Trouvez des vols pas chers Paris - Libreville

PAR - LBV

Trouvez des vols pas chers Paris - Libreville

Aller-retour
Économique
Paris (PAR)
Libreville
mer. 21/10
mer. 28/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Libreville
Restrictions de voyage
Le Gabon a repris les vols internationaux. Les voyageurs doivent présenter une preuve de résultat négatif au test COVID-19, obtenu dans les 14 jours avant le départ. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Libreville
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Libreville) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

novembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 17%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 21%.

Prix moyen pour un aller-retour

788 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

933 € ou moins

Quand réserver des vols Paris - Libreville

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 597 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Paris - Libreville 80 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 1 semaine avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet, août et septembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est novembre.
  • Partir le matin est en moyenne 58% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Paris - Libreville

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Paris-Libreville ?

Libreville : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Paris et Libreville ?

Combien y a-t-il de vols Paris - Libreville ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Paris - Libreville ?

Quelles sont les compagnies aériennes qui ont le plus de vols Paris - Libreville ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Paris - Libreville ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Paris - Libreville ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Paris-Libreville ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Paris-Libreville ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Paris-Libreville ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Paris-Libreville ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Paris - Libreville

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 928 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Every thing amazing"
Points négatifs : "This trip really excellent Thank you Turkish Airlines"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "The Ground crew didn’t know how to add a bag"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "good company"

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "The crew was excellent, the food good."
Points négatifs : "The entertainment system, in three out of four long flights, did not work. In the one that "worked", the sound was terrible and this made the experience totally unsatisfactory. A major airline should avoid this."

Points positifs : "Friendly staff, great food and entertainment selections, care package/pillow/blanket provided, comfortable flight"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "There was almost nobody on the flight. In flight entertainment was awesome too."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The flight was excellent, with good food and good service. The crew was very professional and courteous."
Points négatifs : "Our experience in the Istanbul airport. We got off our connecting flight and no one was willing to provide us with directions. We had to stand in a security line for two hours thinking that we had as a consequence missed our connecting flight. Again, no communication. We found out when we finally got through security (we had already gone through security at the Paris airport), everyone was in the same situation and our flight had been delayed. It would have been helpful to know that as we were standing in line. While in the line, many people panicked and starting pushing their way to the front of the line. Again, no officials were there to keep order. It was truly a mess! And creating too much anxiety and stress that I really wanted to not have on my trip back to the USA. I realize that in these times, we must go through added security, but I am accustomed to US airports where there is more communication over the intercom and by airport officials. In Istanbul, it seemed that everyone did not want to give directions, and airport officials seemed to avoid the public they were there to serve."

Points positifs : "The flight was good. The food tasted great. They had some good movies I haven't seen yet. The flight attendants were constantly up and down the isles either giving you something or taking away trash. The leg room was sufficient."
Points négatifs : "The customer service on the phone and in person was completely unprofessional, rude and a bit uneducated. They yelled at me when I asked them "is there anything yall can do to fix this?". And then in person I watched them get out of their seats and yell at this older woman."

Points positifs : "Professional and friendly staffing, comfortable flight."
Points négatifs : "We realized when boarding to first flight that they did not included my son on next connection flight...oops when it was addressed they fixed it in a professional matter with appologies at boarding."

Points négatifs : "In flight entertainment system was not functioning. Turkish refused to provide hotel in Istanbul as per their policy even after being told by Turkish employees in the USA and France that this would be provided due to my 20 hour layover. I will not fly Turkish again in the future."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "Enjoyed the hotel stay on the long layover"

Points positifs : "Will definitely fly Turkish Airlines again!"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points négatifs : "No being able to rebook!"

Points positifs : "Staff were all amazing, meals pretty good for airline food, plenty of tv, movie and music options to stay occupied for the long trip."

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "love the food and the crew service."
Points négatifs : "Aircon could have been better. Someone got sick during the flight because of that."

Points positifs : "Friendliness, attentiveness, food, clean bathrooms, and great wine selection. I would fly Turkish Airlines anywhere!!!"

Points négatifs : "I have lactose intolerance and I tried ordering the special meals. However the lactose free meals are not good. I got it more than once, it's always dry grilled chicken, steamed veggies and plain rice. Overall it's a dry meal and no flavorful at all. On this trip I didn't order a special as I was hoping one of the options wouldn't have lactose."

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "Lots of crew members Pay attention Food was good"
Points négatifs : "The boarding was chaotic"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The food and entertainment on the plane"
Points négatifs : "The Turkish Airlines staff can be very rude, non-communicative in passing along information. They do not like you to ask questions nor do they want to answer your questions. They yell at you or just simply ignore you. No legroom. The crew did not mention that are flight was delayed prior or that we missed our connecting flight and what to do from there. I was given a hotel room during my layover but its in a scary neighborhood and it smells like sewage is nearby. The Grand Yavaz. The cheaper price is not worth the hassle. I can spend my good money elsewhere...i will be sure to warn others."

Points positifs : "Le systeme media est très intéressant dans les gros avions. Mais dans les petits avions il n'y en a rien."
Points négatifs : "Un sandwich comme un repas n'est pas suffisant, et encore on a un seul choix de sandwich. Il y avait un delai .mais c'est pas grave"

Points négatifs : "We end up spending almost 1,200 use extra to reach Washington and return to Yaounde."

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "1- bad service 2- bad attitudes 3- Always DELAYS 4- lost the bag"

Points positifs : "Crew service, as it was a big airobus, half plenty it was very comfortable to be there"
Points négatifs : "lateness at least 40 minutes, while nobody from staff I was worrying about corresponding flight,"

Points négatifs : "The flight was cancelled so that's it!"

Points négatifs : "Flight was delayed for 4+ hours"

Points positifs : "Check in agent extremely helpful and friendly."
Points négatifs : "Not boarding on tarmac via bus. Sandwich - tartar sauce and “chicken” - with two quarter sized pieces of meat was terrible."

Points négatifs : "They made me check my carryon rolly which is allowed on every other plane in the world, which meant going all the way back into a chaos of hundreds of people to check in. Because I had a connecting flight to New York in London, the check in caused many problems...and everything inside soaking wet"

Points positifs : "I like the comfortable seats"
Points négatifs : "Service lag a little"

Points positifs : "Crew was great. Seats were comfortable."
Points négatifs : "The airline lost both of my luggage suitcases."

Points positifs : "Incredible staff. Super polite"

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "In flight complimentary food and drink service could have been better."

Points positifs : "Friendly crew"

Points positifs : "The flight crew on the flight was amazing. Went beyond basic needs and requirements."

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points positifs : "Le repas était très bien et le petit déjeuner ok"

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points négatifs : "I didn’t have time to make it through customs. Missed my flight"

Points positifs : "Everything was fine"

Points positifs : "From the boarding, to the friendly hostesses to the food and the business class seat, I was impressed all the way. My first time to fly Air France business to the US and it was great. I recommend it!"
Points négatifs : "I just expected better toilet bag for business but what was given out was just basic."

Points négatifs : "Leg space."

Points positifs : "Food has improved a lot on business class. Meals are more creative."
Points négatifs : "Water bottles not given out unless ou ask for it. Crew needs to better trained with how to handle business class..."

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."

Points négatifs : "Staff where so unhelpful that I missed my flight and then refused to offer any assistance as to how I could remedy this situation. This cost me over €180 which is a weeks food and stay for me. Don't fly with these guys or with air Croatia."

Points positifs : "Comfortable, hospitality and wonderful service"

Points positifs : "Les attention de l'équipage de l'embarquement jusqu'au débarquement."
Points négatifs : "La collation est vraiment chiche. Même pour 1h25 de vol! Les sièges sont a la limite du supportable. Toujours aussi peu de place pour les grands, aux genoux (assise) mais aussi en hauteur (dossier trop.court de 3cm pour ceux mesurant 1m85 et plus)"

Points positifs : "Everything!"

Points positifs : "nice drink selection on board flights"
Points négatifs : "My pregnant wife was downgraded from business to economy 20 minutes before departure because the airline made a mistake with the reservation for our puppy traveling in the cabin with us. If this were not enough, the airline also lost one of our bags so this week we have to file for compensation for both begin downgraded and for the contents of our 30 kilo bag which never made it to Ho Chi Minh. Air France was a complete and total disaster and I would strongly recommend all friends and colleagues to find alternative airlines for travel"

Points positifs : "Food was Fantastic, Air France the Best on Air."

Points positifs : "Les boissons gratuites. L’application.l’anbiance de l’avion."
Points négatifs : "Un personnel peu souriant. Il me bousculais lors de leurs passage. Un mauvais tri du chariot par leurs collègues voisins, ce qui fait que tout étais mélangé."

Points positifs : "Le port usb pour charger son téléphone à bord et le personnage très souriant et bien présents. Bonne gestion d une urgence médicale à l atterrissage"
Points négatifs : "45 minutes pour avoir les bagages à l arrivée à Berlin Txl"

Points positifs : "The crew was super friendly and always gave the feeling that they want the customers to feel comfortable and enjoy the flight. One of the crew members even offered me to move to an emergency exit seat (without me asking to move) because I am tall. Amazing!"

Points positifs : "The stewardesses were extremely kind and helpful to me as I was travelling alone with my toddler. I really appreciated their help and kindness."

Points positifs : "Équipage au top, serviable, souriant, vraiment super !"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The seat seemed smaller and space was very uncomfortable. The boarding process was very painful because we had to wait for a longtime."

Points positifs : "Priority boarding with kids"
Points négatifs : "Nothing special just like easyJet ir Rayanair"

Points négatifs : "at no point when buying my ticket did the site say zero bags were included. In fact, when purchasing it said that information about baggage was not available.Shocked to have to pay 50 dollars for one bag. I am member of Flying Blue. One bag has always been included in the price of a ticket flying transatlantic."

Points positifs : "Yelling, cheering and literally rolling in the aisle made for a really annoying flight"
Points négatifs : "Infusions bad behavior. Also, flight number was changed and AF. Was understaffed to handle questions on squirrelly luggage check."

Points positifs : "Sometimes you get surprised, with this specific flight, we had an excellent young and perfect cabin crew. Thanks, Joon!"

Points positifs : "The noise-canceling headset is good."
Points négatifs : "The premium economy seat is not reclined at all. The neighbor's seat is too much flexible. This is a maintenance problem. We report these problems to the crew, though there ignored... I should have chosen an economy class seat."

Points positifs : "Flight attendant was very nice."
Points négatifs : "We got socked with 40 Euro fees for our carry on plus personal item being 2 lbs over. The biggest problem is they were picking and choosing which bags they weighed. 10 people behind us and before us got in without incident. Plane wasn’t even half full so they were deliberately trying to make more $."

Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Siège peu confortable et très peu de place pour les jambes. Équipement électroniques très ancien, qualité de l'écran médiocre, tactile fonctionnant très mal"

Points positifs : "Un vol d’une heure et demi donc avion correct pour ce genre de vol, et personnel accueillant"
Points négatifs : "Que Air France fasse grève pourquoi pas mais prévenir à 22h pour un vol à 11h le lendemain c’est très moyen surtout quand on nous dit de reporter au 30 avril. Comme si on prenait des vacances comme on le souhaite.."

Points négatifs : "The flight was late, real late."

Points positifs : "Siège inclinable, cabine confortable. Encas généreux. Personnel de bord très aimable. Arrivée à l'avance"

Points positifs : "Staff pleasant and courteous fine meal and beverages! Arrived ahead of schedule in Bucharest!! Overall a very pleasant experience!"

Points positifs : "Comfort, food and service are better than average."
Points négatifs : "When stewardess opened overhead locker, something fell on my head."

Points positifs : "Super fast boarding and smooth takeoff"

Points négatifs : "Encore un problème technique sur un avion Air France avec 1h30 de retard Ça fait 4h30 de galère à CDG pour un Marseille Paris ..."

Points positifs : "le repas etait bon"
Points négatifs : "le manque d'information sur les raisons de ce retard"

Points positifs : "le personnel AirFrance, et un grand merci specifiquemen tà Hassan Bigdad, il saura pourquoi !! une très belle personne. J´espère que ce message lui parviendra."
Points négatifs : "Le retard de plus de 2 heures."

Points positifs : "Respect des horaires"

Points positifs : "L'employée Air France qui s'est occupée de mon billet aller (pour remplacer mon avion raté)."
Points négatifs : "Le parking es ultra mal indiqué ! Faites qch !!"

Points positifs : "Driving"
Points négatifs : "First safety"

Points positifs : "Great crew, Food."
Points négatifs : "Reduce baggage charges."

Points positifs : "Tout ce ok"
Points négatifs : "Vraiment ce complet leur service"

Points positifs : "NA"
Points négatifs : "NA"

Points négatifs : "Better veg food, Ask and provide water to drink when flight is 10 hrs long. Not just provide lunch and dinner."

Points négatifs : "I changed my flight but they didn’t change it and now I’m stuck!!!"

Points négatifs : "It was over booked. I wasted my precious time in the airport for half day... and the staff of ethiopian were not kindness."

Points positifs : "the flight wasn't good at all, was expecting a better and comfortable seat, but the it was a smaller flight and the seats weren't adjustable"
Points négatifs : "at this segment you mus put a 350, which will be more cost effective and should be cheaper in nature,"

Points positifs : "Seat was very comfortable and the air stewards were good"
Points négatifs : "The entertainment system not working correctly and the food was poor"

Points négatifs : "Food must be better"

Points positifs : "Amazing crew"
Points négatifs : "They need to improve on thier inflight menu and the check-in and boarding experience"

Points positifs : "Cabin crew was great at customer service. Very helpful."
Points négatifs : "The food was the same on consecutive flights, which made eating painful. And the Addis Ababa airport is very poor right now."

Points positifs : "The flight was four hours delayed in Djibouti and there was absolutely zero, NO communication, whatsoever, provided by the Djibouti Ethiopian Airlines staff what was going on, how long the flight was going to be delayed, or if it was actually complete canceled for that evening."
Points négatifs : "Flight ET365 was scheduled to leave Djibouti at 19:00 but did not leave until 23:30, without any screen information or by the Ethiopian Airlines staff at JIB airport how long the delay would be or if the flight was completely cancelled. Extremely unprofessional and ignorant handling of the situation"

Points positifs : "Crew was helpful, everythinf fine"
Points négatifs : "The food was not so good. Bit cold.."

Points positifs : "Excellent service and on time performance."

Points positifs : "The short flight and pleased to get food."
Points négatifs : "A very lengthy boarding process and the inevitable delay of an hour. Not good when it's already a late night flight. No entertainment console. Quite cramped"

Points négatifs : "see above"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Loved the meals and the leg room"
Points négatifs : "The entertainment could have been better but overall was not too bad"

Points positifs : "Food and leg room were great"
Points négatifs : "Entertainment was average"

Points positifs : "Tout en général"
Points négatifs : "Ce serait bien que l'équipage parle Français sur des vols pour Paris"

Points positifs : "Staff was pretty helpful and you could mostly get what you needed if you didn't mind going back to the galley for it."
Points négatifs : "Boarding was literally unsafe (too many people going down an escalator into too small an area). Terribly bland food. Buttons on the seat rest too easy to push accidentally (for things like the light or to call a flight attendant)."

Points positifs : "Agreablement surprise de la qualite de la compagnie."

Points positifs : "I like the crew of Ethopian Airlines, they are very friendly & attentive. Flight was delayed but not by AE fault. We made up most of the time & arrived only 15 minutes behind schedule"
Points négatifs : "It was all good"

Points négatifs : "2 separate incidents. One, a fight between passengers at ththe check in desk that spilled over before staff could resolve incident. Then at security, after immigration, no cues. Minimal staff overseeing the process. No organization. Early"

Points positifs : "The aircraft was clean and the food served was cool"
Points négatifs : "The turbulent"

Points négatifs : "On board attendants not the friendliest Kids food options very limited"

Points positifs : "la prise en charge surtout lors du changement du vol ou j'ai recu la notification"
Points négatifs : "les repas qui sont dans la monotonie"

Points positifs : "Oui j aime"
Points négatifs : "Oui"

Points positifs : "Les facilités accordés lors du transfert à Addis"
Points négatifs : "Pas de divertissement pour les enfants"

Points positifs : "L'accueil, la disponibilité du personnel et le vol sont très bien."
Points négatifs : "Les vols sont courts, il n'y a donc rien pour divertir les enfants."

Points négatifs : "The crew kept on supplying 3 passengers with beer and wine, who obviously had too much to drink already and were obnoxiously loud and disturbing the flight."

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "untrained staff, pathetic food very conjusted spacewise."

Points positifs : "nothing was exceptional good."
Points négatifs : "luggage did not arrive. airport services were not good."

Points positifs : "The pretty ladies"
Points négatifs : "Lost luggage and horrible food"

Points positifs : "The staff assistance Kosher food was great"
Points négatifs : "Overhead baggage compartment was taken over by cups and stuff"

Points positifs : "The worst airline company I've ever used"

Points positifs : "The aircraft was brand new so everything was great"

Points positifs : "all"
Points négatifs : "none"

Points positifs : "L'équipage"
Points négatifs : "On été très en retards de Addis à abuja et arrivé à kano il fallais attendre plus d'une heure."

Points négatifs : "everything about it, from the random cancellation of my flight, to missing my connection, and their inability to get me another flight, spending over 24 hours in travel for a mere 6 hour flight. No customer service, would never recommend Ethiopian Airlines to anyone."

Points positifs : "seat space was good"
Points négatifs : "the flight was full so drink service was not well organized, lack of water"

Points positifs : "Comfortable flight, pleasant airline attendants."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Great prices, and helpful staff"
Points négatifs : "The food was mediocre, almost poor."

Points positifs : "1) On time"
Points négatifs : "1) Food from Lusaka to Lilongwe was poor. Just sandwithes and drinks 2) Small bumpy, noisy plane from Lusaka to Lilongwe 3) No entertainment"

Points négatifs : "They almost didnt let me on the plane after THEY messed up by not including my ticket number on my ticket. I had to call my parents in Washington DC from Nairobi, have them drive out to Dulles airport and work it out at the Ethiopian office there to give the OK for me to get checked in in Nairobi. The whole process took about four hours and three managers all while I was stewing, worried I wouldnt make it on my flight."

Points positifs : "Cheap"
Points négatifs : "Delays, Delays, Delays, 2 hours late !!!!!!!!!"

Points positifs : "Courtoisie du personnel de bord. Notre transit de 45 minutes était bien réglé. Chapeau Ethiopian."

Points positifs : "I did find the staff very friendly."
Points négatifs : "I found the staff to be very slow, on all 4 flights it tool them an extensive amount of time to walk down with drinks and food service. I was also sitting under the overhead that had blankets and they kept waking me up through out the flight when trying to get a blanket. I wanted to perches a watch that no all the flights had and when they did I couldn't ad ou don't take Credit Card. Flying from Israel to South Africa all I had was Shekel and Rands. How was I to know that I needed to carry Dollars On me."

Points négatifs : "Retard de deux heures du début de vol"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Chrck up. I couldnt get a wheel chair although I asked for as I m after operation. I had to walk fr miles with 3 security checks. From the min. I arrive to the airport until boarding 3 hours of standing and walking .the air has no facilities to ease boarding"

Points positifs : "Le repas"
Points négatifs : "La propriété de l avion"

Points positifs : "Satisfait"
Points négatifs : "Sans avis"

Points positifs : "Le personnel était sympa et disponible"
Points négatifs : "Améliorer la qualité des repas"

Points négatifs : "Was not advise about Extra Charges for luggage 70.00 EUROS PRR CHECKED BAG"

Points positifs : "Royal Air Moroc is a quality airline. Service oriented and professional gentlemen serving onboard. The 787 Dreamliner is a nice aircraft to fly in and the inflight entertainment and flight map were of high quality. My checked bag arrived expeditiously on both sectors."
Points négatifs : "On the regional side, the customer service agents do not make gate announcements informing passengers that the flight is boarding. On both domestic flights, the CSR’s just yelled out that the flight was boarding...in Arabic. This was a source of confusion."

Points négatifs : "Everything was excellent thank you so much"

Points positifs : "Personnel à bord sympa"

Points négatifs : "The flight was late! Nightmare at boarding! I arrived an hour and a half late They lost my luggage I have not heard back yet"

Points positifs : "Personnel très présent confort des sièges"
Points négatifs : "Retard d’une heure avant décollage"

Points positifs : "Nothing was very good."
Points négatifs : "They didn’t get my bag from Casablanca to Miami. There was about a 45 minute delay in taking off."

Points positifs : "Bien"
Points négatifs : "Que je puisse pas perdre mon passeport"

Points positifs : "Acceptable"
Points négatifs : "Que perde pas mon passeport"

Points négatifs : "Bonjour , J’ai demandé si il y avait des couvertures pour mes enfants. L’hôtesse m’a dit qu’elle allait voir. Elle n’est jamais revenue ni pour me dire qu’il n’y en avait pas ni pour m’en donner! Pas très “PRO” je trouve. L’avion n’était pas propre avec des traces. Le petit dej était mauvais"

Points positifs : "Crew was performing properly. My special meal was very delicious. Thanks"
Points négatifs : "Clean the toilets more regularly, and manage noisy adults. I suggest adding penalties to passengers that cause disturbance for others. There was a loud dispute near my seat."

Points positifs : "Gate agents and Flight Crew were friendly"
Points négatifs : "Everything else"

Points positifs : "Grand espace pour les jambes"
Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Le personnel accueillant"
Points négatifs : "Le repas"

Points positifs : "Surclassement en premium"
Points négatifs : "Décoller à l heurre."

Points positifs : "Le personnel du bord était agréable, disponible et au service d’un avion énorme plein d’enfants en bas âge."
Points négatifs : "Pas d’écouteurs disponibles, ma tablette était cassé, impossible de l’utiliser pour manger au risque de retrouver le plateau par terre."

Points positifs : "Nothing is fine , food is shity"

Points positifs : "Tout"

Points positifs : "Correct"
Points négatifs : "Le repas et le vol a l’heur"

Points positifs : "Flight on time. No turbulence."
Points négatifs : "No entertainment. Food was a mini ham sandwich and a cake. Plane furniture is getting old."

Points négatifs : "J'ai acheter des produits le Stewart mas pas rendu la monnaie 11 € c'est le geste et confiance ,cheveux dans le pain"

Points positifs : "The airplane crew"
Points négatifs : "The airport crew"

Points négatifs : "Retard, service, l'écran qui ne fonctionne pas"

Points positifs : "Very accommodating airline. Would use them again"

Points positifs : "Sky-Ram Repas délicieux Personnel accueillant et professionnel"
Points négatifs : "Confort siège business"

Points positifs : "Sky-RAM, génial et innovant"
Points négatifs : "Pas de possibilité de télécharger son téléphone Confort des sièges en classe business:limite Petit déjeuner : proposer autre chose que beurre et confiture non compatibles avec diète"

Points négatifs : "We were late at Casablanca airport again late when we landed at jfk so I was late for 2 hours so I missed my transit from jfk to Philadelphia I struggled the whole to get home"

Points positifs : "Not really much; fed us twice but not really my kind of food. Alcohol included."
Points négatifs : "Boarding is disorganized and chaotic. Count heads number of times and checked boarding pass three times in five minutes! Delayed over an hour but arrived close to in time. No reason given for delay. Entertainment system for my wife didn’t work."

Points positifs : "La disponibilité du personnel"

Points positifs : "L’accu Chaleureux"

Points négatifs : "Enregistrement extrêmement lent"

Points positifs : "like flying used to be. free, high quality food, pillows, blankets, comfort kits that included socks, earplugs and eye masks. friendly staff. beautiful new 787. the puddle jumper from Casablanca to Agadir is much less comfortable. It's an older, smaller plane. No amenities at all but still very friendly staff. they are only 6% on time for the JFK-Casablanca route but they boarded and pulled away from the gate on time. the tower made them wait on the runway for 2 hours due to traffic, so I suspect that terrible statistic isn't the airline's fault."
Points négatifs : "the phone charging stations never work or only work when you hold your charging cord just so. annoying."

Points positifs : "Beaucoup de repas. Personnel beau et gentil"
Points négatifs : "Pas d'écran pas de film"

Points négatifs : "A l’aller et au retour, si vous avez une place au dela de la rangee 25 vous n’avez pas le choix c’est poisson. Le boeuf ou poulet n’est plus disponible."

Points positifs : "The crew on board was excellent"
Points négatifs : "The boarding process was the worst I’ve ever seen. No communication and when there was seemed very annoyed"

Points positifs : "Acceuil"
Points négatifs : "Néant"

Points positifs : "L’equie était bien organisée, serviable et patiente. Y avait pas de retard"
Points négatifs : "La nourriture"

Points positifs : "Size and model of the airplane"
Points négatifs : "The bathroom was filthy- worst than the worst bar ever since the very beginning of the flight. Dirty, nasty, horrible smell: a total disgrace. Food was horrible- poor quality, sugar and refined flours. We are not pigs to be fed. Staff looks tired- few to none smiles Entertainment systems were failing or not working"

Points positifs : "Excellent"

Points positifs : "Nothing?"
Points négatifs : "This was my first and last time flying with Royal Air Maroc. The plane was cramped and filthy with the most uncomfortable seats I've ever encountered on a plane. The plane was kept at a very warm temperature, so I was sweaty for most of the flight (I'm usually very cold; it's rare that I find a space too warm). The crew gave me a hard time when I requested the vegetarian meal, claiming that they didn't have one (except they did, which they produced minutes later). I've never been on an international flight that didn't have a vegetarian option. THEN, we left JFK late, and I missed my connection to another Air Maroc flight by TWO minutes. They shut the gate and wouldn't reopen it. Multiple people needed to make this connection; any other airline would have held the plane for the entire five minutes necessary. In conclusion: terrible service and filthy, uncomfortable planes."

Points positifs : "Not much"
Points négatifs : "Complete disorganization, no communication, terrible at keeping the schedule, untrustworthy. Overall a poor airline and experience for me"

Points positifs : "Announcements were in many languages (English, Arabic, French, Portuguese) Flights departed and arrived precisely on time"

Points négatifs : "Les plateaux repas ne sont pas au niveau."

Points négatifs : "Check-in désorganisé. Une fois arrrivee au comptoir d’enregistrement après avoir fait la queue, la compagnie a exigé que j’aille retirer ma carte d’embarquement a la machine et que je refasse ensuite la queue. J’ai été d’autant plus énervée que je savais par avance que la machine ne pourrait pas me délivrer ma carter d’embarquement, car j’ai un visa qui bloque toujours l’enregistrement en ligne et aux machines. L’employé du comptoir n’a rien voulu entendre et m’a fait perdre mon temps."

Points négatifs : "Both of the aircraft I took today were substandard. Parts were missing and broken. The staff on the first was surly. The check-in process was a mess. Why print zones on a boarding card when RAM never uses zones? No announcements in the boarding area. And on and on. Worst airline I've ever flown on. And I've flown on more than a hundred. You can't expect people to visit if you can't provide the professional service they deserve. Also..., what's with Moroccan security? Why should I have to clear customs for national flights?"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Vols pas chers Paris - Libreville

Dernières offres d’allers-retours

3/11
mar.
1 escale
Ethiopian Air
14h 30min
CDG - LBV
18/11
mer.
2 escales
Ethiopian Air
17h 30min
LBV - CDG
2/2
mar.
1 escale
Turkish Airlines
13h 35min
CDG - LBV
5/2
ven.
1 escale
Turkish Airlines
17h 20min
LBV - CDG
25/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 35min
CDG - LBV
16/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 30min
LBV - CDG
1/4
jeu.
1 escale
Royal Air Maroc
13h 05min
ORY - LBV
5/5
mer.
2 escales
Royal Air Maroc
11h 55min
LBV - ORY
25/10
dim.
1 escale
Ethiopian Air
14h 30min
CDG - LBV
16/11
lun.
1 escale
Ethiopian Air
16h 20min
LBV - CDG
1/3
lun.
1 escale
Turkish Airlines
33h 50min
CDG - LBV
14/3
dim.
2 escales
Turkish Airlines
19h 10min
LBV - CDG
4/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 35min
CDG - LBV
25/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 30min
LBV - CDG
19/11
jeu.
1 escale
Ethiopian Air
14h 30min
CDG - LBV
29/11
dim.
2 escales
Ethiopian Air
17h 30min
LBV - CDG
16/1
sam.
1 escale
Turkish Airlines
31h 35min
CDG - LBV
21/1
jeu.
2 escales
Turkish Airlines
19h 10min
LBV - CDG
16/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 35min
CDG - LBV
23/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 30min
LBV - CDG
25/10
dim.
1 escale
Ethiopian Air
14h 30min
CDG - LBV
16/11
lun.
1 escale
Ethiopian Air
16h 20min
LBV - CDG
4/1
lun.
2 escales
Turkish Airlines
15h 20min
CDG - LBV
14/1
jeu.
2 escales
Turkish Airlines
24h 05min
LBV - CDG
23/12
mer.
2 escales
Royal Air Maroc
15h 00min
ORY - LBV
1/1
ven.
2 escales
Royal Air Maroc
32h 35min
LBV - ORY
30/10
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 35min
CDG - LBV
20/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 30min
LBV - CDG
1/11
dim.
1 escale
Ethiopian Air
14h 30min
CDG - LBV
23/11
lun.
1 escale
Ethiopian Air
16h 20min
LBV - CDG
5/1
mar.
1 escale
Turkish Airlines
13h 35min
CDG - LBV
5/2
ven.
1 escale
Turkish Airlines
34h 00min
LBV - CDG
1/4
jeu.
2 escales
Royal Air Maroc
30h 00min
ORY - LBV
5/5
mer.
2 escales
Royal Air Maroc
11h 55min
LBV - ORY
2/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 35min
CDG - LBV
16/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 20min
LBV - CDG
3/11
mar.
1 escale
Ethiopian Air
14h 30min
CDG - LBV
16/11
lun.
1 escale
Ethiopian Air
16h 20min
LBV - CDG
18/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 10min
ORY - LBV
3/1
dim.
1 escale
Royal Air Maroc
12h 10min
LBV - ORY
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

17/11
mar.
1 escale
Ethiopian Air
14h 30min
CDG - LBV
18/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
12h 45min
ORY - LBV
18/12
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
41h 05min
ORY - LBV
14/11
sam.
sans escale
Air France
7h 05min
CDG - LBV
18/12
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
10h 40min
CDG - LBV
17/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 40min
ORY - LBV
17/12
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
43h 10min
CDG - LBV
17/12
jeu.
1 escale
Ethiopian Air
14h 30min
CDG - LBV
18/12
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
42h 30min
CDG - LBV
22/11
dim.
sans escale
Air France
7h 05min
CDG - LBV
13/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
27h 00min
ORY - LBV
17/12
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
31h 20min
ORY - LBV
17/12
jeu.
1 escale
Royal Air Maroc
33h 10min
ORY - LBV
17/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 00min
CDG - LBV
7/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
48h 10min
ORY - LBV
18/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 15min
ORY - LBV
17/12
jeu.
sans escale
Air France
7h 05min
CDG - LBV
13/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 40min
ORY - LBV
14/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
47h 00min
CDG - LBV
31/10
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
45h 20min
CDG - LBV
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première