Trouvez un vol pas cher Paris - Thessalonique

PAR - SKG

Trouvez un vol pas cher Paris - Thessalonique

Aller-retour
Économique
Paris (PAR)
Thessalonique-Makedonía
ven. 30/10
ven. 6/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Thessalonique
Restrictions de voyage
La Grèce est ouverte aux voyageurs en provenance des pays de l'UE/espace Schengen, du Royaume-Uni et d'Australie, du Canada, de la Géorgie, du Japon, du Monténégro, de la Nouvelle-Zélande, du Rwanda, de la Corée du Sud, de la Thaïlande, de la Tunisie, de l'Uruguay et des Émirats arabes unis. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Thessalonique-Makedonía
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Thessalonique-Makedonía) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

septembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 33%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 34%.

Prix moyen pour un aller-retour

149 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

136 € ou moins

Quand réserver un vol Paris - Thessalonique

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 91 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Paris - Thessalonique 82 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet, août et septembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est septembre.
  • Partir le matin est en moyenne 5% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Paris - Thessalonique

Thessalonique : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Paris et Thessalonique ?

Combien y a-t-il de vols Paris - Thessalonique ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Paris - Thessalonique les moins chers ?

Quelles sont les compagnies aériennes qui ont le plus de vols Paris - Thessalonique ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Paris - Thessalonique ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Paris pour Thessalonique ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Paris et Thessalonique ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Paris et Thessalonique ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Paris-Thessalonique ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Paris-Thessalonique ?

5 meilleures compagnies proposant des vols Paris - Thessalonique-Makedonía

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,0
SWISS
Note générale basée sur 8 987 avis
8,2
Embarquement
7,8
Confort
8,6
Équipage
7,7
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "10/10 would recommend.."

Points positifs : "Crew was friendly"
Points négatifs : "Food"

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points négatifs : "The TVs in economy class weren’t working and it was an 8 hour flight so it would have been nice to have some entertainment during that time"

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points positifs : "Crew was amazing. Good food. Comfortable seats"
Points négatifs : "Music options along with the movies"

Points positifs : "Crew was very accommodating."
Points négatifs : "Flight was overbooked which caused an hour delay."

Points positifs : "Muy confortable, la amabilidad de los tripulantes"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Mmmm"
Points négatifs : "Superrrrrrrrrrrrrrrrr"

Points positifs : "fresh baked bread!"
Points négatifs : "fight was delayed almost 4 hours. we were stuck on the plane for over 2 hours before liftoff while technical difficulties were worked out. no compensation offered."

Points négatifs : "La ponctualité"

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points positifs : "The seats were good for a short flight, which this was. No complaints."

Points positifs : "The food was amazing"

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "No WiFi on a 12 hour flight, but we could all see the full signal WiFi for the crew, aptly named. LXCrew. Awful to see them using WiFi when we are unable."

Points positifs : "Hospitality was wonderful. The food and drinks were great and the constant entertainment made the 10+ hour flight bearable."
Points négatifs : "The seats are comfortable but there is definitely not enough leg room especially if you are sitting in the middle seat. There should be some type of incentive given if you get stuck sitting between two complete strangers."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points négatifs : "Temperature was very hot"

Points négatifs : "Missed flight. Misplaced checked bag. Filed complaint with Swiss."

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points négatifs : "The food was really bad. I prebooked an AISLE seat and of course I was given the WINDOW!"

Points négatifs : "Check in was annoying in Paris as we had to go to ticket counter, and then go to a different counter to pay for luggage. Annoyed in the first place to have to pay for 2 checked bags on international flight, but to have to go into three separate lines in order to do so was pouring salt into a wound."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Everyone was friendly, pleasant and very helpful. Upon arrival in Delhi our suitcase handle was broken."

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "This was a very short flight. They gave you a great little snack and drink. Was a very smooth flight and the crew were very friendly and welcoming."
Points négatifs : "Could not check in online because the system was down."

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points positifs : "Brand new plane and SUPER comfortable (even in coach!)."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points négatifs : "I missed my connection and got to Hong Kong a day late."

Points positifs : "Same as above- wonderful crew, smooth take off and landing Very pleasant flight attendants the entire flight Service was great"
Points négatifs : "Again / wish all airlines had more comfortable seating in economy clas"

Points positifs : "Spacious seats"
Points négatifs : "Bag check process"

Points positifs : "The service and THE FOOD WERE GOOD !"

Points négatifs : "Our bags were lost in Zurich but the gentleman at the ticket counter was amazing! He even called before we left the airport saying that he had found our bag in Zurich"

Points positifs : "Great services and the staffs. Very comfortable flight and plane"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points positifs : "The service was friendly and efficient. My seat was comfortable."
Points négatifs : "The entertainment system wasn't working properly. It was restarted for me twice, but still didn't work."

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "The crew, leg room with seats! The flight crew was extremely nice!!!!"
Points négatifs : "Everything was pleasant....I wouldn’t change anything."

Points négatifs : "Food is a joke"

Points positifs : "Comfort of A380 Legs space"
Points négatifs : "Terrible Connecto in Frankfurt We had to run for 15mn to get our Singapore flight with no help from Lufthansa: poor service"

Points positifs : "Good"
Points négatifs : "Confortable seats"

Points positifs : "Comfortable plan. crew, at least in our section of the plan was minimally attentive."
Points négatifs : "crew could have been more attentive. other then the basic services no one made any effort to see if we wanted anything else."

Points positifs : "Crew was great."
Points négatifs : "Check in time took a very long time with a boarding pass."

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points positifs : "I was seated in Row 18 (comfort economy?) and my seat was relatively comfortable. The cabin was clean and pleasant. The crew was friendly, efficient, and professional."
Points négatifs : "My family was seated in the economy section and their seats were extremely uncomfortable. I had the pasta dish for dinner and it was mushy to the point of being inedible."

Points positifs : "The crew was very nice and efficient, even though there seem to be only two of them."
Points négatifs : "Seats did not recline, and it is hard for those of us trying to sleep after connecting from a trans-Atlantic flight."

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points positifs : "Nothing at all"
Points négatifs : "They cancelled my ticket because I missed the second leg of the flight. They didn’t even offer me an option and told me to find my own flight home. I had to pay $1100 on another airline to fly home tomorrow. I will NEVER use Lufthansa again"

Points négatifs : "Yo no pude viajar y no tube ni siquiera una remuneración un empleado de luftansa me dijo que no podía viajar Ali mejor por que no le simpatize y le quedó sin viajar y perdiendo dinero tiempo"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Crew, boarding, seat"
Points négatifs : "Paris airport is extremely passenger unfriendly. Better to connect somewhere else"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Great hospitality"
Points négatifs : "Delayed"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Changement de siège... Déplace au dernier rang de l'avion.... Sans me prévenir de cela....."

Points négatifs : "1 heure de retard Mon baggage est resté à Francfort"

Points négatifs : "Perte bagage"

Points positifs : "Accueil, service etc... parfait"
Points négatifs : "La ponctualité, les services à bord, la propreté des avions"

Points positifs : "Rien de particulier"
Points négatifs : "Encore un retard !!!"

Points positifs : "Rien de spécial. Sandwich passable"
Points négatifs : "Tous nos vol aller et retour étaient en retard"

Points positifs : "Boissons, sandwhich"
Points négatifs : "Équipage froid, manque de motivation, siège pas très confortable"

Points positifs : "Sandwhich et boissons, équipage gentil"

Points positifs : "Les vols étaient à l’heure. Confort et bon service à bord"
Points négatifs : "Avoir eu à payer pour la réservation de sièges sur les 2 vols. Les vols étaient vides. Il y avait pleins de places... ??? J’aurais aimé être remboursée. Merci!"

Points positifs : "L'efficacité d'embarquement, l'arrivée à l'heure malgré un départ en retard."
Points négatifs : "La nourriture, très industrielle et jambon très chimique."

Points négatifs : "Business class is basically what economy is on Air France or Swiss"

Points positifs : "Ground crew and cabin crew were very helpful and efficient"

Points positifs : "The crew was excellent"
Points négatifs : "N/A"

Points négatifs : "Long delays, sat on the runway for 3 hours and they kept telling us it would just be a 10 minutes longer"

Points positifs : "Price was good and the crew were friendly"
Points négatifs : "Their were no entertainment options and the on time departures are continually a issue with Aegean. Our flight was around 2hrs late. Also the carry on requirements are stringent"

Points positifs : "On time and soft landing"
Points négatifs : "No entertainment for 3 hours flight is boring."

Points positifs : "Oui"
Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "crew was great and flight was on time"

Points positifs : "Everyone was super nice, just a bad system."
Points négatifs : "My ticket included a bag, but they charged me for it again at the airport. I sent in supporting docs to the feed back section on the website requesting a refund for the extra I have paid"

Points négatifs : "The plane was so small I couldn’t fit my legs in the seating. Very uncomfortable for a 4 hour flight and with an hour delay it was five hours of being a sardine. I’m not an overweight person at all."

Points positifs : "L’embarquement a été super rapide. L’équipage très sympathique et souriante. Pas de turbulence et sortie de l’avion rapide."
Points négatifs : "Rien à dire"

Points positifs : "Personnel très aimable et accueillant"
Points négatifs : "Repas très mauvais"

Points positifs : "Le vol a été assez agréable. L’embarquement c’était un des plus désorganisés que j’ai vu. Il avait au moins 4 files pour finir dans la même porte. Je pense que le terminal 1 B ´aide pas à ça mais un peu plus de personnel pour diriger les passagers ne serait pas mail. Pendant le vol le repas était sympa e bon. ."
Points négatifs : "L’équipage pourrait être un peu plus gentil. Une des hôtesses devait être dans un jour compliqué vu qu’elle n’a pas lancé un seul sourire à personne"

Points positifs : "Embarquement à l’heure Personnel agréable Petite douceur offerte juste après le décollage"

Points positifs : "Vol à l’heure, très efficace et personnel très aimable"

Points positifs : "Vol à l’heure, très efficace et personnel très aimable"

Points positifs : "- Crew service was pleasant"
Points négatifs : "- Misinformed about luggage included in the ticket, had to pay extra money. - Flights delays"

Points positifs : "This was the best airline I have flown with. The crew was excellent and we were served food and drinks on each flight. Planes were loaded from each end of the air craft so didn't take long to get people seated and off. We don't get this service with American or Southwest. Seats were tight."

Points positifs : "The plane was new and comfortable"

Points positifs : "Cheerful crew, nice snack with beer or wine, clean bathroom"
Points négatifs : "No inflight entertainment, but for 90 minute flight, I didn’t need it."

Points positifs : "crow and food and cooporatio was wow"
Points négatifs : "seat was so hard"

Points positifs : "The flight was most excellently attended from Paris to Crete. I am very impressed with this level of service experienced and the spaciousness of the airplane. A most comfortable and well taken care of flight. Thank you!"

Points positifs : "Personnel courtois, professionnel et aimable. Très compréhensif et serviable, observant une politique vis-à-vis des bagages en cabine irréprochable. Idéal pour les musiciens qui doivent transporter un instrument de moyenne ou petite taille avec eux."
Points négatifs : "Le check-in online n'était malheureusement pas disponible. Certaines difficultés rencontrées avec le site internet faisaient en sorte que la procédure pour obtenir la carte d'embarquement prenait légèrement plus de temps."

Points positifs : "Personnel courtois, professionnel et aimable. Très compréhensif et serviable, observant une politique vis-à-vis des bagages en cabine irréprochable. Idéal pour les musiciens qui doivent transporter un instrument de moyenne ou petite taille avec eux."

Points négatifs : "Connection flight was not accessible because of the arrival delay. Airline staff did not help at all."

Points négatifs : "No entertainment"

Points positifs : "Tout parfait"
Points négatifs : "Rien de relou"

Points positifs : "Service très agréable personnel sérieux et appliqué"
Points négatifs : "Rien à signaler"

Points positifs : "Everything was fine, even above expected for low cost airline. Nice crew, free drinks."
Points négatifs : "Food could be a bit better."

Points positifs : "Clean modern aircraft."
Points négatifs : "Both flights were late. Cabin crew arrived at plane at the last minute. The person next to me asked repeatedly for a glass of water for his child but was not accommodated. Staff seemed stressed."

Points positifs : "Friendly staff and excellent onboard service"
Points négatifs : "There was a slight delay with the boarding process. We were bussed from the terminal to the plane on the tarmac and were held on the bus for several minutes while maintenance workers sorted things out with the crew. We were finally allowed to board the plane after the maintenance crew had left. The entire plane from front to back had a terrible smell, as if the sewage pipe had burst and liquid/waste flowed everywhere. The smell may or may not have anything to do with the maintenance crew on board and delayed our boarding. No explanation of the smell. Good thing it was a short flight from Athens to Naples"

Points positifs : "The food was nice and they offered Greek products which made the experience more fun."
Points négatifs : "We thought we had the right sized bags, but must have missed the weight restriction (and had to pay). In the future we'll be keeping our carry-on bags under 8kg."

Points positifs : "Good service and performance Staff very helpfk"
Points négatifs : "The onky problem was the need to rechdck bags at athens for our flight to Ioannina With onky 1 and a half hours long lines at passport control It was a race... Pressure Best tonthinknhow to avoid and perhaps the airline should warn us in advance .."

Points négatifs : "I did not understand flight attendants in english because of their bad pronunciation and I did not know what their saying all flight."

Points positifs : "First flight from OTP to Athens arrived late. Crew members awaited at security check and had a bus waiting just for my baby and I to take us to the plane."

Points positifs : "The food and the crew"

Points négatifs : "Couldn't easily buy checked baggage beforehand so had to pay at the check in counter. The self check in kiosks did not work at CDG airport."

Points positifs : "Nice to get a meal, but don't understand why you do that when you charge extra for baggage."
Points négatifs : "Couldn't understand attendant's announcements; too rushed + accent. Too rigid about lavatories including opening the door when people were using it."

Points positifs : "When I booked my ticket from New York to Greece with a 3 day stop over in Paris I should have been told that I would have to pay to check in my luggage from Paris to Greece. I assumed that since I was entitled to one free piece of luggage from New York to Paris that I wouldn't have to pay any fees going from Paris to Athens. I ended up paying 240.00 euros to check in 4 suitcases! that's absurd!! In addition I couldn't check in online for this flight and therefore was not told via email that I could at least check in my bags via the internet for s reduced fee. This is a kayak issue. Otherwise Aegean was great."

Points négatifs : "We're not on this flight"

Points négatifs : "With Kayak I booked Tel Aviv to Malta with 1 hour stop in Athens. The first flight was delayed by an hour hence making me lose my second flight. Aegean then booked me on a flight to Catania (Italy) for a different connection to Malta. Only that this Aegean flight was also delayed by an hour making me miss the second connection. Eventually I arrived in Malta 15 hours later than scheduled. Aegean customer service reps were extremely unhelpful and made this 10 times more difficult. I missed a whole vacation day, amassed roaming telephone charges and on top of that missed a reservation for Dinner in the Sky Malta."

Points positifs : "Personnel tres souriant. Sièges confortables. Collation agréable. Coloriage pour les enfants. Embarquement prioritaire bien géré."
Points négatifs : "Longue attente au moment de l'embarquement. Et avion en retard."

Points négatifs : "The flight was delayed 3 hours and there was very little information offered as to what to expect. I was grateful I did not have a connecting flight as surely I would have missed it. The gate agent seemed to be completely lost and at one point started boarding and then had to ask those that had boarded to deplane. The seats were rather uncomfortable to begin with but then add to that being in the last row next to the toilets and the galley AND with crew members stepping on the side of my seat to reach supplies in the overhead bin without warning."

Points positifs : "N8ce airline attendants and they even served lunch!"
Points négatifs : "All was fine"

Points positifs : "Service was great with food and beverages and checkin bags included."

Points négatifs : "They overbooked the flight so we were delayed an hour . The flight was very bumpy an I couldn't hear any of the announcements. The flight attendants didn't seem to know what they were doing at all."

Points positifs : "Professionalism. The flight attendants were professional, very efficient and helpful."
Points négatifs : "Vegetarian. I should have ordered in advance."

Points positifs : "crew on board was nice"
Points négatifs : "very bad service at the airport. The counter for checkin opened very very late, they did not have enough people to serve clients fast enough and they had real trouble with handling aged passengers that could not speak German. In the End they also lost one of our luggage, and we now have to wait one day to get it back at our destination in thessaloniki."

Points positifs : "Everyone was so friendly & the food was delish!"

Points négatifs : "Tehran station staff need more trainig and need to be overseen"

Points positifs : "Smooth and simple. Great flight!"

Points positifs : "No stress at all. Friendly staff."
Points négatifs : "Entertainment was terrible. Only a few movies to choose from. Spent the whole flight watching the planes route."

Points négatifs : "The extra customs in Belgrade when the flights are already late is random and ridiculous. The staff makes some people take off shoes but not others, they opened my cartoon accusing me of having a liquid when I had an empty glass container that he’d already been checked at two other checkpoints."

Points positifs : "The actual takeoff and landing with this airline is usually smooth"
Points négatifs : "Airline is always late with no layover time making journeys stressful. The food and drink is only available for pay. There is no entertainment. There is a small snack which has been expired cookies on all flights I’ve experienced, and the staff seems reluctant to provide it. Boarding involved making everyone wait standing up for more than twenty five minutes corralled into as corner."

Points positifs : "Nothing, pretty much"
Points négatifs : "I was told my hand luggage needed to go to the cargo, despite it being small enough to be with me. The food was a water bottle and chips. There was more than an hour late to boarding time. The crew were not informative about what was going on. The plane made worrying noises when taking off."

Points positifs : "WeII, I didn't die."
Points négatifs : "Everything. They gave us a 10mx10m prison ceII with no windows and no AC to wait in. EVERYONE had to smushed into this room, as each gate area has its own security. Boarding the pIane was pathetic, with us standing in a bus for 20 mins and no expIanation. The back of the seats were faIIing apart."

Points négatifs : "The fact that I had to check my guitar was odd. And online check In was difficult . I ended up paying more to check my guitar in at the airport"

Points positifs : "the boarding was smooth, the bus to the plane wasn't crowded and the plane was flying low so you could enjoy the sceneries and still get cell phone reception."
Points négatifs : "the overhead compartment was a bit small and there was almost no leg room but both of my flights were short. I booked my flight through an app and it didn't give me any checked baggage so I tried to modify my booking through airserbia website but I couldn't so I ended up paying 60 euros for my bag at the airport."

Points positifs : "Food was fantastic. Crew was attentive and polite."

Points positifs : "Crew was good, short flight on an older aircraft, everything was fine"
Points négatifs : "Bags got left in Belgrade transferring from Helsinki despite this flight being delayed 30 mins, unsure how that happens..."

Points positifs : "Crew was great. Seat was as expected. Could use a seat pad as they get worn out after a few years and I have to sit on my blanket so my legs don't fall asleep"
Points négatifs : "More movies and TV shows please!"

Points négatifs : "My booking reference code was delivered too late so I missed the check-in time and therefore missed the flight"

Points positifs : "Fast service, kindness."
Points négatifs : "They should finally get rid of these old ATR-72 and replace them with some newer aircraft."

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Seats"

Points positifs : "Ok?"

Points négatifs : "they charged me for baggage when it was supposed to be included"

Points négatifs : "Not enough time between the connecting flights. The terminals were too far apart, and the local airport transportation took too long to get me to a connection flight terminal."

Points négatifs : "Paid the ticket and check in luggage at Opodo but was informed at the counter that luggage has not been paid for. Denied checking in luggage despite having a printout saying it has been paid for. “The luggage is not in our system” was the only response."

Points positifs : "Comfortable seats"
Points négatifs : "Crew attitude , allowing oversized baggage in the craft, no food service though it's not LCC."

Points négatifs : "Arms rest are pretty small"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "5 hours delay"

Points positifs : "We received a voucher for food during our 4+ Hour delay before boarding on air serbia to Belgrade. Once we arrived in Belgrade, we stayed in the business suite before our flight and was provided with food and couches to relax on before our next flight. Also, on our connecting flight to athens, Aegean airlines was very professional and really wish I would have used their service instead of air serbia."
Points négatifs : "Air serbia did not tell us why there was a 4+ hour delay to belgrade. Once we arrived in Belgrade, we had to wait 9+ hours for our connecting flight to athens when we were only supposed to have 2 hrs layover. Once we boarded the plane to athens, the workers at the airport had no clue were our luggage was and a lot of things were miscommunicated between them. They were very unprofessional and some of them were very rude. They had plenty of time to move our luggage to the next airplane, but too careless to do that. So now we have to wait a couple of days to get the rest of our luggages. We also missed our train ride in greece because of air serbia and had to pay for another train ticket and did not receive a refund"

Points négatifs : "Flight was late and caused loss of connection flight to Amsterdam"

Points positifs : "Seating was excellent good leg room for a tall person like myself. Service on flight wad great. Boarding and checkin were a bit of a mess but were quickly resolved"

Points positifs : "Onetime and efficent"

Points négatifs : "Too hot temperature inside te aircraft. Seats uncomfortable"

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Same moves for months.no new choices Small sandwich for lunch, not near Seet in front of me broken an d. In my nees"

Points positifs : "Me gustó que tienen un buen sistema de check-in, embarque y desembarque."
Points négatifs : "El avión era un ATR-72 algo viejo, no era cómodo por dentro. Tampoco me gustó la atención de la tripulación, no pasaron por mi puesto ofreciendo el mísero vaso de agua que daban. En otras aerolíneas de este estilo por lo menos dan café."

Points positifs : "Crew was extremely nice and helpful."
Points négatifs : "the Air Serbia magazine was the only entertainment available."

Points positifs : "New plains, great crew, on time. Quick check in, great price."
Points négatifs : "Sandwich was small but in Swiss I got only an ice cream on the short flight like this, so that seems to be OK."

Points négatifs : "The fact that, although the card said it was the same company for both flights (two-legged), I could not get a boarding pass at check/in for both flights, for both the outbound and return journey, and had to go through customs and border control twice just to get a new boarding pass each time. Leg room can be better, even with the extended legroom space."

Points positifs : "It was great experience clean, new plane, smilung staff, flight on time. Quick boarding although the flight was full. Much nicer than Swiss"

Points positifs : "Nothing. Rude staff. Horrible food and service."
Points négatifs : "Everything"

Points négatifs : "No enerertainment and no food."

Points négatifs : "Afrer a day I am still in Pittsburgh!!!"

Points positifs : "Service was friendly and we were served drinks and a sandwich. The view from the window was good. Arrival a bit before scheduled time."
Points négatifs : "It's a bus transfer to and from the terminal and the boarding bus transfer takes too long to load. I don't like the passport checks at the boarding gate - inefficient and inconsiderate."

Points négatifs : "They saying it's internet connection during the flight,when you pay for the internet the only option what you can choose is to watch how's your MB goes away and you are not able to open anything.Very good job Air Serbia,never again with you!!!"

Points positifs : "Le micro sandwich"
Points négatifs : "Vol au départ de Beyrouth pour destination finale Paris avec escale à Belgrade. Premier avion au départ de beyrouth prévu pour 4:05 qui décolle avec 1 heure de retard. Arrivé à Belgrade vers 7:00 on nous fait attendre jusqu'à 8:00 pour nous dire que le prochain avion décollera a 10h alors que l'heure d'arrivé à Paris cdg était prévu pour 9h. Arrivé à Paris à 12h45 : Valise introuvable"

Points négatifs : "Very very bad landing in split and i didn't find my luggage Mina"

Points négatifs : "It was very cold in airplane. Bad food. No covers. No tv"

Points positifs : "Air Serbia is way better than old JAT Airways (or at least better than JAT Airways after 1992). They are improving and it seems that they will be a solid regional company, as well as a good Etihad partner."
Points négatifs : "I don`t know why they still didn`t decomission old ATR-72 turboprops. They might use them on some flights, but I believe that they should buy or lease some mid-range jets even for short-haul flights. Austrian Airways uses jets for BEG-VIE service."

Points positifs : "I liked the price I paid for the flight and the legroom between the seats - as I'm fairly tall - 6'3"/over 190sm, that was a big concern for me and that's why I didn't go with other carriers. I ended up having an entire row of 4 seats to myself, so I was able to stretch out and get some sleep. Flight attendants were coming around very often with drinks."
Points négatifs : "I expected to get an e-mail with an offer to upgrade to Business Class as I was flying a day before my birthday, so I was in a mood to treat myself - but unfortunately, that never came. Once on board, when the meal was served, the breakfast meal had the scrambled eggs soaked with water, so didn't get the amazing food that others have talked about., Before landing, we were served a long sandwich that was very amateurish. Boarding was chaotic - as typical in many places in Europe, there is no boarding order - just people forming a line and getting on the plane."

Points positifs : "The flight attendants were courteous and advised passengers they can move around once boarding completed."
Points négatifs : "The flight was operated by a avery small plane, so we were advised to leave the carryons outside to be put in the hold. Once on the plane, I thought my bag would fit in the overhead bin. Also, was annoyed that flight attendants would approach you speaking Serbian, which I don't."

Points positifs : "The food was good as always, the crew is nice."
Points négatifs : "It's not really comfortable, but I guess that's because of the plane model and the economy class, so not much to do there. Boarding was delayed, and they put too many people on the bus taking you from the gate to the plane. The entertainment system should have more content."

Points positifs : "Very responsive and real meal for short flight!"

Points négatifs : "It took 1:40min to go through the boarding process (drop luggage, get boarding pass). The actual flight is 1:20min. Total incompetence and lack of speed. This is how they worked it...They try to board multiple flights off the same counters. You stand in line for 1 hour and no movement happens- literally!?Then, since the next flight is about to be delayed - they announce for you to stampede forward, to make your flight. Then the process actually begins and 20min later and some bureaucracy on extra luggage you get your pass. Then you run through passport control and security, exhausted and frustrated (as was everyone else). Etihad should instruct Serbian Airlines in which they invested, how a plane (s) are to be boarded. After all it's over 100 years since the first commercial flight took place, its not that much of a mystery any more:)"

Points négatifs : "I had a kid sitting on the seat behind me and kept kicking my seat. :("

Points positifs : "On my two two hour flights, they fed us a lot, we're very attentive and very nice."

Points positifs : "Short flight so the lack of enterntainmet was not a problem. Clean airplane, tidy and very friendly staff. Food and drinks very fine compared to duration of the flight. Deparure on time, same with arrival."
Points négatifs : "As I said this flight was on time, but the previous, CDG - BEG was delayed one hour."

Points positifs : "Attentive crew, decent business class amenities, food was hit and miss. The selection of domestic wines and spirits was okay."
Points négatifs : "The incoming flight was delayed until next day, with no effort on behalf of Air Serbia to communicate this. No space left for reproach, no effort of any kind of compensation. Once on board, the staff were great and did their best to accommodate this business traveller. The return flight was standard on terms of food and service, nothing special, nothing bad. The checking was another story, with lots of confusion and missed opportunities to make a difference. Mixed bag, overall."

Points positifs : "Embarquement en avance. Donc moins la course que d’habitude."
Points négatifs : "Ne pas nous faire embarquer aussi tôt si c’était pour nous garder 45mn à terre dans l’avion."

Points positifs : "Le prix"
Points négatifs : "Être à l’heure"

Points négatifs : "Made us run from one end of the airport to the opposite end, because they said they had ‘operational difficulties’, causing them to switch gates between two flights. Total baloney, and completely avoidable."

Points positifs : "On board crew was good."
Points négatifs : "Free beverages like every other airline. Not good at all boarding/checking in."

Points négatifs : "Less confusion about checking bags at the gate. We were told to talk to the desk and then she ignored us for 15 minutes."

Points positifs : "Easy travel"
Points négatifs : "Boarding personnel could be much more helpful"

Points positifs : "The plane took off and arrived on time"
Points négatifs : "Handling my wife special assistance needs"

Points négatifs : "Said it included a carry on and personal item - that isn’t the case. Anything bigger than a purse is considered a carry on"

Points négatifs : "I don’t understand why I still had to pay for my luggage !! I ended up paying around 300 euros for a short flight !"

Points positifs : "Nothing!"
Points négatifs : "El vuelo se retrasó y teníamos conexión con el tren dos horas después, no dieron opción de nada, simplemente perdimos los pasajes del tren. El personal fue despectivo. No recomiendo para nada ésta aerolínea."

Points négatifs : "Nettoyage"

Points positifs : "La gentillesse d’une des hôtesses, l’emplacement dans l’avion"

Points positifs : "Equipage. Informations. Cabine."
Points négatifs : "Embarquement long. Changement de porte."

Points positifs : "Tout le monde a embarqué à l’heure, nous étions prêts pour partir quand on nous à annoncé « finalement, un groupe de 30 personnes est en retard, nous devons les attendre ». Lorsque le groupe est arrivé, on nous annonce que suite au retard de l’avion pour décoller, il a perdu sa place dans le trafic"

Points négatifs : "Énormément de retard et pas d’explication"

Points négatifs : "The announcements regarding gate # and on time/delay kept changing until actual boarding, so was very confusing as the gates were on different levels. Once on the flight, I asked a young female attendant to help me put my heavy suitcase in the overhead bin and was surprised when she declined(I'm 72)"

Points positifs : "Ponctualité"
Points négatifs : "Confort des sieges"

Points positifs : "Personnel serviable et agreable"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Avion à l'heure, pas de soucis"
Points négatifs : "Terminal d'embarquement très vieux.."

Points positifs : "Je n’ai pas pu embarquer à cause du retard de votre vol J’ai payé et je n’ai pas pu embarquer car je ne m’étais pas enregistré à temps sois disant alors qu’il restait encore 2h avant le décollage Inadmissible de laissé les gens comme ça sans solutions alors que c’est de votre faute jenparlerai"

Points positifs : "Très pratique en semaine depuis Bordeaux sur Tel Aviv a un prix très abordable"
Points négatifs : "De ne pas annuler le vol en semaine entre le 1er avril et le 15 juin"

Points négatifs : "retard. personnel desagreable."

Points positifs : "Siège confortable avec suffisamment de place pour les jambes Personnel impeccable"
Points négatifs : "Ras"

Points négatifs : "L'embarquement se fait d'un hangar qui sent très fort la pisse à l'aéroport de Budapest. C'est vraiment décevant :("

Points positifs : "Nouvelles cabines. Degivrage effectué avant le départ."

Points négatifs : "The gate agent was extremely rude. She had very bad attitude towards customers. They forced me to pay for my carry-on luggage because they claimed that it did not fit in carry-on size of the company. I purchased an international carry-on size matter fact. The gate agent was also threatening to remove us from boarding the process. I've traveling so many places with many carriers but easyJet by far is the worst in term of customer service particularly from Copenhagen airport. I was departing from Paris and the staffs were very helpful and friendly."

Points positifs : "We got to the airport late, so we particularly appreciate the way we were handled fast when we dropped off our bags."

Points négatifs : "Bus at arrival"

Points négatifs : "Un peu étroit !!! 1m85 80kkg"

Points positifs : "Great crew and captain. Great communication skills and clear instructions"
Points négatifs : "Plane delayed 3 hours"

Points positifs : "Place dans l’avion, no 13, beaucoup de place pour les jambes"
Points négatifs : "D’attendre dans l’avion car retard"

Points positifs : "Rapidité efficacité embarquement et vol legerement en avance"
Points négatifs : "Equipage un peu arrogant"

Points positifs : "Waiting area."
Points négatifs : "Heat in airport. Late departure. No enyeryainmeny. Charged even for soda and water. Crew were unfriendly. Overall. Could be worse."

Points négatifs : "Too warm in airplane at boarding and took to long to cool"

Points positifs : "Efficacite, simplicite"
Points négatifs : "Retard de depart et arrive, d'a peu pres 1 heure"

Points positifs : "Vol AR très ponctuel Embarquement rapide Simple et efficace"

Points positifs : "Ok everything"

Points négatifs : "Cramped bus to plane otherwise great"

Points positifs : "We left and arrived on time."
Points négatifs : "EasyJet’s process for boarding is a bit odd. Everyone piled up at the gate in one big cluster, then blocked others from getting on as they were called. I even saw one person duck under the rope and cut in front of everyone else."

Points positifs : "Flight was smooth and price was good."
Points négatifs : "We tried to check in online but website wouldn’t allow us. When we arrived at airport we discovered that was because we were assigned standby status. At no point during the booking process did we receive any notification about standby status. This lead to a very stressful 90 minutes waiting to find out if we would make the flight."

Points positifs : "nothing but rude"
Points négatifs : "I prepaid to check my 2 roller bags and no one was at the drop off so they charged me TWICE the crazy expensive fee to check it at the gate while others with guitars and duffle bags were allowed on. Our bags would have fit in the overheads."

Points positifs : "In flight entertainment that you don't have to pay for... Glad europe is finally catching up with North America"
Points négatifs : "Boarding was a mess the aircraft was waiting for a stand for 10 minutes in Paris and boarding was not smooth. Over an hour late and I'm told this is a regular thing"

Points négatifs : "Went to the wrong airport, Kayak is so confusing that when I booked my flight I booked it at the wrong airport."

Points positifs : "I liked that the flight was short, an hour and a half. The crew were very polite and nice."
Points négatifs : "Overpriced for luggage, thankfully I purchased the extra weight for my luggage and my sister’s and still the check in agent began to inform me that it would be 14 euros per extra weight. I informed him that I paid extra when I booked, to which he checked his computer and suddenly apologized informing me that I was correct, his computer was just slow.The boarding took a long time, a line formed all the way to the gate. I am not sure what the hold up was, but it took a slow moving line to finally get on to the plane and then to my seat. They charge for everything, no biscuit, pretzel, peanuts, water, coffee, or tea was complimentary."

Points positifs : "Le personnel aimable, avion à l’heure, avion propre"
Points négatifs : "Pour 3,5kg supplémentaires sur le bagage en soute mon ami à payé 56€ en supplément c’est une honte !! Les billets ne sont certes pas cher mais de là à voler votre clientèle .. Un bagage en soute coute 47€ comment expliquez-vous que 3 petits kilos supplémentaires coutent 56€"

Points négatifs : "J’ai déposé mon bagage à main au pied de l’appareil et surprise en arrivant à Bruxelles : PAS DE VALISE ! Je suis à Bruxelles pour le week-end , il neige et fait -8 degré dehors et toutes mes affaires d’hiver sont dans la valise . Comment ma valise a t elle pu être oublié au pied de l’avion sur la piste à Bordeaux ????"

Points positifs : "Nothing much"
Points négatifs : "Zero customer service"

Points positifs : "Rien Trop de retard"
Points négatifs : "2h de retard"

Points positifs : "Vol nickel. Rien à dire"
Points négatifs : ")L injustice à aéroport de Séville d une hôtesse au sol qui a verbalisé notre bagage pour 1/2cm hors qu elle a laisse passer des bien plus gros (ce n est peut être pas endroit pour me p.aiderais je ne peu ,laisser passer l occasion)"

Points positifs : "Seulement 5 min de retard Confort OK pour le prix payé"
Points négatifs : "Une fois l'embarquement effectué on attend pendant très longtemps avant de pouvoir rentrer dans l'avion (les passagers du précédent vols n'étant même pas sortis au moment où on rentre dans les tunnels d'embarquement). Très pénible surtout pour une femme enceinte de 7 mois!"

En savoir plus sur SWISS

Vols pas chers Paris - Thessalonique

Dernières offres d’allers-retours

6/11
ven.
sans escale
Ryanair
2h 50min
BVA - SKG
9/11
lun.
sans escale
Ryanair
3h 10min
SKG - BVA
20/11
ven.
sans escale
Ryanair
2h 50min
BVA - SKG
27/11
ven.
sans escale
Ryanair
3h 10min
SKG - BVA
12/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 15min
BVA - SKG
14/12
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 10min
SKG - BVA
20/11
ven.
sans escale
Ryanair
2h 50min
BVA - SKG
27/11
ven.
sans escale
Ryanair
3h 10min
SKG - BVA
6/11
ven.
sans escale
Ryanair
2h 50min
BVA - SKG
13/11
ven.
sans escale
Ryanair
3h 10min
SKG - BVA
6/11
ven.
sans escale
Ryanair
2h 50min
BVA - SKG
9/11
lun.
sans escale
Ryanair
3h 10min
SKG - BVA
5/4
lun.
sans escale
Aegean Airlines
2h 45min
CDG - SKG
19/4
lun.
sans escale
Aegean Airlines
3h 00min
SKG - CDG
20/11
ven.
sans escale
Ryanair
2h 50min
BVA - SKG
27/11
ven.
sans escale
Ryanair
3h 10min
SKG - BVA
15/11
dim.
1 escale
Lufthansa
5h 25min
CDG - SKG
17/1
dim.
1 escale
Lufthansa
8h 45min
SKG - CDG
22/4
jeu.
1 escale
SWISS
17h 25min
CDG - SKG
28/6
lun.
1 escale
SWISS
12h 50min
SKG - CDG
4/11
mer.
1 escale
Ryanair
11h 05min
BVA - SKG
13/11
ven.
sans escale
Ryanair
3h 10min
SKG - BVA
6/11
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 50min
BVA - SKG
15/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 30min
SKG - BVA
5/4
lun.
1 escale
Air Serbia
4h 20min
CDG - SKG
19/4
lun.
1 escale
Air Serbia
18h 05min
SKG - CDG
1/3
lun.
1 escale
easyJet
7h 40min
ORY - SKG
22/3
lun.
1 escale
easyJet
7h 15min
SKG - ORY
13/11
ven.
sans escale
Ryanair
2h 50min
BVA - SKG
20/11
ven.
sans escale
Ryanair
3h 10min
SKG - BVA
27/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 05min
BVA - SKG
30/11
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 10min
SKG - BVA
4/11
mer.
1 escale
Ryanair
11h 05min
BVA - SKG
9/11
lun.
sans escale
Ryanair
3h 10min
SKG - BVA
4/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 00min
BVA - SKG
9/11
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 10min
SKG - BVA
20/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 50min
BVA - SKG
27/11
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 10min
SKG - BVA
8/3
lun.
1 escale
Lufthansa
5h 25min
CDG - SKG
15/3
lun.
1 escale
Lufthansa
8h 45min
SKG - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

23/11
lun.
sans escale
Ryanair
2h 50min
BVA - SKG
3/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 55min
BVA - SKG
20/11
ven.
sans escale
Ryanair
2h 50min
BVA - SKG
27/11
ven.
1 escale
Ryanair
22h 35min
BVA - SKG
18/11
mer.
1 escale
Ryanair
11h 05min
BVA - SKG
26/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 35min
BVA - SKG
7/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 35min
BVA - SKG
21/11
sam.
2 escales
Ryanair
20h 35min
BVA - SKG
22/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 35min
ORY - SKG
3/11
mar.
2 escales
Ryanair
30h 55min
BVA - SKG
28/11
sam.
1 escale
Aegean Airlines
9h 50min
CDG - SKG
22/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 35min
ORY - SKG
19/12
sam.
1 escale
Wizz Air
10h 20min
ORY - SKG
6/11
ven.
2 escales
Ryanair
48h 15min
BVA - SKG
29/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
43h 50min
ORY - SKG
20/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
38h 25min
BVA - SKG
8/11
dim.
2 escales
Ryanair
34h 40min
BVA - SKG
18/11
mer.
3 escales
Ryanair
55h 25min
BVA - SKG
25/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
55h 25min
BVA - SKG
19/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 50min
BVA - SKG
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première