Trouvez des vols pas chers Aéroport de São Paulo-Guarulhos - Strasbourg

GRU - SXB

Trouvez des vols pas chers Aéroport de São Paulo-Guarulhos - Strasbourg

Aller-retour
Économique
São Paulo (GRU)
Strasbourg Entzheim
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Strasbourg

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 677 € ou moins.

FAQ pour réserver un vol Aéroport de São Paulo-Guarulhos - Strasbourg

Strasbourg : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Aéroport de São Paulo-Guarulhos et Strasbourg ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Aéroport de São Paulo-Guarulhos - Strasbourg ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Aéroport de São Paulo-Guarulhos-Strasbourg ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Aéroport de São Paulo-Guarulhos-Strasbourg ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Aéroport de São Paulo-Guarulhos-Strasbourg ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Aéroport de São Paulo-Guarulhos-Strasbourg ?

Meilleure compagnie proposant des vols São Paulo-Guarulhos - Strasbourg Entzheim

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Due to business I travel allot so I deal with allot of airlines. This is by far the best airlines I have used. Excellent crew and airport staff. I don’t think words can express how satisfied I am with this airlines and airport. The nicest people and great service. Clean and modern aircraft. Going to try flying only with KLM from now on."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Terrific hot breakfast in bus. class"
Points négatifs : "Window did not darken like the others."

Points positifs : "Information sharing by pilots and crew. Economy class leg room is good."
Points négatifs : "All good up to the level"

Points positifs : "Muslim food"

Points négatifs : "I paid for the preferred seat .and i found that people beside me didnt pay anything when i asked them ,"

Points positifs : "Crew were great"
Points négatifs : "Refreshments"

Points positifs : "Great plane and staff"
Points négatifs : "Delayed"

Points positifs : "Reasonable space in economy class seats"
Points négatifs : "Staff hurrying us up 40 minutes before departing and threatening to take our bags out of the plane in case we didn’t board then. I had to leave my coffee and run."

Points positifs : "Seat was uncomfortable. There was nothing to like. In past I have traveled by KLM but this time it was worst."
Points négatifs : "No proper food service. Even to the passenger of Amsterdam no dinner was served. No inflight service. It looks like domestic flight. I will think twice to travel by KLM. The check-in staff at counter was absolutely arrogant. Staff ar boarding gate was nice."

Points positifs : "The crew is really welcoming"
Points négatifs : "The seats are too narrow and a bit too hard"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Crew was amazing. They adjusted the seating arrangements so there was an empty seat in every row to give passengers more space. Very thoughtful and much appreciated. They served delicious meals, snacks, and water. They provided headphones, blankets and pillows. They took very good care of us."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points négatifs : "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "Lost a single baggage item, a car seat. Critical for us to leave the airport, and delayed us for over an hour upon arrival. Gave us a loaner car seat that barely fit our child."

Points positifs : "Being fed was amazing and watching free TV was great!"
Points négatifs : "I wish there were personal fans because it got uncomfortably hot sandwiched between people"

Points négatifs : "The website I booked on and the Delta phone line on the printed ticket said that I had baggage when it turns out that I did not according to the check in staff and they made me pay."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Everything was good except for the entertainment consul for one of our seats."
Points négatifs : "One of our entertainment consuls had to be rebooted 4 times and still didn’t work. We gave up asking."

Points positifs : "yes"
Points négatifs : "not really"

Points positifs : "The flight arrived a few minutes early."
Points négatifs : "The plane was extremely old and in poor repair. The seats were extremely close together. The inflight entertainment system, wifi and passenger electric outlets were all non-functional. Even the wastebin in the lavatory was full and an extra bag was put on the floor."

Points positifs : "The crew were amazing and the flight was very smooth."
Points négatifs : "Keep up the good work"

Points négatifs : "lost baggage"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points négatifs : "Our lougage did not arrive"

Points positifs : "Very friendly and helpful crew."

Points positifs : "Arrived early!"
Points négatifs : "Boarding seemed disorganized."

Points positifs : "Travel on Crostian Airlines did not pappen. KLM flight to Munich was cancelled and I was rescheduled on Air Setbia to Belgrade, the Split."
Points négatifs : "That it didn’t happen."

Points positifs : "Everything excellent. Comfortable seats in business."

Points positifs : "Need better quality tvs for such a long flight and better movies There were only 4 Bollywood movies and not the latest ones either"

Points positifs : "Everything is top notch for an airline company."
Points négatifs : "Nothing.... I enjoyed every moment of the flight."

Points positifs : "Wifi on Board"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Good services!"

Points négatifs : "Customer service"

Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points négatifs : "Our total flight time was about 17 hours - MAD- AMS-LAX. My husband and I both have an internationally approved carry on luggages with us. When we checked in - they asked us to both check in our carry on luggage. The reason why is because they said they don’t think they have enough space for our carry ons. I told the crew member checking us in that other people that was checking in with the same hand carry size luggage with us had no problems taking it with them. For being about to be on a 17 HOUR FLIGHT we should be ALLOWED to have our carry ons with us! We take carry ons for that reason! I had to argue and prove my case to the crew member to atleast keep 1 carry on with us. I thought that was an UNACCEPTABLE reason for us to check in a carry on luggage when we had a 17 hour travel time ahead of us. Not a happy costumer here."

Points positifs : "We are guessing they either overbooked or they didn't have sufficient passengers on a Tuesday afternoon who's final stop was Glasgow. They rebooked him for 1200 the next day. DFW to MN, St Paul to Schipole, Amsterdam to final destination, Glasgow. So he ends up having to pay for another Lyft back to our apartment in Dallas, then another additional one for the 12 noon flight the next morning. If he didn't have family living in Dallas, he would've incurred a hotel fee too."
Points négatifs : "He was bumped to the next day due to his flight being cancelled. Then re-booked the next day, with an additional layover. Then due to a 32 minute layover that left 3 minutes sooner..."

Points positifs : "expedited check in with nice staff. Security staff were pleasant, and the entire check in process for everything was easy"
Points négatifs : "there was no lounge close to our departure gate"

Points négatifs : "After more than two hours of delay... Initially the flight takes off was at 8:35... Then 21:20... Then 21:50... Then 22:10. Finally we took off at 22:40... Refund our money klm..."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The staff were professional and friendly The food was very good and plentiful The inflight entertainment has lots of choices The bathrooms remained clean All in stark contrast with BA with who I did the same flight 2 weeks ago and all the above points were very poor"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "They stole my money"

Points positifs : "The last two times we connected in Amsterdam to Humberside our luggage was delayed. This time it wasn’t. The simple things give the greatest satisfaction"

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Aéroport de São Paulo-Guarulhos - Strasbourg

Dernières offres d’allers-retours

11/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 05min
GRU - SXB
15/2
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 40min
SXB - GRU
11/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 05min
GRU - SXB
15/2
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 40min
SXB - GRU
11/2
jeu.
1 escale
KLM
21h 55min
GRU - SXB
15/2
lun.
1 escale
KLM
15h 05min
SXB - GRU
11/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 05min
GRU - SXB
15/2
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 55min
SXB - GRU
11/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 05min
GRU - SXB
15/2
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 00min
SXB - GRU
3/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 55min
GRU - SXB
7/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 40min
SXB - GRU
3/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 55min
GRU - SXB
7/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 20min
SXB - GRU
11/2
jeu.
1 escale
KLM
21h 55min
GRU - SXB
15/2
lun.
1 escale
KLM
15h 05min
SXB - GRU
11/2
jeu.
1 escale
KLM
21h 55min
GRU - SXB
15/2
lun.
1 escale
KLM
15h 05min
SXB - GRU
3/12
jeu.
1 escale
KLM
34h 00min
GRU - SXB
7/12
lun.
1 escale
KLM
15h 20min
SXB - GRU
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première