Trouvez des vols pas chers Lyon - Leipzig

LYS - LEJ

Trouvez des vols pas chers Lyon - Leipzig

Aller-retour
Économique
Lyon (LYS)
Leipzig (Schkeuditz)
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Leipzig
Restrictions de voyage
L'Allemagne a assoupli les restrictions d'entrée pour les voyageurs en provenance de l'EEE, d'Australie, de Géorgie, du Canada, de Nouvelle-Zélande, de Thaïlande et d'Uruguay. Des régulations de test et de quarantaine peuvent s'appliquer pour les voyageurs en provenance de zones à risque. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Leipzig (Schkeuditz)
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Leipzig (Schkeuditz)) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

septembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 29%.

Haute saison

janvier Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 60%.

Prix moyen pour un aller-retour

218 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

184 € ou moins

Quand réserver des vols Lyon - Leipzig

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 149 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Lyon - Leipzig 75 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 5 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en décembre, janvier et février. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est septembre.
  • Partir le matin est en moyenne 86% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Lyon - Leipzig

Leipzig : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Lyon et Leipzig ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Lyon - Leipzig ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Lyon - Leipzig ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Lyon-Leipzig ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Lyon-Leipzig ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Lyon-Leipzig ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Lyon-Leipzig ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Lyon Lyon-Saint-Exupéry - Leipzig (Schkeuditz)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Lufthansa
Note générale basée sur 27 755 avis
8,0
Embarquement
7,8
Confort
8,4
Équipage
7,7
Divertissement
7,6
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Crew excellent"
Points négatifs : "Need to invent seat u can lay flat in"

Points négatifs : "Did my check-in 24 hours before to make sure I would have an aisle seat ... Lufthansa changed my seat at last minute to a window seat!!! What a poor customer experience."

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "good crew ok food for airline"
Points négatifs : "despite an outrageous price we had problems registering our luggage economy light never heard of it"

Points positifs : "Nothing, the crew was terrible with very bad attitude, the food is very bad and the seats and bathrooms were awful."
Points négatifs : "Every thing should be replaced starting with the crew."

Points positifs : "There wasn’t anything to highlight as good. On this trip except LHR was organized and clean. The boarding was a free for all after the elderly and young had been boarded footstep as they should."
Points négatifs : "The ground staff were rude and officious"

Points négatifs : "Lufthansa’s needs to get their staffing act together. It took 1 1/4 hrs to check in due to insufficient staff & then once on board the flight it was announced there was no food available due to staffing shortages"

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points positifs : "Seat 16 B was great"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points négatifs : "More organize during boarding, better food (it was either too hot or not hot enough, quality wasn’t good, snacks horrible) compare to other airlines, not sure if we’ll use Lufthansa again for overseas trips"

Points positifs : "Crew seem competent, airplane was fairly clean and not too old, food not awful, ac outlets in economy, headphones not the worst."
Points négatifs : "I hate that there's no free checked bag anymore! Two mile walk with heavy bag in Frankfurt. Provide carts in FRA! Crowded: seat pitch small, seats narrow, flight totally full, toilets filthy by the end. IFE: English options boring (German options not subtitled), touch screen not responsive."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Nice entertainment selection"
Points négatifs : "Too many snacks, food was low quality, flight was delayed with no reason given,"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Good was average to bad"

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "The seats are comfortable with more leg room than other economy airlines. Love the downstairs bathroom waiting area. Great place to stretch. Vegetarian food was the best ever on a flight. Crew are the best..Thank you"
Points négatifs : "Perfect in my book."

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "We were flying on their newest Airbus A350-900. It’s a bummer. More seats, less room, not a very nice experience for eight hours. Packed in like sardines. I have travelled LH to Eu the last six summers. I intend to look for a new airline."
Points négatifs : "They have cut back on everything: food, service, breathing space. Their breakfast was truly a joke-a small muffin, four tiny pieces of fruit, and a package of two Oreo cookies. For breakfast -agh. And their reduced staffing barely made it around to serve coffee before we landed."

Points négatifs : "Food quality"

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Crew and flight were great,love the hot towels,constant drink service,clean up after"
Points négatifs : "Food wasn't the best I ever jad on a flight,only reason this flight didn't get solid 5 stars from me!!"

Points positifs : "flight was good"
Points négatifs : "nothing"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Flight from Frankfurt to Copenhagen was over an hour late. Flight from Copenhagen to Frankfurt was also late, causing us to miss our connecting flight home on United."

Points positifs : "Once again, the in-flight crew was excellent."
Points négatifs : "The Frankfort airport is a nightmare. They have loooooooong gateways, so when I Finally got through security FOR THE THIRD TIME, it’s a 10 minute, speed-walk to the gate. Again, a flight delay was the only thing that made the connection possible. I made it to the gate with 3 minutes to spare, so no time for the bathroom, no time to get lunch or even a bottle of water, no time period. And at the end of it all, my bag is lost."

Points positifs : "Awesome. Very comfortable even in economy seats. Great entertainment"

Points positifs : "Quick Trip, Friendly Staff"
Points négatifs : "Spacing of seating due to covid."

Points négatifs : "Quand on ne laisse que 5 mn pour sortir d un avion pour embarquer dans le suivant qui est à l autre bout de l aéroport .... même un champion du 100 mètres nu arriverait pas! Et voir l avion encore là avec la passerelle passagers et si on nous dit c est fini!!! Difficile à accepter!"

Points négatifs : "Un avion qui part à l heure est un avion qui arrive à l heure."

Points positifs : "Équipage très agréable et accueillant et équipé de pilotage très bonne"
Points négatifs : "Encore un retard...cette fois de 45 minutes"

Points positifs : "Le personnel de bord toujours aussi professionnel, accueillant et agréable"
Points négatifs : "Retard de l'avion: de plus en plus récurrent."

Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "We were delayed about 40 minutes due to air traffic. It appears they knew that, and we could have waited in the air conditioned terminal, rather than on the plane. And, I could have informed my Niece I would be arriving late, but I had no Wifi."

Points positifs : "In flight crew worked hard"
Points négatifs : "No lines for boarding - it was a mess And randomly we were asked to check in our bags though Austrian crew had earlier tagged them for carry on"

Points positifs : "Good flight , bad flight delay and luggage."
Points négatifs : "To be on time"

Points positifs : "Nice flight attendants,"
Points négatifs : "Timeliness"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"

Points négatifs : "Everything"

Points positifs : "Curious crew."
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Ils ont changé mon vol a la dernière minute"

Points négatifs : "Etre a l heure et avoir une petite collation autre que les chips et ne pas avoir besoin de prendre la navette."

Points positifs : "The crew was not very unhelpful & hardly accommodating, not helpful at all. I have never met such a cold hearted airline crew, so unthankful & not trying to help customer. They kept rolling their eyes & speaking like I was a dirt. I will NEVER fly this airline & I will make sure everyone knows."
Points négatifs : "Came early to counter & my passport expires August 9th, so they refuse to help me & did not let me go on board even though I had approval from Jordanian country to fly there. Austerian ticket crew & supervisor did not want even to check the pass through to board with permission. The WORSE airline!!!"

Points négatifs : "Le personnel masculin devrait savoir que tout voyageur n'est pas forcément bilingue. Le repas était vraiment insuffisant. Le petit-déjeuner a été servi 1H avant l'atterrissage! ce qui laisse peu de temps pour se restaurer ainsi que pour la suite... oblige le personnel de cabine à courir pour le rest"

Points positifs : "The food is poor"
Points négatifs : "The ffood could be better."

Points positifs : "Personel Très sympa et pilote top"
Points négatifs : "Pas de distraction"

Points positifs : "Choix de films et jeux pour enfants, repas correcte"
Points négatifs : "Personel trop rigide et pas très à l écoute des enfants"

Points négatifs : "We are regularly taking this flight for end of the year snd in summer. For no reasons whatever if it is in France or in Vienna, the flight is delayed of minimum 2 hours! It was the case once more the case. And all without communication as it is normal! And it looks like this is normal as the flight from yesterday was also leaving at 19h05. This is a joke."

Points positifs : "Timely departure and pleasant staff on board"
Points négatifs : "It was cold during the flight,"

Points négatifs : "Passengers should be notified of the process of changing airplanes at Vienna. What a nightmare. We were scheduled for 50 minutes between flights. Not really enough. If we were aware of what was required it may have helped, however the distance we had to walk was rather extreme."

Points positifs : "The seats were very nice, and I found it very pleasing that everything was colour coordinated. (the small details in red and the rest in gray). The flight attendants were so happy and upbeat, it lifted your mood as well! I believe that we left a few minutes early, as boarding was completed early. And thefood? Mind-blowing for airplane food. I really enjoyed this flight."
Points négatifs : "There wasn’t much I didn’t like about the flight. Sometimes the announcements were very slightly difficult to hear (accents and whatnot,) but you could still tell what they were saying."

Points négatifs : "Collation non adaptée au menu spéciaux demandés (vegan)"

Points négatifs : "L’aéroport de Vienne qui ne dispose d’aucune aide pour les transferts : il faut trouver les panneaux bien cachés dans un labyrinthe... et 2 contrôles des bagages durant le transfert alors que nous arrivions d’un vol international."

Points positifs : "Comfortable"
Points négatifs : "None"

Points positifs : "Great service on board the plane."

Points négatifs : "The flight had delay more than 45 minutes I lost my bus connection"

Points négatifs : "As a gluten free person dinner delicious but after 5-6 next hours for breakfast I got few small slices of melon... like really?? This will not feed anyone! For next time I know that I have to bring my own food.. so bad! While servis time we ordered whisky with cola and after one hour we went to ask for one more cause we wanted and CA told us they dont serve anymore whisky only wine or beer. Besides this things when I came to plane my sit and table tray was dirty so we had to put blanket over... for the first time I write bad feedback but I have to cause it was terrible.."

Points négatifs : "Il a fallu courrir pour attraper l'avion aucune information assistance pour trouver la porte C et mon bagage a ete perdu"

Points positifs : "next leg of journey- was delayed three hours and NO one was able to reschedule flights"
Points négatifs : "That flight was delayed for three hours! Causing me not to be able to make connecting flight. No help in Vienna."

Points négatifs : "We ended up needing to check a bag. It cost 40 Euros which seemed high. We were sent to another line to pay then back to check in. Then our flight was 45 minutes delayed leaving. Fortunately the pilot got us in to Zurich only 20 Mon late. Just typical "never know what's gonna happen"."

Points positifs : "Flight schedule, boarding management"
Points négatifs : "No WI-FI service during my return flight, limited options for tv news programs."

Points positifs : "Highly efficient transfer (45 minutes between flights)"
Points négatifs : "too short a time to transfer between flights as a very long distance between gates,"

Points positifs : "Staff welcoming and courteous. Flight nice and quiet"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Staff very welcoming"

Points négatifs : "muffin for breakfast ?"

Points négatifs : "Changing planes on Vienna was not easy so 1-hour layover was barely enough (required running)"

Points positifs : "We ended up being rebooked from Austria near to Egyptian air on route to Cairo. This was the best thing that could’ve happened as Austrian air was inferior. Egyptian error on the other hand had very gracious staff, very comfortable seating, and while the food was average it was better than Austrian air"
Points négatifs : "We ended up being rebooked from Austria near to Egyptian air on route to Cairo. This was the best thing that could’ve happened as Austrian air was inferior. Egyptian error on the other hand had very gracious staff, very comfortable seating, and while the food was average it was better than Austrian air"

Points négatifs : "A319 is inherently a badly arranged seating layout. Was in Row 30, no recline, and 3 full grown men for a 3 1/2 hour flight. I wonder if squeezing in the extra 3 or 6 seats is a payout when looking at people's likelihood to fly again?"

Points positifs : "Very nice crew."
Points négatifs : "Buses to aircrafts. No snack on short flights."

Points négatifs : "Le repas"

Points positifs : "Bon vol pas secoué"

Points positifs : "The flight was nowhere near full, which was terrific. The crew were excellent, polite and attentive. Everything was on time."
Points négatifs : "I don't remember anything about the food."

Points positifs : "Excellent service."
Points négatifs : "Somewhat expensive for Vienna - Brussels one way route."

Points positifs : "Helpful service, decent food."

Points positifs : "Boarding time and arrival were both on time. Service is courteous, and the lounge very pleasant."

Points positifs : "The plane arrived at destination ahead of schedule."
Points négatifs : "€40 for a single 12 kg checked bag--that could have been gate checked? Seems excessive to this traveler."

Points positifs : "The plane was clean, fresh looking. Flight attendants were helpful and courteous."
Points négatifs : "Check in at Vienna airport was awful! Chaotic, no help! Kiosk software was horrible. Touch screens didn't work. No back button so, if you made a mistake you had to start from the beginning. Passport reader was not working properly. Machines were slow and delayed in responding. Not enough staff available for assistance. Arrival at LAX was even worse. Plane had to taxi for 30 minutes all about the airport runways. Finally got to a gate -almost on the beach! Then had to bus everyone to main terminal. Slow in getting bags to the passenger pickup. It took us 2 hours post touchdown to get out of the airport! Almost missed the airport shuttle,"

Points négatifs : "Just perfect and on time"

Points négatifs : "Unfriendly staff and very uncomfortable airplane. Seats were bad"

Points positifs : "Service, food and entertainment."
Points négatifs : "Comfort. Flight was cramped."

Points positifs : "Crew was good, cheap price"
Points négatifs : "Rough landing, and very poor luggage service upon arrival"

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Check in line was very long and boarding was very unorganized."

Points négatifs : "4 hours late - no communication Rude flight attendants"

Points positifs : "The crew in the aircraft were good but the ground services were poor"
Points négatifs : "The ground staff should respect travelers. And they should look to customers satisfaction more"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "i tried to cancel. as you can see i booked other tickets from IST to DXB but could not get a refund for these tickets"

Points positifs : "The meals we ordered were tasty and the leather seats and leg room are fair enough"
Points négatifs : "Boarding is sooooo slow Entertainment facilities did not exist"

Points positifs : "Crew amazing .. seats not comfortable"
Points négatifs : "Delayed boarding .."

Points positifs : "The crew is good But the seats not comfortable .. it's like minibus .. no range of movement .."
Points négatifs : "Toilet .. seats .. windows.. air conditioning must be stronger .."

Points positifs : "Customer service is awful I will never fly Pegasus again"

Points positifs : "Bon vol"
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "C'était un bon vol."
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "The crew doesn’t smile! The economy seats are narrow, with the same ticket price I can fly with a plane with infotainment"
Points négatifs : "Though it was a one hour flight At least you could offer passengers water or coffee plus a smile would do make us feel relaxed."

Points négatifs : "Pegusus auto kiosk checkin got errors so I had to wait in counter line. Fix this! Tea costs money. But cheap travel is awesome!!!"

Points négatifs : "Free food and alcoholic beverages"

Points positifs : "Punctuality"
Points négatifs : "Comfort and food"

Points positifs : "Comfortable flight"
Points négatifs : "No food"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "As an international traveler, I'm not aware of international flight times and rules when traveling. Thus, before my flight on the day, I tried to check-in online which was not available. I then checked check in times cut offs and on the website it clearly says in black and white that check in closes 45mins prior to departure. I made it to the Pegasus check in desk 55mins prior to departure, but it was already closed. In a complete frenzy, I ran to the one and only Pegasus agent and she absolutely refused to help me, saying "everyone knows it's one hour before check in". Uhm, no, everyone doesn't;t know, which is why they go and check it out on the website. That caused me not only to miss a flight and lose €120, but I then had to buy another flight for €370!!!!!!!! I now have to fight my way to the top to dispute this case."

Points positifs : "I arrived alive!"
Points négatifs : "Service was poor, plane was hot, not my best flight experience by far"

Points négatifs : "1 hour delay nearly cost me my connection no assistance provided"

Points négatifs : "Never in time and the POS machine on board never works with debit cards or cards without PIN code .... it didn’t work with more than half of the passengers on board!!! Oh they also charged me 47 euros for just 4 kgs of extra weight!!! Unacceptable !"

Points négatifs : "Crew was rude to all passengers"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Typical Pegasus. One of the worst airlines of the world. I typicall try to avoid Pegasus, but sometimes I dont have other choice."

Points négatifs : "Siège non réglable sur 3h30de vol"

Points négatifs : "Landing was very rocky"

Points négatifs : "Une vraie Lowcost... le bus est même mieux que cet avion"

Points positifs : "Globalement ok"
Points négatifs : "Délai de plus d'une heure pour le décollage"

Points négatifs : "I was unable to cancel the flight. I was on a work trip followed by a vacation, the vacation got cut short and I had to cancel the flight, unfortunately there was no way to cancel online and due to the nature of my job I cannot make phone calls to the states. I was not expecting a refund just an easy way to cancel the ticket online."

Points négatifs : "Discomfort, very small airplane for a 4 hours trip. Crew is angry and rude. Food is expensive and not tatsy."

Points négatifs : "Poor airline"

Points positifs : "You get what you pay for, nothing more and nothing less."
Points négatifs : "Almost on every other airline you can check using the self-check-in computers at the airport; on Pegasus you can't, which caused unnecessary queues at the check-in desks (both there and back)."

Points positifs : "I'm actually surprised about the flight. The pilot was good and I think he was a pro. For a budget airline, Pegasus was good."
Points négatifs : "We had only problems with the delayed luggages. The boarding was not on time but I don't think it's a big deal because we arrived almost as scheduled. No entertainment at all and comfort was not a priority but it's okay since it's a budget airline after all. But it would be better if they consider comfort of flyers even if it is a budget flight because flying is a serious thing and can cuase a lot of anxieties to begin with."

Points positifs : "Everything was on time, crew was nice, a lot of empty seats"
Points négatifs : "Noisy children..."

Points positifs : "nothing."
Points négatifs : "everything"

Points positifs : "Was a save travel"
Points négatifs : "Delay 1 hour."

Points négatifs : "Plane was hot, ground staff were rude, airport outside of Istanbul is one of the worst I've ever seen."

Points positifs : "Arrived 30 mins earlier"
Points négatifs : "Nothing to dislike"

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Public address system loudspeaker on plane was quite loud"

Points positifs : "Efficient and polite crew, nice flight, nice take off and landing."
Points négatifs : "Delayed for 30 minutes."

Points positifs : "clean aircraft"
Points négatifs : "Flights are overcrowded, chairs won't recline, even a glass of water will cost you, transit via buses"

Points positifs : "Flight was on time and luggage arrived. No problems!"

Points négatifs : "120 Euros for 10 kilos over in checked baggage. I have never in my life been charged such a fee with any other airline. With that kind of money, I could have flown a much better airline, with working AC, complimentary WATER, and a plane that at least doesn't smell like stale, sweaty nastiness. Pegasus is a joke and will never see a penny from me again. Not to mention that you have to take a bus to the airports from the plane!!! All in all, you will get treated like a very low class citizen on this airline."

Points positifs : "All was good but I thing thy need to give food with no pay 3.30 h fly thy need something free"

Points positifs : "The cappuccino"
Points négatifs : "Late departure and late arrival. Huge queues at Gatwick immigration. Too hot throughout the flight - the crew didn't bother adjusting the temperature it was left to the assemblers to complain No in flight entertainment whatsoever Had to pay for a coffee."

Points négatifs : "Terrible landing for last 15-20 min, pilot never spoke to reassure passengers whether or not it was okay."

Points positifs : "Staff was super friendly and efficient."
Points négatifs : "The smallest leg room I have ever experienced! Flight was 30 min late, with no explanation...but we had a long layover so didn't really care."

Points positifs : "Nothing in particular"
Points négatifs : "Payment options suck! Did not know ahead of time that nothing is offered free of charge!"

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "Everything other than the price. Old plane, supremely uncomfortable. Delayed for an hour."

En savoir plus sur Lufthansa

Vols pas chers Lyon - Leipzig

Dernières offres d’allers-retours

16/4
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 25min
LYS - LEJ
18/4
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 35min
LEJ - LYS
28/10
mer.
1 escale
Austrian Airlines
23h 00min
LYS - LEJ
1/11
dim.
1 escale
Austrian Airlines
14h 00min
LEJ - LYS
24/2
mer.
2 escales
Lufthansa
8h 25min
LYS - LEJ
28/2
dim.
2 escales
Lufthansa
20h 50min
LEJ - LYS
24/2
mer.
1 escale
Austrian Airlines
23h 15min
LYS - LEJ
28/2
dim.
1 escale
Austrian Airlines
13h 35min
LEJ - LYS
16/4
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 25min
LYS - LEJ
18/4
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
5h 50min
LEJ - LYS
28/10
mer.
1 escale
Austrian Airlines
23h 00min
LYS - LEJ
1/11
dim.
2 escales
Austrian Airlines
14h 00min
LEJ - LYS
24/2
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 15min
LYS - LEJ
28/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 50min
LEJ - LYS
11/4
dim.
1 escale
Lufthansa
3h 25min
LYS - LEJ
14/4
mer.
1 escale
Lufthansa
6h 05min
LEJ - LYS
11/4
dim.
1 escale
Lufthansa
7h 30min
LYS - LEJ
14/4
mer.
1 escale
Lufthansa
3h 15min
LEJ - LYS
6/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 20min
LYS - LEJ
9/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 35min
LEJ - LYS
16/4
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 00min
LYS - LEJ
18/4
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
14h 35min
LEJ - LYS
27/10
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 25min
LYS - LEJ
2/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
14h 50min
LEJ - LYS
29/10
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 45min
LYS - LEJ
2/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 50min
LEJ - LYS
29/10
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 45min
LYS - LEJ
1/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
42h 45min
LEJ - LYS
29/10
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 45min
LYS - LEJ
2/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 00min
LEJ - LYS
28/10
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 50min
LYS - LEJ
2/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 50min
LEJ - LYS
28/10
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 50min
LYS - LEJ
1/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 45min
LEJ - LYS
28/10
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
12h 45min
LYS - LEJ
2/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
11h 10min
LEJ - LYS
28/10
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 00min
LYS - LEJ
2/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 50min
LEJ - LYS
29/10
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 45min
LYS - LEJ
31/10
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 05min
LEJ - LYS
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

29/10
jeu.
2 escales
Pegasus Airlines
19h 25min
LYS - LEJ
30/12
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
50h 50min
LYS - LEJ
30/12
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
50h 50min
LYS - LEJ
20/11
ven.
1 escale
Austrian Airlines
9h 05min
LYS - LEJ
20/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 30min
LYS - LEJ
16/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
48h 35min
LYS - LEJ
30/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
48h 55min
LYS - LEJ
30/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
48h 55min
LYS - LEJ
20/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 05min
LYS - LEJ
16/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 15min
LYS - LEJ
27/10
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 00min
LYS - LEJ
27/10
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 20min
LYS - LEJ
29/10
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
37h 15min
LYS - LEJ
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première