Arrivée à | Palma de Majorque |
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Départ de | La Rochelle Laleu |
Prix d’un vol | 232 € |
Distance | 803 km |
Compagnies aériennes | Ryanair, easyJet |
Points positifs : Personnel très pro et serviable. Avion et vol impeccable. Retard de 4h pour raisons météo, collation offerte par Ryanair
Points négatifs : Sièges plus confortables.
Points positifs : Was on time
Points positifs : L'équipage était comme d'habitude, au top
Points négatifs : Ils pourraient être à l'heure, au moins de temps en temps
Points positifs : crew were cheerfull
Points négatifs : Ryanair are fleecing customer regarding the wheelie carry on bag. Customers should be told about their new 'rules' and all the extra costs at the point of purchasing the the ticket as when you add the extra costs on the flight is no longer a bargain and flying with BA is a much better option.
Points positifs : Inadmissible
Points négatifs : Bonjour La nouvelle loi concernant le bagage cabine est inadmissible étant donné que le gabarit du sac n’est pas le même au départ de Marseille qu’au départ de Marrakech... le gabarit est beaucoup plus petit à Marrakech donc nous sommes obligés de payer le bagage en soute . C’est inacceptable et honteux de votre part!
Points positifs : Th me crew members were friendly
Points négatifs : Timeliness
Points positifs : Le vol s'est bien déroulé
Points négatifs : Un gros retard au départ de Paris
Points positifs : Les vols du mardi vers Tel Aviv sont parfaits Beaucoup de gens qui se rendre à Tel Aviv ne voyagent pas le samedi. Si vous deviez maintenir un seul vol par semaine alors seulement Mardi !
Points négatifs : Vous allez abandonnez les vols du mardi pendant 2mois et demi (avril-mi juin) pour les reprendre le mercredi Va pour le mercredi au lieu du mardi, mais pourquoi interrompre ?
Points négatifs : Better organization at boarding
Points positifs : Boarding was very fast compared to most other flights. Crew was friendly. Flight was smooth and on time.
Points négatifs : Honestly - a bunch of drunk Scandinavians all around me. Very noisy and smelling so much from the alcohol, I almost got sick. Luckily, a very short flight. The guy behind me was very rude to the crew. Crew member handled him well. Was worried about him throwing up on me. Rest of flight was good.
Points positifs : Rien à dire, parfait
Points positifs : Flight crew was nice!
Points négatifs : Flight was delayed about an hour! I felt like a simple apology about us being held up wasn’t enough. They could have offered all passengers at least a free beverage. Does customer service exists anywhere anymore?
Points négatifs : No delays!
Points négatifs : 30 minute delay
Points positifs : Easy to check in and board. Good service, from good staff polite and helpful.
Points négatifs : More comfortable seats !
Points positifs : Quick and on time
Points négatifs : Rubbish carry on policy and constant sales
Points positifs : Personnel très pro et serviable. Avion et vol impeccable. Retard de 4h pour raisons météo, collation offerte par Ryanair
Points négatifs : Sièges plus confortables.
Points positifs : The price of the ticket was cheap...
Points négatifs : But we paid for it with our luggage. The staff was extremely unhelpful. They sneak up on you with extra charges. Not worth it! Rather use my money for a better flight and be more comfortable. They didn't even have water on the flight that I could have without purchasing.
Points positifs : Got us from a to b.
Points négatifs : No announcements or apology for lateness of slight by 1hr 15 mins No tunnels direct to plane from gate. Long flights of stairs from gate to tarmac. 10 minutes queuing on tarmac to board plane. No priority for those like us with child under 3 yrs we were always in the back of the queue. Coach from plane to terminal twice overfull and nowhere to sit with 2 year old child with slippery and wet floors. Lack of seating room uncomfortable journey. Vastly overpriced food and drinks on plane, not priced in £s so unable to pay.
Points négatifs : The flight got out delayed. Could be better with the times!
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