belo Horizonte -Paris

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,4
LATAM Airlines
Note générale basée sur 5 330 avis
7,5
Embarquement
7,3
Confort
8,1
Équipage
7,3
Divertissement
7,0
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Vol pas très cher mais pas trop confortable et vraiment low cost sur la partie Nantes-Madrid. Horaire respecté mais confort et repas vraiment très limite surtout sur le vol principal entre Madrid et Sào Paolo. Mais on ne peut pas tout avoir..."

Points négatifs : "Flight was late by 1 hr 20 mins, Latam should have informed us better on delays and resulting changes."

Points négatifs : "Be on time"

Points négatifs : "No problems during the flight"

Points négatifs : "The flight was late"

Points positifs : "Close to nothing. If i had to applaud something it would be the fact that you have an option to check in early via your mobile or laptop."
Points négatifs : "LATAM was incredibly unprofessional, alarming, and entirely non-communicative. After a 3 hour delay that caused me (and tons of others) to miss a connecting international flight, LATAM’s telephone servers had the nerve to claim I was a no show and needed to pay them for my absence. This resulted in a long discussion where I was held on hold until they could adequately determine that yes i missed the flight because they held us late. This was the only way that i was able to avoid their charge to me for being a “no show.”"

Points positifs : "Seats are fairly comfortable. Almost all planes have seats crammed too close together."
Points négatifs : "More choices of TV shows to watch."

Points négatifs : "suitcase came in torn, cut and did not want to compesate"

Points positifs : "The flight was very comfortable"
Points négatifs : "The flight should be not delay.. I paid money for been late...45 dollars they don’t appreciate loyalty"

Points positifs : "Puntualidad"

Points négatifs : "The flight was delayed more than an hour. The seating is super uncomfortable, a small sandwich is all we got for an almost 4 hour flight plus the delay. No entertainment on board makes it a killer. I will no longer be booking any flights with LatAm."

Points positifs : "Crew was attentive & very nice."
Points négatifs : "More smiles !"

Points positifs : "On time."
Points négatifs : "For the 2 hours flight, I had to endure some strong stench coming from fellow passengers. Extremely uncomfortable."

Points positifs : "The plane has a huge leg room space, the chairs are very comfy."
Points négatifs : "The check-in and the baggage drop process in the counter is absolutely slow, as well as the boarding process. I wasn't able to do the check in online."

Points négatifs : "Have the seats when I boughted the ticket. Couldn’t check in , there is no option for residents, only visa Viver"

Points positifs : "Service and great crew"
Points négatifs : "The food"

Points négatifs : "Mon siège ne s’inclinait pas"

Points négatifs : "Tout"

Points positifs : "all except the food"
Points négatifs : "the food"

Points positifs : "no"
Points négatifs : "everthing"

Points négatifs : "Smell at shit all the flight. Horrible."

Points positifs : "The plane was better than the one we came into Colombia on."
Points négatifs : "Offering water would be really great. Can it be that expensive to offer a cup of cold water?"

Points positifs : "Crew was very good. Ground staff were polite and helpful."
Points négatifs : "Flight departure was delayed"

Points positifs : "Perdonnel sympathique."
Points négatifs : "Plus de place sur les sieges. Petite collation."

Points négatifs : "Muito triste minha bagagem nao apareceu na hora do desembarque viajei na classe executiva essa e a ultima vez"

Points positifs : "The crew really was amazing and very kind"
Points négatifs : "The boarding was too slow and it delayed the departure"

Points négatifs : "Lack of food!! LATAM you are doing it wrong"

Points positifs : "excellent avion, neuf. Divertissement à bord de qualité"
Points négatifs : "Repas vraiment minimal"

Points positifs : "Flight from LAX to Lima good enough. Flight from Lima to Buenos Aires very bad. Old plane food sucked and entertainment non existent."

Points positifs : "You made it possible to change my flight to one earlier"
Points négatifs : "The food"

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Travel agency accessed through kayak (kiwi travel) didn’t allow for online check in ahead of time. It also didn’t allow for seat selection ahead of time, so I was stuck with middle seats both ways."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "It was nasty, disordered. Bad experience"

Points positifs : "The service is very good and the personal was so nice"

Points négatifs : "La compagnie a perdu ma valise! Depuis ce temps elle. À pas été retrouvée!!!"

Points négatifs : "Aeronave muito velha, parecia que ia desmontar no ar."

Points positifs : "Jet blue was late so I miss my connecting fly to Uruguay"
Points négatifs : "They send me with avianca and that was a nightmare disaster 4 days later still waiting for my luggage"

Points négatifs : "Latam screwed my son in law, pregnant daughter, and 2 year old grandson. Due to a delayed Latam flight, they missed all international connections. They were stuck in Santiago for 4 days with no help from Latam. Their bags were lost by the airline. NOBODY behind the counters took responsibility to help get them home!! Their passports, credit cards and money were all stolen during this 4 day period."

Points négatifs : "Hidden bag fees make this airline a low value-for-money option."

Points négatifs : "They lost my bags"

Points positifs : "Gate crew was very nice and efficient"
Points négatifs : "Had to wait 3 hours inside the plane in JFK with no electricity (no AC or lights) before taking off. The crew said it was the airport employees that had caused the problem."

Points positifs : "The crew service is excellent: prompt, efficient, and friendly. The free streaming inflight entertainment to use on your smartphone, tablet or laptop is a very nice feature on a 3-hour plus flight. The food for sale onboard is tasty and fresh. In my experience most domestic flights operated by Latam are on time."
Points négatifs : "Latam crams its single-aisle Airbus fleet with one or two rows of seats too many: the seat space is crammed. The exception are the first three rows and exit rows, for extra pay or free for elite passengers. The first three rows have power outlets -nice and useful to watch streaming movies without draining your smartphone battery."

Points positifs : "I enjoyed the customer appreciation the crew showed, at all times. Catered my vegetarian diet and their food was exceptional!"
Points négatifs : "Had minor technical problems with my headphones. However, my flight was not crowded and was able to use the empty seat next to mine to watch a movie."

Points positifs : "The plane was new, exceptionally clean & nice. The crew were very professional & friendly. They offered my husband & I exit row seats for no additional fee after seeing how uncomfortable his 6'3" frame was in the regular seats. The snack and beverage service was above average for a 3 hour flight."
Points négatifs : "The wifi service was not the best and although the plane was new there was not much leg room at all and the seats were not the most comfortable, but for a 3 hour flight it wasn't too bad."

Points positifs : "Simple, efficace. à l'heure."
Points négatifs : "Rien."

Points positifs : "Le prix et l'efficacité. Le reste était tout à fait accessoire compte tenu de la durée du vol. En conclusion tout était parfait."
Points négatifs : "Rien le rapport qualité prix est excellent."

Points positifs : "nothing really different from other airlines"
Points négatifs : "my camera and other things were stolen from checked luggage and the company didn't respond"

Points positifs : "Despite having a high "Sapphire" status with this One World Partner and being promised "preferente" seats by the airline when I reserved seats months ago, I was unable to view the seats or check in online. Both their App and their online system were down and unavailable. We were never able to view our actual seats online. The "preferred seats" my group on 5 could not have been worse!! We were seated consistently in row 11 or the very last row of the aircraft immediately in front of the lavatory, where the seats do not recline at all and where you hear and smell the bathroom for the entire flight.. There was NO space to breathe in our seats. I have traveled on dozens of airlines and this experience and these seats were the WORST! After this happened once, I specifically asked to insure that it would not happen again and was told that seats on my next flights were good but they were the same horrible seats. Part of our itinerary was on LAN and part was on TAM, who have now combined into 1 airline, but still operate on separate systems. So LAN customer service could not see the seats for TAM flights and vice versa. Their online system reflected a changed time for our return flight from 145pm to 250pm from Rio. We verified it 3 times (even though we could not check in or view our seats because of "technical difficulties" we could see the new departure tie, and the change was confirmed by our Sheraton concierge, but when we arrived to the airport they informed us that we had arrived to late for our 145pm flight! We showed them the app that showed our flight was changed to 250pm and they could not explain the problem. We were delayed 4 hours and arrived too late for dinner in Santiago. The final 4 hour flight at 4am flight from Santiago to Lima was torture. The seat in front was literally 6 inches in front of my face when they reclined and I could not recline. It was absolute TORTURE! Avoid this airline! To add the agony, they have lost my bag and do not know where it is!"
Points négatifs : "Horrible seats even for "preferred" status clients. Unreliable and unavailable online service to check in and confirm seats. Two airlines who cannot view or help with the other's flights or even view seats or accurate flight information pretend to call themselves one airline. Lost luggage! Nearly impossible credit card payment system would not accept American credit cards"

Points positifs : "Crew Attention Last Leg of the Trip (Lima-LA) the Plane 787-8 comfort layout"
Points négatifs : "little delay on boarding without letting us know why? Although did not delay, even arrived earlier, the overall time of the trip."

Points positifs : "Online entertainment and we needed to change our flight time same day and they accommodated us with no problems. Great snacks and in flight services"

Points négatifs : "We had to check our bags because the plane was too full, this was inconvenient and it made the plane arrive a little late"

Points négatifs : "Personal very rude no manners to answer Questions or direct people."

Points positifs : "The crew was very friendly and welcoming"
Points négatifs : "The boarding process was pretty terrible and disorganized"

Points positifs : "They had a great selection of movies, each passenger received a blanket and pillow without having to ask, the crew was friendly and professional, and the takeoff and landing were smooth."
Points négatifs : "During the reservation process it seemed that the ticket included luggage, and only when I received the ticket I discovered that I had to pay 30 Euro extra, each way, to check in luggage. The ticket was by no means low-cost, so I don't understand why that wasn't included in the price. And the food could have been much better, I really couldn't eat anything and I usually like airline food... :) Thanks!"

Points négatifs : "Not having to wait in the hot line. It is terrible that you cannot pick any seat if you buy economy. And the economy seats are tiny!!! The rate for checking in baggage is more expensive than other airlines. Food was terrible: both for dinner and breakfast had plane awful sandwiches . Not traveling iberia again"

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points négatifs : "Crew was rude and the seats had astoundingly little leg room. Plus they tried to upcharge for everything. Will never fly with this airline again."

Points positifs : "Flight arrived safely and on time."
Points négatifs : "Luggage was terrible. Forced me to check my 1 small laptop bag despite letting others board with duffel bags, then lost 1 of our actual checked bags in the airport for an hour after our other bag was delivered."

Points positifs : "Not much. There was one flight attendant that seemed pleasant but I wouldn’t know for sure since the attendants ignored all passengers except for those who had preordered their meals."
Points négatifs : "It was extremely frustrating that there was no kiosk available when checking in. I did not have a bag to check, yet I waited on a ridiculously long line to check in for my flight. The people working the desk at the gate were slow and unpleasant. Service on plane was terrible."

Points positifs : "The crew was really nice. They were friendly and genuine."

Points positifs : "Fine flight once we were in the air."
Points négatifs : "There were NO SIGNS saying it was a level flight, not Iberia. No one at Iberia check in desk etc. We eventually figured it out after a while. In general Iberia and level are short staffed and unorganized. If you're willing to deal with this, it's an affordable option and they'll get you from A to B."

Points négatifs : "The airline accepted our checked baggage, although they already knew that it would not make it to our final destination (Marrakech) on the same day that we would arrive. We had to pay, out of our own pockets, for the inconvenience. Apparently this happens a lot, and it happened to our entire plane"

Points négatifs : "Still waiting for luggage 2 hours after arriving."

Points négatifs : "Crew was friendly to some people and completely ignored others, or at least me. Not sure if they knew Passenger status or what."

Points positifs : "Very personable"
Points négatifs : "Delay in Madrid -"

Points positifs : "Dreamliner is great. So we’re the crew"
Points négatifs : "Please serve water at the very least."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points négatifs : "The crew is not nice and rude. The checkin counter didnt allow me to have overweight of 300 grams. Ridiculous. At some areas of the plan the air conditioning doesn't work well"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points négatifs : "The seat was very uncomfortable. There were only two beverage services, at meal times, and the water pours were maybe 4oz. After 8 hours, I was pretty thirsty."

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "Good legroom."
Points négatifs : "Disorganized boarding."

Points positifs : "Arriving at my destination, safe, sound and on-time."
Points négatifs : "The crew could have been a wee bit more friendly/looked like they didn't hate their job. The onboarding process was just short of disastrous."

Points négatifs : "Legroom a little scarce on a 12-hour flight, even though I'm only 5'7" tall."

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "A cup of water given anywhere else for free was not provided. There was no entertainment. The plane was old and seats very uncomfortable"

Points positifs : "Smooth travels , good on board service , clear directions , clean"
Points négatifs : "No negative complaints"

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points positifs : "Iberia Premium Tourista is an absolute gem, don't overlook an upgrade from Tourista."
Points négatifs : "The food is just marginal, but I wasn't expecting anything different"

Points positifs : "Fast boarding, good entertainment and arrived early"
Points négatifs : "Food wasn’t great. Chicken with beAns and mashed potatoes dry."

Points positifs : "Once again, my minor child (5 years old) was not seated with me. I don’t understand. Her birthday is listed with her ticket. Why ask the age of children under 11 if they’ll be seated with strangers? Moreover, we were loaded onto the plane from both ends, irrespective of our seats, so there was mass confusion as two sets of passengers were crossing over each other, looking for seats. Using hand signals to communicate, as it was an international flight with passengers speaking several languages. The crew stood at the entrances to the plane, watching."
Points négatifs : "My experience."

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points positifs : "Excellent service"

Points négatifs : "Krew. Comfort srat . Space."

Points positifs : "The staff was rude and not helpful. Check in was below standard."

Points positifs : "Staff was amazing!"
Points négatifs : "Seats are very small and leg room is non-existent."

Points positifs : "Got me where I needed to go, on time. Reasonably comfortable."

Points positifs : "On time dép and arrival"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points positifs : "Great and on time"
Points négatifs : "Nothing all good"

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "The flight wasn't full but still had some people seated next to each other. Flights should allow for social distancing right now"

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points positifs : "Service was great and the airplane was very well maintained."
Points négatifs : "More water, I was thirsty most of the time."

Points positifs : "There is nothing to like about the flight"
Points négatifs : "There was no entertainment , no food for a 4 hour flight. The flight is more expensive than other airlines. I will not recommend or flight with them again. The flight was full and I think the route is profitable to them. I guess if you can exploit people, why not do it."

Points positifs : "Average friendliness of crew, paying for extra leg room seat is a must"
Points négatifs : "Food with a taste, rather than dull"

Points positifs : "Tap crew is very nice."
Points négatifs : "No turbulence"

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points positifs : "."
Points négatifs : "Pas de retard !!!"

Points négatifs : "C’est complètement bizarre , on ne peux pas choisir un film pour commencer a regarder. Ils commentent au même temps et c’est vraiment impossible."

Points positifs : "Not much"
Points négatifs : "The offered an upgrade to bid on. I did and was rewarded one for the 4 of us. It turned out that the seats were exactly like every other seat on the plane in size. They did provide free drinks and a well used towel. When you ask to be paid for an upgrade you should be clear what that really is."

Points positifs : "Flight was canceled"
Points négatifs : "Flight was canceled"

Points négatifs : "Aucun rappel du vol.aucin message d'alerte. Aucun sens commercial. Je ne suis pas montrée à bord. Achat dun nouveau billet. Fini avec la TAP."

Points positifs : "Bon vol bon pilotage plutôt confortable Proposition de boissons"
Points négatifs : "La proposition de sandwich Un peu de retard au décollage"

Points positifs : "Very modern aircraft, good (but not excellent) food, small bathrooms"
Points négatifs : "It was not made clear that I would have to pay for my baggage extra - it was $120 to check one bag! Boarding was slow and pretty awful and that you have to pay for any seating in advance is just awful! Also JustFlly wasn't able to actually assign the seats I had chosen was a real turn off. Bad term"

Points négatifs : "Départ à l’heure"

Points positifs : "Personnel de bord souriant et au petit soins. Avions propre"
Points négatifs : "Embarquement encore une fois chaotique, encore une fois en retard (aller comme retour) et une politique de bagages à main aléatoire. Malgre une taille autorise, impossible de comprendre pourquoi nos valises sont passées en soute plutôt qu'à main par rapport à la valise du voisin. Dommage"

Points positifs : "Avion propre et moderne Personnel à l'ecoute"
Points négatifs : "L'embarquement catastrophique. Personnel peu sympa, j'organise et aucune explication sur le retard."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Repas pas top, pas de divertissement si ils ne sont pas télécharger en amont dans l’application."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Les repas sont pas top, pas de divertissements si on ne telecharge en avancent ceux de l’application."

Points positifs : "I flew business class - very good seats. TAP also flies an older plane on this route- not fully reclining"
Points négatifs : "Boarding process too slow and delayed. Soup, always appreciated was lukewarm"

Points positifs : "Rien. Nous n'avons pas eu accès à notre vol."
Points négatifs : "Nous sommes arrivé 15min avant le décollage et nous nous somme vu refuser l'embarquement. La prise en charge par la suite était catastrophique. Et cela decale toutes nos vacances et engendre des frais supplémentaires."

Points positifs : "La place pour les jambes"
Points négatifs : "Nous avions une correspondance à Lisbonne. Le personnel. Le départ sur Paris étant en retard le personnel aurai pu faire sortir en priorité les personnes ayant une correspondance et nous affréteur une navette pour que nous puissions prendre notre vol. Nous n'avons pas pu monter dans l'autre avion."

Points positifs : "Le personnel de bord était sympathique."
Points négatifs : "Mon repas et celui de certains passagers venait d’une enseigne du lounge de l’aeroport Exki: un but de baguette dur comme pas possible donc je l’ai touché avec de la confiture, du beurre et un muffin pas du tout frais..."

Points positifs : "The crew was generously serving me and the price was more reasonable than any other."
Points négatifs : "I had a huge passenger next to me who took most of my space the whole time during the flight and ended up hurting my neck and back. I understand it had nothing to do with the crew, but not comfortable at all. Besides, there was no entertainment and even outlet available."

Points positifs : "-"
Points négatifs : "-"

Points positifs : "Bien organisé"
Points négatifs : "Pas d’ecran Disponible pour regarder des films"

Points positifs : "Petite Collation appréciable"
Points négatifs : "Pas de divertissement (écouteur, écran..) pendant 2h25 de voyage"

Points négatifs : "J ai du paye 120 euros au guichet d enregistrement pour 1 bagage en soute alors que sur lors de l'achat il m a semble avoir droit a 1 bagage. Mais impossible de retrouver la trace sur mon mail de confirmation. Pouvez-vous vérifier et a l avenir être plus clair sur nos droits ou non aux bagages en soute ainsi que le prix du bagage sur votre site si vous le proposer et le prix au guichet . Cela augmente significativement le prix du billet donc mérite de nous informer clairement et complètement. Merci de votre compréhension et de votre réponse."

Points négatifs : "Les agents tap de l’aeroport de Dakar m’ont fait manquer mon vol par non assistance et désinformation totale. Ils n’ont aucun professionnalisme et limite ils t’insultent. Je suis sénégalaise mais je suis très déçue du comportement des agents à l’aéroport de Dakar. La plus grosse déception de ma vie"

Points négatifs : "Everything was good"

Points positifs : "Decent boarding and un-boarding, a small sandwich during the flight"
Points négatifs : "Impossible to use a laptop for a 1m80 big guyin the middle seat: seats are soooo narrow"

Points positifs : "Very nice flight."
Points négatifs : "Boarding should be more organized."

Points négatifs : "2 hours late, problems with entertainment, bad service at chack-in"

Points positifs : "The web page said that I did not have to pay for my baggage, but I had to pay an expensive price."
Points négatifs : "You have to add the price that we really going to pay, not a price to make the people think that it is a cheap price."

Points négatifs : "On m’a forcé à mettre mon bagage en soute en m’assurant que le’ vol était complet. En me baladant pendant le vol. J’ai vu près d’une dizaine de place de libre..."

Points positifs : "nothing."
Points négatifs : "The flight was cancelled few hours before departure. I called the customer service and they a flight to Tel Aviv a day after with 3 stops. It was imposible to accept, so I've cancelled and bouhgt another ticket from other airline and ask for refund. Three months later I still waiting for the money. Not recommend at all TAP."

Points positifs : "Food and staff"

Points positifs : "Tap est une tres bonne compagnie un des meilleurs en Europe"
Points négatifs : "Rien vraiment toutcest bien passer dans l'ensemble"

Points positifs : "The planes were fantastic, wish all other airlines provided the same amenities. There was ample leg room (even in the economy peasant class), there were innovative changes in the pullout tray, beverage holder, convenience of charging devices, a mirror, specific pockets for books/glass cases/snacks. And a very comfortable headrest which made snoozing easier."
Points négatifs : "Contacting TAP Customer Service was a nightmare. It took forever before anyone answered the phone &, when they did, it was VERY difficult to understand their English. Forget reaching ANYONE after 9 pm; ditto for trying to do anything online, e.g., checking in, picking seats, modifying reservations, etc. If you are forced to do anything at night, prepare yourself for total frustration."

Points positifs : "All except for service to handicapped."
Points négatifs : "I mad reservation listing that I needed wheel chair assistance due to walking limitations. Upon flight arrival no service was provided not was it provided on my return trip."

Points positifs : "It was a very short flight, so non-reclining seats were not a problem. They also seemed a nice distance from the seat in front, so there was no problem of having the person in front basically in your lap."
Points négatifs : "They handed out a small biscuit which made me expect water or coffee to have with it. This is not the case."

Points positifs : "First off I'd never heard of this airline but that was ok because we (group travel) were originally booked on another aiine I'd never heard if before either called Nirwegian. Well less than 24 hrs before we were scheduled to fly out, the exact same day, they cancel our flight! After a lot of phone calls and wait times we were booked onto TAP AIR PORTUGAL. Easy check in, my carry on was great, entertainment was on point, food was good (first European trip), crew was nice, plane was huge; just a good experience overall. I will definitely fly with them again."
Points négatifs : "N/A"

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance. Arrivée à Casablanca 18h au lieu de 16h."

Points négatifs : "The flight was oversold and we got bumped off with 20 other passengers even though we had all booked months in advance. I’m still not in Marrakech, now a flight to New Jersey. I’m so sad and it’s my wedding anniversary."

Points positifs : "Good food. More or less on time."
Points négatifs : "No electrical outlets."

Points positifs : "Free food and drinks. Pillow and blanket and ear buds all ready on each seat! More spacious seating."
Points négatifs : "No indication booking was discounted flight on kayak website! Charges for baggage very , very high!. Very bad border crossing as we waited in line for a simple passport stamp for 3 hours!!!!!!"

Points négatifs : "We left 45 minutes late for a 3 am flight. In the middle of the night the priority is sleeping but we were awakened for food service at 5 am. Worst breakfast I’ve ever had too."

Points négatifs : "Pas assez de place pour les jambes"

Points positifs : "Great friendly service. Very clean and organized crew. Nice plane, great flight crew. Comfortable seats. Free ear pieces and drinks for international flights."

En savoir plus sur LATAM Airlines

Vols pas chers Belo Horizonte - Paris

Dernières offres d’allers-retours

1/4
jeu.
1 escale
LATAM Airlines
20h 00min
CNF - CDG
29/4
jeu.
1 escale
LATAM Airlines
15h 45min
CDG - CNF
1/4
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 00min
CNF - CDG
29/4
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 05min
CDG - CNF
7/3
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
16h 30min
CNF - ORY
20/3
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
23h 55min
ORY - CNF
6/3
sam.
2 escales
Iberia
28h 55min
CNF - ORY
17/3
mer.
2 escales
Iberia
33h 05min
ORY - CNF
9/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 30min
CNF - CDG
16/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 35min
CDG - CNF
10/1
dim.
2 escales
LATAM Airlines
33h 25min
CNF - ORY
16/1
sam.
2 escales
LATAM Airlines
26h 15min
ORY - CNF
9/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 30min
CNF - CDG
19/3
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 55min
CDG - CNF
10/1
dim.
2 escales
LATAM Airlines
33h 25min
CNF - ORY
16/1
sam.
2 escales
LATAM Airlines
32h 55min
ORY - CNF
15/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 50min
CNF - CDG
10/4
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 50min
CDG - CNF
12/1
mar.
2 escales
LATAM Airlines
20h 55min
CNF - ORY
19/1
mar.
2 escales
LATAM Airlines
30h 00min
ORY - CNF
7/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 50min
CNF - CDG
21/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 40min
CDG - CNF
25/3
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
37h 35min
CNF - CDG
29/3
lun.
2 escales
LATAM Airlines
17h 40min
CDG - CNF
23/1
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 10min
CNF - ORY
27/1
mer.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
15h 40min
ORY - CNF
7/3
dim.
2 escales
Iberia
24h 20min
CNF - ORY
17/3
mer.
2 escales
Iberia
37h 10min
ORY - CNF
2/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 50min
CNF - CDG
9/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 55min
CDG - CNF
6/11
ven.
2 escales
LATAM Airlines
28h 50min
CNF - ORY
13/11
ven.
2 escales
LATAM Airlines
26h 15min
ORY - CNF
23/1
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
23h 10min
CNF - ORY
27/1
mer.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
15h 40min
ORY - CNF
10/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 05min
CNF - CDG
10/2
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 40min
CDG - CNF
6/3
sam.
2 escales
Iberia
33h 25min
CNF - ORY
20/3
sam.
2 escales
Iberia
28h 50min
ORY - CNF
23/1
sam.
2 escales
LATAM Airlines
46h 10min
CNF - ORY
27/1
mer.
2 escales
LATAM Airlines
32h 55min
ORY - CNF
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

19/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
54h 10min
CNF - ORY
18/11
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
14h 45min
CNF - ORY
12/11
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
41h 35min
CNF - ORY
19/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
41h 30min
CNF - ORY
18/11
mer.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
17h 55min
CNF - ORY
11/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 25min
CNF - CDG
18/1
lun.
2 escales
LATAM Airlines
33h 25min
CNF - ORY
12/1
mar.
2 escales
LATAM Airlines
33h 25min
CNF - ORY
12/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
35h 00min
CNF - ORY
13/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 30min
CNF - CDG
13/11
ven.
2 escales
LATAM Airlines
28h 50min
CNF - ORY
25/12
ven.
2 escales
Iberia
33h 25min
CNF - ORY
13/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 25min
CNF - CDG
30/11
lun.
2 escales
LATAM Airlines
45h 50min
CNF - ORY
10/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 35min
CNF - CDG
12/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
56h 20min
CNF - CDG
18/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 20min
CNF - CDG
13/1
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 10min
CNF - ORY
12/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
CNF - CDG
19/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
51h 05min
CNF - CDG
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première