Trouvez un vol pas cher Ghana - Paris

Trouvez un vol pas cher Ghana - Paris

Aller-retour
Économique
Washington DC (WAS)
Paris Tous les aéroports
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Paris

Bon à savoir

Basse saison

mai Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 2%.

Haute saison

septembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 1%.

Prix moyen pour un aller-retour

515 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

508 € ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Paris

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Paris ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Paris aux tarifs suivants ou moins : De Accra Aéroport Intl de Kotoka 429 €.
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet, août et septembre et octobre est le mois le moins cher pour partir pour Paris.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Paris.

FAQ - Réserver un vol pour Paris

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Ghana-Paris ?

Quelles compagnies aériennes ont des mesures de distanciation sociale liées au COVID-19 pour les vols Ghana-Paris ?

Paris : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Paris : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Paris ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Paris ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Paris ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Paris ?

Les meilleures compagnies proposant des vols Ghana -Paris

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 928 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The food was amazing and the crew was great!"
Points négatifs : "Boarding seemed a bit unorganized."

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "The online check in wasn’t possible so I wasn’t able to choose my seat."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Comfortable seat Good selection of movies"
Points négatifs : "The plane had no room to stretch inside. The space was very confined and cramped. Not good when your traveling for 10hrs in the air. I also didn't like the food or the portions. Bad selection of music."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "It was on time"
Points négatifs : "The seats are so crammed together and for 11 hour flight it became quite uncomfortable after a few hours"

Points positifs : "Food was especially good."

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "Best flight ever on"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points positifs : "Business class was money well spent."
Points négatifs : "The boarding at the gate was a bit congested."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Entertainment was pleasant. Food was provided which was nice. Drinks were good. Flight staff was pleasant."
Points négatifs : "Touch screens didn't work very well."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points négatifs : "Missed the connecting flight because of flight boarding delay on the original destination. The airline did not accommodate my non-English speaking parents for overnight."

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "everything"
Points négatifs : "nothing"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "Polite crew, comfortable enough"
Points négatifs : "Pack a meal and don’t rely on the airport at Istanbul for a grab and go meal beyond prepacked sandwiches. No options for lactose-free meals beyond the potato chips at the bar. In-flight food was awful- we had the no lactose meals."

Points positifs : "In flight service and food was excellent."
Points négatifs : "Custom control at transfer airport (IST) was very crowded. Then were no Turkish Air representative available to guide to terminal, to reassure flight will be held. Arriving flight was late, very stressful. Turkish Air representatives near lines to say—we are aware you are connecting would have alleviated stress."

Points négatifs : "The transfer/passport control in Istanbul was very crowded. We were at risk of missing connection. It would have been helpful to have airline representatives in area to direct customers and provide connection information."

Points positifs : "Fast boarding and well maintained airplane"
Points négatifs : "Flight attendants could check on passengers more often. They seemed to just serve the standard drinks/meals and then disappear."

Points positifs : "Excellent respect of timing : check in , take off and landing and delivery of luggage. Crew professional and quicly available Connecting flight was possible thanks to respect of time. I have tried number of companies I can tell Turkish airline is committed to time and staff are well organised and professional."
Points négatifs : "Seats were uncomfortable in this kind of plane. As we were doing a connecting flight we were also tired."

Points positifs : "They allowed me to change my flight for free because I could not get a visa to Turkey. Thanks!"

Points positifs : "Entertainment was great, crew were polite and attentive"
Points négatifs : "Not enough leg room for anyone over 6ft tall"

Points négatifs : "Repas"

Points négatifs : "Flight delayed an hour and a half! And killed my connection, so an uncompensated extra seven hours in Istanbul airport."

Points positifs : "NA"
Points négatifs : "I requested a wheelchair at the airports but didn't receive that service."

Points positifs : "Every thing about the flight but the"
Points négatifs : "The Customer Service at the Istanbul air port is the WORSE service I have ever seen in the entire world, in fact you can not call it customer service, these people duel on older people that depend on their services and they treat them like garbage. I have always like Turkish Airlines but now I will try to go with any other Airline because of that problem, all their flight are routed true Istanbul and I do not want to risk being stacked there again!!!!!"

Points positifs : "Cabin crew was so kind and all the time asking for my needs"
Points négatifs : "Airplane was a bit outdated and since the aircraft didnt had first class only business so the seating was un comfortable at all. By the way the aircraft is boeing 737 if im not mistaken."

Points positifs : "Food and comfort was great."
Points négatifs : "Israel requires them to close bathrooms forvlast 30 minutes but there was no warning. So when tried to go 30 before landing had to wait until we landed."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "I landed SAW airport with another operator. Turkish airlines should have simply waited for me as my reservation with them starts in SAW airport. My previous operator sent my luggage to SAW as final destination, which means i have to cross passport control, collect my luggage and start the check-in process; given the time window between the flights, that was simply impossible. TURKISH AIRLINE's ground staff - transit team of SAW airport - Made it happen! I was requested just to wait, then they confirmed transferring the luggage and gave me respective tags! landed CDG - Paris to find my bag safe and sound :)"

Points positifs : "Went smoothly!"

Points positifs : "Ground and air staff"
Points négatifs : "Seats a bit too crowded"

Points positifs : "Smaller aircraft but better seats, comfortable"
Points négatifs : "The air conditioner stopped working it was in incredibly hot on the aircraft cabin"

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "Yes"
Points négatifs : "Nothing. Flight was amazing"

Points positifs : "The plane size & comfort was excellent. The staff were very friendly"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "The plane ✈️ itself the attendants . The entertainment on board. Really great"
Points négatifs : "Nothing dissatisfying about the flight nor the airline staff . Very polite, very professional. It was a Great flight. For long trips this airline is one of the best."

Points positifs : "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Points négatifs : "I flew economy and all was good and appropriate to the level."

Points négatifs : "Still don’t have my luggage yet"

Points négatifs : "I paid for the preferred seat .and i found that people beside me didnt pay anything when i asked them ,"

Points positifs : "Flight and the crew!"
Points négatifs : "Staff at the airport pushing you to upgrade to first class but not making it clear only the first trip from Athens to Amsterdam which the first class uses same uncomfortable seats as the economy to pay extra 130 euros ridiculous airfrance stuff! I should have flown all the way to NYC first class!!!"

Points positifs : "Great crew."
Points négatifs : "Ran out of business class meal. Substituted a Econ class."

Points négatifs : "Seats in economy section are very close together . There is not enough room for knees...especially for such a long trip."

Points positifs : "Fantastic gate agents!"
Points négatifs : "The food was terrible."

Points positifs : "Crew were great"
Points négatifs : "Refreshments"

Points négatifs : "1. In Flight Entertainment 2. Controlled In Flight Temperature"

Points négatifs : "Too hot inside the aircraft"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points négatifs : "KLM was not prepared to get wheel chair passenger off plane. Cost me delay of 1 hour. I will never fly KLM again."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points négatifs : "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Points négatifs : "Dozens of high school students screaming and climbing onto seats, crew did not intervene."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Being fed was amazing and watching free TV was great!"
Points négatifs : "I wish there were personal fans because it got uncomfortably hot sandwiched between people"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Amazing crew"

Points négatifs : "The flight was cancelled and had to be rerouted on United Airlines."

Points positifs : "The crew were amazing and the flight was very smooth."
Points négatifs : "Keep up the good work"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Employees were very friendly"
Points négatifs : "The seats were very small"

Points positifs : "Flight crew very nice"
Points négatifs : "Paid $70 for seat with more leg room and was the exit role to main entrance. No overhead space for carry on: broken food tray holder. People stepping on my feet. And gather in your space waiting for bathrooms. Window seat had no room for feet because of closed door"

Points négatifs : "Our lougage did not arrive"

Points positifs : "punctuality of boarding and flight time"
Points négatifs : "attitude of crew in business class: no sense of true hospitality"

Points positifs : "The food rocks! I know that I will always be eating well with KLM. The staff is always so nice, professional and cordial...I always know I'll be in good hands with the flight. KLM #605 from Amsterdam to SFO---please pass the praise to all of them."

Points positifs : "Seats were comfortable and there was enough room for hand baggage. I slept during the flight so do not have opinion on entertainment."
Points négatifs : "Not able to charge my digital devices. When serving beverages and food, the same flight attendant missed me a few times. That was annoying but other attendants were very nice."

Points positifs : "Great food"
Points négatifs : "I paid a top price for my ticket and expect the advertised amenities to work. Upgrade or replacement for entertainment system."

Points négatifs : "Didn’t happen."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "We are guessing they either overbooked or they didn't have sufficient passengers on a Tuesday afternoon who's final stop was Glasgow. They rebooked him for 1200 the next day. DFW to MN, St Paul to Schipole, Amsterdam to final destination, Glasgow. So he ends up having to pay for another Lyft back to our apartment in Dallas, then another additional one for the 12 noon flight the next morning. If he didn't have family living in Dallas, he would've incurred a hotel fee too."
Points négatifs : "He was bumped to the next day due to his flight being cancelled. Then re-booked the next day, with an additional layover. Then due to a 32 minute layover that left 3 minutes sooner..."

Points positifs : "expedited check in with nice staff. Security staff were pleasant, and the entire check in process for everything was easy"
Points négatifs : "there was no lounge close to our departure gate"

Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Please Endeavour to put the expiration date on the food served in the flight."

Points positifs : "Lovely staff, good food, great movies."

Points négatifs : "Boarding was delayed a little due to weather as was takeoff. Cant blame them for weather but the connection was very tight."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The flight was great."

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points négatifs : "Two hours delay in the start."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "The food was okay and the staff were friendly."
Points négatifs : "My seat and several others around me were broken so that they would fall all the way back if we leaned back at all. The entertainment system kept crashing and forgetting what shows everyone on board we’re watching. There were no air vents to control. The games crashed constantly. The usb hubs didn’t work."

Points positifs : "Onboard crew was friendly. Dinner was good"
Points négatifs : "Cabin was very cold. Not enough legroom compared to orher international carriers. Male flight attendant kept bumping into my husband sitting in aisle seat so he unable to get any sleep. We tried upgrading to business but Delta said we had to contact Air France in Detroit. When thrre, the gentleman on ground crew was actually rude when I asked about it. He could have just politely told me there was nothing available. Not looking forward to my return flight"

Points positifs : "Their evacution video is interesting"
Points négatifs : "The aircraft is a bit old and somehow the flight crew didn’t offer me the full menu as the menu describe. First time encounter that in a business class"

Points positifs : "Great food (Economy class). Good Service"
Points négatifs : "Not enough bathrooms on Economy class area due to aircraft design."

Points positifs : "Quiet! No noise-canceling earphones needed. Delicious food."

Points positifs : "Le temps de vol."
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Boarding this large plane went relatively quickly and orderly."
Points négatifs : "Seats were tight and got a bit uncomfortable. This was a long flight. Could use a much better cushion."

Points positifs : "Good seat width Great movie selection Great food and drinks Nice and large A380"
Points négatifs : "The interface of the screens seemed old Need to anticipate the needs of the customer better For example, they brought me my special meal first, but I had to wait 30 minutes later to get a drink to accompany it. The food was getting old. Did not see any newspaper/periodical selection. That would have been nice."

Points négatifs : "Flight was delayed by 1h30min, so we arrived very late"

Points négatifs : "Leg space."

Points négatifs : "Impossible de commander un repas sans gluten sur l’application mobile"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Airplane delay to take off 1 unknown reason After landing in Paris 50 min sitting inside airplane moving around Late for flight transfer. Sitting in Paris airport 5 hours. Customer service no working. Never fly Air France anymore !"

Points positifs : "Enjoyed my food, especially tasty for airplan fare!"
Points négatifs : "Not enough leg room"

Points positifs : "Le service, le café et croissant compris, l’accueil, le respect des horaires"
Points négatifs : "Assise sur le dernier rang de l’avion, les sièges sont trop droits sans souplesse car tenus par la paroie"

Points positifs : "Staff"
Points négatifs : "We were 2h late"

Points positifs : "Food, service, comfort"

Points positifs : "Le divertissement"

Points négatifs : "I did not like that i was in the bulkhead and there was not sufficient overhead storage for us. The bin was only big enough for 1 backpack. 2 of the 3 of us in that row had to go 2 rows back to store our luggage. This is very inconvenient when deboarding because I have to wait for many others to pass before I get a chance to walk towards the back of the plane to get my luggage."

Points positifs : "Bon système à bord, films récents, écran assez grand"
Points négatifs : "Pas beaucoup d’espace entre les sieges, nourriture juste correcte"

Points positifs : "It was a wonderful flight and service . Hospitality and welcoming."
Points négatifs : "Nothing everything was amazing ."

Points positifs : "I like traveling with AirFrance in general."
Points négatifs : "Terminal too far to go to loggage, walking about more than two miles after a long trip is not very easy AirFrance should have a better terminal at Charles-de-Gaulle!!! Have some missing stuff in my luggage!!!!"

Points positifs : "L'attention et l'amabilité de l'equipage. Le service en plusieurs langues. Les sièges plus confortables que sur les moyens courriers. Bravo pour les progrès sur les plateaux repas. J'aurai bien aimé un apéritif quand même"
Points négatifs : "Les toilettes de seconde sont trop loin! Difficile de progresser dans les allez les gens dorment les jambes en travers des rangées par manque de place. A cause du bruit le Stewart a pas bien compris ce que je commandais a voir et n'a pas osé me faire répéter une troisième fois. Je n'ai pas.trouve la ventilation individuelle, donc ai eu peu trop chaud et très soif tout le vol."

Points positifs : "Ground crew at CDG was helpful to file a claim for the lost luggage."
Points négatifs : "Ground crew at MXP Was inexperienced. She called every one in my flight to form a new line and it was immediately total chaos. And then they lost one of our luggages!"

Points positifs : "Boarding for BUsiness class was fine. Seating was cramped."
Points négatifs : "As I said in my rating, seating was cramped. Food was mediocre. Crew was pleasant."

Points positifs : "The service was very professional."
Points négatifs : "Everything went well."

Points négatifs : "Il a eu du retard"

Points positifs : "Food and service was good and price was acceptable"
Points négatifs : "Very long route"

Points positifs : "L’enregistrement"
Points négatifs : "Le contrôle des bagages cabine"

Points positifs : "Heureusement que les PNC gardaient le sourire"
Points négatifs : "Encore une fois le retard et le pseudo repas servi sans même un plateau, cake aux légumes à déguster avec les doigts et 5 petits vulgaires morceaux d’orange Encore une fois bravo"

Points négatifs : "Attente supplémentaire du décollage ... Un petit gâteau avec la boisson serait mieux ! Maurice"

Points positifs : "L’amabilite Le sourire la disponibilité, les informations claires et précises fournis."
Points négatifs : "Annonce d’un retard tout de suite après la fermeture des portes à cause des grèves. Mais bon c’est juste le fait d’etre Prévenu que quand nous sommes dans l’avion."

Points négatifs : "Horrible Crew..."

Points positifs : "Fine for a 45-50 minute regional flight."
Points négatifs : "Wouldn’t be great for long-haul flights."

Points négatifs : "Avion en retard de plus d’une heure"

Points négatifs : "Siège pas confortable, écran tactile fin ancien âge, repas servis 2h30 après le décollage et plus la possibilité de cuisine entre les 2 repas proposés car plus de poisson disponible"

Points négatifs : "Took very long from landing/ arrival until baggage could be collected. Priority luggage came out last!"

Points négatifs : "Plane was canceled at the last minute with a transfer desk literally assaulted by 100s of people. Only 3 persons on the desk. No lane for sky priority. Queued for nearly two hours before some airport employee gave us instructions to travel by train without any other information or tickets etc. Had to buy my ticket. Couldn’t recuperate my suitcase. Had to wait for it the next day for three hours. Up to this hour I don’t know how I am going to be reimbursed (train and plane)."

Points positifs : "La entrada"
Points négatifs : "El resto de cosas"

Points positifs : "Flight was smooth"
Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Le VIP lounge a oublié de nous avertir pour l'embarquement ! Pas assez de place pour les jambes. Une heure d'attente pour les bagages, qui ont finalement été livrés sur un autre carroussel."

Points positifs : "Easy, fast, comfortable, no hassles"

Points positifs : "Free snack and drinks. Good service."

Points positifs : "The space and the people"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The crew took care with calm and kindness of a man in deep distress and erratic behavior. Impressive. More generally , the crew showed respect and attention to all passengers. Not frequent."

Points positifs : "Le sourire et la disponibilité des personnels de bord est toujours appréciable sur Air France"
Points négatifs : "L'aspect des avions commence à faire vielliot ..."

Points positifs : "Les sandwiches étaient bons."
Points négatifs : "Deux sandwiches par personnes auraient été appréciés."

Points positifs : "Bonne nourriture et équipage prevenant mais fauteuils durs serrés, climatisation à fond, écran très petits, fonctionnant mals... A l'allée, accès avion par une tour d'escaliers avec nos bagages cabines, au retour retard d'1h..."
Points négatifs : "Equipement nul..."

Points positifs : "I would like to come on time each trip because I got two late time before with airfrance"

Points positifs : "The service"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Flight crew was very friendly and helpful."
Points négatifs : "Boarding process quite chaotic."

Points positifs : "Amazing plane"

Points négatifs : "The plane was old and so small, it wasn’t comfortable at all"

Points négatifs : "Flight was a little warm"

Points positifs : "It was a smooth flight and the crew were nice."
Points négatifs : "Food could have been better. Plus a glass of wine/beer either sold or complementary wouldn’t hurt"

Points positifs : "I liked the new airplane. Compared to my jfk-cai flight the plane was spotless and everything worked. I didn’t feel like I was on a flying greyhound bus. The crew kept the bathrooms cleaner which was great."
Points négatifs : "I was very disappointed that I couldn’t bring water through the gate security in Cairo to jfk. There was nowhere to purchase water after the gate so I felt dehydrated and inconvenienced by having to ask for water so many times."

Points positifs : "The crew was okay but seat comfort on the A330 not so good."

Points positifs : "On time and comfortable"
Points négatifs : "Too many check points, very lousy checking in area in the airport and no one to organize people checking in cause long wait line"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Boarding not good"

Points négatifs : "Old plane - entertainment system did not have too many movies. Food was just okay"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "1. Delay in takeoff for more than 45 minutes 2. There is no screen to display movies"

Points positifs : "Good crew. New plane."
Points négatifs : "Leg space was tiny. Uncomfortable seat."

Points positifs : "The flight was on time, the crew was fine"
Points négatifs : "The business class lounge was closed, they gave us $25 per person voucher, but no one store in the airport wanted to accept them. There were not enough seats available when we were waiting for boarding. Business class entertainment needs significant improvement."

Points positifs : "Great crew!"
Points négatifs : "Not much- the flight , plane and crew were fantastic"

Points positifs : "The seat, the space, the crew and the window"
Points négatifs : "For the food, not all of the people eating eggs.. some of them vomit because of it."

Points positifs : "Crew were nice"
Points négatifs : "Food can be better"

Points négatifs : "Nice crew. Company should be rated better...!!!"

Points négatifs : "Very bad service in the plane . Crew we’re extremely rude and no manors"

Points positifs : "Very Good service"

Points négatifs : "Boarding proceed to improve"

Points négatifs : "Bathroom could have been much cleaner."

Points négatifs : "Didn’t know I had to put into my reservation that I’m a vegetarian. Therefore there was no food for me on my flight."

Points positifs : "vol Cairo Paris raté, transformé en Cairo Vienne, Paris"
Points négatifs : "Que les bagages suivent !!!"

Points positifs : "tout sauf la ponctualité"
Points négatifs : "4,5 heures de retard, cause panne mécanique réacteur gauche, débarquement, attente dans le hall et bien sur... Pas de bagages a l’arrivée a Pâris car correspondance Cairo Vienne, Paris ratée au niveau de nos 3 valises"

Points positifs : "The food was okay"
Points négatifs : "The flight attendant was very unprofessional. His ego and his arms were bigger than his brain and much bigger than his interest in doing his Jhon."

Points positifs : "The flight was fine, overall okay. The food was good, especially dinner."
Points négatifs : "The flight attendants were not very friendly. The media selections were fine but the sound was not good."

Points négatifs : "3 hours delay !"

Points positifs : "On time. Hot food."
Points négatifs : "No water bottles available. Food bland."

Points positifs : "Short flight"
Points négatifs : "Quick orocedure"

Points positifs : "Le repas était bon."
Points négatifs : "La température de la cabine, trop chaude L’hôtesse pas très agréable."

Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "La chasse d’eau des toilettes ne fonctionnait pas. L’équipage était au courant. Je l’ai signalé alors que j’étais la premiere à les utiliser. La climatisation ne fonctionnait pas non plus. Aux 2/3 du vol, nous avons eu l’Impression d’être dans un sauna. Atroce ! Alors que d’habitude j’ai toujours froid !"

Points négatifs : "Everything is good except the crew. They are trying to provide my family their number for to make friendship !! It is bad behavior from them."

Points positifs : "Crew was great, very polite and service oriented."
Points négatifs : "Amenities (seats, bathrooms, entertainment, headphones and food) were not on par with other world class carriers, especially for business class."

Points positifs : "Excelent service by crew , boarding did not take long , trip was excellent by all means."

Points négatifs : "I’m an older disabled man and no one was polite enough to even offer to assist me with my bag getting on it off plane."

Points positifs : "Good service on board, better than average food, seat pitch better than average."
Points négatifs : "Late departures, both flights. Incredibly small toilets on 737-800 (CMN to Cairo)"

Points négatifs : "The same problem I see with Egyptair company, Flight attendants need to learn some manners how to deal with guests, and most importantly LEARN ENGLISH. These are just waitresses brought straight from some Bus company or Train company."

Points positifs : "Ponctuels, avions récents ou neufs, pnc charmants bon plat chaud"
Points négatifs : "Transit 6 heures au retour de Louxor xor via Le Caire Quand revient le vol direct oaris Louxor ??"

Points positifs : "The cabin is spacious and comfortable"
Points négatifs : "The food"

Points positifs : "Duration of fligjt"
Points négatifs : "The flight took off and passengers were still putting bags up and there were at least people still standing in the aisles."

Points positifs : "Delays and lack of coordination during boarding process in cairo"

Points positifs : "Nice plane, helpful crew. good entertainment"

Points positifs : "Fair was inexpensive."
Points négatifs : "Too many security checks"

Points positifs : "Timing perfect on time, curious crew members. ."
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "The pilot is very professional . The crew is well trained"
Points négatifs : "Beijing airport delayed the flight 75 minutes !! Too much aitting in the plane"

Points positifs : "sincere smile from crew"
Points négatifs : "by force shutting of windows, was boaring"

Points positifs : "Service in the plan excellent & good entertainment"
Points négatifs : "Service in the ground so pad from custom & the economy class bag come before the business class & all bags almost with business class from kuwait to cairo"

Points positifs : "Smooth landing Cleanliness Helpful announcements in Arabic,English, and French(Cairo to Paris non stop flight)"
Points négatifs : "Delay in getting ear phones No near end of flight trash pick up"

Points négatifs : "There is long delay fo 4 hours. In first flight from Cairo to madina air condition not worked correctly"

Points positifs : "Services"
Points négatifs : "Allowed only one bag and charged $120 for second bag. I thought we are allowed two bags"

Points positifs : "The seats are comfortable.nice leg room."
Points négatifs : "Boarding on every airplane company seems off. Sitting in seat 6D and I’m in the second to last boarding group. That cheese on the burger pricing for getting on before others is getting old. Be better."

Points positifs : "Boarded fast"
Points négatifs : "Hours of flight"

Points positifs : "Smooth flight"
Points négatifs : "More food, more water"

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points négatifs : "Seats were atrociously uncomfortable for a 6'1" man. Less than zero leg room due to ridiculously tight row spacing and non-reclining seatbacks. Had to attempt to cram in sideways - resulting in serious pain by the time the flight finally landed. Intercom system, especially from the captain, was painfully grating and loud. Boarding was extremely slow, in part because gate personnel made no effort whatsoever to police and enforce the four-group boarding process (premium - no carry-on - group A - group B). People boarded whenever they felt like it, many carrying on huge backpacks and multiple other pieces. Will definitely avoid TAP in future."

Points négatifs : "Flight was delayed for hours on the 21 st and then cancelled. I want refund for transportation and loss of income"

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points négatifs : "Worst trip ever"

Points positifs : "The crew and personal were ok."
Points négatifs : "They have the most uncomfortable seats in the industry. Seat was literally 5 cm (2 inches) thick and did not recline. Impossible to relax/sleep, I ended up with back pain and legs cramped for 2 full days. Terrible overnight flight. Luggage policy is not clear. Carry on items have to weight less than 8 kg (normally is 12 kg), and to check your bag you have to pay. No personal tv/entertainment."

Points positifs : "Crew very friendly"
Points négatifs : "The process for getting ready to board was a little chaotic"

Points positifs : "."
Points négatifs : "Pas de retard !!!"

Points négatifs : "C’est complètement bizarre , on ne peux pas choisir un film pour commencer a regarder. Ils commentent au même temps et c’est vraiment impossible."

Points positifs : "Great Crew nice plane"
Points négatifs : "Uncomfortable seats, not enough space for carry on, due to luggage cost is way overpriced, as well as seats too expensive"

Points positifs : "Great crew and good seat with enough space."
Points négatifs : "Overall is fine !!!"

Points négatifs : "Aucun rappel du vol.aucin message d'alerte. Aucun sens commercial. Je ne suis pas montrée à bord. Achat dun nouveau billet. Fini avec la TAP."

Points positifs : "Bon vol bon pilotage plutôt confortable Proposition de boissons"
Points négatifs : "La proposition de sandwich Un peu de retard au décollage"

Points négatifs : "Been on schedule"

Points négatifs : "Départ à l’heure"

Points positifs : "Personnel de bord souriant et au petit soins. Avions propre"
Points négatifs : "Embarquement encore une fois chaotique, encore une fois en retard (aller comme retour) et une politique de bagages à main aléatoire. Malgre une taille autorise, impossible de comprendre pourquoi nos valises sont passées en soute plutôt qu'à main par rapport à la valise du voisin. Dommage"

Points positifs : "Plane was clean & crew were kind"

Points positifs : "Avion propre et moderne Personnel à l'ecoute"
Points négatifs : "L'embarquement catastrophique. Personnel peu sympa, j'organise et aucune explication sur le retard."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Repas pas top, pas de divertissement si ils ne sont pas télécharger en amont dans l’application."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Les repas sont pas top, pas de divertissements si on ne telecharge en avancent ceux de l’application."

Points positifs : "I flew business class - very good seats. TAP also flies an older plane on this route- not fully reclining"
Points négatifs : "Boarding process too slow and delayed. Soup, always appreciated was lukewarm"

Points positifs : "Rien. Nous n'avons pas eu accès à notre vol."
Points négatifs : "Nous sommes arrivé 15min avant le décollage et nous nous somme vu refuser l'embarquement. La prise en charge par la suite était catastrophique. Et cela decale toutes nos vacances et engendre des frais supplémentaires."

Points positifs : "La place pour les jambes"
Points négatifs : "Nous avions une correspondance à Lisbonne. Le personnel. Le départ sur Paris étant en retard le personnel aurai pu faire sortir en priorité les personnes ayant une correspondance et nous affréteur une navette pour que nous puissions prendre notre vol. Nous n'avons pas pu monter dans l'autre avion."

Points positifs : "crew was so very helpful. Food was surprisingly good"

Points positifs : "Le personnel de bord était sympathique."
Points négatifs : "Mon repas et celui de certains passagers venait d’une enseigne du lounge de l’aeroport Exki: un but de baguette dur comme pas possible donc je l’ai touché avec de la confiture, du beurre et un muffin pas du tout frais..."

Points positifs : "-"
Points négatifs : "-"

Points positifs : "Bien organisé"
Points négatifs : "Pas d’ecran Disponible pour regarder des films"

Points positifs : "Petite Collation appréciable"
Points négatifs : "Pas de divertissement (écouteur, écran..) pendant 2h25 de voyage"

Points négatifs : "J ai du paye 120 euros au guichet d enregistrement pour 1 bagage en soute alors que sur lors de l'achat il m a semble avoir droit a 1 bagage. Mais impossible de retrouver la trace sur mon mail de confirmation. Pouvez-vous vérifier et a l avenir être plus clair sur nos droits ou non aux bagages en soute ainsi que le prix du bagage sur votre site si vous le proposer et le prix au guichet . Cela augmente significativement le prix du billet donc mérite de nous informer clairement et complètement. Merci de votre compréhension et de votre réponse."

Points positifs : "Movies and friendly crew"
Points négatifs : "Food was not good Too much meat"

Points négatifs : "Les agents tap de l’aeroport de Dakar m’ont fait manquer mon vol par non assistance et désinformation totale. Ils n’ont aucun professionnalisme et limite ils t’insultent. Je suis sénégalaise mais je suis très déçue du comportement des agents à l’aéroport de Dakar. La plus grosse déception de ma vie"

Points négatifs : "Everything was good"

Points positifs : "Clean plane, nice crew"
Points négatifs : "No entertainment at all"

Points négatifs : "No entertainment, either video or audio."

Points positifs : "Decent boarding and un-boarding, a small sandwich during the flight"
Points négatifs : "Impossible to use a laptop for a 1m80 big guyin the middle seat: seats are soooo narrow"

Points positifs : "Easy smooth transaction"
Points négatifs : "None"

Points négatifs : "I did all my research when I booked my flight. Nowhere did it tell me I was booking a discount flight. I had to pay extra for my bag on a long international flight, which I make frequently. Absolutely misleading an unjust. I feel cheated, I will never fly Air Portugal again and I will warn all my colleagues in the travel and tourism industry that I work about the disgrace I felt as a passenger with Air Portugal. It's not the first time I flew with them, but it will be the last!"

Points négatifs : "On m’a forcé à mettre mon bagage en soute en m’assurant que le’ vol était complet. En me baladant pendant le vol. J’ai vu près d’une dizaine de place de libre..."

Points positifs : "Food was of good quality."
Points négatifs : "Boarding was slow. A group of very rowdy passengers who showed zero consideration for their fellow passengers and whom the crew did little or nothing to restrain, other than confiscating a bottle of alcohol they carried on board."

Points positifs : "Tap est une tres bonne compagnie un des meilleurs en Europe"
Points négatifs : "Rien vraiment toutcest bien passer dans l'ensemble"

Points positifs : "All except for service to handicapped."
Points négatifs : "I mad reservation listing that I needed wheel chair assistance due to walking limitations. Upon flight arrival no service was provided not was it provided on my return trip."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance. Arrivée à Casablanca 18h au lieu de 16h."

Points négatifs : "Though the weather was fine - no excuse - the flight was delayed over an hour and I lost the connecting flight to Newark."

Points négatifs : "Pas assez de place pour les jambes"

Points positifs : "There wasn't anything special to like compares to other good airlines. I would say crews attitudes and foods were alright."
Points négatifs : "Doesn't have a USB cable to charge the phone and there were no perfume or toothbrush for the long journey. Also no apple juice."

Points négatifs : "Outdated movies"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Vols pas chers Ghana - Paris

Dernières offres d’allers-retours

6/2
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
9h 40min
ACC - ORY
27/2
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
9h 55min
ORY - ACC
11/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
9h 20min
ACC - ORY
10/1
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 05min
ORY - ACC
16/2
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 30min
ACC - CDG
1/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 20min
CDG - ACC
10/12
jeu.
2 escales
Brussels Airlines
11h 45min
ACC - CDG
11/1
lun.
1 escale
Brussels Airlines
10h 05min
CDG - ACC
9/12
mer.
1 escale
KLM
10h 00min
ACC - CDG
8/1
ven.
1 escale
KLM
11h 25min
CDG - ACC
12/12
sam.
1 escale
Ethiopian Air
16h 45min
ACC - CDG
10/1
dim.
1 escale
Ethiopian Air
15h 05min
CDG - ACC
6/2
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
11h 00min
ACC - ORY
27/2
sam.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
23h 50min
ORY - ACC
16/1
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
15h 40min
ACC - ORY
23/1
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
9h 35min
ORY - ACC
16/2
mar.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
9h 40min
ACC - ORY
28/2
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
9h 55min
ORY - ACC
11/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
9h 20min
ACC - ORY
10/1
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 05min
ORY - ACC
11/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 15min
ACC - ORY
13/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 25min
ORY - ACC
16/2
mar.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
9h 40min
ACC - ORY
1/3
lun.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
23h 50min
ORY - ACC
10/12
jeu.
2 escales
Brussels Airlines
11h 45min
ACC - CDG
11/1
lun.
1 escale
Brussels Airlines
10h 05min
CDG - ACC
11/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
9h 40min
ACC - CDG
10/1
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
14h 50min
CDG - ACC
11/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 15min
ACC - ORY
13/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 25min
ORY - ACC
16/2
mar.
1 escale
KLM
12h 30min
ACC - CDG
28/2
dim.
1 escale
KLM
13h 45min
CDG - ACC
16/2
mar.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
11h 00min
ACC - ORY
28/2
dim.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
37h 20min
ORY - ACC
11/12
ven.
1 escale
Ethiopian Air
16h 05min
ACC - CDG
30/12
mer.
1 escale
Ethiopian Air
15h 05min
CDG - ACC
11/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
30h 25min
ACC - CDG
10/1
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
11h 35min
CDG - ACC
6/2
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 15min
ACC - CDG
27/2
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 40min
CDG - ACC
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

31/10
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
40h 55min
ACC - ORY
30/10
ven.
1 escale
Ethiopian Air
16h 05min
ACC - CDG
19/12
sam.
1 escale
Royal Air Maroc
9h 40min
ACC - CDG
29/10
jeu.
1 escale
Egypt Air
22h 50min
ACC - CDG
28/10
mer.
1 escale
Turkish Airlines
12h 35min
ACC - CDG
1/11
dim.
1 escale
KLM
11h 40min
ACC - CDG
31/10
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
36h 40min
ACC - CDG
31/10
sam.
sans escale
Air France
6h 35min
ACC - CDG
31/10
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
49h 35min
ACC - ORY
31/10
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
11h 15min
ACC - ORY
28/10
mer.
1 escale
Ethiopian Air
16h 05min
ACC - CDG
31/10
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 55min
ACC - CDG
19/12
sam.
1 escale
Royal Air Maroc
9h 20min
ACC - ORY
28/10
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
35h 00min
ACC - CDG
31/10
sam.
1 escale
Egypt Air
22h 50min
ACC - CDG
20/12
dim.
1 escale
Ethiopian Air
16h 05min
ACC - CDG
31/10
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 55min
ACC - CDG
28/10
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
36h 25min
ACC - ORY
1/11
dim.
1 escale
Ethiopian Air
16h 05min
ACC - CDG
28/10
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
36h 25min
ACC - ORY
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première