Trouvez un vol pas cher Bangkok - France

Trouvez un vol pas cher Bangkok - France

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
France
ven. 30/10
ven. 6/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour la France

Bon à savoir

Basse saison

juin Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 2%.

Haute saison

janvier Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 8%.

Prix moyen pour un aller-retour

641 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

597 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Bangkok - France

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Bangkok et la France ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Bangkok et la France ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Bangkok-France ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Bangkok-France ?

Les meilleures compagnies proposant des vols Bangkok -France

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,6
Singapore Airlines
Note générale basée sur 3 882 avis
8,8
Embarquement
8,5
Confort
8,9
Équipage
8,6
Divertissement
8,3
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "One of several preferred airlines when flying to Asia. Really enjoy their service, and it's wonderful to wake up to many beauties in view!"

Points négatifs : "Nothing much"

Points négatifs : "Seats after 1st hr, will feel uncomfortable"

Points positifs : "Crew was attentive and made extra effort to meet special requests from passengers."

Points positifs : "Same as above on SIN-BKK"
Points négatifs : "Next time in B787 Dreamliner"

Points positifs : "The crew was very helpful and courteous."
Points négatifs : "The flight was delayed and I decreased my time in Singapore"

Points positifs : "Excelent"
Points négatifs : "I recomended yo my friend"

Points positifs : "crew were very friendly and helpful. flight was one of the best i’ve had"
Points négatifs : "boarding at sydney was very confusing"

Points positifs : "Kindy flight attedances,,smooth boarding,,delicious food"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Pas grand chose, il faisait chaud dans l’avion , les repas sont tellement mauvais"
Points négatifs : "Amélioration des repas , mets air climatisé dans l’avion"

Points positifs : "Tellement mieux que les compagnies européennes"

Points positifs : "Crew amazing. Seat super comfortable"
Points négatifs : "Nothing!"

Points positifs : "Well organized boarding, friendliness of staff, food service"
Points négatifs : "Flight was delayed by about an hour."

Points positifs : "Service was excellent, always with a smile."

Points positifs : "The flight attendants are very attractive and attentive. They do make an effort to make one’s trip pleasurable."
Points négatifs : "Need to update the planes.."

Points positifs : "(Previous PE comparisons: Turkish AL, Air NZ, SAS) Ease of check-in, on-time dep/arr, crew attention and responsiveness, seating within the range to be expected of this class."
Points négatifs : "Plane condition: Cosmetic plastic panel below monitor and seat back pocket on Seat 31E fell off when foot rest was lowered; had previously been secured by adhesive tape. Panel removed by crew. In-flight entertainment system: Persistent intermittent loss of sound while listening to movie or TV program. Food: Tried to use "Book the Cook" feature touted by Singapore's website. Was unable to get on site for that purpose. The last try a message appeared (late September) that site was being "rebuilt." On the flight, there was no menu of choices; we were offered 3 vaguely worded choices which boiled down to beef, chicken or vegetables. Those appeared in not particularly appetizing forms and combinations--P.S., we like east and southeast Asian cooking and had just spent 3 weeks in Japan. Failure to provide information about possible delays due to WRG deplaning location at LAX: Although we are frequent fliers to and from LAX, we'd never heard of the WRG. It would have been helpful if the crew had informed us upon arrival that there could possibly be a wait on the plane as buses were used to transport us approximately 1/2 mile to TBIT. Generally: We chose Singapore because of its reputation for excellence. Belying the name of the class, both Turkish AL and Air NZ treated Premium Economy passengers as "junior" business class. Singapore treated us as coach with a roomier cabin and seating pitch."

Points négatifs : "The toilets were a little unsanitary."

Points négatifs : "Flight was late due to the eternal airtraffic mess at suvanabhumi whenever it rains"

Points positifs : "I do like Singapore airlines and all the rest of the airline stuff apart from the entertainment system was great!!! (Unfortunately since there was no USB or seat power my iPad fairly quickly ran out of juice...)"
Points négatifs : "The entertainment system was soooo old. In our seats it was non-functional. The plane wasn't too full and so I scooted over to the isle seat next to mine but again the resolution on the screen was so bad I couldn't read the intro comments to the movie, etc. They desperately need to update the entertainment system on that plane."

Points positifs : "Entertainment ok but not newest, boarding smooth, food ok"
Points négatifs : "Long waiting time for baggage, food not exceptional"

Points positifs : "My neighbor"
Points négatifs : "Fight war delayed and we got a security check upon arrival"

Points positifs : "The attentiveness of the flight attendants and the new plane."

Points positifs : "The flight attendants were nice, attentive and joyful!"
Points négatifs : "Sitting in a middle seat. Was told at the jetway counter no aisle or window seats were available. I saw no fewer than 5 empty aisle seats in my area."

Points positifs : "Arrived"
Points négatifs : "Boarding a mess, 30% boarded as "business". Food terrible. Entertainment system doesn't work on a lot of seats as plane is very old. Cabin crew not able to handle the passengers, delayed in every aspect and forget to serve passengers. Shitty flight and service."

Points négatifs : "I Booked a flight that stated that it only had one stop in singapore, then direct to SFO after arriving in singapore i was told that i had to go to a transfer counter, that there was a problem with my ticket. after arriving at the transfer counter they took my boarding pass for my dircet flight to SFO, & told me that i now had a stop in hong kong, that the direct flight to SFO was over booked!! this is not right i wouldn't of booked this flight if they had been truthfull about the extra stop. i will never use singapore airline or kayak again!!!"

Points positifs : "But I got to take Qatar airline and the service was great"
Points négatifs : "Almost missed the flight, havent noticed the passengers in prior"

Points positifs : "The service from the Singapore Airlines is always impeccable. The food is delicious. The business class seat is spacious and wider than all the US airlines. There are plenty storage space in your seat space. The entertainment system has many choices and has a lot new release movies and shows."
Points négatifs : "Unfortunately, the ride on Boeing 777 is not as smooth as the Airbus'. The noise in the cabin is louder. The seat is comfortable but the bed is not. First, the flat bed is not transformed by a button and it needs a physical person to flip it over. The mat is thin and I can feel some hard edges while lying down. The noise from the engine transmits to the bed and it is hard to sleep even with the noise cancellation headphone."

Points positifs : "United miles."
Points négatifs : "Entertainment very poor, no selection, I took the flt in Jan and the movies and selection was sane in Feb. Bad. Food was so so."

Points négatifs : "The flights were always late causing us to miss a connection. Also when purchasing the ticket I was not informed of two extra stops that only showed up when I checked in."

Points négatifs : "Mediocre food, lousy entertainment system that belongs to the last decade. Singapore Airlines has not been the premium carrier it was a decade ago and is now simply a so-so airline charging exorbitant fares."

Points positifs : "Boarding ok, timely departure. Food very good for plane food."
Points négatifs : "Announced early landing but then doing circles without any update, we ended up being 30min late. Updates would have been good."

Points négatifs : "I purchased this ticket without realizing that the law stipulated 6-month validity remaining on one's US passport to enter singapore. The Singapore Airways website does not state this anywhere, and it was not until I arrived at the airport that I was informed that I wouldn't be able to check in, but nor could I refund or transfer the ticket. The booker should be obliged, when one enters the passport information upon purchasing the ticket, to make note if the passport expiration time is not valid for the flight. Spent $600+ on the flight, and the customer service person I spoke to from the airport was very abrasive and not interested in helping me figure out an alternative."

Points positifs : "Efficient, courteous and attractive crew. Good food and drink selection and great entertainment system with large screens."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Great service. Really friendly and polite. Lots of current movies and TV shows to watch and provided earbuds with adaptors. Made the experience a lot more pleasant."
Points négatifs : "The seats can be laid bag pretty far and the people in front of me decided to recline for a majority of the 10 hour flight. I wish the chairs either didn't do this or the flight attendants would have said something. I didn't feel like I had the authority to do anything about it. Also it was so warm! I have no idea if there was a fan."

Points positifs : "New plane- Airbus A350 with latest in seats, entertainment system, and cabin fittings. Decent wine. Highly courteous, attractive and attentive crew."

Points négatifs : "Kids playing and out of control and the flight attendants wouldn't do anything."

Points positifs : "The flight wasn't full so we had a spare seat between us, That made economy barely tolerable."
Points négatifs : "The seats in economy are now Way TOO SMALL! You better start calling Economy - "Stearage"! Food was not as good as on past flights with SA. Movie selection not as good as past SA flights. Earphones supplied are horrible!!!"

Points positifs : "Excellent service, Confortabilité et assistance pendant tout le trajet!"

Points positifs : "Excellent seat and pillow cushion... The krisworld in-flight entertainment was extremely easy to use while still having a wide selection of films. The touchscreen was also very simple and did t require a great deal of force to press a button...the steamed towel given before take off was extremely relaxing and set a high standard of expectations during this flight. Almost all of the those expectations were met. The toilets were extremely clean and the service of toothbrushes was the icing on the cake. For my meal I ordered Indian fish curry which could have been a little more spicy (I am Indian so I eat foods with many spices)."
Points négatifs : "I would have liked a wider selection of foods in the menu.. Limited options. Also, I had a 11:45 AM flight from BOM-SIN which was supposed to start boarding at 10:45, but instead we started boarding at 11:30 and took off at 12:10."

Points positifs : "Overall treatment of boarding & crew staff was courteous, friendly & helpful. Movies selections were great but I was too tired to watch."
Points négatifs : "Food can be improved. Couldn't eat pork or shrimps, so wished they served either vegetarian or chicken noodles instead of pork or stuff with shrimps. Fish, chicken, beef, or vegetarian options are better options."

Points positifs : "Very helpful and polite staff"
Points négatifs : "Old B777-200 with small personal screen. And they don't have pillows on board."

Points positifs : "Crew was very pleasant!"
Points négatifs : "Cabin area warm for a 9.5 hour flight! Food selection was not much."

Points positifs : "Great price"
Points négatifs : "Food is not good"

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "Hot cabin. Chairs makes so much movement when the back of the chair where the folding table is moving. Chair movememt of the seatmeat is felt in the same rows of seats."

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Excellent service, food, in-flight entertainment (what choices!!), and the plane was very up to date as well. Made for a very very pleasant flight experience. Especially for how long the flight was (18 hours or so)"
Points négatifs : "The get out and get back in halt at Hong Kong. Practically the entire flight had to do this, quite wasteful. Bad customer experience. Find a better way please! If Hong Kong makes you do that switch over to another airport, better yet make no halt. I have flown direct from SF to Singapore before so not sure why this halt."

Points positifs : "I liked how often the staff walked down the ailes to help. They are very attentive. The entertainment is endless. Seats were standard in economy class, I recommended upgrading for that long of a flight."
Points négatifs : "To my flight specifically, it got adjusted without telling me so I ended up missing my final transfer. I was not given a notification for a flight change. Someone met me at the end of my second flight to tell me I missed my connecting flight. With the adjusted flight Singapore gave me, there was no chance I would have made it. They did purchase a ticket for me on another airline to get to San Francisco in the end."

Points positifs : "Check in and boarding were flawless. The flight left about one hour late. The seats in coach are getting smaller and smaller. I got an aisle seat to have a little extra room (I'm 6'1") only to get hit big time by the food cart (they did apologize). The food was plentiful, but mediocre at best. The flight attendants were working hard, but we're abrupt and tired. Overall, I have three stars, when in the past, flying SA was always a five star experience. It got me back home though. :)"

Points positifs : "Everything about this airline was great. It would be impossible to go hungry on this airline. Half the time I can't get a bag of peanuts on a 6 hour flight. On Singapore airlines someone was always there to accommodate you. Best service I've had yet. Highly recommend this airline!"

Points positifs : "I understand why this airline is ranked very high. The food was very good, the seats have more legroom even in coach and the movie selection was good."
Points négatifs : "The plane was about 1/4 full. Not that that's bad I just thought it should be mentioned."

Points positifs : "Gate agent gave us extra legroom after our trip to Australia in the crying baby section. No one's fault, but a difficult 14 hour flight. Thank you again for your kindness."

Points négatifs : "L'embarquement: pas de passerelle. Accès par bus. Dommage mais on sait que ça peut arriver à Doha. Longue attente dans le bus. Pas de "traitement Business". Température un peu basse pendant la nuit."

Points positifs : "Business class is the best"

Points positifs : "The service is really good. The only downside is that you have to be in Doha. But it’s always nice to leave Doha."
Points négatifs : "The push button entertainment system doesn’t work well. You have to keep pressing buttons to make a movie play. And by pressing buttons, I mean, you have to hit the screen and wake up the person whose head is on the other side of the headrest."

Points positifs : "The service. The friendly crew. The clean airplane and bathrooms, the food and drinks. A1"

Points positifs : "Because I was in the bulkhead seat - it was good."
Points négatifs : "My first flight arrived 30 min late which meant that my 50-minute layover was tight. But instead of holding the next plane for us, they forced us to re-book on a flight leaving 14 hours later! I was not ok with this so I pushed the issue and they put me on the flight leaving 6hrs later. :-((((("

Points positifs : "The supervisor has a good customer care and all the crew are so wonderful. I was so pleased. Thank you."

Points positifs : "Embarquement à l'heure, équipage très sympathique. Arrivée à Montréal en avance!"
Points négatifs : "Les repas sont corrects mais du potentiel d'amélioration."

Points positifs : "Qatar Airways could not be described except a FIVE STARS airline. Great hospitality and respectful crew"

Points négatifs : "Qatar airline is one of the best ways to fly!"

Points négatifs : "J'étais assis entouré d'enfants qui ont pleuré à tour de role plus de 10hrs sur les 12hrs de vol. Désastreux."

Points positifs : "Le plus important dans un vol c'est datterrire à temps nous avons eu un retard de 2h sans aucune justification ni communication du progrès"
Points négatifs : "Timely communication sur le status du retard Prendre en considération le long transit de certains passagers et les contraintes d'arriver au milieu de la nuit. Beyrouth"

Points positifs : "The Crew was amazing, the Seat a bit better this Time only 3row of 3 Seat"

Points positifs : "Très bonne compagnie aérienne qui soigne le détail."
Points négatifs : "Le steward qui soccupait de notre secteur aurait avoir plus d'entregent et sourire."

Points positifs : "Avion tres confortable, design intérieur et lighting parfait. Equipage et service de très grande qualité."
Points négatifs : "Embarquement, mais là cest le ground staff à Beyrouth qui doit s'ameliorer..."

Points positifs : "Crew à bord très efficace, attentif et serviable. De Grande qualité pour une classe Eco, en fait la première fois que je vois cela comparativement à beaucoup d'autres Airlines compagnies. Siege et place très agréable. Rapport qualité prix très bon."

Points positifs : "L’equiage L’avion Le vol"
Points négatifs : "L’avion n’a pas ete nettoye avant notre embarquement"

Points positifs : "Qatar est une super compagnie rien à redire"

Points positifs : "Super compagnie gentille et agréable"

Points négatifs : "Les repas"

Points positifs : "Q-suites and business class flight crew."
Points négatifs : "Everything from check in up to boarding. Ground staff lacked hospitality. Disappointing frequent flyer program."

Points positifs : "I am very pleased to travel with Qatar airways. Qatar airways and Singapore Airlines are the best companies."
Points négatifs : "I was a little bit annoyed with the staff at the Doha airport at the boarding gate because she did not let me get in to boardin in priority even though with my privilege club card, I do have to insist after the call for zone 1 to proceed for boarding."

Points négatifs : "Peu de nouveaux films"

Points négatifs : "I was unable to get my food preference on line days before my trip. It kept telling me to try again. Fortunately the staff was very helpful when I got on board and were able to accommodate me. I hope not to have that same problem on my return flights"

Points positifs : "The flight crew was very friendly and helpful in getting you settled on the flight"
Points négatifs : "Boarding was a bit Hectic in Bangkok."

Points négatifs : "Movies are always the same"

Points positifs : "price, comfort, food"
Points négatifs : "arrived late, causing connection stress"

Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "Des choices of movies"

Points négatifs : "Flight was diverted to Kuwait, due to poor condition for landing in Doha and we loose connection to Bucharest."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They cancelled my trip"

Points négatifs : "Boarding"

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points négatifs : "L’ecran de divertissement ne fonctionnait pas.."

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"

Points positifs : "Everyone at Qatar Airlines is amazing. The service and inflight accommodations are great, and they are always looking for how to make your travel more comfortable. I highly recommend!"
Points négatifs : "It would be nice to have socks to put on for when I want to take my shoes off."

Points positifs : "le service a bord, les repas et le confort relatif des sièges. L'.espace étant toujours un problème mais cela semble le prix a payer dans la classe économique. Tout s'est bien dérouler pour un vol de 9h50. C'est sur qu'on aurait aimé plus , mais cela vient avec le prix qu'on prêt a payer. Somme toute un bon voyage"
Points négatifs : "Le manque d'espace , mais il me semble que s'est pire avec d'autres transporteurs. Dormir ou essayer de dormir dans un avion, un vraie aventure, de toute façon."

Points positifs : "Cet avion un B--777 avait plus d’espace pour les jambes, ce qui fut fortement apprécie.. Ce n'était pas le cas pour les épaules, surtout si le voisin est le moindrement corpulent ou un peu hors norme, ce qui n'est pas mon cas, ni celui de mon épouse."
Points négatifs : "Dormir dans un avion ou essayé d'y dormir est une sacrifice que je ne suis plus prêt a payer . Dorénavant, je me contenterai de de distance ne dépassant 7-9-heures"

Points positifs : "The Qatar Airways price."

Points négatifs : "Suggestion changé votre personnel au sol à Roissy 2"

Points positifs : "Tous les équipages à bord très bien et attentifs tres agréables"
Points négatifs : "Détester l'enregistrement à Roissy nullisme et mal organisé Je me pose la question pour mes prochains voyages sur Quatar NUL l'embarquement personnel NUL pas l'image du personnel de bord très bien"

Points positifs : "Le À 380 est super, plus de place moins de bruit"

Points négatifs : "We were packed like sardines, it was very uncomfortable. And, by the time they got to me, they were out of the fish I wanted for my meal."

Points négatifs : "very upset about fee i was charged for overweight luggage, and the unclear wording on their sites baggage allowance rules."

Points positifs : "Service de qualité."
Points négatifs : "Longs délais entre le moment où notre repas est servi et le moment d'être débarassé du plateau. L'espace étant limité, nous sommes encombrés longtemps."

Points positifs : "Service de qualité."

Points négatifs : "Retard à l'embarquement et au décollage. Retard à l'atterissage."

Points positifs : "Economy treated like first class!"

Points positifs : "The price for the flight was very excellent. The entertainment was very good with the movie selections."
Points négatifs : "In Bangkok, I've already checked in on line and all I have to do was drop off my bag and get a boarding pass. There was one to two person doing the checked in and it took about 40 minutes to get done, unacceptable. The lines for non on line check in went faster then the on-line and they have four times more people that was in the on-line checked in. In flight, the seat felt liked you're sitting on a rock after a couple of hours. I'm an aircraft mechanic who used to be a flyer with 7,000 flying hours."

Points positifs : "Exceptional Service Great Food New Planes Overall excellent"

Points positifs : "service attentionné et agréable repas et gouttés bon et nombreux , divertissements bonne sélection et quantitée en plusieurs langues changement de places apprécié"

Points positifs : "J’étais en classe business, rien à dire tout était parfait"
Points négatifs : "Le plat principal n’était pas de mon goût mais cela est propre à moi"

Points positifs : "Le personnel de bord, l’accueil... Les bons vins, de qualité Le confort.."

Points positifs : "TOUT"

Points positifs : "The counter workers upgraded my seats to window and a better boarding group."

Points positifs : "Personnel were nice - seems like there were too many people to really have them pay attention to anyone. Plane was clean overall, entertainment is good."
Points négatifs : "We departed late and arrived at least 30-40 mins late. Crowded plane. I was very uncomfortable, the person sitting next to me took up space and was not very friendly. Bathrooms were not so clean at times (this may not necessarily be the airline’s fault)."

Points négatifs : "Couvertures sentent le mal lavé. A part cela tres bon voyage."

Points négatifs : "My seat was broken, almost 8h with my back straight up. I've advised the team about it but apparently it was no seats available."

Points négatifs : "I'm desapointed with first flight with Emirates. Having travelled with various airlines, i was expecting a much better service on board. 15 min waiting on a call for the cabin crew to answer and separately banquets and pillows who stinks."

Points positifs : "L’espace en A380"
Points négatifs : "Le repas"

Points négatifs : "Le repas dans le vol dubai-dhaka"

Points positifs : "L'avion a moitié plein j'ai eu trois places Au top pour dormir, personnel super gentil et au petit soin. Rien à dire ce vol était parfait vu mon état de fatigue"
Points négatifs : "Un surclassement"

Points négatifs : "Il n'y avait pas assez de films en français"

Points positifs : "PARFAIT et à l’HEURE"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Personnel agréable."
Points négatifs : "Varier les plats quand on fait 4 vols A/R avec la même compagnie. 2h20 de retard. Boeing sur le trajet Dubaï-Singapour pas confortable, sièges défaillants."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Keep up the good work"

Points positifs : "Les films"
Points négatifs : "Ne pas récupérer ma valise complètement détruite à l’arrivee Alors que celle ci est neuve"

Points positifs : "Le professionnalisme du personnel, l’embarquement"
Points négatifs : "Pas assez de choix de films et de musique récents."

Points positifs : "Rien de spécial"
Points négatifs : "Sachant que n’ois étions en famille en business J’aurai Aimé Un équipage agréable Un divertissement ou cadeau pour les enfants De meilleurs repas ou une meilleure qualité. Et beaucoup de choses à dire"

Points positifs : "L’équipage et le service est excellent"
Points négatifs : "Départ en retard mais plus la faute de l’aéroport que de la compagnie aérienne."

Points positifs : "The service, food , amenities were all A +++"

Points positifs : "Facilities and comfort"
Points négatifs : "Nil"

Points positifs : "Emirates has been my favorite! Best flight ever!"

Points positifs : "Service et confort"

Points positifs : "On thiime.Good Meal. Professional flight crew."

Points positifs : "Vol. Confort. Equipement ICE"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Noise at the back of business Entertainment system did not work properly"

Points positifs : "L’accu, l’hora, enfin tout"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien"
Points négatifs : "Rien à signaler"

Points positifs : "Lucky to have the seat free next to me otherwise not much else good."
Points négatifs : "Was supposed to be a A380 but they changed the flight to 777. I only flew with Emirates to be in the more spacious A380 otherwise I’d have chosen another carrier at better price. I also paid to choose seat which naturally didn’t apply any longer and was put at very back of plane so that money was wasted. They could have at least advised but the attitude was blaze and not willing to even speak to me."

Points positifs : "La promptitude et l'accueil"
Points négatifs : "Le personnel à bord d'emirate qui ne parle pas français sur un vol dans un francophone"

Points négatifs : "Moins de choix de films et de musique que d’habitude. Repas moins bon que d’habitude."

Points négatifs : "Moins de choix de films et de musique que d’habitude. Repas moins bon que d’habitude."

Points positifs : "everything"

Points positifs : "De quoi passer le temps en vol grâce au programme de divertissement à bord."
Points négatifs : "La correspondance à Dubai où il a fallu rejoindre la porte d’embarquement à l’opposé du terminal dans un délai court."

Points positifs : "La variété du programme de divertissement proposé à bord. De quoi passer le temps en vol."
Points négatifs : "Le repas servi à bord avec le choix du poulet n’était plus disponible. Je me suis contenté du plat avec les fruits de mer."

Points positifs : "Variété des divertissements proposés à bord."
Points négatifs : "Des retards au départ de chaque vol de mon trajet. Les sièges en classe économique ne disposent pas de repose-pieds. C’est tout de même une bonne compagnie."

Points négatifs : "Les plateaux Repas été moins bon que d’habitude. Le vin blanc n’etait Pas en petites bouteilles individuelles et n’etait Pas frais. Enorme retard de service des plats pour les sièges arrière gauche ce qui n’arrivait jamais auparavant."

Points négatifs : "Les plateaux Repas été moins bon que d’habitude. Le vin blanc n’etait Pas en petites bouteilles individuelles et n’etait Pas frais. Enorme retard de service des plats pour les sièges arrière gauche ce qui n’arrivait jamais auparavant."

Points positifs : "Tout était parfait"

Points positifs : "Exactitude des vols"
Points négatifs : "Repas infecte , pas de choix Personnel pas agréable du tout"

Points positifs : "Comfortable seat, good service and food, and a very comprehensive on board entertainment selection."
Points négatifs : "A lot of background noise when using the supplied headphones"

Points positifs : "Parfait en 380 silence et confort"

Points positifs : "The service"
Points négatifs : "Nothing wrong"

Points positifs : "Moi qui ai très peur de prendre l’avion j’ai été rassuré par l’attitude du personnel et la propreté de l’avion"

Points négatifs : "Vol le plus nul 8 heures avec plus de 50 enfants dans l’avion, je me serais cru dans bus scolaire. Aucune intervention du personnel d’encadrement Et du personnel à bord Voilà à ne pas refaire"

Points positifs : "Tout était presque parfait"
Points négatifs : "Rien à dire"

Points positifs : "The flight was excellent, good service and excellent staff"

Points positifs : "Tout excepté les divertissements et les repas en classe économique. Pas assez de musique electro. Pas assez de films proposés et pas assez de films en Français."

Points positifs : "Arguably the best service I've ever had on a flight"
Points négatifs : "Had to stop movie 20min prior to landing as I was in emergency exit row"

Points positifs : "Très bon service"

Points positifs : "Yes"
Points négatifs : "0"

Points positifs : "Livraison bagage rapide à Geneve Distribution d'une bouteille d'eau Départ retardé mais arrivée à l'heure"
Points négatifs : "Pas de Lounge Lufthansa à l'aéroport de Barcelone"

Points positifs : "The flight was on time and fairly clean."
Points négatifs : "The seats are so crowded and we were jammed in like sardines. There was insufficient ventilation and it was too warm and stuffy. Not comfortable."

Points positifs : "It was ok."
Points négatifs : "N/A."

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points négatifs : "The plane waited 40 minutes for delayed connecting flights to arrive. It's great for some passengers because they don't miss the transatlantic flight, but it causes others to miss their connections on the other end. It added to very stressful deplaning."

Points positifs : "I upgraded to premium economy, worth every dollar. seats were comfortable and reclined quite far."
Points négatifs : "honestly nothing needed improving ."

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points négatifs : "La ponctualité"

Points positifs : "The seat was ok, I paid $ 115 per Trip ( total of $ 230) just to sit at the emergency exit to have some leg room and then I am sitting next to the bathroom and people stepping on my feet because they tend to hang out around the bathroom."
Points négatifs : "The flight attendant not wearing perfume. Food was very poor to say the least."

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points positifs : "Full array of entertainment."
Points négatifs : "Seats were not too comfortable."

Points positifs : "Some of the best airplane food I’ve had."

Points positifs : "Food, crew"
Points négatifs : "Comfort seats"

Points positifs : "This new c-series was fantastic, what a nice aircraft!...feels very airy, clean & modern! Wow! Thumbs up! Looking to fly again on this plane."
Points négatifs : "Nothing!"

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points négatifs : "The boarding organize by group could improve the process"

Points négatifs : "It would have been better if I had made the flight, but the first leg was canceled. We were tortured for 6 hours before it was canceled."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Great scenery!!!"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points positifs : "Flight attendants were cheerful and efficient."
Points négatifs : "I'm not a terribly large person, but there is zero room in economy. When the person in front of me put her seat back the screen was literally 6 inches from my face."

Points positifs : "TV screens and movies. Food was great."

Points négatifs : "plan was late for any reasons...."

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points positifs : "Left on time, arrived on time, more or less."
Points négatifs : "packed in like anchovies in a tin."

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "Food and crew were great."
Points négatifs : "Economy is tight."

Points positifs : "On a bien arrivé."
Points négatifs : "Le retard de vol a été embattant."

Points positifs : "Very good overall quality nothing to say. It was just smooth and safe. Very short flight so..."
Points négatifs : "None"

Points positifs : "The head fligh attendant was very nice and welcoming and informative she personally took care of our carry on to put in the check in..."
Points négatifs : "I was not able to buy from the duty free discounted offers on the plane. The discounted shopping panflet was not on my LA/Zurich flight.... so I didn't see it and did not buy then.... And on my second part of the trip Zurich/Nice they refused to sell me to me from the Duty Free because they didn't have time..... :( The dark hair flight attendant in the back of that plane was not informative or nice....I had to talk to the head flight attendant in the front of the plane, she was more professional! Other than that everything was good!"

Points négatifs : "Boarding chaotic- no clear lines people pushing ahead which I am not used to- my handluggage was ok’ed at origin in US- was pulled aside in Zurich based on my “ ticket”- it was perfectly well suited and not oversized. In plane half of overhead compartments were filled with coats when told that these should go under seats. No consistency between announcements and behavior of crew."

Points négatifs : "Entertainment screen didn't work properly to rewind & fast forward. boarding time was printed as 1 hour prior to takeoff but occurred 20 min. prior. pleasant crew and decent food."

Points négatifs : "Manque le petit sandwich"

Points positifs : "La modernité de l'avion"
Points négatifs : "Les turbulences de fou"

Points positifs : "The flight was perfect until we hit horrible turbulence. 1 out of every 4 people was throwing up. We had to redirect to Milan."
Points négatifs : "Swiss air is completely inept at handling a very normal reroute due to weather. 200 displaced people are standing in line. I’ve been here 5 hours and have not heard a word of announcement from them, our questions are rudely thwarted, and they continue to take half-an-hour to an hour per person with uncertain results. Give use new flights or a hotel."

Points négatifs : "New Istanbul airport requires kilometres to walk and then take a super crowded bus. Insane"

Points négatifs : "There was wery cold on the plane."

Points positifs : "Crew was very professional and helpful."
Points négatifs : "Transit process at Istanbul airport was not very smooth. Ground staff could have been more helpful."

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "My luggage was lost during transit even thout it was a 1h 50 minute layover."

Points positifs : "Awesome cabin crew, amazing food, more leg room than European and American carriers. Amazing price. What else can you ask for in economy?"

Points négatifs : "The online check in wasn’t possible so I wasn’t able to choose my seat."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Entertainment screens good"
Points négatifs : "On the flight from Istanbul to Malaga the entertainment screens were very poor."

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "Great food and beverages, excellent attentive service by flight crew. Also liked the complimentary comfort pack and headphones. Will definitely use Turkish airlines again."
Points négatifs : "Entertainment system started out great but technical issues after an hour into our 10hr flight so we we're unable to use it. The flight was full so changing seats was not an option."

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points positifs : "All was great, until..."
Points négatifs : "... the person in front of me reclined their seat. That was the end of my comfort. I’m 5.11”- 1.80cm. Couldn’t watch tv, had trouble eating."

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points négatifs : "I am still in Chicago - waiting on airline decision if I can have my emotional support puppy with me - had to change flight and for change pay $650 - and cen can not cancel and get my money back - whole think is a horrible experience - and still waiting on their Thais decision"

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "Meals were delicious and Cheese sandwich and muffins were served at request after the meals were served."
Points négatifs : "Comfort of the seats."

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "Comfort and service"

Points positifs : "Excellent respect of timing : check in , take off and landing and delivery of luggage. Crew professional and quicly available Connecting flight was possible thanks to respect of time. I have tried number of companies I can tell Turkish airline is committed to time and staff are well organised and professional."
Points négatifs : "Seats were uncomfortable in this kind of plane. As we were doing a connecting flight we were also tired."

Points positifs : "They allowed me to change my flight for free because I could not get a visa to Turkey. Thanks!"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "Service, timing of flight, entertainment system."
Points négatifs : "There used to be more variety of food choices."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "I landed SAW airport with another operator. Turkish airlines should have simply waited for me as my reservation with them starts in SAW airport. My previous operator sent my luggage to SAW as final destination, which means i have to cross passport control, collect my luggage and start the check-in process; given the time window between the flights, that was simply impossible. TURKISH AIRLINE's ground staff - transit team of SAW airport - Made it happen! I was requested just to wait, then they confirmed transferring the luggage and gave me respective tags! landed CDG - Paris to find my bag safe and sound :)"

Points positifs : "Went smoothly!"

Points positifs : "Smaller aircraft but better seats, comfortable"
Points négatifs : "The air conditioner stopped working it was in incredibly hot on the aircraft cabin"

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points négatifs : "no USB chargers!"

Points positifs : "I liked everything in general . I had the assistance on time from the airport that you asked for me . I was asist from a person to abbord the plane and when I came to Paris and took me to get a taxi"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Food is excellent."

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "Staff serving onboard were very nice and food is ok - selection of movies were good"
Points négatifs : "On two TK flights in a row today the outlets the TK handed out headphones were sub-quality - and I basically had to sit and manually keep them in place during both journeys to be able to hear something. Truly annoying! Also - for some reason service was done by only one person per aisle which meant I had to wait really long time before getting both food and drinks."

Points positifs : "On board cabin crew service"
Points négatifs : "Chaotic boarding with no preference or acknowledgement of business class or premium level passengers."

Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "No bed to sleep in"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Food in business class was excellent"
Points négatifs : "Boarding was chaotic. No preferential early boarding for business class or Star Alliance platinum."

En savoir plus sur Singapore Airlines

Vols pas chers Bangkok - France

Dernières offres d’allers-retours

23/3
mar.
1 escale
SWISS
17h 10min
BKK - NCE
5/4
lun.
1 escale
SWISS
13h 45min
NCE - BKK
20/3
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 30min
BKK - NCE
8/4
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 15min
NCE - BKK
22/3
lun.
1 escale
Lufthansa
21h 40min
BKK - NCE
4/4
dim.
1 escale
Lufthansa
18h 40min
NCE - BKK
6/12
dim.
1 escale
British Airways
30h 20min
BKK - NCE
19/1
mar.
1 escale
British Airways
15h 25min
NCE - BKK
23/3
mar.
2 escales
Singapore Airlines
23h 10min
BKK - NCE
7/4
mer.
2 escales
Singapore Airlines
20h 45min
NCE - BKK
23/3
mar.
2 escales
Etihad Airways
25h 25min
BKK - NCE
5/4
lun.
2 escales
Etihad Airways
25h 15min
NCE - BKK
14/3
dim.
1 escale
KLM
21h 25min
BKK - NTE
19/3
ven.
1 escale
KLM
15h 40min
NTE - BKK
27/3
sam.
2 escales
S7 Airlines
32h 00min
BKK - NCE
3/4
sam.
2 escales
S7 Airlines
37h 40min
NCE - BKK
1/1
ven.
1 escale
SWISS
24h 00min
BKK - CDG
22/1
ven.
1 escale
SWISS
18h 40min
CDG - BKK
27/3
sam.
2 escales
Cathay Pacific
22h 40min
BKK - NCE
8/4
jeu.
2 escales
Cathay Pacific
21h 20min
NCE - BKK
11/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 55min
BKK - CDG
7/2
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 05min
CDG - BKK
12/11
jeu.
1 escale
Lufthansa
15h 50min
BKK - CDG
7/2
dim.
1 escale
Lufthansa
14h 35min
CDG - BKK
20/3
sam.
1 escale
SWISS
23h 30min
BKK - NCE
6/4
mar.
1 escale
SWISS
33h 35min
NCE - BKK
29/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 55min
BKK - CDG
28/2
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 10min
CDG - BKK
15/3
lun.
2 escales
Vietnam Airlines
21h 25min
BKK - NTE
19/3
ven.
2 escales
Vietnam Airlines
20h 50min
NTE - BKK
30/11
lun.
1 escale
Lufthansa
15h 50min
BKK - CDG
28/2
dim.
1 escale
Lufthansa
17h 10min
CDG - BKK
15/11
dim.
1 escale
SWISS
16h 55min
BKK - CDG
15/12
mar.
1 escale
SWISS
13h 35min
CDG - BKK
2/1
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 50min
BKK - CDG
22/1
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 40min
CDG - BKK
12/11
jeu.
1 escale
Lufthansa
15h 50min
BKK - CDG
7/2
dim.
1 escale
Lufthansa
14h 35min
CDG - BKK
6/1
mer.
1 escale
SWISS
17h 05min
BKK - CDG
14/1
jeu.
1 escale
SWISS
18h 40min
CDG - BKK
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

16/12
mer.
1 escale
Finnair
15h 15min
BKK - CDG
20/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
52h 00min
BKK - CDG
11/12
ven.
1 escale
Turkish Airlines
23h 45min
BKK - CDG
10/12
jeu.
1 escale
Etihad Airways
17h 30min
BKK - CDG
3/11
mar.
1 escale
Qatar Airways
17h 40min
BKK - CDG
1/12
mar.
1 escale
Emirates
22h 40min
BKK - LYS
14/11
sam.
1 escale
KLM
22h 40min
BKK - LYS
3/11
mar.
1 escale
Austrian Airlines
20h 25min
BKK - NCE
7/12
lun.
1 escale
Lufthansa
23h 35min
BKK - LYS
16/11
lun.
1 escale
Finnair
15h 15min
BKK - CDG
10/11
mar.
1 escale
Qatar Airways
17h 40min
BKK - CDG
18/12
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
33h 50min
BKK - ORY
7/11
sam.
1 escale
Etihad Airways
17h 30min
BKK - CDG
4/11
mer.
1 escale
Finnair
30h 50min
BKK - CDG
7/12
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
30h 30min
BKK - LYS
7/11
sam.
1 escale
Finnair
15h 15min
BKK - CDG
3/11
mar.
1 escale
Qatar Airways
17h 40min
BKK - CDG
15/12
mar.
2 escales
Etihad Airways
22h 00min
BKK - CDG
30/11
lun.
1 escale
Lufthansa
23h 35min
BKK - LYS
20/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
33h 50min
BKK - ORY
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première