Trouvez des vols pas chers Montpellier - Royaume-Uni

Trouvez des vols pas chers Montpellier - Royaume-Uni

Aller-retour
Économique
Montpellier (MPL)
Royaume-Uni
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Royaume-Uni
Restrictions de voyage
Le Royaume-Uni n'a pas de restrictions d'entrée, mais une quarantaine de 14 jours est en place pour les voyageurs arrivant de pays en dehors des couloirs de voyage. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Royaume-Uni
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Royaume-Uni) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

décembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 5%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 13%.

Prix moyen pour un aller-retour

194 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

70 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Montpellier - Royaume-Uni

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Montpellier-Royaume-Uni ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Montpellier-Royaume-Uni ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Montpellier-Royaume-Uni ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Montpellier-Royaume-Uni ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Montpellier Méditerranée - Royaume-Uni

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "KLM lost my suitcase and did not deliver it until three days later... They refused to compensate me for having delivered the bag with broken articles inside (A pair of Rayban Wayfarers!)"

Points positifs : "The crew was very kind"

Points positifs : "Great atmosphere, crew was excellent!"
Points négatifs : "I’m 6’5”, so legroom can always be a complaint, but this wasn’t too bad. The plane appeared to be fairly old and didn’t have WiFi. Entertainment also was on an older screen which was navigated by using an old in-seat phone."

Points positifs : "Impressive service... amazing crew, very friendly and professional"

Points négatifs : "A little bit chaotic when they loaded two planes at the same time in a very tight space in Amsterdsm but this was most likey an airport soecific design issue and not a KLM issue. The flight was as good as can be expected fir an international flight. The staff was great"

Points positifs : "KLM STAFF WERE VERY PROFESSIONAL"
Points négatifs : "SOME CREW MEMBERS WERE ABIT RUDE. THEY NEED TO WORK ON THEIR ATTITUDE"

Points négatifs : "Half the screens were not working - crew were made aware but nothing was done. Vegetarian choices were poor to non-existent ; I witnessed crew insist to a passenger that there were no vegetarian options! They finally cobbled something together for him but not a pleasant experience"

Points positifs : "Great airline"

Points positifs : "economy plus seats were nice, great movie selection, especially international movies"
Points négatifs : "crew was not friendly, i had to ask for water many times, usually water person walk the aisle. food was terrible. other carriers food were better"

Points négatifs : "The flight from Manchester to Amsterdam has been delayed which led insufficient time for me to transfer to HK"

Points positifs : "Slow service."
Points négatifs : "Better communication!"

Points positifs : "Seats super comfy. Ended up with 3 seats to myself that formed a bed for the lap Uk to NZ. Very nice!"

Points négatifs : "Too hot inside the aircraft"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Crew was fantastic, seats and entertainment was great. Very good food choices."
Points négatifs : "Everything was very good."

Points positifs : "the drinks"
Points négatifs : "seat reservation. having to pay for luggage...."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Nice attention and good food. Plane and seats are confortable"

Points négatifs : "The air conditioners fan was bad and they had to fix it in London which took over 40 minutes off travel time...we arrived much later than expected in Lagos"

Points positifs : "Amazing services .. on time just exactly .. I feel really happy onboard KLM ❤️"

Points positifs : "Nothing!"
Points négatifs : "We were told they were holding our flight, we ran 3 terminals and they’d already left."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Comfortable seat, friendly crew. Crew were conscious of recycling which I like a lot as there is so much waste on flight. Anything we can do to reduce waste is very welcome."
Points négatifs : "Food wasn't very appetizing, pasta didn't have much flavor and I don't eat red meat so the other choice wasn't an option for me."

Points positifs : "Seat space a bit tight . I should have upgraded to more leg room . Next time!"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points négatifs : "Larger meals."

Points positifs : "Crew was nice and efficient"
Points négatifs : "Economy seats don’t recline enough."

Points positifs : "The crew was very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable seat but it’s only a 1 hour flight so not a big deal."

Points positifs : "Once aboard the plane, all went well and I experienced excellent service from the cabin attendants."
Points négatifs : "The flight was delayed (again!) for some 40 minutes and I was worried that I would miss my connection flight in Atlanata. Fortunately the pilot made up for the delay (probably costing the airline thousands in fuel). It seems these days that every KLM flight I take is delayed. This stretch goes back to 2015! Yet KLM prides itself as being punctual. Not the KLM that I have been flying!"

Points positifs : "Smooth flight."
Points négatifs : "Seat a little cramped."

Points négatifs : "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"

Points négatifs : "None of our 4 checked bags arrived with us. This was despite ample connection time (2+ hours) in Amsterdam."

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Nice flight ...was comfortable travel ...good food.Thanks"
Points négatifs : "No such things"

Points positifs : "The cabin crew was so kind, efficient, and attentive. All meals and snacks were delicious."

Points positifs : "Fairly nice flight. 7 hours AMS to JFK. They had ice cream cones for us mid flight and an after dinner cognac if you wished."
Points négatifs : "Not a big fan of paying for a few extra inches of leg room in a better seat after paying for a ticket."

Points positifs : "Good services!"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

Points négatifs : "We did not get two of baggage at the destination."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The staff the facilities the food all ******. Will definetly look forward to choose both delta and KLM"

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "Personnel de bord sympathique, confort dans avion sommaire"
Points négatifs : "Très mécontent des deux compagnies (Air France et Air Antilles): nos deux valises ont été perdues, et aucune compagnie n’est capable de savoir où se trouve l’une des deux valises, un comble! A l’heure où tout est informatisé, tracké, les aéroports sont censés être des endroits sécurisés.. Mais on arrive malgré tout à perdre une valise dans la nature...! Aucun professionnalisme, on nous ballade de services en services sans aucunes informations ni renseignements susceptibles de nous rassurer. Je suis très déçu, voyage de retour gâché par la faute de ces deux compagnies plus a même d’encaisser l’argent des clients que de se soucier d’eux."

Points positifs : "La collation très bonne"

Points positifs : "Easy boarding, entertainment"
Points négatifs : "Crew was not very friendly on bot departure and return flights. Will make me reconsider Air France in the future."

Points positifs : "Nice crew"
Points négatifs : "Not loose my luggage:)"

Points positifs : "Yeah Everything well organized"
Points négatifs : "I believe so"

Points positifs : "Crew are the best!"

Points négatifs : "J’ai eu à payer un bagage supplémentaire sur internet à 160 euros. Mon compte a été débité et à l’aéroport de Dakar les agents au comptoir me disent qu’ils ne retrouvaient pas le payement du troisième bagage. J’ai été obligé de repayer le bagage comptant à 190€"

Points positifs : "Personnel au top."
Points négatifs : "Avion indécent vu le prix des places. Siège étriqué. Écran ridicule. Pas d'usb ni de prise. Repas sans saveur. Petit déjeuner a peine correct. Avion mal nettoyé et j'en passe..."

Points négatifs : "Seat recline was broken- wouldn’t hold position."

Points positifs : "Crew was great but at the airport they had us weight our carry on and then made us check it for 90 euro."

Points positifs : "Entertainment programs"
Points négatifs : "New variety of food"

Points négatifs : "Seat angle adjustment was not the most comfortable for sleeping."

Points négatifs : "First class bathroom could have been cleaner and wider - very narrow, hard to maneuver"

Points négatifs : "Plusieurs heures de retard !!!"

Points positifs : "Le manque de contact et guide pour les nouveaux systèmes d’enregistrement et embarquement."
Points négatifs : "Plus de présence du personnel au sol."

Points négatifs : "They made me check my carryon rolly which is allowed on every other plane in the world, which meant going all the way back into a chaos of hundreds of people to check in. Because I had a connecting flight to New York in London, the check in caused many problems...and everything inside soaking wet"

Points positifs : "The crew did its best to make up for the fact that the special meal I ordered was inedible."
Points négatifs : "See previous"

Points négatifs : "Ne pas avoir du retard pour le décollage"

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "In flight complimentary food and drink service could have been better."

Points positifs : "The whole crew is so kind"
Points négatifs : "Delta made my whole first flying experience the best."

Points négatifs : "Meme tracasseries qu’a l’aller, malgré le check-in 30h avant, j’ai perdu mes places (« dans le système/ordinaditeur ») une fois arrivée a l’aeroport. Et je voyageais avec un bb de 8 mois et un enfant de 5 ans!"

Points négatifs : "See above."

Points négatifs : "Propreté de l'avion"

Points négatifs : "Train your ground crew. Our luggage was not placed on our flight from Paris to Amsterdam and were sent to Amsterdam on separate planes. My husband’s medication was in his bag. This was a great inconvenience for us. Never again on Air Canada. I suggest you explore the baggage process used by Delta."

Points positifs : "Le personnel était chaleureux et le vol en lui lui-même plutôt tranquille."
Points négatifs : "La qualité des distractions. Parfois, l'écran buggue et sur un vol de 8h, les distractions sont primordiales."

Points négatifs : "C'était un vol court de 50 mn, pour le prix c'était correct, je ne m attendais pas au confort ultime!"

Points positifs : "Red wine was excellent"
Points négatifs : "Bright lights on throughout flight, would have been nice to dim lights for late night flight so passengers could rest"

Points positifs : "Le siège était parfait et le divertissement aussi"
Points négatifs : "Ma valise est arrivé cassée"

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points positifs : "siège plus"
Points négatifs : "repas"

Points positifs : "The crew was helpful and accommodating"
Points négatifs : "The flight was delayed, missed connection, and lost baggage. Subpar."

Points positifs : "I did like Flying with Delta and Air France but not with Ukrainian airlines (when booking , it should tell you what airlines will be used , to make a better selection )"
Points négatifs : "When I purchased my flight ticket , I purchased with a checked bag (23 kg /50 #) how ever ( who will fly to Ukraine with a 10kg suitcase) I booked for a KLM flight , they used (partener airlines ) when I arrived to LA I flew with Delta , they checked my Suitcase at no cost all the way to my final destinations , that was expected ! When I was going to return , they made me payed 120 dollars ( in Kiev , Ukraine (UIA) , I was very disappointed and I really will love an explanation about all this !"

Points positifs : "Really liked the new touch screens (with very good responsiveness). Also liked the food selection (the champagne was nice, so was the menu we were given)."

Points positifs : "Le petit gâteau. Succulent à mort."
Points négatifs : "Qu'il n'y ait qu'un seul gâteau. C'était bon le voyage"

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points négatifs : "Plus de journal disponible à l'embarquement"

Points positifs : "Vol à l'heure (10min de retard), personnel de bord agréable & sympathique."
Points négatifs : "Pas possible d'ouvrir la poussette à l'arrivée pour y mettre mon bébé qui dormait... risque de bloquer l'allée en cas d'évacuation! Alors qu 'on était au sol et presque tout le monde était sorti déjà. La sécurité je veux bien mais faut pas pousser! Bébé réveillé tanpis... merci Air France."

Points négatifs : "Air France delayed our JFK to CDG flight. That caused us to miss our connection flight afterwards from CDG to MUC. We got a later flight luckily but one of our bags got lost and is still currently lost!!!"

Points positifs : "Short flight so I can't really complain. It was no frills, standard small aircraft with no high tech entertainment system. Seats were fairly comfortable"

Points positifs : "La rapidité"
Points négatifs : "RAS"

Points négatifs : "Engine noise in the cabin is loud."

Points négatifs : "La nourriture pas de choix et personnel pas très aimable."

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points négatifs : "Told us to get in line for boarding and review our tickets and then made us stand there for 75 minutes before boarding."

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Good seat width Great movie selection Great food and drinks Nice and large A380"
Points négatifs : "The interface of the screens seemed old Need to anticipate the needs of the customer better For example, they brought me my special meal first, but I had to wait 30 minutes later to get a drink to accompany it. The food was getting old. Did not see any newspaper/periodical selection. That would have been nice."

Points positifs : "Le service, le café et croissant compris, l’accueil, le respect des horaires"
Points négatifs : "Assise sur le dernier rang de l’avion, les sièges sont trop droits sans souplesse car tenus par la paroie"

Points positifs : "I liked the food, the crew, the service"
Points négatifs : "The seats we were assigned ( we are two we'll feed person's and the seats are toooo narrow"

Points positifs : "Crew were pleasant most of the time"
Points négatifs : "Boarding process is total chaos Took 40 mins to.check in at desk , pre ordered for wheelchair Never showed ...total zoo Beds advertised as lie flat bu they are NOT 180 degree flat , legs hang down - bad for circulation"

Points positifs : "Food and service was good and price was acceptable"
Points négatifs : "Very long route"

Points négatifs : "Pas agréable.... personnel aimable comme des porte de prison... et le faite est qu'il est tjrs désagréable d'attendre aux portes pdt plus d'une alors quon a des rdv prévu.... pas contentr du tout de mon vol."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The plane left 7 hours late. They did not provide information or a satisfactory explanation for the delays. On hour 6 of delay we were still unsure of whether the flight would be cancelled."

Points négatifs : "The seat was broken, it did not recline so it was super uncomfortable. The crew was not very friendly, the boarding was late"

Points négatifs : "Flight was very delayed, there was almost communication. Everyone was literally standing in a hot room for 50 min."

Points négatifs : "Whether the type of aircraft or the plane itself the pressure system did not work. It has been years since I have had to deal with clogged painful ears, but for 30 minutes this was the case. The flight was over 40 minutes delayed and no announcements were made. Boarding and deplaning was chaotic."

Points négatifs : "The flight was delayed 2 hours. As a very tall person, I was put in the backmost seat, which is the only row which doesn't recline."

Points positifs : "Budget airline comfort"
Points négatifs : "They could have first called speedy boarding so I didn't appear like I was trying to jump the queue. Also ended up boarding along with everyone else as in a bus so didn't really get any advantage for paying for the perk"

Points négatifs : "Boarding was haphazard, food had to be paid for, even water and the flight was delayed"

Points négatifs : "On s’est vues refuser l’embarquement alors qu’il n’y a eu qu’un appel et que nous sommes arrivées 1minute après, le bus était encore là, le boarding n’était pas fermé et on ne nous a pas laissé embarquer"

Points négatifs : "Arrive on time, and not late 1 hour"

Points négatifs : "en retard"

Points positifs : "Tout le monde a embarqué à l’heure, nous étions prêts pour partir quand on nous à annoncé « finalement, un groupe de 30 personnes est en retard, nous devons les attendre ». Lorsque le groupe est arrivé, on nous annonce que suite au retard de l’avion pour décoller, il a perdu sa place dans le trafic"

Points positifs : "Le personnel de bord très agréable !"
Points négatifs : "L’arrivée à l’aeroport"

Points positifs : "Vol correct"
Points négatifs : "Le vol a été retardé du coup le checking a l’hotel N’etait Plus possible, nous avons passé la nuit dehors ( gare et macdo) en attendant midi ou quelqu’un pourra nous accueillir"

Points négatifs : "Delayed ! Jet bridge was a mess and super hot! Almost passed out from heat"

Points négatifs : "2h de retard ! Même pas un sandwich offert sur le vol. Honteux !"

Points négatifs : "Followed online checking, wasn’t seated with my wife, called support, they told me to ask a stewardess when I board. So she is terrified of flying and had a horrible flight sitting with 2 strangers. Had to pay for baggage, I just finished traveling all over Greece, never paid for baggage, until Easy Jet.. I wasn’t impressed at all with Easy Jet and will never book with them."

Points positifs : "Quick checkin"
Points négatifs : "I wish I knew checking a bag at the airport was more expensive than buying online, almost double the price!"

Points négatifs : "Boarding delayedchaotic"

Points positifs : "Moyen Si même compagnie les valises doivent être prises en charge du début à la fin Corfou Londres Nantes"
Points négatifs : "Non prise en charge d es bagages a La ndr s pour Nant s en venant de Corfou. La Nguyen marche pour revenir au même endroit"

Points positifs : "Easy check in and boarding."
Points négatifs : "Seats are uncomfortable but again it’s made just for short distances"

Points négatifs : "1h30 de retard, obligation de mettre les bagages en soute, attente des balises interminable.. mauvaise expérience"

Points négatifs : "EasyJet flight was delayed in boarding by over an hour. It happens. What's bad is they knew it many hours in advance but they still made passengers check in and go through security only to wait in a departures area without enough seats, meagre food offerings, and poor air conditioning service."

Points positifs : "Facilité d'embarquement"
Points négatifs : "Confort des sièges spartiate. Non précision que les boissons servies étaient payantes (ayant fait un vol pour Venise auparavant elle ne l'étaient pas)."

Points négatifs : "I had booked a day trip to London. The night before flight I received phone call from Easyjet offering me Euro250 to take a later flight as only a smaller plane than planned was available. But then you decided obviously not to send the smaller plane but did not bother phoning or emailing us customers as you had done the previous evening. I wasted more than half my day (1.5hr drive to airport plus 3 hours a airport) as I had to reschedule my day trip for a later dater to fit in the few meetings I had. I understand problems arrive, but Easyjet push their planes too hard. They are often late. Unreliable. At least communicate to your customers if you care about hem"

Points positifs : "La gentillesse du personnel . L’initIative de soutenir une cause humanitaire( les conséquences des incendies en Grèce)"
Points négatifs : "Le retard , comme d’habitude sur Easy jet même s’il était dû en partie à l´impossibilite de décoller à cause des orages à l´arrivee. L’aeroport De Berlin est Shonefeld.... avec tous ses escaliers, c’est indigne d’une grande capitale de ce beau pays qu’est l’Allemagne!!!"

Points négatifs : "Too warm in airplane at boarding and took to long to cool"

Points positifs : "Le personnel était gentil et souriant"
Points négatifs : "Presque deux heures de retard sans information (pendant toute cette durée on avait aucune idée de quand on allait partir). Durant l'attente dans l'avion, la clim a été coupé.. Je n'avais qu'un sac à dos et ont me l'a quand même fait mettre dans la soute, j'ai donc du perdre du temps à l'atterrissage."

Points négatifs : "When you check in, you are asked to choose your seats. Every seating option comes with and additional charge of some sort, so your tickets are actually more expensive than you thought. Bait and switch!"

Points positifs : "Vol AR très ponctuel Embarquement rapide Simple et efficace"

Points positifs : "Le speedy bording"
Points négatifs : "Le retard du vol"

Points positifs : "Friendly staff. Quick trip"

Points positifs : "Embarquement rapide et pour une fois on ne nous demande plus de ranger nos sacs à main dans notre valise déjà pleine à craquer Arrivée en avance"

Points positifs : "I thought the crew members were nice. Probably because they feel like they have to make up for the fact they are required to completely rip off the passengers... I mean not to even provide free water..."
Points négatifs : "This company will gauge you for money. It’s a complete joke. To check two smal bags they charged me $94 euros, which unfortunately I had no other option but to pay. The easy jet representative charging me for the bag check treated me like I was stupid for not checking the bag online. I didn’t know until late that I was going to need to check a bag... The flight boarding was completely unorganized. They shuttled 3 bus loads of people to the plane and had everyone board on either end of the plane, making it so people had to scoot past each other both ways to get to their seats creating a traffic jam. The biggest insult was they don’t even provide water unless you pay for it. All the food and drink must be paid for. Not only that they have a magazine for items you can buy while flying with them. It felt so commercialized and like a complete rip off. I will never fly with easy jet again. Oh and I forgot to mention, the plane was dirty when we loaded. There was a dirty tissue under my seat and trash in then compartment in front of me."

Points positifs : "The fares are extremely affordable."
Points négatifs : "The high luggage fee."

Points positifs : "Did not take this flight. Had to pay 89 Euros extra to change the flight because we were given the wrong flight number when it was booked and printed out. The printout read 3:45 pm as the leaving time, but the flight number printed was for the 10:10 am flight."
Points négatifs : "We had to pay 89 euros to take the flight we originally book. We sustained a lot of stress as I engaged in a chat session and had to place several phone call to solve the problem."

Points positifs : "Legroom"
Points négatifs : "Gate agent"

Points positifs : "L ambiance a bord"
Points négatifs : "Retard de 30 min"

Points positifs : "Rapidité de l’embarquement"
Points négatifs : "Aucune aide pour ranger les 2 valises cabine alors que j’étais avec 2 enfants. On m’a laissée me débrouiller pour en ranger une à l’opposé de nos sièges Un groupe de voyageurs adultes a été aidé pour ranger leurs 3 valises. Difference de traitement peu appréciable. Pas de catering car non livré."

Points positifs : "Un accueil parfait avec un commandant de bord excellent par son humour et son savoir faire.. il a même peut le temps de nous expliquer pourquoi les vents créer des perturbations"

Points positifs : "I did not like, I must pay 60 euros, that is no fear! Por mi maleta de mano."
Points négatifs : "Ni un solo vaso de agua nos dieron, eso es una grosería"

Points positifs : "I paid extra for exit row seats (more legroom) and speed boarding, and it was worthwhile."

Points positifs : "Staff was friendly and plane was clean and roomy"
Points négatifs : "Flight was late"

Points négatifs : "Went to the wrong airport, Kayak is so confusing that when I booked my flight I booked it at the wrong airport."

Points négatifs : "Bagages extremement mal menais. Objet pourtant tres tres bien proteger ont reussi a etre casser. Bouteille de vin rouge casser sur une valise pleine de vetements."

Points positifs : "Voyage excellent"
Points négatifs : "J'ai tout aimé"

Points négatifs : "Sans explication alors que l'avion n'était pas plein , j'ai été dans l'obligation de mettre mon bagage de cabine en soute"

Points négatifs : "Le personnel nous a pas permis de continuer le check-in même si le compte avait 30' de retard Le sur coût à notre charge s'élève à presque 300€!!!"

Points positifs : "Le prix"
Points négatifs : "Gros problème à la récupération des bagages. Une mauvaise indication a envoyé une vingtaine de passagers au terminal B. Les bagages étaient au terminal C! Personne ne pouvait nous renseigner."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Vol avec 2h de retard."

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "Three hour delay. Seats are so uncomfortable"

Points positifs : "Helpful crew. Quick flight."
Points négatifs : "No gate assignment until right before boarding. Chaotic,especially when you don’t know the airport or airline."

Points positifs : "Quick boarding, friendly staff. We took off on time and arrived before scheduled time. Good value for money!"
Points négatifs : "Would be good if seats could be leaned back a bit."

Points négatifs : "Was told I needed to check my bag when there was plenty of overhead space once we boarded the plane. The entire zone system seems to be fake, as they boarded zone 1 and then went to all zones, skipping 2 & 3."

Points positifs : "Compagnie naze à tous les niveaux"
Points négatifs : "Alors qu'ils ont toutes les annonces pré enregistrée dans toutes les langues ils ne sont pas foutus de faire les annonces dans la langue d'arrivée ou de départ. Ils préfères mettre en catalan..."

Points négatifs : "Kiwi booked only 15kg bags instead of the paid 20kg bag on my booking confirmation. We had to pay an extra 90 Euro. It ruined our morning."

Points positifs : "The crew was nice."
Points négatifs : "The flight was delayed."

Points négatifs : "We have a 5 hours delay inside the plane. The crew has to been change and the second crew is the worst crew in all my flights The captain also was change after 4 hours of delay, and is the worst captain, nothing polite"

Points négatifs : "The departure could have been on time."

Points négatifs : "Vol en retard et pas de place du tout pour les jambes"

Points négatifs : "Hot boarding that was longer than the actual flight."

Points positifs : "I slept comfortably. Great take off and landing."
Points négatifs : "Charles de Gaulle airport"

Points positifs : "Short flying time"
Points négatifs : "Communication with flight delay"

Points négatifs : "Ticketing should have been better. They didn't have my name and couldn't print my boarding pass. I almost missed my flight, eventhough I was 2 hours early at the airport."

Points négatifs : "The booking did not include my luggage despite buying the most expensive version of the fare. When I spoke to customer service, the could do nothing. I filed a complaint and will seek recompense further up."

Points négatifs : "Trop prêt des toilettes"

Points négatifs : "Tout doit être paye."

Points positifs : "Professional smiley crew"

Points positifs : "Friendly check in agent"
Points négatifs : "For the check in agent to advise passengers that E gates are extremely far for a regional flight & to make our way directly there. I was traveling with my mother, we arrived 2 and half hours before our flight and plus did online check in but the walk to the gate took us about 40 mins that we missed"

Points négatifs : "The boarding process was very unorganized. The flight was delayed almost 2 hours due to baggage issues while we sat on the plane."

Points négatifs : "L’avion est arrivé en retard et en entrant dans l’avion on m’a imposé de mettre mon bagage pourtant au format cabine en soute, alors qu’en fait il restait de la place au dessus de moi. Résultat j’ai manqué mon RDV !"

Points négatifs : "Leg room. Better maintenance of plane. Timekeeping."

Points positifs : "Good price"
Points négatifs : "Baggage took far too long"

Points négatifs : "Chaotic under staff and poorly organized. Forced to rush and nearly miss flight despite being at airport well in advt"

Points positifs : "Flight delayed, staff provided no info and was generally nasty."

Points négatifs : "Les bagages en cabines ont été mis en soute alors que j’ete presse et ma valise a été dégradée"

Points positifs : "Because kayak did not alerted me my flight had to be moved to Miami since is the only city that provides passports the same day. This extra expense costed me over 400$ in hotels gas and extra parking costs."
Points négatifs : "Kayak services were terrible and I do not plan to use them again. The website should have alerted me that I needed a passport valid for longer than 3 months to my flight for Spain."

Points négatifs : "Service mediocre pour les hôtesses à l'accueil lors de l'enregistrement des bagages."

Points positifs : "ponctualité"

Points négatifs : "Obligé de mettre le bagage cabine en soute"

Points négatifs : "retard de 45 minutes"

Points positifs : "The airline was terrific, despite being delayed we really did board and arrive at our destination in quite good time. The Italian stewardesses were absolutely charming and offered their services extensively."
Points négatifs : "Loved that me and my travel conpanion go to sit beside one another, and somehow we’re at the very front of the plane together in seats 1B & 1C Prime location. Overall had a very pleasant experience with Vueling 10/10 would fly with again."

Points positifs : "Everything except luggage handling."
Points négatifs : "New luggage came off plane in pieces."

Points positifs : "L'équipage au top !"
Points négatifs : "Le retard du a la météo"

Points positifs : "Arriver d’un point a à un point b."
Points négatifs : "Plus de 4 heures de retard, avec des mails de Kayak depuis 7 heures du matin jusqu’au soir qui annonçait des retards sur le vol( une trentaine de mails en tout). Avec chaque fois un temps d’attente Different ( 3h/2h/20min...). Puis enfin avec quatre heures de retard en commence l’embarquement et il s’arre En plein milieu pour on ne sait quelle raison ( personne ne nous dit quoique ce soit) et on ne t’off Même pas à boire ni rien à bord. Bref vraiment dégoûtée"

Points positifs : "La carta de menú y la amabilidad de la tripulación."
Points négatifs : "La incomodidad de los asientos."

Points négatifs : "1h de retard pour décoller"

Points négatifs : "Vol annulé pour l’allée, retard de Palma à Barcelone, et ensuite retardé d’en 2h30 de Barcelone à Nantes."

Points négatifs : "Vueling staff avoiding the issue of wanting to talk about why they sold more seats than are on the plane — telling me that it was my fault and that I should have checked in online earlier. This, despite technical problems with their online checkin system not allowing me to do so."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "4h de retard en tout."

Points positifs : "The plane was clean and comfortable"
Points négatifs : "My flight was approximately five hours delayed and I received no communications from the airline other than changing updates to departure time ranging from two hours to twenty minutes to five hours of delay. Airport staff offered no condolences or compensation."

Points positifs : "Plane was on-time and I got to where I needed to be. Price was also very nice."
Points négatifs : "Boarding was a painful long queue. Plane was crammed and hot. Food / Beverage cart didn't come around until the flight was almost over."

Points positifs : "Booked though kayak selected hold in bag was forwarded to Expedia .. did the same thing Selected a price that included check in bag when was given a choice and I get to vueling the charge me 40€ Was on the phone woth. Expedia 3 hours first to make sure the ticket was right cause I didn’t get email coformation and that the bag is included Then another 2 hours after I was charged the 40€ I hate kayak I hate expwrdia never again never ever again"
Points négatifs : "Kayak"

Points positifs : "We arrived safely"
Points négatifs : "Vueling—couldn’t figure out how to have us pay extra money for overweight bags It took us almost an hour to get thru the line bc our bags were too heavy, then the agent couldn’t figure out how to charge us for the extra $, so after 15 min, they just let us go without paying Then, it too forever to get thru security THEN, our flight was delayed, but they still told us to go to the gate and board, even tho there was no crew yet And then, we had to go down 2 flights of steps to take a bus to the plane and then take a flight of steps up to the plane. Then, our seats were dirty with cups and garbage Then the captain said we needed to refuel. Said it would take 5 more minutes but it was more like 25"

Points négatifs : "Cancel connecting flight without offering alternatives on the same day. Confirmed another flight a week later of the intent flight without my consent. Had to rebook connecting flight a day earlier of the intent departure date, losing a day stay in B&B, and expense on transport due to different airports."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "On nous a fait passer l’embarquement pour nous faire poireauter derrière une porte pendant une demi heure avant de nous faire faire machine arrière en nous disant qu’il y avait un retard de 40 minutes. Quand nous avons fini par monter dans l’avion (étant précisé que l’avion était en sureservation et que de nombreuses personnes n’ont pas pu y monter), nous avons encore attendu 1h15. A bord aucune petite collation et le tout avec un personnel peu souriant."

Points positifs : "L'embarquement prioritaire, la largeur des sièges et la place pour les jambes."

Points positifs : "Flight attendants were very helpful, especially because we were traveling with a sick child. They let us disembark first when we landed in London to seek medical attention."
Points négatifs : "We only flew with this carrier because British Airways partners with them. Wouldn't have flown them otherwise."

Points positifs : "RIEN!!!! TRÈS MAUVAIS VOYAGE"
Points négatifs : "TOUT, LE RETARD. LA CONDUITE DE L'AVION. ETC... PERSONNE TRÈS INCOMPÉTENTE AU COMPTOIR DE EMBARQUEMENT.."

Points positifs : "On Time"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Montpellier - Royaume-Uni

Dernières offres d’allers-retours

22/3
lun.
sans escale
easyJet
1h 55min
MPL - LGW
26/3
ven.
sans escale
easyJet
1h 50min
LGW - MPL
17/12
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 20min
MPL - LGW
22/12
mar.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 50min
LGW - MPL
22/3
lun.
sans escale
easyJet
1h 55min
MPL - LGW
26/3
ven.
sans escale
easyJet
1h 50min
LGW - MPL
8/3
lun.
sans escale
easyJet
1h 55min
MPL - LGW
12/3
ven.
sans escale
easyJet
1h 50min
LGW - MPL
16/11
lun.
1 escale
KLM
5h 15min
MPL - LHR
22/11
dim.
1 escale
KLM
8h 35min
LHR - MPL
8/3
lun.
sans escale
easyJet
1h 55min
MPL - LGW
12/3
ven.
sans escale
easyJet
1h 50min
LGW - MPL
18/12
ven.
1 escale
Air France
21h 50min
MPL - LHR
21/12
lun.
1 escale
Air France
13h 40min
LHR - MPL
29/12
mar.
sans escale
easyJet
1h 55min
MPL - LGW
2/1
sam.
sans escale
easyJet
1h 55min
LGW - MPL
25/2
jeu.
sans escale
easyJet
1h 55min
MPL - LGW
28/2
dim.
sans escale
easyJet
1h 50min
LGW - MPL
19/12
sam.
sans escale
easyJet
1h 55min
MPL - LGW
20/12
dim.
sans escale
easyJet
1h 50min
LGW - MPL
11/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 10min
MPL - LGW
3/1
dim.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 50min
LGW - MPL
26/12
sam.
sans escale
easyJet
1h 55min
MPL - LGW
30/12
mer.
sans escale
easyJet
1h 50min
LGW - MPL
27/12
dim.
sans escale
easyJet
1h 55min
MPL - LGW
3/1
dim.
sans escale
easyJet
1h 50min
LGW - MPL
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 00min
MPL - STN
15/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 15min
STN - MPL
26/11
jeu.
1 escale
Air France
16h 05min
MPL - EDI
29/11
dim.
1 escale
Air France
6h 05min
EDI - MPL
16/11
lun.
1 escale
KLM
5h 15min
MPL - LHR
22/11
dim.
1 escale
KLM
8h 35min
LHR - MPL
19/12
sam.
sans escale
easyJet
1h 55min
MPL - LGW
20/12
dim.
sans escale
easyJet
1h 50min
LGW - MPL
8/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
27h 05min
MPL - STN
11/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 25min
STN - MPL
19/11
jeu.
1 escale
Air France
6h 50min
MPL - MAN
26/11
jeu.
1 escale
Air France
7h 20min
MAN - MPL
5/11
jeu.
1 escale
KLM
5h 15min
MPL - LHR
7/11
sam.
1 escale
KLM
22h 00min
LHR - MPL
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

1/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
41h 55min
MPL - STN
7/11
sam.
1 escale
KLM
25h 45min
MPL - LCY
1/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
49h 35min
MPL - LTN
15/11
dim.
1 escale
Vueling
18h 30min
MPL - LGW
12/11
jeu.
1 escale
Air France
12h 55min
MPL - LHR
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 00min
MPL - STN
5/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
34h 15min
MPL - EDI
29/12
mar.
1 escale
easyJet
27h 20min
MPL - EDI
7/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 00min
MPL - LTN
13/11
ven.
1 escale
KLM
17h 55min
MPL - LCY
1/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
39h 45min
MPL - LTN
15/11
dim.
1 escale
Vueling
18h 30min
MPL - LGW
7/11
sam.
1 escale
KLM
5h 15min
MPL - LHR
7/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 35min
MPL - LGW
14/11
sam.
1 escale
Air France
8h 45min
MPL - LHR
1/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 55min
MPL - STN
6/11
ven.
1 escale
Air France
7h 55min
MPL - MAN
8/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 50min
MPL - EDI
7/1
jeu.
1 escale
KLM
4h 55min
MPL - LCY
6/11
ven.
1 escale
Air France
13h 25min
MPL - LHR
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première