Trouvez un vol pas cher Vienne - Bretagne

Trouvez un vol pas cher Vienne - Bretagne

Aller-retour
Économique
Vienne (VIE)
Bretagne
ven. 30/10
ven. 6/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Bretagne

Bon à savoir

Basse saison

février Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 2%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 8%.

Prix moyen pour un aller-retour

276 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

286 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Vienne - Bretagne

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Vienne et Bretagne ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Vienne et Bretagne ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Vienne-Bretagne ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Vienne-Bretagne ?

Meilleures compagnies proposant des vols Vienne-Schwechat - Bretagne

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Comfort"
Points négatifs : "Wifi on klm"

Points positifs : "Services is good ."
Points négatifs : "Food can be better"

Points positifs : "Information sharing by pilots and crew. Economy class leg room is good."
Points négatifs : "All good up to the level"

Points positifs : "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Points négatifs : "I flew economy and all was good and appropriate to the level."

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "Slow in refuelling, got us delayed for 40-"

Points positifs : "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Points négatifs : "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Points positifs : "The crew was pleasant"
Points négatifs : "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Points négatifs : "The KLM crew are always great serving and treating you. Well above many other airlines."

Points négatifs : "Fix the damn KIOSKS at Vienna!"

Points positifs : "No delay and nice staff"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points négatifs : "Boarding was very slow."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Crew was nice and friendly"
Points négatifs : "Airplane so uncomfortable. Food horrible. Not even available for one of us what we ask for on what was offered. Bad taste and not what can be on a that length of time flight."

Points positifs : "Being fed was amazing and watching free TV was great!"
Points négatifs : "I wish there were personal fans because it got uncomfortably hot sandwiched between people"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "I love the food"

Points positifs : "Crew was nice and efficient"
Points négatifs : "Economy seats don’t recline enough."

Points négatifs : "The flight was cancelled and had to be rerouted on United Airlines."

Points négatifs : "Turn the lights on early making it hard to sleep"

Points négatifs : "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "So many people on a 747!!"

Points positifs : "Nice flight ...was comfortable travel ...good food.Thanks"
Points négatifs : "No such things"

Points positifs : "I slept pretty much the whole time"

Points négatifs : "Didn’t happen."

Points positifs : "The boarding was easy and you didn't have to wait inline for that long"
Points négatifs : "KLM needs to upgrade the entertainment. It was very hard to see the images on the screen. The planes that KLM uses are old and they sure need to be upgraded."

Points positifs : "Wifi on Board"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

Points positifs : "He missed it due to having a 32 minute layover, which he ran all the way to board."
Points négatifs : "he had no choice but to look at the closed door of his flight, and wait an additional 7 hours and they didn't even give him a voucher for food. I'm his mother, I'm currently visiting family in Scotland, so couldn't help him much. I'm pretty disgusting and disappointed by the whole experience."

Points négatifs : "Unaccompanied minor flying to Lisbon overnight. Bag was lost. No real effort to assist. Bags of unaccompanied minor should be treated with priority."

Points positifs : "Friendly staff, good service and on time departure/arrival."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The staff the facilities the food all ******. Will definetly look forward to choose both delta and KLM"

Points négatifs : "Bag was lost"

Points positifs : "The crew came to get me from the arrival gate to get to the departure gate since our plane was delayed. It helped to know that the airline was checking to make sure we made the flight."
Points négatifs : "I did not get my luggage in Nairobi. The delayed flight that was the most likely reason it did not get to the connecting flight to Nairobi."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "Got to Amsterdam on time and everything was great including the staff"

Points positifs : "Ground staff at Manchester very helpful"
Points négatifs : "Information on KLM website and flight status said 50 minutes delay and was never updated with the true status. 3 hours before we took off. KLM blamed the fog at Manchester but to be honest most other flights seemed unaffected. Put up in an IBIS hotel and fed substandard food and shitty hotel room with an Aircon unit that clunks into action every 30 seconds keeping me awake. It's external so I can't switch it off. Being given a 10 Euro voucher for food at the airport when most food and a drink will cost you 12 to 15 euros."

Points négatifs : "Flight way delayed 3 hours. Staff gave no information and wouldn't help rebook us onto other flights. They gave us food vouchers 2 minutes before we finally boarded, so we couldn't use them. The food on the plane had spoiled so we were all starving on the flight, and we all missed our connections. Horrible experience and wouldn't fly with KLM again."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "I was pleasantly surprised they had a snack service on such a short flight. The flight attendants were very friendly"
Points négatifs : "Amsterdam customs is the most disorganized I have ever seen. With the number of tourists entering the country you would think they would have done something about it. There were only 2 customs agents!! One for all passports and 1 for all passports. We were in the customs hall longer than we were in flight!"

Points positifs : "There is a nothing to mention that was memorable or comfortable."
Points négatifs : "I asked for an upgrade as we are on our honeymoon. The ground staff only wanted to get us on the plane and not try in anyway to recognize us. Our seats were very poor quality, you should immediately replace them! I would have rather stood than sit on the flight. The in flight entertainment is so poor. Absolutely disappointing especially with the head sets not working because of poor ports of connection. The food was absolutely tragic. You should fire your catering company. I expect more from your airline and I was disappointed all the way through. I hope you can provide my wife and I better service and an upgrade when we fly back to Washington DC on Flight AF 0054 from CDG to IAD. I work in the luxury hotel sector, and even the door men and room attendants have more autonomy to wow our guests. Flying AF does not want me to spend any more money with your airline in the future."

Points positifs : "Good aircraft, good service, on time, eventless"
Points négatifs : "There are two types of foot-rests, both are a nuisance for people with long legs. The one popping up from below one's seat is extremely hard to put back in place. The metallic one folding down from under the seat in front cannot be secured back and is always in the way if the passenger needs to stretch his/her legs. This seems to be a new appliance, and I jut wish they would do away with it altogether. More is not necessarily better."

Points positifs : "Personnel accueillant et disponible."
Points négatifs : "Nourriture doit être revue même en classe éco. Écran divertissement un peu vieux."

Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"

Points positifs : "Nice and attentive crew."
Points négatifs : "Seats not comfortable in premier economy."

Points négatifs : "Kayak updated me that my flight would be late. It wasn't. Missed it had to pay $700"

Points positifs : "La qualité du service Air France, le nouvel appareil, le système de divertissement, l'amabilité"
Points négatifs : "L'embarquement dans un terminal trop étroit avec des annonces peu claires"

Points positifs : "Le personnel de bord: pro et charmant."
Points négatifs : "1h30 de retard. Valise démolie à l’arrivée. Pas de repas. Vin blanc chaud. Siège non inclinable."

Points positifs : "Great crews, excellent customer service"

Points positifs : "The schedule and timing"
Points négatifs : "The airport, some of the crew, the aircraft seats, the entertainment system"

Points négatifs : "We had a short delay"

Points positifs : "Staff were friendly and seats in business were super comfortable."

Points négatifs : "Meme tracasseries qu’a l’aller, malgré le check-in 30h avant, j’ai perdu mes places (« dans le système/ordinaditeur ») une fois arrivée a l’aeroport. Et je voyageais avec un bb de 8 mois et un enfant de 5 ans!"

Points négatifs : "Tres mauvaise expérience avec Air France, vol raté, donc 900€ de frais supplémentaires pour un voyage avec mon epouse et nos 2 jeunes enfants. Le vol en lui-meme etait correct."

Points négatifs : "The craft is a bit old. Harsh landing."

Points positifs : "Arrivée en avance ! Collation très bien."
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "J’ étais encore pour mon retour d’Atlanta a côté des toilettes et déranger toute la nuit par la chasse d’ea Et la lumière. Le petit déjeuner n’est pas bon je trouve..."
Points négatifs : "Étant donné le gâchis sur les plateaux du breakfast on devait avoir le choix."

Points positifs : "The flight departed on time and arrived early. The crew were all courteous and kind even to the man who was sitting next to me who seemed quite demanding."
Points négatifs : "I am small but the seats seemed a bit too tight. The plane itself seemed a bit outdated."

Points positifs : "La particule et la facilité du site"
Points négatifs : "Rien c était parfait"

Points positifs : "Amazing crews!"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Le siège était parfait et le divertissement aussi"
Points négatifs : "Ma valise est arrivé cassée"

Points négatifs : "Too much time spent at boarding. On luggage missing."

Points positifs : "Personnel très bien, divertissement complet, avion très peu bruyant"
Points négatifs : "Plus de place pour les jambes en classe eco: c’est presque impossible de sortir vers le couloir sans faire lever tout le monde dans sa rangée."

Points positifs : "The crew was friendly and always came around with water."
Points négatifs : "The “vegetarian” option was tuna which isn’t vegetarian and there was no vegetarian snack. With the hundreds of dietary and religious food restrictions you would think having a vegetarian option would be much more attainable.. They also didn’t make an announcement about our flight being late."

Points positifs : "The crew was efficient and friendly. The plane took off on time and landed on time."
Points négatifs : "Boarding was slow and tedious. People still crowd around the boarding area despite there being row for the zones. Why they don't board from back to front is beyond me. The food was mediocre at best."

Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"

Points positifs : "Great seat. Comfortable. Quick boarding."
Points négatifs : "Asked flight attendant to wake me for breakfast....forgot. Long wait for bathroom,"

Points positifs : "siège plus"
Points négatifs : "repas"

Points positifs : "Intranet wifi meant I could watch entertainment on my iPad"
Points négatifs : "Seats are very uncomfortable"

Points positifs : "FA kept bumping into my seat waking me up"
Points négatifs : "Return the 777 to 9 across"

Points négatifs : "It was great trip thank you Air France"

Points négatifs : "Flight was delayed by at least an hour leaving Paris - a regular situation I experienced with AF."

Points positifs : "Le petit gâteau. Succulent à mort."
Points négatifs : "Qu'il n'y ait qu'un seul gâteau. C'était bon le voyage"

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points négatifs : "they lost our luggage very inconvenient"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points positifs : "La rapidité"
Points négatifs : "RAS"

Points négatifs : "No space for legs. No food (just snacks). Very high temperature inside the aircraft. Flight delayed by 45 minutes."

Points négatifs : "Not much legroom."

Points positifs : "Not much but the staff"
Points négatifs : "No room, boarding was slow, zero bag or legroom"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Missed flight due to lack of direction, last minute gate change and they shut door in our face after telling us they were holding plane"

Points positifs : "The cabin crew was super patient and accommodating of the passengers."
Points négatifs : "Cramped quarters"

Points positifs : "That I was able to sleep a bit on the flight - and that we gained an hour."
Points négatifs : "It left at 6 am. Which means we had a wake up call from the airport hotel at 3:30 am to stand in line with hundreds of others. The Air France app on my phone didn't let me pre- check in."

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "Flight attendants were very nice"
Points négatifs : "Didn’t have the meal I ordered Got in 30 min early but no gate for us. We waited over 80min on tarmac to deplane I paid extra for an exit seat but there was no indication when I did that there would be walls for armrests and that made it very uncomfortable for me"

Points positifs : "More experienced, professional crew, better food and service."
Points négatifs : "A screaming child for 8 hours (understood this is not their fault, but it did make the journey unpleasant). Old aircraft with small screens, no power etc."

Points positifs : "L’attention de l’équipage à mon égard ++++"

Points positifs : "Everything except the seat. Service ("would you care for a drink/beverage?") could be better."
Points négatifs : "I paid for a"premium" seat on one of the emergency exit rows for the extra legroom. This was next to a galley. The seat itself was no more than 18" wide (NO EXAGGERATION!!) if not less. I had to sit on an angle (one butt cheek at a time) for 9 yours. I do not have a big butt either. This seat should have been a discounted seat, not a premium seat. I am so angry about this, I will NEVER fly Air France again."

Points positifs : "Great food (Economy class). Good Service"
Points négatifs : "Not enough bathrooms on Economy class area due to aircraft design."

Points négatifs : "Le retard"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Vienne - Bretagne

Dernières offres d’allers-retours

4/12
ven.
1 escale
Air France
22h 40min
VIE - BES
8/12
mar.
1 escale
Air France
23h 45min
BES - VIE
23/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 55min
VIE - BES
31/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 55min
BES - VIE
17/12
jeu.
1 escale
KLM
20h 45min
VIE - RNS
27/12
dim.
1 escale
KLM
12h 50min
RNS - VIE
4/12
ven.
1 escale
Air France
22h 40min
VIE - BES
8/12
mar.
2 escales
Air France
28h 45min
BES - VIE
16/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 40min
VIE - RNS
27/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 50min
RNS - VIE
19/12
sam.
1 escale
KLM
25h 25min
VIE - RNS
27/12
dim.
1 escale
KLM
25h 40min
RNS - VIE
19/3
ven.
1 escale
Air France
10h 55min
VIE - BES
30/3
mar.
1 escale
Air France
5h 20min
BES - VIE
16/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 40min
VIE - RNS
28/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 20min
RNS - VIE
17/12
jeu.
1 escale
KLM
20h 45min
VIE - RNS
28/12
lun.
1 escale
KLM
12h 50min
RNS - VIE
19/3
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 50min
VIE - BES
30/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 10min
BES - VIE
19/3
ven.
2 escales
Air France
9h 30min
VIE - BES
30/3
mar.
1 escale
Air France
5h 20min
BES - VIE
20/12
dim.
1 escale
KLM
20h 45min
VIE - RNS
28/12
lun.
1 escale
KLM
25h 40min
RNS - VIE
19/3
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 50min
VIE - BES
30/3
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
18h 30min
BES - VIE
19/12
sam.
1 escale
KLM
25h 25min
VIE - RNS
28/12
lun.
1 escale
KLM
6h 20min
RNS - VIE
5/12
sam.
1 escale
Air France
10h 10min
VIE - BES
7/12
lun.
2 escales
Air France
41h 25min
BES - VIE
21/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 20min
VIE - RNS
28/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 35min
RNS - VIE
5/12
sam.
1 escale
Air France
10h 10min
VIE - BES
7/12
lun.
2 escales
Air France
41h 25min
BES - VIE
4/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 45min
VIE - BES
8/12
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 15min
BES - VIE
5/12
sam.
1 escale
Air France
10h 10min
VIE - BES
7/12
lun.
2 escales
Air France
41h 25min
BES - VIE
4/12
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
30h 15min
VIE - BES
8/12
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 25min
BES - VIE
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première