Trouvez des vols pas chers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mahon

CDG - MAH

Trouvez des vols pas chers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mahon

Aller-retour
Économique
Paris (CDG)
Mahon Minorque
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Mahon
Restrictions de voyage
L'Espagne a restreint l'entrée de la plupart des voyageurs arrivant de l'extérieur de l'UE, de l'espace Schengen, du Royaume-Uni et des pays avec des accords de réciprocité. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Mahon Minorque
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Mahon Minorque) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

avril Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 42%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 28%.

Prix moyen pour un aller-retour

166 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

194 € ou moins

Quand réserver des vols Paris Charles-de-Gaulle - Mahon

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 128 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mahon 76 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 1 semaine avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre, décembre et janvier. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est avril.
  • Partir le matin est en moyenne 14% moins cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mahon

Mahon : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle et Mahon ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mahon ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mahon ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Mahon ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Mahon ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Mahon ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Mahon ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Paris Charles-de-Gaulle - Mahon Minorque

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,2
Iberia
Note générale basée sur 5 752 avis
7,4
Embarquement
7,0
Confort
7,7
Équipage
7,0
Divertissement
6,7
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The atendió"
Points négatifs : "El embarque"

Points positifs : "Seats were comfortable and the crew was great."
Points négatifs : "While the entertainment system had good options, the screen was very unresponsive when pushing the buttons. On average, it would take me over 10 tries to get any on screen button to work. Gave up several times."

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "The plane was nice."
Points négatifs : "The crew was kind of slack. They didn't have aqua con gas. The toilets were not kept clean."

Points positifs : "Crew was very nice"
Points négatifs : "Our luggage was not put on the plane and was left behind. It was delayed about 36 hours but when we got it 3 new shots and one perfume was stolen."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Not only was the flight hours late but there was practically no communication what was going on and what to expect."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I checked in online and paid for a checked piece of baggage, never received the boarding pass, so when I arrived to the airport to drop off the luggage and wait for boarding, the machines didn't recognize my ticket locator and I had to stand in line for almost 2 hours (missed my flight)…"

Points négatifs : "They had problem with plane and had to change it. Then we havd the proper allowed carry on and they had no space.... short thrip of a little over an hour but the getting to leave was the worse...."

Points positifs : "Service."
Points négatifs : "Space in between seats - very tight"

Points positifs : "Food was good"
Points négatifs : "British airlines delayed flight to my transfer. Missed my transfer to Madrid and got one to London. Leaving from London my flight on British was delayed by 2 hours AGAIN. Not good."

Points positifs : "Dreamliner is great. So we’re the crew"
Points négatifs : "Please serve water at the very least."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points positifs : "Delay of 1 hour, but flight was good!"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points négatifs : "Online check in didn’t work."

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "Left on time fast out"
Points négatifs : "Dos not Get any food"

Points positifs : "Not much it’s a very regular flight"
Points négatifs : "Delayed almost 1 hour. No entertainment on board and nothing offered except for purchase"

Points négatifs : "All the luggage did not arrive I hope to get it. Also when"

Points positifs : "Iberias actual flights are always excellent from the crew, entertainment, food, and all the way up to the pilots smooth landings."

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points négatifs : "Crew couldn't say if there was or was not meat in the meals."

Points positifs : "Bumped up to better seats than we paid for. More space mkes a long ride easier."

Points positifs : "Crew for business class was much better than Economy, Nice menu."
Points négatifs : "No entertainment, I know is a short flight but still there should be at least an internal wifi with movies to be seen on PAX devices."

Points positifs : "Overhead storage was generous. Being able to check flight progress while in the air."
Points négatifs : "They charged us for two aisle seats, and then reassigned one of us to a middle seat with no notice. With advance notice, they were unable to provide a meal that would not contain bell peppers, to which I am allergic. On the plane, both meal options contained bell peppers. Surprisingly, the ingredient lists were not available to flight attendants or passengers, and we were only aware of their presence because of seeing them, or having my allergic reaction (which I did) after avoiding the visible ones. The passenger in front of me put his seat in full recline for the entire 10 hour flight, including about 30 minutes when the seat was unoccupied. This put his seat about six inches in front of my chin and made it impossible for me to view the entertainment screen. It also made it difficult to get into and out of my seat. Several of the toilets had clear fluid covering the floor. I did not want to know is this was water or something else. Although our connecting flight in Miami went from gate E21 to gate E30, it took two hours (and 3,000 steps per FitBit) to get there because of being required to claim our luggage, leave security, recheck the bags, and then re-enter security. Our tickets did not provide for TSA-PRE despite having provided our known traveler number in advance. Many notices and directions were only available in Spanish. As they are based in a Spanish speaking country, this is perfectly reasonable, but their services are marketed to English speaking countries and it was a problem for me as a predominantly English-only speaker."

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points positifs : "The crew members were all very kind!"
Points négatifs : "Unfortunately, the wifi was not working the entire 8-hour flight."

Points positifs : "Plenty of space for a long flight, left and landed on time. Overall very pleased"
Points négatifs : "Only complaint is that there was not dairy-free friendly food option for either meal. I figured this would happen so I brought my own food and was glad I did"

Points positifs : "on time"
Points négatifs : "business class is the same as eco...very poor...LH aslo have regional line, much much better."

Points positifs : "Too long to check in not enough counter open , I was at the airport at 0500 for 0745 flight almost missed my flight when you don’t have the choice to do it online. Nothing is offered on the flight not even water spacialy after running around to find the gate, not on time made international connections difficult"

Points positifs : "The crew is excellent"
Points négatifs : "My luggage didn’t make it to Madrid"

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "No possibility to order kosher food on the site."

Points négatifs : "Mistake Kayak or its subcontractor made in listing the name of my wife incorrectly. This created a real hassle in getting a boarding pass in her name"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points négatifs : "Al llamar a Iberia(horas antes de nuestro vuelo)para informarles que por llegar a Venecia a bordo de un crucero y este no poder entrar a puerto en hora por motivos de la neblina y por esa razon no poder llegar en tiempo nosotros al vuelo,nos dijeron que no podiamos volar con ellos desde el vuelo de Madrid al otro dia a Miami y solo nos ofrecieron otro vuelo para 3 dias despues y con un precio bastante alto,conclusion que siendo una compania tan reconocida poco nos ayudaron, por no decir practicamente en nada,"

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Entertainment package consisting of up-to-date TV shows/ series and movies that have recently been released. The time passed by faster than expected with this. The meal plan was better than some restaurants. With Meatballs being the main course followed by rice & veggies and finished with the sugar cake."
Points négatifs : "Having the seat by the bathroom. Even though passengers were instructed not to form a line, they did and were encroaching in my personal space for the majority of the flight. Though this is not an airline issue, it did effect the comfort of the 4.6hr flight."

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points positifs : "I was going to SpIn for several weeks what could be wrong"

Points positifs : "Très bon personnel de bord, check-in et embarquement très rapides!"

Points positifs : "Nothing"

Points positifs : "Great crwe and Nice seat"
Points négatifs : "There was not enough include meals and drinks"

Points positifs : "Crew was awesome, airplane was new and clean All planes were on time"
Points négatifs : "The food"

Points positifs : "Crew was efficient and friendly"
Points négatifs : "Entertainment system on my transatlantic flight was outdated and functioned poorly. Also, the promised WiFi connection wasn’t working, and the flight attendant I spoke to basically said, “yeah, I think it’s broken.”"

Points négatifs : "They charged us extra for set 3 and it is on the back side of a bothersome curtain separating us from 1st class. As the plane took off it flew in our face. Flight attendants took great care of the 8 people up front and offered the rest of the plane the opportunity to buy stuff and drinks."

Points positifs : "Timing parfait"
Points négatifs : "Une collation offerte"

Points négatifs : "L’embarquement n’etaIt pas au contact. Les pochettes du dossier des sièges n’avaient pas été nettoyées des déchets des précédents voyageurs. Peu d’espAce au niveau des sièges."

Points négatifs : "Seats are horribly close together. The lady in front of me reclined her seat and I had hardly any room. Extremely tiny seating area. Do not recommend."

Points positifs : "Bonne compagnie aérienne, qui se diferencie des low-cost. Espace entre les sièges plus grand que les autres compagnies"

Points négatifs : "Airlines website was not easy. It kept deleting information"

Points positifs : "NOTHING WAS GOOD"
Points négatifs : "EVERYTHING could have been better. communication especially. a WHOLE DAY OF MY HOLIDAY WAS LOST"

Points positifs : "Crew was quite polite and sympatic"
Points négatifs : "The aircrafts is very old and small for all the passengers they put inside, and the food is really bad in quality and taste."

Points positifs : "Nothing really..."
Points négatifs : "I’m not sure what improvements could be made on a short flight."

Points positifs : "Le personnel à bord était très accueillant et professionnel"
Points négatifs : "L’avion utiliser pour faire la traverser de l’atlantic Était en mauvaise état au niveau des sièges, pas de moyen de charger les téléphone pas de télé long quand il y a 9:00 de vol"

Points positifs : "Vuelo directo"
Points négatifs : "Todo pago adentro, no me dieron ni agua. No hay entretenimiento a bordo, es un avión viejito"

Points positifs : "Smooth flight"
Points négatifs : "Terribly unhealthy food choices. Though the announcements came in English, they could barely be understood. A seasoned traveler would know what it was about, seatbelts and luggage.in the bins."

Points positifs : "The plane was large and the seats very confy."
Points négatifs : "The AirEuropa App, doesn’t work very well with IPhone, getting constantly error signs. I decided to change my seat after getting the boarding pass, but it was impossible. The app didn’t allow me."

Points positifs : "boarding was relatively good"
Points négatifs : "they didn't offer me or my husband absolutely nothing to drink! and the trip was awful!"

Points positifs : "Rien. Kayak, orbitz et air Europa font tous trois preuve de désinformation à l'égard de leurs clients !"
Points négatifs : "Normalement, les vols long courriers offrent toujours des bagages en soute. Apparemment ce n'est pas le cas de air Europa. Cependant, cette information n'a été clair nulle part. J'ai dû payer taxe de 150$ à l'aéroport pour cette malhonnêteté. Exactement la même remarque concernant la nourriture. Il n'y eu aucun moment durant la réservation où l'on a pu choisir notre régime alimentaire. Étant végétarien j ai recu un plat avec viande. Le staff m'a dit qu'il fallait appeler la compagnie auparavant, comment le deviner ? De plus, le petit dejeuner était composé de un ridicule sandwich jambon fromage. J'ai demandé pour changer et dit que du jambon au petit déjeuner n'était pas nécessaire mais on m'a répondu avec insolence que c'était un petit déjeuner "normal"! Le service avant même l'embarquement était médiocre et désagréable. A bord, le staff parlaient quasiment exclusivement en espagnol alors que le vol venait du Brésil. A bord, on nous informe sur pour pouvoir regarder des films, il faut télécharger une application car il n'y a pas d'écran disponible. Une fois a bord les réseaux ne fonctionnent généralement pas! Alors le staff propose un iPad a 10€ ?? C'est une action plus que malhonnête!! Informez vos clients à l'avance."

Points négatifs : "No tv for an 8 hour, overnight flight."

Points négatifs : "The flight was 3 hrs delayed. I bought and took another flight."

Points positifs : "I am new to Air Europa, and I have had a great experience with several flights."
Points négatifs : "They could use kiosks at check in, to move the line a little quicker."

Points négatifs : "They said my fare was “lite” and charged 60 eur per bag. That is too expensive. Although a short fight not even water was given. Flight delayed."

Points positifs : "Cartoons on tv (for kids)"
Points négatifs : "the plane is too tight"

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais - L'hôtesse s'endort avant l'atterrissage à Zurich et fait sont contrôle en courant et sauvagement"

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Pas d'écran sur un long vol - Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais"

Points positifs : "I liked everything. I enjoyed my flight very much. We even arrived before time."
Points négatifs : "No dislikes on my flight"

Points positifs : "The aircraft was comfortable and the crew was nice, generally speaking."
Points négatifs : "The entertainment center requires you to download an app before departure but nobody tells you to do so until you're onboard and might not have access to the Internet. Then it requires an update that never gets installed... It's over all too complicated. Dinner wasn't very generous."

Points positifs : "The Embraer is a great regional aircraft."
Points négatifs : "There are plenty of air bridges to use at Porto airport, but AirEuropa chooses to use a stand that requires busing passengers from the terminal and back. No IFE."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I am a skyteam member and have platinum status with delta and prior to leaving for my trip I had contacted air europa with my skymiles number and was told baggage was included. Upon arrival to airport my status was ignored and I was refused when asked to speak with a manager. I ended up having to pay 60 euros in baggage fees and then was not allowed to board as sky priority despite showing the airline my status."

Points positifs : "Bran new Boeing 787"

Points positifs : "Le premier vol"
Points négatifs : "Le deuxième vol"

Points positifs : "The boarding was fast and flight left on time"
Points négatifs : "The crew was not very attentive. We asked for cup of water several times until they finally brought it. They gave us the feeling that we are bothering them..."

Points positifs : "In-flight entertainment selection was good, hot meal was good, staff was knowledgeable and courteous."
Points négatifs : "In-flight wifi pricing per MB transmitted should be reduced based on the value the service provides (slow data rates)."

Points positifs : "Didn't care for just one movie choice but I liked the price!"

Points négatifs : "Retard 1h40!!!!!"

Points positifs : "Confort Équipage au top"
Points négatifs : "Absence de divertissement Repas ou boisson payante Embarquement en retard"

Points positifs : "Équipage sympa"
Points négatifs : "La nourriture Système de divertissement qui ne Marche pas Confort pas top Embarquement en retard"

Points négatifs : "Food was paid although it was not a surprise. We did not have anything so can't really judge here? No onboard entertainment."

Points négatifs : "Every flight was at least an hour delayed. We were insanely late for our connection flight due to a totally unnecessary delay at the first airport. We then SPRINTED across the whole Madrid airport and then when we arrived to second plane was TWO HOURS delayed. The staff always seemed to be working, but was completely inefficient in getting anything done. It took them 20 minutes to respond to our notice (we pressed the air attendant button on our seats) and then told us we couldn't get snacks because they were giving out pizzas, which took another hour. Every single part of our flight was delayed and inefficient... with no reason ever being given. It was pretty miserable overall and I will likely never use Air Europa ever again."

Points négatifs : "More than 4 hours delay and nobody was able to tell us anything, nobody was updated in the gate, terrible information and service, Internet service was terrible, the only quick procedure was to charge my credit card, after this terrible reception"

Points négatifs : "Every single person that worked there from front desk to flight attendants were sassy and rude on both my flight there and back."

Points positifs : "New aircraft"
Points négatifs : "Flight was late. Boarding attendant was lacking communication skills. Crew was fine, but I asked for a sleeping mask and although the flight attendant said he'd see to help me, he never returned. Not even to say, he didn't couldn't help me. Food (I only ate breakfast) was less than appealing. Movies were all old. Seat was so slim, every time we touched our tv or pocket, the passenger in the front seat was upset."

Points positifs : "The ticket / check-in agent was very helpful and made sure we were seated together or near each other on all 3 legs of our travel."
Points négatifs : "The inability to check in ahead of the flight is frustrating - especially when you have to wait for nearly an hour for the counter to open."

Points positifs : "The crew members were really nice. Five star treatment for economy travelers."
Points négatifs : "The plane is big and modern but lacks entertainment alternatives. They offer an IPad for rent for 10Euros. Not good."

Points positifs : "After reading the reviews I was apprehensive about our flight. The crew was efficient, considerate and well spoken. The airplane was clean, entertainment good, and even the two meals were decent. I would recommend based on the flight."
Points négatifs : "Miami airport is dirty and the food options past security are abysmal."

Points positifs : "The flight attendants were the differnce. Very friendly and make the experience more confortable"
Points négatifs : "Dont have tv"

Points positifs : "Timeliness cleanness food movies"

Points négatifs : "Des hôtesses polies et courtoises çà doit être en supplément."

Points positifs : "Nous avons été obligé de donner notre bagage dans le souk chose que nous n'avons pas souhaités vue notre itineraire, conséquence nous avons raté notre train, une perte de temps d'une heure :-("
Points négatifs : "Si nous avons décidé de prendre notre bagage dans le cabine et avons reçu autorisation de votre part, c'est au team de s'assurer que chaque voyageur peut prendre son bagage dans la cabine comme il a souhaité au moment d'achat de billet."

Points positifs : "La vitesse que l'avion a mis pr relier Paris à Edinburgh"
Points négatifs : "Les sieges a bord, le personnel et la prestation repas j'étais serré à bord pourtant je fais 1m90 j'étais juste presser de descendre de l'avion"

Points négatifs : "Être à l’heure pour une fois."

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Charles dGaul airport security was redundant and slow. A more cohesive flight change would have been better."

Points négatifs : "Il est dommage d'avoir pu cumuler sur un vol Aller/retour deux retards sur un vol intérieur dépassant allègrement le temps passé dans l'avion."

Points positifs : "Hôtesse très mal polie pas très agréable"

Points positifs : "Simple et efficace. A l’heure."
Points négatifs : "Amabilité correcte, on peut être encore meilleur. Mais franchement ça va. Easy jet est vraiment top pour les petits trajets."

Points positifs : "Tout s'est déroulé de manière fluide, l'avion n'était ni en avance ni en retard pour une fois."
Points négatifs : "Le confort dans l'avion est mauvais, 0 place pour les jambes et sièges inconfortables"

Points positifs : "Le personnel de bord très agréable !"
Points négatifs : "L’arrivée à l’aeroport"

Points positifs : "RAS"
Points négatifs : "Information du changement de porte d'embarquement n'a pas été communiquée sur l'application mobile."

Points positifs : "Je n’ai pas pu embarquer à cause du retard de votre vol J’ai payé et je n’ai pas pu embarquer car je ne m’étais pas enregistré à temps sois disant alors qu’il restait encore 2h avant le décollage Inadmissible de laissé les gens comme ça sans solutions alors que c’est de votre faute jenparlerai"

Points négatifs : "retard. personnel desagreable."

Points positifs : "Le vol s'est bien déroulé"
Points négatifs : "Un gros retard au départ de Paris"

Points positifs : "Overall it was great, the fast boarding was efficient. It was a quick flight but space at seats are good."
Points négatifs : "Slow boarding at plane, seats are not reclining."

Points positifs : "A l heure Hotesses sympathique"

Points positifs : "Ras"

Points positifs : "Avion récent, équipage efficace."

Points positifs : "Smooth landing, good communication during flight. Lots of food choices to purchase"
Points négatifs : "Thought I had booked an isle seat - maybe my mistake; entertainment was a few magazines"

Points négatifs : "Bébé à bord bruyant et équipage impuissant"

Points positifs : "Nothing, I won't use that airline never again if posible"
Points négatifs : "Customer service /experience was awful"

Points positifs : "Good price and a very comfortable journey."
Points négatifs : "All was good."

Points positifs : "L'équipe a bord était sympathique."
Points négatifs : "Gros retard. Très froid dans l'avion."

Points négatifs : "Forced to throw our only bags into the hold and wait at the carousel for an hour afterward."

Points négatifs : "3h de retard"

Points positifs : "Very polite and helpful crew. Everyone was a bit confused by my Calton Hard Shell case but they let me on, gratefully. My instrument and all the passengers luggage fit with space to spare."

Points positifs : "On time and very well organized"
Points négatifs : "U have to pay for water"

Points négatifs : "Too warm in airplane at boarding and took to long to cool"

Points positifs : "Friendly staff, offered me to move to improve my convenience. "Hands free" option was very good for us- our suitcases were slightly(!) oversized (can we book this in advance?)"
Points négatifs : "No water(?) Some entertainment options would be nice..."

Points négatifs : "The flight was delayed over 3.5 hours, and the employees were unable to explain the cause of the delay. The employees of the airline in CDG were receiving contradicting information and letting the passengers know contradicting information. They told us they would provide money for food, and the money they provided was only 4.5 euro, not enough to get a bag of chips. The experience going to Venice was horrible with easy jets."

Points positifs : "Embarquement rapide et pour une fois on ne nous demande plus de ranger nos sacs à main dans notre valise déjà pleine à craquer Arrivée en avance"

Points positifs : "Rapidité de l’embarquement"
Points négatifs : "Aucune aide pour ranger les 2 valises cabine alors que j’étais avec 2 enfants. On m’a laissée me débrouiller pour en ranger une à l’opposé de nos sièges Un groupe de voyageurs adultes a été aidé pour ranger leurs 3 valises. Difference de traitement peu appréciable. Pas de catering car non livré."

Points positifs : "I paid extra for exit row seats (more legroom) and speed boarding, and it was worthwhile."

Points négatifs : "Went to the wrong airport, Kayak is so confusing that when I booked my flight I booked it at the wrong airport."

Points positifs : "La chef de cabine Elena"
Points négatifs : "La pluie à l’arrivée"

Points négatifs : "Excellent"

Points positifs : "Voyage excellent"
Points négatifs : "J'ai tout aimé"

Points négatifs : "Un petit sac à main/à dos n'est pas un second bagage cabine, tant qu'il loge sous le siège de l'occupant et ne prends donc pas de place dans les coffres. Cette nouvelle politique est stupide, et ne permet pas de profiter pleinement du vol (pas de livre, bouteille d'eau, coussin de vol à portée de main)"

Points négatifs : "Price per bag was about equal to the per passenger price. Carryon rules are absurd. People opened cases to put on 4 layers of clothes and backpacks were placed inside other bags. You DO realize the same items ended up on board, right?"

Points négatifs : "They had us stuck on a bus with no air flow on the tarmac for quite a bit while they sorted things out"

Points positifs : "I was happy that we had assigned seats. It used to be that everyone boarded and got the seats they could manage."

Points positifs : "No problems"
Points négatifs : "Not enough legroom"

Points négatifs : "Manque d infos"

Points négatifs : "Obligée de laisser mon bagage en soute avec mon ordinateur et tous mes effets"

Points négatifs : "Vol retardé d'une heure Aucune explication quant à l'attente avant le décollage"

Points positifs : "Le débarquement s'est fait grâce à 2 sorties ce qui permet à la fois un embarquement et un débarquement plus rapide"
Points négatifs : "Embarquement en retard en attente du débarquement du vol précédent et Pas vraiment sûre du nettoyage de l'avion"

Points positifs : "Personnel de bord souriant et professionnel."
Points négatifs : "1h de retard non annoncé sur les panneaux d'affichage. Embarquement constamment reporté. Mauvaise communication entre le personnel de bord et celui au sol."

Points positifs : "easy boarding"
Points négatifs : "baby behind us would not stop playing with the trays, was very irritating the entire flight. crew did nothing about it and all parent kept doing with apologizing. maybe make available locks for trays to help parents with babies to help control there fussiness or move them to front so no one is in front of them to experience banging on their seats."

Points positifs : "Ha sido una muy buena experiencia. Bastante cómodo y suficiente espacio entre asientos."
Points négatifs : "No hay internet, ni tampoco entretenimiento. A veces los sobrecargos son un poco exigentes."

Points positifs : "I think I do right choice. Easy to board, easy to access but little bit of delay. I hope to be a frequent customer so I don't want to experience future delays."
Points négatifs : "I think I do right choice. Easy to board, easy to access but little bit of delay. I hope to be a frequent customer so I don't want to experience future delays."

Points positifs : "The flight arrived ahead of schedule."

Points positifs : "Fast and esay"

Points positifs : "There was a good amount of room on the plane with comfortable seating."
Points négatifs : "We sat on the plane an extra 15 minutes before the flight, but other than that everything went smoothly."

Points positifs : "Un membre du personnel qui a voulu compatir ma peine à la fin de ce voyage. Sans eau sans nourriture."
Points négatifs : "Aucun divertissement, aucun repas."

Points positifs : "En restant respectueux avec vous, l'heure d'arrivée."
Points négatifs : "Tout."

Points positifs : "worst airlineEVER , canceled the flight did'nt offer any help"
Points négatifs : "everything"

Points positifs : "Nothing wouldn’t fly with them again"
Points négatifs : "Everything"

Points négatifs : "We never got there"

Points négatifs : "Great, prompt service Thank you,Vueling Team From now on , we are you loyal customers"

Points négatifs : "Was told I needed to check my bag when there was plenty of overhead space once we boarded the plane. The entire zone system seems to be fake, as they boarded zone 1 and then went to all zones, skipping 2 & 3."

Points négatifs : "Kiwi booked only 15kg bags instead of the paid 20kg bag on my booking confirmation. We had to pay an extra 90 Euro. It ruined our morning."

Points négatifs : "Vol en retard et pas de place du tout pour les jambes"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "We had a 3 hour delay! I must be compensated"

Points négatifs : "They insisted I check in my carry on because they had a full flight, only to charge me fifty Euros because my bag was a bit over weight."

Points positifs : "I slept comfortably. Great take off and landing."
Points négatifs : "Charles de Gaulle airport"

Points négatifs : "Le siege"

Points positifs : "The crew, welcoming, timing"

Points négatifs : "Ticketing should have been better. They didn't have my name and couldn't print my boarding pass. I almost missed my flight, eventhough I was 2 hours early at the airport."

Points négatifs : "Trop prêt des toilettes"

Points négatifs : "Tout doit être paye."

Points positifs : "Professional smiley crew"

Points positifs : "la ponctualité"
Points négatifs : "L'amabilité du personnel au sol à CDG est TOTALEMENT à revoir, attitude désagréable, chantage, non respect de la courtoisie la plus élémentaire"

Points négatifs : "The boarding process was very unorganized. The flight was delayed almost 2 hours due to baggage issues while we sat on the plane."

Points positifs : "Space plus"

Points négatifs : "Chaotic under staff and poorly organized. Forced to rush and nearly miss flight despite being at airport well in advt"

Points positifs : "Crew was great and the seats were very comfortable."
Points négatifs : "Never had to take a bus to and from plane, so that was different."

Points positifs : "They made up for lost time"
Points négatifs : "Some turbulence and lack of communication between the crew and everyone else"

Points négatifs : "Les bagages en cabines ont été mis en soute alors que j’ete presse et ma valise a été dégradée"

Points négatifs : "Service mediocre pour les hôtesses à l'accueil lors de l'enregistrement des bagages."

Points négatifs : "Obligé de mettre le bagage cabine en soute"

Points négatifs : "retard de 45 minutes"

Points négatifs : "Late"

Points négatifs : "When we got to the airport, the gate info wasn’t on the screen. We found a seat and waited until the time it said the info would be available. When the info was available, it said the gate was closing in 10 minutes. You have to pay for everything. I ordered a meal, but there must have been a language barrier because the stewardess sold me a meal and extra sandwich, when I only wanted one. The seats don’t recline."

Points positifs : "First cancelled the 10:00 am flight while everybody already onboard. Then boarded us again on the same airplane two hours and 50 min later. Right in time before the 3h necessary for passengers to file a claim."
Points négatifs : "Everything"

Points négatifs : "Ya eu un retard de 4 heure jai perdu mon rendez vous"

Points positifs : "L'équipage au top !"
Points négatifs : "Le retard du a la météo"

Points positifs : "Rien de particulier."
Points négatifs : "Plus de 2h de retards."

Points positifs : "avion Airbus A320 confortable a l heure personnel souriant"

Points négatifs : "Retard de plus de 2h!!! Aucune compensation durant le vol, même pas un verre d eau"

Points négatifs : "Worst experience I've ever had. I've been traveling for years but never experienced an airlines this unprofessional. I have received 4 emails which all said my flight had a 3 hour delay but did not notify me it will be on time until 20 minutes before departure from Barcelona. Of course, I Went to the information desk to see if they can still board me on the flight but they said no although it still didn't leave. They charged me 115 Euros a ticket but ONLY accepted cash. I was not flying alone and it didn't carry hundreds of euros with me. I had to wait hours just for the exchange to open. The crew at the information thought this was hilarious by the way, particularly the supervisor who had an extremely cheap red hair dye who refused to give me her name then put a scarf over her name tag to hide it. After I thanked the man who was helping me, she naturally yelled from across the information desk "HE SHOULDNT DO THIS!!!!" ... I said thank you? NEVER FLY THIS AIRLINES! I hope they get their act together before this airlines goes out of business!"

Points positifs : "the hospitality of the crew"

Points positifs : "Comfortable seats"
Points négatifs : "It was delayed with no reason and I missed my check in. I specifically purchased this flight vs the one at 10 pm to not miss check in. Ugh! 20 euro late fees. So, I paid more for the flight (because the 7pm was more than the 10 pm) and now I have to pay a late fee to check in. On top of that, I paid an additional service fee by booking though FlightNetwork and they did not book my checked luggage like the price breakdown said. It’s been terrible and a waste of time and money."

Points positifs : "at the check in. I've been asked to pay because my booking didn't show that I included 1 in cabin bag and 1 ship for each traveler. I had to pay because I wasn't going to lose my flight. I ask you to check my booking please."

Points négatifs : "1h de retard pour décoller"

Points négatifs : "Vueling staff avoiding the issue of wanting to talk about why they sold more seats than are on the plane — telling me that it was my fault and that I should have checked in online earlier. This, despite technical problems with their online checkin system not allowing me to do so."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "4h de retard en tout."

Points négatifs : "A bus ride is more comfortable than a vueling flight"

Points négatifs : "Delayed again and again"

Points positifs : "Booked though kayak selected hold in bag was forwarded to Expedia .. did the same thing Selected a price that included check in bag when was given a choice and I get to vueling the charge me 40€ Was on the phone woth. Expedia 3 hours first to make sure the ticket was right cause I didn’t get email coformation and that the bag is included Then another 2 hours after I was charged the 40€ I hate kayak I hate expwrdia never again never ever again"
Points négatifs : "Kayak"

Points négatifs : "Cancel connecting flight without offering alternatives on the same day. Confirmed another flight a week later of the intent flight without my consent. Had to rebook connecting flight a day earlier of the intent departure date, losing a day stay in B&B, and expense on transport due to different airports."

En savoir plus sur Iberia

Vols pas chers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Mahon

Dernières offres d’allers-retours

9/4
ven.
sans escale
easyJet
2h 00min
CDG - MAH
12/4
lun.
sans escale
easyJet
2h 00min
MAH - CDG
9/4
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 20min
CDG - MAH
12/4
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 00min
MAH - CDG
27/1
mer.
1 escale
Vueling
7h 20min
CDG - MAH
1/2
lun.
1 escale
Vueling
5h 25min
MAH - CDG
4/11
mer.
2 escales
Air Europa
25h 55min
CDG - MAH
17/11
mar.
2 escales
Air Europa
20h 35min
MAH - CDG
26/1
mar.
1 escale
Iberia
13h 20min
CDG - MAH
30/1
sam.
1 escale
Iberia
9h 15min
MAH - CDG
8/4
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 20min
CDG - MAH
11/4
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 25min
MAH - CDG
27/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 05min
CDG - MAH
30/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 50min
MAH - CDG
28/10
mer.
2 escales
Air Europa
25h 55min
CDG - MAH
5/11
jeu.
2 escales
Air Europa
26h 35min
MAH - CDG
26/1
mar.
1 escale
Vueling
7h 20min
CDG - MAH
1/2
lun.
1 escale
Vueling
5h 25min
MAH - CDG
6/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 05min
CDG - MAH
16/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 50min
MAH - CDG
25/1
lun.
1 escale
Vueling
7h 20min
CDG - MAH
1/2
lun.
1 escale
Vueling
5h 25min
MAH - CDG
9/4
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
8h 25min
CDG - MAH
12/4
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 00min
MAH - CDG
27/1
mer.
1 escale
Vueling
7h 20min
CDG - MAH
28/1
jeu.
1 escale
Vueling
5h 25min
MAH - CDG
31/10
sam.
2 escales
Air Europa
20h 05min
CDG - MAH
4/11
mer.
2 escales
Air Europa
21h 15min
MAH - CDG
27/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 05min
CDG - MAH
30/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 25min
MAH - CDG
27/1
mer.
1 escale
Vueling
7h 20min
CDG - MAH
30/1
sam.
1 escale
Vueling
12h 25min
MAH - CDG
28/10
mer.
2 escales
Air Europa
25h 55min
CDG - MAH
4/11
mer.
2 escales
Air Europa
21h 15min
MAH - CDG
27/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 05min
CDG - MAH
30/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 50min
MAH - CDG
25/1
lun.
2 escales
Air Europa
20h 10min
CDG - MAH
1/2
lun.
2 escales
Air Europa
20h 00min
MAH - CDG
18/12
ven.
1 escale
Vueling
10h 35min
CDG - MAH
25/12
ven.
1 escale
Vueling
5h 25min
MAH - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

30/10
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 05min
CDG - MAH
25/11
mer.
2 escales
Air Europa
25h 55min
CDG - MAH
30/10
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 05min
CDG - MAH
1/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 45min
CDG - MAH
30/10
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 05min
CDG - MAH
4/11
mer.
2 escales
Air Europa
25h 55min
CDG - MAH
8/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
39h 25min
CDG - MAH
30/10
ven.
2 escales
Air Europa
20h 05min
CDG - MAH
8/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 45min
CDG - MAH
30/10
ven.
2 escales
Air Europa
20h 05min
CDG - MAH
29/10
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
45h 35min
CDG - MAH
28/10
mer.
2 escales
Air Europa
25h 55min
CDG - MAH
1/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 45min
CDG - MAH
1/11
dim.
2 escales
Air Europa
38h 25min
CDG - MAH
30/10
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
59h 25min
CDG - MAH
6/11
ven.
2 escales
Air Europa
8h 00min
CDG - MAH
26/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
45h 30min
CDG - MAH
27/10
mar.
2 escales
Air Europa
26h 10min
CDG - MAH
30/10
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 40min
CDG - MAH
25/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
47h 15min
CDG - MAH
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première