MRS - DLA

Trouvez des vols pas chers Marseille - Douala

Aller-retour
Économique
Marseille (MRS)
Douala
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Douala
Restrictions de voyage
Le Cameroun a suspendu la plupart des vols internationaux. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Douala
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Douala) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

septembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 27%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 29%.

Prix moyen pour un aller-retour

539 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

633 € ou moins

Quand réserver des vols Marseille - Douala

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 391 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Marseille - Douala 45 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 1 semaine avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet, août et septembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est septembre.
  • Partir le matin est en moyenne 110% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Marseille - Douala

Douala : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Marseille et Douala ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Marseille - Douala ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Marseille - Douala ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Marseille-Douala ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Marseille-Douala ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Marseille-Douala ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Marseille-Douala ?

5 meilleures compagnies proposant des vols Marseille - Douala

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 928 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Professional service. (Overall)"
Points négatifs : "1.No punishment for smiling. 2.Giving the bread with clippers is great, But not enough: not if the passengers Didn’t wash their hands. 3.Operating the seats (2 buttons)may Not be the easiest thing to do."

Points positifs : "Can't really remember."
Points négatifs : "Flight time respect. Earlier flights. Charging system for phone or comuperr and if there was internet availability in flight."

Points négatifs : "I had no vegetarian dinner"

Points positifs : "My seat was very comfortable. The inflight entertainment was great. I always love the food on Turkish Airline flights. Check in was easy."
Points négatifs : "The flight was 2 hours late. The attendants were a bit cranky....usually they are great on this flight."

Points négatifs : "Airline could not handle the two hour fog delay which led to tremendously long ticket desk lines and violently angry customers. Terrible experience for staff and customers."

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "The aircraft arrived late in Istanbul for the connecting flight to Egypt causing us to miss out flight which made us wait 5+ hours in the airport which was a huge inconvenience."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Attractive business class fares. Among the best business class."
Points négatifs : "Don't underestimate the additional hours. The stopover in Istanbul is definitely a negative (crowded, unpractical airport). Next time I will probably stick to European airlines, if the fare difference is reasonable."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points négatifs : "I attempted to cancel this flight and arrange to use the same route within a year, but when Oct 3 came, nothing had been done. I called as I had before to Justfly and was then told that I had to use the ticket by the date I purchased it (3/26) . I should have just done nothing as when I cancelled the ticket, it cost me another $100l. I will not use Justfly again. I am out more than $1000."

Points négatifs : "Delay of 1 hour, waited on the plain extra hour."

Points positifs : "The flight from Dubai was fine. I am not a big fan of Dubai but their check-in and boarding process is efficient and straight forward."
Points négatifs : "The food on this short flight was not very good and looked liked it had some age to it. I chose not to eat it."

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points positifs : "Noise cancelling headphones make the long flight a lot more bearable and relaxing. I like HOW they build the menu even though i have allergiee ane cannot eat everything. Crew all had good attitudes which is nice."
Points négatifs : "Late to board, slight cluster due to that. Being on time with connecting flights is apparently too ambitious."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "On time, hard working staff."
Points négatifs : "The usual dislikes: economy seats, crying babies, body odor of other passengers."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Everything was ok. I will be happy to fly again with With Terkish Airlines"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "Food was very good, and staff friendly and helpful. They had drinks and sandwiches/onigiri on offer at the galley areas entire trip, only did not come to offer them very often. Entertainment systems were great."
Points négatifs : "Boarding was orderly but a bit long. In general very well managed."

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "This flight was not available"

Points positifs : "The crew was really polite and the food was amazing, my favorite part was the dessert!"

Points positifs : "I like the food and movies"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Sloppy cabin crew at the time of embarkation. Bad entertainment system (horrible touch screen, earphones with loose contact), made a 7 hours trip an unforgettable experience. Food quality was marginal. A drastic contrast with the previous flight of the same airline company (but from Amsterdam to Istanbul), which was very good."

Points positifs : "Timely departure and arrival. Excellent landing. Helpful crew."

Points positifs : "There was ample leg room in economy. The food was good. Plenty to eat. Good selection of entertainment. Boarding was relatively good."
Points négatifs : "I did not like the fact that my U.S. bound plane had to be boarded from the tarmac. I’m assuming it had something to with u.s. security issues with carriers from predominantly Muslim countries. The crew need to check passengers that want to place their feet anywhere except the floor or footrest. I see exactly how fights happen in the planes. It is not ok to place ones feet on someone else’s armrest."

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "Love how the crew always take care of you and are very nice."
Points négatifs : "Seats can be a bit better"

Points positifs : "Crew is super nice and helpful. Aircraft is pleasant"
Points négatifs : "On the way from Istanbul to Tel Aviv ALL passangers were body searched :( Food is okay but the portions are tiny."

Points positifs : "Very uncomfortable seat. Very narrow walk way to lavatory."

Points positifs : "Everything was great!"

Points positifs : "Food and movie selections."
Points négatifs : "More options on TV seroes"

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "Enjoyed the hotel stay on the long layover"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "Great crew! So efficient and friendly. I understand why it is, but security was over the top. Cabin was a big cramped. Super food offerings!"

Points négatifs : "poor to non existence service in economy class. all crew up front with zero crew In back."

Points positifs : "Personnel de bord sympathique, confort dans avion sommaire"
Points négatifs : "Très mécontent des deux compagnies (Air France et Air Antilles): nos deux valises ont été perdues, et aucune compagnie n’est capable de savoir où se trouve l’une des deux valises, un comble! A l’heure où tout est informatisé, tracké, les aéroports sont censés être des endroits sécurisés.. Mais on arrive malgré tout à perdre une valise dans la nature...! Aucun professionnalisme, on nous ballade de services en services sans aucunes informations ni renseignements susceptibles de nous rassurer. Je suis très déçu, voyage de retour gâché par la faute de ces deux compagnies plus a même d’encaisser l’argent des clients que de se soucier d’eux."

Points positifs : "La collation très bonne"

Points positifs : "Easy boarding, entertainment"
Points négatifs : "Crew was not very friendly on bot departure and return flights. Will make me reconsider Air France in the future."

Points positifs : "The seats were much more comfortable then my last flight. The entertainment system was also updated from the 1980’s remote and cord ones on my flight from DC to Paris."
Points négatifs : "There was no food between the two meals on an 8 hour flight. I had a flight attendant rudely tell me that there is nothing to offer until the next meal. No one reached out to me about the horrible flight and comments I made from the last flight."

Points positifs : "Personnel très bien."
Points négatifs : "Avion vieillissant. Repas très moyen. Ecrant minuscule. Pas d'usb ni de prise. Siège inconfortable et étriqué. Cet avion a grand besoin d'être rénové ou changé. Vu le prix est places pour La Réunion c'est inadmissible."

Points positifs : "Good aircraft, good service, on time, eventless"
Points négatifs : "There are two types of foot-rests, both are a nuisance for people with long legs. The one popping up from below one's seat is extremely hard to put back in place. The metallic one folding down from under the seat in front cannot be secured back and is always in the way if the passenger needs to stretch his/her legs. This seems to be a new appliance, and I jut wish they would do away with it altogether. More is not necessarily better."

Points négatifs : "Entertainment system was not working on all seats"

Points positifs : "The crew was great"
Points négatifs : "1-2 +cms leg space"

Points positifs : "Professionnel"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "L’aménagement de la cabine (les écrans ne fonctionnent pas)"

Points positifs : "Le lounge Air France magnifique; personnel de bord"
Points négatifs : "Le système de divertissement à bord"

Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"

Points négatifs : "Kayak updated me that my flight would be late. It wasn't. Missed it had to pay $700"

Points négatifs : "Ne pas avoir du retard pour le décollage"

Points positifs : "Flight attendant was rude to my non French speaking 12 year old. He ripped his charger out of the USB port and threw it at him."
Points négatifs : "TSA was sketchy and gave a FULL search, part down, etc. I kept asking and the excuse kept changing. Final excuse ridiculous! Flight attendant could have not treated my son as he way he did. I was unaware that the usb cord being inputted during taxiing As was my son. He was horrible to him!!"

Points positifs : "Entertainment system failed repeatedly."
Points négatifs : "Entertainment system failed repeatedly."

Points négatifs : "Check in limit pas clair sur le billet, donc vol manqué!"

Points négatifs : "Tres mauvaise expérience avec Air France, vol raté, donc 900€ de frais supplémentaires pour un voyage avec mon epouse et nos 2 jeunes enfants. Le vol en lui-meme etait correct."

Points positifs : "Crew great."

Points positifs : "crew was great, seats were comfortable"
Points négatifs : "departure board listed flight as being boarded and gate closed hour before flight leading to confusion and standing in queue for over an hour, part of food was frozen and inedible, paid for upgraded seat which turned out to be by bathroom smells were as bad as you can imagine"

Points positifs : "Air. France usual"
Points négatifs : "No lights working on plane. Couldn't read or do work WiFi wasn't working either"

Points positifs : "On time, no hassle."

Points positifs : "Personnel très bien, divertissement complet, avion très peu bruyant"
Points négatifs : "Plus de place pour les jambes en classe eco: c’est presque impossible de sortir vers le couloir sans faire lever tout le monde dans sa rangée."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points positifs : "Personnel plus que pro"

Points positifs : "The new movies selection, food was very good, staff more friendly than previous flights"
Points négatifs : "Boarding always a problem on MEA we have to wait too long in the queue"

Points positifs : "Crew members"
Points négatifs : "Up to 1 hour late and they leaved my baggage in Paris"

Points positifs : "Personnel de bord aimable, vol sans encombre"
Points négatifs : "Obligation d’enlever l'ensemble des films transparents protecteurs sur les valises, alors même que lors du voyage aller la compagnie n'avait pas embarqué une valise (non filmée), toujours très désagréable de devoir reprendre les bagages au comptoir d'enregistrement. Demande de justificatifs d'adresse lors de l'embarquement alors que ces justificatifs n'étaient pas requis sur le voyage aller. Vérification minutieuse de l'ensemble des poids des bagages à main (qui étaient tous conformes) pour un vol intérieur d'une heure... A l'évidence le service client n'est plus au rendez-vous avec Air France."

Points négatifs : "Food"

Points positifs : "Extremely hot the plane"

Points positifs : "Vol à l'heure (10min de retard), personnel de bord agréable & sympathique."
Points négatifs : "Pas possible d'ouvrir la poussette à l'arrivée pour y mettre mon bébé qui dormait... risque de bloquer l'allée en cas d'évacuation! Alors qu 'on était au sol et presque tout le monde était sorti déjà. La sécurité je veux bien mais faut pas pousser! Bébé réveillé tanpis... merci Air France."

Points positifs : "Leg space was great, food was delicious, alcohol served 3-4 times, and the in-flight entertainment was spectacular. I saw 4 movies and slept somewhat comfortably for once!"

Points positifs : "Over all everything was great, except the bags check in"

Points positifs : "Ponctuel. Personnel accueillant, professionnel et souriant"
Points négatifs : "Porte latérale mal isolée donc on gel littéralement près à la place vers la porte (30A) Aucun film doublé ou sous-titré français"

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points positifs : "Personnels agréables et disponibles. Bonne information quant au retard."
Points négatifs : "Embarquement et contrôle de bagages très mal indiqué (pas dans le hall indiqué)"

Points négatifs : "My entire travel experience became extremely rushed and chaotic due to my flight being canceled and me being alerted -LESS THAN AN HOUR BEFORE IT TOOK OFF! This is unacceptable."

Points positifs : "Friendly crew, good meal and entertainment"
Points négatifs : "Boarding agent forced me to check in my carry-on even though the carry-on fit in the cage and fullfilled all the requirements. I specifically called Air France prior to the flight to make sure I won’t have any issues as my 1st flight was operated by Delta and I wanted to confirm the luggage requirements were the same. My carry-on weighted only 5 kilos. I was extremely upset the way I was treated w/ the boarding agent behind the counter in Prague. On the top of that, her and the supervisor were very rude to my mom as they told her she had an extra carry-on which wasn’t the case. She traveled w/ a small briefcase where her mask for sleep apnea was. This is not considered an additional carry-on. The boarding agent (Czech lady and her supervisor) were not only rude but obviously lacked knowledge as well. My carry-on suitcase would easily fit in the overhead bin plus there was plenty of space inside the plane as it the flight wasn’t completely full."

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "On time."
Points négatifs : "Did not seat together passengers, although booked and checked in at the same time."

Points positifs : "1. Entertainment - Decent movie selection. I wished the angle of the screen in economy could be adjustable as well. Turkish Air does it better. Once the seat ahead of me reclines I dont have too much hope of saving my eyes from the awkward angles."
Points négatifs : "1. Boarding - Learn from maybe Turkish Air who allocate people zones based on where you are seated in the plane. People seated all the way in the back should be allowed to board first and fill the plane back to front. Makes it less likely for you stand around waiting for people as well people all the way in the back making contact with every possible human already seated in the aisles. 2. Comfort - Window seats are too hot, middle aisle seats are too cold 3. Thankfully they do have halal offering. Now if they will even let me choose that I am allergic to seafood. Glad for the chicken. Nothing to boast about."

Points négatifs : "Retard significatif au décollage ! Files d'attente immenses à l'arrivée. Cause-->Effet"

Points positifs : "Enjoyed my food, especially tasty for airplan fare!"
Points négatifs : "Not enough leg room"

Points négatifs : "30 minutes de retard"

Points négatifs : "It is very difficult to get around CDG airport with a disabled person. There is no shuttle. By the time we got to check in, we were ten minutes late. They would not check us in, and we paid over $700 to change tickets to the next flight. When I complained, I was told to stop being rude or I would get no ticket at all. My mother is 94 years old and we did the best we could given the circumstance."

Points positifs : "Comfortable, hospitality and wonderful service"

Points négatifs : "Airplane really old. Cabin configuration economy was in front of economy plus. Just 1 bathroom for economy and economy plus. Economy plus seats old and uncunfuttable ( more than it should be )"

Points positifs : "The stewardesses were extremely kind and helpful to me as I was travelling alone with my toddler. I really appreciated their help and kindness."

Points positifs : "Faster"
Points négatifs : "Waited a while before take off."

Points positifs : "When we were unable to travel due to Corona Virus restrictions, Ethiopian gave us a full refund even though we had a non-refundable ticket, and they were lovely about it when they did it. A+, hope I'll get a chance to actually fly with them soon."

Points positifs : "Good"
Points négatifs : "Good"

Points positifs : "Crew. Comfort."
Points négatifs : "reduce baggage charges."

Points positifs : "Tout ce ok"
Points négatifs : "Vraiment ce complet leur service"

Points négatifs : "Punctuality. Time is off the essence."

Points négatifs : "The toilets were filthy. The tv touch screens didn’t work"

Points positifs : "Large space"
Points négatifs : "Bording"

Points négatifs : "They know better than me"

Points positifs : "Amazing crew!"

Points positifs : "Fast gate work."
Points négatifs : "Lost luggage and the food and silent movie option (no headphones provided for overhead movie)"

Points positifs : "Flight Crew were great"
Points négatifs : "The baggage and checking in process. Better training did on the checking in crew for international flight baggage, one one person knew what the requirements are."

Points négatifs : "USB connection was not working from my seat"

Points négatifs : "The seats are uncomfortable"

Points positifs : "Crew was so nice and very helpful"
Points négatifs : "Timing, delayed by 20 minutes"

Points négatifs : "Flight attendants where bothered to serve us beer, water or any other snack during he flight. I had to beg in both occasions to have my tray taken from my seat."

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Tout en général"
Points négatifs : "Ce serait bien que l'équipage parle Français sur des vols pour Paris"

Points positifs : "Everything"

Points positifs : "Agreablement surprise de la qualite de la compagnie."

Points négatifs : "We had requested vegetarian meals, which were not provided on either leg of the Ethiopian Airlines flight. In addition, we had to pay an extra baggage fee and the payment process required us to wait for 45 minutes at the check in desk while the agents tried to sort out a problem wiht their computer system. They claimed that the problem was with the integration of their system with SAA's system."

Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "la prise en charge surtout lors du changement du vol ou j'ai recu la notification"
Points négatifs : "les repas qui sont dans la monotonie"

Points positifs : "Nice crew"
Points négatifs : "Poor communication on boarding gate for business class Aircraft and business seat just medium Food quite as fast-food service"

Points positifs : "Oui j aime"
Points négatifs : "Oui"

Points positifs : "Landing on time"
Points négatifs : "Limited choice of food- no vegetarian options, only meat."

Points positifs : "Good service in the plane"
Points négatifs : "In Lomé ground crew are horrible and asking for bribes including the supervisor."

Points positifs : "Amazingly smooth flight and landing."

Points positifs : "Seats are delapidated and food is ok!"
Points négatifs : "Crew were very good"

Points positifs : "Flight crew was nice and responded to problems well. More trash pick up and water service would have been nice as it was a thirsty, long flight. I was given more water when asked it just wasn’t freely offered."
Points négatifs : "The arrangement of the airport was disconcerting. To get to your gate you have to pass a another security point that you can not leave. The area was akin to a cattle yard. No bathroom, water, or amenities. You had to stay in your pen until boarding. Duty free was not allowed and had to be purchased on the plane for an additional cost. Not to mention the whole stopping in Dublin, Ireland for fuel without notice. There was nothing in my paperwork about it and we were only told to stay in our seats for the next hour or so while they refueled. We didn’t do that on the flight over was that was worrying and we were given no additional information."

Points positifs : "The overall work ethics and the ease of boarding was awesome as well as time line, for hotel transfer due to layoff time was also excellent"
Points négatifs : "Nothing really"

Points positifs : "Les facilités accordés lors du transfert à Addis"
Points négatifs : "Pas de divertissement pour les enfants"

Points positifs : "L'accueil, la disponibilité du personnel et le vol sont très bien."
Points négatifs : "Les vols sont courts, il n'y a donc rien pour divertir les enfants."

Points négatifs : "Besides that the flight was 4 hours delayed and the staff gave different information then the screen, customer service was non existant. There seems to be no structure or system. Gate change was not announced. Staff was not clear or direct about status of the flight. I have had several flights with EA and most have been completely disappointing and frustrating. Forget trying to call anyone, it took me 4 days of non stop calls to connect with someone to change my flight date. Then once connected the credit card system was apparently down and they could not charge my fee. I had to contact the US office while I was in Africa in order to get anything done, ridiculous. They over charged me and would not honor the fees that were quoted on the phone and via email but the head office. Dishonest and no concern for the inconvenience to their customers. This airline would be the last choice, highly not recommended."

Points négatifs : "No kosher food eventhogh we asked for it"

Points positifs : "The pretty ladies"
Points négatifs : "Lost luggage and horrible food"

Points négatifs : "The headphones weren’t working and boarding at Addis was very poor. They should have more personal when checking before the Gates"

Points négatifs : "Rude Staff"

Points positifs : "Entertainment"
Points négatifs : "Food"

Points positifs : "Loved the service!"

Points positifs : "Plenty of meal service quick boarding process"
Points négatifs : "Nothing in particular."

Points positifs : "food and beer were fine"
Points négatifs : "4 flights ,4 delays. poor customer service . every thing is very slow ."

Points positifs : "Also great experience"

Points positifs : "L'équipage"
Points négatifs : "On été très en retards de Addis à abuja et arrivé à kano il fallais attendre plus d'une heure."

Points positifs : "The flight was on time and they fed us well."
Points négatifs : "Nothing really."

Points positifs : "Crew and service"
Points négatifs : "On board entertainment was not up to date. Old movies. Little choice."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They lost my luggage and I had to call them every day to locate it. It took a whole week for me to have my luggage back while it was sitting in the Philadelphia Airport for 4 days waiting to be delivered to my house. On top of that no one seems to know the whereabouts of my luggage. Bad customer service. Be aware when flying with Lufthansa."

Points positifs : "Movie during flight and food were good"
Points négatifs : "Only showed one movie and then a blank screen for half the flight They waited forever to remove the food trays after being served Delayed at the Terminal for a power outage, but NO announcement made over the Intercom for 30 minutes. Never helped non Egyptians with paperwork necessary to get through customs"

Points négatifs : "At Addis airport, they announced first that the trip got cancelled and postponed for another 7 hours. Then while lining up to change my ticket, I overheard people saying that the boarding is starting in 30 minutes and we have to rush to the gate. Then the gate number changed 3 times and the boarding time got delayed few times as well. It was a 5 stars chaos that trip!"

Points positifs : "Courtoisie du personnel de bord. Notre transit de 45 minutes était bien réglé. Chapeau Ethiopian."

Points positifs : "thanks to the paid upgrading we got 2 seats in the front of the cabin (row 5)"
Points négatifs : "there was NO organisation at all during boarding: the people just stood in line, not respecting 1,5m. Also at the airport security waiting lines no attention to social distancing was respected. At arrival the off-boarding was in groups of 8th rows, not really helpfull either. A big disappointment versus the flight we had from BXL to PORTO !"

Points positifs : "Smooth flying so got some sleep"
Points négatifs : "Clearer back-to-front boarding process"

Points négatifs : "On doit payer même le café sur l’avion première fois que cela nous arrive vol de 4 heures sans aucun breuvage ni nourriture inclus. Aucun divertissement."

Points positifs : "It was just a flight. Nothing to rave about. Just a typical up and over flight. The flight left Athens over an hour late and got to Brussels almost 90mins late."
Points négatifs : "We weren't offered complimentary beverage service. They did a beverage service for paid drinks and that took well over an hour. We were only given a simple single piece of chocolate while waiting to take off"

Points positifs : "All seats were very comfortable and spots where I can view everything and crew were awesome."
Points négatifs : "Local travelers should be offered even water."

Points positifs : "Pretty much nothing"
Points négatifs : "A sealed blanket and a better customer service"

Points positifs : "Crew went above and beyond. Food was excellent and the Crew kept us hydrated."

Points positifs : "Friendly crew. Great phone support."
Points négatifs : "Online check-in was very messy - not available. After contacting the phone support, it was possible."

Points positifs : "confort & service au niveau attendu"
Points négatifs : "20 mins de retard au décollage"

Points négatifs : "2:30 de retard"

Points positifs : "Good explanation for the pilot itself. Effor to reduce the inconvenience."
Points négatifs : "More than 2 hours delay in Brussels That could have been better !"

Points négatifs : "Repas moins basique"

Points négatifs : "Retard de 20 mins a l'embarquement Repas à prevoir"

Points négatifs : "nous sommes restés coincés une heure au sol au départ pour des formalités administratives"

Points positifs : "Vol à temps et équipage agréable"
Points négatifs : "pas de proposition de divertissement : lecture, journaux, ...."

Points négatifs : "vegetarian dish was very poor. main dish was ok but quite small, the light dish (breakfast?) was just a piece of bread, might as well not serve anything. Entertainment was very poor, limited selection of movies and very silly tv shows."

Points négatifs : "Propreté de l'avion à l'aller."

Points négatifs : "Three hour delay. Shifted all our plans and reservations. Upsetting. Made short seven hour flight a ten hour flight with sitting and waiting for three hours. We were hungry and tired and stuck. Kept getting mixed signals: to wait longer."

Points positifs : "Good Staff, Good Service, On Time Departure and Arrival"
Points négatifs : "The ticket price was so expensive"

Points positifs : "Retard de 45 min"

Points négatifs : "Je n'ai jamais reçu un service de ce genre avec aucune compagnie dans le passé. Avec plus de 50 vols à mon actif dans les 5 dernières année, jamais je n'ai vécu cela. Je travaille dans le tourisme et vous pouvez être certain que je déconseillerai votre compagnie dans le futur à tous mes clients et clientes. Le personnel à bord n'étais pas courtois du tout, aux portes d'embarquement et ainsi qu'au service à la clientèle de votre compagnie. Je n'arrive pas à comprendre d'où vient votre réputation exemplaire après avoir vécu cette expérience. Votre responsable de l'aéroport Pearson International de Toronto a été audieuse et n'a pas été à l'écoute du tout lors de notre rencontre. Avec plus de 2500$ dépensé pour un aller-retour Paris/Montréal et ce genre de service en retour j'attendais un minimum de considération venant d'une compagnie digne de votre renommée. Mon conjoint est médecin et vous n'avez pas l'air de réaliser ce que réalise ce genre de situation. Nous étions à temps à la porte et on nous a tout simplement refusé l'accès. Aucune solution possible peu importe ce que nous demandions. Aucune possibilitée d'avoir un vol plus tôt ou simplement de faire livrer bagages à notre domicile. Seulement l'interdiction d'entrer dans l'avion que nous avions choisi et ce avec des raisons valables vue le métier de mon conjoint. Je ne comprends pas pourquoi cela nous retombe sur nous, nous devons payer des dépenses supplémentaires afin de rentrer à temps, alors que sur internet lors de la réservation la correspondance était prévue, et qu'on nous a assuré que les bagages auraient le temps de suivre à Paris. J'espère grandement que vous allez considérer ce message et que vous allez faire quelque chose autre qu'un courriel d'excuse."

Points positifs : "The chairs were comfortable the staff was very attentive and nice"
Points négatifs : "I cant really say anything bad except for the fact that my luggage was broken but i did go to the counter and the person was very nice and handled the issue very proffesionally"

Points positifs : "Nothing really"
Points négatifs : "Late boarding, had to check the bag, had to wait forever when landed in the plane"

Points positifs : "Je suis grand de taille, j'avais de la place pour mes pieds."
Points négatifs : "L’embarquement était très long a partir de Bruxelles. Le personnel naviguant etait peu souriant. La sélection des médias proposés étaient moins attractifs"

Points positifs : "L’embarquement etait rapide on a décollé à l’heure"

Points positifs : "Personnel de cabine."
Points négatifs : "Retard. Trop d'annonces Safety."

Points positifs : "Helpful crew. They reset the screen, came around with blankets, headphones and generally tried to make the space habitable."
Points négatifs : "When I am asked to book my seat, I am usually shown a map which has no reflection on the overall reality. The seat I select is normally allocated to me but if the plane is not full (unusual) I am told there are unavailable seats that would provide more choice."

Points positifs : "Equipage, propreté, entretien de la cabine, ponctualité."
Points négatifs : "Thé, café et eau devraient être à discrétion. Le tout payant ne paye pas..."

Points positifs : "The crew was very cool"
Points négatifs : "The food was ok"

Points positifs : "Personnel sympa."
Points négatifs : "L'embarquement est chaotique, pas de divertissement"

Points positifs : "Efficace dans l’embarquement. Vol à l’heure. Arrivé en avance. Sièges confortable pour un court voyage."

Points positifs : "Helpful services."
Points négatifs : "Good"

Points positifs : "Départ à l'heure et arrivée en avace. Si seulement toutes les compagnies pouvaient faire comme ca"

Points négatifs : "25 min late too much announcements during night flight, especially about duty free items and prices..."

Points positifs : "We were delayed boarding slightly, delayed sat on a steaming gate shuttle then sat on the tarmac for a couple of hours while storms passed. But the crew gave regular updates, provided food and water, allowed us to walk about. It was as plesent as such a situation could be."

Points positifs : "The crew was kind and respectful. The flight was on time and the food was OK."
Points négatifs : "Nothing to complain about on this flight."

Points négatifs : "Pour un vol de 6h, international il est selon moi inacceptable qu’il n’y pas eu ni collation de servit ni de breuvage. Tout était payant."

Points positifs : "Excellent service. Friendly staff."

Points positifs : "Seats were comfortable, food was good, efficient and friendly service!"

Points positifs : "Excellent crew, ALL OF THEM! smiling and super helpful and they seemed to enjoy their job. Super clean restrooms (again, I was the first one in there - by chance)."
Points négatifs : "I travelled economy. Somehow it felt quite crammed. I felt that there were too many announcements, in all 3 languages, it got frustrating, as it stops all onboard entertainment. Duty Free selection rather frugal."

Points positifs : "good"

Points positifs : "L'attention de l'équipe à bord était au delà de l'habituel dans les avions de compagnies de bas coût. Ils ont montré un vrais souci pour le confort des passagers."
Points négatifs : "Ma siège était dans le dernier rang de l'avion, sans fenêtre et pas trop commode. Pourtant, c'était à cause de ça que l'équipe, sachant les inconvénients, m'ont montré cette attention spéciale comme compensation."

Points positifs : "À l heure excellent décollage et atterrissage tout en souplesse"
Points négatifs : "Siège peu confortable je ne pouvez pas abaisser le dossier"

Points positifs : "l acceuil et personnel tres sociable"

Points négatifs : "Retard et bagages perdus"

Points positifs : "Nice and easy"
Points négatifs : "N/a"

Points positifs : "La couleur de l'avion"
Points négatifs : "Le correspondance manquée à cause su retard"

Points négatifs : "Brussels - Prague 3 hours delayed, 2 of which were we were stuck inside the plane waiting for take-off. They didnt even give use a warning or anything about it."

Points positifs : "Le repas était satisfaisant, l'équipage très sympa et les sièges confortable"
Points négatifs : "L'embarquement s'est fait à l'heure mais nous avons attendu plus d'une heure dans l'avion que les bagages soient chargés et sommes partis avec 1h30 de retard en ayant très peu d'informations"

Points négatifs : "Dommage de ne pas avoir eu de collation/snack alors que l'avion partait à 7h du matin (donc à l'aéroport depuis minimum 5h)"

Points négatifs : "Retard de deux heures du début de vol"

Points négatifs : "No one could lean their seats back throughout the entire flight. Also, the food was horrible. NO TASTE. Lastly, there were too many announcements throughout the entire flight making it difficult to rest."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "This flight reached the absolute depths of mismanagement, disorganization, and unprofessionalism. They allowed a full flight of passengers to board with excess luggage, forcing all of us to wait while those people deplaned you check bags. The resulting fracas resorted in several heated arguments, and seemed close to a fist fight. One grounds crew member on the jetway was extraordinarily rude. Wish I knew her name to report it. This was truly the worst flight experience of my life, and I am a frequent traveler."

Points positifs : "On time. Friendly crew"
Points négatifs : "Food, confort"

Points positifs : "Le repas"
Points négatifs : "La propriété de l avion"

Points positifs : "Satisfait"
Points négatifs : "Sans avis"

Points positifs : "Le personnel était sympa et disponible"
Points négatifs : "Améliorer la qualité des repas"

Points négatifs : "Everything was excellent thank you so much"

Points négatifs : "Nothing at all"

Points positifs : "Personnel à bord sympa"

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "Flight delayed without good reason got in very late TVs didn't work Dirty bathroom Not comfortable"

Points négatifs : "The flight was late! Nightmare at boarding! I arrived an hour and a half late They lost my luggage I have not heard back yet"

Points positifs : "Crew amazing , food delicious and safe fly"
Points négatifs : "everything smooth"

Points positifs : "Nothing we were delayed for two hours"
Points négatifs : "They could have paid more attention to my luggage by not losing them"

Points positifs : "Personnel très présent confort des sièges"
Points négatifs : "Retard d’une heure avant décollage"

Points positifs : "Nothing was very good."
Points négatifs : "They didn’t get my bag from Casablanca to Miami. There was about a 45 minute delay in taking off."

Points négatifs : "(1) Luggage lost - not transferred in Casablanca (2) no entertainment on the flight"

Points positifs : "The crew was really friendly. The Food was good. . I really like it"

Points positifs : "Bien"
Points négatifs : "Que je puisse pas perdre mon passeport"

Points positifs : "Acceptable"
Points négatifs : "Que perde pas mon passeport"

Points négatifs : "Bonjour , J’ai demandé si il y avait des couvertures pour mes enfants. L’hôtesse m’a dit qu’elle allait voir. Elle n’est jamais revenue ni pour me dire qu’il n’y en avait pas ni pour m’en donner! Pas très “PRO” je trouve. L’avion n’était pas propre avec des traces. Le petit dej était mauvais"

Points positifs : "The plane was on time, boarding was smooth and the seats were comfortable, again."
Points négatifs : "There was no personal entertainment system. However, they had screens fold down from the sealing and showed some cartoons and very old silent movies."

Points positifs : "Grand espace pour les jambes"
Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Le personnel accueillant"
Points négatifs : "Le repas"

Points positifs : "Surclassement en premium"
Points négatifs : "Décoller à l heurre."

Points positifs : "Le personnel du bord était agréable, disponible et au service d’un avion énorme plein d’enfants en bas âge."
Points négatifs : "Pas d’écouteurs disponibles, ma tablette était cassé, impossible de l’utiliser pour manger au risque de retrouver le plateau par terre."

Points positifs : "Tout"

Points positifs : "Correct"
Points négatifs : "Le repas et le vol a l’heur"

Points négatifs : "J'ai acheter des produits le Stewart mas pas rendu la monnaie 11 € c'est le geste et confiance ,cheveux dans le pain"

Points négatifs : "Retard, service, l'écran qui ne fonctionne pas"

Points positifs : "Large space between seats"

Points positifs : "Sky-Ram Repas délicieux Personnel accueillant et professionnel"
Points négatifs : "Confort siège business"

Points positifs : "Sky-RAM, génial et innovant"
Points négatifs : "Pas de possibilité de télécharger son téléphone Confort des sièges en classe business:limite Petit déjeuner : proposer autre chose que beurre et confiture non compatibles avec diète"

Points positifs : "We had a tight connection and they bussed us to the next plane. Awesome."

Points positifs : "Efficiency and pleasant and professional service"
Points négatifs : "The food could have better. They should have served traditional Moroccan food on all legs of the trip since it is a Moroccan airline"

Points positifs : "La disponibilité du personnel"

Points positifs : "L’accu Chaleureux"

Points négatifs : "Enregistrement extrêmement lent"

Points positifs : "Beaucoup de repas. Personnel beau et gentil"
Points négatifs : "Pas d'écran pas de film"

Points positifs : "I liked that it was a direct flight, service was good, food was great and overall the convenience of having to fly directly."
Points négatifs : "no complaints"

Points négatifs : "A l’aller et au retour, si vous avez une place au dela de la rangee 25 vous n’avez pas le choix c’est poisson. Le boeuf ou poulet n’est plus disponible."

Points positifs : "The staff was very emphatetic to our situation as we were traveling with the groom for his wedding. They tried all they could but unfortunately due to the lack of operational control, were unable to get us to our destination on time. Provided us with vouchers and free stay."
Points négatifs : "With little to no explanation, our flight was delayed nearly 4 hours which caused to miss our connecting flight to Egypt. Apparently, there was only one plane in floatation. We missed our connecting flight, next flight was the next day at 9 pm as they only have one flight that goes to Egypt daily. Would not suggest this airline if you need to meet certain deadlines. They compensate with food and vouchers but that isn’t sufficient when you need to ensure your on time for a wedding!"

Points positifs : "Acceuil"
Points négatifs : "Néant"

Points négatifs : "They delayed my luggage 3 days"

Points positifs : "L’equie était bien organisée, serviable et patiente. Y avait pas de retard"
Points négatifs : "La nourriture"

Points négatifs : "They canceled the flight without telling anyone including the airport. Airport staff was on the phone with them and said the flights canceled. Then we had to go to 3rd party service who really couldn’t do anything. I had to customer service in the States to finally book myself on another airline. The alternative was to fly to Casablanca and stay there for two days since the next available flight was the 15th. I would have to pay for the second night myself."

Points positifs : "The smoothness of flight, seats"
Points négatifs : "No vegetarian options"

Points négatifs : "2 hour delay in departure without explanation."

Points négatifs : "Les plateaux repas ne sont pas au niveau."

Points négatifs : "Check-in désorganisé. Une fois arrrivee au comptoir d’enregistrement après avoir fait la queue, la compagnie a exigé que j’aille retirer ma carte d’embarquement a la machine et que je refasse ensuite la queue. J’ai été d’autant plus énervée que je savais par avance que la machine ne pourrait pas me délivrer ma carter d’embarquement, car j’ai un visa qui bloque toujours l’enregistrement en ligne et aux machines. L’employé du comptoir n’a rien voulu entendre et m’a fait perdre mon temps."

En savoir plus sur Turkish Airlines

Vols pas chers Marseille - Douala

Dernières offres d’allers-retours

1/12
mar.
1 escale
Turkish Airlines
29h 15min
MRS - DLA
21/12
lun.
2 escales
Turkish Airlines
17h 00min
DLA - MRS
1/2
lun.
1 escale
Air France
10h 10min
MRS - DLA
10/4
sam.
2 escales
Air France
15h 35min
DLA - MRS
18/12
ven.
1 escale
Ethiopian Air
15h 50min
MRS - DLA
19/1
mar.
3 escales
Ethiopian Air
19h 40min
DLA - MRS
21/1
jeu.
1 escale
Brussels Airlines
10h 00min
MRS - DLA
5/2
ven.
1 escale
Brussels Airlines
11h 25min
DLA - MRS
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 30min
MRS - DLA
19/1
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 40min
DLA - MRS
19/12
sam.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 45min
MRS - DLA
17/1
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
13h 55min
DLA - MRS
29/12
mar.
1 escale
Turkish Airlines
29h 15min
MRS - DLA
11/1
lun.
2 escales
Turkish Airlines
16h 15min
DLA - MRS
1/2
lun.
1 escale
Air France
10h 10min
MRS - DLA
10/4
sam.
2 escales
Air France
15h 35min
DLA - MRS
1/2
lun.
2 escales
Air France
47h 50min
MRS - DLA
10/4
sam.
2 escales
Air France
15h 35min
DLA - MRS
28/12
lun.
1 escale
Turkish Airlines
13h 00min
MRS - DLA
10/1
dim.
1 escale
Turkish Airlines
14h 35min
DLA - MRS
1/2
lun.
2 escales
Air France
47h 50min
MRS - DLA
10/4
sam.
2 escales
Air France
15h 35min
DLA - MRS
1/2
lun.
1 escale
Air France
10h 10min
MRS - DLA
10/4
sam.
1 escale
Air France
10h 35min
DLA - MRS
28/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 15min
MRS - DLA
11/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 40min
DLA - MRS
29/12
mar.
1 escale
Turkish Airlines
29h 15min
MRS - DLA
6/1
mer.
2 escales
Turkish Airlines
16h 15min
DLA - MRS
19/12
sam.
1 escale
Royal Air Maroc
31h 35min
MRS - DLA
17/1
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
13h 55min
DLA - MRS
1/2
lun.
1 escale
Air France
10h 10min
MRS - DLA
10/4
sam.
1 escale
Air France
18h 50min
DLA - MRS
20/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 30min
MRS - DLA
21/1
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
20h 50min
DLA - MRS
31/12
jeu.
1 escale
Brussels Airlines
10h 00min
MRS - DLA
13/1
mer.
1 escale
Brussels Airlines
11h 25min
DLA - MRS
20/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
16h 40min
MRS - DLA
21/1
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
DLA - MRS
29/12
mar.
1 escale
Turkish Airlines
29h 15min
MRS - DLA
8/1
ven.
2 escales
Turkish Airlines
16h 15min
DLA - MRS
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

1/12
mar.
1 escale
Turkish Airlines
29h 15min
MRS - DLA
1/12
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
41h 25min
MRS - DLA
1/12
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
37h 10min
MRS - DLA

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première