Trouvez des vols pas chers Lyon - Kōbe

LYS - UKB

Trouvez des vols pas chers Lyon - Kōbe

Aller-retour
Économique
Lyon (LYS)
Kōbe
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Kōbe
Restrictions de voyage
Le Japon permettra aux ressortissants étrangers de s'installer dans le pays pour étudier, travailler ou rejoindre leur famille. Tous les voyageurs entrants doivent présenter un résultat négatif au test COVID-19 émis dans les 72 heures suivant l'heure de départ de leur vol. s'ils ont visité ces pays. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Kōbe
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Kōbe) et recevez des mises à jour par e-mail.

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 409 € ou moins.

FAQ pour réserver un vol Lyon - Kōbe

Kōbe : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Lyon et Kōbe ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Lyon - Kōbe ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Lyon - Kōbe ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Lyon-Kōbe ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Lyon-Kōbe ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Lyon-Kōbe ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Lyon-Kōbe ?

Meilleure compagnie proposant des vols Lyon Lyon-Saint-Exupéry - Kōbe

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,6
ANA
Note générale basée sur 4 631 avis
8,8
Embarquement
8,5
Confort
9,0
Équipage
8,4
Divertissement
8,3
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The 787 is fantastic. First class feels in the economy. The food offering is also first class. Service is amazing."
Points négatifs : "Serve the cold soba for all meals. :) Love it."

Points positifs : "Onboard service was perfect - prompt, friendly and professional"
Points négatifs : "The cabin was always kept a bit warm"

Points positifs : "Flight attendants were amazing and so service oriented!"

Points positifs : "New plane or so it seemed. Crew very attentive to needs. Nice entertainment system with large screen."

Points négatifs : "On time is always nice. Overbooked someone in my seat when boarding. On arrival sat for a while to get into the gate on a flight that was already 90 minutes late"

Points négatifs : "Perfect flight"

Points positifs : "Crew was very friendly and the service was reasonably good."
Points négatifs : "Seats were not very comfortable."

Points négatifs : "Retard. Aucune explication ni excuse"

Points positifs : "J'ai réservé et payé mon billet chez Ana : vol exploité par Swiss, dont la qualité est moindre. Impossible de réserver un siège à l'avance. Je ne volerai plus jamais avec Swiss !"
Points négatifs : "Les repas étaient franchement mauvais. Brocolis à l'aller et au retour... pas de baguettes sur un vol en joint-venture avec ANA et plein de passagers japonais"

Points positifs : "Avion vétuste et service minimum, pas même un verre d'eau !"
Points négatifs : "35 minutes de correspondance entre deux vols, aux deux points opposés de l'aéroport, c'est clairement trop peu,"

Points positifs : "Le repas principal, le choix de films, la route par le nord ( magnifiques paysages de banquise)"
Points négatifs : "J'aurais aimé pouvoir prendre connaissance à l'avance des menus à choix. Là il fallait choisir au moment du service"

Points positifs : "Friendly staff and decent size."
Points négatifs : "Vancouverites are a bunch of entitled, self-absorbed twats. Not really much ANA can do about that."

Points positifs : "I like the service. I love the food,"
Points négatifs : "Nothing for complaining, everything is good"

Points positifs : "Staff Many empty seats"

Points positifs : "Food and services"

Points positifs : "Good service, food"
Points négatifs : "Too many announcements the whole flight Wake you up 2 hours before landing by turning on lights, activity (too much time, need more sleep)"

Points positifs : "Food tasted great, flight attendants were super nice love the food holders under the seats to rest your feet"
Points négatifs : "Nothing really to Complain about. Selection of movies could have been a little better but it’s a Japanese airline didn’t expect a lot of American Content"

Points positifs : "It was fast and the crew got right to it as far as take off and getting home."

Points positifs : "Comfortable seats, excellent entertainment system (although lack of movie choices this time around), crew is attentive as usual, and the food is not bad for airplane food. Smooth traveling."
Points négatifs : "If anything, it was simply the lack of movie choices but I guess it wasn't a good year for movies."

Points positifs : "Staff were friendly from check in to disembark. Food was quite good. Boarded on time and people were accomodating of one another in the entry and exit process."
Points négatifs : "I was travelling with my twin 11 yr olds one of whom has limited sight. They normally only allow early boarding of young children, but we need extra time as I have 2 children to organise and my daughters sight dictates that i have to assist her. Other passengers were not impressed. I would like the airlines to take the initiative to have all children boarded early as if we board with everyone else, the aisles will be blocked as my children try to get organised."

Points positifs : "Ana est loin devant Air France"

Points positifs : "Very polite staff"
Points négatifs : "The curry made me sick and the movies were outdated."

Points positifs : "La compagnie est géniale! Rien à dire!"

Points positifs : "On time. Flight attendants don't shy away from helping passengers put their carryons in the cabin compartments. They were there in a split seconf to assist you - ANA flight attendants only. Food was great in ANA airlines. Toilet is clean. Boardinh was orderly."
Points négatifs : "More frequent offer of drinks to passengers"

Points positifs : "Not crowded"

Points positifs : "The configuration of 787-900 Busn. Class was very good. However need to age Chivas Regal to 18 years like KAL, not ordinary 12 years. Flight attendants were exceptionally efficient, professional, courteous, and outstanding ambassadors for ANA and Japan itself. In the US Marine Corps we would say "Ooo Rah". I may heed to check out your milage club and stop using various carriers for my trans Pacific flights. Thank you very much ANA."

Points positifs : "nice.crew. actually able to book exit row.seat online. pre-check-in is great all you do at the airport is drop the bags .no long queues."
Points négatifs : "boarding process is not organized. no travel amenities offered. (no slipper, had to ask for toothbrush) ..."

Points positifs : "Pleasant stewardesses"
Points négatifs : "Expensive lunches, no entertainment unless you pay"

Points positifs : "Food and entertainment is great."
Points négatifs : "The plane was a bit old, no bidet in the bathroom (the newer planes has it)"

Points positifs : "Bigger plane..or more room between seats.. Great service. Next time will try to go both ways in ANA"

Points positifs : "Legroom is good, you don't need to recline the seat"
Points négatifs : "Food wasn't the best"

Points positifs : "Service was great, food was decent. Bumpy ride though, plane felt "old"."
Points négatifs : "Everything was good. Only thing I could say is the plane felt outdated."

Points positifs : "Food was good, the crew were kind, nothing less than one expected and nothing more either"
Points négatifs : "Not much of a choice when it came to films"

Points positifs : "Lots and lots of meals and snacks. I was worried it would be an issue on such a long flight but every time I took a nap, they came back with food or snacks!"
Points négatifs : "Seat would not recline. That should be standard. My back was sore after trip."

Points positifs : "Best flight ever"

Points négatifs : "No snaks"

Points positifs : "Flight was very good - enjoyed meal and entertainment"
Points négatifs : "Should make it clear to passengers ahead of time that flight departs from international terminal (terminal 1) at Shanghai airport (and also that flight is NOT out of Pudong airport, although we were aware of the latter fact ahead of time)."

Points positifs : "Great service! Wonderful flight attendants, smooth flight and ice cream! Will always fly with ANA!"

Points négatifs : "Unorganized. No info to transfer from ANA to united code share partner. United staff unhelpful. Had to go back and forth to multiple counters at least three times."

Points positifs : "on time, great service on flight"

Points positifs : "Service was amazing."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Flight was great."
Points négatifs : "ANA partnered with United on this leg. Service was not even comparable to ANA. The economy cabin flight crew was detached and unattentive. The elderly man when serving meals just flops or slams your tray on your tray table. The attendants do not even clean the tiolets like the ANA attendants do. Such difference in service. I wish that ANA will notbpartner with United. It sure tarnishes their brand."

Points positifs : "Ana is the best"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Flight attendants didn't speak English; no amenities provided (toothbrush, eye kit, etc.) like Etihad and Qatar provide in economy. There weren't a lot of meal options. There should be double the movies and music offered given that you can go through all of the offerings in one or two legs of a trip. I had four. BBC news didn't work on any leg of the trip and the Japanese news was in Japanese only, no English."

Points positifs : "Service was friendly and enjoyed the USB charger."
Points négatifs : "Seats are just not designed for humans! Ergonomically there could be improvements. I also feel seats are too low."

Points positifs : "Cabin crew provided great service!"

Points positifs : "Respectful and thoughtful passengers and crew make all the difference."

Points positifs : "The service crew are excellent and very polite. Definitely like the new window feature."

Points positifs : "I got to my destination on time with my luggage"
Points négatifs : "Decent flight but not the seat that I wanted. Window seat without a window. Emergency exit seat which is supposed to have leg room but didn't because of emergency door. Taking some over the counter pain medication helped this and made the flight bearable. Fewer storage options."

En savoir plus sur ANA

Vols pas chers Lyon - Kōbe

Dernières offres d’allers-retours

24/2
mer.
2 escales
ANA
24h 25min
LYS - UKB
28/2
dim.
2 escales
ANA
33h 30min
UKB - LYS
24/2
mer.
2 escales
ANA
24h 25min
LYS - UKB
28/2
dim.
2 escales
ANA
33h 30min
UKB - LYS
24/2
mer.
2 escales
ANA
24h 25min
LYS - UKB
28/2
dim.
2 escales
ANA
33h 30min
UKB - LYS

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
ANA
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première