Points positifs : "No it wasn't comfortable, a regular seat."
Points négatifs : "- The crew was in a playful attitude, seems like they were not working at all, took their jobs as a joke - no kind of entertainment at all"
Points positifs : "I just loved the moment when I left that Airplane"
Points négatifs : "Stop charging extra stuff, I payed more money extra apart for my fly, the charged me for the boarding pass €110 and also €50 for the luggage of 10Kg! Such stole company I never in my love will take a flight with this people"
Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Seats don't recline. Flights are always late."
Points positifs : "N/A did not fly."
Points négatifs : "I had a medical emergency, and these are non refundable so I contacted the airline to let them know I would not be on the flight so I would not be held further accountable for our absence."
Points positifs : "Ponctualité."
Points positifs : "Très bien"
Points négatifs : "C’était en retard pas très sérieux."
Points négatifs : "La propriété, la ponctualité"
Points positifs : "Sièges trop durs"
Points négatifs : "Politique des bagages en cabine flou . On a du payer pour 20€ pour un « cabine bagage « qui devait aller en soute... checkin ouvert la veille le soir pour le lendemain midi ( vol re)..Tarif affiché pour un petit sac et un embarquement non prioritaire. À savoir pour la prochaine fois avec ryanair"
Points négatifs : "Delayed 20 minutes and then they called us to the gate where we waited for another hour because the flight got delayed again. It sounded like the problem might have been out of Ryanair's hands but they at least could have told us that it would be an hour and that we should return later."
Points positifs : "Personnel d’embarquement nous parle comme des moins que rien !! Inacceptable"
Points positifs : "Les annonces du pilote, l'atmosphère général de la nouvelle cabine Boeing"
Points négatifs : "L'embarquement"
Points positifs : "Everything was just fine, nothing special"
Points positifs : "Vol pas chèr"
Points négatifs : "Le service client est à revoir"
Points positifs : "Personnel navigant accueillant, personnel au sol de bons conseils."
Points négatifs : "assise dans l'avion à améliorer"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Weight limit and fees for cabin luggage is excessive. I had to pay twice for priority bording so I could bring my carry on and then they tell me it does not fit the required size. Never again I’m flying RyanAir and ever coming to France."
Points positifs : "On était à l'heure."
Points négatifs : "Pas de respect de priorité lors de l'embarquemnt. Ils laissent les clients livrés à eux mêmes. L'annonce sonorisée n'a été faite qu'une seule vois, et on s'est trouvé comme les autres non prioritaires. En plus désagréments causés par l'équipage à bord avec le va et vient inutile avec un accent incomprhensible. En général, on était mal servi..."
Points négatifs : "This airport is wayyyyyy too far from Paris, Kaylan was misleading in suggesting this airport. The cab from central Paris was $170"
Points positifs : "All"
Points négatifs : "Anything"
Points négatifs : "Food was not offered and there was no entertainment but over all the flight was fine."
Points positifs : "Super helpful employee at check-in in the Beauvais airport in Paris. Friendly Staff on board - service with a smile. Comfortable seats."
Points négatifs : "You have to pay twice the amount for bags at the airport but one is aware of it. Best to know how many bags you will check in and be prepared before hand."
Points positifs : "L’equipage"
Points négatifs : "Le retard d’1h30"
Points négatifs : "The plane left very late and we landed 12.30 am"
Points positifs : "There was basically nothing that I liked/enjoyed"
Points négatifs : "The staff was rude and unhelpful"
Points négatifs : "Encore en retard"
Points positifs : "L’équipage était agréable, possibilité de changer de siège, arrivée rapide à Madrid."
Points négatifs : "Embarquement « prioritaire » catastrophique dans un aéroport qui frise le hangar de bétail ! Dernier vol du soir = vol retardé. Les nouveaux sièges sont bien moins confortables que les précédents, totalement pensé pour être extrement fins et légers afin de dépenser le moins de kérosène possible"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"
Points positifs : "The crew is friendly"
Points négatifs : "The Nicole and Dime! The waiting, the process to check in, the airports they use."
Points positifs : "I got where I was going...eventually."
Points négatifs : "The plane left a half hour late. The Ryanair staff tried to sell us stuff the entire flight. Food, drinks, alcohol, and then the “gift trolley” came out. I couldn’t even get any water on that flight. Pfffft!"
Points négatifs : "Le personnel ne sourit pas ! L'atterrissage était tellement atroce que des gens ont commencé à faire leur dernière prière. Enfin, un retard de 15min non justifié"
Points positifs : "Price"
Points négatifs : "La vente à bord de façon instante par l'équipage Ryanair."
Points négatifs : "La vente de produit... impossible de se détendre...toujours une personne entrain de parler dans le micro... Pénible"
Points positifs : "Everything normal"
Points négatifs : "They wouldn't let us check our bags, then wouldn't let us onto the flight because the bags were too big. Very disappointed."
Points négatifs : "1h30 debout"
Points positifs : "Départ à l'heure prévue. Vol impeccable, sans surprise."
Points négatifs : "Tarifs en fonction des vacances scolaires. Ils se rattrapent sur les tarifs bas le long de l'année."
Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "1156.64 When we arrived at the airport the clerk at the desk would not look up from her computer to help us, we went to the window and she continued to refuse to check us in. When we handed her our passports she bluntly stated that it was too late to check in because it was 10:00 and the cutoff was 9:55. We asked if she could make an exception due to our issues with transportation or if she was able to help us rebook a flight and she said no. We had already paid for this flight and had checked in baggage and paid separately for the two bags and she told us there were no Ryan air flights for our destination. We promptly rebooked with another airline at a separate airport and consequently had to pay for another form of transportation to the airport as well as a new flight and another two checked pieces of baggage. I have traveled all over Europe, the US, Canada, Central America etc. and never in my years of travel have I felt so belittled and disrespected especially considering I was a paying, respectful and loyal customer. It goes without saying I will never use this airline again and will be strongly recommending other airlines to friends and family."
Points positifs : "Super"
Points négatifs : "They don't tell you there isn't a bus or transportation to the airport, when I got to where they said to go there was no bus, either go back to Paris and take a bus so I just flew with someone else... not impressed."
Points positifs : "Ponctualité, amabilité. Il n’y a pas de divertissement à bord. Je n’ai pas mangé à bord."
Points négatifs : "Le confort des sièges. Au bout de 2 heures cela commence à être désagréable. Mais ce n’est pas la faute de Ryanair mais du constructeur Boeing. Les Airbus sont plus confortables."
Points négatifs : "On devait décoller a 20h nous sommes partie a 20h30 voir même plus tard"
Points positifs : "The flight seemed quick"
Points négatifs : "There was a delay"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rayanair dispose les passagers de manière à ce que les voyageur ayant pris leur billet ensemble ne puisse pas être a coté. Ceci est fait volontairement pour facturer une option supplémentaire.. Honteux !!"
Points positifs : "Very friendly staff"
Points positifs : "Le prix et l'accueil et l'humour de l'équipage"
Points négatifs : "Le confort"
Points négatifs : "Aucun confort : élocutions permanente de l'équipage au micro afin de faire de la " vente moussée" du parfum au porte-clés en passant par le ticket de loterie : aucun repos possible ... aucun confort par rapport aux autres compagnies . Tout est fait pour gonfler la facture Une véritable bétaillère : première et dernière fois !!!"
Points positifs : "Nothing, it was a terrible experience. I will never fly this airline again."
Points négatifs : "I swiped my card to pay for baggage. The kiosk said approved, and RyanAir said that the card was not processed. After a 45 minute delay, our bags were finally checked. I'm currently disputing the four baggage charges with my bank. The planes are small, and in Paris you fly out of Beauvais which is a 90 minute ride to the city."
Points positifs : "Great Price if you fly with only a carry on."
Points négatifs : "Nothing extra, but worth it to keep costs down. Boarding was late starting, and a little disorganized."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The workers weren’t flexible even they didn’t help us to check in and we miss the flight ! I’m very upset"